L. nagyban árul cuccokat a Vaterán, heti 25-50 megrendelője van, és a kisebb értékű termékeket kénytelen a Magyar Postával küldeni. A minap micsoda meghökkentő baleset érte egy vevőjét! Memóriakártyát vásárolt L.-től, de a boríték a "postai kezelés folyamán sajnálatos módon megsérült". Nem fogják kitalálni, milyen ez a véletlen sérülés. A boríték sarkánál van, és pont ki lehet rajta csúsztatni egy memóriakártyát! Olyan ritkaság ez, mint a kétfejű szakállamtitkár. Bilincsbe vert postásokról álmodunk ma. Füstölgés, sztori és kép alant.
Elég sokat használom a vatera piacteret , amely nagyon is elterjedt hazánkban. Heti szinten 25-50 megrendelőm van, akiknek mindig elmondom, hogy ajnálottan kérjék a levelet illetve csomagot ( dobozt), mert ha eltünik vagy bármilyen gond lenne akkor a későbbiekben legyen valami a kezünkben ( reklamáció esetén ) Így is elég sok ajánlott levél illetve doboz tünt el, amiből természetesen nem láttam semmit se vissza csak a postaköltésget és egy nagyon sajnáljuk sablon szöveget a postától. A Magyar Posta honlapján szerencsére már elég jártas vagyok ilyen téren és ha jól körülnézünk akkor láthatjuk hogy ajánlott szelvényes küldés esetén a postaköltség 20-szorosát köteles vissszafizetni a posta - kártérítésként - gondolom elég sok embert átvernek így hogy küldik a sablon szöveget és vissza adják a postaköltséget és Ők meg jót röhögnek rajtunk.
Még most sem értem , hogy hogy lehet az hogy pont a levél sarka sérült meg úgy mintha valaki felszakította volna....nevetséges Sajnos a tapasztalatok miatt a boritékot már celluxal körbe ragasztom, legyen szó ajánlott vagy sima elsőbbségi levéről, legalább ez valamennyire megvédi a boritékot. Természetesen a vevő szabja meg hogy milyen boritékban küldjem számára a vásárolt terméket : sima boriték vagy bélelt ( bár a postán úgyis mindegy, mert mindkettő meg tud sérülni ) A postán már teljesen mindegy, hogy az ember hogy küldi el ismerősének a kivánt dolgot , mert ha akarják úgyis szétszedik, kilopják ami benen van, majd bocsánatott kérnek és később úgyse történik semmi sem belöle, sőt folytatják tovább.
Gondolom a nevünk a postások számára már közkedvelt lehet és megunták a sok panaszt és kártéritést amit tettünk ezért folyamodtak ehez a módszerhez. Reggelem úgy indúlt mint mindig, korán reggel már a vevő keres - csak most nem rendelést akart leadni, hanem panaszkodott.
A megvásárolt termék amely a boritékban volt :
"Kedves kmatalik,
Köszönöm, hogy megvásárolta az alábbi terméket.
Termék neve: Akciós 2GB SanDisck SD Ulra II
Szia!
kmatalik néven leütöttem egy SanDisk UltraII 2GB SD kártyát.
A csatolt állapotban érkezett meg.
Kaptam egy felszakított, üres borítékot és egy üzenetet: "...küldeménye a
postai kezelés folyamán sajnálatos módon megsérült...". Magyarország 2009.
Szomorú.
Üdvözlettel,
Krisztián "
Én a továbbiakban is sajnos a magyar postát kell, hogy használjam mert ilyen kis küldemények esetén a futárszolgálatok túlságosan drágák, vagy az értékbiztositás amelyett a posta tudna biztositani ( bár akkor se csodálkoznék, ha kivennék a terméket a dobozból vagy boritékból).
Az utolsó 100 komment: