Jól megbánta az online vásárlást Zoltán. Az ED-től vett mobil megkarcolt kijelzőjén nem volt fólia, a cég el is ismerte, hogy tévedésből használt telefont küldtek, de - misztikus, hogy miért - készpénzben nem voltak hajlandók visszaadni az árát, csak átutalással. A pénz pedig több, mint egy hónapja utalódik, miközben Zoltánt újabb ésújabb sztorikkal etetik, hogy miért akadt el a pénze valahol.
Én nagy lendülettel vettem 2009.09.03.-án az Extréme Digital-tól online bankártyás fizetéssel egy telefont, bár ne tettem volna. Azonban másnap megérkezett a készülék melyet a futár általi bezacskózás kibontása után vettük észre, hogy a készülék használt nincs fólia karcos a kijelző! Felvettük az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot majd nagy nehezen sikerült elérni ( persze előbb a reklamációról e-mailt kellett küldeni melyre senki sem reagált...), hogy a készüléket visszavihessem egy üzletükbe kicserélésre. Több órás telefonálás után.
A boltban tanácstalanul nézte az üzletvezető ( Erzsébet körúti bolt ) a készüléket majd közölte sajnos igazam van rossz már garanciába visszavett készüléket küldtek ki de sajnos már nem tud adni ebből a típusból. Közölte, hogy a pénzt sajnos vissza nem tudja adni !!???? – hol van itt a 8 napos EU kötelező pénzvisszafizetés - de visszautalják 2-3 napon belül ha megadom a számlaszámomat a felvett termék visszavételi lapon. Na itt kezdődtek csak az igazi problémák. Nem elég, hogy átvertek még a pénzemet sem kapom vissza!!!
Türelmes néhány hetes várakozás után (09.17.) rájuk telefonáltam de össze vissza beszéltek majd elkapcsoltak a pénzügyi részre - ahol a kishölgy előadta, hogy tudják miről van szó és már folyamatban van várjak türelemmel. Egy hét múlva ismét telefonáltam, hogy hol tart a dolog amire közölték, hogy ők már rég elutalták de az OTP-nél rendszerhiba van - megjegyzem ha ilyen sokáig állna az OTP rendszerhiba miatt... na mindegy. 1 hónapos várakozás után még mindig semmi pénz nem érkezett. Ismét felhívtam Őket majd a pénzügyön ismét az OTP-re fogták és ráadásul még pofátlan módon félretett telefon mellett megbeszélték, hogy milyen szemét vagyok, hogy velük ordibálok pedig Ők nem tehetnek semmiről - kérdem azt ha mást nem kapcsolnak pl. értékesítési vezető , ügyvezető vagy tökmindegy valamilyen főnököt akkor kivel kéne veszekednem.
Hát ma itt tartok se pénz se telefon 35 nap telt el. Azt hiszem jogilag sem szabályos amit csinálnak mivel az ÁSZF-ükbe a weboldalukon nincs benne ha Ők nem tudnak teljesíteni akkor is ennyit kell e várnia visszafizetésre mert a PTK szerint már rég vissza kellett volna adniuk.
Segítségüket előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
Zoltán
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.10.09. 00:52:21
bojl 2009.10.09. 00:52:45
reunalla 2009.10.09. 00:56:29
RiCkY_B667 2009.10.09. 00:58:02
csikóhalacska 2009.10.09. 01:00:48
csikóhalacska 2009.10.09. 01:06:15
Biyb 2009.10.09. 01:19:02
Megsúgom, le..., gazdasági válság van!
Olcsó húsnak, híg a leve! ARANY SZABÁLY!
há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.09. 01:26:05
MP 2009.10.09. 01:41:28
chillking 2009.10.09. 01:55:03
chillking 2009.10.09. 01:57:04
Egyetemistaa 2009.10.09. 01:59:56
és bojkott
mégvalami?
Ellenőrző szerv · http://indexfuck.hu 2009.10.09. 02:19:36
Legközelebb majd nem ilyen csalafinta módon vesz fel kp.-t ingyen...
ShagBeckur 2009.10.09. 02:43:34
gabest1 2009.10.09. 04:13:53
wagabound 2009.10.09. 05:05:50
gpetersz 2009.10.09. 05:33:57
Elkúrta-e a cég? Igen. Akkor elkúrt összeg * 100 a bünti, akit megszopat annak meg elkúrt összeg * 5 jár vissza. Csókolom! (ha az összeg kevesebb mint 20,000 akkor a szorzó 1000 -es és 50 -es!)
Rókakígyó 2009.10.09. 05:47:34
móqs 2009.10.09. 06:27:56
Akarok venni egy új tv-t és nézegettem az ED honlapját. Ezek után már tőlük biztosan nem fogok vásárolni.
Mert, ha egy ilyen egyértelmű helyzetben szopatják a vevőt, akkor egy garanciális dolognál mit csinálnak...?
Dr Kangörény 2009.10.09. 06:34:21
Baszki, te vagy egy nyeretlen kétéves vagy, vagy ed dolgozó. Honnan a faszból tűnik neked úgy, hogy nem az ed köcsögösködik?
Bandi_jóválasztás (törölt) 2009.10.09. 06:34:50
Pitiáner, hazug mentalitás.
É2I 2009.10.09. 07:29:39
Azért üssed őket!
Sün meló van!
pt_tomi 2009.10.09. 07:32:17
Az a tény, hogy jelen esetben elismerték a hibát az utalás körüli mizéria szarkeverésnek tűnik!
Az otp szokta várakoztatni a pénzeket ez tény de max 2 nap és ez is inkább külföldről érkező pénznél van így...ha tényleg hiba van a rendszerükben ami már ennyi ideje tart akkor azt javaslom gyorsan mindeki hozza el onnan a zsét!
Aston Kanál 2009.10.09. 07:39:01
Franky4fingers 2009.10.09. 07:47:30
Szépen végig lehetettkövetni, hogy valaki elvitte a
Franky4fingers 2009.10.09. 07:48:59
Szépen végig lehetett követni, hogy valaki elvitte a kütyüt, haza, majd elment vele Lengyelországba, majd hazajött és itt mászkált még a városban.
Visszavittem kicserélték. De azért a q anyjukat
torma99 2009.10.09. 07:50:02
Jah ED drága és gyanúsan simlis banda.
LD 2009.10.09. 07:50:37
Krisz30 2009.10.09. 07:55:14
Vettél egy telefont, nem tetszett( mindegy milyen okból kifolyólag ), éltél a 8 napos elállási jogoddal, elfogadták, OK. Hol itt a gond?
"hol van itt a 8 napos EU kötelező pénzvisszafizetés"
"mert a PTK szerint már rég vissza kellett volna adniuk."
Ez mi, ezt honnan vetted? Ilyenkor nem a "17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet" szerint kell eljárni? 8 napod van elállni és utána 30 napon belül kellene visszafizetniük.
Ezt a 35 napot hogy értetted? A vásárlás óta telt el ennyi, vagy az áru visszaadása óta?
Mert elviekben még határidőn belül is lehetnek( 8+30 nap, plusz esetleg a tranzakció is eltarthat 1-2 napig ).
Hogy van ez?
ringer 2009.10.09. 07:57:11
Franky4fingers 2009.10.09. 08:02:08
Úgy van ez, hogy megpróbáltak átcseszni, tehát azóta kb 1mill-t hagytam más cégeknél elektronikai termékre.
LiberAll 2009.10.09. 08:02:53
Krisz30 2009.10.09. 08:08:27
Az alapfelvetést nem értem, nem látom, hogy pontosan milyen alapon kéri 8 napon belül a kedves postoló a pénzét. Én 30 napos határidőről tudok, de lehet, hogy menet közben ez megváltozott.
Érdekelne a dolog, mert akkor legközelebb ha ilyen helyzetbe kerülök én is 8 napon belül kérem majd a pénzem... ;)
robinzone 2009.10.09. 08:21:12
Ez egy újabb olyan gusztustalan gyakorlat, ami még a kommer világból maradt itt. Mi az, hogy nem adják vissza a pénzt? Ilyen nincs. Mégis a legtöbb(tapasztalatom szerint) helyen bepróbálkoznak ezzel. (Levásárolhatja, el kell küldenünk szervízbe, majd jelentkezünk két hét múlva, stb.) Zoltán nem volt elég határozott. Ha látják, hogy tisztában vagy vele, hogy visszajár a pénzed hibás teljesítés esetén, megadják magukat ("hát, ha úgy gondolja, vissza is adhatjuk(sic!) a pénzt") Max. felírhatja az adataid, hogy kiszűrjék a cseleseket. Ez oké. Csak ugye nekik ez mínusz a bónuszból, ezért húzzák a kis szájukat...
robinzone 2009.10.09. 08:22:47
Valami jogiember beszúrhatná a vonatkozó paragrafust, rendelet számot!
robinzone 2009.10.09. 08:25:08
kholiq 2009.10.09. 08:28:09
robinzone 2009.10.09. 08:29:11
Krisz30 2009.10.09. 08:37:59
Én csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy szerintem még nem feltétlenül vannak kicsúszva a határidőből, ennyi.
A post meg véleményem szerint a használt áru eladásáról szól( mint ahogy a címe is csodálatosan mutatja ) ami szerintem is elég gusztustalan dolog( ahogy a kommenteket olvasom nem is egyedüli esetnek tűnik ).
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.09. 09:02:24
golyo73 · http://www.799.hu 2009.10.09. 09:07:28
Sz@rjanak sünt.. :)
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.10.09. 09:08:00
Az más dolog, hogy utána elcseszték, mert nem utalták át 35 napig neki, ezért persze megértem a felháborodását. Az előzményeknél már nem.
movhu 2009.10.09. 09:19:42
De velem is előfordult, hogy használt GPS-t akartam rámsózni, és én nem online rendeltem, hanem az üzletben vettem át. Aztán ott helyben reklamáltam ugye, hoztak egy másik dobozt, ismét használt GPS-el. Harmadikra összejött a dolog.
Miért rombolja ilyen f*szságokkal egy ekkora cég a hírnevét?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.10.09. 09:19:58
A panaszkönyvvel mondjuk. Meg fogyvéddel.
Nem kell ezekkel sokat szórakozni...
Manci néni, a szomszéd 2009.10.09. 09:21:01
Hompi 2009.10.09. 09:25:10
Normális vagy te? Szóval azt mondod, hogy veszek az ED-ben routert nagymamának 10ezerért, és elkúrják, akkor ők fizessenek büntibe 10misit, én meg kapok fél misit? Szerinted ez milyen visszaéléseknek lenne a melegágya? Most a bolt a geci szereplő ebben a sztoriban, de abban a valóságban amit te magyarázol, szted a magyar vásárlóközönség mennyivel lenne korrektebb? Úgy gondolom centivel sem. Menne a játék, hogy mit tudok csinálni a vásárlás bundázásával, hogy 10ezresből szüljek félmillát. Káosz lenne.
fda 2009.10.09. 09:25:29
Nem minősítelek, mert a fórum nem erre való. Teljesen mindegy, milyen módon fizetsz ki egy árut, ha gond van vele, akkor jogodban áll a kártalanításod módját megválasztani:
- cserekészülék
- másik készülék beszámítás
- pénz visszafizetés
A három közül egyik pontnál sincs külön leírva, de 35 nap ügyintézés soknak tűnik.
Egy elmaradt átutalást az OTP-re fogni meg bárgyúság...
Hompi 2009.10.09. 09:28:11
Csak asszem ehhez nem igazán vannak meg az adózási és törvényi alapok...
tviola 2009.10.09. 09:28:42
norbi2k 2009.10.09. 09:29:23
Nemetorszagbol rendeltem egy kihangositot aztan mikor megerkezett kiderult hogy nem jo az autoba, mondtam nekik nem jo szeretném visszakuldeni, kertek hogy nezzek korul van e mas amire becserelnem, mindom nincs kene a penz inkabb vissza, mondtak jo es kertek hogy lehetoleg eredeti csomagolasban kuldjem vissza es ha 5000 ftnel tobb a posta akkor azt is kifizetik, persze tobb volt hiszen magyar posta nem olcso. Egy heten belul megerkezett a penz a szamlamra. Tehat megegyszer, nemet webshop....
Van hasonlo sztorim magyar ceggel is, egy kis kocsog banda, fel eve huztak le 3000 ft-al, szoval pitianerek, de ugy latszik van aki erre epiti a ceget...
Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2009.10.09. 09:31:38
Amint kijelentette az eladó, hogy nem fizeti vissza a pénzt, elkértem volna panaszkönyvet.
plb2009 2009.10.09. 09:31:38
Netuddki. 2009.10.09. 09:33:09
Legközelebb majd nem ilyen csalafinta módon vesz fel kp.-t ingyen..."
te hülye vagy! Ha még soha nem vásároltál utánvétellel akkor minek ugatsz bele?
Hompi 2009.10.09. 09:33:38
Egyetértek! A hibalehetőség persze benne van a rendszerben, de nem jellemző OTP-nél. Itt simán madárnak nézték az ügyfelet, mert ezen a rizsán nem sokat gondolkoztak, az biztos.
Amusing 2009.10.09. 09:34:05
vki meg a vásárlást építi erre, mint pl te is
csak pl vannak olyan parasztok, hogy vesz egy navit 1 hetse nyaralásra és utánna visszaviszi, agyonverném az ilyen kis buzikat
KEmber 2009.10.09. 09:35:04
Nekem a fogyasztóvédelem megállapítása tetszik a legjobban: az Extreme Digital "több fogyasztóvédelmi előírás sorozatos és tudatos figyelmen kívül hagyásával működik"
Steve 2009.10.09. 09:35:51
Az előzmények: 1) új áru helyett használtat kapott 2) nem fogadták a hibabejelentését az ügyfélszolgálaton 3) több órás telefonálás a bolttal
4) visszavételi lap, 2-3 napos ígéret
5) néhány hét után "várjon türelemmel"
6) hazug válaszok (OTP)
7) hazug válaszok (OTP)
Ez messze van a szimpla 35 napig elfelejtették feladni helyzettől.
Krisz30 2009.10.09. 09:39:30
Persze lehet korábban is, én csak azt mondom, hogy lehet nem hatékony dolog olyan jogszabályokra hivatkozni amik nem feltétlen léteznek.
Amiről én beszélek az itt van(4§, 5. pont):
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor
Ha Te esetleg másról is tudsz légy oly kedves és linkeld ide, engem tényleg érdekelne.
Rák Attantam 2009.10.09. 09:41:24
Ленина · http://szanalmas.hu 2009.10.09. 09:41:53
R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.09. 09:44:57
Nem gondoltam volna, hogy ilyen senkiházi cég az E.D. :S
Tucsok84 2009.10.09. 09:45:25
persze olyan esetem is volt, hogy a csere cuccom is szar volt és azt mondták, 2x nem cserélünk és pénzt sem adunk vissza. ezt kézséggel a vásárlók könyvi panaszomra is ráírták majd 2-3hónap fogyasztóvédelmi átfutás után visszakaptam a zsetont sűrű bocsánat kérések közepette. :)
Kismacska (BELLA) 2009.10.09. 09:46:43
Most jegyezd meg: Magyarisztánban NEM utalunk előre! Nem fizetünk előre! Az ED-nél én is vettem már cuccot, de ebben az országban nem fizetek előre egy fillért sem.
Figyelj, ENNYIRE még nem vagyunk nyugaton... sőt, szerintem balkanizálódunk.
Sajnálom, ami történt, de hogy lehet ilyen naiv valaki???
Az ED szarjon sünt. Nem mondom, hogy nem veszek tőlük ezután semmit, mert nem szoktam magyaroknak előre utalni. Vaterán is csak kp-s aukciók, személyes átvétel.
Rendelj az Amazontól a munkahelyedre - meg is kapod, olcsóbb is, szolgáltatást kapsz. :)
KEmber 2009.10.09. 09:47:14
torró 2009.10.09. 09:51:14
danaz · http://www.autostat.hu/autos-forum 2009.10.09. 09:54:59
norbi2k 2009.10.09. 09:58:17
Krisz30 2009.10.09. 10:00:05
Az ( is ) a baj Magyarországon, hogy mindenki olyan jogait is nagyon ismeri amik nem is léteznek neki. ;)
Ettől függetlenül az ED hozzáállása is kritikán aluli, ebben egyetértünk.
itschykhatschy · http://www.itschykhatschy.com/ 2009.10.09. 10:01:03
norbi2k 2009.10.09. 10:01:36
Roberto1 2009.10.09. 10:02:31
Posztolónak üzenem, van egy bevált módszer az ilyen esetekre: odaállsz a bolt elé, és minden betérőt lebeszélsz a vásárlásról a sztoridat ecsetelve. 10percen belül kp-ban ott lesz a pénz a kezedben, mondjuk nagy anyázások közepette... nekem legalábbis bejött már egyszer... :o)))
norbi2k 2009.10.09. 10:03:52
torró 2009.10.09. 10:07:01
JohnWatt · http://allas.dolgok.com 2009.10.09. 10:10:18
beleduma 2009.10.09. 10:12:30
Addig nem kapod kézbe, amíg ki nem fizetted. Akkor meg semmivel sem vagy már előrébb, mint így!!
További magyar hang 2009.10.09. 10:12:34
Ha a kereskedő előzetesen nem tájékoztatja a vevőt az elállás jogáról, a 8 munkanapos határidő meghosszabbodik 3 hónapra. Ha a tájékoztatásra ezen az időtartamon belül sor kerül, az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kapta a vásárló.
Elállás esetén az értékesítő köteles a kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. Így van ez akkor is, ha a kereskedő a megrendelést nem tudja teljesíteni. Ha a vevő eláll a szerződéstől, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vevőnek kell állnia, egyéb díjat, költséget azonban nem követelhet az értékesítő. Amennyiben a kereskedő a megrendelttől eltérő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, a visszaszolgáltatási költséget ő köteles viselni.
KEmber 2009.10.09. 10:16:57
Krisz30 2009.10.09. 10:17:31
Én már kétszer vásároltam az ED-nél( persze ott helyben vettem át előzetes rendelés után ), korrekteknek tűntek, bár húzták a szájukat amikor kicsomagoltattam, megnéztem, és helyben kipróbáltattam velük az árut, de az ilyet már megszoktam, nem igazán hat meg a dolog.
Nem a legolcsóbbak, de rendelni nem nagyon szeretek( az olcsóbb megoldások mind rendelősök lennének ) a boltjuk meg pont útba esik hazafelé.
A kifogások meg valóban nagyon gyengének tűnnek( de ki tudja, biztosan van a visszautalásnak valami nyoma, akkor mutassák meg azt /küldjék el a másolatát ;) ), őszintén szólva nem értem, hogy mire gondolnak mit érnek el ezzel.
The Good Boy 2009.10.09. 10:19:43
Fizetés elött, még a nézelődés stádiumában, amikor megnéztem a terméket, a dobozban hiába keresem a térképszoftver kártyáját, nincs benne. Kérdem az eladótól, hogy hol van a kártya, mire közli, hogy az rajta van gyárilag a gépen. Mivel elég jól utanájártam a dolognak a vásárlás elött, ezért a cucc technikai paramétereivel jobban tisztában voltam, mint a bárki, ezért mondtam neki, hogy 64MB tárhelyen nehezen van szoftver, meg különben is kártyán kell lennie, amit hozzá kell adniuk. Az eladó erre közli, hogy szerinte vagy a készülékre van feltöltve, vagy nem is tartalmaz a termék szoftvert. Erre megmutattam a nagy Igo jelet a dobozon, mire közli az eladó, hogy vegyem meg nyugottan, van hozzá szoftver. Mondtam neki, ha nincs 3 napon belül visszahozom, fogyivédőkkel.
Erre eladó közli, hogy amig fizetem, addig a terméket összecsomagolja, és átviszi az átadópúlthoz, majd a navival eltünt a raktárban. Párperc múlva ugyanaz az emberke ugyanannál a pultnál megjelenik (máshol nem is tudott volna, mert nem volt máshol pult...:) a dobozzal.
A pultnál kis vita a jótállással (illetve a jotállási jegy hiányával), mire közlik, hogy hivjam fel a gyártót, és kérjem tőlük, hogy küldjenek jótállási jegyet, mert az kimaradt a dobozból. GYorsan megegyeztünk, hogy ez nem pálya, nem fogok telefonálgatni, szerezzenek hozzá ők jótállást, nem én szortam el. Utána a kocsiban kibontom a dobozt, hát mit látok?
Valahogy belerepült az Igo 1 sd kártyán, amig a púltról a nemlétező átadópultig átkerült a cucc...
Jótállás 1 hét múlva érkezett az ed-től, igaz nem magyar, hanem eu-s (gondolom szürkeimport, azért olcsóbbak).
Szóval én úgy vagyok vele, ahol egyszer megpróbálnak átverni,ott többet nem vásárlok!
KEmber 2009.10.09. 10:20:54
Ariadne12 2009.10.09. 10:20:55
Ariadne12 2009.10.09. 10:23:53
Meg azt sem értem, hogy nem vágja még mindig egy csomó ember egy rakat homáros bejegyzés meg más fórumokon tett panaszok alapján, hogy az ED garanciális ügyintézése 0, max. helyben fogyasztható dolgokat érdemes venni náluk, ha nem akar szívni az ember. De persze lehet próbálkozni...
norbi2k 2009.10.09. 10:24:20
Fairy Girl 2009.10.09. 10:31:28
The Good Boy 2009.10.09. 10:37:02
Egyébként leginkább azért vettem meg mégis, mert nem győriként messzebbről mentem oda, és a máshol 100.000. ft.-os ár helyett ott 59.000.-ért kaptam meg végül.
Mondjuk a nem tiszta garis feltételek miatt kicsit aggódtam utólag, nehogy olcsó hús szitú legyen, de szerencsére a gép két éve hibátlanul ketyeg, azaz a gariidő már amúgy is régen lejárt:)
Egyébként irattam velük egy papirt, hogy a termék náluk lett véve, nem volt hozzá garipapir és vállalják a javitást hiba esetén (még megvan a papir), meg közöltem velük, hogy féltéglára kötve hozom vissza, ha nem lesz jótállás, és bedöglik (najó nem ez hangozz el szó szerint, de ez volt a lényege):::)))
Mindegy azóta a honlapjuk környékére sem megyek, pedig szinte az összes kedvenc oldalamon ott a hirdetésük:)
Karibari 2009.10.09. 10:46:45
dr.kevorkian 2009.10.09. 10:55:53
Artie 2009.10.09. 11:00:34
ED meg kapja meg.
Amúgy is.
Franky4fingers 2009.10.09. 11:12:30
Nálam ezért állt be, hogyha tehetem OBI vagy Baumax szemben a Praktikerrel, mert ha bármi van szó nélkül visszaadják a zsét
[megmondoember] 2009.10.09. 11:17:22
További magyar hang 2009.10.09. 12:54:00
A lényeg, hogy vannak lehetőségei, és élnie kell velük.
Amiről viszont kevesebb szó esett eddig, és igazán ki vagyok váncsi, hogy mik a lehetőségeim abban az esetben, ha az üzlet megtagadja a Vásárlók Könyve átadását? Hívhatok rendőrt, hogy szólítsa fel, vagy ilyenkor mi a helyes cselekvési algoritmus?
hatja 2009.10.09. 13:06:26
veszek egy terméket, nem tetszik, visszakérem az árát, nem adják: köcsög bolt. visszaadják az árát, nekem juhé, meg európa, kovács II béla megkapja a "megunt" telefonodat: köcsög bolt.
vagy szerintetek mi lenne a helyes eljárás? a szemétbe kéne dobálni gps-eket, telefonokat csak mert az előző vevő elállt a vásárlástól? persze a megoldás ott van a törvényben, mert az eladó nem köteles visszavenni a terméket ha csak egy hajszálkarcot is talál rajta... csak ilyenkor ugye jön a pult rugdosása, féltégla stb...
eznemisénvagyok 2009.10.09. 13:10:17
hatja 2009.10.09. 13:15:01
eznemisénvagyok 2009.10.09. 13:26:09
Gondolom, arra is vonatkozik. Én legalábbis karcosan biztosan nem venném vissza, csak azért, mert a t. vevőnek mégsem tetszik annyira mint a képen.
hatja 2009.10.09. 13:32:33
eznemisénvagyok 2009.10.09. 13:33:43
Napokkal később karcra hívatkozni? No, ez is visszaélésre adhat gyanút.
norbi2k 2009.10.09. 13:43:51
norbi2k 2009.10.09. 13:45:10
eznemisénvagyok 2009.10.09. 13:47:06
eznemisénvagyok 2009.10.09. 13:52:06
Magam is kereskedő lévén, azért azt elárulom, hogy pl Németországban a kisker üzletek árulják annyiért a cuccokat, amennyiért nekem, a gyártó m.o.-i vezérképviselete, mint kereskedőnek ideadja. Hivatkozási alap, a fajlagos, eladott darabszámra eső költség. Kapják be.
EZÉRT éri meg jobban kint vásárolni, nem a szürkeimport miatt. Csak hát ehhez marha sok lóvé kell.
norbi2k 2009.10.09. 14:35:04
eznemisénvagyok 2009.10.09. 14:41:11
Aki vesz, hát egészségére, de számoljon az ilyen eshetőségekkel.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.10.09. 15:02:50
Ne is minősíts!
Ha kp-re vásárolsz, minden bizonnyal a pénzt vissza is adják ez esetben. De - mint írtam - az online fizetés az átutalás, úgyhogy értelemszerűen nem tudnak kp-t visszadni. Az, hogy 35 nap valaminek az átfutási ideje, az simán lehetséges, de ha figyeltél volna, írtam is rá, hogy nem értek egyet ezzel az időhúzással én sem.
DaM 2009.10.09. 17:35:44
VISZONT MI A HALÁL RETKES FÜLÉÉRT nem tudja kinőni végre-valahára az Extreme Digital, hogy RANDOMSZERŰEN SZOPATJA A VÁSÁRLÓIT HASZNÁLT CUCCAL?!?!
Ugyanis elárulok egy titkot. Amúgy szeretem őket, de csak mert ismerem ezt a hibájukat és tudom, hogy erre nekem kell figyelni. Már kft-ként is ezt csinálták. van egy f0sh nyilvántartó rendszerük (vagy belső utasításuk) és a garira visszavett cuccokat RAKTÁRKÉSZLETNEK tartja nyilván ez a @>#&@>. És az IQ-s boltosok mindig ki is adják. Hihetetlen. ISO minősítés van-e?
DaM 2009.10.09. 17:38:15
Ettől eltekintve van még miért szeretni őket, de ha ez nem tetszik valakinek, akkor ne menjen oda, mert előbb-utóbb plusz nyűgje lesz belőle.
apuc 2009.10.09. 21:02:43
>o)
/tno+DA= 2009.10.09. 21:50:14
Nagyon gyanús, hogy neked van igazad.
Sokadjára vásároltam idén is az ED-től korábban neten és a Mammutban fellelhető üzletükben is, és nem csak jó áraik vannak de korrektek is, segítőkészek, garival mondjuk nem volt bajom, mert szerencsére eddig szart nem sikerült vennem. :)
Burgyán János 2009.10.10. 09:18:12
há zé · http://indafoto.hu/hhzz 2009.10.10. 16:00:51
Kedvenc canon nepperem tesztelgeti/tesztelgette rendszeresen az eladásra szánt cuccokat. :)
emzéperiksz 2009.10.14. 14:48:19
Bunkó Béla 2009.11.04. 20:18:23
Szarjon Aldit a posztoló. Éljenek az ED-s főnökök a szegedi börtönben.
igyszeretlek 2011.09.01. 12:50:52
Nekem tegnap küldtek egy zte libra-t, zsíros ujjlenyomatokkal, védőfólia nélkül, hiányzó adatkábellel. Furcsa, hogy 2011-ben ezt még meg merik engedni maguknak.
Azt hiszem ez volt az első és egyben utolsó vásárlásom náluk.