Több felháborodott UPC ügyfél is írt nekünk, hogy hiába szeretnék megszüntetni ezt a boldogító státuszukat, a szolgáltató nem ad rá lehetőséget. A szerződéseket kizárólag telefonon lehet felmondani, de a várakozási idő vagy végtelen, vagy szétkapcsol. Attila a személyes ügyintézést javasolja, Pch-t már a fax is boldoggá tenné.
Nem szoktam sose panaszkodni. Nem írok feljelentő leveleket, nem az a típus vagyok. Viszont amit most művel velem az UPC az felháborító! Történt, hogy megkaptam a számlát rendje módja szerint. Benne kis levél, hogy megszűnik a csomag amibe most vagyok, és szerződésem is van rá, de ne aggódjak sokkal drágábban köthetek újat, vagy 15 napon belül lemondhatom minden következmény nélkül. Mondom frankó, akkor vissza minden. No de hogy lehet lemondani??Online chat-en a kiscsaj azt mondja, telefonon. Telefonon közlik, hogy a kolegákra rendkívül nagy munka hárult, és így sok a meló és legyek megértő. Több mint 10 perc várakozás után szétbont. Ezt játsza multhét csütörtök óta, ma kedd van. Van még 10 napom lemondani, de valószínüleg addig se fogják felvenni.
Mivel dolgozó ember vagyok, és munkahelyről ugye nem illik napi fél-1 óránál tovább telefonálni, (ami ugy 1-2x probálkozás) így talán esélyem sincs felmondani. A telefonon kívül más lehetőség nincs. Tudom sikeres ember már nemlehetek, mivel UPC-s vagyok. De később is veszélybe a siker, mivel nem tudok nem UPC-s lenni.
Nemlehetne megregulázni és legalább fax, internet, email, posta, etc módot is megadni a lemondásra? Bezzeg szerződéskötés a menne kb 1sec alatt.
Pch
Az UPC irreálisan hosszan várakoztatja telefonon azon ügyfeleit, akik leszeretnék mondani előfizetésüket. A 1221-es számon csak egy bizonyos menüpontban lehet a szerződéstől elállni, ezért a cég előre tudja, hogy jól meg kell őket szivatni- hátha nem lesz elég türelme és pénze a több mint negyedórás várakozásra. Az automata 20 mp-ként ugyan bemondja, hogy a "várakozási idő több mint 10 perc", de ezt jócskán túllépik.
Mellékesen megjegyzem, ugyanezt a trükköt csinálja a Magyar Telekom is.
Ezért azt javaslom honfitársaimnak, hogy a személyes ügyfélszolgálatokat keressék fel.
Attila
Tudom, a UPC_ből Dunát lehet rekeszteni, de telefonon nem érhetőek el, mert nem veszi fel senki sem. Van egy online chat vonaluk, amit ma igénybe akartam venni, íme, mit ír ki"Tisztelt Ügyfelünk! Ön épp problémájával egy szabad operátorra vár. Minden operátorunk foglalt. A várakozási idő előreláthatólag 108 perc. Szíves türelmét kérjük! "
Gratulálok. És én itt üljek a gép előtt 108 percig, mert ha az operátor bejelentkezik, akkor persze nekem itt kell ülnöm, mert ha nem , akkor kezdődik előröl a foglaltság.
Gratulálok!
Éva
Az utolsó 100 komment: