Tékozló Homár

Többezer forinttal megszívatta a Vodafone ki tudja hány ügyfelét

2009.08.06. 00:11 | szily | komment

Finom sztori: a mobilcég május végén pont tízszeresére emelte a fix előfizetési díj nélküli Internet Start szolgáltatás tarifáit. Ez az az eredetileg wapolásra kitalált "alap internet", amit a legtöbb, erre képes vodafonos mobilról automatikusan, esetleg a START szó elküldése után használhat a  júzer, aki külön nem fizetett elő valamelyik havidíjas netcsomagra a sok közül. (A tízszeres emelésről annak idején ebben a posztban számoltunk be.)

B. azon van kiborulva, hogy a cég, miután direkt nem értesítette külön az ügyfeleit, csak feladott egy újsághirdetést, előbb nagyon megvágta őket, majd a jelek szerint rájött, hogy mekkora felháborodást okozott, ezért fejenként több tízezer forintot elengedett az extrém számlákból. Ennél nyíltabb beismerése el sem képzelhető annak, hogy ők hibáztak, csakhogy például B.-nek hiába engedtek el 27 ezer forintot, így is több ezressel rosszabbul járt. Részletek lent.


A Vodafone május 23-tól tízszeresére emelte az Internet Start opció díját és erről úgy döntött (ezt a Vodafone ügyfélszolgálata mondta!!!!!), hogy nem tájékoztatja egyenként az ügyfeleket! (1,20 Ft / 10 K-ból lett 12 Ft / 10 K)! Én ugyanígy jártam, de méltányosságból (hahaha) elengedik a 12.000 Ft. feletti részt, így "csak" 3-szor annyit kellene fizetnem, mint amennyiért én vállaltam a Start opciót!
 
Tökéletesen röhej!
 
Részletesebben:
 
A Vodafone az Internet Start opció díját, mely egy havi előfizetés nélküli Internet elérést (elszámolás az adatforgalom alapján) biztosít a SIM-kártyával, május 23-tól 1,20 Ft-ról 12 Ft-ra, tehát a tízszeresére emelte. ÉS erről a cég döntése alapján nem tájékoztatta egyenként az ügyfeleket, hanem a törvényi kötelezettségeinek állítólagosan eleget téve két országos napilapban jelentette meg az erről szóló közleményt.
 
Így az én konkrét esetemben egy hét alatt, csak a levelezés esténkénti használatával 39.000,- nettó díj gyűlt össze. Erről tájékoztatandó hívtak fel engem vasárnap este és közölték a fentieket valamint, hogy a cég méltányosságból (miután nem tájékoztatott!!!) elengedi a 12.000,- Ft feletti részt, pedig ez nem is lenne kötelező a számára. A 27.000,- Ft. kedvezmény jól hangzik ugyan, de így is a háromszorosát kellene fizetni annak a díjnak, amelynek ismeretében én tulajdonképpen szerződést kötöttem a céggel a szolgáltatásra, azzal, hogy megrendeltem azt.
 
Teljességgel abszurdnak tartom, hogy ez lehetséges! Már amennyiben ez tényleg lehetséges! Magyarországon sajnos egyre ritkábban csodálkozik az ember bármin is, de ezt azért mégis felháborítónak találom.)
 
Jó lenne, ha ez ellen lehetne tenni valamit, mert ez már a legvadabb harmadik világi történetekbe illik!
 
B
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gftamas 2009.08.06. 07:23:34

Az a szerencse, hogy nem kötelező mobil netezni. Ha nem tetszik az ár vagy a szolgáltatás, vissza kell mondani és kész. Azzal viszont egyetértek, hogy ez a 2 napilapban közzéteszem és akkor mindent lehet változtatni dolog undorító, de meglepődnék, ha nem lenne törvényes. Ki van ez találva.

Ofélia . 2009.08.06. 07:24:15

@Énbagoly: Hát most képzeld el azt a rémálmot, hogy nem tudod megnézni a telcsiden azt a kis cuki kabátot amit akkor akarsz megmutatni a másik cukinak és mielőtt kiadnál 70 ezret a szüleid pénzéböl ott álsz teljes kétségek között:DD

Énbagoly 2009.08.06. 07:26:30

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Elképzeltem. És elborzadtam. :))))
De ettől az sokkal rosszabb, ha nem tudod megmutatni az új barátodat azonnal mindenkinek!

Ofélia . 2009.08.06. 07:30:29

@gftamas: A mobilnet most nálunk a szabadrablás kora(EZ CÉGFÜGGETLEN).

De csak azért lehet megcsinálni mivel az a korosztály aki erre vevő nem költségérzékeny tehát azt csinálnak amit akarnak.

Az egész rendszer sztem ugy ahogy van értelmes dolgokra használhatatlan de marhára trendi.

Jól fel lehet vele vágni mint régen a zsebrádióval vagy az orkánkabáttal:))

Ofélia . 2009.08.06. 07:35:41

@Énbagoly: Mlyen kontexusban??:))

1. Végre megdugott:))
2. Jé kocsija is van??
3. Nincs pénze benzinre:((
4. Koktél helyett sört itatott velem:((
5. Mi az, hogy én fizetem a diszkót?:((
6. Na te csóró szarházi hogy képzeled, hogy én mint szépség eltartalak??:))
7. Lö PÁ!!

Dr.Traktor 2009.08.06. 07:42:31

óhe...

hát ottan kell hagyni a vidrafont asap és ennyi.
a pénz kifizetésének megtagadásnak jogi opcióit meg nem vágom, de így ittenről, úgy hgoy közöm sincs hozzá én azt javaslom ne fizesd ki!
hehe

pengusz 2009.08.06. 07:43:09

Több mint 30 Mb egy hét alatt csak levelezésből. Mi vagy te spammerkirály? :D
Ha 100kb-ot számolok egy levélre (egy átlag e-mail-nek ez sok, ha képeket küldenek persze kevés), akkor 300 levél egy hétre :)

Secnir 2009.08.06. 07:46:03

miért érzem úgy, hogy a homár szerkesztői haragszanak a vodafonera?
valami titkos összeesküvést sejtek a háttérben - gondolom most akarják lecserélni a céges mobilokat valami másr, és így akarnak nyomást gyakorolni rájuk.

Ofélia . 2009.08.06. 07:54:48

@Secnir: Nahát mára is egy összeesküvéselmélet:??

Ámbár lehet benne igazság!!:))

Ofélia . 2009.08.06. 07:57:02

@pengusz: ÁÁÁÁ Lenin összes műveit küldte át levélben:DD

Tudod hányan nem tudják magyarisztánban, hogy egy kép mekkora adatforgalom?? Hát ezeknek a zöme:((

blamm 2009.08.06. 07:58:47

Erről már volt itt egy post egyszer, én is abból tájékozódtam erről a remek "akcióról" :) Akkor gyorsan abba is hagytam a netezgetést a mobilomról, így megúsztam olyan 3-4 ezer ft-al.

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.06. 08:00:44

Mi a túró van itt?
Nem fizette ki a védelmi pénzt a Vodafon a Homárnak?

Sir Mortzosch 2009.08.06. 08:02:32

júzerhiba némberóne : vodaügyféllé vált.
A többi magáért beszél.

rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr 2009.08.06. 08:04:11

Nagy összegben le merem fogadni, hogy a Homárosok számai nem 70-nel kezdődnek.
Kérem a tétaket!

2009.08.06. 08:10:02

Azért a vodafon is nyugodtan megtehette volna, hogy egy szar sms-ben értesíti az előfizetőit az áremelésről. Még annyiba sem került volna nekik, mint a két újsághírdetés, és akkor most mindenki tarthatná a pofáját.

Ofélia . 2009.08.06. 08:28:46

@1éÖ: Hívjon téged a babette anyó, hogy elvesztette a húsdarálóját:DD

Ofélia . 2009.08.06. 08:31:29

@1éÖ: Ja és remélem ezen a számon jósolsz szebb jövőt a mónika só résztvevőinek:))

Vagy fogorvosi szolgáltatásokat ajálsz??:))

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.08.06. 08:31:33

Elgondolkodtató miért is jó, hogy lassan egy telefon is 10 megapixeles fotót csinál... ;)

Átlagarcú 2009.08.06. 08:32:17

Szily!
Ha büntetni akarsz bennünket, írasd le mindenkivel százszor, hogy VODAFON .
(lehetőleg egymás után és nem egymásra, mert akkor nehéz megszámolni)

Átlagarcú 2009.08.06. 08:34:32

@Sörecet: Nézőpont kérdése. Én örülök, hogy olyan fényképezőgépem van, amivel telefonálni is lehet.

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.08.06. 08:39:29

Az én 16 éves telefonommal nem lehet fényképezni, visont simándi hozzá tudom b...ni Jelenához, ha disznómód viselkedik. Olyankor látnotok kellene a szemét:)))

Ofélia . 2009.08.06. 08:40:22

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda: Ez már alapbol röhely viszont jó adatforgalmat generál és a sok síkhülyét aki utált fizikát tanulni meg lehet vezetni:DDD

De meg is érdemlik!!:DDD

Egy normális objektívvel ellátott gépen 6 megapixel már óriásplakát méretet tud.

Egy cuki műkörömnyi lencsének nevetett tárgyal ellátott szarral csakis szar képeket lehet csinálni de az adatforgalom az jó nagy lessz ha elküldi a szerencsétlem díszmalyom:)))

Ofélia . 2009.08.06. 08:43:03

@1éÖ: A redőnyhúzóval nam lessz gond de a nagylavór sajnos nittelt:))

Ugyanott első osztályu teniszrakettek és nagymérazü ciherájsztűk és az úri közönség tombol:DD

maincoon © 2009.08.06. 08:43:24

nekem átverős telefonszámom van: 70-es, de már évekkel ezelőtt átvittem a másik garázda bandához. majdnem tök mindegy egyébként melyiknél szívsz :S

rózsarózsa (törölt) 2009.08.06. 08:43:30

@Nálunk meg itt Tarpán0002:


Zsömle cica is rúdugrónak készül.


A karommal tartom távol a billentyűzettől.


Kb.1 napig használt.


Most lazán átugorja.

Ofélia . 2009.08.06. 08:44:45

@Nálunk meg itt Tarpán0002: Mi a francnak alszol annyit???

Manapság nekem se megy pedig hajnalban jövök be nemdógozni:)))

rózsarózsa (törölt) 2009.08.06. 08:45:30

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:


Akkor én is sík hülye vagyok,mert utáltam fizikát tanulni.


Igaz,egyetlen órai kísérletet nem láttam.

Sem az általános,sem a középiskolában :-(

Nálunk meg itt Tarpán0002 2009.08.06. 08:46:19

@jesszum: Belegondolni se jó, hogy mekkorát fog ugrani majd, ha 375 kiló lesz.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.06. 08:48:49

@maincoon:


Jó az avatarod.

Imádom a kávét.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.06. 08:50:30

@Nálunk meg itt Tarpán0002:


Az még messze van.

Most kb.30 deka.

Ofélia . 2009.08.06. 08:51:17

@maincoon: Na látod ez a lényeg de aki folyton reklámoknak hisz az azt hiszi, hogy ott nem ba@ák át:DDD

afromagyar · http://afromagyar.blog.hu/ 2009.08.06. 08:51:52

@kimenet: hasonlo tortent egy kollegammal :). Elment nyaralni es a lakaskulcsot leadta a szomszed neninek (ha esetleg baj lenne, be tudjanak menni).
Mire hazaertel, a lakas ragyogott, gyonyoruen ki volt takaritva.
A postaladaban pedig volt egy szamla a nenitol 44 Eur-rol :).

2009.08.06. 08:55:03

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Hát igencsak bandzsítani kéne ahhoz a 6Mp-s óriásplakáthoz... a lencse átmérője pedig csak a fényátbocsátási képességet határozza meg, a rajzolatot nem nagyon.
Egyébként itt azt hiszem, én vagyok a nagykirály, mert nekem semmilyen mobiltelefonom sincs. Minek is? Itthon itt a vonalas, olcsóbb mint bármi, munkahelyemen is ott a vonalas, azt meg nem is én fizetem. :) Aki akar, megtalál az előbbin este, az utóbbin nap közben, nem fogom én kisütni az agyamat mások sürgős ügyei miatt, és utzána fizetni 40e-s számlákat a szenyózó mobilszolgáltatóknak.

Ofélia . 2009.08.06. 08:55:12

@jesszum: Mi megcsináltuk magunknak(a kisérleteket) és meg fogsz lepődni igen sok lány is volt velünk.

Lehet, hogy szépek voltunk vagy csak érdekesek?:)))

Ofélia . 2009.08.06. 08:57:53

@csernaja obca: Korrekt!!

Semmit sem utálok jobban mint amikor megtalálnak na van is vagy 5 szám a 15 éves kártyás telefonomban:))

Átlagarcú 2009.08.06. 08:57:57

@afromagyar: Hol itt a gond?
Kérem a néni számát:))))

rózsarózsa (törölt) 2009.08.06. 09:00:21

@csernaja obca:

"nem fogom én kisütni az agyamat"


Én szoktam agyat sütni.


Ettél már jó rántott velőt?

maincoon © 2009.08.06. 09:01:14

@jesszum: én nem rajongok a kávéért, inkább capuccinozok ritkán, de az illata és a kinézete annyira vonzó, hogy néha azért én sem tudok ellenállni neki :)

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: hát a telefon szükséges rossz, ezáltal csak annyi a dolgunk, hogy tök mindegy mi alapján csak válasszunk egy szolgáltatót, akiről aztán posztokat írhatunk vagy baráti/munkahelyi társaságban zűrös történeteket mesélhessünk, de közben élni sem tudunk nélküle...

rózsarózsa (törölt) 2009.08.06. 09:02:29

Amíg anyukám élt,megpucolta a csirkefejet,és belefőzte a húslevesbe.

Mindig én szippantottam ki a csirke agyát.


Azért lettem ilyen tyúkeszű?

médinhángöri 2009.08.06. 09:03:17

@rend-polgár-biztonsági-éjjeli- és markőr: Hát nem is, mert stikában áthordoztam a régi magenta számomat hozzájuk :-) Mondjuk, nekem olyan régi telefonom van, amiről max. wapolni lehet, de még lusta voltam utánajárni, hogyan :-)

É2I 2009.08.06. 09:04:10

VODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONVODAFONSUX

rózsarózsa (törölt) 2009.08.06. 09:04:24

Tatozom egy vallomással:

Bandi se tökéletes.


Nem pucolja meg a csirkefejet.

Ki kell dobni.

(Mármint a fejet.)

maincoon © 2009.08.06. 09:07:04

@É2I: igyál egy kávét. vagy egy vodkát. jobb lesz ;))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.06. 09:07:34

Nyaaaaaljuk a fagylaltot...

Jó reggelt!!!

maincoon © 2009.08.06. 09:08:37

@jesszum: nyugi, nincs nagy gáz. egyik sem tökéletes! saját tapasztalat! :DDDDD

EÖ (törölt) 2009.08.06. 09:09:19

@Sün‼: jó reggelt, képzeld tegnap hogy jártam.
jött a prolidentes, hogy akkor fizessem az esedékes részletet!
mondom neki: részletek a szily-blogon!
na erre jól elvert.

Frucsasz 2009.08.06. 09:10:37

Pálinkás szép jó reggelt minden kedves versenyzőnek!

A szabadság lejárt, visszatértem a tettek hímes mezejére.

Ez már a sokadik Vodás poszt, kezdek megijedni, jómagam is vodás lévén...

szalontüdő 2009.08.06. 09:12:13

@Sün‼: Nem fagyott még le a nyelved? :))
Vagy a nyúl melegíti?:)

médinhángöri 2009.08.06. 09:12:41

Végiggörgettem a főoldalt. Az jött ki, hogy megverték a nigger vodkást, mert nem adott ingyen kisbuszt Pesterzsébetig.

EÖ (törölt) 2009.08.06. 09:14:50

@Frucsasz: a múlt hét tanulsága dióhéjban: ne vegyél vodát és ne menj élményfürdőbe. :)

Smacika 2009.08.06. 09:15:49

Ez fotosopp!
Valaki nagyon le akarja járatni a vodafont.
Megjegyzem, megérdemlik.

Sir Mortzosch 2009.08.06. 09:16:01

Kérem a takarítós néni telefonszámát.
Kecskét, juhot fejni tud-e, meg ribizlit szedni?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.06. 09:17:39

@1éÖ:
Pedig a részletek a szily-blogon vannak.
Ezt se tudta?

@szalontüdő:
Ebben a hőségben?
Nyaaaaaljuk a fagylaltot...

Ma megyek a patakpartra wellnesszezni.

EÖ (törölt) 2009.08.06. 09:19:01

@Sün‼: nem tudta, de ez valami nindzsa lehetett, mert miközben ütött azt mondta, hogy: mene, tekel, ufarszin!

:)

Átlagarcú 2009.08.06. 09:19:25

Az új VODAFONE logó a képeim között!

Frucsasz 2009.08.06. 09:19:53

@1éÖ: ó, köszönöm az összefoglalót. Bevallom, magamtól túl lusta lettem volna utánanézni, mit is történt. :)

Egyébként csak azt szeretném mondani, hogy ha jól gondolom, akkor ez most aktuális:

@havajj: Boldog születésnapot! :)

rio.pete 2009.08.06. 09:19:56

amíg NHH a két országos napilapban való közzétételt teszi kötelezővé a kommunikációnak, addig a két országos napilapban jelennek meg ezek a hirdetések. központi szabályozás kéne, és azt kellene betartatni, de szigorúan.
egyébként ezzel az emeléssel most jutott egy szintre mindhárom szolgáltató ft/MB tekintetében...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.08.06. 09:21:07

@Sörecet:
Az én lógóm a lábaim közt.
Részletek a szily-blogon.

2009.08.06. 09:21:18

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: Nekem is ezzel telt meg a búrám. Motorozok hazafele egy fárasztó munkanap után, érzem, hogy bizsereg az a szar, kiállok a forgalomból, dzseki kicipzároz, sisak levesz, telefon kikotor... no addigra pont megunta a hívó. De ha mégsem, akkor tuti valami riadtarcú volt, ilyesmi: "szia, jajj de rég nem hallottam a hangodat, na mi újság veled? Képzeld, én meg itt állok lerobbanva Kiskunbüdösbütykösön, nem tudnál értem jönni és hazavontatni Pestre?" vagy "Az XY-tól kaptam meg a számodat, hogy neked van vasesztergád, és azt szeretném megkérdezni, hogy nem tudnál-e egy új tengelyt csinálni a herebogyóbögyörítőmhöz, mert holnap hoznak egy vagon bogyót, és eltört a bögyörítő, most le vagyok égve, de ha eladtam a bögyörített bogyókat, istók bizony viszek majd egy karton sört" meg hasonlók. Az agyamra ment a telefon! Egyik este földhöz kúrtam, megtapostam, és berugtam az ágy alá, azóta ott lakik.

Ofélia . 2009.08.06. 09:31:43

@Sün‼: Mi van a lógóddal a lábaid közt?? lefagyott??

@csernaja obca: Ez a na miujság hogyvagy miatt változtattam számot és a mostanit tényleg csak a szűk család tudja de ők ilyet nem mernek mert érzik a vesztüket!!

Egyszer anyu hívott még régen, hogy ne menjek haza mert tüntetés lessz a környéken de többet ő se tette:))

De amit néha a villamoson hallok ezektöl a szódiarés libáktol 8 megállón keresztül és még ki tudja meddig hát arra tényleg világcéget lehet építeni:DD

Remélem tisztességesen tepostad meg:))

É2I 2009.08.06. 09:32:46

@maincoon:
Vodkát tegnap ittam, kávét meg reggel, de még mindig nem látok.
Leraktam a szemeim az este az asztalra és reggel nem találtam ott. Biztos valami kislány ellopta ;)

Ofélia . 2009.08.06. 09:33:28

@gothic: Ribizlit szedjen neked a nőtanács:))

Agyalap 2009.08.06. 09:33:58

Ahhoz képest, hogy az ovodafon mennyire jó árakat ad (a reklámjai szerint), eléggé tele van a Homár vodkás posztokkal...

Ofélia . 2009.08.06. 09:34:53

@É2I: A szemeidet lopta el??? nem a szüzességedet?:)))

bzdmg · http://bzdmg.tumblr.com/ 2009.08.06. 09:35:19

kedves vodafone

Kikerestem, kedves vodafone:

Vodafone Általános Szerződési Feltételek
A Szolgáltató az értesítési kötelezettségének a következő módon tehet eleget:
[…]
d) az értesítendő Előfizetők körétől függően országos napilapban legalább két alkalommal feladott közlemény útján, amellyel egyidejűleg a Szolgáltató köteles az értesítést az ügyfélszolgálatán is közzétenni.
[…]
A d) pontban meghatározott értesítési módot a Szolgáltató kizárólag a hálózat átalakítása, felújítása, cseréje, karbantartása, vis maior, honvédelmi, nemzetbiztonsági, gazdasági és közbiztonsági érdekek védelmében történő szüneteltetésről valamint az Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosításáról szóló értesítés esetén alkalmazhatja (Eht. 144. §. (4) bekezdés).

Ezt is kikerestem, kedves vodafone: 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről

Eht. 144. §. (4) bekezdés
(4) A (2) bekezdés d) pontjában meghatározott értesítési módot a szolgáltató kizárólag e törvény 136. § (1) bekezdése és a 132. § (4) bekezdése szerinti értesítések esetén alkalmazhatja.

Mind a hármat is kikerestem, kedves vodafone:

Eht. 144. §. (2) bekezdés d) pont
Az értesítendő előfizetők körétől függően országos vagy megyei napilapban legalább két alkalommal feladott közlemény útján, amellyel egyidejűleg a szolgáltató köteles az értesítést az ügyfélszolgálatán is közzétenni.
Eht. 136. §. (1) bekezdés
Az előfizetői szolgáltatás szüneteltetésére sor kerülhet:
a) az előfizető a szünetelést legalább 15 nappal megelőző előzetes értesítése mellett a hálózat átalakítása, felújítása, cseréje, karbantartása miatt - amennyiben a szüneteltetést nem igénylő más gazdaságos műszaki megoldás nem áll rendelkezésre - amely naptári hónaponként az 1 napot nem haladhatja meg;
b) előre nem látható és el nem hárítható külső ok (vis maior) esetén;
c) a Magyar Köztársaság honvédelmi, nemzetbiztonsági, gazdasági és közbiztonsági (így különösen
terroristaelhárítás, kábítószer-kereskedelem elleni küzdelem) érdekeinek védelmében a jogszabályok által előírt módon.
Eht. 132. §. (4) bekezdés
Ha a szolgáltató az általános szerződési feltételekben meghatározott esetekben jogosult az általános szerződési feltételeket egyoldalúan módosítani, köteles a módosításról a hatálybalépését megelőzően legalább 30 nappal az előfizetőket e törvényben foglaltak szerint értesíteni, az előfizetőket megillető felmondás feltételeiről szóló tájékoztatással együtt. Ebben az esetben az előfizető jogosult a módosítás tárgyában megküldött értesítést követő 8 napon belül a szerződés azonnali hatályú felmondására.

Azt hiszem elég egyértelmű, kedves vodafone, hogy kinek a kurva anyját!

proletar 2009.08.06. 09:36:45

szenyaság, de engem értesítettek. felhívott egy csávó telefonon hogy ez lesz, és kössek át a 800 huf-os mobil internet basic-ra.

Ofélia . 2009.08.06. 09:39:19

@Agyalap: Aki reklámok alapján tájékozódik ezen a földön az rendelkezik:
1. Hüvelygombával
2. Ásókával
3. Lábgombával
4. Mobilinternettel(márkafüggetlen)
5. Minimum 14 szúvas foggal.
6. Régen fürdött
7. Gyakorlatilag nincs gyomra, mája, veséje,
8. Sör helyett kólát iszik(na ez a legelvetemültebb)

Több most nem jut eszembe:))

maincoon © 2009.08.06. 09:46:58

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

a 8. pontot - KÖSSSZ :((
javít a helyzeten, ha mindkettőt iszom? ;)

9. fáj a dereka
10. omlósz húszt eszik
11. ráncos a bőre
12. menstruál
13. nem tudja tartani a vizeletét
14. prosztataproblémái vannak
15. fáj a feje

Georgey 2009.08.06. 09:58:08

És azt ki vette észre, hogy a kedves
vodafon 5000-ről 5500-ra emelte a mobil internet díját?
Felhívtam őket, hogy miért, erre a válasz:

(és most mindenki kapaszkodjon!)

Az Áfa emelés és az INFLÁCIÓ miatt...

2 éves szerződést írtam alá, amit ők egyoldalúan az inflációra (is)hivatkozva módosítanak...

Mondtam a csajnak, hogy az Áfát megértem. De b.meg az infláció...

Aztán eszembe jutott, hogy az elmúlt egy évben milyen hatalmas infláció is volt....

Igen, amikor is a válság miatt az árak majdnem hogy csökkentek, magyarul defláció volt.
Ez volt az az előre nem látható hatalmas INfláció, ami akkora vis majort jelent ennek a trágya cégnek, hogy csak úgy emel a szerződött áron.

Ne kérdezzétek, hogy miért húzok el ebből a kiba országból a p-ba.

tanár úr 2009.08.06. 10:01:59

Rohadt Kapitalizmus! Gyűlölöm!

Aazami (törölt) 2009.08.06. 10:14:33

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók:

Sajnos nem kamu. Én is így jártam, csak nekem nem volt semmilyen internetforgalom tarifacsomagom, hanem szimplán adatforgalom után fizettem 1,2 ft-ot 10 Kb.-ért. Mikor kijött a megszokott 2 ezer forintos adatforgalmi számla helyett 38.000 HUF-os számla, akkor nekem is tárgyalnom kellett a vodafone-al, hogyan is gondolták ezt. El is mondták, hogy igen az 1,2Ft/10Kb. ár helyett ők bevezették az 1,2Ft/1Kb árat. Na erre dobtam egy hátast. De nagyon jó fejek voltak, elengedtek 20.000 HUF-ot az adatforgalmi számlából. Erről ennyit.

É2I 2009.08.06. 10:20:39

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
Az egy nagylány volt, még valamikor az ezernyócszázas évek derekán. De ez most offtopik.

@maincoon:

A 10. kitatálóját és szereplőit egy szép nagy szívlapáttal b.sznám agyon. Bár a többi pontok is kapnának egy kisebbet.

Dr_utcai_arcos 2009.08.06. 10:27:36

@Énbagoly: miről beszéltek??? nem barát, hanem bari meg barinő ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

maincoon © 2009.08.06. 10:29:50

@É2I: ja, de az 1-15-ig mindnek járna!
amúgy főleg ofélián gondolkodom, mert le-elvetemültezett, ezért lehet ő is kap! :)))

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.06. 10:48:29

Hál 'Istennek már nincs közöm a Vodafonehoz.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2009.08.06. 10:51:06

Ebbe mi is belefutottunk a cégnél, némi emelt hangon történő telefonos beszélgetés hatására a nagy részét jóváírták. De elég mocskos egy húzás volt, gondolkodom a szolgáltatóváltáson az összes előfizetéssel, csak kérdés, hogy a másik két rablóbandával jobban járnánk-e...

505thZajcev · http://bringazz.blog.hu/ 2009.08.06. 10:53:26

En kuldtem levelet az NHH-nak, kivancsi vagyok mit valaszolnak. Mert tudniillik engem is megszivattak.

szürke_tag 2009.08.06. 11:09:30

Tényleg mi történik, ha véletlenül olvasom a napilapba a közleményüket és tegyük fel van egy szerződésem a vod-kával. Viszont az általuk közölt módosítás már nekem nem elfogadható, akkor szerződést bonthatok? Vagy köteles vagyok az inkorrekt módosításukat elfogadni? illetve ha szerződést bontok (ilyenformán az ő hibájukból, módosításuk miatt) akkor ezért érhet e hátrány?

É2I 2009.08.06. 11:19:59

@505thZajcev:
Sajnos nem sok esély van arra, hogy ezért elmeszelnék őket. Ahhoz törvény módosítás lenne szükséges.
Én meg azon gondolkoztam, hogy kartellezési feljelentést is meg lehetne ejteni. Mivel így mindháromnál közel azonos lett a díj.

@szürke_tag:
Elvileg szerződést bonthatsz és sanszos, hogy ezért nem kívánták nagyobb dobra verni pl. egy sms formájában.

szürke_tag 2009.08.06. 11:22:30

Az a gáz, hogy itt a szolgáltatók mindent megtehetnek, miért is? mert van egy saját-zsebre dolgozó kormányunk 0 szakértelemmel és van egy NHH akit ez igazán nem érdekel. Ha valaki reklamál arra reagálnak, de maguktól nem vizsgálódnak. Felveszik a pézt és semmit nem csinálnak. Végül is valahol jó haverok és nem érdekli őket az előfizető. Egyébként a nevünkben is benne van, hogy előfizető. Vagyis előre kifizetek egy szolgáltatást egy előre megkapott információ alapján. Amennyiben a szolgáltató ezen módosít és nem közli velem, akkor nekem a régi előfizetési tarifa marad érvényben. Merthogy nem vagyok köteles újságot venni. Ráadásul a kisebbségi jogok is sérülnek, merthogy mi van ha valaki analfabéta, akkor ő honnan tudja, meg a változást? Mert azért telefonja lehet, vagy nem?

bzdmg · http://bzdmg.tumblr.com/ 2009.08.06. 11:38:35

Nem bonthatsz szerződést ezért akkor, ha telefont vettél két év hűséggel, mert akkor te bizony kedvezményt vettél igénybe.

b[ALien] (törölt) 2009.08.06. 11:38:39

@maincoon: és akkor is Petiék vécéjét használja!

v2peti 2009.08.06. 11:40:05

2009-ben kilobájtban mérni??? Mi ez? informatikai középkor? A kilót hagyják meg a teszkónak meg a maszek zöldégesnek! Aki manapság ias kilóban mért, az egy vesztes, luzer, menjen csődbe, húzza le a rolót! Nem igaz, hogy 2009-ben pár "dekányi" :) WAP-ért annyit fizetek, mint több tonnányi UPC-ért vagy a T-betűs vezetékesért!

na__most__akkor 2009.08.06. 12:05:26

Na most akkor lehet hogy off lesz

de

Tud-e valaki olyan (mobilcéget?)-csomagot-opciót-akármit, amivel megadhatom egy hívás ELŐTT, hogy most csak 200 (300, 500 stb) forintért akarok beszélni?

Gondolom, ez nem egy bonyolult dolog, mert 20-30 évvel ezelőtt minden pénzbedobós utcai telefon tudta. Bedobtam két huszast, és elbontott ha letelt az ezért járó idő. Néha füttyentett egyet kicsit előtte, hogy hátha meggondolom és bedobok még valamennyit.

Ugyanez mobilinternettel? Vagy ne álmodozzak tovább?

É2I 2009.08.06. 12:51:42

@na__most__akkor:
A mostani telefonoknál általában be tudod állítani, hogy pittyegjen, mondjuk percenként. Szamárvezetőnek az is megteszi.

Énbagoly 2009.08.06. 14:41:50

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: késői válasz: az mind, amit akkor írtál. :)))

@utcai_arcos: cuki, balcsi, fürcsi, incs, oncsi
Jeeeeeeeeeeeee :)))))))))))

2009.08.06. 20:45:32

@szürke_tag: Szerintem semmi, aláíratták veled belépéskor, hogy a szerződésváltoztatás jogát fenntartják maguknak, és cumi. Én ugyanígy jártam a kábeltévével, beléptem egy év hűséggel, rá másfél hónapra levették a havi 2e Ft-s analog-2 csomagból a kedvenc programomat, és most már csak a digitális szirszarban elérhető havi 6800+settopbox bérleti díjért. Nem mondom, soha nagyobb problémám ne legyen az életben, de azért kívántam nekik hideget-meleget, mert csak nem azt kaptam 11,5 hónapon keresztül, amit ígértek. :-(
Amúgy nagyon tele van a faxom azzal, hogy itt mindennel átbasznak. Hogy folyton lesnem kell, melyik bank mikor fizet normális kamatot a betétemre, és mikor 0,2%-ot, hogy melyik "szolgáltató" milyen tarifával adja a telefont/villanyt/gázt, hogy ugyanaz az árucikk melyik boltban kerül x Ft-ba, és melyikben 2x-be vagy éppen 10x-be. Torkig vagyok ezzel, hogy ilyen kicsinyeskedéssel megy el a szabadidőm - de muszáj, mert több pénzt lehet ilyenekkel megfogni, mintha ugyanez idő alatt mondjuk túlóráznék.

bzdmg · http://bzdmg.tumblr.com/ 2009.08.07. 10:19:13

@csernaja obca: Nem baj, hogy aláírtam. Az a baj, hogy basztak tájékoztatni az áremelésről.

Sly0007 2009.08.10. 08:38:46

Ehhez képest aprócska dolog, hogy csekken feladandó értéket kapásból kerekítik nekünk a számláinkon. 2998 ft-os előfizura a csekket (kapunk többen a családban) alapból 3000 ft-ról küldik. tudom 2 Ft, meg kerekítés, de így havonta 2 ft-ot biztos megkapják, és ha ezt kellően sok előfizetőnél tudják megjátszani, az akár sok pénz is lehet...
Sly

cornholio18 2009.08.13. 15:21:08

Üdv mindenkinek!
Nos, énis beleestem a Vodafone áremelésének csapdájába, 43ezer forintrol kaptam számlát, arra lennék kiváncsi, hogy akiknek elengedtek ebböl x ezer forintot, azoknak hogyan sikerült, most telefonáltam be hozzájuk és aztmondta az ügyfélszolgálatos, hogy erre nincs lehetőség...

helianthus 2009.08.13. 15:33:29

@cornholio18: visszajöttem a kedvedért, de én nem tudok segíteni ebben sajnos.
MAx. annyit, hogy jó hogy nem fogja az üszis azt mondani, hogy persze tedd ezt meg ezt, és elengedjük a felét, ez neki nem érdeke, úgyhogy ne higyj neki.

Reméljük jön olyan is, aki relevánsabb ebben a témában.
43 ezer ft??? Azért az nem kevés.
Sok sikert.

Frucsasz 2009.08.13. 15:50:39

Hát, a posztíróval kéne felvenned a kapcsolatot, bár ha jól értem, neki a Voda kérés nélkül engedte el a díj egy részét.

Esetleg írj nekik egy dörgedelmesebb reklamációs levelet, miszerint az emelés gyorsan, előzmények és mindennemű értesítés nélkül történt, és az átlagon felüli mértékű volt. ha tudtál volna róla, nem neteztél volna ennyit, de nem voltál a döntéshez szükséges infók birtokában, stbstb. Javaslom ezzel együtt, hogy fenyegetőzz fogyivédőkkel, meg homárral. Be fog jönni, szerintem.

anyaa 2009.08.24. 23:28:45

Sajnos ebbe a csapdába nagyon sokan beleestek estünk. Én is egy tetemes számlát kaptam és az ügyfélszolgálaton is csak a napilapokra tudtak hivatkozni, hogy abban megjelent az emelés és aki nem olvassa pont azt a 2 napilapot amiben leirtá hogy 10 szeresére emelkedik mobilinternet/wapozás/ dija és igy beszoptuk ezt a számlát? Engedje meg a világ ! Ők mindent megtehetnek? Ha meg nem fizetem ki letiltják a kártyámat is?!

sanpedroy 2009.08.26. 16:04:06

Nem értem , ha üzletbe mész vásárolni felpróbálod a farmergatyót , kifizeted hazamész és megnézed mennyibe került? Szerintem tudtad, hogy nem ingyenes csak azt nem, hogy mennyibe kerül, és bactál utána érdeklődni! A szolgáltató a törvényi előírásoknak megfelelően kihírdette újságokban a díjszabást, sőt szerintem még számlával is külött neked erről tájékoztatást... és ennek ellenére elengedték egy részét, köszönd meg nekik! Amúgy én sosem voltam sem vodás sem pannonos :)
süti beállítások módosítása