Tékozló Homár

Élő emberek a Coca-Cola ügyfélszolgálatán

2009.01.23. 09:30 | ge | 83 komment

Joe aggódott, hogy a fura ízű ásványvízébe valami olyan anyag került, amit jobb lenne ha nem inna meg, hát bátran a Coca-Cola ügyfélszolgálatához fordult és meglepődött: hosszas várakozás és anyázás helyett panaszkezelést kapott.

Nem tudom, hogy a Homár valódi célja kizárólag a hibák pellengérre állítása a jobb kereskedői hozzáállás érdekében, vagy a tudatos vásárlói magatartást hivatott népszerűsíteni, de muszáj megírnom a következő történetet. Legfeljebb nem jelenítitek meg. El kell regélnem ehelyt, hogy a minap valahogy olyan szénsavmentes Naturaqua vizet sikerült vennem, aminek kifejezetten műanyag íze volt.

A hat darabos csomagból meg is ittam így másfél litert, de aztán úgy döntöttem, kipróbálom a Coca-Cola vevőszolgálatát, ha már rajta van a palackon a telefonszámuk. Elvégre pont azért veszek ásványvizet, mert a csapvíznek rossz az íze (és mellesleg zavaros is, nehéz rajta átlátni; mi több, megy tőle a hasam, ha nem forralom fel). Másik indokom pedig az volt, hogy ha valami véletlen folytán a palack műanyagtartalma oldódott bele a vízbe (mondjuk valami új, költséghatékony palackozási eljárás miatt), akkor ne szennyezzem magam olyasmivel, amivel nem kéne. Aminek műanyag íze van, azt meg is iszom...
 
Az műanyag ízű víz esetében a kellemes csalódás ért, hogy az automata üdvözlő szövegével együtt sem kellett fél percnél többet várni a személyes ügyintézőre, aki - miután bekérte a lejárati dátumot és a gyártási számot - rögtön biztosított arról, hogy megnézik, mi lehetett a probléma a gyártás során, kijönnek hozzám, elviszik a vizet bevizsgálásra, és megtérítik a káromat (gondolom, cserevizet kapok). Ez annyira meghatott, hogy muszáj volt leírnom.
 
Üdv,
Joe
 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olween 2009.01.23. 09:33:59

Ez a korrekt hozzáállás lenne szerintem az alap... mármint minden gyártó illetve forgalmazó tekintetében.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.23. 09:36:28

Megtérítik a károdat? Kapsz új tekercs wc papírt a fosás miatt?

Impega 2009.01.23. 09:36:51

Es majD Eztan jon: 2.kör:...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.23. 09:40:47

sose értettem azokat, akik azt hiszik, a palackozott víz egészségesebb

Impega 2009.01.23. 09:41:47

@Cigiző: de ha a masik fos@ttja? micsinajjon szegeny?

Mylady 2009.01.23. 09:41:57

"cserevizet" ez jó :)

Gumidomino 2009.01.23. 09:42:14

Emmegmiezez?
poszt?
Ő kiherélte a homárt?

Tudom-tudom hogy a jókat is meg kell írni meg ilyesmi és hogy ettől majd mindannyian boldogan látunk neki a napnak, de nem kellett volna megvárni, míg tényleg kimennek és tényleg megvizsgálják?
Csak mert érdekelne hogy mit hoznak ki belőle.

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.23. 09:42:17

Hoppá! Így is lehet? A baj az, hogy ezek a kivételek és örülni kell annak, ami igazából természetes kellene, hogy legyen

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.01.23. 09:42:18

Lehet, hogy már most összeálltak az intimbetétgyártóval, tudod: Allways Coca Cola :)

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2009.01.23. 09:43:39

@Mylady: igazából akkor lenne igazán vicces, ha valami rovarirtó cég szolgáltatásával nem volna megelégedve és az kárpótlásul csere-bogarat küldene :)

szaGértő 2009.01.23. 09:43:57

Egyszer egy coca-cola automata benyelte a pénzemet. Telefon az ügyfélszolgálatra, elnézést kértek, elkérték a címemet és postázták a benyelt összeget. Bemondásra.

Tényleg korrektek.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.01.23. 09:47:52

Mylady 2009.01.23. 09:41:57
"cserevizet" ez jó :)"

lehet hogy cserebogarat is! ez FONTOS!!!

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2009.01.23. 09:48:53

Azért ez korrekt. Elképzelem, ahogy mennek majd a Coca-Colás kamionok, kiszáll belőle a télapó figura, odaad egy másik vizet, majd további szép napot kivánva elmegy.

VilMarci 2009.01.23. 09:50:13

Az a szomorú, hogy ezt meg kell írni. Pedig ez a normális ügyfélkezelés. Pláne, ha tényleg kijönnek, és kárpótolnak. Egyébként pedig a környezetbarátok miatt ezeket a palackokat egyre gyorsabban lebomló anyagból készítik. Lehet, hogy a te csomagod valami kísérleti szériából való :)

neet 2009.01.23. 09:51:37

Műanyagos vizet inni igénytelen-e?
Amúgy cocának egy pont, még ha nem is csinál semmit, de jó a felvezetés. :)

Szag,
nekem nincs egy hete, h benyelte a 200 HUF-omat. Nekem a telefon meg a többi macera nem ér meg ennyit, ráadásul az utánam jövőnek adott lét. Valszín az kiürült már, amit én akartam inni. Senkit se hibáztatok, nyomnom kellett volna valami mást (bár kiírhatta volna, h kifogyott vagy visszaadhatta volna a pénzt, ha már egyszer sprite-ot nem akartam inni kóla helyett), de így aztán ittam csapvizet, igény nélkül. Nagy stóri mi?

Hagyma,
biztos nem írsz egy hónapig? Ne má.
neet

Impega 2009.01.23. 09:53:58

@VilMarci: :D. E Na DE ennyire? Lehet eltevesztettek, es vizben oldodo muanyag flaknba toltottek.

rockstopper 2009.01.23. 09:57:03

Milyen íze van a műanyagnak?

Impega 2009.01.23. 09:57:10

@Cigiző: De attol meg szomjan hal...egy ido utan

=Ford Prefect= 2009.01.23. 10:00:14

Nem nagyon kell csodálkozni. Mást nem csinálhatnak, ha fenn akarnak maradni.
Mi is ásványvizet gyártunk, én veszem fel a telefont, míndig kivizsgáljuk a reklamációkat és kártalanítunk.
Igen, cserevízzel.
Egyébként a műanyag íz jobbára nem a gyártó hibája. Ha a vevő napon tárolja a vizet, az UV fény hatására kioldódhat a PET-ből néhány összetevő, ha jól emlékszem valamilyen aldehid vegyület.
Sajnos a legtöbb árúház láncnál nem törődnek a tárolási utasítással.
Olyan vizet meg se vegyetek, aminek ki van fakulva a szín a cimkéjén. Az már tutira "napoztatott" cuccos...

Respect

tygger 2009.01.23. 10:03:52

hm. ez a naturaqua cucc egyszer nekünk is műanyagízű volt, mondta az asszony. de a csomagból csak egyetlen darab, az utolsó. mondok, ezért én nem telefonálok, ellocsoljuk a virágoknak. akkor én most kapok normális locsolóvizet cserébe, ha betelefonálok?

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2009.01.23. 10:04:10

@=Ford Prefect=: szóval így jobb a palackos víz, hogy napfény hatására kioldódik a palackból valami genya, mi?
Igyatok sokat!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.23. 10:05:36

Amerikában minden kamionon van egy matrica, hogy 'How's my driving?' és egy telefonszám: ha valami gáz van, ott az ügyfélszolgálat és meghallgatja, ha panasz van a sofőrre (vagy épp dicsérni akar az ember). És általában minden terméken nagy betűkkel hirdetik, hogy 'let us know what you think' és eddig minden ügyfélszolgálat nagyon segítőkész és _kedves_ volt.
Kicsit más sztori: USA, szombat este 9 körül. A neten vásároltam egy fényképezőképet a dell.com-on. Már kifizettem és jóváhagytam, amikor láttam, hogy véletlenül rossz modellt választottam! Pánikszerűen hívom az üfsz-t, hátha még lehet valamit tenni. Szombat este 21 óra után azonnal felvették, leírták a sirámomat, törölték a megrendelést és visszautalták a pénzt, mindezt nagyon kedves hangnemben. Na ennyit az ügyfélközpontúságról.

Meklén és Tamara 2009.01.23. 10:05:54

még jó, hogy nem kapartad le a cimkéjét mert a Mangó feljelentett volna az Erősáramú Tartalomszolgáltatóipari Szervezetnél a személyiségi jogai megsértése miatt.

Impega 2009.01.23. 10:06:11

@rockstopper: Muanyag.

Mert ez mûanyag!

=Ford Prefect= 2009.01.23. 10:07:03

@Cigiző:

Kirakhatod a húst is a napra, megromlik.
Be kell tartani a tárolási utasítást. Ez a dolgok rendje.
De legalább az RTL logó nem ég bele...

anarch 2009.01.23. 10:23:21

Szerencsére ahol lakunk ott teljesen jó ízű a víz. Nincs szükség műanyagosított vízre.

Egyébként imho csak sokat állt, műanyagban sosem jó ötlet savat (értsd: savas kémhatású dolgot, a szénsav csak segít a dolgon) tárolni. Ezért is volt "korszakalkotó" hogy az üvegről átálltak pillepalackra a palackozók... mintegy 15 éve. :(.

milyen_Péter? 2009.01.23. 10:25:03

Ez Durva Eset

Ejj De Emelkedett lett e mese vége(?)

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.01.23. 10:28:25

Mennyivel jobb lenne, ha ezt a felfogást üdvözölnék egyéb ügyfél szolgálatokon is, főleg a T-mobile, illetve a Vodafone vonalán!
Engem kimondottan az zavar, hogy szinte személyes sértésnek veszik, ha panaszkodom, és néha úgy reagálnak rá, hogy a hátamon feláll a szőr. Vagy az unalom, "aha, megnézem mit tehetek, és majd értesítjük... mit is mondott, hogy is hívják?" - ááááááááááááá

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.01.23. 10:30:55

Ja: itt egy kis szösszenet az ásványvizek mérgezőségével kapcsolatban: mert ugye nem minden arany, ami fénylik...
ketszersult.blog.hu/2009/01/08/mergezo_asvanyvizek

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.01.23. 10:34:12

@kétszersült: az volt a csúcs, amikor a Vodás ügyintéző csajszi közölte, hogy teljesen fölösleges a panaszom. Visszakérdeztem, hogy ezt hogy gondolja, nem győzött szabadkozni, hogy ő ezt nem úgy gondolja, dehát a szög már kibújt a zsákból...

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.01.23. 10:45:45

"Mondja a címet legyen szíves!"
"X város y út, z..."
"Köszönöm. Munkatársaink elindultak ( háttérben fémes kattanás, mint mikor egy pisztolyba csettintik vissza a tárat, miután ellenőrizték, hogy mennyi lőszer van még benne )hamarosan önnél lesznek. Kérjük ne hagyja el az épületet."

Nem maradhatnak tanuk... RIP JOE!

pengusz 2009.01.23. 10:52:16

Műanyag beleoldódik a vízbe?
Hagy találjam ki: szociológus vagy ugye?

Boo 2009.01.23. 10:58:01

@pengusz: "Műanyag beleoldódik a vízbe?
Hagy találjam ki: szociológus vagy ugye? "

Hadd találjam ki: Te meg nyelvész ..XDDDD

pengusz 2009.01.23. 11:01:10

@Boo: Nem, én nem nyelvi szempontból kérdeztem, hanem tudományosan.
Az, hogy a gyártási eljárás rossz, nem jelenti azt, hogy a műanyagok oldódnának vízben.

2009.01.23. 11:07:36

"...a csapvíznek rossz az íze (és mellesleg zavaros is, nehéz rajta átlátni; mi több, megy tőle a hasam, ha nem forralom fel)..."

Eletkeptelen-e? Magyarorszagon lakik-e?

=Ford Prefect= 2009.01.23. 11:18:10

Nem a műanyag oldódik, hanem (esetleg!) a PET egyes alkotórészei. Javaslom tanulmányozni a Magyar Ásványvíz Szövetség és Terméktanács oldalát:

www.asvanyvizek.hu

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.01.23. 11:53:33

m*gkönny*zt*m a m*gható történ*t*t, ami kishazánkban olyan ritka, mint a f*hér holló

a roha*t multi, még s*gítőkész is.

javaslom a homárom az "akikr* büszkék vagyunk" oldal, vagy a "hónap szolgáltatója" oldal létr*hozását.

a f*k*t*lista m*gtölt*né az int*rn*t*t...

rognork 2009.01.23. 11:58:45

nézzétek meg a kisbótokban nyáron hogy tárolják a levet. a cc mindig is szívni fog ezzel, hogy a petből (polietilén-tereftalát) kioldódik a lágyító, max a jó savas fantában nem veszed észre. amúgy az illetékesek igenis foglalkoznak ezzel a témával.

Píter 2009.01.23. 12:00:18

Mo. nagy részén igen is *zar a víz! Fogyasszon Ön is ásványvizet, jobban jár! Amúgy a csapvíz tele van klórral meg ki tudja milyen szarokkal, hormonokkal, gyógyszermaradványokkal, szal a nagy vízpártiak fogyasszák nyugodtan ezerrel!!! Én maradok az ezer kilométer mélyről jövő, originál víznél! :D

bogec 2009.01.23. 12:02:07

Azért jó lenne, ha tudnánk a további történésekről is (hogy kijöttek-e aznap, és pont 14:00-kor jöttek-e? műemléki környezetben laksz-e? FONTOSCH!!!)

Viccet félretéve. A UPC-sek is mindig megígérik, hogy még aznap visszahívnak, aztán sosem történik semmi. Szóval, ha kijönnek, és elviszik a vizet, arról is írjatok.

selyemhernyótalpas szamuráj 2009.01.23. 12:40:00

"kijönnek hozzám, elviszik a vizet bevizsgálásra, és megtérítik a káromat"

magyarul eltüntetik a bizonyítékokat :-)

neet 2009.01.23. 12:40:41

Píter,
sztem légy egy kicsit scepticusabb. 1000 méter mélyről: honnan tudod? Ja, rá van írva.
És ha én a hormonos pisimet eljuttatom 1000 méter mélyre?
Sztem ami a Föld nevű bolygón nő, az nem lehet bio-1000 m mélyről sem.
Amúgy meg sört kell inni, az már meg van főzve.
neet

rexter 2009.01.23. 13:18:30

akinek hasmenese van a csapviztol az romaniaban el e, vagy ledobtak volna a spartaiak a tajgetoszrol eletkeptelenseg miatt?

Sisca 2009.01.23. 13:18:42

Én is azt hittem egyszer, hogy ez aztán a király ügyfélszolgálat, mert miután elnyelt 1000 forintomat egy italautomatájuk, elkérték a címem, és megígérték, hogy visszaküldik. Hát még nem ért ide....

birdlady 2009.01.23. 13:19:04

Csak a stipistopi@cocacola.hu címre kell küldeni a reklamáló levelet.

rexter 2009.01.23. 13:21:50

Piter, ha nem az lenne rairva h ezer meter melyrol, hanem az mondjuk h 10.000 meter melyrol, ugye akkor kifizetnel erte 10x annyi penzt mert az megjobb?

Píter 2009.01.23. 13:55:17

Szánalmasak vagytok! Az 1000 méter mélyrőlt csak átvitt értelemben gondoltam, természetesen nem iszom az apentát vagy a visegrádit, nemtom melyiket adják el ezzel a szöveggel... Azt iszom ami finom, nincs tele különböző úszkáló cuccokkal. Ennyi.

AlulírottFentemlített 2009.01.23. 14:05:53

@Píter:

Píter 2009.01.23. 12:00:18

Ezer kilométert említesz, nem sok az egy kicsit?
Vagy te forró magmát iszol?

Esetleg már kínából jön, de ott meg, mint tudjuk nem erősség a környezetvédelem, javaslom mégis a csapvizet. lehetőleg a frissen facsartat :-)

Gunter 2009.01.23. 14:11:57

Én igénytelen módon csak csapvizet iszok... meg sörborpálinkát... de még véletlenül sem ásványvizet egy frissen facsrt narancsléadaggal párban.

moli 2009.01.23. 14:12:16

ez a cocacolanal es a pepsinel (fovarosi asvanyvizpalackozo vagymi) is alap, mert ott verseny van. en a 2l-es duplapalackos csomagolast panaszoltam be a cocacolanal, mert mindegyikrol leszakadt a ful a tul rovid cellux miatt. ra fel evre mindegyik csomagon olyan hosszu lett a cellux, hogy vele egyutt leteped a palack cimkejet is.

Manyizga (törölt) 2009.01.23. 14:56:29

Ha a vezetékes víztől hasmenést kap valaki, akkor azonnal be kell jelenteni az ÁNTSZ-nek!

Az illetőt meg karanténba, mert vírus/bacilusgazda! :))

Sadist 2009.01.23. 15:20:05

Én nem hiszek az ilyenekben, ez szerintem fotosop.
Vagy egy sunyi földrengés közvetkeztében valahogy átcsusszantunk Európa nyugatibb részére.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.01.23. 16:06:37

@mamapicilánya: asziszED nEm vettük észre? :-D asziszED? hEhe, majd magyarázkodhatsz a bíróságon! :-D

renugard 2009.01.23. 17:00:17

Elgondolkoztató, hogy ez a PET palack ugyanaz-e(ugyanolyan anyagból van-e?), mint amibe az antikrisztus kokakólát töltik, amivel ugyebár motorblokkot mosnak. Ha az a bizonyos iszonyatosanmarósavasbarnalötty nem marja meg a szerencsétlen PET-et, akkor hogy lehetséges, hogy a szénsav által minimálisan savas ásványvíz oldja a műanyagot? Vagy mégem, csak az ásványvíz általam olyan taszítónak érzett keserű mellékízét érezte a kedves posztoló?
Finnyás-e vagy?
Ez itt a kérdés

Fíldödi Ferenc 2009.01.23. 18:14:20

Ez egy valóban megható történet.
Ma este a Hamupipőke helyett ezt fogom elmesélni a gyermekemnek.

Fíldödi Ferenc 2009.01.23. 18:18:57

Élő emberek az ügyfélszolgálaton ?
Halottakkal nehezebb az ügyet lerendezni, bár szeánsz alkalmával még ez is lehetséges( a cocacola fizeti a halottlátót)

ZON 2009.01.23. 19:25:56

Annyi cserevizet engedsz a csapból, amennyit akarsz!

Xezs 2009.01.23. 22:27:06

utálom a tudatos vásárlókat, unatkozó yuppik

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2009.01.24. 00:43:54

Pár napja volt valamelyik híradóban, hogy már a kínaiknak sem kellenek az eldobható PET-palackjaink, úgyhogy hiába a szelektív hulladékkezelés, nem tudunk velük mit kezdeni.

Az egy dolog, hogy már az összes létező hatóságnak évekkel ezelőtt picsán kellett volna rúgni minden céget, amelyik bevonta a visszaváltható palackokat - bár azok sem jobbak, 1 használat helyett néhányat bírnak, üveg kellene! -, nekünk, fogyasztóknak - csak Xezs kedvéért: "(környezet)tudatos vásárlók" -, az egyetlen visszavágási lehetőségünk, hogy nem vesszük meg a termékeiket. Én pl. még aznap döntöttem úgy, hogy nehéz szívvel, de megválok a Pepsi Maxtól.

Bővebben lásd: humusz.hu

epeficam 2009.01.24. 01:20:37

Micsoda remek marketingfogás. Lassan talán még --- is belátja, hogy megéri álnéven a homáron páncélján reklámozni! Jöhet a cikk egy remekbe szabott ------ vakációról, ----asztal ---enessel való -----éséről!

kétszersült · http://www.ketszersult.blog.hu 2009.01.24. 09:46:37

@Rékuc: Hát igen... Főleg, mikor a vállalat felőli szerződésszegés (tehát módosítás értesítésem nélkül, részemre teljesen kedvezőtlenre -szubjektív) reklamációjakor 4 és fél órát csüngött a telefon a fülemen, és a végén közlik velem: Valójában nem is mi hibáztunk, hanem a Vegyipari SZSZ (flottacsomagról szó lévén).
Így hát elpasszoltam a kártyát: pirosék soha többet!

Vízről: mikor a Tescoban dolgoztam diákként, rendszereresen kellett kitennem olyan vizeket, melyeket a napról hoztunk be, s valami vegyszeres kendővel törülgettük meg, hogy mégse legyen már annyira más színű. Persze rosszul megvilágított sarok - teljesen véletlenül pont kiégett az az izzó... :S

johndoe83 (törölt) 2009.01.24. 11:08:26

@AlulírottFentemlített: ö izé ottan még nincs magma sem kína. sem a föld túl oldala sem. az még kb 2400km
a földrajzórának vége mer 2re várnak EDElénybe...

vauvauvau 2009.01.24. 14:27:13

Puncika! Joe!

Amikor megvetted nálam a vízet- én vagyok a boltos- nagyon siettél, pedig utánad is szóltam!
Fagyállót vettél, csak átöntöttem másik üvegbe, mert Muci a kutyám elrágta a palackot!

garázda 2009.01.24. 15:09:10

egy vizsgálat szerint az egyik leggyengébb minőségű ásványvizet éppen a Coca-Cola forgalmazza!!

Én még soha nem fostam magam össze a csapvíztől!!!!

Hol laksz Mucsaröcsögén??

Elvileg ott ahol vezetékes víz van az mind iható, elvileg!

garázda 2009.01.24. 15:10:35

Mondjuk világos barna Colát már láttam, üvegeset, hogy mi nem került bele azt nem tudom, de vas ízű volt!

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.01.25. 11:20:09

Megy a hasad a csapvíztől? Hol iszod, Gázában?
Műanyag ízű ásványvíz? Vasízű Cola? Biztos a kevert fázisból töltöttek a palackba (istenem, előfordul ez, ha az operátorok bátran nekiállnak nyomogatni az OP-t :D

Sofian 2009.01.25. 21:41:04

Csak annyit mondok, hogy nyáron a multiknál 40-50 fokban az ásványvizek kint állnak a betonplaccon az áruház mögött, mert a raktárban nem fér el...

Hagy oldódjon a palack a lébe.. :D

ergerberger 2009.01.25. 23:12:07

"mi több, megy tőle a hasam, ha nem forralom fel)."

Egy ideig ne szarjál a vízcsapba, és akkor nem fogsz hasmenést kapni a vezetékes víztől.

Carnivora (törölt) 2009.01.25. 23:26:39

Ilyen a Szentkirályinál volt felénk a 19 lityis flakonnal ... ott sem szaroztak.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.01.26. 09:15:00

A vezetékes víz nem egészségtelen (legalábbis Budapesten), de íze tényleg nem az igazi több helyen. Viszont palackozott vízre otthonra venni (már ha nem szénsavasat akarsz inni, és nincs szódásszifonod), baromság. Nagyon jó kis csapra köthető házi víztisztítókat lehet kapni, olyat is, ami az értékes anyagokat nem szűri ki, csak a károsokat (pl. nehézfémek). Egy év alatt visszajön az ára, ha a meg nem vásárolt palackos vizet teszed mellé viszonyítási alapnak, és még a palackot se kell visszavinned a Tecsóba a már nem létező 1 Ft-ért :-) Mi már nem csak az ivásra, főzésre is csak ilyen vizet használunk. Megnéztem a szűrőt csere után, hát... ha belegondolok, hogy azokat mind megittuk volna, ami azon fennakadt...

Konkrétumot nem írok, mert nem akarok szpemmelni, de ha valakit érdekel, privátin szívesen elmesélem, hogy nekünk milyen van.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.01.26. 09:19:14

@misikeh: Nem kell Gázába menni rossz vízért. Mi a nyáron a Dél-Alföldön bicajtúráztunk, és és az egyik útmenti forrásnál a román határ közelében elbeszélgettünk egy nénivel. 20km-ről! jött autóval meg egy csomagtartónyi palackkal vízért, mert ami náluk jön a csapból, az az orvos szerint is ihatatlan... Addig én se gondoltam volna, de sajnos itthon is van még ilyen, bár tény, hogy csak pár elszigetelt helyen.

vtec 2009.01.26. 18:34:36

én dobozos kólával jártam így. elég sokat vettem a melóhelyi automatából, aztán furcsa fémes ízt vettem észre, ill. fémes szagot egyes dobozoknál. nem mindegyiknél. a gyártási idő alapján külön lehetett választani a kettőt. de pl. egy napon gyártott termékeknél is előfordult, a reggel 5:10-es jó volt de adu. 18:43-as nem. hívtam én is az ügyfészolgálatot, vissza is hívtak többször, 2x-es mennyiségű cserekólát kaptam (12 doboz). A végén visszahívott az ügyintéző, hogy a kóstolójuk nem talált semmi kivetnivalót az ízben, így lezárná az ügyet. Mondtam neki, hogy hmm, akkor nekem különösen kifinomult az ízérzékelésem, de én éreztem határozottan, aztán utána nem vettem ott kólát :)

Farkasjoe 2009.02.01. 12:46:00

Sok komment érkezett, mindet nem olvastam végig. A történet vége a következő.

Másnap megkaptam a cserevizet. Hat darabos csomagom volt, egy palack vizet már megittam, egy palack bontott volt, ennek ellenére hat darabot kaptam. Tudom, nem hal bele a Coca-Cola abba a kb. két liter vízbe, de tudni kell értékelni.

Telefonon felhívtak, hogy minden rendben volt-e, megkaptam-e a vizet, és tájékoztattak, hogy a vizsgálat során nem találtak rendellenességet. Elmondták, hogy a gyártás során fél óránként tesznek félre mintát, ezt ellenőrizték, laboratóriumban ellenőrizték a vizet, amit tőlem elvittek, és még meg is kóstolták. Az ügyintéző azt mondta, hogy valószínűleg napon tárolhatták, vagy ilyesmi, amit az egyik kommentben olvastam.

Ezen kívül levelet is kaptam, amelyben értesítettek, hogy az ügyet kivizsgálják. A levél alapján a telefonos bejelentést úgy kezelik, mintha a vásárlók könyvébe írtam volna be.

Azzal nem értek egyet, hogy ennek a kommentnek itt helye nincs. Ha a cél az, hogy jobb legyen a helyzet, nem elég kritizálni, meg panaszkodni, meg kell mondani azt is, hogy hogyan kell csinálni. Ez utóbbi ugyanis konstruktív kritika. Nem értek egyet azzal, hogy egyeseket büntetni kell, másokat pedig dícsérni. De ha egyeseket büntetünk, akkor dícsérni is kell - azokat, akik megérdemlik.

Vehetjük úgy, hogy ez lenne a természetes, mert igen, ez lenne. De ha ez meg is valósulna a mindennapjainkban (ahogyan ebben az esetben igen), akkor a Homárnak nem lenne mit "ennie". És azt hiszem, a Homár célja - mégha önmagában ellentmondásos is - éppen az, hogy ne legyen téma, amiről írni lehet. Hiszen mindannyiunk érdeke éppen az, hogy éppen azt kapjuk egy eladótól vagy szolgáltatótól, amit mi magunk is adunk, vagy adnánk. Mint ember az embernek.

C00ler 2009.02.06. 08:54:55

Kerestem hogy mi lett a vége a történetnek, és örülök hogy jó vége lett.
Az viszont elszomorít hogy egy olyan dolognak kell annyira örülni mint a Mikulásnak, aminek a lehető legtermészetesebbnek kellene lennie MINDEN termék esetében.
Ez olyan mint amikor valaki minden nap pocsolyába lép, de az egyik nap nem és ez örömmel tölti el.

Speth 2009.11.09. 11:06:21

Számomra nagyon hasznos volt ez a bejegyzés. Tegnap bontottam ki egy Visegrádi ásványvizet, amiből előzetesen jól bevásároltam (min 6 kartonnal). Erősen műanyag íze volt a víznek (3 palackot teszteltem le). Se a színén, se máson nem látszódott, hogy bármi baja lenne, de ízre ihatatlan volt. Mint amikor nyáron az autóban felejtett 3 napos ásványvizet akarjuk meginni. Bár még annak is jobb íze volt. Rákerestem a neten, hátha találok erről valami információt. Elolvasva a bejegyzést, úgy döntöttem, teszek egy próbát és felhívom az info vonalat. Nem vette fel senki, nagyjából erre is számítottam. Ráadásul vasárnap is volt, nem csalódtam túl nagyot.
Ma viszont kellemes meglepetés ért! Felhívtak, és mielőtt bármilyen panasszal éltem volna, a történetem elmesélése után, azonnal elmondta, hogy ki fogják cserélni az összes ásványvizet.
Erre nem is számítottam, maximum arra, hogy megnyugtatnak, nem lesz tőle semmi bajom, illetve, hogy ez nem az ő hibájuk, hanem azé aki tárolta, és akitől vettem. Vagyis vessek magamra.

De nem így lett!
Számomra ez nagyon szimpatikus ügyfélorientált viselkedés volt.

Nekem az a véleményem, hogy ahhoz, hogy ez így működjön nálunk, nem szabad lenyelni a békát, és tovább lépni, mert akkor nincs jogunk felháborodni. Nekem ez az egész 10 percembe se került, tehát nem csak az ér rá ilyenekre akinek amúgy sincs semmi dolga. Mindenkinek a saját érdekeit kell képviselni. Erre pedig mindig kell időt szakítani, különben nem vagy senki, csak egy bábu, azt csinálnak meg veled amit csak akarnak.
süti beállítások módosítása