Mit érdemel az a bűnös, aki 2 év hűségnyilatkozattal előfizet műholdas tévére, mert az ügyfélszolgálat azt mondja neki, hogy kábeltévé nincs, pedig van? Csurika kedvenc műsorait először a szél fújta el, aztán utána vagy a médiabox halt meg vagy nem tudták cserélni vagy nem működött benne a kártya vagy megint elromlott:
2008 januárjában költözés miatt szolgáltatót váltottunk, a UPC mellet döntöttünk, ráadásul 2 év hűségnyilatkozattal. Első hibaként felhívtuk a UPC ügyfélszolgálatát, hogy az adott címen milyen szolgáltatást tudnak ajánlani. Azt mondták nincs „normál” kábeles kiépítés, de van „tányéros” tv! Megrendeltük! Persze utóbb kiderült, hogy a házban másnak már van UPC kábelen, csak sajna mi ezt nem vettük észre. Nem baj, gondoltuk jó kis felvevős tányéros tv, jó lesz nekünk. Vége lett a télnek, jött a tavasz, és jöttek a viharok és elment az adás újra és újra. Betelefonáltunk, szoftvert frissítettek, újra és újra. Nem segített, beletörődtünk. (második hiba) Teltek a hetek elkezdett lefagyogatni a rendszer, a médiaboxunk beadta kulcsot. Szoftvert frissítettek, nem egyszer, nem kétszer. A frissítések 1-2 hétre megoldották a problémát, ha nem, akkor közölték, végleges a boksz hibája, cserélni kell. Mivel nap közben, mint a legtöbben, dolgozunk, nem rohantunk azonnal csereboxért, a hiba általában 1-2 nap alatt magától megszűnt, ilyenkor örültünk. (harmadik hiba)
2008.12.07. napján véglegesen megadta magát a médiabox, cseréért a legközebbi partnerükhöz kell mennünk. Akinek persze nincs boxa, állítása szerint 2 hét múlva lesz. Mivel botor módon addig is nézni szerettük volna a tv-t, körbetelefonálgattunk, 2 nap után sikerült Budapest másik végén találni egy csereboxot és egy segítőkész szerelőt, aki munka után „hazafelé menet” elhozta egy darabig a boxot, így nem az egész, csak a fél városon kellett átzarándolkolnuk érte. Azt mondta tegyük bele a régi kártyát, jó lesz az. Persze nem volt jó. A hibaüzenet szerint nem a boxhoz tartozó kártyát tettük bele.
Betelefonáltunk ismételten (negyedik hiba)-1221 egyébként nem ingyenes-, közölték, hogy összehangolják a kártyát és a médiaboxot, pár óra és újra működik. Persze nem így történt, 44 óra és 15 hozzá nem értő ügyfélszolgálatos és legalább 25 betelefonálás után december 11.-én egy tapasztaltabb ügyfélszolgálatost sikerült kifognunk, és ő érdemben tudott segíteni. Persze csak úgy, hogy ajánlott egy UPC partnert, akinek volt egy újabb médiaboxa (mert persze a cserebox is „véglegesen meghibásodott” szerintük) Ők végül lecserélték, kipróbálták, beregisztrálták és, működött…… 1 napig. Valószínűleg a 44 óra alatti több tucat hívásunk után valaki a UPC operátorok közül is beregisztrált valamit, de persze nem a megfelelő boxot…. Ekkor már rutinosan a partnerüzlethez fordultunk, akik ismét rögzítették a helyes számokat, végre megint működött minden.
Gondoltuk, hogy valami kis kárpótlást megérdemlünk a több órányi telefonálás és a lefutott kilométerek után, de nem! Kérelmünkre röviden azt a választ kaptuk, hogy kollégáik 5 napon belül elhárították a problémát és ezért nem jár nekünk semmi. Kollégáik! Hát persze. Nem mi, nem a partnerüzlet.. (3-4 felháborodott levél után, egy havi előfizetési díjat jóvá írtak, de az kb. a telefonköltségünket fedezi, nem többet) Sajnos a hűségnyilatkozatunk még tart, mivel felmondása szép költséggel járna (ügyintézőt idézem: fizesse be és majd megfellebbezi…), megtartjuk, és gyakorlatilag rendelkezünk egy szép, nagy, fekete digitális órával, mert a box leggyakrabban csak az idő kijelzésére alkalmas…)
És evvel nincs vége. Békés 40 nap után ismételten megjelent a hibaüzenet, miszerint nem jó kártya van a boxban, valaki valamit ismét elhangolt… mivel már tudtuk, hova forduljunk, röpke 2 nap alatt elhárult a hiba…. Mondhatnám, hogy boldogan éltünk, míg meg nem haltunk, de a napokban a boksz ismét „véglegesen meghibásodott”…. És kezdődik minden elölről…
Az utolsó 100 komment: