Az előző esethez hasonló a mostani is: az MBT cipő lelkének nevezett szenzor Zsuzsa ötvenezres cipőjében is gyorsan tropára ment. A szerviztől másodszor is ugyanolyan hibásan kapta vissza, a cserére viszont nem hajlandóak. Úgy tűnik az MBT panaszkezelése nem túl gördülékeny, kíváncsian várjuk a fogyasztóvédelem állásfoglalását.
Vettem nyáron egy MBT szandált. Egészen pontosan július 10-én. Többek áradoztak nekem korábban róla, hogy az milyen jó, és mivel derékfájós vagyok, gondoltam, tényleg jó lesz, hát összegyűjtöttem rá az 56ezer (!) forintot és beruháztam egy szandálba. Kemény két hónapig élvezhettem az MBT szandál jótékony hatásait, amikorra is a szandál lelke, a szenzor, ami biztosítja a rugalmas járást, a bal szandálban minden előzmény nélkül kiment.
Innentől kezdve olyan érzésem lett, mintha sántikálnék, hiszen a bal lábam minden lépésnél lejjebb süllyedt, mint a jobb. Elképzelésem sincs, mi okozta a hibát, hiszen mindkét cipőt értelemszerűen teljesen egyformán ápoltam.
Visszavittem a garanciális szandált javításra a boltba, ahol készségesen átvették és 3 hét múlva meg is érkezett a szandálkám. Boldogan bújtam bele, hogy de jó lesz nekem, még október legeleje volt és jó idő, gondoltam, kihasználom az utolsó szandál-hordós napokat. Két óra (!) múlva azonban ugyanúgy kiment a szenzor a bal szandálból. Sebaj. Biztos valami tévedés. Másnap visszavittem, megint átvették, megint eltelt 3 hét és ma visszakaptam a szandálomat - ugyanolyan rossz állapotban. A szervíz ráírta az adatlapra, hogy kicserélték a szandált, a szandál azonban ugyanolyan vacak maradt. Hordhatatlan, mert ha az egyébként nem sántikáló ember az 56ezer Ft-os szandál miatt sántikálásra kényszerül, akkor az a hordhatatlan kategória szerintem.
Ezúttal természetesen nem vettem át a szandált egy percre sem. Azonnal elkezdtem követelni, hogy akkor cseréljék ki a nyilvánvalóan selejtes szandált. Mint megtudtam, ők ilyet "nem tehetnek", mert "a szervíz dönti el, javítható-e a hiba, és lám, ők kijavították". Már amennyire javításnak lehet nevezni, ha ugyanolyan állapotban érkezik vissza hozzám a szandál, ahogy leadtam. Eléggé tehetetlennek érzem magam, főleg, mert azóta két információ is eljutott hozzám:
1. Családtagom kidobta a szemetesbe a hasonlóan mindig javításra szoruló, használhatatlan cipőjét, feladva a harcot.
2. Ha valaki olyan peches, hogy selejtes gyártmányt vásárol meg aranyárban, mind ilyen küzdelemnek néz elébe, mert az MBT sajnálatos módon egyáltalán nem tartja fontosnak, hogy biztosítsa az ügyfél elégedettségét, ha már selejtet is forgalmaz.
Azért nem vagyok 100%-ban tehetetlen, következő utam a legközelebbi ügyfélfogadási időben a fogyasztóvédelemhez vezet majd. Hátha lehet még mást is tenni a frusztrálódáson kívül.
Üdvözlettel:
Zsuzsa
Az utolsó 100 komment: