DeTomaso azt gondolta, 25 éve bejáratott T-telefonszámukat egyszerűen áthordozzák cégen belül. Tévedett. Azóta már új számot is kaptak, de a régivel még mindig nem sikerült összekötni:
Eddig tartott birkatürelmem a T-home felé, remélem a publicitás segít rajtam is. Üzletünkben a T-kábel szolgáltatta a telefonvonalat, csakúgy mint az internetet. Üzletünkben bankkártya-leolvasót üzemelnénk be, azonban ez a kábeles telefonnal nem működik. 2009. július 7-én(!), azaz csaknem 2 hónapja betértem a III. kerületi Kórház utcai T-pontba, hogy a telefonszámunkat, amely 25 éve cégünk telefonszáma is, áthordozzuk az üzleten belül a kábel helyett a vonalas telefonra (régebben T-com), tehát cégcsoporton belül és földrajzilag egy helyen. Az összes reklámanyagunkban, interneten, és partnereink katalógusában ez a szám szerepel, hozzátéve, hogy nagy értékű kerékpárok és sílécek kereskedelmével illetve szervizelésével foglalkozunk, így egy vevő elvesztése is nagy anyagi kárral jár. Ennyi idő alatt a most hétéves kisfiamnak kinőtt 6 foga, illetve átfordulás próbálkozásból már majdnem jár, T-home-nál csak aktatologatás történt.
1. próbálkozás: 1 óra várakozás, X ügyintéző hölgy 40 perc alatt kitölti a lapot, én figyelmeztetem, hogy 2007-ben csupán 1,5 hónapba került, amíg ezt a számot üzletünk akkori költözése miatt a mostani helyre tudtuk hordozni, mert mindig elírtak valamit. Mondja, hogy ő tud mindent, max. 8 nap és kész. 11. nap kapok egy levelet, miszerint nem sikerült a hordozás, mert az átadó és az átvevő fél adatai nem egyeznek (apám lakcímére beírta az üzlet címét).
2. próbálkozás: Rutinosan már nem hozzá megyek, hanem egy olyanhoz aki úgy tűnik ért hozzá, Y-hoz. Y is kitölt egy lapot, a jó adatokkal, de a földrajzi számhordozás helyett a nem-földrajzi nyomtavánnyal. 12 napba került ez a tévedés.
3. próbálkozás: Ismét Y-al, jó a nyomtatvány, jó a név, tizenegynéhány nap múlva aválasz: Elutasítva, mert tartozásunk van. Bemegyek elintézni, bár nem emlékszem, hogy valaha lett volna, kiderül, nincs, és nem is volt, nem értik. Kicsit bepöccenve megvárom amíg felhívja azt, aki a levelet írta, W-t a központban, ő sem érti, miért írta, de próbáljuk újra, és jó lesz, ő fogja intézni.
4. próbálkozás: Nemtudomhány nap, nem oké, mert az egyik rendszerben Édeapám nevén (X.Y.) van a cucc, a másikban meg a cégünk nevén (X. Kft., tehát a mi vezetéknevünk a Kft.neve). Anno 2007-ben nem tudták megoldani, hogy úgy hordozzuk át a számot, hogy átírjuk a Kft.nevére, ezért csak a számlafieztő a cég, édesapám a szám birtokosa.
5. próbálkozás: augusztus 17., sikeresn lekapcsolták(!) a számunkat a kábelről. Beviharzok, kiderül W nemes egyszerűséggel lekapcsolta a számunkat, mert azt gondolta, egyszerűbb lesz egy új számot kapnunk, és arra ő majd visszaköti, ezt szentül megígérte, csak engedjem az új számot bekötni. A nyomtatványon minden alkalommal határozottan bejelöltem, hogy elutasítás esetén nem kívánom új számon igénybe venni a szolgáltatást, ha szükséges szkennelem őket.
Aug. 19-én kijött egy szerelő, miután fél 8-kor ordítottam a telefonba (nem is tudtak róla, hogy nekem kéne bekötni akármit, aztán rájöttek, hogy tényleg, de a Karcsi szabin van, a Józsi elvitte a papírt magával horgászni, stb.), és bekötötte nagy nehezen az új számot.Azóta próbálkoznak, de valami informatikai gubanc miatt nem tudják visszakötni, de "próbálkoznak". Az ügyfélszolgálaton azt mondták, ennél többet nem tudnak tenni. A panaszkönyvbe hiába írok, mert az irodavezető, Z olvasná, de ő tud az egészről, és ő sem tud semmit tenni. Amúgy nála telt 1,5 hónapba 2007-ben a másik hordozás.
Ma 3 hete, hogy nem tudnak hívni az ügyfelek azon a számon, ami 25 éve a miénk.
update 09.03.
Megoldódott: Iwiw körlevél: kinek van olyan ismerőse a T-csoportnál, aki felülről bele tud nyúlni és lám egy órán belül visszajött a szám.
Az utolsó 100 komment: