Tékozló Homár

Nem hagyja az ügyfeleit lelépni a UPC

2009.01.15. 11:10 | ge | 131 komment

Több felháborodott UPC ügyfél is írt nekünk, hogy hiába szeretnék megszüntetni ezt a boldogító státuszukat, a szolgáltató nem ad rá lehetőséget. A szerződéseket kizárólag telefonon lehet felmondani, de a várakozási idő vagy végtelen, vagy szétkapcsol. Attila a személyes ügyintézést javasolja, Pch-t már a fax is boldoggá tenné.

Nem szoktam sose panaszkodni. Nem írok feljelentő leveleket, nem az a típus vagyok. Viszont amit most művel velem az UPC az felháborító! Történt, hogy megkaptam a számlát rendje módja szerint. Benne kis levél, hogy megszűnik a csomag amibe most vagyok, és szerződésem is van rá, de ne aggódjak sokkal drágábban köthetek újat, vagy 15 napon belül lemondhatom minden következmény nélkül. Mondom frankó, akkor vissza minden. No de hogy lehet lemondani??

Online chat-en a kiscsaj azt mondja, telefonon. Telefonon közlik, hogy a kolegákra rendkívül nagy munka hárult, és így sok a meló és legyek megértő. Több mint 10 perc várakozás után szétbont. Ezt játsza  multhét csütörtök óta, ma kedd van. Van még 10 napom lemondani, de valószínüleg addig se fogják felvenni.

Mivel dolgozó ember vagyok, és munkahelyről ugye nem illik napi fél-1 óránál tovább telefonálni, (ami ugy 1-2x probálkozás) így talán esélyem sincs felmondani. A telefonon kívül más lehetőség nincs. Tudom sikeres ember már nemlehetek, mivel UPC-s vagyok. De később is veszélybe a siker, mivel nem tudok nem UPC-s lenni.

Nemlehetne megregulázni és legalább fax, internet, email, posta, etc módot is megadni a lemondásra? Bezzeg szerződéskötés a menne kb 1sec alatt.

Pch

 

Az UPC irreálisan hosszan várakoztatja telefonon azon ügyfeleit, akik leszeretnék mondani előfizetésüket. A 1221-es számon csak egy bizonyos menüpontban lehet a szerződéstől elállni, ezért a cég előre tudja, hogy jól meg kell őket szivatni- hátha nem lesz elég türelme és pénze a több mint negyedórás várakozásra. Az automata 20 mp-ként ugyan bemondja, hogy a "várakozási idő több mint 10 perc", de ezt jócskán túllépik.

Mellékesen megjegyzem, ugyanezt a trükköt csinálja a Magyar Telekom is.
Ezért azt javaslom honfitársaimnak, hogy a személyes ügyfélszolgálatokat keressék fel. 
 

Attila

 


Tudom, a UPC_ből Dunát lehet rekeszteni, de telefonon nem érhetőek el, mert nem veszi fel senki sem. Van egy online chat vonaluk, amit ma igénybe akartam venni, íme, mit ír ki

"Tisztelt Ügyfelünk! Ön épp problémájával egy szabad operátorra vár. Minden operátorunk foglalt. A várakozási idő előreláthatólag 108 perc. Szíves türelmét kérjük! "

Gratulálok. És én itt üljek a gép előtt 108 percig, mert ha az operátor bejelentkezik, akkor persze nekem itt kell ülnöm, mert ha nem , akkor kezdődik előröl a foglaltság.

Gratulálok!

Éva

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Good Boy 2009.01.15. 12:22:41

Amig nem sikeres emberként upc direct rabságban sinylődtem én is mindig az új előfizetés menűpontot használtam (érdekes módon ott nem kell órákig hallgatni a szép jupiszi muzsikát). Amikor viszont végleg le akartam mondani, akkor a droid közölte, hogy nála ezt nem lehet megtenni, és mire bármit is böföghettem volna, már ki is dobott a mátrixból zenét hallgatni.
Utána újra eljátszottam az új előfizetés menűt, de kicsit erélyesebb módon, a másik droid kénytelen volt szerződést bontani.
Aki nem tudja lemondani, annak ajánlom, hivja az új előfizetés menűt, majd amikor a droid közli, hogy a beszélgetésedet rögzitik, közöld te is vele, hogy a beszélgetést te is rögzited (jogi problémák esetére felkészülve tényleg legyen rögzitve -Ez FONTOS!!!). Majd kérdezd meg tőle, hogy a jupiszi ügyfélszolgálatával beszélsz-e. At igen után elkezdheted mondani, hogy a 123456789. sz. szerződésedet a mai nappal bezárólag (esetleg az ászf-ben szereplő 8 nappal) felbontod, és azt megszüntetettnek nyilvánitod. A droid valószinüleg hőzöngeni fog, hogy ez igy nem jó, meg ilyenek, ezért megkérdezheted tőle, hogy szerződésszám alapján be tudja-e azonositani az előfizetőt (be, természetesen). Ezért, ha igényli újra lediktálod a szerződés számát, esetleg neved, anyja neve öt példányba, aztán elköszönsz tőle további szép napot kivánva. Szerintem nincs az a bíróság, aki ezek alapján nem tekintené semmisnek a szerződést.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 12:27:36

@ED - várd: Ja erre már én is gondoltam de már nem vagyok UPC-s, hogy tesztelhettem volna :D

Amikor az voltam akkora megfelelő menüponton a megfelelő dolgokat csinálták. Régen volt na.

Rejtélyes 2009.01.15. 12:27:55

copy-paste az UPC oldaláról:

Ön otthonából is kényelmesen elérheti ügyfélszolgálatunkat, hiszen munkatársaink az ország bármely pontjáról helyi tarifával hívható 1221-es telefonszámon naponta 7-21 óra között állnak rendelkezésére. Interaktív telefonos rendszerünk segítségével a nap 24 órájában kaphat tájékoztatást, illetve tehet hibabejelentést.

Amennyiben külföldről szeretné elérni telefonos ügyfélszolgálatunkat, kérjük tárcsázza a +36 1 688-1221-es vagy a +36 1 456-8751-es számot.

A pesti szám általában (eddig 3* hívtam) azonnal kapcsol, senkit sem várakoztatnak :) Ergo akinek sürgős, ne a 1221-et hívja...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 12:30:25

@Rejtélyes: De vajon nem hajtanak-e el akkor ha nem pesti vagy?
Bár tuti ugyanott csörögnek.

Neménvótam 2009.01.15. 12:31:50

"A várakozási idő több, mint 10 perc, de ezt jócskán túllépik"
Ezt hogy lehet túllépni?

E76 2009.01.15. 12:32:20

@ColT: Nekem 1ébként nem volt gondom velük, csak egyszer, amikor lemondtam a kábelTV-t, de a netet nem és voltak olyan kedvesek, hogy a netet kikötötték, de a kábelTV-tmeghagyták. :)
Az igazság úgy teljes, hogy elmondjam, telefonáltam nekik és 2 nap alatt megcsinálták.

kavinton 2009.01.15. 12:41:13

Általános szerződési feltételek
11.2 Előfizetői felmondás
Az határozatlan idejű előfizetői szerződést az előfizető jogosult indoklás nélkül – 8 (nyolc) napos felmondási
idővel – bármikor írásban felmondani. Az előfizető a felmondását legkorábban a szerződés szándékolt
megszűnését megelőző 30. naptól közölheti joghatályosan a szolgáltatóval.
És 8.2
Az Előfizető jogosult az egyoldalú módosítás tárgyában megküldött értesítés kézhezvételét követő 8 (nyolc)
napon belül az Előfizetői Szerződés azonnali hatályú felmondására. Amennyiben a módosítás az előfizető
számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az előfizető az értesítéstől számított 15 napon belül további
jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani az előfizetői szerződést.

Lehet írásban csak erre a két pontra kell hivatkozni. Majd felhívnak telefonon h miért mondod fel.

kavinton 2009.01.15. 12:43:14

Vagyis fodított sorrendben kell hivatkozni. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 12:55:58

@ED - várd: Örülj a gyors reakciónak. Legalább odamentek :D

vic 2009.01.15. 13:09:36

az új szerződés menüpontot kell választani, azt hamar kapcsolnak

ott bemondani, hogy télleg új szerződés kell, de nem veletek, mert trógerek vagytok és drágák is... viszont ha már itt dumcsizunk, akkor rakjon már egy x-et a nevem mellé, hogy szerződés lezár...

nekem itt kérdezték meg, hogy voltaképpen miért is akarom megszüntetni a csomagom... mondom mert drága és mert kolléga azt mondta az olcsóbbat nem kérhetem... hirtelen kérhettem kevesebb mint feléért is ugyanazt...

E76 2009.01.15. 13:14:16

@ColT: :) Örültem is. :) De hogy még teljesebb legyen a történet: ezzel valahogy elkeverték az ügyfélszámomat, azaz léteztem a Mátrixban, de nem volt azonosítóm. :) De aztán megtalálták végül. :) És kb. 3 hónap múlva felhívtak, hogy ezzel az ügyfélszámmal volt egy bejelentés pár napja, hogy nem jó a net és érdeklődnének, hogy most már minden rendben van-e. Természetesen nekem semmi gondom nem volt a nettel és nem is én jelentettem be, de nem firtattam akkor, mert épp az autópályán vezettem.

danixxl99 2009.01.15. 13:18:47

Nagyon amatőr a levélíró. Én dec. elején adtam fel tértivevényes levélben, hogy január 1-től lemondom, vissza is jött a térti, átvették.
UPC Magyarország Kft.
1462 Budapest, Pf. 477.

IndaMuncher 2009.01.15. 13:19:19

Mi csak annyit szívtunk a UPC-vel, hogy annó megrendeltük 2 éves rabsággal a legalapabb csellista netcsomagot, mert ugye úgy olcsóbb volt, (azta fukarprolikurvaanyánkat) aztán fél évre rá lement az ára, így 08 Decemberig a hűségben foglalt simán több mint egy ezressel magasabb árat fizettünk. Kizárt, hogy sikeresek legyünk...

Fikázó · http://zsarufika.blog.hu/ 2009.01.15. 13:20:31

@kavinton: olvasni tudni kell, ez ma még nem megy mindenkinek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 13:38:19

@vic: Ja, simán mindig azt kell mondani hogy "merkülönbenfelmondom!" aztán máris dolgoznak.

lepratelep 2009.01.15. 13:41:03

En a tonline-t szoktam evente dorgedelmes levelben felmondani, hogy hivatkozok az afsz x. pontra, es felmondom a cuccot a g***be, mert tul draga. Akkor 1-2 heten belul felhivnak es felajanljak az aktualis arat. Hivogassa oket a nyavalya.

Zalzan Kavol 2009.01.15. 13:45:07

Küldeni kell egy SMS-t a 1421-re, benne az iránytószámmal, mint új megrendelő. Ők vissza fognak hívni. Na, itt kell megpróbálkozni a lemondással.

gumby 2009.01.15. 13:48:36

próbáld reggel 7és8 között, múlt és e héten különböző napokon 3 előfizetést módosíttattam le(ugyanaz a menüpont) rögtön felvették! amúgy ha már ott vagy, tudsz alkudozni is :)

gumby 2009.01.15. 13:55:36

a hangrögzítésre visszatérve, az is rögzítésre kerül amit az ügyintéző mond, így nem hiszem, hogy sok trükközésre van lehetőség ha egyértelműen kijelent valamit. ha mint megrendelőként hívod őket továbbkapcsol az ügyintéző a lemondáshoz, ugyanúgy várni kell, tehát ez így hosszabb idő mintha eleve a jó menüpontot választanád ha pedig így teszel, meg is hallgathatod a robotnőtől azt amit a posztíró kihagyott: "lemondani csak itt lehet"-szerű szöveget. na, a lényeg, hogy szarjanak/fektessenek optikai kábelt

aardwark 2009.01.15. 13:55:46

@blanco172: kis öröm is öröm, inkább iszom a söröm:))
de mint egyébként már mondtam, upc suxx, de melyik jobb???
vki írta, hogy amikor telefonálsz mond meg a droidnak, hogy te is rögzíted a beszélgetést. no én mindenhol ez mondom ahol un. minőségbiztosítás miatt bemondják robot hangon ezt a dumát és érdekes módon el is szoktam érni amit akarok...10-ből 8-szor, ez jó aránynak számít szerintem, de dolgozom a 100%-on:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 13:57:42

@gumby: Ja csak utána a hangfelvétel mindig elveszik, ha kell is valamire. Ezért jó magadnak is felvenni.

JMP 2009.01.15. 14:00:42

Mi van ha nincs telefonom?

kisgalád 2009.01.15. 14:00:42

@jusztlacika: Csak az a gáz, hogy nem tudod bizonyítani mit is küldtél a faxon. Lehet, hogy magasabb tarifacsomagot, de lehet, hogy boldog új évet kívántál nekik a Pocsay család nevében. A tuti a téris levél, azt még le se tagadhatják, hogy megkapták. Még tutibb, ha az ügyvéded küldi, pecséttel.

satho 2009.01.15. 14:10:16

Szia !

Szerintem is fax, majd ugyanezt tértivevényesen ajánlott levélben elküldeni postán. Onnantól kezdve leszarni.

Levelet írni a fogyasztóvédelmi főfelügyelőségnek, a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak, meg azthiszem van valamilyen ombudsman is aki ezzel foglalkozik.

A pertől meg senki se féljen ! Ha megtetted a kötelességed, beperelhetnek, ügyvéd sem kell, simán megnyered !

Kár, hogy ebben az országban az emberek félnek a jogaikat érvényesíteni.

satho 2009.01.15. 14:12:11

Ja és akit meg fizetési meghagyással fenyegetnek, az se féljen. 15 napon belül tértivevényesn ajánlott levélben ellent kell mondani, onnantól a bíróság azt mondja polgári peres uton kell folytatni. Az meg ugyis magyarországon 5-10 év. Főleg ha elfogultságra hivatkozva áthelyezteti az ügyet az ember, ügyvédet cserberél, meg szakértőket :)
Na midegy ez már nem ide tartozik csak mondom.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.01.15. 14:14:34

@kisgalád: na de a tértivevényes borítékban is lapulhat egy szépen összehajtogatott üres lap.

s_marky 2009.01.15. 14:15:37

Nyomjad az új szerződés kötése gombot,és láss csodát!

galicius 2009.01.15. 14:19:41

Én most mondtam el nekik tértivevényes ajánlott levélben.A szerződésük 11.ponta szerint(amit egyébként senki nem írt alá),jogod van 8(nyolc)napos felmondással bármikor megszüntetni.Idézet:"A felmondást az ügyfélszolgálathoz kell eljuttatni írásban,szóban vagy telefonon tett bejelentéssel".Én azért választottam a levelet,mert egyszer sikerült beszélnem valakivel,akinek mondtam,hogy a szolgáltatás megszűnése miatt hívtam őket,erre azt mondta,hogy várjak egy picit,mindjárt kapcsolja az illetékest.Azóta is várok.Elmennek az inkorrekt kurva anyjuk rohadt picsájába.Egy szar,tetves rohadék banda.Miért mondom ezt?Mert azóta vagyok az előfizetőjük,amióta léteznek és ahelyett,hogy mondjuk felhívnának,hogy mennyire örülnek,bírósággal fenyegetnek,ha pár napot kések a befizetéssel.Elmentem a T-Home-hoz,ahol ugyanezt a programcsomagot feléért adják és mivel a vonalas telefonom,a netem a mobilom is náluk van,még adnak egy kis kedvezményt is.Szóval azt javaslom,hogy ne dd fel,tértivevényes ajánlott levél a megoldás,de közben írhatsz nekik mailt is.Ha meg nem szüntetik meg,akkor innentől kezdve ingyen nézed a műsort.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 14:23:43

@galicius: Nagyrész igazad van de melyik országban laksz :) Mi az ami olcsóbb a T-nél?
Mondjuk mindig több macerám volt a T-vel mint a UPC-vel. De azért szarjon sünt mind a kettő.

@Nelson Mandula : Na de az hogy van, hogy azt mondják kaptak tértivevényesen egy üres lapot? Melyik bíró veszi ezt be :D

@satho : Valszeg ezért nem szoktak sok mindenkit beperelni.

A Tyne folyó déli partja 2009.01.15. 14:24:03

tudom, h. nem vigasztal, de a Virgin media ugyanezt csinalja errefele, a szolgaltatas lemondasa menupontra senki nem veszi fel a kagylot...es ezek az angolok nagyon telefonmaniasok, ott van a nyomtatvanyon,(most nem telefon, akarmi), h. hogyan preferalod,h. kapcsolatba lepjenek veled, beikszeled, h. email, mert a telefont nem tudod felvenni mikor dolgozol (persze ok is akkor dolgoznak), erre felhivnak...
es a vezetekes telefonszam megadasa minden nyomtatvanyon kotelezoen kitoltendo, pedig nalunk speciel olyan nincs is...

szemtanú - alibit nem igazol! 2009.01.15. 14:30:53

Egy júpíszís üzletkötő azt ajánlotta, hogyha új akció van az új előfizetőknek, akkor telefonáljak, mint átbaszott és felháborodott régi előfizető, hogy " és akkor mi lesz velem, aki hűséges hozzátok, én nem kapok kedvezményt??" - és fognak adni. Maguktól nem. Nem próbáltam ki, mert igyekeznék tőlük szabadulni, most feltetik a kábelt a konkurensék az utcánkban.

kisgalád 2009.01.15. 14:34:51

@Nelson Mandula: Ez így van, de a bíróságok ált. abból indulnak ki, hogy nem, mert akkor mi a fenének költött volna postára. Ezért mondtam, hogy a legjobb az ügyvéd által írt levél, mert ott a bíróság az ügyvéd levelét (amiből persze van az irodájában iktatott másolat is) maximálisan elfogadja.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.01.15. 14:35:54

@szemtanu: Rengeteg ilyen eset volt már errefele, igaz.

2009.01.15. 14:48:15

A vicc az a sok UC-s panaszban, hogy ügyfélszolgálati konferenciákon rendszeres előadók, azaz szépen bemutatják, hogyan kell egy modern ügyfélszolit ügyfélbarátan működtetni.
Mondjuk, a szoftver-hardver része, ami alattuk van, tényleg komoly, irigyeljük is őket érte, mert mi csak álmondhatunk, de velünk azért legalább lehet beszélni, mert van ember, aki fel is vegye a telefont.

Dr.Bio74 2009.01.15. 14:50:17

@Los Alamuszi:

Hogy is mondják:
"Aki tudja csinálja, aki nem tudja.."

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.01.15. 14:50:26

Na akkor feltalálom a spanyolviaszt!
Ezentúl ha bármelyik szolgáltatóval szerződünk, úgy félévente küldjünk nekik egy üres lapot tértivevényes ajánlott küldeményként. Így bármi történik, mindig tudunk mire hivatkozni! :D

Dr.Bio74 2009.01.15. 14:51:36

@szemtanu:

Kipróbáltam, nem kaptam.
Digis lettem, akkor már kaptam volna, de az meg túrót sem ért a Digi mellett.

Dr.Bio74 2009.01.15. 14:58:58

"A Saját UPC Profil felület segítségével ügyfeleink saját maguk szerkeszthetik előfizetői adataikat, illetve módosíthatják a UPC-nél előfizetett szolgáltatásaikat."

Ezen lehet anyázni?

elwood 2009.01.15. 15:24:30

"hogyan kell egy modern ügyfélszolit ügyfélbarátan működtetni."

ez milyen szleng ... mondjuk amennyi ember ott volt simán lehetett volna egy szoli, hogy barnuljanak kicsit a sorbanállás közben

aki meg sokat jár oda azon látja is az ügyintéző, hogy mennyi időt töltött már itt

Miigeii 2009.01.15. 15:52:12

@Bio74: ugyanmár, itt még az adatokat sem lehet megváltoztatni, még itt is hazudnak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.15. 16:05:22

azt tovabbra se ertem miez a huseg hulyeseg
mert mobilnal OK toredekaron odadjak telefont mintha siman venned, de itt akkor a modem tied marad ha lejar vagy mi?

dwdHU 2009.01.15. 16:11:25

a "várakozási idő több mint 10 perc", de ezt jócskán túllépik :D:D hogy mi?

E76 2009.01.15. 16:35:39

@hagyma: Nem, vissza kell adni. Vagy én voltam csak lúzer? :):):):)

nedecz 2009.01.15. 16:37:09

Ez nem csak itthon van így...Rokon mesélte,hogy Németországban ugyanez a szitu valamelyik cégnél.
Ott úgy kell kicselezni,hogy keresel egy menüpontban egy humán kezelőt-akármelyik menü-és azt mondod neki,hogy szeretnél az előfizetéseden-csomagodon,akármi-MÓDOSÍTANI.
Amikor kapcsolják a jómunkásembert,közlöd vele a szomorú tényt.
Hátha itt is bejönne ez...

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.15. 16:37:22

Azért a helyesírást még lehetne kicsikét gyakorolni...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.15. 16:56:07

@ED - várd:
hat ezert nem ertem mire ez a huseg
itt ilyen nincs csak telefonra
egyebS-t meg nem kell fizetni es kkor ugyis kikapcsoljak , meg jon a csekk azt kifizeted es nem kered a visszakotest

Ofélia . 2009.01.15. 17:40:48

Juhééé már megint egy kábeles post és mindenki mondja,hogy melyik a jobb.

Jobb ha tudjátok EGYIK SE JOBB A DEÁKNÉ VÁSZNÁNÁL:))))

Én azt szoktam tenni ha valami gubanc van,hogy megrendelésre nyomom a gombot.

Ha a mancika felveszi akkor nem felejtem el bejelenteni,hogy a beszélgetést én is rögzitem és kérem a rendszergazdát mert meg szeretném beszélni vele a számítógépem paramétereit.

A kiscsaj nyelni köpni nem tud erre nincs kiképezve:)))

Ajánlom bármelyik céggel szemben mivel ugyis szar mind:))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.15. 17:57:55

@ofélia:
az enyem igenis jo
INSIGHT
erekes amugy hogy vagy ezt valasztom vagy muholdast vagy telefonost es ez mar a harmadik allam ahol 1 ceg van de az fasza es hiaba monpol, gondolom megvettek az egesz obelevancot, tokeletesen mukodik mert skhasznot akar
tv-re van mas is direkt tv stb de kabeles netet szerintem itt csak Ok csinalnak

Hallode 2009.01.15. 18:31:10

@nedecz: így van majd azt mondja neked, hogy nála csak fölfelé tudsz módosítani, a lefelé módosítás/lemondás egy másik osztály, ha kéred át tud kapcsolni... próbáld ki, így lesz

Ofélia . 2009.01.15. 18:33:13

@hagyma: Látod ez nálam is igy működik csont nélkül 10 éve. UPC:)))

Mikor kellett otthonra is a net két nap múlva kijött a srác kicserélte mind a négy elosztómat(3 tv 2 video+PC) letette a modemet összekötöttük a géppel(persze a hálókártyát előre betettem).

Ujraindítás XP felismer net van azóta is hibátlanul.

Ha bármi másra átálnék csak megint kábelezni kellene + a reklámokkal ellentétben amit én használok egy fillérrel se lenne olcsóbb:)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.15. 18:37:48

@ofélia:
radasul mi nem kabelezunk
ez fontoshh!!!

Zalzan Kavol 2009.01.15. 18:46:50

@szemtanu:
@Bio74:
Anyósoméknak sem adtak kedvezményt, 1x éve UPC (és jogelődjei) előfizetők, és fizetik a 4800-at azért, amit az újak 2700-ért kapnak. Felhívtam UPC üfszt, de azt mondták, hogy sorry.
Sajnos anyósék meg nem akarnak Digire váltani (ott még csak tányéros van), úgyhogy fizetik az évi 2xezer pluszt. Ja, és nekik a UPC természetesen minden évben emeli a havidíjat.

Én amikor le akartam mondani a UPC tv előfizetésemet (kb 4 éve), felajánlottam, hogy ha adnak kedvezményt, akkor nem mondom le, de ez sem jött be.

Szóval várom azoknak a sikeres embereknek a hozzászólásait, akiknek a hűségre hivatkozással vagy lemondással fenyegetéssel sikerült kedvezményt kicsikarniuk.

Zalzan Kavol 2009.01.15. 18:52:55

@hagyma:
Egyszerű. Kitalálták a listaár nevű dolgot, amit akkor fizetsz, ha nem írsz alá hűséget. A hűséges ár ennél alacsonyabb (vagyis inkább az a helyes kifejezés, hogy a listaár jóval drágább)

De ez már szerencsére a UPC-nél múlt idő, szept. 1. óta az új előfizetők már hűségnyilatkozat nélkül is olcsóbban kapják a szolgáltatást. A hűségesekkel persze most is ki van b@szva, mert náluk csak akkor szűnik meg a hűségnyilatkozat, ha átváltanak egy magasabb csomagba.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.01.15. 19:00:25

@Kulabácsi:
hat en is erre gondoltam, hogy a :\"husges" ara norma l
aki meg nem ir ala annak ratesznek
at kell valtani egy magasabb csomagba, huseg megszunik, aztan vissza
ennyi

Ofélia . 2009.01.15. 19:05:53

@Kulabácsi: Na most néztem meg.

A normális csomag amiben spektrum is leledzik az úgy 4500 az újnak is mint a vihar de ha valaki győzikét akar nézni?? az kijön 2600-bol.

Nem a csatornák darabszáma számít és ezt ők is tudják.

Amit én szeretek nézni arra még nem kaptam 4300-nál jobb ajánlatot:((((

Zalzan Kavol 2009.01.15. 19:08:17

@hagyma:
Hát, egy próbát megér... Végül is a magasabb tv csomag még így is olcsóbb, mint jelenlegi (mert ugye a Digi jóárasította a UPC csomagjait)
Kíváncsi vagyok, mennyi idő kell, hogy a net előfizetési díjakat is lenyomja.

Éljen a konkurrencia! :)

lolperec 2009.01.15. 19:08:27

a több mint 10 percet hogyan lehet túllépni? :D

Zalzan Kavol 2009.01.15. 19:14:57

@ofélia:
Micsoda? Kivették a Spektrumot az egykori Alap nevű csomagból (amit ma bronze-nak hívnak)
Bár nem tudom, régebben úgy volt, hogy ahány város annyiféle csatornacsomag, sőt még az árak is városonként különbözőek voltak.

Ofélia . 2009.01.15. 19:23:29

@Kulabácsi: Nálam az alapban sose volt benne csak a családiban ami ugye a szar HBO kivételével a legmagasabb kategória.

Mint a NG. vagy a discovery

Zalzan Kavol 2009.01.15. 19:24:13

Na, valamit nagyon nem értek.
www.upc.hu/upc_tv/kabeltv/bronze

Itt meg lehet nézni a különböző városok csatornakiosztásait, árait.
pl. Gyöngyös, bronze csomag, 27 adó, 3500 Ft
Pécs, bronze, 28 adó, 4800

Közben a kezdőlapon nagy betűkkel, hogy bronze: 2700

És ezt így hogy...?

Zalzan Kavol 2009.01.15. 19:25:14

@Kulabácsi:
Izé, Pécs nem 28, hanem 38 csatorna.

Ofélia . 2009.01.15. 19:26:14

@lolperec:" a több mint 10 percet hogyan lehet túllépni?"

Mint annál a 10 percnél is tovább zárvatartható sorompónál amit pest ostroma óta nem nyitottak ki:)))

were 2009.01.15. 19:34:23

Azért váratnak sokat mert ha inteligens hangon közlöd a lemondási szándékod akkor a kezelő valószínüleg átkapcsol egy olyan csoporthoz akik az ügyfelek megtartásával foglalkoznak, ha itt is aranyosan beszélsz egyedi ajánlatokat és további hűséget kaphatsz és így az éppen aktuális akciós áron juthatsz a csomaghoz.

A valasz mindenre... 2009.01.15. 19:43:21

Ugyanigy jártam, egyszerű szolgáltatás-lemondás és csomag-váltás lett volna, de 4 napig játszották a 30-percig-nem-vesszük-fel-mert-mindenki-nagyon-elfoglalt játékot. Egy idő után meguntam, és a menüsorból nem a lemondás, hanem az adatok módosítása menüpontot választottam. Kedves ügyintéző hölgy azonnal bejelentkezik, mondom neki, mit szeretnék, oké, kapcsolja a kollégát. És láss csodát, így kb 10 perc alatt sikerült elintézni az egészet telefonon. Ajánlom mindenkinek! :D

avatartalan 2009.01.15. 19:44:05

hát,ez a buzi banda(jupiszi) 1 óra 45 perc után(!) végülis felvette a telefont a 4-es menüpontban(lemondás) és aztán 5 perc alatt le tudtam mondani örökre a szolgáltatást
szerencsére DIGI-ék már bekötötték az uj szolgáltatást(telefont is) ezért 1 forintomba sem került az utolsó kedves gesztusuk
mindenki meneküljön ezektől aki teheti!

Bamba Barack 2009.01.15. 20:31:42

Én ezt nem értem...Én reggel ügyintéztem a upc-nél .semmi gond nem volt.Érdekes én is tegnap megkaptam a számlám és olyan net csomagom van amit már nem forgalmaznak mint az írónak és mégsem volt benne,hogy x napom van felmondani ezt és másikra újrakötni....Simán felhívtam őket,közöltem,hogy módosítom a csomagot ,ők aktiválták és megvolt pár perc alatt...Nem is értem a levélírót.

cra5zy 2009.01.15. 20:39:02

Nem tudom ki volt az az idióta aki azt mondta hogy csak telefonon lehet felmondani!!! Emailben is fel lehet mondani, faxon is, és hagyományos levélben is. Nem csak kizárólag telefonon. Nem kéne baromságokat állítani!

Attee 2009.01.15. 20:52:07

Én mégis csak a személyes, ügyfélszolgálaton történő, asztalborogatós lemondást javaslom kizárólag.

Attee 2009.01.15. 20:53:27

Mondjuk ahhoz nem árt egy pár baccpapucs sem.

Ofélia . 2009.01.15. 21:13:04

@Attee: + kis hordó lőpor, aknavető platós ifa stb:)))

., (törölt) 2009.01.15. 21:17:47

No problem. Egy bombát kell nekik küldeni postán.
Ja! Mégse, az nem jó, mert azt meg ellopja a postás.
Akkor nincs kiút:D

2009.01.15. 22:10:24

Velem ugyanezt csinálta UPC a múlt héten!
Málé vagyok és többször kipróbáltam a "Szolgáltatás lemondása" menüpontot, de mindig elrettentett az örökkévalóságnak tűnő várakozási idővel. Harmadszorra már valamelyik másik menüpontot választottam és az ügyintézőcske átkapcsolt a lemondós kollégához.
A nagyonrutinosak szerint ilyenkor kapásból az idegennyelvű menüpontot kell választani és biztos a siker...

főboszorka 2009.01.15. 22:13:52

Én a napokban toltam le őket, számlázás miatt...
Mondtam, különben is, mindig minket szívatnak, mi kapjuk a drágát, nem mondhatjuk le.
Erre ajánlottak egy olcsóbb csomagot, ami a régi felébe kerül....Így kell azt, csak szívüskodni kell, és fenyegetni őket mindenféle bírósággal,s tb...Mondván, hogy az ügyfeleket diszkriminálják, hogy régi vagy új belépő....Tényleg... Van egy egyenlő bánásmód hatóság... Lehet, hogy megírom nekik s sztorit a régi és új ügyfelekről... Kíváncsi lennék az eredméynre....

L.A. · http://blog.fuggoagy.hu 2009.01.15. 22:53:08

A minap vártam a lemondás menüpontban a 1221-en. Folyamatosan csökkentek a percek, amit bemondtak.
Sokáig több mint 10 perc, aztán több mint öt, négy kettő, aztán amikor már több mint fél órája vonalban voltam, egyszerűen lenyomták a túloldalon.

Azt hiszem küldök levelet nekik.

Egyébként, ha nem fizetem a csekkeket, mit csinálnak? Kikapcsolják a szolgáltatást? Vagy az örökké megmarad és növekszik a hátralék a végtelenségig és aztán jön a végrehajtó? Gonolom az utóbbi, pedig az előbbi lenne az egyszerűbb és logikusabb is.

The Good Boy 2009.01.16. 02:06:22

Válasz erre: @yooccoo: 2009.01.15. 16:00:57
@The Good Boy: milyen jogon rögzíted?

Őőőőőő, és ők milyen jogon rögzitik?
Ez olyan, mint az, hogy az ombucmanó (akinek létjogosultságát amúgy sem értem, mert csak ajánl, vagy javasol) megtiltotta, hogy mobilszolgáltató személyit fénymásoljon. Mi van azóta, megkérdezik, hogy lemásolhatod-e, ha nem járulsz hozzá, akkor lehuzzák elötted a rolót, aztán mehetsz máshova mobilért (legutóbb legalább is még másolgattak serényen).
Itt is az van, az én érdekemben rögzitenek, de ha nekem kell a felvétel egy vitát lerendezni, akkor nincs meg, vagy a droid nem járul hozzá, hogy az ő hangját kiadják idegennek. Hát én is ezért rögzitek, az én érdekembe (ezzel legalább a banki spammerezést le lehet rázni, mert álatlában félnek mmint a tűztől, ha közlöd, hogy nem rögzitheti a beszélgetést, vagy ha te akarod rögziteni a spammet.

Megdobbent 2009.01.16. 03:30:08

Kiveve a gyevi birot!

E76 2009.01.16. 07:45:13

@Bamba Barack: "Simán felhívtam őket,közöltem,hogy módosítom a csomagot ,ők aktiválták és megvolt pár perc alatt...Nem is értem a levélírót.
" Egyetlen különbség van: te módosítattni szeretted volna, a levélíró lemondani. Sajnos ez a telefonos ügyfélszolgálatnál nagy különbség. Minimum várakozási idő tekintetében.

MrMojo 2009.01.16. 09:56:38

Hi!

Bocs, ha már volt, nem olvastam végig a kommenteket. Ugyanebben a helyzetben voltam, nem lehetett telefonon elérni a "szolgáltatás megszűntetése" menüt (23 perc várakozás után feladtam). Próbáljátok az "új szolgáltatás megkötése"-t, és akkor kapcsoltassátok át magatokat a "kollégához". Nekem ez bevált, szemben a 23 perc várakozással, ezt 1 perc után felvették!
Cső

DaM 2009.01.16. 12:41:26

@MrMojo: Szó szerint ezt akartam írni. Szerintem mostanában sokan csinálják ezt, ezért a rendes lemondósokra rá se kerül a sor. :)
Anno lemondtam náluk jómagam is, úgy 4-5 éve, akkor tök simán ment. Na jó, azt azért kérdezgették, hogy miért meg ugyan adjam már át az utánam következőnek az előfizetésemet (gyk. kössek helyettük, lol).
Mondjuk tudom, önfényezés meg nyalás, de eddig nem volt velük bajom, még ügyfelük vagyok. Net okés, most pl. HŰSÉG NÉLKÜL és egyéb (pl. pénz) ráfordítás nélkül adtak a megszűnő netes csomagom helyett nagyobbat, amit 1 v. 2 évig hajlandóak adni. Na utána kell figyelnem, mert akkortól többe fog fájni. De most már 3 hónapja jön a sávszél és semmit nem tettem érte, ráadásul nem is fizetek mindig időre. Szóval velük voltam az I., II. és XIV. kerületekben, a tv mondjuk néha tré, de abból nagyicsomagom van, egy másik taktikám miatt.

Sir Mortzosch 2009.01.16. 12:58:34

Románia/Erdély "sötét balkán" egyesek szerint.
UPC szerződés.
Napközben: korlátozás, betárcsázós net gyorsabb.
2 hét után : csókolom, MA 16:00ig jöjjenek ide és vigyék el ezt a szart.
Jöttek. Elvitték. Szerződés felbontva. A havidijat fizettem ki, 20 Ron (1300 Ft, 10 mbites).
Maradt a clicknet adsl, 30 RON, 6 Mbit, de 8 fölött megy.

Ez Románia/Erdély, 2009, "sötét balkán".
Sikeres vagyok-e?

DaM 2009.01.16. 13:17:36

Áh, csak félig. Én cirka 200 RONért 3G-ztem Bukarestben. 3G, de 8..száz kbit fölött ment - velem együtt! :-P A mozgásnak ára van, viva la mobile roaming! :D

malar 2009.01.16. 14:06:45

UPCről a lemondást nem tudom mennyire macerás, de a telefonos üfsz-szel nem volt még bajom. Az tény, hogy néha más gombot kell nyomni, mint ahová menni szeretnél, aztán átkapcsoltatni magad, de én amúgy is ezt a taktikát szoktam alkalmazni.. általános infó gomb, aztán elmondom mibajom mint aki azt hiszi jó helyen jár és általában már a harmadik szó után kapcsolják az érintett kollegát. :P

Az infokérés pedig valahol az új szerződéssel hasonló fontossággal bírhat, mert nem nagyon kell rá várni.

Amúgy frankó üfsz, csak irodába ne kelljen menni hozzájuk.. az rémálom.

Vőfély Sanyi · www.vofelysanyi.hu 2009.01.16. 16:20:13

Ezek olyan hülyék, mint egy talicska porceláncsirke! Bár ez benne van a nevükben is UPC = Ultra Pöcsök Csapata
Nekem is most járt le a hűség időm, erre a barmok felemelik a havidíjamat. Nem csökkentik, hogy maradjak még náluk így is!!!
A lemondással nekem nem lesz gondom, mivel van egy kapcsolatom a cégnél.

Csak valaki azt mondja már meg, hogy melyik céggel érdemes szerződni, mert az utcánkban nincs kábel...

facsipesz 2009.01.17. 08:26:29

T-COM-éknál ÚJ SZERZŐDÉST akartam kötni. Csupáncsak 65 percet kellett várnom egy emberi hangra.

Ja, ez a már nem húzóterméküknek számított ADSL. A T-Home menüpontban azonnal felvették... Majd kedvesen kapcsoltak ugyanoda, hadd várakozzak szépen. Gyökerek azok is.

valerio 2009.01.17. 20:13:53

Rohadt életbe!!!!!!!!! Tavaly tavasszal előfizettem az UPC webtáros nevű vackára, 2GB, kb. 2 ezer franyó/hó. ezt 2008 nyár elején lemondtam, személyesen az irodájukban. MOST MEG OTT A SZÁMLÁMON!!!!!!! Jövő héten bemegyek az irodájukba, és viszek nekik egy teli pótkocsis IFÁval XXL-es csemege tengeri sünt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

duracelnyuszi 2009.01.18. 15:46:06

Szeretnék én is hozzászólni az elkeseredett kommentekhez!
Én pontosan az említett cégnek dolgozok, és a saját bőrömön érzem a rendszer kisebb nagyobb hiányosságait, az ügyfelek (néha hiányzó) türelmét, és a stresszt ami ezzel jár.
Én is ügyfél vagyok jó néhány szolgáltatónál, de még soha nem jutott eszembe felvenni a telefont és üvölteni egy olyan emberrel aki igazán nem tehet semmiről, ő azt teszi, amit a NAGYOK kitaláltak.
Dolgozó emberként szakítok időt arra, hogy ha egy szolgáltatást le akarok mondani, bemegyek irodába.
Én a T-commal jártam meg, hogy számlával kapcsolatos kérdésem volt, és felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot. Laza 30 percembe került kezelőhöz jutni, aki közölte velem, hogy ő ilyennel nem foglalkozik, (számlázás menüpont alatt), és kapcsol egy kollégát.
További 20 perc után letettem a telefont, és nem lemondani akartam, csak a számlámat nem értettem.
Azzal, hogy valaki így, vagy úgy elmondja/üvölti a véleményét, nem ér el vele semmit, inkább az Illetékeseknek kéne néhány jól célzott levél, és a probléma, ha nem is lenne megoldva, de legalább tudatva lenne, hőn szidott szolgáltatónk marketing osztályával. :D

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.01.18. 22:03:08

@duracelnyuszi:
Elég lassan kapcsolsz, ilyenkor kell idejönni?
Amit írsz faszság, nettóban. Szerintem, így 2009 környékére már jusson el a világ arra a szintre, hogy ne kelljen bemenni _személyesen_. Nem, nem veszem a fáradságot, mert erre találták ki azokat a retkes kábeleket az épületek között, hogy ne kelljen.
Írjam meg, ha valami bajom van, igaz? És szerinted az illetékeshez jut, Te? Nem, egy hozzád hasonló "én nem tehetek róla" emberhez fog kerülni a levél/e-mail/telegramm/sms/postagalamb hígfosa, aki tol neked egy helyes kis sablonválaszt. Elnézést kérünk, igyekszünk, reméljük. Kb. ennyi.
Az ügyintézővel meg azért kell üvölteni, mert már az ember huszadszor ugyanazt (...) és tehetetlen. Azért. Ennek ellenére nem szoktam.

DaveSlim 2009.01.19. 16:41:33

1: személyesen
2: ha lusta vagy, nem érsz oda, stb, stb, stb: ÁSZF. Ki kell nézni az elérhetőségeket. Minden cégnek van faxszáma, postacíme és kötelező az ÁSZF-ben feltüntetni.
Én is így derítettem ki a T-Com-ét és így sikerült lemondanom a telefonomat.
Találjátok már fel magatokat, de legyetek droidok....

duracelnyuszi 2009.01.19. 18:16:14

Kedves chicken!

Látom nem csak nekünk adsz munkát de az Nhh-t is eltartod!
Köszönöm, hogy elmondtad, mi a véleményed!
Csak 1 pröke kérdés jutott eszembe: Nem tetszik a jelenlegi szolgáltató? Miért nem váltasz?
Szabad piac, szabad verseny, szabad választás :)
DaveSlim jól gondolkodik, találd fel magad!
Mint magán ember csak annyit fűznék hozzá, hogy nagyon "boldog" életed lehet. Aki ennyi feljelentést és panaszt tud megfogalmazni jobbnál jobb válogatott kifejezésekkel, annak biztosan mosollyal teli lehet az élete :D.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.01.19. 19:03:24

@duracelnyuszi:
Az életemről fogalmad sincs. Mint ahogy arról sem, ki a szolgáltatóm. Mit gondolsz, miért lett "kikötve" a telefon, mint szolgáltatás? Életemben nem hívtam az agyahalott telefonos ügyfélszolgálatotokat, szóval az a tipp is kapufa. A "hatósághoz" az ember addig fordul, míg naiv, én is voltam e tekintetben az. Téged minősít, hogy a magánéletemre teszel megjegyzéseket.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.01.19. 19:11:45

@duracelnyuszi:
Ha figyelmesen elolvastad volna, amiről foghegyről nyilatkoztál, láthattad volna, hogy pontosan a hozzá nem értő, "nem az én dolgom/felelősségem" embereknek volt köszönhető az a metódus, ahogy az én "rendkívüli" igényeimet a két szolgáltató intézte. És senki nem tudott semmit semmiről. Ülhettem volna kukán is várva a nirvánát, de én már csak ilyen "valamit már csak tenni kell" ember vagyok. Van, akit nem zavar, ha arculszarják. Én nem az az ember vagyok.

W84IQ 2009.01.20. 03:02:46

Simán, tértivevényes levélben felmondani. Sünt mellékelni.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.01.20. 12:18:50

Én 3 hónapja mondtam le ügyfélszolgálaton a UPC-t. Minden aláírva, minden kifizetve vége...

Azóta is folyamatosan kapom a 16ezres csekkeket.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot és mondták, hogy akkor most menjek el ide meg hívjam fel Ôt meg Faxoljam át ezt.
Erre annyit mondtam, hogy
kezemben van a szerzôdés bontásról szóló közösen aláírt papír. Nincs tartozásom sem. Szóval engem nem érdekel, hogy mit rontottak el. Nyugodtan küldjék a nem létezô szerzôdésemért a számlákat kifele, pont lesz*rom.
Viszhall...

UPC partner 2009.08.29. 23:17:50

Személyes tapasztalatom a 1221-el, hogy aki akarja, eléri. Saját előfizetésem miatt is hívtam már többször is, ha nem vették fel, később próbáltam. A 7-21-ig elérhetőség közt van időszak, mikor kapcsolják az ügyfélszolgálatost.

Ha gondotok van, esetleg segíthetek: 06-70-4533959
www.hitelugyintezo.uw.hu

PHC 2010.08.31. 10:45:01

most próbálom lemondani éppen a upc hűségidős internet tévé telefon hármas csodát mert 5 szerelő 3 modemcsere és több órás hibabejelentős telefonálgatás után sem oldódott meg....

válasz
nem lemondható a hűségiső evvel az indokkal

akkor mi legyen? fizessem a halott vonalat továbbra is?

hát nem!

erre benyögi a telefonba hogy kapcsolja a hibabejelentőt és beszéljem meg vele a problémát

persze megint fél óra telefon még egy szerelő és ismét semmi változás...
erre elkezdte mondani hogy ő így nem tudja megindokolni a szerződés felmondást stb stb

hozzáteszem a rendszerben minden iszállás hiba és modemcsere rögzítve van.

annyi mázlim volt hogy 3 perc után felvették a telefont :)
és rögzítettek egy visszahívást amit nem fogok megvárni természetesen személyesen viszem be a dobozokat holnap reggel és lehet vitatozni ;)

PHC 2010.09.02. 08:00:18

Tegnap délután csoda történt.

visszahívtak a upc től
elmondta az ügyintéző hogy utána néztek a problémáknak és jogos a panaszom ami alapján felbontom a hűségidőt.

xy nap múlva jönnek a cuccokért stb stb

szóval elég korrekt volt a dolog.

meg is lepődtem eléggé :D
süti beállítások módosítása