Pár hete kaptunk egy levelet, ami szerint a magyar Samsung elhajtotta az egy mára megszűnt bolt garanciapapírjával nála próbálkozó naiv ügyfelet. Minthogy a nemzetközi oldal visszaigazolta, hogy garanciális a merevlemez, kipostázta Hollandiába, ahol szó nélkül cserélték:
Úgy illik, ha elkezdünk egy mesét, akkor azt folytassuk is. Első körben reagálnék pár fórumos felvetésre: Nem sufnicégtől, hanem egy "akkor még jó nevű" nagykertől vettem a HDD. A nagyker által kibocsájtott, 3 éves garanciapapírral rendelkeztem.
De végülis a lényeg, hogy a tegnapi nap folyamán megérkezett a HDD.A csomagban ott lapult a HDD, mellette egy újabb, 3 éve garanciát biztosító papír, illetve egy köszönölevél, hogy igénybe vettem a szolgáltatásaikat és remélik az új HDD-t megelégedéssel fogom használni.
Valamiért nem értem, hogy Hollandiában miért vesznek vásárlószámba, kis hazánkban pedig miért nem!?
A SAMSUNG Magyarország pedig ……. !
Az utolsó 100 komment: