Tékozló Homár

Levélírás helyett a szomszédot hívta a HSBC

2009.08.13. 10:15 | ge | 358 komment

HSBC-s posztunk már volt egy, akkor a bank telefonon és sms-ben zaklatta az olvasónkat, aki soha nem is volt ügyfelük. Mostani történetünkben legalább egy ügyfelük az, akit egészen furcsa módon találtak meg: ahelyett hogy levelet írtak volna neki, felhívták a szomszédját.

Irtó rövid leszek, mert nem akarok híres lenni, meg amúgy is lerágott csont. Egyszerűen mégis annyira morcos lettem, amikor a meghaló félben levő HSBC credit nevű banktól valaki felhívta az egyik szomszédomat, és égetni próbált. Asszem sikerült is.

Röstellem piszkosul, van két havi restanciám a törlesztés terén - havi hétezer körüli összegről van szó. Na erre fel a behajtós maca a szomszéddal bedobatott egy cetlit, hogy hívjam fel. Én meg rendes vagyok és jól felhívtam. Azért előtte megnéztem a wiwen, hogy ki a csoda ő. Elég pancser, nem frissítette az adatait, és még a cetelem bank szerepel munkahelyként. (Persze az sem jobb semmivel)

Itt már nem részletezném, mert a szokásos behajtós stílus jött volna, ezt meg ugye ismeritek mindannyian. Mondtam neki, hogy semmi pánik, feladom pár napon belül. Csak hát közben megszűnt a munkám, stb, így kicsit borult a rendszeresség-szóval próbáltam fenemód asszertív lenni. Remélem érzékelte..

Kérdeztem, hogy hogyan kerültek képbe a szomik. Azt mondta, hogy mivel nem tudtak elérni a levelezési címemen, és közben a számom is változott, ezért hívták őt. Arra nem tudott válaszolni, hogy a lakcím kártyámon lévő címemre miért nem küldtek tértis levelet. Pedig a szomszédom mellett lakom, nem lett volna nehéz ez a verzió sem. Komolyan, ennél akkor tudtak volna nagyobb ágyúval lőni, ha rögtön az interpollal kerestetnek.

Amúgy annál a biztosítónál dolgoztam, ahol az ő hiteleiket is biztosítottuk-ez volt megadva levelezési címnek. Szóval, ha őket hívja, akkor is elért volna kis áttétellel.

Megköszöntem a megkeresését, és megkértem szépen, hogy ezt ne tegye többet, mert ki fogok találni  valami büntit érte-neki személyesen. Azért persze nem tudtam megállni, hogy megemlítsem neki, az internetet ne csak iwiwezésre használja, hanem időnként olvasgassa homárt is.

Úgy tűnik, nem tudjuk megnevelni őket így együtt sem.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

faqtya 2009.08.13. 10:18:41

azt elfelejtettem, hogy anutámnak és a tutámnak (ami nincs, de nem baj) ajánlom az első helyet.

Szódás Lova 2009.08.13. 10:21:29

Ehh, be kéne vezetni a pellengért.

Fákk óll.

ambbay 2009.08.13. 10:25:02

Lassan lehetne ilyen kapcsolati cimke is az iwiwen: "a behajtóm volt" :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 10:25:44

@jesszum: nem, ez a régi, csak a betűtipust változtatták meg. ha messziről nézed és hunyorítva, hasonlít az előzőre.

engem még soha nem hívott behajtó

ettől függetlenül, ha ne adja úristen, hogy ilyen helyzetbe kerülök, nem lapítanék, hanem odamennék és aszondom, most egy forintot tudok fizetni, mert ennyire telik (utalni egyet is lehet), hogy lássák, van azért bennem fizetési hajlandóság, és mit lehet tenni, vagy ütemezzünk át vagy nem tudom.

de ez biztosan hülyeség

É2I 2009.08.13. 10:29:33

És még le se anyáztad? Senkint nem húzattál a tudjuk ki phütyülőjére?
A szomszéd vigyorog-e azóta?

Mennyi megválaszolatlan kérdés.

Tényleg, mit főztök ebédre?

májgeriberi 2009.08.13. 10:31:42

A HSBC a mosógépszerelő?

EnZsolt 2009.08.13. 10:32:20

baszki, nem frissítette az iwiw adatlapját, a nyomorult pancser ahhahahahahahahahahah....

Mellesleg mindig jobb, gyorsabb behajtani úgy egy adósságot, hogy égetnek mások előtt. Régen is így volt, mászkáltak az emberek a ház előtt, és ordítoztak, hogy adós fizess!!!

Látod, így legalább rögtön reagáltál, és ígéretet tettél.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 10:32:41

@É2I: Újházy szárnyashúsleves
Fetás, pulykamelles nyárs, grill zöldségek


remélem szakács főzi....
még nem jöttek meg a dobozaim.

É2I 2009.08.13. 10:37:36

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Persze, persze szakáts, iLYen kici, apro, occóért. Az a kici sárga tip-top homless type. Attól lesz a színe szép sárga, Újházy meg, mert már rágóta vár egy új házra.

:P

B@nális coitus 2009.08.13. 10:38:15

A műltkor hozzánk is telefonált valaki, hogy dobjam be a szomszédnak a telefonszámát meg a nevét. Az is behajtó volt. Trükkösek!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 10:41:28

@É2I: tüskére teccet pipilni reggel, hogy ilyen negatív hullámokat teccik sugározni?

Lidérc · http://feldolgozasalatt.blog.hu/ 2009.08.13. 10:41:56

Szerintem meg fizessen a szomszéd. Olyan hitelopció nincs?

Énbagoly 2009.08.13. 10:42:12

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Tegnapi, finom maradék. Majd megmelegítem valamikor.

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: tény, hogy bevált a szomszédos módszer. Szerintem rá fognak szokni a behajtók...

májgeriberi 2009.08.13. 10:42:38

nem is hallottam erről a bankról még sosem

mindig tanul az ember..

Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2009.08.13. 10:42:53

Nekem is volt hitelem a HSBC-nél (4 hónap, 'ingyen' hitel, azaz 0% THM).
Teljesen korrekt volt, tényleg egy fillér extrát sem kellett fizetnem, sőt, amikor eljött az utolsó részlet ideje, még levelet is írtak, hogy akarom-e, vagy inkább 36 havi részlet (szabad opció, akkor persze nem 0%).
Befizettem, vártam, hogy írnak egy levelet, hogy minden OK, kész, vége.
Semmi reakció, felhívom őket, hogy vaccap.
Aszongya a muki: minden OK, rendezve, lezárva.
És levelet nem írnak nekem erről?
De, mindig januárban mennek ki a levelek, akkor majd kapok...
No comment.

itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.08.13. 10:46:29

A gyökér remélem elveszti a melójár és akkor majd nem bírja törleszteni ő sem. Na akkor majd jön az ő utódja és jól felhívja a szomszédait. Érdekes mentalitás.

Ez amúgy miért égő? A fél ország hitelből él, ha nem az egész. A bankok lerohanták az embereket ellenállhatatlan hitelekkel és rendszerint megi is szivatták őket. Így aztán rengetegen nem fizetik, mert nincs miből, minek, stb.

Viktus 2009.08.13. 10:49:00

Én nem értem mi is itt a probléma. Felvesz hitelt nem fizeti, és még pampog is ... beszarás azé ez a homár is.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 10:51:30

ha elmondta a szomszédnak h miért keres PONTOSAN, akkor NAGYOT hibázott. Ha csak visszahívást kért, akkor nincs mit tenni, ilyen a világ :-(

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 10:55:48

@ficsilla: banktitok megsértése?

szép azavatar. nem vagy É2I rokona esetleg? :)))

É2I 2009.08.13. 10:57:30

Ha nekem bedob a szomszédom egy cetlit telefonszámmal, hogy hívjam fel, akkor azzal a lendülettel, amivevil kivettem továbbítom a kukába. Mivel ott lesz a legjobb heLYe.

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Sajnálattal közlöm, egyelőre még nem sugárzom. De egyre inkább az a véleményem magamról, hogy a mai nap a hüLYeség süt belőlem.

megamenn 2009.08.13. 10:57:42

szomi. wiw. bünti. térti.
Kicsit furi. :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 10:58:58

@É2I: nekem ezt írja a horoszkópom már az indán:

"Ne gyors megoldásokat keressen most, hanem hagyja, hogy megérjen Önben az adott problémát gyökeresen megoldó reakció"

tehát ma semmire ne várjatok megoldást tőlem, érlelem magam

EnZsolt 2009.08.13. 11:04:18

Egyébként ebben nincs semmi banktitok, felhívták a szomszédot, hogy mondja már meg xy-nak, hogy hívja vissza ezen a számon. Egyszerűen csak paráztatják az embert. Nem szép, de hatásos.

É2I 2009.08.13. 11:04:24

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Én nem tudok róla, de ha kivehető a szeme akkor lehet valamilyen távoli. Modnjuk az αCentauriról.

maincoon © 2009.08.13. 11:04:43

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: feta!! a lelkemet eladnám érte, annyira szeretem! :)))


amúgy csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy kurvára rühellem az olyan kommenteket, hogy hitel+nemfizeti+stb.
hát b@ssza meg, soha senki nem késett még pár napot a fizetéssel? soha nem jöhet olyan szitu amikor nem tudja fizetni rajta kívülálló okok miatt?
na ezeket az embereket nem irigylem és nem szeretnék olyan lenni, mint ők. mert ezek tökéletesek és megingathatatlanok. totál jól érzem magam az összes hibámmal együtt és már csak azért sem fogok időben fizetni ebben a hónapban! lázadok, tüntetek és mindjárt leverem a kolleginát, hogy megint elb@szta a napomat!!!

É2I sorstársam, jól mondom??? :))))

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 11:06:00

"szomi" "térti" "bünti"

..pingvin mert az olyan ééééddddiiii:)

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 11:06:08

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: mi abban a banktitok hogy az xy banktól Vad Virág hivatalos ügyben visszahívást kér? Ha csak ennyit mondott (amit persze nem tudunk) akkor nem volt benne semmi lejáratás, vagy titoksértés. Ha ennél többet akkor gáz.

Nem, nem ő a legutóbbi netes randim, a képe azt a pillanatot örökíti meg mikor először megpillantott :-D

maincoon © 2009.08.13. 11:06:21

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: emlékeztem rá, hogy horoszkóp-hívő vagy és akartam kérdezni tőled, hogy mi a véleményed a MÉRLEG típusú emberekről???? :)

Viktus 2009.08.13. 11:07:03

Ezt felénk "c*gánykodásnak" hívják pejoratívan, ha a jónép csak a jogait szajkózza , de a kötelességekről elegánsan megfeledkezik.

Smacika 2009.08.13. 11:07:07

Nálam is járt valami cég behaJtója, hogy fizessek mert 1,2 millerrel lógok.
Nem voltam otthon, ezért a vénkurva kizsarolta fenyegetéssel a gyerekből a telefonszámomat.
Felhívott a hülye, aszongyahogy mér nem fizetek.
Mondom neki, mit is kéne?
Aszongyahogy, kocsirészlet.
Nincs is kocsim, sosem volt sajnos.
Itt már seLYtettem, hogy valami bakot lőtt.
Mondtam neki, hogy addig ugráljon egylábon míg tőlem kesst lát.
Szívattam egy darabig, mert tudtam mi a pálya.
Az előző tulaja a pecónak hagyott hátra némi tartozást, aztán nem jelentette be, hogy eladta a pecót.
Mikor ez szépen letisztázódott megtudakoltam, mégis honnan a jóból tudja az új lakó számát?
Aszongyahogy a gyerektől.
Na felhívom a fiam, mondom neki mizujs?
Aszongya, hogy a néni megzsarolta!!!hogyha nem éri el aput, akkor kilakoltatnak mikent és elveszik a házat.
Na erre bedurrant az agyam, visszahívtam a luvnyát, hogy akkor most ezt így hogy?
Magyarázkodott mindenfélét, erre közöltem vele, ha meglátom a ház körül kitépem a lábait végignézem ahogy a véres csonkjain bekúszik a kocsijába és rágyújtom az autót.
Rohadt dög gecik ezek mind.
Még jó, hogy a gyerek nem esett jobban pánikba.

É2I 2009.08.13. 11:07:36

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~:
Na most vágtam le mindkét szomszédom vezetékes telefon csatlakozását meg a Tré kábelt is, biztos, ami biztos.

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Én már megérleltem. Megyek is, mert különben....

Smacika 2009.08.13. 11:08:48

A Sün!! helyettesítésére kéne egy cápa, mint az aranyhalas viccben.
Asszem lenne sok csonka faszmadár az országban.

Secnir 2009.08.13. 11:11:21

ejha, hö.

szomszédunk elfelejtett feladni egyhavi törlesztőt. kimaradt egyszerűen, de a többi meg feladta.
namármost anyósomat felhívta a bank (talán ráfázol), hogy a szomszéd otthon van-e, mert nem veszi fel a telefont (mobilt). anyósom először leült a meglepetéstől.
utána mondták neki, hogy menjen, nézze meg őket, vagy szóljon nekik, hogy hívja vissza ezen és ezen a számon...
...na, amit kapott az ürge, azt nem tette zsebre. és volt mersze letenni(!), miközben anyósom lángot fújt.
erre anyósom visszahívta azon a számon, amit a hülyegyerek megadott - és folytatta, míg volt benne szusz.
de legalább aznapra már kidühöngte magát. apósomnak volt egy jó napja.

maincoon © 2009.08.13. 11:14:25

@Viktus: igen, biztosan illik is ez valakikre és a jelző is felettébb találó.
jelen esetben viszont az én véleményem szerint, ez nem megfelelő, ezért: "Mondtam neki, hogy semmi pánik, feladom pár napon belül. Csak hát közben megszűnt a munkám..."
Örüljünk, hogy nekünk még van és közben homározni is tudunk, valamint a hitelt is hellyel-közzel időben átutaljuk.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 11:14:25

@É2I: A technicolor Idogep cimu muben vagatott el a fonok mindig minden vezeteket tanacskozaskor. DE! a szakember csak kicsavarozta.

É2I 2009.08.13. 11:22:05

Eccer vótam behajtó,
telefonos télapó.
De nem hoztam, hanem vittem.
Mi történik mán meg itten?

Én csak munkát csinálok,
cetliket be-be dobálok.
Ha meg messze van a távol,
szomszéd megódja magától.

Legalább ő is röhöghet:
A hülye szomszéd pöföghet.
Minek neki tartozás?
Nem fizeti úgyse más!

Nesze neked hüLYe gyerek!
Írt a cetli, máris mehet.
És mostmár tudom rólad,
nem sokára eladó lesz az ólad!

b[ALien] (törölt) 2009.08.13. 11:22:40

Ma mindenki milyen ideges
biztos napkitörés van
engem még nem húzott fel ma senki, de érzem, hogy lehetne:)
mondjuk reggel beszólt valami lájtosat a főnök

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.13. 11:24:50

Üdv.

Aszongya a posztos:
"a szokásos behajtós stílus jött volna, ezt meg ugye ismeritek mindannyian"

Nem, nem ismerem.
Takaró meg a nyujtózkodás viszonyárol hallottál má'?

Viktus 2009.08.13. 11:25:04

@maincoon:

Te most játszod a hülyét? tudta, hogy hitele van tudta, hogy nem tudja fizetni a munkahelye elvesztése okán, de mégsem szólt oda a pénzintézetnek ( tudod az a bevett formula nem várni a sült galambot). Ne kezdjem már el sajnálni ... nem keresik fel nyugodtan ült volna a babérjain.

Inkább abba gondolj bele te mit szólnál te adsz mondjuk Józsinak 200 ezret, majd Józsi hirtelen hónapokig elfelejti fizetni , és nem szólt semmit ... -

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2009.08.13. 11:27:34

Az banktitok hogy melyik bank ügyfele vagy!
Kérdés, hogy szerződéskötéskor ez alól felmentést írtál-e alá a sok apróbetűben.

Viktus 2009.08.13. 11:28:41

@Vallalkozas Hatraltatasi Iroda:

Már ott felmentést adsz kb., amikor kéred a számlaértesítőt ugyanis azon mindig ott figyel a bank logója ... :D

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 11:29:00

Minden heten megtalal valaki, hogy telefonon keresztul, (termeszetesen ertem teszi!) valamivel traktaljon. En pedig mar nagyon pikirt vagyok, ezert a tokompocsom ceg xyz akarmije vagyok stringnel kozbevagok es felszolitom, hogy akarmilyen adatbazisban talalta engem, es/vagy raktaroz a cegenel, onnan shift+del es ne hivjon tobbet. Mi a reakcio?
Tippek:
a) elkoszon, leteszi
b) de azert erdeklodok a cucc irant?
(
-Csokolom Pisti lejohet focizni?
-Pisti tegnap meghalt
-O. De azert a labdat elkerhetjuk?
)
c) felhaborodottan kozli, hogy ilyenolyan nyilvanos akarhonnan van meg a szamom es nayg duzzogva, ha mar ez almas, akkor mas termeket ismertet.

Sajnos a c valasz a 99%..

Mária 2009.08.13. 11:36:11

@ambbay:

"Lassan lehetne ilyen kapcsolati cimke is az iwiwen: "a behajtóm volt"

"Itt már nem részletezném, mert a szokásos behajtós stílus jött volna, ezt meg ugye ismeritek mindannyian."

WTF???

Ennyire súlyos a helyzet?

Tegnap az egyik kereskedelmi rádióban 32.000 darab behajtásra érett adósról beszéltek.

Gondoltam is, hogy a maradék másfél millió elmaradásos milyen szépen rendezte a helyzetét :)

Lassan egyébként össze kellene fognia a rengeteg nyomorult adósnak, akiket többnyire egyszerűen és gátlástalanul megyzívattak és kizavarni a sok mocskos vérszívó bankot az országból, sok lúd disznót győz alapon!

Utána pedig ugyanez a csapat nekimehetne a munkáltatóknak is, akik abba a helyzetbe hozzák az embereket, hogy abból a vicces kis összegből, amit munkabér címen osztogatnak, nem telik normális, adósságoktól mentes életre.

Smacika 2009.08.13. 11:36:46

@vazsmegyeigerdezsház: A legjobb az amikor valamelyik szolgáltatód hív (tel,net,bank) hogyazongya:
Milyen fasza nekem, mert marha régi ügyfél lévén olyan boNba-mega-hiper-szuper-giga ajánlata van számomra, hogy nem is tudja, hogy elmondhatja egyeltalán.
Mondom vatafak?
Hát ilye-olyan kedvezényre jogosult vagyok.
Mondom ok, de mennyibe fog kerülni?
Hát eztet meg hogy érti?
Mondom:úgy, hogy olyan nincsen seholsem, hogy azért hív fel valamely legálisan lehúzó cég, hogy nekem ingyen jobb legyen.
Ilyenkor kibújik a szeg a zacskóból és kiderül, hogy egyszeri 5-6-700 froncsiért lesz majd nekem jó.
Na ezen jót röhögök, oszt szivéLYesen elköszönve nemet mondok.

Viktus 2009.08.13. 11:38:17

@Mária:

Szegényeket puskával kergették hitelt felvenni kocsikára, nyaralásra, plazmára ... hol egy zsepiii? adjon v.ki egy zsepit ez már a bankárok által vezényelt holocaust.

maincoon © 2009.08.13. 11:41:21

@Viktus: igen, játszom a hülyét :DDD
van akinek ehhez játszania sem kell, alapból hülye :DDD
persze nem rád gondoltam :)
de józsinak nem adok még 10 Ft-ot sem. kár volna - úgysem tudná visszafizetni az uzsorakamatokkal együtt :S

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 11:43:24

a legjobb hogy hogy megugrott azon hitelintézetek forgalma akik eltekintettek a munkáltatói igazolástól. Ott vajon mi volt a célcsoport, és a meg nem neveztt csoport tagjai VAJON MIBEN BÍZTAK mikor felvették az áruhitelt és/vagy személyi kölcsönt?

Mária 2009.08.13. 11:44:55

@Viktus:

"Te most játszod a hülyét? tudta, hogy hitele van tudta, hogy nem tudja fizetni a munkahelye elvesztése okán, de mégsem szólt oda a pénzintézetnek ( tudod az a bevett formula nem várni a sült galambot)."

Miért szerinted mi lett volna, ha szól a pénzintézetnek, hogy nem tud fizetni?

Elengedték volna a tartozását meg utaltak volna egy kisebb vissza nem térítendő összeget a számlájára, hogy könnyebben átvészelje a család a munkakeresős hónapokat?

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.08.13. 11:46:45

Nekem is volt dolgom a HSBC-vel, de ilyet nem csinált, sőt segítőkész volt.

Viktus 2009.08.13. 11:46:58

@ficsilla:

Abban bíztak amiben a kedves levélíró, hogy szépen felszívódik a pénzt meg ajándékba kapta :P aztán vérig van sértve, ha odaszólnak, hogy elvtárs vége a cuculizmusnak nem ártana törleszteni.

Az ilyen levélírók marhaságait nem is értem minek teszik ki ide. Az még okés, ha v.kit jogtalan követelésekkel b*szogatnak az ide való cucc, de ez vicc. Ez túltesz a tegnapi bukósisakos hölgyikén is.

Mária 2009.08.13. 11:48:54

@Viktus:

Demagóg vagy, kisfiam. Keress rá a Google-ban, találsz pár megbízható tanulmányt arra vonatkozóan, hogy a Zemberek már évek óta a napi túlélésre vesznek fel hiteleket. Hogy egyik hitelből törleszteni tudják a másikat, hogy a gyerek ősszel be legyen iskolázva, hogy a tüzelő a télre meg legyen vásárolva, hogy éljen a család addig is, amíg apuka-anyuka állás nélkül van hosszabb távon.

Persze, ha Svájcból kommentezel, vagy valami hasonlóan elit országból, akkor meg van bocsátva neked, hogy nem ismered a helyi viszonyokat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.13. 11:49:18

@ficsilla:
Abban, hogy a "meg nem nevezhető" sorra a végrehajtó jobb, ha be sem teszi a lábát
:)

roni70 2009.08.13. 11:49:22

Nekem is van ilyen sztorim, csak én a Citibank ügyfele voltam... Nekem azért volt kínos, mert szegény szomszéd néni (80 múlt akkor) nagyon megijedt, mivel az ő korosztálya ugye kicsit más szellemben nevelkedett... amúgy akkor már a valóságban nem is volt tartozásom. visszahívtam a bankost és érdeklődtem kedvesen hogyléte felől...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.13. 11:50:21

@tárhejj: Jó rendőr-rossz rendőr
Várgyál még kissé
:)

Viktus 2009.08.13. 11:50:46

@Mária:

Befejezted az iskoláid elmész dolgozni egyszer felveszel v.mi hitelt, és kirúgnak, akkor első lépésként ne a telefonod meg a lakcímed cserél le kedves Mária, hanem hívd fel a pénzintézetet.
Bizony nem ördögtől valók ezek ők is szeretnék a pénzt viszontlátni így lehet velük egyezkedni átütemezésről, adnak türelmi időszakot a törlesztésben, külön fizetési megállapodás stb.
Viszont, ha így felszívódsz elég gyanús leszel, hogy ez bizony nem akar fizetni, és rádállítanak egy ügyintézőt, hogy kutasson fel ami még plusz költséggel is megterheli a hiteled.

staropramen 2009.08.13. 11:52:38

@Mária:
Ezt egy hangyányit túlspiláztad Sztrovacsek.
Csak röviden pár szóban elmesélnéd , hogy ki szívatott meg és mivel?Akadjál már le erről a mocskos vérszívó bankok szövegről.
Ha már mindenképpen neki akarsz valaminek menni én a Wienerwalzert ajánlom.

Mária 2009.08.13. 11:53:56

@Viktus:

Nem lehet velük egyezkedni. Már csak azért sem, mert az ügyfelek többsége sem jogilag nem felkészült egy ilyen egyezkedős párbeszédre, sem szókincse nincs hozzá, hogy ki tudjon állni saját maga mellett egy banki ügyintézővel szemben.

Ne mindig magadból indulj ki! Nézd meg, hol tart a kérdésen az átlagügyfél és képzeld magad bele az ő helyzetükbe.

Már ha az a szó, hogy empátia, jelent neked valamit.

Mária 2009.08.13. 11:55:12

@staropramen:

Neked meg mi bajod? Azon kívül, hogy masszív maszop fan lehetsz, a stílusodból ítélve :)

Viktus 2009.08.13. 11:55:48

@Mária:

Kislány itt te vagy elszakadva a valóságtól. Érdekes módon, mint kiszokott derülni nem éppen a tűzifára-élelmiszerekre vették fel a népek a hiteleket, hanem nyaralgatósdi, szórakoztatóelektronika stb.

Nem Svájcból kommentezek , hanem Magyarországról látom, hogy itt is egy-két hülye alkalmazottam, hogy eladósította magát új autó, nyaralgatás, mindenféle szar. Én nem mentem bele ilyesmikbe nincs is új autóm nem mentem nyaralni évek óta stb. nem is basztat a behajtó.
A cégemre vettem fel egyedül forgóeszközhitelt, és a nehezebb időszakban felhívtam a bankot atümeteztettem a hitelem megegyeztünk , mikor érkeznek meg utalások, akkor törlesztek. Ennyi. Nem lakcímet változtattam meg telefonszámot. -

@roni70:

Na igen ez a gáz.

Mária 2009.08.13. 11:58:08

@Viktus:

"egy-két hülye alkalmazottam"

És most hová kellene, hogy szarjak, attól, hogy főnök vagy?

Fizesd meg az embereidet, majom, és akkor majd nem lesznek rászorulva a banki szolgáltatásokra.

EnZsolt 2009.08.13. 11:59:06

@Mária: nem, hanem mivel az ő pénzükről van szó, felajánlhatnak egy kedvezőbb konstrukciót a törlesztésre. Volt már rá példa. Ezt tanácsolja minden tanácsadó, ahelyett, hogy mélyen kussolok, vagy veszek fel másik hitelt, hogy ezt kifizessem, elkerülvén az adósságspirált és egyéb huncutságokat...

Viktus 2009.08.13. 11:59:34

@Mária:

Nekem a jogi felkészültségem annyit jelentett, hogy felhívtam a raffiban a kapcsolattartót megbeszéltem vele találkát felvázoltam a szitut, hogy a megrendelőim nem fizetnek csak ekkor, és ekkor addig meg én sem tudok törleszteni. Megbeszéltük a fizetési határidőket, és annyi. Nem kellett hozzá jogászdoktornak lenni sem különösebb bölcsésznek-közgazdásznak csak őszintének. A banknak sem érdeke a hiteled bedőlése bármennyire nagy divat ez most az underground körökben terjeszteni az elsődleges érdekük a törlesztés. -

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.13. 11:59:52

Dél van !! (de hol a Sün?)
Harangszó bim-bam-bim-bam
Híreket mondunk(holnap péntek,ez fontos)
Jó ebédhez szól a nóta( ma vega zene lesz)
Időjárás és vízállás jelentés(nézzen ki az ablakon)
2-5-ig kívánságműsor( ma Tibi bácsi dobja a pöttyös labdákat)
5-től Receptek mindenkinek(ma hagyma "főzi" meg Marryt)
utána grill, sör és szerelem!!!!! Budapestiek ingyen hallgathatják a szigetet!
Kellemes csütörtököt:)))

szalontüdő 2009.08.13. 12:00:01

@@nális Coitus: Engem kb. 1 éve hívtak ilyenért. A morbid benne, hogy a szomszédnak pár nappal előtte volt a temetése.

hatesz 2009.08.13. 12:00:54

"Röstellem piszkosul, van két havi restanciám a törlesztés terén - havi hétezer körüli összegről van szó."
nem érdekel tovább

szalontüdő 2009.08.13. 12:01:03

Süni mondja, dél van.:DDD

Viktus 2009.08.13. 12:01:06

@Mária:

Te nagyon buta vagy már ne haragudj, ha csak ennyi jött át neked. -

maincoon © 2009.08.13. 12:01:42

csillapodjunk le szerintem. ebédeljünk inkább. semmi nem fog változni attól sem, ha marjuk egymást.

és most beadom a felvételimet a pszichológus képzésre (1 hetes gyorstanfolyam). én leszek az első páciense magamnak...

Mária 2009.08.13. 12:01:57

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~:

Elvileg biztosan így van. De ez szerintem újabb hitelbírálattal jár, amiből nem tud jól kijönni egy olyan család, ahol pl állás elvesztése miatt hirtelen nagyon alacsony lesz az egy főre eső jövedelem.

Ebből pedig az következik, hogy a bank semmiféle átütemezésbe, vagyis új konstrukcióba nem fog belemenni. Oldja meg a problémáját az ügyfél, ahogy akarja.

hatesz 2009.08.13. 12:03:46

@Mária: a magyar ember (tisztelet a kivételnek) mindig tovább nyújtózkodik mint ameddig a takaró engedi, mert nehogymár a szomszédnak legyen, nekem meg ne! Ne fikázd Viktust azért mert ö használja az agyát

Mária 2009.08.13. 12:04:15

@Viktus:

Ezen elvitatkozgathatunk egy ideig.

Én lehet, hogy buta vagyok, te viszont gyenge vagy érveléstechnikából.

Szánalmas, ha valaki érvekkel szemben nem érveket tesz le, hanem a vitapartner képességeit fikázgatja :)

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 12:05:33

@Mária: Nekem van hitelem, és pont annyit vettem fel amennyit vállalni tudok, nem annyit amennyit sikerült volna elköltenem. Van rá biztosításom, igen havonta arra is fizetek ha netán keresőképtelenné válnék legyen aki helyettem törleszt egy előre megadott időszakig. Szóval köszi én bebiztosítottam magam. Te pedig a fene nagy szociális érzékenységeddel leszel kedves egy szabad szemmel is jól látható összeget elutanli a bankomnak hogy kiváltsd azoknak a törlsztő részleteit akiknek szerinted tüzifára kellett, mert jelenleg a jól fizető adósok finanszírozzák a rosszul fizetőket is. Márpedig szerintem ezt a lehetőséget át kellene engedni az olyanoknak akik úgy gondolkodnak mint te.

Mária 2009.08.13. 12:07:27

@Viktus:

Nem kellett volna. Viszont amit te meg tudtál csinálni, azt egy átlagos, szakmunkás végzettséggel vagy sima érettségivel + szakmával rendelkező lúzer soha nem fogja tudni utánad csinálni.

Az emberek nagy része ahhoz szokott egész életében, hogy irányítsák. Hogy megmondják neki, mikor mit csináljon.

Nem képesek józanul kiállni a saját érdekeik mellett, még akkor sem, ha a másik fél esetleg kész lenne a megegyezésre.

Martinicske 2009.08.13. 12:07:30

Én arra lennék kíváncsi, hogy milyen lesz a visszaesés esetén a személyes bünti?

Leírja 100 -szor, hogy nem küldök levelet a szomszédokkal, vagy békaügetésben kell majd megkerülnie a szomszédok házát, miközben fennhangon ismételgeti a THM definícióját?

Lehetne még izgi dolgokat kitalálni :)

hatesz 2009.08.13. 12:09:52

@Mária: amugy meg nem a csúnya bankokat kellene ám szidni, mert ugye ök a LEHETÖSÉGET adják, hogy felvehet az ember hitelt, én még nem hallottam olyanról, hogy valakinek puskát tartottak volna a fejéhez, hogy vegyen fel hitelt.
A boltokban is kinn van csomó alkohol, mégsem kötelezö az alkoholizmus...
Az meg hogy a legtöbb hitel a napi betevöre veszik fel, hát egyszerüen rühpgnüm kell. Ugyanis a legtöbbször a VÉGÉN ez a helyzet, de hogy alakult ez ki? Autóhitelre, plazma hitelre, oszt beüt a csöd és jön az általad felvázolt "hitel a megélhetésért"

Viktus 2009.08.13. 12:10:44

@Mária:

Én érveltem nem láttam volna a példákkal alátámasztott ellenérved a demagóg baromságokon kívül.

A legutolsó bölcsességedre meg annyit, hogy erre tudok pont friss példát.
Az alkalmazottam éppen a szuper anno yen alapon felvett OTP lakáshitelét most ütemztette át, és kapott törlesztési engedményt, mert a felesége elvesztette az állását, és papíron ő az egyetlen kereső. Nem lecserélte a telefonját, lakcímet változtatott, hanem besétállt a bankba kiútat keresni. A banknak is bizony az az érdeke, hogy ne dőljön a hitel.

EnZsolt 2009.08.13. 12:10:45

@Mária:

Kedves Mária!

Nem tudok mást tanácsolni, mint hogy beszélj akkor pár bankban dolgozó emberrel. Mert megsúgok egy titkot, az hogy te valamit hiszel, az nem minden esetben úgy van. Lásd gyerekkorodban a húsvéti nyuszi, meg ilyenek.

Nincsen semmiféle hitelelbírálat, egyszerűen vagy az ütemezést szabják át, vagy pár hónapig befagyasztják a dolgokat. Természetesen előfordlhat, hogy nem sikerül megállapodni, de akkor is látták rajtad, hogy ott voltál, bejelentetted, hogy nem fogsz tudni fizetni. Szerintem már csak etika kérdése is, hogyha valamit nem tudok fizetni, akkor szólok.

Amit meg nem hiszel el, annak járj utána.

staropramen 2009.08.13. 12:10:47

@Mária:
Ha már így rákérdeztél több bajom is van.
Az első, hogy iszonyúra útálom azokat a kommenteket, ahol egy-egy politikai szervezet hivatalos dumáját adják elő mély empátiával.
A másik az, hogy ez nem egy politizálós blog,arra van nektek saját.
A harmadik az, hogy messziről szaglik, hogy fogalmad nincs a bankok gazdaságban betöltött szerepéről és a hitelezésről mégis lököd a jobbik dumát, vagy éppen azért.
A negyedik pedig az , hogy ha ismernél , végigröhögnéd az utat Battonyától Nemesmedvesig gyalog, hogy engem egy lapon említettél azzal a párttal.
Végül sokakkal együtt megkérdezem kinek szorítottak pisztolyt a fejéhez, hogy hitelt vegyen fel?Aki tisztában van anyagi lehetőségeinek korlátaival, mégis azt meghaladó hitelt vett fel, az most ne csodálkozzon.
Legvégül, hogy te mi lehetsz a stílusodból ítélve arra most inkább nem térnék ki.

Mária 2009.08.13. 12:11:16

@ficsilla:

OK, ügyes vagy, okos vagy, józan vagy, kapsz egy simogatást a buksidra.

Bízz benne, hogy a jövőben sem kerülsz váratlanul nehéz helyzetbe, nem tesznek az utcára, a párodat sem teszik az utcára, nem leszel rákos, nem lesz rákos a gyereked, nem csapja el idős szüleidet egy autó.

És meg se forduljon a fejedben, hogy belátást tanúsíts azokkal szemben, akikkel mindez, meg még sok más szörnyűség naponta megtörténik.

Felborítaná a rózsaszín kis világod egyensúlyát.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 12:13:15

Saci Parere eltűnt mostanában.

Nem találkozott vele valaki?

Mária 2009.08.13. 12:13:52

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~:

Te tényleg nem tudod elképzelni azt, hogy NEM nekem van problémám?

Nem érted, hogy az én problémám az, hogy látom magam körül a sok szerencsétlen, elszegényedett embert?

Akiknek mostanra nem a plazmatévé, nem a mallorcai nyaralás, hanem a heti egyszeri húsétel került az elérhetetlen álom kategóriájába?

Viktus 2009.08.13. 12:14:22

@Mária:

Szerintem itt a levélíró példaként gondolom nem az általad felvázolt szerencsétlen elnyomott proletár mégsem volt képes elengedni egy telefont, amíg a pénzintézet nem eredt a nyomába.
Az állása elvesztése után besétáll, vagy felhívja őket, hogy fizetési nehézségei vannak , de semmi pánik fizetni fog nem küldenek a nyomába behajtót. -

EnZsolt 2009.08.13. 12:15:04

@Mária:

Őszintén, ha valaki nem képes kiállni magáért, mert mindig más mondta meg neki, hogy mit csináljon, akkor mégis ki a hülye, a bank, vagy ő?

Könyörgöm, menjen el egy tanácsadóhoz.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 12:18:27

@maincoon: megjöttek a dobozok:

újházi: tele van gombával, fehérrépával, sárgarépával. a cérnametélt szürke (megfogta a gomba?)egy darab hús van benne, nagyítóval találtam meg.

a fetás csirkenyárs viszont hibátlan.

minden héten veszek fetát, paradicsommal vagy uborkával készítem, sok fokhagyma, olivaolaj v. bogyó. nyami

nem lenni horoszkópfüggő ennek komoly oka van (van egy valaki, aki pont ugyanakkor született mint én, szöges ellentétem, tehát a horoszkóp hazudik). nem tudom, nem ismerek mérleg embert, ha igen, akkor nem tudom hogy mérleg.

régen a barinőm volt a Papp Gréti, aki a buddhistáknál tanult, és most a blikkbe vagy hol ír horoszkópot. először és utoljára őt hagytam horoszkópot csinálni magamnak. azóta se. tehát nem vagyok függő, csak szeretek jókat röhögni.


@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: bikucinak: "Nem kell, hogy lelkiismeret furdalása legyen amiatt, hogy sikeres az üzleti életben vagy a munkájában, miközben barátai nem boldogulnak"
Zsóti, bazdmeg, ne furdaljon az önvád, hogy mi egy rakás szerencsétlenség vagyunk, te meg maga a SIKER. neked ez jutott, nekünk meg a visszatartás.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 12:18:28

@Mária: a belátást és empátiát 1előre tőled várom, hogy ne csak beszélj a levegőbe hanem cselekedj! Mondjuk a saját zsebdre ne másokéra.
Ami a rózsaszín világot illeti sztem épp azok ringatóznak benne akik másoktól várják a megoldást, tudod akikről ez a poszt szól, akiket meglep hogy nem kapnak meg valamit ingyen, csak mert másnak jutott belőle, akkor nekik is kell.
Amilyen arrogánsan írogatsz gyanítom erősen frusztrál a téma, esetleg oszd meg miért, hátha sikerül legalább a te esetedben belátást tanúsítanom

Viktus 2009.08.13. 12:19:33

@Mária:

Ez megint oltári nagy demagógia volt. A devizahitelesek jórésze nem rákos kezelésre vette fel a pénzt, hanem új házikóra, autóra stb. ez egyértelműen lejön az adatokból.

Sajnáljuk őket nagyon , de miért is? Jól elvoltak évekig közben meg a többi pár millió nem vett fel hitelt nem szaladgál új autóval nem ment nyaralni csak fizette az adókat eltartotta ezt a sz*rkupacot ... miért ők fizessék meg még mások flancolását? Az szomorú, hogy a plazma tv-s korszakban nem gondolkoztak előre , de akkor akinek nincsen plazma tv-je, hanem eddig elélt a kicsiből az fizesse meg a napi húsételt nékik? ez az igazságos szerinted?

Mária 2009.08.13. 12:19:43

@Viktus:

Jó lenne, ha idejönne kommentezni egy tényleges, gyakorló banki alkalmazott, de még jobb lenne, ha egy behajtó jönne ide kommentezni.

Én két lábon járok a földön és nem hiszem el, hogy létezik bank, ami a törlesztésekkel kapcsolatban ennyire rugalmas.

De enenk az ellenkezőjéről legfeljebb egy idetévedt banki alkalmazott, vagy egy behajtó tudna meggyőzni.

Addig is engedjétek meg nekem, hogy naivnak tartsam azokat, akik azt mondják, hogy egy bank készpénznek vesz bármit, amit a bajba került ügyfél megígér.

Isaura 2009.08.13. 12:19:52

Kedves Polgártársak!

Nekem most nagyon bögyömben van a kalapátoros bank. 5 éve van egy kisebb (!!!) hitelem, nem jószántamból vettem fel, hanem családtag gyógykezelésére (na, itt beüthetne a TB kérdés, de inkább hagyjuk). Mindig mindent pontosan fizettem, én sosem tartoztam. A múlt hónapban elkövettem egy hibát, vásárlásaimat hitelkártyáról intézem, mert olcsóbb, és át szoktam utalni a számlámról a feltöltést mindig a megadott időben. Namost, mivel szőke nő vagyok, elszámoltam magam, így a hitelkártyámon 7 ropival több fityegett, a bankszámlám penig 7 ropperrel mínuszba ment.

Hajtóvadászatot indítottak ellenem, nem is értettem először, mondtam, hogy TÚLFIZETÉS van a hitelkártyámon, és amúgy 5 izzasztó nap után kapok a számlámra fizetést. Megfenyegettek!!! Azt mondták, leszedhetem a pénzt a hitelkártyáról, ami huszonharmincezer dollár lesz (igen, annyira nem vagyok gazdag,hogy egy banknak adjak plusz pénzeket, akármennyit), és azt én azonnal fizessem vissza a bankszámlámra. Este 9-kor hívtak fel, a boltban álltam, azt hittem, elsüllyedek.

Szóval, azt mondom én nektek, Kedves Polgártársak, hogy azér' a bankok túllihegik a témát, rendesen, amiért igazából kakkanthatnának egy keresztbekalapácsos sünt...

Kövezzetek meg. Ennyit az "egyezkedésről" néha...

Ettől függetlenül, adósság elől elbújni szerintem is a legnagyobb butaság.

EnZsolt 2009.08.13. 12:21:15

@Mária:

én egy szót nem ejtettem arról, hogy kinek mire kellett a hitel. De ha valamit nem tudok fizetni, akkor fogom magam és bebattyogok abba kibaszott pénzintézetbe és megmondom, hogy ez van, találjunk ki valamit, ehhez nem kell diploma, érettségi, semmi.

Ha nem sikerült megegyeznem velük még mindig leszarhatom a felszólító leveleket és bujkálhatok.

Szerinted én nem látom a szegény embereket? Dehogynem. De azokkal nem tudok mit kezdeni, akiknek annyi sütnivalója sincs, hogy fogja magát és kérdezzen.

b[ALien] (törölt) 2009.08.13. 12:22:15

@jesszum: ma reggel fél 8kor benézett a belvárosi éhesbe
Hogy van Deka?

nothing.at.all (törölt) 2009.08.13. 12:22:25

ez úgy megy, hogy először küldenek levelet a rendszerben lévő címre, majd pár nap-hét múlva felhívják a
rendszerben lévő számot. ha előfizető nem kapcsolható, és esetleg még a levél is visszajön, vagy kiment, de hosszabb ideje nem fizet, akkor jön a szomszédolás telefonkönyvből. megkérdezik, hogy ottlakik-e még, ismeri-e, vagy elköltözött, meghalt stb. ha ott lakik és ismeri, akkor kérik meg, hogy dobjon már be egy üzenetet. de azt soha semmilyen körülmények közt nem lehet mondani, hogy milyen cégtől és milyen ügyben keresik. ez személyiségi jogokat sért. ha valaki ezt teszi, azt fel lehet jelenteni. csak házastársnak lehet megmondani. csak egy nevet szabad adni, meg egy telefonszámot, amit vissza kell hívni. bevett módszer. mivel máshogy nem lehet megkeresni azt, akinek a címe sem jó, és telefonszáma sincs.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 12:22:40

@É2I: te vagy a fóti polgármester? a villanyórakapcsolgatás már nem elég?

EnZsolt 2009.08.13. 12:23:58

@Mária:

Tudod mi a baj, hogy ugyanazt tanúsítod, akiket védesz.

Miért tévedjen ide egy banki alkalmazott?

Miért nem hívod fel te magad, és kérdezed meg?

Vagy menj be egy bankba és kérdezd meg.

Ennyi.

hatesz 2009.08.13. 12:24:18

@Mária: "Én két lábon járok a földön és nem hiszem el, hogy létezik bank, ami a törlesztésekkel kapcsolatban ennyire rugalmas."
maradjunk annyiban hogy te így gondolod... És a témában ha nem vagy tájékozott, akkor nem hinni kell, inkább csöndben maradni

Mária 2009.08.13. 12:24:26

@ficsilla:

Frusztrál valóban: több évvel ezelőtt kezdődött az a szoci kampány, ami minden pénzügyi nehézség okaként azt nevezte meg, hogy azért van bajban az ország, mert a kisemberek bevásároltak plazmatévéből.

Nem azért, mert hülyék kormányozzák az országot.

Nem azért, mert szétlopták az országot.

Nem azért, mert ellehetetlenítik a magyar vállalkozókat.

Nem azért, mert drámai mértékben növekszik a munkanélküliség.

Minden problémánk egyetlen okozója az, hogy a KISEMBEREK párszázezres kölcsönöket vettek fel arra, hogy megvalósítsák a szaros kis álmaikat...

kiscsikó · http://www.volvowiw.hu 2009.08.13. 12:25:51

Engem a parkolási cég által eladott adósság miatt szokták a szomszédot hivogatni.

Nem túl ösztönző, mert leszarom mit gondol a szomszéd (több oknál fogva is, de ezt itt inkább nem írom le)....nyugodtan koptassa a cipőjét. Egyszer majdcsak megunja és ő fog visszaugatni nekik a telefonba.

hatesz 2009.08.13. 12:26:42

én már tudom ki a hülye, de nem mondom meg:)

EnZsolt 2009.08.13. 12:26:57

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: áhh ne is mond, most hívott egy haverom, hogy kéne neki a jacht hétvégére, mondom mit akarsz baze? Dolgozzá meg érte és vegyél magadnak. Tököm tele van velük.

Titeket meg bírlak, mégha nem is Dolcsgábbáná pacskerban vacsizgatunk a villamedicsiben.

Mária 2009.08.13. 12:27:31

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~:

Mire bemennék és visszaérnék a bankból, már jópár bejegyzéssel előbbre járna a Homár.

Visszadobom a labdát: vedd te a fáradságot és linkelj ide pár banki oldalt, ahol arról olvashatunk, ami a te igazadat bizonyítja!

Viktus 2009.08.13. 12:30:35

@Mária:

A bankok nem szentek csak éppen nem arról az oldalról hibásak amerről te gondolod.

A bankok ott b*szták el a dolgokat, amikor fűnek-fának elkezdték kiszórni a hiteleket osztogatták a hitelkártyákat, áruhitelt stb. mindenféle kontrol nélkül.
Viszont bizony a banknak is érdeke, hogy ne dőljön be a hitel, mert a legtöbb esetben nem nagyon van már fedezet mögötte főleg a deviza hitelek mögött az áruhitelnél meg alapban nulla pl. a tv ... így bizony egyezkednek.

Nem templom , vagy piaci kofa duma. Bemész a bankban felvázolod őszintén a helyzetet, és az ügyintéző, akkor kiötöl v.mit amire te reagálsz, hogy tudod e válalni, vagy sem. A végén íársban foglaljátok, és annyi. Ezek után sem fogsz fizetni a fizetési megállapodások szerint, akkor viszont biza bedől a hiteled ilyen a világ, és ilyen is volt mindig a két szép szemedért nem fog senki pénzt adni max. a szexmosthu-n :P

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 12:32:44

@Mária: (téged az eddig meg nem rendezett omártalálkozón a szűz ruhájában képzeltelek el anno)

ismerek egy családot, elvesztették a melójukat mind a ketten. lakáshitelük van. átütemezést kértek és halasztott fizetést. ez is drága lesz, de talán valamelyik addig talál munkát. ilyen megoldás is van. megkapták. ahogy bejelentették a csoportost, húztak a benkbe. a végkielégítésükből is törlesztettek, amíg volt.

nem vennék rá mérget, de sok adós nem közli azt, hogy fizetésképtelen, vagy átmeneti nehézségei vannak, hanem félreteszi a csekket, és reménykedik a nemtudommiben. gondolom, ha már bacogatják a behajtók, akkor kezd el próbálni valamit csinálni.

de ezt nem tudom, csak gondolom.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.08.13. 12:33:01

@kiscsikó:
"Engem a parkolási cég által eladott adósság miatt szokták a szomszédot hivogatni."
kicsi beszel madzsar? Rovás írás megy-e?
:)

Viktus 2009.08.13. 12:33:42

@Mária:

Ez mind szép, és jó.

Pláne nem tudom őket sajnálni, mert ráadásul többnyire ezek a hosszútávon gondolkozó hiteláldozatok ültették a nyakamba ezt a csapatot 2002 óta ... persze most ők az "új többség" is.

Na mindegy ez politika ez meg nem politikai blog ezen okból ezt hanyagoljuk. -

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 12:34:40

A BASELII szerinti tőkemegfelelési mutatók alapján a rossz hitelekre vetített céltartalékot, a jó hitelekre is meg kell képezni. Lefordítva magyarra: Ez egy nagy halom pénz! Folyománya: a bankok szabadulni akarnak a rossz hitelektől. Folyománya: év vége előtt eladnak mindent halálba-picsába! Folyománya: kedves elmaradt részlettel rendelkezők MOST tessék menni a bankokba alkudozni, karácsonykor más késő lesz! Remélem segíthettem azoknak akik egy ideje azon lamentálnak mit tegyenek az elmaradásaikkal.

ladislaus 2009.08.13. 12:34:56

ebbe mi az ujdonság? Csinálják ezt a behajtok már évek ota... Nem etikus de ciki annak aki tartozik... Es ne fogjuk a válságra...

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.13. 12:35:19

NA kezdődik a politikai csata,na most kell kv-t főznöm,ki kér:))

kiscsikó · http://www.volvowiw.hu 2009.08.13. 12:36:17

@horex: jóvanna sorstárs....meg különben is :)

hpty 2009.08.13. 12:36:20

És már van is megoldás, akinek legalább 30 de legfeljebb 150 napos tartozása van, folyamodhat újrakezdési hitelhez.

Asszem minden bankba.

Jah és igen, kedves @Mária, a legtöbb hitel lakásra, autóra, plazmatévére vettek, fel, NAGYON ritka a gyógykezelésre, meg azt meg sem mondják, hanem személyi kölcsönt, vagy szabadfelhasználású jelzáloghitelt vesznek fel. És olyat is láttam már, hogy e 2 utóbbit autóra!!! Na????

A demagógiával meg csak 1 a baj, többet ártasz vele a lényeges mondanivalónak, mint használsz!

Mária 2009.08.13. 12:38:46

@Viktus:

Igen, abban egyetértünk, hogy a "hiteláldozatok" nem csak a hitel felvételekor hoztak rossz döntést, hanem négyévente isz szokásuk rossz döntéseket hozni :)

staropramen 2009.08.13. 12:39:11

Azt hiszem Sztrovacsekek, megvan a mai bukósisakos nőnk.

Isaura 2009.08.13. 12:39:39

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Én! Mármint nem Te! Hanem neki Ő! Nekem meg Én! Neked meg Te! Köszönöm szépen!!!!!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 12:40:47

@Mária: nem tudom. Máriáról a Szűz Mária jut eszembe mindig. ezt írtam anno:

mamapicilánya 2008.01.23. 14:54:47
szeretnék egy homártalálkozót......

a homár kibérelné ferihegy összes hangárját, hogy a cégek elférjenek a kis standjaik mögött, ahol a nevük alatt a kritizáló posztok olvashatók nagyképernyőn vetítve, némelyik story rövidfilmesítve

aztán egyszer csak nyílnak a kapuk, özönlik a homár lelkes hadserege:

- emberke kezében kantár, a ló hiányzik a végéről, nagyon szomorú,
- öreg apóka botjára támaszkodva, talpig a tescoban próbált "ruhájában"
- engem anyukám vezetne kézenfogva, kis kantáros ruhácskában, masni a hajamban, fehér térdzokni,lakkcipő,
- a szűz
- mekk elek, de a feje egy monitor,
- egy tengeralattjárót cipelő ifjember
- egy banánt majszolgató színesbőrű

és még sorolhatnám.

Homár köszöntené az egybegyűlteket, és szépen elbeszélgetnénk...


idézet vége

nem tudom, hogy kire gondoltam a banánt, de hurrátorpedó még beugrik

Isaura 2009.08.13. 12:41:07

@staropramen: A behajtónak vaLYon büdös-e volt a száLYa? Ez fontosch!!!

Mária 2009.08.13. 12:41:55

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

"sok adós nem közli azt, hogy fizetésképtelen, vagy átmeneti nehézségei vannak, hanem félreteszi a csekket"

Lehet, hogy ez a feketegazdaság virágzásával bizonyos mértékig magyarázható.

Ezek az emberek azt gondolhatják, hogy lehet, hogy bejelentett munka egy ideig nem lesz, de majd "adódik" valami úgy, ahogy addig is adódott.

Mária 2009.08.13. 12:43:41

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Magdaléna másik neve is Mária volt.

Na most jól magam ellen beszéltem :)

gpetersz 2009.08.13. 12:45:08

Most a szomszéd oldaláról sem értem a dolgot. Ugye úgy kérhetett visszahívást ha elmondta, hogy ki-ő..., a bankos kapcsolatot meg vagy elmondta, vagy nem (ha égetni akart, és azt akart, akkor biztos elmondta)

1.
Amint nekem bemondja a telefonba, hogy milyen bank, és a szomszédot nem éri el, én elzavarom a halál faszára és leteszem. Nemhogy egy cetlit, egy fél lepkefingot nem csinálok meg a banknak. A szomszédom oldalára állok...

2. Ha nem mondja be, akkor is valószínűtlen, hogy egy idegen cetlijeivel a szomszédnál házalok...

A szomszéd hülye-e volt?

Frucsasz 2009.08.13. 12:45:20

Mária: neked nem kekecke a szokásos nicked véletlenül?
Csodálkozol, hogy lehülyéznek, mikor hülyeségeket beszélsz? Ökörséggel nem áll neki az ember vitatkozni, mert nem lehet...

A skorpió horoszkópja: Amennyiben külföldre készül, elégedetten és tervekkel tele tér majd haza akár munkaügyben utazott, akár a nyaralását töltötte más országban.
WTF? ÉS ha nem készülök külföldre?

Egyébként erősen ezoterikus beállítottságú vagyok ( a hangok is mindig bíztatnak, hogy hallgassak rájuk, meg a csillagokra), és nekem a 13. péntek mindig szerencsenap. Ellenben a 13. csütörtök mindig balsorsú...

hezitálós 2009.08.13. 12:46:03

@Mária: ha marketinggel foglalkozol, furcsa, hogy nem vetted észre, hogy fogyasztói kultúrában hiába van "rendesen" megfizetve valaki, ha benyeli, hogy enélkül meg anélkül ő nem menő vagy nem lehet boldog, vagyis sosincs "eléggé" megfizetve. sajnos ma az átlagemberember "vágyai" jóval túlmutatnak a lehetőségein, és a folyamatnak csak egy következő fázisban lesznek a bankok a társtettesei, amikor segítenek feloldani ezt a boldogtalanságot. de azt sokkal inkább a marketingesek és a média teremtik meg.

staropramen 2009.08.13. 12:46:23

@Isaura:
Szagolgassa az ÁNTSZ Sztrovacsek!

É2I 2009.08.13. 12:48:46

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Ha én lennék valahol is pógármester, mindenkit deresre huzatnék, akinek plazma tv-je van, de gatyája meg nincs.
És Makótól Argentínáig röhögnék, mivel 100 milliót felvennék végkielégítés címén. Aztán addig élnék, amíg meg nem haLok.

Mária 2009.08.13. 12:51:39

@hezitálós:

Figyelj, attól, hogy marketinggel foglalkozom, attól még lehetnek és vannak is emberi érzéseim, az empátiát is beleértve.

Nem én vagyok az, aki rafinált rutinnal beszéli rá az embereket, hogy olyasmit akarjanak, amire alapvetően semmi szükségük nincsen :)

Az én dolgom marketingesként mindössze annyi ebben a bonyolult világban, hogy szép és használható céges honlapok szülessenek...

Frucsasz 2009.08.13. 12:52:16

Igaz, ma a bban a boldog tudatban keltem ,hogy már péntek van...

futureboy (törölt) 2009.08.13. 12:57:30

ennek a posztnak az írója elég link, rendetlen, igénytelen embernek tűnik a stílusa alapján, aki meglehetősen lazán kezel dolgokat. ő is megkereshette volna a pénzintézetet, ha tudta, hogy nehézségei lesznek. az, hogy a behajtás béna, és nem képesek előkeríteni a telefonszámát, az még nem mentség arra, hogy ő nem is fizet, meg kussol is egyben. ha nekem tartozna, én is simán b***tatnám őt, akár a szomszédain, rokonain keresztül is, vagy megveretném.


".. Én meg rendes vagyok és jól felhívtam. .."

ezt kellett volna tenni már az elején, felhívni a hitelezőt, de nem akkor, amikor már két hónapja nem fizeted a hitelt.

Isaura 2009.08.13. 13:01:09

@É2I: Ahho' elég nyugdíjasnak lenni a BKV-nál, vagy a MÁV-nál...
Ha meg én lennék a pógármestör, akkor adnék az embereknek gyors kölcsönt, készpénzben.

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: uh, az naggyon durva. Együttérzésem.

Hoppázó Beléndek 2009.08.13. 13:03:15

"a szokásos behajtós stílus jött volna, ezt meg ugye ismeritek mindannyian"

ez csak nekem nincs meg?

champy 2009.08.13. 13:06:00

@Viktus:
Viktus, nálad gondok vannak a szövegértéssel. Ülj le, 1-es.
Nem az a baja, hogy követel a bank, hanem az, hogy mindezt a szomszédon keresztül teszi.
ÉRTED???
Vagy játszod a hülyét???

hezitálós 2009.08.13. 13:06:40

@Mária: nekem nem kell védekezned, a lényeg nem is az volt, hogy konkrétan te vagy a felelős, hanem hogy ne kenjük már az egészet a bankokra, nem ők állnak a szalag legelején.

empátiád számomra inkább lesajnálásnak tűnik egyes szavaidból: "egy átlagos, szakmunkás végzettséggel vagy sima érettségivel + szakmával rendelkező lúzer". a "lúzer" kifejezés pont azon célirányos boldogtalanító/elégedetlenítő tevékenység egy jeles mérföldköve, amiről írtam. amiket "azok" (nem te, nem én) művelnek a megfelelő alanyokkal...

hiszti 2009.08.13. 13:07:17

"szomik-tértis levél-bünti"
boáááá
A posztoló rózsaszínű ruciban jár és szőke loknik ülnek a fején?
Milyen szöveg ez?

elwood 2009.08.13. 13:08:13

én szeretném, ha a devizahiteleseket az én pénzemből kompenzálnák (illetve ahogy az erős forinttal ezt most is teszik)

az adómból kb. 8-10 embert tartok el, a forinthitelem kb. 30-40%-al drágább mint egy devizahitel lett volna, úgy sajnálom szegényeket, hogy most fizetniük kell kicsit többet, és olyan jó érzés érezni, hogy szükség van rám.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 13:08:22

@b[ALien] a kopasz baba:


Egyre jobban.

Kicsit nőtt hosszában,egyre szebb a bundája.

Mindent megeszik,nem válogat.

Azt mondta az állatorvos,hogy házikosztot egyen,este junior ropit.

Egyre hevesebben ostromolja a hajamat.

Állandóan láb alatt van,félek,hogy ráejtek valamit,például a konyhában egy tálat.

Hősi halott lenne :-(

HPL 2009.08.13. 13:09:34

"Bünti, szomi, tértis levél" - JESSZUSOM!

elwood 2009.08.13. 13:11:36

szomi az a szomáliai ellenség szleng neve az amcsi (sic.) filmekben

Frucsasz 2009.08.13. 13:12:49

@Isaura: köszönöm. Épp egy petíción dolgozom a csütörtöki nap betiltásáról...

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 13:13:38

azért egy apróságot tisztázzunk, az hogy a bank megpróbál elérni pl a szomszédon keresztül az az adós érdeke legalább annyira mint a banké. És bár az érdek itt még közös, csak az egyik fél jelesül a bank tesz erőfeszítéseket. Megtehetné azt is hogy a központi lakcímnyilvántartóban nyilvántartott bejelentett címedre megküldi a HPT által előírt trétivevényes leveleket megfelelő időben megfelelő tartalommal, majd eleget téve törvényi kötelezettségének benyújtja az FMH-t vagy közjegyzői okirat birtokában elindítja a végrehajtást! Akkor aztán azt olvasnánk itt hogy szemét bank rögtön viszi a plazmatévét meg a gyerek alól a rácsoságyat, pedig csak 3szor váltottam dominós kártyát, nehogy má nem ért el telefonon...

Isaura 2009.08.13. 13:18:47

@HPL: Lelkiszurka, napszemcsi, turkis ruci, császi hogy vagy, undi vagy, szomi vagyok - kérek iszit, álomszuszi, papírzsepci.

BROOOOÁÁÁÁÁF...... :D

Isaura 2009.08.13. 13:20:17

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Ha kell erősítés, azonnal aláírom!

É2I 2009.08.13. 13:23:38

@jesszum:
A junior ropit én is szeretem, de a kis bőr cipőcskéket inkádd kidobom.

;P

Mylady 2009.08.13. 13:32:58

Én bankos vagyok, ide az első köveket...

Annyit tudni kell: a banknak valóban nem érdeke az, hogy bedőljön a hitel, ergo lehet egyezkedni. Hogy milyen mértékben és mennyi pluszköltséggel, az függ a banktól, az ügyintézőtől, a döntéshozóktól és a kedves ügyfél hozzáállásától.

A telefonos behajtók meg pont olyan agresszívek, erőszakosak és bunkók, mint a telemarketingesek. Bár nekik némileg több jogalapjuk van rá...

Aprópó: telemarketing. Múltkor felhív egy nő az egyik biztosítótól, hogy nem náluk van a lakásbiztosításom, akarom-e, hogy náluk legyen.
Nem.
De olcsóbb lenne.
Akkor sem.
Ő nagyon kedvező díjakat tud (és már sorolná)
Nem, lakáshitelhez van kapcsolva, nem akarom bonyolítani.
De az könnyen megoldható (mondaná tovább, közbevágok...)
Nem akarok biztosítót váltani.
De nem akarok kevesebbet fizetni?
Nem.
De... - és itt szakadt el a cérna. Igen udvariasan megérdeklődtem, hányszor kell nemet mondanom, hogy egyszer megértse?
Egy pillanatra csend, majd durcás hangon: Jól van, megértettem.
Értitek? Megsértődött. Az agyam eldobom.

EnZsolt 2009.08.13. 13:33:31

@Mária:

Kedves Mária!

Most vulgáris leszek.

Fog a faszom sültgalambot a szádba tömni. Ha nem hiszed el, járj utána. Ha meg nem akarsz, csak várni, hogy majd valaki jön, és szépen elmagyarázza neked, akkor tényleg olyan vagy, mint akiket védesz. Magad uram, ha szolgád nincsen.

A politikát meg ne keverjük bele, mert ez a blog nem erről szól.

Részemről lezárva.


Más téma:


HOMÁR TALÁLKOZÓ MIKOR LÉSZEN MÁÁÁÁR????

Saci Pererê 2009.08.13. 13:40:26

@Nelson Mandula: áh, nem fogok dárenbészre dudorogni! :D

www.youtube.com/watch?v=_auOtMC5R_M&feature=related

Pedig amúgy tetszetős hely!

EnZsolt 2009.08.13. 13:43:56

@Saci Pererê: nem is dudorogni kell a dárenbészre, hanem ikszelni :P

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.08.13. 13:54:04

@Smacika - Hétszűnyű Kapanyányimonyók: A kedvencem az on nyert egy gepjartmuvet.. mar csak ki kell fizetni tipusu atveres.
Van nekem is olyan munkatarsam aki kokemenyen beszopta (mint gyevi biro az alruhat) hogy a hitelkartyaval INGYEN hasznalja a BANK penzet. Mwhaha. Kb 50%os kamaton fizet, mert persze mindig elcsuszik, meg levelez, hogy kegyelmezzenek. Persze. Es nem visszafizeti es letiltja, soval behinti, elegeti, megeszi serclire kenve.. nemnem, hasznalja a bank penzet. Es ebben az a jo hir, hogy lam, lam az evolucio es a termeszetes kivalasztodas megiscsak mukodik.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 13:54:11

@É2I: jaaaaaaaaaaaa télleg@

Saci Pererê: a tuc-tuc nekem sem jön be, helyette malackodni a sárban meg a fertőben:))

megyek, ha jól tudom halianthus is ott lesz, de a malackodásos felhívásomra elpirult és elment freud-ot olvasni

skorbut 2009.08.13. 13:56:36

arra volt ész, hogy a felvett pénzt elkótyavetyéld, de, hogy a törlesztőt is fizesd... amúgymeg, miért volt baj, hogy a szomszédnak adta meg az adatait? ha a behajtónak volt esze, nem mondta, hogy tartozol, szóval akkor gondod sincs. ja meg a másik. gondolom, valami nélkülözhetetlen síkképernyős plazma tv-re kellett a hitel, ami nélkül élni sem tudtál. vagy mobilra, hogy tudjál telcsizni az emo-s haverjaiddal.

Saci Pererê 2009.08.13. 13:59:40

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Engem az is érdekel! :))

@maincoon: Már megijedtem milyen hosszabb verziót linkelsz be. :)

Senkiháziak kezében van a popszakma.
fat nó móre életemben nem hallottam.
LOL

EÖ (törölt) 2009.08.13. 14:02:55

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: már van akik szervezik :))))

egyelőre még csak 2 fős csapatokban!

Frucsasz 2009.08.13. 14:03:22

@Saci Pererê: én megyek :) Vasárnap Offspring, Faith No More :D

Saci Pererê 2009.08.13. 14:05:28

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: a bejáratnál leszek a verdámmal, kék mackóalsó, piros trikó, tetkó és hozzá citromsárga papucs
majd integetek, hogy helóhelóheló
LOL

elwood 2009.08.13. 14:07:36

szigetre mentek ? nehogy piszkos körömmel induljatok

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 14:12:09

@Saci Pererê:
@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
végre megtaláltam a partnereimet! szeretek a szigeten disznózni.

@1éÖ: staropramenre és Máriára gondolsz?

elwood 2009.08.13. 14:12:44

én megyek, dolce cabbana papucsban és rövidnadrágban, remélem beengednek

maincoon © 2009.08.13. 14:12:54

mi van, már megint a szex
állandóan csak a szex
hát nincs elég bankos poszt?
milyen emberek vannak itt kérem szépen!! :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:15:30

@maincoon: ne légy álszent, gyere te is malackodni inkább!

@Nelson Mandula: ifával érkezel? majd foglalom a parkolóhelyet neked.

@elwood: hát a gyatya és a pacsker nem gond, ha leveszed a bukót

EÖ (törölt) 2009.08.13. 14:18:06

ágica nadrágjáról mi hír???


@Nelson Mandula: pontosan. :)

maincoon © 2009.08.13. 14:21:53

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: hová, hová, hová??? mit várattál ennyi ideig, mondd a címet!!! :DDDDDD

EnZsolt 2009.08.13. 14:24:25

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

holnap mennék

jet, pendulum (trend dnb, de azé nem rossz), prodidzsáj, prájmöl szkrím, este sikztah, palotai

csupa fincsiség, a malackodásról nem is beszélve, de én szerintem sörözni fogok és szurkolok. Gondolom itt is van ippon nem? :D

É2I 2009.08.13. 14:25:09

Szájszagot ne vigyetek, mert kekecke azértse veszi le a bunkót a nyakáról!

elwood 2009.08.13. 14:30:33

@vazsmegyeigerdezsház: én játszok a dorongomon csak a szőrny meg ne ijesszen, igaz lejárt in-kal passal még lehet ellene védekezni

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 14:32:10

na má mé csak holnap mentek hát fetbijszlim má smafu? Csak én fogok ma dudorogni?
Előtte manikűr :)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:32:33

@maincoon: hajógyári sziget

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: miért a feltételes mód? sörözni és szurkolni (kinek?) lehet. ippont meg majd dob rajtad valaki, ha szépen megkéred.

@vazsmegyeigerdezsház: szerintem horálki már kint van, és túrát vezet alkesz hollandoknak. bár most hogy mondod:

HORÁLKI DORONGOLÁSÁT A NAGYSZÍNPADRA!!

Eric_Cartman 2009.08.13. 14:33:03

hehh. szegény ágrólszakadtak. a tesco kenyérpultjánál van kiírva gondolom, hogy 0 %-os hitel. nem a suzuki-bótba...
dolgozni kéne, meg beosztani. nem pofázni, sirní-ríni, ha egy másik magyar, aki utánad ment be, előtted jön ki a forgóajtón.
szavaztok jobbra-balra összevissza, azt hiszitek a megváltás fentről jön. lófaszt. majd rájöttök.

staropramen 2009.08.13. 14:33:44

@Nelson Mandula:
Tiltakozom!Hogyan kerültem én azzal a libával egy sorba?
Magyarázatot követelek!!!!

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:34:36

@ficsilla: árminfánbúren előtt fél kettőkor (ha már ittam persze, ami kétséges, mert nem iszom alkoholt) esetleg összefuthatunk hajnalban.

én nem nagyon bírom, de a !barinőm! igen. csak a kedvéért.

EnZsolt 2009.08.13. 14:36:41

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

jegy nélkül nehéz bejutni, bár van egy tavalyi in-kalos pass-om. szurkolni nektek fogok, ahogy malackodtok a sárban. én kihagynám, túl kicsi vagyok én még ehhez...

elwood 2009.08.13. 14:37:17

@staropramen: melyik Mária a problémás a mai antiimperialista vagy a Geronazzo ?

Mária 2009.08.13. 14:37:52

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~:

Nos, én is vulgáris leszek:

Egy nagyképű büdösparaszt vagy, akit nem tanított meg az anyja, hogy az intelligens érvelés és a vitakultúra köszönő viszonyban sincs a másik fél anyázásával, porba döngölésével és egyéb módon történő alázgatásával.

Tanulj meg először olvasni, utána tanulj meg szöveget értelmezni, utána fejleszd ezt a két képességedet pár évig read-only üzemmódban, majd tegyél le egy vizsgát, amit megszervezek neked addigra, hogy alkalmas vagy-e arra, hogy közösségbe told a képedet egyáltalán, még ha a közösség nem más, mint a Homár virtuális valósága.

Hús-vér emberek közé nyilván nem jársz egyáltalán, ezzel a stílussal, ami neked van.

É2I 2009.08.13. 14:42:58

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
És béget is? Mármint a barinőd.

/off
Valaki megint nem vette le a bukót?
Szájszag vót-e?
/on

maincoon © 2009.08.13. 14:43:50

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: kihagyom. még nem malackodtam soha ennyi ember előtt, szégyenlős vagyok :DDDD meg azt se tudom, hogy lenne-e párom vagy egyedül maradnék, mert a zuram biztosan nem jönne el ide ;)

elwood 2009.08.13. 14:44:43

en levehetem de az bukó lesz

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:46:04

@maincoon: az én uram sem jár ilyen helyekre. páratlanul leszek. bár helianthus esetleg....

na mindegy, majd meggyónom a rabbinál (tavaly 10 forint volt, lehet az idén drágább lesz)

elwood 2009.08.13. 14:47:18

no már, megint drunk single chiks party lesz ?

helianthus 2009.08.13. 14:49:04

@É2I: Az semmi, én ledöntöttem a megyében minden telefontornyot (vagy mit) és lelövettem a műhódokat is az égről, biztos, ami biztos.

maincoon © 2009.08.13. 14:49:19

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: akkor titokban én is elhívhatom a homáros mailhaveromat? hátha eljönne velem... :D

EnZsolt 2009.08.13. 14:49:58

@Mária:

Örülök, hogy ilyen jól sikerült képet alkotnom rólad.

Kérlek áruld el nekem, hogy hol értettelek félre, hol nem sikerült értelmeznem a szöveget, kérlek mutasd meg.

Miért lennék nagyképű? Miért lennék büdös? Miért lennék paraszt?

Hol anyáztalak? Döngöltelek porba? Hol aláztalak?

És még engem szapulsz, hogy nem tudok szöveget értelmezni?

Az fáj, hogy nem battyogok le én neked a sarki Raiffeisenbe és kérdezem meg a dolgokat?

Már ne is haragudj, de leírtam már párszor, teljesen olyan vagy, mint akiket védesz. Ha nem vagy képes arra, hogy lemenj és megkérdezd, csak hangoztatod te egyedül a szerinted igazadat (ami szép dolog, nem mondom, hogy még mindig kiállsz mellette), mellesleg mindenki más az ellenkezőjéről próbált meggyőzni saját példákkal is illusztrálva, akkor nem bennem van a hiba.

Remélem kidühöngted magadat, és megpróbálsz elnézést kérni az előbbi kirohanásodért. Én nem fogok az enyémért, mert nem éreztem sértőnek. Az, hogy szerepelt benne egy "faszt", ami nem rád vonatkozik, nem ok arra, hogy elnézést kérjek.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:51:50

@elwood: küld be a szüleidet a fogadóórára, mert

nagyon jól tudod, hogy
- nem iszom,
- soha nem vagyok részeg (régen folyamatosan az voltam, de jártam terápiára, picológushoz, és szültem. az első kettő hatástalan volt, az utolsó meg teljesen absztinenssé tett),
- single meg nem is vagyok


addig is

SLAP

É2I 2009.08.13. 14:52:59

@maincoon:
Hívd el a Horálkit, ő majd mindenki ledorongol jól mellőled. Csak a sz@r vicceit kell elviselned.
Ja és ne engedd hogy medvékkel birkozzon, mert még megsérül az a szegény állat.

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:
Azt nem tudod a miatyánkot mennyiért osztják most? Kéne vennem vagy egy kilót.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:54:34

@É2I: nem tudom sajnos.

de tényleg tavaly volt standjuk. ki volt írva: kérj tanácsot a rabbitól: 10 Ft.
kértem.
akartam, de nem lehetett alkudni:((

Anulu · http://salgoauto.hu/ 2009.08.13. 14:55:34

Ismerős a dolog. Amikor mentem haza pár hónapja, akkor a szomszédot is próbálták keresni számomra ismeretlenek. Utóbb kiderült, hogy végrehajtók. Kértek, hogy segítsek már nekik annyival, hogy felhívom őket amikor a szomszéd otthon van. Azóta is csak úgy hívom őket...
Az én munkámat sem segíti senki és nekem nem ér annyit, hogy rosszban legyek a szomszéddal...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:55:52

@Nelson Mandula: hát kész vagyok, teljesen szétestem atomjaimra mire elolvastam.

The Good Boy 2009.08.13. 14:55:57

Nekem is van velük egy sztorim:
nagyon régen venni akartam egy komolyabb fényképezőgépet. Be is tértem egy műszaki üzletbe, ahol találtam is egy jóárúsitott, nekem megfelelő tudású szerkezetet. Amikor ki akartam fizetni, mondja az eladó, hogy most éppen olyan akció van, ami teljesen kamat és költségmentes (elosztották a cucc árát 20-al, és 20 hónap alatt kellett kifizetni, tényleg nem volt egyéb költség, én a 20 hó alatt a gép jóárusitott árát fizettem ki). Ez volt a Beneficiál Rt. ami a hsbc magyarországi leányvállalata volt, amig az is fel nem vette pár éve a hsbc nevet. Viszont kértek telefonszámot (mobilom volt, megadtam), de kellett nekik egy vezetékes is, igy, mivel az nincs nekünk, anyósékét adtuk meg, mert azt igérték, nem fognak rajta keresni.
Nem is volt gond, ki lett fizetve a teljes összeg 20 hó alatt, miközben megszünt a megadott mobilszámom. Egyszer csak csörög anyós, hogy egy cégtől állandóan hivogatják őket, mindenáron a mi számunk kellene nekik, de nem adta meg. Ezután felhivtam őket, hogy töröljék az adatainkat a nyilvántartásból, az anyósék számán pedig senkit ne zaklassanak, azt is töröljék. ezt megigérték, aztán pár hónap múlva jött egy levél tőlük egy hasonló "kihagyhatatlan" ajánlatról. Mivel akkor átmenetileg pár hónapra befektetési céllal kellett volna egy nagyobb összeg, belementem, hogy küldjenek ki a részemre egy szerződés tervezetet (mivel jófajta vip ügyfél kategória voltam állitólag, meg rendesen lett kifizetve a korábbi hitel, ezért munkáltatói sem kellett, ha jól emlékszem, csak öszinteségi jelleggel beirni egy összeget a jövedelem rublikába). Telefonban adatot egyeztettünk, ami során "véletlenül" még mindig az anyósék tel. száma szerepelt a vezetékes tel. rovatban. Közöltem velük, hogy igy nem lesz biznisz, ezért a telefonos ügyintéző megigérte, hogy a kiküldött szerződésen már nem fog szerepelni az az ominózus szám. Igen ám, de azon kivül, hogy már elsőre sem értettem, hogy véletlenül, még mindig hogy lehet náluk meg az összes adatom, amikor elvileg töröltettem velük, a másik döbbenet az volt, hogy a szerződésen pofátlanul bennehagyták a számot, majd miután újra hivott az ügyintéző, hogy minden oké-e, akkor mondtam, hogy buli visszavonva, mert már többször is hazudtak. Erre pofátlanul mondja az ügyintéző, hogy nem fontos oda az a szám, mondjak egy falsz számot, akkor azt irják be, mert úgysem fog senki rajta keresni, de vezetékes számot muszáj neki beirni. Erre mondtam neki, hogyha annyira jelentéktelen dolog ez a szám, akkor irja be oda az ő saját otthoni számát, persze ezt elutasitotta, én meg az üzletet. Később hivott valami nagykutya a cégtől, hogy miért akadt meg a biznisz, elmondtam, hogy számomra megbizhatatlan, szavahihetetlen cég, nincs üzlet, és most már végképp töröljenek mindenféle nyilvántartásból. A happyend pedig az, hogy közben saját erőből áthidaltam az üzleti pénzügyi problémámat, úgyhogy még jól is jött a töketlenségük.
A másik dolog pedig az, hogy nagyon örültem neki, amikor meghallottam, hogy kivonulnak végleg az országból.

BitPork 2009.08.13. 14:57:59

Nem értelek titeket. Melyikőtök ismeri v tudja biztosan hogy a post írója miként és miért került ebbe a helyzetbe?

Sajnos hasonló helyzetben vagyok én is, és nem mondhatnám h önhibából. Ha munkát akartam, kocsit kellett vennem. Életem első hitele. Egy 10 éves risz-rossz passat. Erre egy marha összetörte. Biztosítása nem volt(legalábbis nevet címet nem hagyott a szélvédőn). A biztosító nem és a casco nem fizet, mert nincs meg az elkövető. Mit tehetek? Személyi kölcsön h ne veszítsem el az állásom...na nem milliós, pár százezres h legalább a minimum műszaki feltételeknek megfeleljen a kocsi. És amikor úgy tűnik hogy minden rendeződik, beüt a gazdasági válság. Elküldenek a melóhelyről, mert az olasz tulajnak nem éri meg itt dolgoztatni a népet.

A bankoknak( a kocsi egy része is hiteles, mert én még egy most már 10+ éves kocsit sem tudok megvenni...)jeleztem a szituációt. Mi volt a reakció? Minden álldott nap felhívnak, felhívják szüleimet hogy mikor fizetek. De múlt héten csütörtökön megadták a kezdő lökést hogy elhagyjam ezt a nyomorult országot.

A nővérem segített ki egy telefon kártyával, mert nekem már arra sem tellett.(Hogy ha netán interjúra hívnának akkor, legyen min elérni.)Sajnos 4 éve a lánya megszületése után egy agresszív mellrákot diagnosztizáltak nála. Múlt héten volt a sokadik (életmentő)műtéte. Az altatásból ébredésének első órájában felhívták és közölték vele, hogy ha az öccse nem fizet akkor bíróság elé fogják idézni.

Mindezt amellett, hogy tudják a számot amin elérhetnek. Amellett hogy "nagylelkűen" megegyeztem velük h kéthetente beszélünk, de amint van melóm, azonnal lejelentem.

Szóval akkor gondolom én is a sok ostoba önhibás közé tartozom. bocsánat hogy nem kapok munkát 1 éve...(és nem, nincs plazmatévém, egy ajándékba kapott ősöreg celeronról netezek, egy gyerekkori jóbarátomnak köszönhetően aki megtűr a lakásában)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 14:58:32

@The Good Boy: a pénzmosásról szóló tv. értelmében adataidat még ha jól emléxem, öt évig őrizni kell a pénzügyi szolgáltatóknak, de marketing célra nem használhatják fel,

elwood 2009.08.13. 15:01:42

@BitPork: "a casco nem fizet, mert nincs meg az elkövető. "

(úgy egyébként nem irigyelve a csőstől jövő bajokat) milyen casco az amelyik nem fizet ilyenre ?

helianthus 2009.08.13. 15:02:33

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: kimondtad a ki... szót??? Hát tényleg felhúzhattad magad. :D
Hagyjad Zsé!

Frucsasz 2009.08.13. 15:03:30

Nahát... eltűnt egy kommentem. Ilyen se volt még.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 15:05:02

de az tuti h az önkormányzatok a legnagyobb svindlerek. Bejelntkezek az új lakásomba, következő 7en névre szóló küldemények áradata lepi el a postaládám. Vajon honnan tudták meg h beköltöztem?

EnZsolt 2009.08.13. 15:07:46

@helianthus: melyik az a ki... szó?

Mert én olyat nem mondtam.

Eztet írtam: "Fog a faszom sültgalambot a szádba tömni." emiatt akadt ki szegényke :(

Pedig nem is azt írtam, hogy fagyott varnyút...

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 15:08:45

@ficsilla: a lakcímnyilvántartóból. öt forint egy cím? vagy ócsóbb? folyamatosan figyelik gondolom az új áldozatokat. kell a bevétel.

tiltasd le a jegyzőnél. tizedannyi szemét lesz. nyomtatvány letölt internetről, bead. kész.

EnZsolt 2009.08.13. 15:10:36

Bár jobban belegondolva, ahogy elképzelem a szituációt tényleg elég durva.

(bár nem igazán szó szerint értettem a szituációt, de azért mégis idegen nők szájába tenni azt, amivel pisilek, eléggé furcsa dolognak tűnik)

The Good Boy 2009.08.13. 15:10:41

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: na ez az, őrizze, csak ne éljen vissza vele. És a poén, hogy alapvetően játszották a korrektet, nem esett le nekik, hogy én nem kényszerhelyzetben vagyok a hitelfelvételt illetően, rábacctak, mert igy ugrott a biznisz (és mivel valami főkutya/nő/ is keresett ezügyben, gondolom valamilyen szinten nekik jobban fájt az üzlet kútbaesése - kiszervezési terv, bónuszpénz, jutalék...)

staropramen 2009.08.13. 15:13:33

Búcsúcédulát is árulnak a Szigeten?Ha jóáras akkor hozzon már nekem valaki pár métert, mert bűneim száma végtelen és még nincs vége!Ha közben feltűnik a környéken egy Luther imitátor ,lehet készülni a balhéra.

BitPork 2009.08.13. 15:13:48

@elwood: az autó hitelébe épített :(

helianthus 2009.08.13. 15:16:57

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: a bukós posztban írtam erről. És már nem pirulok annyira. Most már csak úgy nézek ki, mint akit kint hagytak 42 órát a napon a Góbiban. :D

elwood 2009.08.13. 15:17:25

@BitPork: nekem nyomták meg parkolóban az autómat ismeretlen tettesek, még feljelentést sem kellett tenni és megcsinálták cascora. viszont feljelentéssel együtt gondolom a legtöbb fajta casco ezt fedezte volna. túl olcsó lehetett a beépített.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 15:18:57

@elwood: nekem egy fél ajtóm bánta. persze, meglesz casco-ra, azonnal. de utána felemeljük az önrészt 10%-kal. anyátokat. megcsináltattam zsebből.
nem olcsó beépített volt.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 15:21:25

@staropramen:
nyugi, nálam mindig van egy templomkapu! ha valaki kalapáccsal és szöggel közelít, ráborítom.

BitPork 2009.08.13. 15:25:15

@elwood: sajnos, valóban a legolcsóbb volt, de nekem az a 10k huf is nagy pénz. Abból én egy hétig tudok enni pölö... bár lehet a világ jobban járt volna ha inkább nem eszek :)

elwood 2009.08.13. 15:25:40

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: ez melyik cég volt ? annak az ajtaját is le lehetett volna tépni.

helianthus 2009.08.13. 15:25:41

@EnZsolt ~ konyvevo.blog.hu ~: itt találod a szövegkörnyezetben: "bebattyogok abba kibaszott pénzintézetbe" na látod, ott hátul?
Egy kolléganőm jutott eszembe, aki nem beszél csúnyán, de néha felhúzza magát és olyan ízeseket káromkodik, hogy csuhaj. Én is csak akkor beszélek csúnyán, ha ideges vagyok, olyankor megnyugtat (a káromkodás). Tudom-tudom elég alpári ez, de hát ha így van.

staropramen 2009.08.13. 15:25:53

@Nelson Mandula:
Nagyszerű Sztrovacsek, akkor nyomd tele a platót a búcsúcédulákkal.Van helye bőven.

cornholio18 2009.08.13. 15:27:29

bocsánat, de most egy kicsit offolok, légyszives nézzetek vissza az elözö oldalra ahhoz a cikkhez, hogy "Többezer forinttal megszívatta a Vodafone ki tudja hány ügyfelét"
nagyon fontos lenne, eléggé megszivattak egy számlával, és aztmondják márpedig bekell fizetnem...

helianthus 2009.08.13. 15:28:09

@staropramen: én három imamalmot kérnék. Jól mutat majd a házban, ami tele van stoptáblával és aki hamarabb odaér, megnézheti a jobb kezét. Ehhez alanyi jogunk van.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 15:29:59

na jahh szivatni csak pontosan és szépen ahogy a csillag megy az égen, úgy érdemes

staropramen 2009.08.13. 15:30:03

@helianthus:
Nelsontól kérjed, ő megy platóssal a Szigetre.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 15:31:03

Nelson ha tényleg platósal mész, beállhatunk a verda alá ha kitör a vihar? Errefelé elég cudarul fest az ég alja

elwood 2009.08.13. 15:31:50

@BitPork: "sajnos, valóban a legolcsóbb volt, de nekem az a 10k huf is nagy pénz.
"

hát ez van. ezzel túlvállaltad magad, ha 10K nagy pénz akkor az autó még nagyobb, ha végképp muszáj akkor meg úgy be kell biztosítani, hogy ne tűnhessen el. de ezt mostmár te is tudod,

b[ALien] (törölt) 2009.08.13. 15:31:57

@helianthus: teheti, de nem lenne muszáj
csak vannak napjai, mikor csakazértsem veszi le a bukót:)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 15:33:51

@elwood: hát már nem emlékezem pontosan, mert az az előző járgányom volt, de asszem talán axa vagy mi. ami ott van a domusnál a róberten.

és a vicc az, hogy amikor besértődtem, és otthagytam őket a pichába, nem akarták felbontani a szerződést. a casco ugyibár nem kötelező, hogy évforduló meg miegymás. mindenféle hülyeségre hivatkozva. a szegény uramat küldtem be két hónap huzavona után személyesen, mert én el voltam foglalva.

szegény. szép szóval nem ment semmire, és felhívott, hogy most akkor mi legyen. oda kellett adni a mobilját az üsz vezetőjének, akit ő addig csak szépen kért, és elmondtam, hogy mi fog történni, ha nem kapjuk meg a papírt, hogy elfogadták a szerződés felbontására irányuló bejelentésem, és vége, kész, elválunk ágytól asztaltól.
legyen elég annyi, hogy megkapta.

b[ALien] (törölt) 2009.08.13. 15:36:45

@ficsilla: te amúgy vmi rokonom vagy?:)
(avatar)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 15:37:09

@staropramen:


Ha árulnak búcsúcédulát,akkor bizonyára a 4-es metró építésére gyűjtenek.


Azt nem mondtam,hogy arra is fordítják.

helianthus 2009.08.13. 15:37:13

@b[ALien] a kopasz baba: jól van ne vedd mellre, tréfa volt. Egyébként ismerem ezt az érzést, a sajátomat tegnap konkrétan melegnek nyilvánítottam (ugye lehet ezt szépen is mondani? bár őrá nem ilyen szépen mondtam.) Aztán mára lenyugodtam, meg hát a kényszer nagy úr, ha nem is a legnagyobb. Azaz muszáj trógerolni valahol, és amíg te vagy alul a szopóálarc is rajtad van. SaJnos.

helianthus 2009.08.13. 15:39:47

@b[ALien] a kopasz baba: Na már olyan leszünk, mint a rossz brazil szappanok, mindenki mindenkinek a rokonJa. Na jelentkezzen, ki az a gazdag idős gyengélkedő ember, akinek én vagyok az egyetlen élő rokona és rengeteg pénzt kíván rámhagyni? :D

staropramen 2009.08.13. 15:40:08

@jesszum:
Akár oda megy a suska,akár Rómába mindegy csak a cédula legyen meg.Mint emlitettem bűnbocsánatra nagy most az igény.

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 15:41:04

@Saci Pererê:


Hol jártál?

Pipadohányt kerestél?

Frucsasz 2009.08.13. 15:42:11

@Saci Pererê: akkor még egész jól jártam :S

@elwood: dede!
CSak túl hosszú, hogy megismételjem. Én már úgyis olvastam...

BitPork 2009.08.13. 15:45:17

@elwood: nem azzal vállaltam túl magam h hitelt vettem fel, hanem hogy bankászok miatt a cégem megszűnt. Ez pedig sztem nem az én kockázatom volt. Hozzáteszem hogy a kocsit a mai napig igyekszem fizetni, igaz h most a mosogatástól kezdve a szemétpakolásig mindent elvállalok h minél jobban csökkentsem az elmaradásomat, de ha 60k összejön alkalmiból, akkor kezem lábam összeteszem.

Viktus 2009.08.13. 15:46:21

@champy:

Te butácska kivitelben leledző droid új feltöltőkártyás mobilt vett a lakcímével is bundázott hónapok óta nem fizetett nem érték el egyik megadott elérhetőségén sem, ezért mentek utánna. Nem csak jogok vannak, hanem kötelességek is ...

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 15:48:23

@staropramen:


Akarsz róla beszélni?

staropramen 2009.08.13. 15:51:56

@jesszum:
Neked elárulom Sztrovacsek,persze csak ha köztünk marad, hogy a zömét befektetési céllal veszem.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 15:55:19

@staropramen: ebben az esetben kénytelen leszek én is felárat számolni. + veszélyességi pótlék a vad lutheránus hordák miatt.

helianthus 2009.08.13. 15:59:57

@staropramen: én is kérnék kettőt, megsértettem szegény bunkósnőt és asszem a mosógépszerelőnek is a lelkébe gázoltam.
Pedig nem szoktam, de kinyílt a virtuális bicska az interaktív zsebemben tőlük.

Énbagoly 2009.08.13. 16:05:14

Na sosem érek rá napközben, erre itt meg történnek a dolgok.
Elárulná valaki, ki az a némber, aki azt a szép feketepárducot lejáratja azzal, hogy avatarnak használja?
Igencsak érdekes a felfogása.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 16:15:26

@Énbagoly: nem történik itt semmi rendkívüli, mindösszesen annyit tudtunk meg h mindig más a hibás sosem az aki nem volt előreláró. Jahh és h piszkos körömmel ne menjél szigetelni akár akarsz dudorogni, akár nem.

É2I 2009.08.13. 16:19:59

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

Hát, akkor jól jártál, hogy le tudtad őket vetkőzni, mivel mindegyik (önkéntes) kaspó futamideje egy év. Csak éppen havi/negyed évi, stb. renszerességgel fizetheted. Bár, ha kifizetted a hátra levő részt, akkor nagylelkűvé válnak.

Smacika 2009.08.13. 16:22:40

Az volt már, hogy:Ez már a hétvégi?

É2I 2009.08.13. 16:23:44

@É2I:
Mindenki elment Szigetelni?
Ahh!
Nekem is kellene, kivülről a házat....

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 16:25:31

@É2I: annyira azért nem voltam balfék, hogy pízt is hagyjak ott nekik.
egy hetem ment el összeszedni a paragrafusokat, ászf idézeteket stb , de megérte.
hidd el, sokkolóan tud hatni, ha egy hisztériás nő a telefonba csak beszél és beszél és beszél, és olyanokat mantráz két hónapja, hogy nem is érted, és a végső érve az, hogy ha nem adják ki a papírt az urának most azonnal, akkor odamegy.
szerintem ez az utolsó volt a kegyelemdöfés, kés a szívbe.

champy 2009.08.13. 16:26:04

@Viktus:
Csak nem tudsz Te olvasni.
Nem bundázott a lakcím, csak megszűnt a munkahelye, ami egyben a levelezési cím is volt. Gondolom napközben nem tudta átvenni az aláírós postát, azért adta azt meg.
A lakcím meg megvolt a banknak, mivel azt lemásolják szerződéskötéskor.
Ha a szomszédot megtalálták, akkor tudták a címet.
Mint ahogy a posztban is van, miért nem küldtek egy tértivevényes, aláírós levelet, és kész.

A szomszédnak mi köze van ehhez? Semmi.

Te örülnél neki, ha a szomszédodon keres valaki ?
Csak nem behajtó vagy véletlenül-E?

Egyébként hozzáteszem, hogy nekem is van hitelem a HSBC vagy ahogy előtte hívták Beneficial, eddig egyszer kerestek, hogy mi van a részlettel, mert csúsztam 2 napot, de szerintem korrekt bank.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 16:26:11

@É2I: neem én strandröpizni megyek, bár ahogy az eget elnézem lehet h iszapbírkózás lesz helyette :-)

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 16:26:49

@É2I: még nem indultam el. helianthusra várok a kapuban.....(a fontosch emberek, mint tudjuk, mindig váratnak magukra)

elwood 2009.08.13. 16:27:34

ezért tart itt ez az ország

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 16:28:12

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: a jó dolgokra érdemes várni, a többit döntsd el magad :-)

Ofélia . 2009.08.13. 16:28:22

Látom már erősen offf.

Ugyhogy ON Remélem a büntit intenzív segédeszközzel való fizikai és brutális behatással intézed.

Orrbaverés szívlapáttal, fejre mért ütleg bézbólütővel, MISKÁROLÁS, hüvelygomba irtás tarajos sünnel, vas-szűz, máglyára vetés stb most ennyi jutott eszembe

És te postoló ha havi 7000 ennyire földhözvág, hogy még a ház szégyenfalára is kikerültél akkor miért nem kértél segélyt a tanácstol?:((

OFFF

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 16:29:14

@ficsilla: strandröpi? régen nem játszottam... több, mint tíz éve.

elwood 2009.08.13. 16:29:39

@ficsilla: "iszapbírkózás lesz helyette"

nézhetjük ?

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2009.08.13. 16:31:56

@elwood: Homártalálkozó a római parti strandröpi pályán ahol ficsilla és barátai bemutatják a sport újkori változatát :-)

Ofélia . 2009.08.13. 16:37:51

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Hova indulsz???

De szar, hogy én nem mehetek:((

@É2I: Meg vakolni de arra sincs keret:)))

@elwood: Szerinted hol???
Rajtunk már az androméda ködben is röhögnek:))

@ficsilla: Ha körülírnád, hogy piszkos körömmel miért nem lehet DUDOROGNI vaúúúú....

@Énbagoly: Még mindig jobb, hogy nem bundának használja az istenátka:))

@Nelson Mandula: Lutheránus és egyébb hordákat felárért sem szállítok:))

@staropramen: Igény van bűnbocsánat nincs már a gyóntatószéknél is sorszámot osztanak:))

Ofélia . 2009.08.13. 16:40:09

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Mondj egy strandot és megyek röpizni én még soha nem játszottam de ez nem von le semmit az élményböl:))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 16:40:12

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a fertőbe.
de nem fogok ápdétmohítót inni, nem megyek picsa- és csöcsvillantó szerkóban, magassarkú pacskerban. és nem gondolom azt, hogy T.macika és egy koszoskörmű punk összejönne.
ennyiből szerintem magad is rájöttél.

elwood 2009.08.13. 16:41:28

a mohítóban saláta van, attól update

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 16:46:18

@ficsilla:

kultúrprogram is lesz? (konkrétan vizespólóra gondolok.)

Frucsasz 2009.08.13. 17:07:01

most járna le a munkaidőm...
kb 40 perce hazaértem, és haldoklom.
A könyveimet Enzsoltra hagyom.
A virágjaimat mamapicire.
A receptkönyveimet Impegára, nem mintha rászorulna, de szépek.

A kis alient, ami hamarosan kirágja magát a hasfalamon, remélem, időben elkapják, mielőtt kiírtaná a Földet.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.13. 17:08:00

Az volt már ma,hogy? ugye ez már a hétvégi:)))) mert pont olyan:)))

Énbagoly 2009.08.13. 17:09:47

@ficsilla: @ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: köszönöm a választ. És az ilyentől még az is kitelik, hogy tényleg bundának használja.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 17:11:26

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:

Ripley hadnagy iyenkor vetette magát forró palócgulyásba.

Énbagoly 2009.08.13. 17:12:01

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: aztán számolj be a kicsike fejlődéséről!
De házhoz nem kell küldened! :)))

É2I 2009.08.13. 17:13:46

A lómai sthrandrha szajnosz nehm thudok khimenni, mert az out of the border, mármint nekem.

(Márminálunkbabám, Márminálunkbabám, az jöttacopásba, nemszedikafelszólítót nemszedikafelszólítót levelesládába.
Feljönaszomszéd a netre, a netnek tetéjebe oszt' megrázzaja ziwiwet, megrázzaja ziwiwet, cetliakezébe. Megrázzaja ziwiwet, megrázzaja ziwiwet röhögőaképedbe.)

Egyébként jól vagyok; megtaláltama gyógyszerem a sör képibe.

Énbagoly 2009.08.13. 17:14:53

@É2I: :DDDDDDD
Hát te valamit tényleg túladagoltál ma. :)))

É2I 2009.08.13. 17:35:01

@Énbagoly:
Pedig a szigeten senemvagyok. De hogy a mai nap a hajóvonták találkozása tilos, igen erősen hatott rám, az beztos.
Nem baj, holnap péntek, aztán megint egy hétig hédervájsz :D
Persze lehet, hogy szigetelek is egy kicsit, mármint a pecót. :(

Ofélia . 2009.08.13. 17:40:49

@É2I: :DD valami thc. félét nem leltél úgy a fű képében?:))

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: Ki mondta, hogy bohóckodni is lell?? Beülünk sörözni felőlem jöhetsz konzervatív csipkés Un. bundabugyiban is:))

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: Kihagytad a végrendeletböl az antibébi tablettákat:D

@Nelson Mandula: Te kultúrprogram keretében akarsz csöcsörészni???:D

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 17:42:19

@Egyéves Önkéntes


"Ilyen telepítési probléma például, hogy a kültéri hinta alatti ütéscsillapító gyöngykavics-réteg vastagságát növelni kell"


(részlet az Index címoldalán lévő aquaworldös cikkből)

Ofélia . 2009.08.13. 17:42:21

@jesszum: Ilyenkor kell nekiállni takarítani.
A pókháló köztudottan gyógyít:))

Énbagoly 2009.08.13. 17:45:07

@É2I: És te egyfolytában érted, hogy miről beszélsz? :)))))))))))

Ofélia . 2009.08.13. 17:52:38

@Énbagoly: Jesszum megg gyögykavicsréteget telepít!!

Én uram hova keveredtem??:D

Énbagoly 2009.08.13. 17:56:18

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: a gyöngykavicsot pedig felfűzni kell, nem? Azért gyöngy! :)))
Eltévedtél útközben, mi? :))

Ofélia . 2009.08.13. 17:58:10

@Énbagoly: De nem fűzi!! telepíti meg vastagságot növel(na erre vannak ötleteim):DD

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 18:11:35

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:


Nem én telepítem,hanem Egyéves Önkéntes a kerti hinta alá a gyerekeinek.

Éjszaka,amikor senki nem látja,lehet,hogy kimegy hintázni egyet :-)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 18:14:34

@Énbagoly:


Az Aquaworld felkért egy céget,hogy ellenőrizze a biztonságot.

Sejtitek-e sztrovacsekek,hogy csak apró hibákat találtak?

Az Aquqaworld növeli a pofázmányán a bőr vastagságát.

Ha ez még lehetséges.

A cég meg a bevételeit növeli.


Nekem meg az undorom nő.

Énbagoly 2009.08.13. 18:18:28

@jesszum: ugyanmár, már kirúgták azt az úszómestert, aki felelős azért, hogy rosszul lett megépítve az a csatornafedél. Vagy azt nem is az úszómester építette? ...........

É2I 2009.08.13. 18:20:59

@Énbagoly:
Természetesen!
Értem, mit beszélek. Bár, hogy miért, na aztat már nem :)
Az egész napom ilyen volt, de Irén is azt mondja ő is így éri magát.
Na mind1, majd holnap; lesz ez még ígyse.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.13. 18:23:09

mindenki rendelje meg a leveset rajtno

É2I 2009.08.13. 18:29:31

@jesszum:
Azt a múrva annyáját az egész g.ci cégnek! És ez még enyhe volt.

No annyit, hogy részemről életemre bojkottálom az ÖSSZES iLYen czéget az élményfürdőükkel együtt.

Tudom nem nagy veszteség nekik, de akkor is bekaphassák!

Frucsasz 2009.08.13. 18:36:17

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: az antibébitablettára hajtassz? Pedig rád pont a pálinkámat akartam hagyni...
Sebaj, akkor Nelsoné a pálinka. :D

@jesszum: köszönöm!

@Énbagoly: persze, külön blogon: azeletalienkevel.blog.hu :D


@Nelson Mandula: én egy kád forró vízbe vetettem magam. Valóban bevált. De ha előbb eszembe jut, dobálok a kádba némi sárgarépát-zöldséget, krumplit is....

É2I 2009.08.13. 18:37:53

@É2I:
Most volt pont a tv2-ön.
Hányinger.

Ofélia . 2009.08.13. 18:39:11

@Énbagoly: Naná:))

@jesszum: Persze és két lengés között csenget egy kicsit:))

És most tényleg ki az a diszmarha aki kimegy a világ végére és két gyerekkel meg az apjuk sörével otthagy 25 ezret elsóhangon:DD utánna meg megy segélyért:(((

Tényleg gazdag ez az ország

Ofélia . 2009.08.13. 18:41:51

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: ÓÓÓ én barom.

Na most a nyakamra tekerek öt méter kötelet és belesétálok a dunába.

Hál istennek 50 méterre van:))

.lll. 2009.08.13. 18:49:38

namosmá,tudom,hogy nem vagyok se a toppon,se képben se sikeres nem vagyok,de ez mosmá a hétvégi?

tsókolom

É2I 2009.08.13. 18:52:40

Ahh, már nálunk is akarnak seriffet.
Deputty hun vagy?

Énbagoly 2009.08.13. 18:55:43

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas: majd olvasom! :)))

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: de piszkos a fantáziád! :)))

@lófő: még az is lehet. Mindenki nyaral...

.lll. 2009.08.13. 19:00:46

@Énbagoly:
nem baj,attól még játszhatunk a dorongon:D

É2I 2009.08.13. 19:03:50

@lófő:
Na! Ne dorongoljatok itt Horálki nélkül!
Még mérgében megsebzi a medvéket. Azt pedig nem venném a lelkemre.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.13. 19:04:30

@jesszum: De Ők legalább kérték, hogy nyugodtan dolgozhassanak,engem az zavar, hogy a másik 1000 strand ugy működik, hogy senki nem ellenőrzi,ez a nagyobb baj!!!!

Ofélia . 2009.08.13. 19:06:31

@lófő: De csak akkor ha rátekered a kapcát, összecsavarod a szivarvéggel és fújod:))

Ja é21 cucca tényleg első osztályu:D

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2009.08.13. 19:09:47

hagyma boldog lehet,mindenben majmoljuk az amerikaikat,serif nem elég a cola meg a hambuci,most még ez is :)))
mondjuk a serif szó nekem pozitivabb mint a csendőrség

Ofélia . 2009.08.13. 19:10:00

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Ellenőrzésröl jut eszembe: Valaki kifejlesztett egy vegyszert amit a vízhez adagoltak és vérvörös felhővel jelezte a medencébe pössentést.

Szeritetek miért nem alkalmazzák??:))

Énbagoly 2009.08.13. 19:13:17

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: ki akarna piros vizű medencében fürdeni?
Volt erről egy rész a szótparkban. :)))

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 19:13:37

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
na jó, leülök veled a serpadra, de nem röpizem. megfogadtam, hogy soha (mint hagyma, hogy nem vesz többet el amerikai nőt).

@Frucsasz- feltételes arany sünike díjas:
köszi, édi vagy, hogy gondolsz rám. a virágokat, miután megvolt a hagyatéki visszaadom neked úgy, hogy kiültetem a sírodra.

mindenki: napi egy-két posztot dobnak ide koncnak, mert biztos a szigeten malackodnak. vagy nagyon sok jogi képviselővel kell tárgyalni gabriseszternek meg szilynek.

már megint lehúztak. kölök megy azfesztre. vettem elővételben bérletet. 600 furint kezelési költséget kértek. költsék aranyérkenőcsre a mocskos tolvajok.

na mindegy, most zabálok egy jót (grillpipi), aztán ma tényleg elkerekezem vácig.

de közben persze nézem dzseremi klárkszont hatvanadjára.

.lll. 2009.08.13. 19:18:31

na jó,dorongolás helyett összedobok egy könnyű uborkaparfét karamelles busafejöntettel

É2I 2009.08.13. 19:19:53

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
I rén megsértődött ;)

A vérvöröst értem; már régen vége a kommenistáknak. De inteligencsebb helyeken sárgászöld lesz az aljasvizelő körül a víz.
Nálunk ez még nem divat, csak az életveszélyes (f)élményfürdők.

Mylady 2009.08.13. 19:20:35

Jó estét!
Valami barom kihelyezett egy locsolófejet a ház előtti pázsitra, ami folyamatosan önti a vizet. Már csuromvíz a járda, az út szélén parkoló autók és mögöttük az úttest.... csak a pázsitra nem jut belőle.

Mennyi hülye ember van...

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 19:26:00

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:


Ezek szerint most már az Aquaworldbe érdemes menni?

Ők már legalább vigyáznak?

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 19:28:17

@jesszum:


Nem tudnék akkora hányózacskót magammal vinni,amekkora ott elég lenne.

Viktus 2009.08.13. 19:31:12

@champy:

Neked enyi logikád sincs? Egyszer megadott egy értesítési címet, ahol nem érték el sem a telefonon ... logikus, hogy a szomszédtól érdeklődtek, hogy létezik e még egyáltalán. Ezt biza így szokták.

.lll. 2009.08.13. 19:31:52

@jesszum:

magyar ember menjen feredni a Dunára vagy a Keleti főcsatornára

Ofélia . 2009.08.13. 19:32:28

@Mylady: De legalább a környékbeli örülnek neki.

Legalább is remélem mert ebben a mai fertőtlenítős világban legalább összeszednek egy pici immunrendszert:))

Ofélia . 2009.08.13. 19:37:47

@lófő: Ha elárulnád, hogy tömegközlekedéssel hol lehet fürdésre alkalmas dunapartot találni tényleg megköszönöm!!

É2I 2009.08.13. 19:52:23

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:
A tömeg meg a közlekedés eleve nem fér össze. És még fürdeni is a dunaparton?
Na az végképp nem létezik, vagy csak akkor, ha lavort viszel a parton történő fürdéshez.

.lll. 2009.08.13. 19:53:19

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

leszállsz a Batyin a hévről vagy a metróról vagy a 86osról és már csobbanhatsz is:D

champy 2009.08.13. 20:05:22

@Viktus:

Nekem azt diktálná a logika, hogy a lakcímén érdeklődök, nem a szomszédnál.
Ha nincs telefon, akkor személyesen.

Ofélia . 2009.08.13. 20:21:05

@lófő: Ezzel az erővel itt a melóhelyem előtt is megfulladhatok:((

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 20:24:38

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa:

evezz fel a forrásig (bár az nem tömegközlekedés, hanem testmozgás), na ott talán alkalmas fürdésre. de nagy pancsira ne számíts, max. egy kis lábmosásra. végül is fürdést írtál, nem úszást. és ott megfulladni sem fogsz.

EÖ (törölt) 2009.08.13. 20:38:55

@jesszum: mégmeg titokzokniban.

(gumilapot installáltam végül is)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 20:40:44

Elnézést a spamért, de nagyon kéne nekem Kamondy Ági Dalok közép-Nirvániából cd-je (őskori kazettán megvolt, de sehol nem lelem), és ami nagyobb baj, torrentet sem találok.
Ha valaki tud lelőhelyet a neten, nem lennék hálátlan. (Esetleg a havi lóbalzsam adagomat is megosztanám vele.)

Különben innen a konyhából nagyszerűen hallom a nagyszínpadot. Megy a headbangelés, szily, jackyll meg gábriseszter biztos ot nyomulnak az első sorban. J

EÖ (törölt) 2009.08.13. 20:40:45

@Énbagoly: még a takarítónőt kéne valahogy kirúgni, és akkor végre minden felelős elnyerné méltó büntetését

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2009.08.13. 20:50:32

@Nelson Mandula: ez nem müxi, de holnap jön haza a gyerek fürdeni, neki asszem van ez mp3

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 20:53:23

@lófő:


Akkor megnyugodhatok.

Bandi magyar ember.

Évek óta fürdik a Szúnyog-szigetnél a Dunában.

(Az a Népsziget újpesti fele.)

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 20:55:49

A gyereket is viszi magával.

Én be nem megyek abba a vízbe...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2009.08.13. 20:55:56

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra:

igen, köszönöm, nem működőt már én is találtam. J
T. Mackónak jó az ízlése, gratulálok.
Üzenem neki, hogy nefürgyéle és megy a lóbalzsam fénypostán.

Ofélia . 2009.08.13. 20:57:03

@az igazi mpl, aki egyelőre nem megy szabadságra: A gályarabság tudtommal már nem elfogadott büntetési tétel.
A szunyogokrol már nem is beszélve:))

rózsarózsa (törölt) 2009.08.13. 20:58:04

@Egyéves Önkéntes


A kérsz tejszínt az olajos szalonnádra? - a Kreténből van.(Bidochone család)

hiszti 2009.08.13. 21:01:24

Ez már a hétvégi poszt?

.lll. 2009.08.13. 21:02:37

@jesszum:

nyugodt vagyok,én a Ráckevei Dunába fürdőzök régóta

.lll. 2009.08.13. 21:07:37

ki a Duna levét issza/ússza,saját levét issza/ússza vissza

É2I 2009.08.13. 21:12:42

Ahh! Előbb utóbb mindenki a saját levét issza vissza.
Ha más nem a talajvízben, igaz akkor már nem szomjas, csak úgy ;O

EÖ (törölt) 2009.08.13. 21:24:03

@jesszum: Nekem sajnos csak a Kossuth channel van előfizetve, így csak a Szabó családot ismerem.
Meg a Vágási Ferit.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.13. 23:06:09

teljesen magam alatt lettem volna ha Bandi nem a Szunyogszigetnel uszik napi 3-4 orat
Mary egyaltalan nem tud uszni igy hala istennek strandra se kell mennunk
en 12 evet uszodaban eltem

Mylady 2009.08.13. 23:35:56

@ofélia. A lóleányálom tours tulajdonosa: én rendszeresen látok az árpád híd pesti lábánál (déli oldal) napozókat, strandolókat, fürdőzőket
meg a margitszigetnél is szoktak, a déli csücsökben
bár úgy tudom, tilos

sőt, egyszer láttam egy ürgét, az az erősen megáradt Dunába mártózott bele a lánchídnál, a pesti rakparton
ez akkor volt, amikor hatalmas árvíz volt dél-lengyelországban és csehországban (ha jól emlékszem) és feljebb temetőket mostak ki a folyók...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2009.08.13. 23:38:31

@Mylady: en meg naponta olvasom, hogy valaki vizbefullad otthon
es megis bemennek megint es megint a banyatoba a folyoba stb.

Mylady 2009.08.13. 23:49:39

@hagyma: a bányató az nagyon durva, sosem mertem még a közelébe sem menni, pedig az volt a menő hely... de mindig belefulladt valaki...

puffancs 2009.08.14. 11:05:49

HSBC: veluk vagyok 3 eve (UK), van hitelem (torlesztes 164gbp/ho), van kreditkartyam, megtakaritasi szamlam es folyoszamlam veluk, sose volt semmi bajom.

ha hitelt nem fizetsz, azt be akarjak hajtani, de ahogy gondolom minden orszagban, a behajto ceg megveszi a kovetelest, es az zaklat teged, mert onnantol kezdve nekik tartozol.

amugy nem erdemes akkora bankkal kekeckedni, mint az hsbc, mert nem tudod, mikor akarsz kulfoldon elni....

englandboy 2009.08.14. 20:18:00

puffancs

ugyanez a cipö nálam is csak nekem nincs hitelem

nemakarom védeni a bankokat, de az hsbc-zés kicsit ferde igy

itt nem viselkedhet igy 1 bank
süti beállítások módosítása