Tékozló Homár

Re: Foltos pokrócot kapott a fagyhaláltól rettegő vendég - A hotel igazgatója válaszol, kitör a spermavita

2009.10.22. 00:01 | szily | 201 komment

Gyorsan megérkezett Róbert, az igazgató válasza H. levelére, és az abból készült posztra. H. egy jeges szenvedéssel teli hosszú hétvégéről számolt be nekünk. Az egri Hotel Korona vezetője felhívja a figyelmet az olvasónk történetében előforduló logikátlanságokra, de az ő levele közben újabb kérdőjeleket rajzolt az arcunkra. Mi ez a teszkós melegítőkészülékvásárlás? Ha egyszer nem tiltakozott semnmi miatt a vendég, hogy került szóba a fűtőtest? És miért akart volna venni egyet? Szó esik ezen kívül egy feltételezett, de ki nem mondott spermafolt méretéről, az azonban nem derül ki - ezt mondjuk csak maga H. mesélhetné el -, hogy ha ennyi borzalmat tapasztalt napokon át, miért nem fordult közben egyszer sem a szálloda valamelyik menedzseréhez. Talányok alant.

Tisztelt H.!

Panaszos e- mail levelét megkaptuk és a Tékozló Homár- oldalra feltett levelét is, láttam. Ez igazán gyors munka.

Tudja, annak idején, a főiskolán és a nagy " öregektől" is azt tanultam, hogy arany szabály, hogy a vendégnek MINDIG IGAZA VAN!

Ez így is van, kivételt képezz az Ön esete. Felfoghatatlan számomra, hogy megtiszteli szállodánkat, itt alszik két éjszakát, eltölt három napot, az Ön leírása szerint majdnem minden rossz volt és úgy távozik, hogy a problémákról senkinek nem szól! Arról nem is beszélek, hogy az Ön által előadott horrorisztikus, Északi- sarki körülmények között átélt masszázs alatt a masszőr hölggyel is nagyon kedvesen elbeszélget és tudomásom szerint Ő, felajánlotta Önnek, hogy adunk egy melegítő készüléket, amit Ön azzal utasított el, hogy a párjával majd kimennek a Tescóba és vesznek egy előzőleg látott olcsó készüléket.

Igazából megtehetném, hogy pontról- pontra reagálnék az Ön felvetéseire és leírt problémákra, de ezt nem teszem. Mégpedig azért, mert így utólag nem tudom Önnek bebizonyítani, hogy hány fok volt a szobában, hogy milyen ételek voltak az asztalon, volt- e nagy tányér vagy sem.

Azt remélem, Ön is érzi, hogy ha itt a helyszínen kifogásol valamit, akkor tudunk is tenni valamit az ügy érdekében. Ha ez nem történt volna meg, mármint a panaszkezelés, akkor Önnek valóban igaza lett volna. De így, sajnos nincs!

A pokrócon lévő 1 forintos nagyságú ( és nem 20 forintos) cigaretta okozta égést valóban megtaláltuk, sőt a másik pokrócon lévő  nyomot is sikerült felfedeznünk (helyszínelő lámpa segítségével), de annak mivoltát csak mikroszkóp segítségével tudnánk azonosítani, olyan picike. Ezért nem is hiszem, hogy ez olyan "folt" lenne, amire Ön gondol. Inkább valóban én is a kanálról lecsöppent egy csepp joghurtra szavazok! De az tény, hogy a pokróc teljesen tiszta! Azt már csak megjegyzem, hogy sajnos ezek szerint az előző vendég nem rendeltetésszerűen használta a pokrócot és kiégette, valamint leette! Az már valóban a Mi hibánk, hogy ilyet nem feltételezünk senkiről, és emiatt nem néztük át a pokrócot mielőtt Önnek adtuk!

Az étteremben ért atrocitással kapcsolatban, tényleg nem tudok mit mondani, Önök voltak az utolsók, akik lejöttek enni, az étteremben 10 asztal található, Önök leültek ahhoz az asztalhoz, ahol állítólag koszos tányérok és egy koszos somlóis kehely volt. Megjegyzem, hogy somlói nem volt szombaton, csak pénteken, de ez már részletkérdés.

Kedves H.!

Miért ahhoz az asztalhoz ültek, vagy esetleg mindegyik koszos volt, tele szennyessel? Ezt Ön sem gondolja komolyan, minthogy azt sem, hogy a leves tetején "úszkált 10 darab csigatészta", mert azt mindannyian tudjuk, hogy a fizika törvénye szerint a csigatészta nem a tetején úszkál, hanem az aljára "lefekszik", így meg sem számolható…!

Az ételek minőségéről, mennyiségéről azért nem beszélek, mert azt Ön is írja, hogy előző nap minden rendben volt és minden finom volt. Pedig higgye el, hogy ugyan azok a szakácsok és ugyanazok a felszolgálók voltak mindkét nap.

Ön levele végén azt írja, hogy sok országban és sok szállodában járt. Én is! És éppen ezért nagyon is tisztában vagyok azzal, hogy a vezetésem alatt működő szálloda mindenben megfelel az elvárásoknak. Ez bármikor, bárkivel kivizsgáltathatja! Állok elébe! Azt nem mondom, hogy szaunázni lehet a szobában, vagy termál hőmérsékletű víz van a medencében, de az előírásoknak teljes mértékben megfelel.

A baj, itt csak az volt, hogy Ön nem itt a helyszínen reklamált, hanem az izgalmasabb változatot választotta, hazament és írt kevés alapot tartalmazó sok-sok valótlanságot. Ön felajánlja, hogy ha érdemben válaszolok levelére, akkor Ön felteszi az oldalra. Köszönöm, majd Én felteszem, mert ugyan olyan jogom van hozzá, mint Önnek. Tudja arany igazság, hogy hallgatassék meg a másik fél is…!

Végül, de nem utolsó sorban valóban sajnálom, hogy ilyen rossz szájízzel távozott tőlünk, higgye el, ha szólt volna sok mindenen tudtunk volna segíteni, és akkor Önnek valóban igaza lett volna…  Mint ahogy azt tanultam annak idején!

Bányai Róbert
igazgató

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.paksimogyoró 2009.10.22. 00:09:17

Valahogy ez nem tűnik olyan mindent szépen megcáfolok írásnak.Szerintem döntetlen, és menjen mindenki aludni.

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.10.22. 00:11:25

Egy pokrócon hány foltnak kell lennie ahhoz, hogy kimossák? Ha már egy vendég lefoltozta, egy másik észrevette a foltot a hét végén, és szerdán még mindig megvan a folt, hát nem tudom. Vagy a pokrócot nem is lehet mosni?

Megdobbent 2009.10.22. 00:32:39

De mar akkor tenyleg ez van, hogy az embert szerteszet szivatjak 3 napon at, o mosolyogva turi, kozben borravalot ad es dicseri a korulmenyeket, aztan hazaer, es "aztakurveget basszameg irok a homarnak, mert gecire szopattak a szemetek!!!!"

Ez annyira gumgerinc (magyar?) mentalitas, hogy szanalmassagaban mar-mar muveszi mereteket olt.

Ugytunik en mar kimaradok ezekbol a bulikbol: valami faj, ott a helyszinen szovateszem. Es bizony, mire homarba szarhatnek, addigra mar tisztazodnak is a dolgok, megnyuszik az ember.

De csak igy tovabb batran menetelve, ahogy kell.

A takarokat meg tenyleg mindig at kell vizsgalni, vagy egyszeruen vizsgalat nelkul kimosni. Ez mar igy dukal a szallodaiparban. Ha ez egy kerdes, akkor szepen el kell menni utat aszfaltozni, mert ott a helyunk.

vauvauvau 2009.10.22. 00:40:53

Ez a Bányai Róbert igazgató egy pimasz alak lehet!
Szégyen, hogy ilyen szállodaigazgatók lehetnek!
Arrogáns, nagyképű, lekezelő stílusa van.
Sajnálom a vendéget, hogy ezeknek adta a pénzét!
És tényleg kérek mindenkit hogy a hosszú hétvégén, vagy utána se menjen abba a koszos hotelba, ahol ragad minden!

Coholol 2009.10.22. 00:43:04

Na most akkor az elvárásoknak vagy az előírásoknak felel meg a szálloda?

Mert bár én ugyanezt tanultam az oskolában (a vendég az első), a kettő között bizony elég nagy különbség van.

Pont akkora, hogy az említett vendég felháborodása szépen belefér. Akár szólt akár nem. Merthogy attól még a hely lehet szar.

És akkor ugye a válasz nem segített semmit marketing szempontból csak jól elküldtük melegebb éghajlatra a vendéget.

Szóval?

dr. Aullah 2009.10.22. 00:46:48

"Tudja, annak idején, a főiskolán és a nagy " öregektől" is azt tanultam, hogy arany szabály, hogy a vendégnek MINDIG IGAZA VAN!

Ez így is van, kivételt képezz az Ön esete."

Eddig olvastam és mindent tudok.

turorudi · http://check.blog.hu 2009.10.22. 01:04:46

Ezzel a "miért nem szólt időben" dumával minden szarul szolgáltató szállodás/panziós/zimmerfreies elmehet a fenébe! Mit szólogassak?! Ne segíteni akarjál a felmerülő problémákon, hanem szolgáltassál rendesen!
Velünk Pécsett esett meg, hogy éjszaka nem volt fűtés, reggel nem volt meleg víz. És csodálkoztak, hogy miért távozunk sietve. A fasz akar megértő lenni és hallgatni a bocsánatkérést ott élőben.

The Good Boy 2009.10.22. 01:40:50

posztolót már lehet?

szóval igazgatóbá:

Az elég szomorú, ha a vendégnek szóvá kell tenni a koszos plédet (amit ön is érzékel 4 nap után), az asztalon hagyott koszos tányért, a hideget stb.

Mondjuk az is jó, hogy a koszos medencét átugorja annyival, hogy minden pontra nem kiván reagálni, miközben a többinél elismeri a hideget, a koszos plédet, nem cáfolja az étel hiányát (sőt arra hivatkozik, hogy utolsónak értek oda) stb.

T. igazgató úr! képzelje, nyáron mi minden este a vacsora vége elötti utolsó percekben estünk be a hotelba (valahol kies magyarhonban), és minden este volt mindenből még kitéve (pedig fullon volt amúgy a szálloda!). Tény, hogy nem tíz adag volt étel fajtánként, de kiscsaládom minden tagja jól tudott volna lakni bármiből. Ettől függetlenül a teremben tartózkodó pincér többször megkérdezte, hogy hozzon-e még ki valamiből. Mert ez a lényege a svédasztalos/büfé rendszerű étkeztetésnek. Érdekes módon ez eddig mindenhol igy müködőtt, pedig én is sok helyen megfordultam kül- és belföldön.

Egy negativuma van az alapsztorinak, hogy a panaszos a hotelban nem panaszkodott. De ezt meg a nagyságos fönökúr meg is próbálja a hasznára forditani, de elég szánalmasra sikeredett!!!

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.10.22. 02:07:10

Ritka egy arrogáns, utasító levél, amely híven tükrözi az Egerben fennálló politikai csatározások állását. Nem biztos, hogy jobb helyzetbe kerül a delikvens, ha szól a problémákért. Úgy érzem megtalála a tájegység Edéjét. A T. Igazgató úrnak javaslom, legyen a továbbiakban udvarias a vendégekkel (és az emberekkel általában), mert a királyság nem államforma ma Magyarországon.

Megdobbent 2009.10.22. 02:47:03

@Dariengo: A szolas, plane a panaszkonyvezes (a belole kitepett peldany miatt) azert megiscsak a legkezenfekvobb megoldas, plane 3 napon at. Mert az oke, hogy ejjel 4-kor nem szolok, hanem kibirom reggelig, de utana mar johogy szolok, hisztizek, nemfizetek, satobbi.

Szoval a sztori 1:1, panaszkodas a megfelelo idoben es helyen elmaradt, mintahogy most a szerecsenmosdatas sem sikerult :)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.10.22. 03:30:29

Nekem eddig összesen 2 hasonló problémám volt (1 meleg, 1 hideg), és én sem szóltam azonnal, nem is nagyon tudtak volna segíteni, (csak. pl. még több nedves brikettel a kandallóba). Reggel eljöttünk. Itt sem értem, miért nem léptek le, ha 'annyira' borzalmas volt, de egy vásárlók könyvébe történő bejegyzés tényleg lendített volna a dolgon. Bár elnézve a Király levelét, ez az egyetlen aduásza. Tiszta jobbágy kapálj stílus. Azért saját tapasztalatból írom, a magyar hotelek nagy része úgy ugrálja körül (nem át! ez fontosch) a vendéget, hogy már zavaró.

Gyilkos nyúl 2009.10.22. 03:32:13

Bánya Róbertnek nincs igaza.

A csigatészta megszámolható a leves alján is, ha a leves nem túl zsíros, és nincs behabarva.
Vagy ha leesszük a tésztáról a levest.

algi 2009.10.22. 04:30:46

Tehát az igazgató elismeri az igénytelenséget (pl. nem húzták át az ágyat két vendég között), csak a mértékében van vita.

renugard 2009.10.22. 05:22:57

Ennek a levélváltásnak nagyon hisztisműkörmöspicsa vs.seggfejigazgató utánérzése van.

Megjegyzem, a joghurtfolt odaszáradva is kijön az első mosásnál.

Vajmaci 2009.10.22. 05:30:55

Azért jegyezzük meg....
Béna gyereknek apja veri a fa..át!
Ha elégedetlen vagyok a szolgáltatással, akkor ott helyben reklamálok!
Egy marék sün kiosztva a vendégnek, és a szállodának is!:D

rezsöatya 2009.10.22. 06:56:47

Azért az tetszik a levélben, hogy Én, Mi nagybetűvel írva...

B@nális coitus 2009.10.22. 07:10:34

"Ez így is van, kivételt képezz az Ön esete" - helyesírés egyes, leülhetsz!

B@nális coitus 2009.10.22. 07:11:32

"Ez így is van, kivételt képezz az Ön esete" - helyesírás egyes, leülhetsz!

Firefly81 (törölt) 2009.10.22. 07:12:21

Hm. Na ez a levél gáz, ilyet nem írunk fizető vendégnek, akár igaza van akár nincs. Szállodaigazagató soft skill nélkül? Csodálkozom hogy eddig vitte. Én se mennék olyan szállodába ahol nem mossák ki a pokrócot "2 vendég közt". Ilyen nincs. Minden részlet mellékes, hogy milyen folt, meg mekkora...ki kell mosni! "Somlói nem volt szombaton, csak pénteken" -> akkor péntek óta állt ott? :-)

crash 2009.10.22. 07:27:34

Mostakkor volt fűtés, vagy nem volt fűtés? Erre nem tért ki aigazgatóúr'...

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2009.10.22. 07:32:47

Huhh, a csigatésztát ezek szerint nem lehet megszámolni a tányér aljában???

genyó kapitány 2009.10.22. 07:33:57

Kevesebb felkiáltójelet Robikám!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vendéglős vagy.

A helyes válasz így hangzott volna.

Kedves Hölgyem,

Elolvastam a levelét és mélységesen felháborított alkalmazottaink hanyag hozzáállása.
A recepcióst és a takarító személyzetet kirúgtam, a pincéreket fenyítésben részesítettem.
Hamu fejemre.
Büntess még, büntess.

Jártam már a Korona Hotelben de ha tudom, hogy ekkora faszkalap az igazgató biztos nem megyek. A jövő évi csapatépítő tréning sem ott lesz, erről kezeskedem.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 07:43:04

Hááát Igazgató úr, nyögvenyelős a válasz
Nehogymá' a vendégnek kelljen vigyázni, melyik asztalhoz ulök
Mit keresnek a használt evőszközök azokonn az asztalokon ahova vendég jöhet bármikor?
Rosszabb helyeken is azonnal viszik a mosogatóba, nem az "étkezőtérben" tárolják/gyujtik ossze.
Az okostojás vendég meg ugye hazug, mert nem volt pénteken somlói
Igazgató ur, hogy maradt a PÉNTEKI somlóis kehely az asztalon?
Ön irja a pénteki somloit!
Volt, vagy nem volt fűtés a hotelben?
Nehogymá' csak akkor adjanak lábmelegitó vizespalackot, esetleg meleg téglát, ha a vendég panaszkodik

És még mondja valaki, ne menjen a vendég B.furedre, ahhoz a vitorláshoz :)

Majd még szemezgetem, eme nemes ellenlevelet

Mogyoró007 2009.10.22. 07:47:49

Ki tudja mi az igazság. De abban igaza van az igazgató úrnak, hogy a helyszínen kell panaszkodni. Ha ott nem szólt semmit, utána nyilvánosan panaszkodni egyáltalán nem hiteles, nem etikus.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 07:54:00

@Gyilkos nyúl: Na látod!
A spiller vendég leette a levest és ugy számolgatott
Jó hogy nem hivta a pincért hogy csak tésztát hozott.
Amugy a vendég tényleg nagy luzer volt, hogy kussolt a helyszinen
Egyszer egy budai hotelben voltunk egy hétvégén
Átöltözve farmerba , lementunk az étterembe. Ajtónálló aszongya farmerban nem lehet bemenni.
Valami szmokingos társaság evett éppen.
Komolyan mondja? Komolyan.
Szobába vissza, cucc összeszed és távoztunk.
Recepciónál értetlenkedtek, elmondtam miért, mondták ugyanmá' félreértés és maradjunk, mehetünk az étterembe farmerban is.
Nem érdekel, megyunk.
Egy gond volt, hogy felszámolták szoba árát.
Kérdem, miért? Mert használták.
Vazze nehogymá' vagy 15 percig voltunk ott
Viszont a barátnőm használta a wc-t, lehuzta az azt védő és igazolo papir takarót
Erre mit lehetett mondani? Használtuk, fizettem de akkor is eljöttunk, átmentünk a szépemlékű Olympiába.

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 07:58:00

@genyó kapitány: Genyó vagy kapitány :)
hogy tönkre akarod tenni igazgató urat.

Most kell menni éppen. Bizonyára gyaloghintóval viszik a vendéget az állomárol a hotelszobáig
Valami ilyen volt a "Veréb is madár"-ban, ott vitték a KAbost valami nyakba akasztható kenyerestálcán a szobába :)

jébé 2009.10.22. 08:00:05

Tisztelt Igazgató Úr!

Tiszta volt a pokróc?
Tiszta volt a medence?
Tiszta volt a vacsorás asztal?
Hány fok volt a szobában?

Köszönettel:
egy interneten szállodát kereső kisgyermekes apuka

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 08:02:45

@Dariengo: Politikai csatározás ez a sztori??
Mit szedsz? /már megbocsáss!/

2009.10.22. 08:04:10

"Inkább valóban én is a kanálról lecsöppent egy csepp joghurtra szavazok! De az tény, hogy a pokróc teljesen tiszta!" - Most joghurtos vagy tiszta?

"Az már valóban a Mi hibánk, hogy ilyet nem feltételezünk senkiről, és emiatt nem néztük át a pokrócot mielőtt Önnek adtuk!"
- Előző vendég után nem volt mosásban? Nem lett kivasalva? Vagy hogy?

Egyébként a vendégnek valami nem tetszik akkor azonnal szól... . Legalábbis ez a normális és nem utólag pro, kontra vádaskodni.

Firefly81 (törölt) 2009.10.22. 08:04:15

Azért annyit az igazgató úr védelmében hogy ezt a levelet valószínűleg dühében írhatta. Nagy naívan olvasgatja az ember a Homárt, ahol mindig minden mással történik, és egyszer csak megakad a szeme egy poszton, ami a saját szállodáját húzza lefele ... és azért nekünk is az volt az első reakciónk hogy a posztoló miért nem panaszkodott ott, helyben...

jébé 2009.10.22. 08:06:24

igazgató úr nem első dühében írta a levelet, megkérdezett mindenkit a szállodában!

Pistolero 2009.10.22. 08:16:32

Ilyen arrogáns válasz után már jobban hiszek a panaszolónak.
Ha Egerbe megyek, kikerülöm a szállodát. Talán nem véletlen, hogy a helyszínen nem mert panaszolni a vendég.

jébé 2009.10.22. 08:17:16

@Firefly81: monnyuk tényleg nem lehet jó, mikor szembe jön a homár!

Pistolero 2009.10.22. 08:20:48

Ja, amin a legjobban röhögtem:
Csigatészta a leves alján! Ennyire zavaros a leves, hogy nem lehet lelátni az aljára?

Eric_Cartman 2009.10.22. 08:22:14

Érdemben ehhez annyit lehet hozzátenni, hogy melegítő-készüléket, nem a Tescoban veszünk, hanem van az ALDI-nak egy nagyon jó sajátmárkás radiátora. Olcsó, rendkívül és hatékony. A kiszolgálásról nem is beszélve. Homár, mostanában kezdesz elkutyulni!

Kobe 2009.10.22. 08:25:39

elég merész egy levél, az ipse gyakorlatilag minden pontját elismeri az előző panaszlevélnek, de indokként csak anynit tud felhozni, hogy miért nem ott és akkor szóltak. Miért, ha nem panaszkodnak folyamatosan akkor a mosatlan pokróc és a koszos tányérok képezik a nívót, vagy mi ?
A levél végén különösen tetszett a mondat: "És éppen ezért nagyon is tisztában vagyok azzal, hogy a vezetésem alatt működő szálloda mindenben megfelel az elvárásoknak."

végülis.....ha az elvarások nem túl magasak, akkor még rendben is lehet a dolog....

phrase 2009.10.22. 08:33:39

Lol, a Korona Hotelbe sem sikeres emberek járnak csapatépíteni... :)))

Meg azokat is őszintén tudom sajnálni, akiknek a lakodalmuk van ott és hajnali 4-kor még lelkesen húzzák az "...amerre én járok, bámul a világ..."-ot és valami jobb helyen. :)))

YZ 2009.10.22. 08:37:19

Kedves Róbert!

Vajon honnan tudja, hogy a pokrócon a folt joghurt volt, és nem g.ci? A kettő megszáradva kísértetiesen hasonlít...

Illetve ha egy étteremben a vendég belépésekor nem rohan oda egy pincér, és ülteti le őket egy megfelelő asztalhoz, miért ne ülhetne le oda, ahova akar? Ha egy olyan asztalhoz ült le, ahonnan még nem takarították el az előző vendég poharait-tányérjait vagy még nem terítettek meg, akkor a pincér - elnézést, felszolgáló - kutyakötelessége, hogy mielőtt megtegye ezt a vendégnek. Mert a vendég oda ül, ahova akar. És a vendégnek mindig igaza van.

Most is.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.10.22. 08:37:38

Bár vannak érdekes pontok a válaszban (foltos, de egyébként tiszta pléd, szombaton nem volt somlói csak pénteken - és péntek óta nem maradhatott kint egy kehely?), de már a panaszból is hiányoltam azokat a momentumokat, amikor levélírónk megpróbált volna valamit tenni sanyarú helyzete megjobbítására. Na jó, kért két pokrócot...

A problémákat vagy meg kell előzni, vagy mielőbb neki kell állni megoldani, mert a homáron levelezni ősi ... szokás.

Matiz Papa (törölt) 2009.10.22. 08:37:55

Ez már a hétvégi? Posztolót lehet?

YZ 2009.10.22. 08:39:48

Bocsánat: mielőtt - mielőbb

phrase 2009.10.22. 08:40:51

Lol, a Korona Hotelbe sem sikeres emberek járnak csapatépíteni... :)))

Meg azokat is őszintén tudom sajnálni, akiknek a lakodalmuk van ott és hajnali 4-kor még lelkesen húzzák az "...amerre én járok, bámul a világ..."-ot és nem valami jobb helyen. :)))

Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2009.10.22. 08:44:17

Nekem tetszett az Bányai Róbert levele. Véleményem szerint jogos volt az ingerültsége; függetlenül attól, hogy a vendég Homáron felsorolt panaszai helytállóak voltak-e.

Mert a vendég a jelek szerint nem jelezte a problémáit, hanem csendben tűrt.

Mogyoró007 2009.10.22. 08:49:33

A hotelből vki elmegy a tescoba melegítő izét venni, ahelyett, hogy szólna? Lúzer :)))

Mogyoró007 2009.10.22. 08:51:04

elképzelem, ahogy hozza a rezsót, felviszi a szobájába, bekcsolja és elékuporodik :) Közben meg mosolyog a recepciósra, hogy minden fasza :DDDD

É2I 2009.10.22. 08:54:53

Az nem gond, hogy hideg van.
Az nem gond, hogy ki van égetve a pléd.
Az nem gond, hogy van rajta folt.
Az nem gond, hogy pincér nem tudja, hogy ültetni illik a vendéget.
Az nem gond, hogy kevés a kaja.
Az nem gond, hogy koszos a medence.

Az gond, hogy a vendég nem ment a Tescoba vásárolni.
Az gond, hogy a vendég nem időben reklamált.
Az gond, hogy a vendég utolsónak jött.
Az gond, hogy a vendég rossz helyre ült.

Ja és szerintem az az igazi gond, hogy az igazgató úr b.szik rendszeresen ellenőrizni.
Ellenben beképzelt, arrogáns p.cs.

az a másik eb 2009.10.22. 08:59:09

"az előző vendég nem rendeltetésszerűen használta a pokrócot és kiégette, valamint leette! Az már valóban a Mi hibánk, hogy ilyet nem feltételezünk senkiről, és emiatt nem néztük át a pokrócot mielőtt Önnek adtuk!"

Mosni kőne, bazmeg, nem feltételezni.

Mogyoró007 2009.10.22. 09:01:22

@É2I: némileg egyet értek veled, de:
"Az gond, hogy a vendég nem ment a Tescoba vásárolni."
Ezt rosszul írtad, mert a vendég elment a tescoba :))

"Az gond, hogy a vendég nem időben reklamált."
ez viszont valóban gond.

májgeriberi 2009.10.22. 09:05:40

"az előző vendég nem rendeltetésszerűen használta a pokrócot és kiégette, valamint leette! "

mosógépszerelőt kéne hívni!

Szerintem a válasz erre akármi történt!

Kedves vendégünk, megtiszteltetés, hogy nálunk szált meg blabla...
Sajnálattal vettük tudomásul, a problémáit szállodánkkal kapcsolatban blabla..
kérem had hívjam meg Önöket egy hétvégére INGYÉ, azért hogy bebizonyítsam, hogy nem Önnek van igaza blabla..

de gondolom ez nem jó megoldás

Mogyoró007 2009.10.22. 09:11:05

@májgeriberi: "kérem had hívjam meg" ?:)))))
Helyesen: Kérem, hadd hívjam meg...

Irodalmi nyelven:
Engendjék meg, hogy meghívjam Önöket...

Tökös Veréb 2009.10.22. 09:16:30

szerintem a hotel ilyen továbbfejlesztett Zimmer Feri, a vendégek meg szerintem most jártak életükben ilyen helyen.

"Hajnalka, te ezt nem tudhatod, magyaradj már csendben uszított a férj, nézd milyen szép minden, jó lesz ez nekünk."

SimiTomi 2009.10.22. 09:20:30

Nem győzött meg az igazgató úr, ellenben abban igaza van, hogy miért is nem ott hőzöngött a tisztelt vendég.

Ha ilyen szarul érzem magam, akkor vagy hazajövök, vagy azt mondom, hogy maradok, de ez meg ez a problémám.

Slussz-passz.

Tökös Veréb 2009.10.22. 09:22:05

@szajmon_mondja: hazajönni nem lehet, a szomszéd még átszól a kerítésen, no mivan nacccságos asszony nem volt jó a wellness? csak nem leborult a kredenc?

Layosh 2009.10.22. 09:28:58

Jól van már Robi, nem kell a dolgokat szépíteni. Valami el lett szarva azon a hétvégén és kész. Felesleges magyarázkodni, úgysem hisznek itt neked.

Kobe 2009.10.22. 09:44:36

@szajmon_mondja: ha egyszer kiszáll a köjál/ántsz szúrópróbaszerű vizsgálatot végezni, az sem fog a helyszínen hőbölögni, hogy te, robi, baj van a medencével, 5x több a baktérium a vízben mint a megengedett. De ha mire lelépünk, javítod, nem lesz bünti.....lófaxt, szépen a nyakába varrják a bírságot. Megjegyzem jogosan. Egy szálloda ne csak akkor szolgálja ki rendesen az ott lakót, ha az külön kérvényezi, hogy ugyan már legyen kedves elvinni a maradékot az asztalról....

betépett felhasználó 2009.10.22. 09:48:26

en csak egy dolgot nem ertek, ha a leveseben a 10 darab csigateszta lemerul, mar megszamolhatatlan?
tenyleg?

mirt?
olyan mely a tányer?
olyan sotet a leves?
stb.
vagy 1xruen ez egy teves megallapitas volt egy nagyon parasztnak tuno hotelfonok reszerol?

májgeriberi 2009.10.22. 09:53:53

@AnnaM: azt, hogy INGYÉ azt jól írtam?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.10.22. 09:53:53

Ez a primitív bunkó kit szopott le, hogy szállodaigazgató lehessen? Mert hogy nem kompetencia alapján került oda, az is hétszentség. (Én mondjuk reménykedem, hogy kamu az egész és valami vicces kedvű állampolgár írt az igazgató nevében.)
Amúgy @májgeriberi: javaslata az egyetlen járható út az ügyben. Nem a vendég leugatása.
Nemrég Osloban szálltam meg egy Best Western szállodában. Egész Európában mindegyik BW szállóval nagyon elégedett voltam, az osloi egy okádék volt. Este későn, hullafáradtan érkezve már nem reklamáltam, másnap sietve távoztam és e-mailben írtam a BW-nek, hogy az osloi szállodájuk nem ütötte meg a máshol tapasztalható magas mércét. Másnap válaszoltak és egy ingyenes éjszakát ajánlottak fel bármelyik szállodájukban.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.10.22. 09:57:38

azért az igazgató úr saját magát is beviszi az erdőbe...

csak néhány...

szerintem alap, hogy a távozó vendég utána kimossák az ágyneműt, ha használta, ha nem! az meg hogy eg kiégetés 1forintos, vagy 200 forintos méretű teljesen mindegy! mindig legyen egy szállodában tartalék! mindig nézze meg valaki, mielőtt kiadnak egy szobát, hogy minden rendben van-e!

mi az, hogy miért a 10 asztalból az egy koszos terítékkel rendelkező asztalhoz ült le a vendég!? MIÓTA TARTUNK LESZEDETLEN ASZTALT kedves ig. úr? ha az ön logikájából indulok ki, akkor amíg akár csak egy tiszta aszal van, addig a többi nyugodtan lehet leszedetlen!? na ez megér egy talicska sünt önnek! :B

mivel saját bevallása szerinte sok országban és szállodában járt már, csak remélni tudom, hogy hasonló hozzáértéssel nem találkozott még, mint a saját hozzáállása a dolgokhoz!

Zorro2007 2009.10.22. 09:59:04

@jébé:

Kolping Hotel Alsopáhok, gyerekekkel csak oda.

Tökös Veréb 2009.10.22. 09:59:15

@Rékuc: na most már ezt is tudjuk! remek!

betépett felhasználó 2009.10.22. 10:03:32

amugy tenyleg nem ertem mit kell annyit rinyalni. svedasztalozam olyan helyen ahol a kis csomagolt vajakat random kellett kivalogatni, mert minden (=RAND())edik vajacska zold volt a penesztol. vendeglosnek szolva, a valasz az volt, hogy: keresni kell, van ott jo is.

ja, es a folyoson - a bar elott - azzal versenyeztunk ki tud tobb csotanyt szettaposni.

mindezt beirtam volna a felmero kerdoivbe, de ott csak az szerepelt, hogy: jo, nagyon jo, tokelets. igy kenytelen voltam a papomnak meggyonni a sztorit. Utolag visszagondolva, annyira szurreal volt, hogy lehet meg 1x visszamegyek oda.

nilusisuger 2009.10.22. 10:05:17

Üdv mindenkinek!

Lehet, hogy én vagyok ilyen maradi, de szerintem teljesen alapvető dolog, hogy ha fizetek egy szállodai szolgáltatásért, akkor a szobákban a "kellemes hőmérséklet" nevű jelenség legyen tapasztalható, de legalábbis ne legyen olyan hideg, hogy az már nem egyéni ízlés kérdése. A pokróc esete is humoros, szerintem ha nem lesz koszos, akkor is illene minden vendég után kimosni, ami pedig vendégnél van, azt minden nap cserélni. Lehet, hogy az igazgató úr megtanulta a szakmát anno, de vagy nem figyelt eléggé, vagy figyelmen kívül hagy bizonyos dolgokat. A hőmérséklet és a pokróc esetében úgy vélem, igaza van a vendégnek, a többit nem ismerte el az igazgató úr. Valószínűleg baromi nagy igényű lehetek én is, de én egy olyan szállodába fogok visszatérni, ahol nem hogy korrektek, hanem az elvárható szintet is megpróbálják felülmúlni a szolgáltatás színvonalát illetően.

nilusisuger 2009.10.22. 10:07:47

A Kolpingot egyébként nekem is sokat dícsérték, köztük több olyan személy, aki szolgáltatásmarketinggel foglalkozik. Állítólag elsőrangú.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.10.22. 10:10:57

Rékuc · rekafoto.com 2009.10.22. 09:53:53Másnap válaszoltak és egy ingyenes éjszakát ajánlottak fel bármelyik szállodájukban."
erre te megint az oslóit választottED-E? :))

Mogyoró007 2009.10.22. 10:21:21

@májgeriberi: nem, az sem, de az legalább láthatóan direkt elírás volt a hatás kedvéért.

vikica11 2009.10.22. 10:22:10

Drágáim!

Először is ez nem egy védőbeszéd, DE!!!
Ismerem Róbertet, az igazgatót, és egy végtelenül kedves, aranyos ember, aki mindent megtesz a vendégekért, és az élete a vendéglátás! Most jelzem, senkinek nem izélte le a micsodáját ezért az állásért! A korona hotel valóban az előírásoknak felel meg, ezen kívül pedig az igazgató úr és csapata mindent megtesz, hogy a vendégek jól érezzék magukat!
A levél valóban felindulásból íródhatott, szerintem ezt ma reggelre át is gondolta, amúgy egyáltalán nem ilyen ember, DE valóban igaza van, a vendég miért nem ott szólt, biztos vagyok benne, hogy rögtön intézkedett volna! És itt nem az ágynemű nem kimosásáról van szó, hanem egy pokrócról, amik el vannak helyezve a szobákban, ha valaki esetleg használni szeretné!!! az ágynemű ki van mosva!!!
Ha pedig a pincér így viselkedett, valszeg sz@r napja lehetett, nekünk is szokott nem??? :)
És akkor most lehet engem is anyázni, de úgy gondolom, hogy a másik fél is megérdemli, hogy valaki, aki ismeri, felszólaljon mellette! :P

greggrant 2009.10.22. 10:27:28

Most már biztos, hogy ez a szálló is felkerült a "Helyek-ahova-be-nem-teszem-a-lábam" listámra.
Ilyen arrogáns bandát!

májgeriberi 2009.10.22. 10:28:37

@AnnaM: én még látok hibát.
te, hogy vagy ezzel

genyó kapitány 2009.10.22. 10:28:42

@vikica11:
Na, Róbert anyukája is megjelent.

Csókolom!
Persze, Robikának is lehet rossz napja.
OTTHON!
Meg a pincérnek is.
Főleg ha munkanélküli.

Tökös Veréb 2009.10.22. 10:31:04

@vikica11: pokrócot miért nem mosunk? valaki rárecskázik és valaki a nyálát csorgatja rá, a másik vendég lezabálja, de meg utánna avval takarózz? nemá!

na mind1, nekem a kedves vendég, meg diri sem volt szimpatikus!

genyó kapitány 2009.10.22. 10:31:12

Ha van pofájuk a magyar átlagkereset felét elkérni egy hétvégéért, akkor legyen SZÍNVONALAS a kiszolgálás.

Nem kell hőzöngeni Robika.
Kérj szépen bocsánatot a nénitől.

májgeriberi 2009.10.22. 10:34:09

@vikica11: tök mindegy ki a hibás, problémák mindig lesznek. Szerintem a vendég egy köcsög volt mert nem szólt semmit, hanem hátulról mellbe támadott.
De magyarországon vagyunk ezért nem lep meg a panaszra adott válasz.

azt se felejtsük el, hogy kettőn áll a vásár.

májgeriberi 2009.10.22. 10:35:23

@AnnaM: hopp, magyarország, kisbetűvel?!

ejej

FeA 2009.10.22. 10:35:42

Kedves ”Homár”Olvasók!

Mint Henriett kedvese, kérem, hallgattassék meg még egy oldalról a történet vagy inkább legyen ez válasz Bányai Úrnak. Én értem, hogy nehéz döntés előtt állt, amikor megírta válaszát levelünkre, DE érzésem szerint rosszul döntött, hogy védekezésbe kezdett és olyan apró dolgokat emelt ki, amik egyrészt nem döntően befolyásolták a reklamációt (csak meg lett említve), másrészt a kifogásolt, helyben történő reklamációra érdemben ott sem kaptunk volna megoldást. Kíváncsi lettem volna, hogy ha ott helyben, elmenetelkor vagy első este szóltunk volna a két recepciós hölgy mit lépett volna. Befűtik a szállodát, felmelegítik a vizet, kitakarítják a medencét, stb.?? Utánunk biztos jobban jártak volna az emberek, ha valóban megtörtént volna ez. Kétlem...:( Engedtek volna a végösszegből? Ezzel nem lettünk volna semmivel sem beljebb, hiszen a két és fél nap úgy telt el, ahogy. Szerencsére ezért mi tettünk róla, h jól teljen, hiszen Eger miatt mentünk elsősorban, az meg szép volt, jó volt. Csak azért mégis jobb lett volna, ha a hideg őszi sétálgatás után az ember visszamegy a szálláshelyre, és ott nem kell pulóverben, meg felöltözve mászkálnia, hanem felmelegedhet és vehet egy jó zuhanyt, vagy lemehet felmelegedni a wellnessbe, esetleg ellazulhat. Ezt a szolgáltatást vártuk, nem mást.
Ami a kaját illeti, az tényleg felemás volt. Első nap, bár nem zsúfolásig megrakott asztalon, de volt minden, ízletes és jó kaják voltak, ez le is lett írva, sőt a hölgyek által felügyelt reggeliztetés is mindkét nap rendben volt. Sajnálatos módon a szombat esti vacsit ki kell emelni a sorból. Az tényleg kritikát érdemelt.
Ami a meleg levegőt illeti, az megint nem igaz, hogy nem lett szólva, hiszen többször említettük a recepciós hölgynek, hogy hideg van és fázunk, ezért is lett kérve a pokróc. Kicsit neki is ciki volt, hogy kb. 6-8 szobába kellett bemenjen (***;****-os szobákban járt) mire talált két felemás plédet. Ez is biztos megfelel az előírásoknak, csak hát ciki.
Összességében az volt az érzésünk, hogy amit ott elmondhattunk volna bárkinek is, legyen az igazgató vagy recepciós, annak foganatja nem lett volna, így meg lett!! Talán. Legalább is remélem, és okul belőle mindenki, itt is, ott is. Vegyék ezt úgy, mintha egy ellenőrzés lett volna a szállójukban, csak itt nem a pénz beszélt a csillagocskákról, hanem a valós helyzet lett nyilvánosságra hozva. Sajnáljuk mi is, hogy ez lett a vége, de szerettük volna, ha más megkapja a pénzért azt, ami egyébként ezért elvárható. Nem kommentelünk tovább, részünkről amit leírtunk az egy az egyben igaz, aki nem hiszi járjon utána…
Üdv.
FeA
ui: a hideg ellenére mi megtaláltuk az ellenszert, a paplan alatt volt, jó szorosan összebújva:):):)

genyó kapitány 2009.10.22. 10:40:51

Ha ez velem történik meg én biztos nem írok a homárnak.

Mert én Úriember vagyok.

Felvenném az ünneplő frakkomat, a szépen élre vasalt ingemmel, majd
daszartam volna a szoba közepére, a fele cuccal összekentem volna a falakat meg a berendezést. A maradékba meg fogpiszkálót szúrtam volna lábaknak meg két szemnek, aztán ott hagytam volna a szoba közepén egy cetlivel, hogy 'Sziasztok, Bodri vagyok és mától veletek fogok lakni'

betépett felhasználó 2009.10.22. 10:41:58

@FeA: es? na?? tovabb??
hadd talaljam ki:
az osszebujas jo volt, de az asszony rossz, pedig lett szolva neki, hogy keszitse a velemenykerdoivet, mert kedvezmenyes akcio kovetkezik.

eltalaltam?

a fagyhalott labujj leesett mar? reszvetem.
amugy teszik latni, az ON panaszaradatanak koszonhetoen most 7 embert kell +ban eltartsak az adombol...nem szep FeA ur(holgy)

jébé 2009.10.22. 10:43:28

@Zorro2007: kösz
voltunk, tényleg nem rossz.
bár még nem volt gyerkőc.
jó ötlet, tenksz.

FeA 2009.10.22. 10:46:42

@májgeriberi:
Kedves Tőled, mi Téged és a hasonló cipőben is járható emberek érdekei miatt szóltunk, hisz nem vártunk semmilyen kompenzációt, ingyen utat, stb. Te meg leköcsögözöl látatlanban, anélkül, hogy ismernél. Meg van Rólad a véleményem, de nem írom le, mert semmit nem érek vele. A Tiéd is egy vélemény, eldöntik akik olvassák, hogy ki és mi lehetsz.
Igen, sajnos kommenteltem még egyet, ahhoz képest, hogy az előbb azt írtam nincs következő. Amikor Te elindulsz majd egy hétvégére és szállást keresel, jusson eszedbe majd amit ide írtál. Sajnos az a nagy magyar helyzet, hogy érdemben itt nem történik semmi, mindenki mossa a kezeit, hisz az előírásnak megfelel, látod.

brummancs 2009.10.22. 10:48:18

Micsoda egy tapló ez az "igazgató"!Isten mentsen az ilyen helyektől,ahogy ilyen bunkók vannak a vezetőségben.Akkor mit várhatok a személyzettől?

Az eszébe se jutott,hogy a csaj esetleg nem akarta elszúrni a pihenését helyszíni balhézással?(Voltaképp lazítani ment oda,nem pedig megharcolni a minőségért(?),amit kifizetett.)Aztán betelt a pohár.Búcsúzóul pedig nem látta értelmét ezeket előhozni.
Szarházi kicsinyes alak,aki magát járatta le ezzel a poszttal - mármint ez a Róbert,nem a nő!

Tökös Veréb 2009.10.22. 10:49:48

@FeA: szerintem ne állj le vitatkozni, a homáron abból még sok jó nem született :) nálam most ti álltok nyerésre, korrekt és nyugodt kommentet írtál. csak ne vitatkozz velünk "hülyékkel" mert lesüllyedsz a szintünkre és legyőzünk a rutinunkal :) ez alap igazság!

Tökös Veréb 2009.10.22. 10:52:13

@brummancs: igaz, folyamatosan reppelt volna a dirinek, a pingvinnek, meg a recepciósnak, a végén már összesúgtak volna a hátuk mögött "ott jönnek, nekik semmi sem jóék" aztán valamelyik pincér be is szólt volna : főzessél anyáddal kis köcsög! :)

Zimmer Robi! juhéééé!

májgeriberi 2009.10.22. 10:56:28

@FeA: azt, hogy köcsög vagy nem én mondtam hanem Te.

akikaztmondjákni 2009.10.22. 10:57:46

És itt a Re!:)
Hát igen,itt már csak akkor derülne ki az igazság,ha lenne videjó felvétel:)

genyó kapitány 2009.10.22. 11:04:28

@májgeriberi:

Szerinted mindenkinek meg kell hunyászkodni ha elmegy vásárolni/szállodába/étterembe?

Fizet-szolgáltat.
Ha az egyik nem stimmel, jogosan lehet felháborodni.
Róbert goda biztos felháborodott volna ha a vendég nem fizet, csak mondjuk 1000 forintot, mert ő ennyire érezte jól magát.
Én kereskedő vagyok, ha bejön a vevő úgy kell éreznie magát, mintha Ő lenne a világ közepe. Ha bunkó, akkor is.
Mert belőle élek.
Ha majd belefáradok elmegyek nepálba kecskeszart vakarni.

Rohadtul unalmas ez a 'szolgáltató is csak ember' hozzáállás.
Lófaszt, legyen ember otthon. A Munkahelyén meg legyen profi, vagy menjen a kurva anyjába.

Tökös Veréb 2009.10.22. 11:06:39

@genyó kapitány: ez így van, de most vérigsértetted a lelkizős vendéglátósokat!

hehe kiváncsi lennék, ha mondjuk a buszsofőrnek rossz napja van és öngyilkos akar lenni, azt mennyire nézik el neki az utasok. :)

májgeriberi 2009.10.22. 11:07:35

@FeA: azt megkérdezném, hogy miért maradtatok ott ha minden szar volt?
(A köcsögért tényleg bocs)

mazsola84 2009.10.22. 11:08:53

Többször is voltunk az említett hotelben (egyébként hivatalosan nem hotel). Nekünk nem volt még bajunk a tisztasággal, az étterem pedig egészen idénig kiemelkedő volt. Válság, spórolás, az étlapot a harmadára csökkentették. Amúgy ami van, az nagyon finom, és olcsó is. Mi évente 1x mentünk, a pincérek mindig emlékeztek ránk, és készségesek voltak.
A szaunában sosem voltunk, mivel mindig nyáron megyünk ugyanis csak kültéri medencék vannak. A posztoló komolyan gondolta, hogy a szabadtéri ÚSZÓmedencében októberben meleg lesz a víz? A termálvizet egyébként minden reggel cserélték a jacuzziban. Kb. 3 km-re van a fürdőjük, ami éjjel 2-ig nyitva van, elég baráti áron és tele melegvizes fasza medencékkel.
Legközelebb nézz utána, hova mész.
Az igazgató ettől föggetlenül egy fasz.

májgeriberi 2009.10.22. 11:10:25

@genyó kapitány: teljesen igazad van, ha elolvastad volna a kommentjeimet látnád én azt mondtam, hogy MINDKÉT FÉL HIBÁS!
Ezt üzenem @FeA: -nak is!

vikica11 2009.10.22. 11:19:53

Még csak annyit, hogy igenis, reklamálni kell, jobb helyeken intézkednek! Pokrócot is kaptatok nem??? :)))
Úgyhogy ha akkor nem merted kinyitni a szád, akkor most miért???
Egyébként meg egy ember véleményéből (még soha nem volt erre a hotelre panasz itt a homáron) meg nem kell ilyen messzemenő következtetéseket levonni, ezt saját bőröm tapasztaltam! Ha minden helyre,amit itt a homáron valaki lefikázott, nem mentem volna be, akkor már sehová se járhatnék! De persze lehet mindenkit leugatni, attól még lehet bámelyik jó hely, csak neki volt egy rossz élménye, de nekem meg ott egy jó élményem lehet/volt és ennyi! :)

Tökös Veréb 2009.10.22. 11:22:15

@vikica11: jó élményed volt ott? akkor lehet tied volt előtte a pokróc? nahát :)

vikica11 2009.10.22. 11:23:57

@Fulzsenszio: Nem erre a helyre gondoltam konkrétan, azért irtam, hogy bármelyik hely, de akár az én pokrócom is lehetne, és ha az lenne, büszke lennék rá!!! :)

CBF 2009.10.22. 11:24:08

@vikica11: Na ez a nem igaz, az Aldiba nyugodtan mehetsz, hiszen ott minden szép és jó.

brummancs 2009.10.22. 11:24:16

@vikica11:
Nagyon szívügyed ez a topic.A havert megvédjük,mi?

FeA 2009.10.22. 11:27:12

@májgeriberi:
Nem olvastad el figyelmesen, nem volt minden szar és ezért, meg amit leírt egy Kedves hozzászóló, hogy az Igazgató Úr a szállodájának él és mindent megtesz érte, nos ebben bízom én is, és ezért akkor nem is aggódom, hogy most majd miből fizeti a személyzetet, hisz nem lesz vendég.
Idővel már nem cuccol át az ember máshova ráadásul ismeretlenül Egerben. Ezt is egy internetes oldalról vadásztuk, eredetileg nem ide szerettünk volna menni, csak máshol nem volt hely, gondolom(utólag) ott nem véletlenül volt teltház, itt meg nem. Nem is akartunk sokat a szállodában tartózkodni, éppen csak ottlétünkkor szerettük volna élvezni a szolgáltatások színvonalát.
Bízom benne, hogy nem az itteni védekezés,hisz ennek már mind1, hanem egy új felfogás vezérli majd a szolgáltatót, hogy a jövőben mindenki jól érezze ott(is) magát.

mazsola84 2009.10.22. 11:27:35

Ja, egyébként, ha befizetsz egy svédasztalos dologra, akkor azt azért lehet tudni, hogy a vége előtt fél órával már nem sok kaja van. Ez az 5csillagos Siófokiban is így van. Ha mindent meg akarsz kóstolni, akkor oda kell menni 7-ra kajálni.
Nem mondom, hogy ez így jó, de mindenhol így van. Legalábbis én ezt tapasztaltam.

vikica11 2009.10.22. 11:28:52

@brummancs: nem szívügyem, csak kicsit, de te is megvédenéd a te ismerőseidet nem??? Egyébként ha megnézed a regisztrációm nem mai olvasó vagyok, régebben is kommenteltem, csak más néven! :)

vikica11 2009.10.22. 11:30:18

@CBF: Én lidlis vagyok, 100 méterre van!!! :)

FeA 2009.10.22. 11:32:39

@mazsola84:
Ne haragudj, de Te nem ebben a szállodában voltál, itt nem is volt kinti medence, és nem is erről szólt a panasz, hanem egy benti medencéről, jakuzziról.

vikica11 2009.10.22. 11:33:28

tényleg, volt már lidli fikázó beírás??? mert ha igen, akkor sikertelen vagyok, mert oda jár az egész családom és szeretjük nagyon! na erről beszéltem az előbb!!! :)

mazsola84 2009.10.22. 11:35:21

Ja, most látom, hogy fél9-kor mentetek kajálni. Akkor visszaszívva.
Egyébként ezek a csomagok átbaszások, jobban jössz ki, ha a rendes árat fizeted.

SimiTomi 2009.10.22. 11:36:53

@Fulzsenszio: :)

@Kobe: na, jó, de én nem ÁNTSZ vagyok, én jól akartam ott érezni magam. Én nem szabhatok ki büntetést - nekem nyújtsanak olyan szolgáltatást, amilyet én elvárok a pénzemért. Ha ez valamiért nem megy, akkor szólok nekik, hogy szedjék már össze magukat...

Tökös Veréb 2009.10.22. 11:38:22

@vikica11: ez így van, mert tudhatnád, hogy az ALDIba kell járni, a lidlis dolgozók is az aldiba járnak. :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.22. 11:40:01

@Dariengo: "A T. Igazgató úrnak javaslom, legyen a továbbiakban udvarias a vendégekkel (és az emberekkel általában), mert a királyság nem államforma ma Magyarországon."
Fene tudja, én is ugyanazt az elbaszott marxista történelmet tanultam, de akkor sem értem ezt a mondatot, ugyanis világlátott ismerőseim szerint pont azokban az országokban az általános magatartás az udvariasság, ahol királyság van. Az arrogáns bunkóság ezzel szemben többek között a villák proletárjainak eposzi jelzője.

vikica11 2009.10.22. 11:41:15

@Fulzsenszio: Majd ha építenek egy aldi-t is a közelben, addig megfelel a kisebb jobb is! :)

mazsola84 2009.10.22. 11:47:01

Akkor bocs, de sok volt a hasonlóság.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.10.22. 11:48:28

Ilyenkor tudok örülni annak, hogy nem is tudnám kifizetni azt, hogy megszopassanak a pénzemért...

Tökös Veréb 2009.10.22. 11:49:30

@vikica11: a haverodnak meg szólj, hogy máskor ne haragból, hirtelen felindulásból írjon. nyalt volna be tövig, akkor mindenki boldog lett volna!

vikica11 2009.10.22. 11:56:22

@Fulzsenszio: Ebben igazad van, én se gondoltam ezt a reakciót, de megértem, én is szolgáltató vagyok, igaz kicsit más téren, de kapcsolodik mégis a kettő (na jó, egy bizonyos terméket szállítok többek közt a hotelbe is), én is szoktam paraszt kocsmárosokkal beszélni, és néha el is küldöm őket az anyjukba, de vannak jó fejek, akikkel, meg nagyon jó viszonyba kerültem sok-sok év alatt.

szerintem12 2009.10.22. 11:58:58

Jobb lett volna, ha inkább kussban marad ez az arrogáns paraszt..Nehogy már a vendégnek kelljen mindenért szólni-megfelelő szolgáltatás kell nyújtani, hogy panaszra még véletlenül se adjanak okot, ha már ennyi pénzt ott hagy a vendég. Itt szerintem egyértelmű, hogy próbálnak mindenen spórolni: áram, víz, fűtés, kaja(nehogymá'ránkrohadjonkétadag), mosópor, kevés személyzet (takarító, pincér,medencetisztító..). Kedves igazgató úr: monnyon le!

májgeriberi 2009.10.22. 12:00:11

@FeA: figyi, ha beírsz a panaszkönyvbe akkor lehet elveszt pár csillagot hotel.(abból tanulnának)
Az nem a jó megoldás, hogy ottmaradsz aztán meg ideírsz és köpködsz.
Itt nem igazságot szoltáltatnak. Ezzel eléred, hogy a szállodát tönkrevágod magadat megutáltatod mert itt senki nem tudja igazán, hogy mi is történt valójában.
Tehát minden marad változatlan csak magatokkal és a szállodával szartatok ki.
Viszont nekünk volt egy jó sztorink.
ÉrtEDE

kurtabaing 2009.10.22. 12:01:07

Kedves igazgató úr, ön minden, csak nem szolgáltató. A leveleit meg korrektúráztassa vmi írástudóval.

CBF 2009.10.22. 12:03:48

@vikica11: Ajajjajjj, szolgáltatást, hotelbe is??? Meg sem merem kérdezni, hogy milyen szolgáltatásokat nyújthatsz. Ezért ismered annyira ezt a helyet?
Bocsi, ezt nem hagyhattam ki... :)

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.10.22. 12:03:54

Húbazmeg. Ma megyünk ebbe a szállóba wellnesselni!!!

Remélem hétfőn nem írok a Homárnak. :S

szerintem12 2009.10.22. 12:06:21

@FeA: Remélem Ti is hátrahagytatok egy "joghurtos" takarót:D

vikica11 2009.10.22. 12:07:12

@CBF: Igen, bizonyos dolgot szállítunk a hotelbe, amit te ott szépen megiszol!!! :)
Semmi gond, egy ilyen labdát én is lecsapnék szó nélkül! :)

isti77 2009.10.22. 12:11:27

Robi hozzáállása elég különös, néhol a helyesírása is.
Védekezését nagyjából ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor a székelyt szembesítik a ténnyel, hogy ellopott egy másfél mázsás disznót, mire ő azzal vág vissza, hogy az még egy mázsa sem volt.

- A koszos tányérok az asztalon voltak, de a vevő miért nem ült másik asztalhoz

- lehet, hogy csak 10 db csigatészta volt, de nem úszkálhatott a leves tetején

- lehet, hogy lukas volt a pokróc, és foltos a pléd, de kisebb volt a luk is (nem 20 Ft-os, hanem 1 Ft-os méretű.... nebazz! Összemérted? Előkapartál egy emlékbe eltett 1 Ft-ost?)

- lehet, hogy hideg volt, de a szálloda személyzete felajánlott, hogy hoz egy hősugárzót, amit a vendég állítólag elhárított azzal, hogy majd ő vesz egyet a Tescóban (Robi, ez különösen életszerű, lemegyek vidékre egy wellness-hétvégére, és feltett szándékom közben Tescóba szaladgálni hősugárzóért, 2 napra... vagy hátha otthon is kell majd, biztos ami biztos -én inkább neten rendelnék, és akkor, mint má tudjuk, a hétvége után vissza is vihetném, használtan).
Robi, mi lenne, ha fűtenétek a hotelben?

- meg úgy általában, minden igaz, de miért nem ott reklamált a vendég? Válaszodat olvasva nekem az jött le, hogy ez a legnagyobb bajod. Nem jó ez a hozzáállás Robi, hidd el. Még akkor sincs igazad, ha eltekintünk az általad is megfogalmazott alapigazságtól.

isti77 2009.10.22. 12:12:51

Ahogy látom, én is ráérnék délután inni, vevőt írtam vendég helyett egy helyen.

Take-it-Easy 2009.10.22. 12:20:24

@vikica11: Énmárcsakaztnemértem, hogy télleg miért kell külön szólni egy szállodában, hogy egy szoba hőmérséklete olyan legyen, hogy ne kelljen külön pokrócot kérni. Ez is milyen má? POKRÓCOT!!! Kedves IggazzzgatóÚr, van egy olyan találmány, amit takarónak neveznek, és ha az elég vastag (van téli és nyári verzió), akkor nem kell pokróc. De lehet, hogy én vagyok a pokróc, hogy ilyent eszembe jut így kifejezésre juttatni...
Asztalról koszos edény MINDEN ESETBEN leszed, főleg, ha a pincér többször is jár az asztalnál.
Nnna.

vikica11 2009.10.22. 12:25:54

@Fulzsenszio: :))) Majdnem!!! A posztban joghurt kanalazásáról volt szó, nem pedig ivójoghurtról!!! Amit én viszek oda, abból meg jól berúghat isti77 is, hogy hülyeségeket írjon!! :)))

Easyke! Nekem pl otthon is 20 fok van a lakásban, és a pár fokkal melegebben már aludni sem tudok! Azt viszont nem hiszem el, hogy a szobákban 20foknál kevesebb lett volna, szóval ez abszurd kicsit!!! :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 12:26:01

Mikor lesz uj poszt? a
Re-Re: Foltos pokrócot kapott a ....

:)

CBF 2009.10.22. 12:29:21

Bennem egyébként (többek közt) a következő kérdés vetődik fel a válaszlevél 2 mondatából:

"Tudja, annak idején, a főiskolán és a nagy " öregektől" is azt tanultam, hogy arany szabály, hogy a vendégnek MINDIG IGAZA VAN!"

"...és akkor Önnek valóban igaza lett volna…"

Magyarul, amit a főiskolán oktattak és amit az öregek tanítottak, az mind hülyeség???

Tökös Veréb 2009.10.22. 12:31:22

@horex: lópokrócot kapott nagyobb foltal :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 12:31:41

Meg milyen 1Ft-os lyuk???
Olyan már csak onlány bankolásban van, tehát nemis tudjuk a lyuk nagyságát
Tessék valami jobb hasonlatot felhozni

Mondjuk Kossuth ezüst 5Ft-os 1949-böl

Tökös Veréb 2009.10.22. 12:33:50

@horex: vajon a lyuk és a folt között van összefüggés?

vikica11 2009.10.22. 12:35:12

@Fulzsenszio: NA de milyen folttal??? :))

CBF Ezt már letárgyaltuk, ez egy rögtön, hirtelen felindulásból írt levél (én sem írtam volna szebbet :), de amúgy az igazgató úr tisztában van és tartja is a való életben ezt az alapelvet! :)
Ja és egy korábbi kommentre üzenem, nem vagyok az anyukája, sem senkije, csak egy "barát", legalábbis remélem, annak tarthatom magam! :)

Tökös Veréb 2009.10.22. 12:36:28

@vikica11: gondolom a lovak nagyobb joghurtot esznek nagyobb kanállal :)

vikica11 2009.10.22. 12:37:24

és most lehet megint engem anyázni, de leszarom, mivel ismerem őt, tudom milyen és tudom, mi igaz a sztoriból és mi nem! Nekem ez elég, ti meg fikázzatok csak! :P

Tökös Veréb 2009.10.22. 12:37:36

@CBF: a mondat igaz, a posztoló már csak VOLT VENDÉG, tehát a fenti kijelentés igaz marad!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.10.22. 12:37:48

én titkon még mindig reménykedem, hogy a levél kamu és ilyet egy szolgáltató, egy vendéglátó!!!! ember nem ír - de miután megnéztem az 'igazgató úr' iwiw adatlapját, már semmin nem lepődnék meg.

vikica11 2009.10.22. 12:38:29

@Fulzsenszio: lójoghurt???? Ciccolina biztos tudja milyen az, tudtommal ő már kóstolta!!! :) Kérjünk tőle egy leevett pokrócot! :)

akikaztmondjákni 2009.10.22. 12:58:25

@AnnaM: Nem lúzer,hanem ahhoz már spúr volt:) Sztem.Magában dünnyögött,h "bazz,60.000-ért itt fagyok meg blabla"...

akikaztmondjákni 2009.10.22. 13:05:37

@akikaztmondjákni: mert ugye nem vette meg:)
na megyek enni,mert már vááááááá

Zorro2007 2009.10.22. 13:09:45

"Inkább valóban én is a kanálról lecsöppent egy csepp joghurtra szavazok! De az tény, hogy a pokróc teljesen tiszta!"

Kedves igazgato úr, ezt kifejtené bövebben?Egy kis ellentmondast érzek az eröben.

Annyira tipikus, ha azt irta volna, hogy mea culpa jojjenek vissza egy hetvegere ingyé, itt arádozott volna mindenki ö meg bukott volna pár ezer forintot...ehelyett meg jogosan zuzzon a csába kedves igazgató úr...

Secnir 2009.10.22. 13:15:44

Sziasztok,

én meg a Pincér vagyok, a Recepciós barátja. El szeretném mondani, hogy mi történt, tessék meghallgatni a harmadik felet is!

Szóval lejött a vendég, hogy hideg van. Megnéztük a recepción, és 21° volt, és nálunk is ilyen meleg van otthon, tehát a vendég nem fázhatott! A szobaajtó feletti légkondicináló pedig azért fújt hideget, mert be volt kapcsolva. Kikapcsolás esetén bemelegszik a szoba.

A víz a medencében tiszta volt, mindössze annyi történt, hogy amikor lejött a tisztelt vendég fürödni, akkor bekapcsoltuk a medence spotlámpáit, és a fény-árnyék hatás miatt látszódott úgy, mintha koszos lenne a teteje. Ajánlom mindenkinek (de legfőképpen a vendégnek), hogy otthon a fürdőkádban próbálja ki egy zseblámpával. Ugye milyen kísértetiesen hasonlít ilyenkor a fürdőkád egy koszos medencéhez? Ugyanez vonatkozik a 'koszcsík'-ra is, ami egyértelműen a lámpaburán lévő minta kivetülése volt.

Az étterembeli esetről pedig csak annyit, hogy ÉN vagyok a felelős azért, hogy tiszta terítő és teríték kerüljön minden asztalra! Amikor elment négy vendég, épp elindultam a -vendég szerint- koszos asztalhoz, amikor megjelentek, és egyből leültek oda! (igazság szerint az egyetlen működő fűtő légkondi alatt van az asztal, ott szoktunk álldogálni, és köszönni a vendégeknek). Persze, hogy nem volt időm leszedni! És nem értem, hogy miért mondja, hogy csak 4 db szelet húst kapott, amikor egyrészt wellnessezni jött és csak egy járna, másrészt más helyeken csak kettőt adnak? Semmi sem jó nekik? ráadásul vacsorára volt csirkemell, padlizsán, paradicsom, sült csirkecomb, gyöngyhagyma - szóval volt választék. (itt jegyezném meg, hogy a fél marék gyöngyhagyma kicsit erős túlzás, önök nem látták, hogy a T. vendégnek mekkora péklapát kezei voltak...)

A masszőr kolléganőt felülvizsgáltattuk, és kiderült hogy frigid, ezért volt hideg a keze, ami átterjedt a tisztelt vendégre is. Ezért fázott a lábujja. Ugyan a masszőrnő ígért egy kisebb fűtőalkalmatosságot is, amiről később kiderült, hogy Béla lett volna a közeli melegbárból, aki bárkihez odabújik és felmelegíti, de ezt elleneztük, mert a vendég nem tett X-et a megfelelő rovatba a bejelentkezőlapon! Hiba volt, kedves H. Legközelebb figyelmesen olvassa át a bejelentkezőlapot, és töltse ki rendesen!

A pokrócmizériát is felfújja és ferdít a T. vendég!
Először is: nálunk vannak pokrócok, de azok IKEA pokrócok, és nem lehet kiégetni, és letejfölözni sem. a tejföl lecsúszik róla, az egyéb folyadékok szintén. Nem fogja se kard se golyó.
Hőálló KanGejzírStröm márkájú, lehet, hogy a mintázat tévesztette meg a T. vendéget.

szó mi szó, kérjük a T. vendéget, legközelebb ne írjon valótlanságot a Hotel Koronáról, és a T. Homárt kérjük, tegye közzé levelünket is.

Köszönettel
Hikkaronen Vattanneen Pincér és
Selma Gunnarson Recepciós.

Secnir 2009.10.22. 13:20:48

Azért herr Szily is megéri a pénzét:

beharangozó:
"Ha egyszer nem tiltakozott semnmi miatt a vendég, hogy került szóba a fűtőtest?"

idézet az eredeti posztból:
"Masszőr kolléganőjük meg is jegyezte, hogy valóban nagyon hideg van, [...] megígérte, hogy egy kisebb fűtőalkalmatosságot majd felküld a szobánkba, ha megtalálja - hát valószínűleg nem lett meg."

idézet Róbert leveléből:
"tudomásom szerint Ő, felajánlotta Önnek, hogy adunk egy melegítő készüléket, amit Ön azzal utasított el, hogy a párjával majd kimennek a Tescóba és vesznek egy előzőleg látott olcsó készüléket. [...] Azt remélem, Ön is érzi, hogy ha itt a helyszínen kifogásol valamit, akkor tudunk is tenni valamit az ügy érdekében."

így került szóba a fűtőtest. és nem fűtőtest a szóbába.

vikica11 2009.10.22. 13:20:58

@Secnir: nem semmi sztorit kerekítettél így hirtelen! :)

akikaztmondjákni 2009.10.22. 13:34:37

@Secnir: :D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

"KanGejzírStröm ":SD:D:D:D:D:D:D:D:D:D

CBF 2009.10.22. 13:36:27

@Fulzsenszio: Ja így már értem... Robi ezek szerint nem tervez hosszú távra.

akikaztmondjákni 2009.10.22. 13:36:53

Új posztot!Valami vicceset!:)

Firefly81 (törölt) 2009.10.22. 13:48:48

Nem fogja se kard se golyó - én ezen nyerítettem fel hangosan.

Eric_Cartman 2009.10.22. 13:50:37

AKCIÓ!
MILFINA Tejszínes joghurt
95 Ft helyett 79 Ft/pohár
www.aldi-hungary.hu/hu/html/product_range/3966_15182.htm

Secnir 2009.10.22. 13:56:54

Sziasztok

Térdepelli Gizella vagyok, a masszőrnő.

Előszö is szeretném leszögezni, hogy a vendég az első levelében mindenben igazat mondott! valóban hideg van a szállodában, és én is fázom!
Több éve dolgozom masszőrként különböző szállodákban (elsősorban Dél-Afrikában), és azt kell hogy mondjam, ilyen hideg még egy szállodában sem volt!
Valóban én ajánlottam fel egy Pajtás sütőkemencét a tisztelt vendégnek, de nem élt a lehetőséggel, mondván, ő nem pék. Pedig egyszerre négy ember is kényelmesen elfért volna benne.

ami azt illeti, én nem vagyok frigid! Ezt csak Hikkaronen Vattanneen a főpincér és a szerelme Selma Gunnarson a főrecepciós terjeszti.
A pokróc valóban lukas, és a másik valóban spermiéfoltos. Ezek úgy keletkeztek, hogy a főpncér és a főrecepciós a szálloda szobáiban élik ki vágyaikat. valószínűleg a spermafoltos volt alul, rajta Selma, azon még egy pokróc (mert nem olyan szép, sőt), és azért volt rajta egy lyuk, hogy azért Gunnarson valahogy meg tudja... ...izé... ....szóval azért.

És róbert, a szálloda izgatója szintén tudja ezt, azért kapcsoltatja le fűtést, ha ők vannak ügyeletben, mert a hidegben lehűlnek a vágyaik. csakis ezért.
a T. Homárt kérjük, tegye közzé levelemet.

Köszönettel
Térdepelli Gizella okl. masszőr és szájmantra

Secnir 2009.10.22. 14:06:11

és akkor még várom a Pokróc verzióját is...

akikaztmondjákni 2009.10.22. 14:09:37

@Secnir: Tudtam,h a főpincér és a recepciós voltak a pokrócon!:D

brummancs 2009.10.22. 14:10:17

@májgeriberi:
Akkor szerinted ki írjon ide?
Netán akinek nincsen panasza?

akikaztmondjákni 2009.10.22. 14:13:45

Nálam vannak a fotók és a videjó felvétel!Már küldöm is be:)

akikaztmondjákni 2009.10.22. 14:25:42

Az árak tartalmazzák:
svédasztalos reggeli, wellness részleg használatát (medence, pezsgőfürdő, szauna, tornaterem, pihenő), a Nemzeti Bormúzeum és István Pince rendszer megtekintése vezetéssel, játszótér, játszószoba, játékterem használat, fürdőköpeny használat.
Itt szó sincs meleg szobáról meg pokrócról:)Bár nem tudom ők mire fizettek be,de itt csak a reggeli van irva:D

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.10.22. 14:52:47

@Fulzsenszio:
Annyiféle modot ismernek ma az emberek...
:)
Azért szép, hogy napok teltek el és még mindig megtalálhato volt a folt
Mosogép + 5in1 értelmes mosopor?

Fapuma (törölt) 2009.10.22. 14:54:37

ide csak barmok jarnak. ide csak barmok jarnak? en mer jarok ide? mer barom vagyok? igen.

beszarok ezen a sok hulyesegen.

folytassatok, go ahead

vauvauvau 2009.10.22. 15:01:30

TISZTELT URAM!

Tudja, annak idején az ecseri piacon, ahol vettem a főisolai diplomámat, azt mondták az orosz maffiózok:
Szőkítsd az olajat, majd abból vegyél meg valahol vidéken egy volt SZOT-üdülőt.

HideousGenius (törölt) 2009.10.22. 15:02:11

@Fapuma:

Hát maga megőrült, hát maga megőrült, hogy mindent kétszer mond, kétszer mond?

nácivadász tűsarkúban 2009.10.22. 15:02:13

ez vicces, ahogy elismer a koszos pokrócot és tányérokat..

ez a mondat vitte nálam a pálmát:
"a csigatészta nem a tetején úszkál, hanem az aljára "lefekszik", így meg sem számolható…!"

nácivadász tűsarkúban 2009.10.22. 15:04:33

amúgy rég jártam erre, mi újság Pötyivel?

betépett felhasználó 2009.10.22. 15:05:34

sajnos igazat kell adjak a vendegnek.
a 137-es szoba pokroca, meg lepedoje kivanni valot hagy maga utan. (ahhh, de maris megkivantam.....), szoval a tevedes ott tortent, hogy mi hazon belul a 137-est csak ugy emlegetjuk, mint a "gangbangroom" . Neha ott szoktunk hancurozni a ejszakai szolgalatos evikevel, martikaval, izabellel es sorolahtnam, de minek.
a klima is azert van ott kikapcsolva, mert a tuzes hangulathoz folosleges lenne.
meg jo, hogy a hangulatfenyben a kedves vendeg nem vette eszre, hgy a lepedo is megviselt egy picit
media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/00/14/1b/2a/stained-sheet.jpg
igy csak a lyukas lopokrocert kell magyarazkodnunk.
media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/00/14/1b/29/smokey-blanket-full-of.jpg
ez hamarosan meg is tesszuk.
addig is a kedves vendeget visszavarjuk egy ingyen fajdalomdijszolgaltascsomagunkra a 137esre. A kedves neje is johet.

xy. KH PR

nácivadász tűsarkúban 2009.10.22. 15:08:51

@Secnir: :DDD nem akarsz könyvet írni? vagy legalább a fábry show-ba te mehetnél a sok tehetségtelen helyett

akikaztmondjákni 2009.10.22. 17:09:44

@HideousGenius: Hát ez kész!:D
Ma meg ezen röhögtem magam könnyesre:D:D:D

Whoo 2009.10.22. 17:38:14

Basszus 2 eve jartunk a szalloban pont egy ilyen 2 napos "akcioban", es tanusithato, hogy hideg volt mint allat. Decemberben voltunk, de csak delutan (!) volt futes par orara. A borkostolas joo volt volt, es a kajaval se volt gaz, de a hideg ottvolt!
Ja,es a zuhanyzot sem artott attakaritani elso hasznalat elott. A lenyeg, hogy tobbet en sem megyek oda, foleg hogy mar a fonoksegrol is megtudtam, milyen arrogans nepseg.
Reszemrol 1-es! Leulhet!
UFF En beszeltem

Ferlategla (törölt) 2009.10.22. 19:29:40

hajlok arra, hogy a posztolónak van igaza. az, hogy nem helyben adott hangot neki, részben hiba, részben érthető. ha egész idő alatt a reklamálásra és jogaik érvényesítésére fókuszálnak meg arra, h vajon kijavították-e a hibát, és ha nem, hát szóvátegyék ismét, akkor végképp elb@sszák a hétvégéjüket, ennyit meg tényleg nem ér a dolog. az emberek jelentős része nem panaszkodik, csak nem megy többé. ezt egy vendéglátónak, aki belőlük él, tudnia kell. ami meg a plédet illeti: gyönyörű érvelés, h a személyzet feltétezi, h nem fogják összepiszkolni a takarót. ennyi erővel a tányérjaikat se mossák el, mert feltételezhető, hogy a vendégek amúgy, gyárilag elmosogatnak maguk után. az más kérdés, hogy mennyire lehet kellemes összebújni egy koszos takaró alatt :( én szóltam volna

Whoo 2009.10.22. 19:35:14

Ja, es meg valami. 2 eve meg az volt a szokas, hogy a pezsgofurdo orankent ketszer volt bekapcsolva negyed orara. Spuuuuur van. Nekem ez volt a legfurcsabb

Vajmaci 2009.10.22. 19:37:20

@Zorro2007:
Meg egy évre előrefoglalással...jah..és egy fél vagyonnal!:D:D

Nekem (hamár itt ajánlósdiba ment át a dolog) a Cserkeszőllőn az Aqua-Spa Szálloda jött be...árban sem durva, és ennyire vendégcentrikus személyzettel ritkán találkoztam, pedig volt szerencsém pár helyen megszállni az elmúlt évek alatt!:D:D

v150r · http://soundcloud.com/v150r 2009.10.22. 20:48:22

"Inkább valóban én is a kanálról lecsöppent egy csepp joghurtra szavazok! De az tény, hogy a pokróc teljesen tiszta!"
nekem a "tiszta" egy kicsit mást jelent.

betépett felhasználó 2009.10.23. 09:58:25

@v150r: nekem a kanal meg a joghurt jelent mast

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.10.23. 11:30:50

Na, most nehogy már azon agonizáljunk itt, hogy szólt-e a posztoló vagy sem...!
Megint a lényeg sikkadt el: megfelelő volt a szolgáltatás? Az elkért lóvéért cserében biztosítottak mindent a vendég kényelméhez???
Erre kéne keresgélni a választ, nem azon ugrálni, miért nem ott, helyben pampogott a posztoló. Az egy másik szám címe, de most rohadtul nem ez a lényeg, különösen egy ilyen szarfaszú, unintelligens, nulla helyesírással rendelkező, felkapaszkodott tahó "igazgató úr" által irányított piti szállodácska esetében.

JDG 2009.10.23. 11:34:29

"...sőt a másik pokrócon lévő nyomot is sikerült felfedeznünk (helyszínelő lámpa segítségével)"

Akkor az mégsem joghurt volt.

Csóka 2009.10.23. 11:34:46

Ha romlott kaját raknak a kedves H. elé azt is megeszi szó nélkül? Aztán hazamegy szomorkodva és megírja a homárnak:)))))Ugyanmár! Nem hiszem el hogy van olyan ember aki szenved 3 napot és mosolyogva fizet. Szerintem itt valami nem stimmel:))))Vagy ha tényleg van ilyen mártír az magára vessen...Barátaim nemrég voltak egyébként a szállodában babával és ők nem fáztak és nagyon elégedettek voltak mindennel. Elég sok szálloda bezárt az elmúlt időszakban. Aki nyitva maradt az azért tud valamit. Átcseszett vendégekből pedig nincs pénz. Ezt mindenki tudja. Én hiszek a barátaimnak és ennek ellenére elmegyünk majd a Hotel Koronába. És ha foltos lesz a pokróc, hát kérek másikat:)))))Ilyen egyszerű.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.10.23. 12:42:03

@Csóka: Szegénykém, nagyon béna a hozzáállásod... Kérsz még egy pokrócot (1987. Balatonberény, úttörőtábor, ott kellett _kérni_ _még egy_ pokrócot...khm), aztán pokrócba bebugyolálva mászkálsz a jéghideg szobában egész este? Ez ám a relax-hétvége! Mindannyian erre vágyunk.
Nagyon tökös vagy, hallod...
Sok birka el van tévedve, de jó helyük van Itt.

Csóka 2009.10.23. 13:30:42

Tudod ki a béna? Az aki szó nélkül kifizeti azt ami hú de szar volt...

Secnir 2009.10.23. 13:33:39

nekem a joghurtról mindig az egészséges erotika jut az eszembe, ahogy rajhona ádám bámulja a tv-t....

Firefly81 (törölt) 2009.10.23. 14:17:38

@morrisal_: szerintem nem béna a hozzáállása valakinek csak azért mert a véleménye nem egyezik a tiéddel. Az óvodában talán ez a stílus járja mint a tied de a felnőtt emberek máshogy kommunikálnak.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2009.10.23. 14:23:26

2008-ban jartam ott februar vegen. a szoba nalunk is hideg volt a masszor megnyuzott (lesporolta rolam az olajat) a kaja viszont tenyleg jo volt...en sem ajanlottam senkinek a helyet, pedig kerdeztek utana sokan. izgato bacsi meg egy barom es alkalmatlan a feladatara.

silent76 2009.10.23. 19:57:12

Kedves Bányai Róbert!

ön így kis ö-vel, nem alkalmas szállodaigazgatónak.

Egyébként hogyan írhatja le, hogy egy pokróc teljesen tiszta, ami az ön állítása szerint is, idézem: "Inkább valóban én is a kanálról lecsöppent egy csepp joghurtra szavazok! De az tény, hogy a pokróc teljesen tiszta! Azt már csak megjegyzem, hogy sajnos ezek szerint az előző vendég nem rendeltetésszerűen használta a pokrócot és kiégette, valamint leette! Az már valóban a Mi hibánk, hogy ilyet nem feltételezünk senkiről, és emiatt nem néztük át a pokrócot mielőtt Önnek adtuk! "

Magyarul a pokróc KOSZOS volt.

Ha pedig este 10-ig van büfévacsora, akkor 21:59-kor is ugyanolyan kínálat kell, hogy az asztalon legyen, mint 18:00-kor.

/tno+DA= 2009.10.23. 21:51:43

Szimpatikus ez a diri.
Nem akarja kinyalni a vendég seggét attól való félelmében, hogy elpártol tőlük pár forró melegségre vágyó buzi, hanem viszonylag tárgyilagosan reagál és nem fél utalni rá ha a posztoló idióta. :D
Azt hiszem ha Egerben járok, ÉN ezt a helyet fogom választani.

/tno+DA= 2009.10.23. 21:53:10

@silent76:
Nem kerek, mert ha egy étterem pl nyitva van X időtől Y ideig akkor az Y idő legyen mondjuk 24:00 előtt 5 perccel már nem állnak neki főzni friss meleg ételt.
A vacsora 22:00-ig tekinthető zárórának.
Szóval nem kéne hülyének lenni. :D

Csóka 2009.10.23. 22:31:11

A ,,koszos,, pokrócot se tette szóvá a vendég ha jól értem. Hanem bebújt a kis foltos alá melegedni:). Ezzel most mit lehet kezdeni?
Egyébként velem előfordult már, hogy bár kimostam egy pólót, de elsőre nem jött ki a folt. Tehát attól, hogy foltos a pléd, az nem jelenti azt, hogy nem volt mosodában...

silent76 2009.10.24. 03:16:20

@/tno+DA=: 15 éve dolgozom szállodában, ebböl 3 éve Zürichben.
Nem kellene elmagyaráznod, hogy hülye vagyok.

effe 2009.10.24. 20:39:17

ha én ilyen levelet írnék egy ügyfélnek, mint amit az igazgató úr válaszolt, engem úgy rúgnának ki a munkahelyemről, hogy lábam sem érné a földet.
vagy egy igazgató ezt megteheti???

labi 2009.10.25. 15:59:17

hogy lett ebből az emberből szállodaigazgató?
a tulajdonos rokona, szopott érte, vagy mi? mert hogy ilyen mentalitással normál úton biztos nem kűzdötte fel magát az hótziher..

libretto 2009.10.25. 20:57:06

labi,ugye Te most magadból indultál ki ?!?!?!

Fairy Girl 2009.10.26. 10:54:36

Nagyon zavaró a helyesírása :(

szende77 2009.10.26. 15:56:39

Kedves Mindenki!
Az októberi hosszú hétvégére tévedtünk be ebbe a 3 csillagosnak nevezett szárnyba. Van 4 csillagos része is :) Mi 60 percet töltöttünk a szobában, mert én még dolgoztam, befejezetm 3 emailt.
Befejeztem a munkámat, és mentünk reklamálni a recepcióra, békés megoldást keresni, hogyan távozhatunk a legkisebb veszteséggel. A 3 csillagos szárny folyosója olyan, mint egy kollégiumé, keskeny, szőnyege a lépcsőn szakadt, minden kopott. Ha ezt éjjenként 7 ezerért szolgáltatják / szoba, akkor megmosolygom. DE 19.500 FT/ÉJ SZEMÉRMETLEN PÉNZRABLÁS, wellnessnek és 3 csillagosnak nevezik....
A szobáról tettem fel képeket egy véleményező oldalra, a férjem ma elküdte a levelet a Homárnak is. Leírom:) A szoba olyan kicsi, hogy oldalazva fértünk el az ágy mellett, a bútorok retró 80-as évebeli furnér lemez gyerekbútor méretűek, az asztalka is, mennyezet alacsonyan, mint egy rosszabb panelben. A meglepetés ezután jön: fürdőszba :) Régi 10x10-es leveles barna csempe, és barna szaniterek, a zuhany zöld a vízkőtől és enyhén penészes a széle. A wc csésze az ülőkénél rozsdás, a wc papír tartója úgyszintén. A lámpa is 70-es évek. A játékszobát még megnéztük, mert ruhában voltunk, wellnessbe csak bekukkantottunk ablakon át. A játékszoba 60-as évekbeli: műbőr alacsony kis fotelek, a kapcsoló leköszön a falról. A wellness normálisnak tűnt, de ruhában nem mehettünk be, bár az sem tartott volna ott, olyan szobában ahol papucsban sem akaródzott bemenni a zuhanyba. 43-as szoba volt a 3 csillagos szárnyban. Panaszunkra előjött a netes foglalással a 40-es éveiben járó recepciós hölgy és a 100%-ot ki akarta fizettetni - a mosdót használtuk csak. Végül egy éjszakában kiegeyzetünk, de ahogy ezt olvasom és újragondolom, nem kellett volna azt sem. Mutattak egy másik szobát is, hogy megfelel-e, az kicsit tágasabb volt, de a fürdő hasonló. Nem akartam 3 napot éjszakánként 19.500-ért pihenni egy ilyen helyen! Szerintem ez nemhogy nem profi, hanem a kőkemény szoc reál, ami azt hittem már elmúlt.
Végül Egerben maradtunk, éjszakánként 14.700 forintért, a Dobó tér mellékutcájában, majd kétszer akkora, kellemes szoba és tisztességes álapotú fürdő és szaniterek, mosolygós személyzet, és mindig feltöltött svédasztal.
Vajon ki működteti ezt a Koronát, és honnan kapta a csillagokat? Én a 3 csillagos szárnyat, ahol voltunk egy jobb állapotú kollégiumnak, vagy szerény panziónak tudom elképzelni. Éjszakánként 5ezerért, főidényben 7ezer max.
Voltunk már pár helyen ami wellness csillag nélkül, és kedvesek, helyesek, a képek a neten nem hazudnak, és a fürdőt is le merik fotózni a szobáknál, amit a hotel nem véletlenül nem tett meg a 3 csillagos szárnyban. És nem véletlen, hogy csak náluk volt szabad hely október 23-ára, bár meglepődtünk, hogy majdnem tele voltak.

Egyszóval ár-érték arányban ilyen pocsék ajánlatunk még soha nem volt, és ekkora átverésnek a netes oldalukat sehol nem éreztük. Mit pokróc, ágytakaró sem volt az ágyon. Képeken van :) És még soorolhatnám. Pnaszunkat helyszínen jeleztük, a két fiatal recepciós lány mosllygott, és semmit nem szóltak arra, hogy ugye nem mi vagyunk az elsők, akik reklamálnak. De távozni miután megnézte a szobát, még senki nem távozott.
Mi úgy döntöttünk, inkább 19-500 ft vesszen, mint a 71ezres csomagot fizessük ki a végén. Jobban is jártunk, nem bánom! Nekik is jeleztük, hogy elégedetlenek vagyunk, és lesznek következményei.

NEM AJÁNLOM SENKINEK, csak ha ki akarja dobni a pénzét, vagy az adrenalin szintjét akarja emelni.

Peetee 2009.10.26. 20:26:08

Bányai úr, értékelem a csípős hangvételét! Ha aszállodáját is hasonlóképp vezeti nem hiszem,h ott lenne a gond.

Péter
fuvarszervező

Whoo 2009.10.26. 23:37:46

@Csóka:

Nemrossz a reklam, bar a "Hotel Korona" cimet elfelejtetted beleirni! Egy jo hirdetesbe az sem art! Meg irhatnal az uj akcioitokrol is esetleg :)

Azert, ha elfogadsz egy tanacsot, akkor inkabb mas forumot keress a hirdeteseteknek. Itt mar kicsit elasta magat a tarsasag. Tobb, egymastol fuggetlen helyrol is ugyanazok a panaszok jottek elo. Ez MINIMUM elgondolkodtato kene hogy legyen.

Az meg kulon felhaborito, hogy az IGAZGATO is csak azt hozza fel mentsegul, hogy "miert nem szoltak"! NEM A VENDEG PANASZAT KENE VARNI, HANEM ENNYI PENZERT UGY KENE SZOLGALTATNI, HOGY FEL SE MERULJON SEMMI PANASZ! Ezen kellene elgondolkodni a kedves agyoniskolazott vezetosegnek ahelyett, hogy itt a haverok kommentjeivel probalja fenyeztetni a helyet, mert ez szanalmas, es csak a hulye nem lat rajta at!

UFF reszemrol

Ficak 2009.10.27. 17:37:42

"A pokrócon lévő 1 forintos nagyságú ( és nem 20 forintos) cigaretta okozta égést valóban megtaláltuk..." Hát nem mindegy, lyukas volt

"Inkább valóban én is a kanálról lecsöppent egy csepp joghurtra szavazok" Itt senki nem akart szavazni....

"Megjegyzem, hogy somlói nem volt szombaton, csak pénteken" Yesss ez a legtutibb!!!!

"...majd Én felteszem [szerk: a Homárra, mert ugyan olyan jogom van hozzá, mint Önnek.." A birodalom visszavág :-)

"..akkor Önnek valóban igaza lett volna..."

Hát komolyan, ilyet egy kabaréban hallani.....

kommentarman 2009.10.27. 19:32:00

Sziasztok,

Mi a párommal a közelmúlt egyik hétvégéjén a Hotel Silver-ben voltunk Hajdúszoboszlón ; ez egy **** Wellness hotel. Elvileg. Gyakorlatilag a tapasztaltak alapján nem az. Körbenéztünk a neten, körbekérdeztünk ismerősöket, plusz még saját emlékeinkre is hagyatkoztunk, gondoltunk a Shirazra Egerszalókon, az Azúrra Siófokon, és Velencén is nemrég nyílt egy új, elég jó szálló ; persze már mindegyik fullon volt,(elég későn kaptunk észbe) tehát maradt a Silver.Lefoglaltuk a hétvégére, visszaigazolás ok, etc.etc. , go.

A honlap egy tökéletes szálloda illúzióját festi le. Nos ezek az illúziók omlottak össze bennünk, amikor megérkeztünk. Már az gyanús volt, hogy két épületegyüttesből áll a komplexum , az utca két oldalán! (ez a későbbiekben lesz fontos) Az egyik egy 2-3 emeletes,új építésű, modern , a másik, a nagyobb rész egy régi hat emeletes szoci- szot üdülő fílinges épület. Még röhögtünk is hogy nem kéne hogy a régiben kapjunk szobát. Persze hogy oda kaptunk. A szoba semmi extra, 4*-os besoroláshoz viszont méltatlan a kiegészítőket illetően, kb. 3 *-os. Ez még nem is lett volna gond, a nap felét úgysem a szobában töltöd hanem a wellness részlegekben, végülis azért mész oda, és nem egy wellness szolgáltatások nélküli, főútvonalak melletti pihenő panzióba. A párom lement a wellnessbe , megbeszéltük h kis idő múlva én is követem őt. Nos ebből nem lett semmi, mert kb. 15perc múlva fázva jött vissza ; mint kiderűlt azért mert a 32-34 fokos táblával jelzett medencék kb. 26-27 fokosak voltak. 4-5 ember volt a két kis medencében,plusz a parton tanácstalanul ácsorogva még 10-15, és mindenki rövidesen ki is jött belőle, tehát nemcsak nekünk nem volt megfelelő.Pezsgőfürdő fél óránként 5 perc, két szűk átmérőjű lyukból. Jó, nézzük meg a kültéri fedett medencét, vízi bárral. Ott is ugyanez volt a hőfok, csak itt legalább helyesen tüntették fel, ott egy ember úszkált a hatalmas medencében, de pár perc múlva ő is kijött.Ja, és nagyon de nagyon hideg volt bent. Na, most mi legyen ? Érdeklődünk: sorry,de ez van,fáradjunk át az utca túloldalán található új részlegbe, próbáljuk ki azt a wellness részt. De hát azt meg hogy, sétáljunk át vizes hajjal fürdőköntösben, stb az utcán 10fokban ? Sajnos nincs fedett átjáró. Jó, átsétáltunk.Hát elég röhejes és zavarbaejtő volt h mindenki ott korzózott az utcán utcai ruhába felöltözve, mi meg fürdőcuccban dobtuk. Na ez a részleg viszont már kellemes volt,igényes, le a kalapom. Kiváló víz és levegő hőmérséklet, több lyukas pezsgőfürdő :-) (igaz h itt is csak 5percig), plusz még volt kültéri nyitott medence 32-34fokkal. Hát azt nagyon élveztük!

Ok, este lévén, vacsoraidő, sétáljunk vissza. Az előbb leírt jelenet megismétlődése után szobába fel, elkészülés meg ilyenek, vacsorára le, már nagyon vártam. Nos, várhattam volna még sztem egy jó ideig,mert 2leves, 4főétel és jónapot. Ha nem kell, akkor ne egyél.Bocsássatok meg, de sztem ez nem 4*-os ellátás. Borjúpaprikást vacsoráztam galuskával. Jó, én nagyon-nagyon szeretem, de ilyenkor vhogy nem az ilyen jellegű kajákra vágyik az ember. Ok, vacsora után kiültünk a bárba inni vmit. 30perc után meguntuk hogy ott volt előttünk az előző társaság leszedetlen pohara,tányérja, arról nem is beszélve hogy senki nem jött oda hozzánk hogy innánk-e vmit. Ezek után megbeszéltük h holnap délelőtt inkább távozunk, inkább kifizetjük a két éjszaka három napot, csak hadd menjünk el innen.

Reggel lementünk reggelizni. Ez kimondottan jó volt, ez a reggeli 4*-os volt. Amin viszont soha nem tudok elmenni, az a magyar ember és a büféasztal különös,megmagyarázhatatlan egyoldalú vonzódási viszonya. Elég sok büféasztalos étkezésen vettem már részt, de ezt soha nem fogom megszokni. A vacsoránál szokás szerint a legjobb védekezés a támadás alapon rohamoznak hogy kinek jut több. Az nem érdekes hogy a felét sem fogyasztják el a tányérokba helyezett ételnek. Nem értik h miért kis tányérok vannak kirakva reggelinél az asztalokhoz, nem pedig 32centis pizzatányérok; ráadásul még reklamálnak is ezért a pincéreknél, akik már szinte rezignáltan közlik a betanultat. A mi esetünkben sokan azt gondolták volna h ilyen gyenge wellnessért majd akkor jól kiesszük őket a kajájukből. Nos, mi nem vagyunk ilyen emberek. Jelen volt néhány külföldi házaspár is például a reggelinél, akik megdöbbenve szemlélték a magyar táplálék szerzési stratégiáját, és inkább megvárták amíg lemegy az első,majd a második hullám, és kiszedtek a kistányérba annyit, amennyit biztos h el fognak fogyasztani. Egy apukának csak az tartott húsz percig, hogy telehordja a négyszemélyes asztalt, kettőjüknek. És még hallottam is ahogy mondta : na, elhoztam mindent amit tudtam, hoztam neked hagymát is! Hát ez k..va jó volt, eddig bírtam szakadó röhögés nélkűl :-))) Mi pedig ott ültünk, és fél óra alatt kényelmesen megreggeliztünk, pedig nem úgy szereztem táplálékot hogy púposra szedtem a kistányért és közben megtapostam mindenkit. Milyen érdekes, így is maradt nekünk, és még jól is laktunk.

A várható reakciókra,kommentekre előljáróban azt szeretném vélelmemre felhozni , hogy tévedés ne essék : kiskoromban engem sem kergettek az asztal körűl ha nem 4*-os wellness szállóban töltöttem el napjaimat, de szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy én 4*-os minőségért Fizettem, ennek megfelelő árképzéssel, és nem ezt kaptam érte.

A konklúzió : A szálloda új építésű szárnyát bátran ajánlom mindenkinek, a régi szárnyat viszont nem javaslom senkinek.

Köszi a figyelmet és Üdv :

kommentarman

az igazi medwe · http://medwe.blog.hu 2009.11.08. 13:20:55

Nem tudom, mi igaz a vendég reklamációjából, az igazgató elvtárs válaszát olvasva talán nem is érdekes.
Bányai Róbert igazgató úr pontosan bemutatta, milyen lehet az általa igazgatott intézmény.
Balkáni.
Amilyen a levele.

Lorenz 2016.11.30. 12:12:00

"Ha szólt volna tudtunk volna segíteni!"
Hja, mintha nem szólt volna a szerencsétlen.

R.I.P Normális vendégellátás
süti beállítások módosítása