Gyorsan megérkezett Róbert, az igazgató válasza H. levelére, és az abból készült posztra. H. egy jeges szenvedéssel teli hosszú hétvégéről számolt be nekünk. Az egri Hotel Korona vezetője felhívja a figyelmet az olvasónk történetében előforduló logikátlanságokra, de az ő levele közben újabb kérdőjeleket rajzolt az arcunkra. Mi ez a teszkós melegítőkészülékvásárlás? Ha egyszer nem tiltakozott semnmi miatt a vendég, hogy került szóba a fűtőtest? És miért akart volna venni egyet? Szó esik ezen kívül egy feltételezett, de ki nem mondott spermafolt méretéről, az azonban nem derül ki - ezt mondjuk csak maga H. mesélhetné el -, hogy ha ennyi borzalmat tapasztalt napokon át, miért nem fordult közben egyszer sem a szálloda valamelyik menedzseréhez. Talányok alant.
Tisztelt H.!
Panaszos e- mail levelét megkaptuk és a Tékozló Homár- oldalra feltett levelét is, láttam. Ez igazán gyors munka.
Tudja, annak idején, a főiskolán és a nagy " öregektől" is azt tanultam, hogy arany szabály, hogy a vendégnek MINDIG IGAZA VAN!
Ez így is van, kivételt képezz az Ön esete. Felfoghatatlan számomra, hogy megtiszteli szállodánkat, itt alszik két éjszakát, eltölt három napot, az Ön leírása szerint majdnem minden rossz volt és úgy távozik, hogy a problémákról senkinek nem szól! Arról nem is beszélek, hogy az Ön által előadott horrorisztikus, Északi- sarki körülmények között átélt masszázs alatt a masszőr hölggyel is nagyon kedvesen elbeszélget és tudomásom szerint Ő, felajánlotta Önnek, hogy adunk egy melegítő készüléket, amit Ön azzal utasított el, hogy a párjával majd kimennek a Tescóba és vesznek egy előzőleg látott olcsó készüléket.
Igazából megtehetném, hogy pontról- pontra reagálnék az Ön felvetéseire és leírt problémákra, de ezt nem teszem. Mégpedig azért, mert így utólag nem tudom Önnek bebizonyítani, hogy hány fok volt a szobában, hogy milyen ételek voltak az asztalon, volt- e nagy tányér vagy sem.
Azt remélem, Ön is érzi, hogy ha itt a helyszínen kifogásol valamit, akkor tudunk is tenni valamit az ügy érdekében. Ha ez nem történt volna meg, mármint a panaszkezelés, akkor Önnek valóban igaza lett volna. De így, sajnos nincs!
A pokrócon lévő 1 forintos nagyságú ( és nem 20 forintos) cigaretta okozta égést valóban megtaláltuk, sőt a másik pokrócon lévő nyomot is sikerült felfedeznünk (helyszínelő lámpa segítségével), de annak mivoltát csak mikroszkóp segítségével tudnánk azonosítani, olyan picike. Ezért nem is hiszem, hogy ez olyan "folt" lenne, amire Ön gondol. Inkább valóban én is a kanálról lecsöppent egy csepp joghurtra szavazok! De az tény, hogy a pokróc teljesen tiszta! Azt már csak megjegyzem, hogy sajnos ezek szerint az előző vendég nem rendeltetésszerűen használta a pokrócot és kiégette, valamint leette! Az már valóban a Mi hibánk, hogy ilyet nem feltételezünk senkiről, és emiatt nem néztük át a pokrócot mielőtt Önnek adtuk!
Az étteremben ért atrocitással kapcsolatban, tényleg nem tudok mit mondani, Önök voltak az utolsók, akik lejöttek enni, az étteremben 10 asztal található, Önök leültek ahhoz az asztalhoz, ahol állítólag koszos tányérok és egy koszos somlóis kehely volt. Megjegyzem, hogy somlói nem volt szombaton, csak pénteken, de ez már részletkérdés.
Kedves H.!
Miért ahhoz az asztalhoz ültek, vagy esetleg mindegyik koszos volt, tele szennyessel? Ezt Ön sem gondolja komolyan, minthogy azt sem, hogy a leves tetején "úszkált 10 darab csigatészta", mert azt mindannyian tudjuk, hogy a fizika törvénye szerint a csigatészta nem a tetején úszkál, hanem az aljára "lefekszik", így meg sem számolható…!
Az ételek minőségéről, mennyiségéről azért nem beszélek, mert azt Ön is írja, hogy előző nap minden rendben volt és minden finom volt. Pedig higgye el, hogy ugyan azok a szakácsok és ugyanazok a felszolgálók voltak mindkét nap.
Ön levele végén azt írja, hogy sok országban és sok szállodában járt. Én is! És éppen ezért nagyon is tisztában vagyok azzal, hogy a vezetésem alatt működő szálloda mindenben megfelel az elvárásoknak. Ez bármikor, bárkivel kivizsgáltathatja! Állok elébe! Azt nem mondom, hogy szaunázni lehet a szobában, vagy termál hőmérsékletű víz van a medencében, de az előírásoknak teljes mértékben megfelel.
A baj, itt csak az volt, hogy Ön nem itt a helyszínen reklamált, hanem az izgalmasabb változatot választotta, hazament és írt kevés alapot tartalmazó sok-sok valótlanságot. Ön felajánlja, hogy ha érdemben válaszolok levelére, akkor Ön felteszi az oldalra. Köszönöm, majd Én felteszem, mert ugyan olyan jogom van hozzá, mint Önnek. Tudja arany igazság, hogy hallgatassék meg a másik fél is…!
Végül, de nem utolsó sorban valóban sajnálom, hogy ilyen rossz szájízzel távozott tőlünk, higgye el, ha szólt volna sok mindenen tudtunk volna segíteni, és akkor Önnek valóban igaza lett volna… Mint ahogy azt tanultam annak idején!
Bányai Róbert
igazgató
Az utolsó 100 komment: