Tékozló Homár

Kis magyar cég nyúlja a Pannon logóját

2009.09.11. 08:31 | szily | 147 komment



Emlékszem, mennyire meghökkentett, amikor a Pannon átvette anyacége propelleres-virágszirmos logóját, és egy régi dizájnhoz hű Pannon-alkalmazott ismerősöm felháborodásában - szabad fordításban - a 'három elsődleges női nemi szervvel rendelkező nő tisztasági betétjének' nevezte a kék ábrát. Azóta elég sok idő eltelt már, a logót megszoktuk, senkit sem háborít fel. Egyeseknek még jobban az életük részévé vált, mint az átlagembereknek, például a Pannon Toner nevű festékpatronos cég tulajdonosainak, ők ugyanis saját fejlécükbe is beemelték a motívumot, kedélyesen homós változatban. Alant olvasható Gábor levele.


Azon már nem szoktam fennakadni, hogy naponta kapok olyan hírleveleket, amelyekre sosem iratkoztam fel... Ma viszont egy érdekes spamet kaptam a Pannon Toner nevű cégtől, akik új honlapjukkal büszkélkedtek. Csak egy kis idő után tűnt fel, mi olyan ismerős rajta: nem csak a betűtípusok emlékeztetnek a telekommunikációs Pannon honlapjára, de a logó pofátlan lenyúlása a pannonos virágnak, hasonló betűvel, három helyett négy levéllel, szivárványszínben. Gondolom a megtévesztésre mennek rá, hogy aki ismerősnek találja, abban bizalmat ébresztenek, vagy éppen nem volt jobb ötlete a grafikusnak. Vajon a nagy Pannon tud róla? Képek alant.
 
üdv,
Gábor
 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lódarázs 2009.09.11. 09:23:31

@hetech: "Hülyeség ez a poszt." - És úgy néz ki, ez lesz a hétvégi is. Vagy a mócsingosan fogunk rágódni 3 napig. Fel kéne hívni a T+-t, hátha tudják...

hetech 2009.09.11. 09:25:22

A fekete színű paca meg kicsit hasonlít a voda logójára, csak nem piros kör alapon fehér hanem fehér alapon fekete.

Azt hiszem az 5 éves lányom a múltkor pont ilyen pacákat festett az óvodában akkor őt megilleti a szerzői jog?
Akkor fizessen nekem a pannon is meg ezek is, mert felhasználták az eredeti művet!

Jobb lesz ha bepereli mindenki mindenkit és kész.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.09.11. 09:31:05

Nekem azt mutassa a logó, hogy a tonerből kifreccsent a festék. Nem kell.

lódarázs 2009.09.11. 09:32:17

Most komolyan, ez a három vérszegény poszt lesz hétvégére?

Gergely István · http://www.istvanovics.hu 2009.09.11. 09:36:52

Na szép! Ezt felfújni, el sem hiszem. Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Az égeti magát aki kirakta ezt a postot és úgy látja, hogy a kettő ugyanaz. A meggyanusított cég logója egy 2D nyomdai alapszínek csepp formában. Még passzol is a cég profiljához. A pannoné meg egy full 3D megcsavart háromlevelű lóhere vagy micsoda. Más s szín, más a stílus... totál semmi köze a kettőnek. Pfúúúúú

HgGina 2009.09.11. 09:36:55

Két kedves ajándékot javasolok Gábornak és Szilynek. Fejenként 1-1 sünt, alsó/hátsó fertályi kitolás céljából.
A propellernek semmi köze ehhez.

Ha a Pannonnak olyan fontos a saját megjelenése, akkor csináltasson saját magának egyedi betűtípust, amint azt pl. a Mercedes, Opel, Grubdfoss (és sorolhatnám tovább) tette.
Ha pedig mindenki számára megvásárolható típussal csináltatták a logot, akkor ne is próbáljanak pampogni.
A négy alapszínben rajzolt festékcsepp pedig köszönő viszonyban soncs a propellerrel.

A levél alapján követelem, hogy a Coca-Cola perelje be az összes óceánt, tengert és folyókat, mert hullámozni mernek! Izrael perelje be a Mercedest, mert az is csillagot használ, és az is csak a csillag ágainak számában, formájában, színében és minden egyéb másban tér el. Továbbá a Jaguar perelje be a Pumat, mert mindkettő valami macskaszerű lényt használ. Ennek következtében reggel a Jaguar E-Type helyett az edzőcipőmbe szálltam be véletlenül.

Szánalmasan hülye vagy kedves Gábor.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2009.09.11. 09:38:30

Ez egy sima placcsanás, szerintem egyáltalán nem hasonlít. Nekem nem jutott volna eszembe róla a pannon...

De végül is tök jó. Ezzel a hülyeséggel két cég neve pörög ingyen a neten.

HgGina 2009.09.11. 09:41:49

Mennyit fizetett a Pannon Toner a belinkelt honlapjáért?

Mert mindegy,h ogy mit beszélnek, csak beszéljenek a cégről?

(Atomot a szily seggébe.)

apuc 2009.09.11. 09:43:25

Szegény Pannon,úgy sajnálom-védjük meg a "kis gyámoltalant"..
Ő is csak egy profitéhes multi,legalább a jogászai is megdolgoznak majd a pénzükért-hacsak nem övéké a toneres cég-csak úgy magyaroschan nemdebár...

Grigorij 2009.09.11. 09:46:21

Mennyit fizet a Pannon ezért?

Eric_Cartman 2009.09.11. 09:50:07

Konta Barbaráról semmi ?

Alikam 2009.09.11. 09:53:08

A logólopás tényleg bunkóság, honlap-dizájnt elcsenni sem szép dolog, de vannak ügyes emberek, akik jól össze tudnak tenni egy webdesignt. Hát ha ezt lekopizzák, istenem, nagy kaland.

Vikiszava · http://www.vikiszava.net 2009.09.11. 09:59:59

A logo állása tényleg ugyanaz, a negyedik szárat tették be utólag. A szöveg elhelyezése is ugyanaz. Egyértelmű utánérzés, persze bele lehet magyarázni sokmindent.

lódarázs 2009.09.11. 10:04:51

@tárhejj: minek azt? A végén kiderül, hogy egy hat éves gyerek jobbat csinál.

mr. Furkó 2009.09.11. 10:12:50

Erre a logolopásra mondom én azt hogy: fúúú... de jó vagy..!!

Villy 2009.09.11. 10:13:59

Esztergomban van olyan cég, ami Nasa logóval tolja.

Gabir 2009.09.11. 10:16:59

Róóólandd!
Akkarsz khörrszakálllt?????

b[ALien] (törölt) 2009.09.11. 10:19:20

Ez a kevésbé érdekes post tökéletesen alkalmas hétvégi szétoffolásra. De szerintem még kapunk valamit.

Gabir 2009.09.11. 10:20:55

ÉS akkor ki fizet a(z ókori) rómaiaknak a "Pannon" név használatáért?De legalábbis engedélyt kellett volna kérni..
Ja, hogy nem védték le. Azt a markuszantóniuszfajtájukat.Cudar.
A telefonos cég lép ha akar, de elképzelhető, hogy nem ér nekik ennyit az ügy, hátha a kis bolt még jó minőséget is árul vagy jó áron...még pozitívba is húzhatja a dolgot. (naiv-e vagyok?)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.11. 10:21:58

@apuc: uuuu apuc, nagyon jók a fotóid :)

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2009.09.11. 10:22:50

Felfedezheto nemi hasonlosag.. de minek?
Ez baromsag. Elmentem dorongolok kicsit, maj gyuvok.

jokkmokk 2009.09.11. 10:23:04

ugyanmár :))

emlékszem, amikor a TV2 levédette a köszönéseket. Jó reggelt, Magyarország!

be akarták perelni a fideszt, mégis hogyan merték használni a 2006-os kampányban.

Viktor kiröhögte őket akkor, nehogymár megtiltsák, hogy köszönjenek egymásnak az emberek :))

HumorosSzurikáta · http://goodgagteam.blogspot.com/ 2009.09.11. 10:23:51

A kis cég mindenesetre elég jó reklámot kapott most itt. A logón / feliraton pedig látszik, hogy tudatosan tervezték (koppintották) ilyenre. Szerintem ügyes.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.11. 10:27:18

@Fulzsenszio: látom nem férsz el tőlem, húzigálod a copfomat... ha nem volnék jólnevelt úrilány, javasnolnék neked más huzigálnivalót, talán még nyugodtabb is lennél utána... dehát a neveltetés... :)

Tökös Veréb 2009.09.11. 10:35:17

@Rékuc: hát ekkora arctól nehéz is elférni! :)

Űrhajós 2009.09.11. 10:40:47

Ökrök!

ez TELJESEN más!

Ingyenreklám rlz. :-DDDDDDD

staropramen 2009.09.11. 10:41:27

@Rékuc:
Bocsi ,de ez a szöveged piszkosul emlékeztet bizonyos MK EU parlamenti képviselő stílusára.Kérlek szépen vegyél vissza.Nem vagy te olyan buta, hogy ne tudnál kultúráltan visszavágni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.11. 10:45:07

@staropramen: mégis kinek vágjak vissza? Ennek a primitív bunkónak? Olvasd már vissza a hozzászólásait... jó ennek ennyi is.

EÖ (törölt) 2009.09.11. 10:45:19

@staropramen: sztrovacsek! ezt a MK nevében kérem ki! :)
mi bajod MK-val?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.11. 10:46:38

@Fulzsenszio: apucnak mondtam, hogy jók a fotói. Hogy ebből te nagy arcot hozol ki, a saját privát nyomorod. Hozzád a kutya nem szólt, csak ugatsz bele a vakvilágba. Aztán csodálkozol, ha így jársz... lehetsz vagy 12 éves.

Űrhajós 2009.09.11. 10:46:48

de még a tipo is TÖK MÁS ostobák.
ez reklámpszichológia.
mindenkinek beugrik a távközlés. oszt jónapot.

nyomasek 2009.09.11. 10:47:10

Az jutott az eszembe, hogy csinálok egy "a" betűforma faszkorbácsot, levédetem mint ipari motívumot, aztán mindenkit jó beperlek aki faszkorbácsalakú "a" betűt mer az engedélyem nélkül rajzolni.

staropramen 2009.09.11. 10:47:23

Sztrovacsekek!
valahol azt olvastam, hogy ha kellően sok csimpánzt írógéphez ültetnénk akkor előbb-utóbb Shakespeare művek is születnének ebből a valószínűség szabályai szerint.
Ugyanez alkalmazható a logok tervezésére is.
Ja és állítólag az utolsó eredeti zeneművet J S Bach alkotta meg a többiek az addigiakat variálják.
Miért pont a Pannon logo lenne kivétel?.

lódarázs 2009.09.11. 10:48:25

@staropramen: a legszebb az, hogy nem is ebben a posztban írkáltunk Fulzsenszióval :D

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.09.11. 10:48:53

Pannon Toner köszöni a reklámot :)
Már megérte.

Amúgy nem hasonlít.
Szemüveget a poszt-tolónak.
(Érted?! Nagyon jó!)

Tökös Veréb 2009.09.11. 10:49:01

@Rékuc: amúgy nagy az arcod! még olvastam a hisztidet a így fotózok blogodon! na az nem volt piskóta! nem tetszettek a - kommentek és besírtál!

Owanderer.com · http://www.owanderer.com 2009.09.11. 10:49:18

Nekem is volt meg 1999-ben egy logom joval a pannon elott es a pannon logoja eppen erre hasonlit. Az enyem raadasul 3 agu is volt. Szoval pereljem be a pannont? USA-ban szokas hogy mindent levedenek. javaslom vedjuk le a 4 kerek hasznalatat es akkor minden autogyar fizet nekunk mert a kocsijaik 4 kereket hasznalnak .... na de ha mi azok utan megtiltanank a mercedesnek hogy hasznalhassa a szabadalmnkat akkor mi lenne :D
Eppen tegnap kuldott at nekem egy ismerosom egy youtube linket amin a balnak eneke volt feldogozva. Na most ezt kiadtak CD-n is, kerdes ki fizet a balnaknak mert a jogvedo hivatal ezek utan a szamokert is beszedi a penzt :D nyissunk szamlat a balnaknak es koveteljuk hogy arra utalja a jogvedo hivatal a penzt :D
hehehe ...

KopaszMercis 2009.09.11. 10:49:56

@nemcsalokadot:

batz papucs kimaradt rezso! meg ede is

staropramen 2009.09.11. 10:50:11

@Rékuc:
A szöveg elsősorban azt minősíti aki mondja és csak érintőlegesen (per tangentem) azt akinek a beszólására válaszolsz.
Én csak ennyit akartam erről, egyébként miattam -ha rám halgattok -azt csináltok amit akartok.

lódarázs 2009.09.11. 10:50:21

@lódarázs: ezt benéztem. Kimaradt a fotós téma :D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.11. 10:50:29

@Fulzsenszio: én is sok, nekem nem tetsző dolgot olvasok a neten, mégsem tartom kötelességemnek, hogy kövessem az illetőket és úton-útfélen beléjük kössek. Dehát kinek mi a hobbija. Nekem a fotó. Biztosan te is értelmesnek tartod a sajátodat.

Tökös Veréb 2009.09.11. 10:51:20

@Rékuc: kicsi vagy te ehhez! ami neked nem tetszik az már primitív?

KopaszMercis 2009.09.11. 10:52:04

@Owanderer.com:

Ki volt Balnak? Egy karakter a bank ban-ban?

Zzoorroo 2009.09.11. 10:52:16

Nekem tetszik. És a Pannon meg ezerrel bekaphatja, mert szerintem ezt a nevet nem lehet copyrightolni, maximum a mobil távközlésben.

Tökös Veréb 2009.09.11. 10:52:28

@Rékuc: követ a hóhér! te okoskodsz mindenhol! :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.11. 10:53:17

@staropramen: '-ha rám halgattok -azt csináltok amit akartok. '

ajjaj, apám szokta mindig ezt mondani, hatékony lelkiterror gyanánt - be szokott válni :D

is 2009.09.11. 10:54:30

a pacák színéhez: ha látsz egy Magenta színt, az már homós? hát olyan hülye vagy, mint a segg. ez a négy paca a négy nyomdai alapszín: Cyan (neked kék), Yellow, Magenta (neked homo), blacK. nyomdai cég tök természetes, hogy ezzel a négy színnel nyomul, és aki nem olyan segghülye, hogy utána se nézzen annak, hogy mit fikáz, annak ez 3 mp guglizás után beütött volna.

égsz mint a Reichstag.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.09.11. 10:55:16

@Fulzsenszio: sajnálom, ha a véleményeimet okoskodásnak veszed. Ezzel nem tudok és nem is akarok mit kezdeni, szomorú, ha nem tudod feldolgozni, hogy rajtad kívül másféle emberek is kommentelnek nyilvános blogokon. Ez az én stílusom, én speciel a nekem nem szimpatikus kommentelők (offolók stb) írásait át szoktam ugorni és nem kötök beléjük. Az ilyen mókát meghagyom másnak, aki élvezetesnek találja.

ave 2009.09.11. 10:56:05

Engem pl. tok megtevesztett, a multkor bementem es nem ertettem miert nem tudnak szamlareszletezot adni.

Kit teveszt ez meg?? Ugyanmar. Amugy en otletes, CMYK tintacseppeket latok.
Az teny, hogy hasonlit, de semmifele megtevesztesre nem ad okot, szerintem.

Owanderer.com · http://www.owanderer.com 2009.09.11. 10:58:18

bocs hogy nem hasznalok ekezetes karaktert, bevallom lustasag az egyetlen indok mert atkapcsolhatnek ilyenkor ekezetes betukre :S
bálnak énekéről lett volna szó, mellékelem a linket bár nem a témához tartozik de talan érdemes meghalgatni... kicsit hosszú link :D
www.youtube.com/watch?v=0E-mZgr_zZs&eurl=http%3A%2F%2Fvideo.google.fr%2Fvideosearch%3Fq%3Dwhales%2Bsinging%26www_google_domain%3Dwww.google.fr%26hl%3Dfr%26client%3Dfirefox-a%26emb%3D0%26aq%3D0%26oq%3Dwhales%2B&feature=player_embedded#t=36

lódarázs 2009.09.11. 10:58:43

@is: tegnap este láttam egy homi tatát. Fehér nadrág, ing volt rajta. Nyomult egy fiatal srácra. Ő is tiszta fehérben volt. Az orrom előtt próbálta felcsípni az öreg. Simogatta a haját, kérdezte, van hol aludnia? Válasz: a barátnőmnél. Jött is a csaj :DDDDD

További magyar hang 2009.09.11. 10:58:45

A CMYK az miért lenne már szivárványszín és legfőképpen miért homós???

staropramen 2009.09.11. 10:59:25

@Rékuc:
Van némi tapasztalatom, ,két felnőtt lányom van.

2009.09.11. 11:03:33

@HgGina: nincs igazad, de azt legalább hangosan és agresszívan közlöd. Biztos a pannontoner menágere vagy te is :)

Owanderer.com · http://www.owanderer.com 2009.09.11. 11:06:28

Szerintem annyit biztosan elert a blogger hogy mindegyikunk megnezte a pannon tuner siteojat... lehet hogy nekik dolgozik soooooot eppen a marketingesukkel van dolgunk es az egesz egy viruskampany :D ... ez meg egy osszeeskuves elmelet lehet ezen is szorakozni munkaidoben a gep elott :8

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2009.09.11. 11:09:39

A Moszkva téri metróállomáson volt egy mobilos, ami 1 az 1-ben a Pannon logóját nyúlta le, csak színes volt, nem egyszínű kék. Itt van róla kép, szerintem jóval nagyobb lopás:

www.hasznaltgsm.hu/txt/hasznaltgsm/uploads/Iso3_2008215121152.jpg

Owanderer.com · http://www.owanderer.com 2009.09.11. 11:23:31

@=Ford Prefect=: ezert is irtam feljebb hogy le lehetne vedeni akar a 4 kerek hasznalatat is. Az hogy sok logoban azonos betutipusokat vagy roviditeseket hasznalnak elkerulhetetlen vallok egy ido utan mert nehez lenne egy logotervezesnel utannajarni hogy keszult e mar hasonlo a vilag barmely reszen. A pannon logo sem annyira eredeti csak eppen ez van legtobbet szem elott es ugy tuntetik fel mintha Ok talaltak volna ki ezt a formavilagot. Egeszsegukre ;) aztan majd jon valaki aki mar evekkel az elott ugyanilyen logot hasznalt es nagyot koppannanak ok is ha pereskedni kezdenenek a semmiert.

Phimp 2009.09.11. 11:25:21

Ez nem egy PR cikk??

Amúgy a vizuális kommunikáció szempontjából nem igazan kifinomult hazánban nem éppen ballépés egy-egy márka arculatának pofátlan másolása. Különösen induláskor. A sok "paraszt" csak így veszi be.. :)

Tökös Veréb 2009.09.11. 11:29:11

tök más a két cég! ez akkor lett volna érdekes, ha a 4. mobilszolgáltaó ilyen logóval áll elő! de így? az egyik hangot árul a másik meg szineket! vicc az egész poszt!

=Ford Prefect= 2009.09.11. 11:29:14

Zenében is gettó nehéz "vadi újat" alkotni. Ha megírsz valamit az úgyis hasonlít egy másikra...

lódarázs 2009.09.11. 11:29:19

@=Ford Prefect=: sose lehet tudni, ezek hogyan készültek. Adott egy grafikus, felkérik, tervezzen logot. Megtervezi, elfogadják, kiteszik. Meglátja egy másik cég, megtetszik nekik, felkérik ugyanazt a grafikust, tervezzen nekik is egy hasonlót. Megtervezi. Hasonlít. Sokszor a megrendelőn múlik minden. Reklámban is. Hiába a szakember, az érvek, a megrendelő az úr, nála a lóvé (lásd Klapka, ne a nőt nézze!)

....de, a pék 2009.09.11. 11:29:26

EZ EGY REKLÁM, MÉG HA SZAR IS!!!!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.11. 11:35:07

@Fulzsenszio: "köze nincs egymáshoz a kettőnek!"
jahh, persze.

Halálgén 2009.09.11. 11:40:49

csak röhögni tudok a post iró lámaságán...nyomtatócuccokat áruló cég 4 nyomdai alapszínű cseppet használ, ráadásul a betűtípus sem hasonlít (nezzetek mar meg a "p" vagy az "a" betűt pl..) aki erre azt mondja, hogy ua az telleg vak...

Meg jah, ha ez is mobilbolt lenne, akkor azt mondom, ok, de igy tök rendben van! ;) Es grat az ingyen reklamert hála a balfék postírónak... PT-ék a marketing célt elérték! ;)

Halálgén 2009.09.11. 11:43:40

Kulics: öcsém:
PT 4 különáló, 4 színű csepp,
Pannon: 3 ágú egybe tekert, 1 színű valami

jah, és a betűtípus is tök más...

azt hiszem, ezzel minden elmondtam.... ;)

voodoux 2009.09.11. 11:46:01

nem szivárvány hanem a nyomdai 4 szín! cyan, magenta, yellow, black (CMYK). ha már okoskodva akarsz osztani... :P

rózsarózsa (törölt) 2009.09.11. 12:00:32

@EÖ:

A Külvárosi Kávéház bejárata fölé kitettek egy Mauro feliratot :-)

flea 2009.09.11. 12:10:39

@staropramen: én valahol ezt olvastam:

"Korábban azt mondták, ha elég sok majmot ültetünk elég sok billentyűzet elé, előbb-utóbb a Shakespeare-összest is legépelik.

Amióta van internet, tudjuk, hogy ez nem igaz!"

:))

flea 2009.09.11. 12:15:29

elnézést, hogy a poszthoz is:

Nyilvánvaló image-koppintás, rengetegen fognak erről a másik Pannonra asszociálni.

Ámde szerintem legális, éppúgy, mint mondjuk adidas néven elkezdeni barkácsgépeket forgalmazni. (Csak a nagyon hülyék gondolnák, hogy ez ugyanaz az adidas.)

Vagy hogy való életből vett példát mondjak, a NIKE is forgalmazhat cipőket Mo-n ezen a néven, pedig a fűzfői Nitrokémiának ez a 70-es évek óta bejegyzett védjegye.

A "homós" kitétel meg szánalmas... a színek-toner összefüggését nem észrevenni! Ráadásul hol van olyan szivárvány, amiben van fekete meg magenta, he? :)

flea 2009.09.11. 12:17:43

@Gabir: ezzel is egyetértek. Nem egyértelmű, hogy a "nagy" Pannonra hat-e a dolog egyáltalán, de ha igen, a pozitív hatás valószínűbb.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.09.11. 12:25:20

@Fulzsenszio: "ülj le 1-es!"
valami új, nem ezeréves duma? lehet (szintén) lopott is.

Alex3000 2009.09.11. 12:44:06

És ha véletlenül esett erre a választás, amúgy meg ez lopásnak számít?

lOc (a pasztafáriánus) 2009.09.11. 13:02:29

Holnap kicserélik a logót és meg is volt az azelőtt ismeretlen cégnek az ingyenreklám.

Tökös Veréb 2009.09.11. 13:08:25

@idelle: nincs! egyébként meg nem lopott! menj szemézhez!

CsigaBige 2009.09.11. 13:14:31

@lOc (a pasztafáriánus): De milyen ötletes, nem? Tanulhatnának tőlük a marketingesek...

lOc (a pasztafáriánus) 2009.09.11. 13:20:39

@CsigaBige: Tényleg az. Nem is ítélem el őket. Egyre ötletesebb reklámok kellenek a mai világban, hogy felkeltsék az emberek érdeklődését.

EÖ (törölt) 2009.09.11. 13:50:31

@jesszum: A Mauro azt jelenti argentin polinézül, hogy az internet kifogyott.
:)

Halálgén 2009.09.11. 13:55:47

Kivancsi leszek a Pannon "atyánk" reakciójára..

/tno+DA= 2009.09.11. 14:39:22

És ebben mi a megtévesztés kedves naiv netező?
Mobiltelefont vennél és véletlenül nyomtatót kapsz? :D

nokedli99 2009.09.11. 15:25:48

@EÖ: Jó az avatarod, honnan van? :)

apuc 2009.09.11. 15:57:44

@Rékuc:
Köszi szépen Rékuc!!!!

2009.09.11. 16:31:41

@Halálgén: Igen, ezzel mindent elmondtál.
Csak azt nem hogy miért szakított J. 17 év után az otépével. :)

Halálgén 2009.09.11. 17:22:15

@Kulics: ezt sajna énsem tudom... ??

apuc 2009.09.11. 20:01:21

@Rékuc: A tieid is,megnéztelek ;o))

banpepe 2009.09.13. 09:10:40

Nem Pannon, Telenor logó. A Pannon is a Telenor "irányítása" alatt van. www.telenor.com Nézzétek csak meg.

Bérgyilkos Bohóc 2009.09.13. 17:17:06

@Halálgén:
Igaz, végül is a kínai adibas is más néven és más betűvel van írva, és 4 csík van rajta... Ki az a marha, aki szerint köze lehet az eredeti 3 csíkos adidashoz?? Ej, hát hogy is hihetnénk el egy ilyen ostobaságot, amikor az égvilágon semmi hasonlóság nincs a kettő között. Itt egyedül a logó formája... meg a cég neve... no meg a betűtípus... na jó, a logó és a cégnév elrendezése is rohadtul hasonlít a telefonos pannonra...na meg a főoldalon abszolút indokolatlan, de asszociációra okot adó telefonos operátor fényképe (indokolatlan, mert csak csetelni lehet velük a szg-en). De hát valljuk be ez a lottó öttös szintű kis véletlen még bőven belefér a hihető kategóriába.

Halálgén 2009.09.17. 10:11:22

@Bérgyilkos Bohóc: bakker jottok itt nekem ezzel a betutipussal... ha megnezitek egyik betu SEM hasonlit a pannonera! akkor miert "ua" meg "hasonlo" a ket betutipus mikor NEM. Annyi az egesz, hogy mindket esetben kisbetuvel irtak a szavakat. jaja ettől a két amugy tok eltero - stilusban is eltero! - betutipus ugyanaz lesz...pf! meg az emlblema szinben s formaban is elter a masiktol, es nem "pinnon" vagy "pennon" volt hanem egy ketszavas cégnév nyomtatós oldalon. Tehát a párhuzamod eléggé mellé ment...

Ha egy Adibas Toner és négy CMYK csik lenne gy tonere sceg logoja, tehat NEM cipőn szerepelne, hanem nyomtatós dobozon, akkor igen, elég idiótának kell lenni ahhoz, hogy valaki azt gondolja, hogy "némá', az Adidas mán nyomtatókat is gyárt, he?" az igaz, hogy hülyeség ellen nem véd...

Amúgy meg úgy látom, hogy most cserélik a lógót, gondolom nekik sem kell ez a globális hisztéria...vagy ki tudja, lehet, hogy a Pannon szerint is ua a két logó...pf! :(

Gyula1973 2012.01.08. 11:11:55

Ez jobban hasonlít a Pannon logójára vagy fordítva:
www.primafrio.com/esp/index.htm
süti beállítások módosítása