Tékozló Homár

Gyerekeket rémített halálra a DM vadbarom őre

2009.11.02. 13:30 | ge | 141 komment

A DM biztonsági őre az unokahúgával nézelődő 14 éves lányt tolvajnak nézte, ezért  egyszerűen bevonszolta magával az irodába. De csak őt, a halálra rémült 7 éves kislányra a kutya se figyelt, senki nem akadályozta meg, hogy bepánikolva kirohanjon a boltból. A drámai vég szerencsére elmaradt, de a feldühödött apa a rendőrséghez fordult, hogy beperelje a vadembert és a bolt összes alkalmazottját.

Azt hittem a bolti biztonsági őrök tevékenysége már elérte a mélypontot, lejjebb nincs. Hát van. Természetesen DM, ahogy azt már megszoktuk, Mexikói út, péntek délután (Devil’s Night nemsokára kezdődik). Lányom (7 éves múlt) betér az üzletbe vásárolni a 14 éves unokanővérével. Egyszer csak előront egy hontalannak kinéző nagy darab ember és az unokatestvért ordítozva berángatja egy ajtó mögé.

Szegény gyereket meg nemhogy ott hagyják magára, de hagyják, hogy bepánikolva belerohanjon a vakvilágba. Már elnézést, de ilyen nincs. 7 éves gyerek, akinek éppen elrabolta egy vadállat az unokatesóját, be van pánikolva és eszetlenül rohan, azzal bármi megtörténhet. Troli alá rohan, stb. Mielőtt jönnek a “mindent jobban tudók”:

1.    A unokatestvér bűne annyi volt, hogy megnézett egy terméket, majd visszarakta a polcra (gyengébbek kedvéért: NEM LOPOTT SEMMIT).

2.    A (mint kiderült) biztonsági őr annyira csak szórakozni akart egy tini lánnyal, hogy arra nem volt képes, hogy belenézzen a táskájába és kiderítse, hogy alaptalanul vádol. Pedig ideje lett volna rá, de azt arra használta, hogy sértegesse, alázza  az ártatlan lányt.

Igen, megyek a rendőrségre feljelenteni (kiskorú veszélyeztetése, emberrablás, hamis vád, becsületsértés, stb.) az egész bolt ellen, hiszen ha már a pénztárosok és eladók nem képesek megfékezni azt a perverz állatot, akkor legalább figyeljenek oda a felügyelet nélkül maradt kisgyerekre. Szerintem ez alapvető elvárás. Hála Istennek a lányom szerencsére belefutott nagyapjába, aki le tudta valamennyire nyugtatni és sikerült az elrabolt unokatesót is kiszabadítani (persze bocsánatkérés helyett további sértegetések közepette, de hát mit várjon az ember a DM-től). 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.11.02. 15:36:34

Én 7 évesen már önállóan jártam kocsmába.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.11.02. 15:37:51

@CatMother: Neked nincs gyereked, jól sejtem?
Vagy ha van, nagyon messze van a 7 évtől.

SXB 2009.11.02. 15:38:11

@CatMother: igen, én is de én még azt is aki maga helyett a gyereket küldi vásárolni...egy 7 éves gyereknek a játék és a tanulás a dolga, nem a beváárlás...

SXB 2009.11.02. 15:40:04

@CatMother: ugye most embergerekrőkl beszélünk, és nem macskakölykökről?
tényleg, nem akarok személyeskedni, de neked van gyereked?nekem van, még 3 éves, de nem fog bevásárolni járni 7 évesen, az tutti...

SXB 2009.11.02. 15:41:27

embergerekrőkl=embergyerekről

XCat 2009.11.02. 15:41:58

@SXB: Édes lányom, vagy nem tudom mi vagy.. a vásárlás marhára nem egyenlő a bavásálással. A te gyereked még sosem vett magának semmit?
Nem kiló kenyeret, meg karton sört, hanem játékot, ékszert, édességet, stb? :)

Nem mindenki úgy él, ahogy nálatok, na.
Üljél le.

XCat 2009.11.02. 15:43:24

@SXB: Nem, nincs gyerekem. Keresztgyerekem van. Az szokott vásárolni. (Én tanítgatom. Ő meg elmagyarázza nekem, mi micsoda a telefonomom. Igaz, már 9 éves lassan.)

SXB 2009.11.02. 15:44:26

@CatMother: de istenem, itt most a DM-ről van szó!!!!a 7 éves gyerek ott volt a drogerie marktban, az unokatesójával, KEtten...
és nem, nem vett, mert mint írtam 3 éves...
és ne lányomozz, mert hanem uramozz. köszi.
na most akkor te ülj le és nyugodj meg...

XCat 2009.11.02. 15:48:52

@SXB: nohát.. tisztára hisztérikus csajnak néztelek.. :D
De akkor ez a probléma, nem láttál még közelről kiskorút.

Uramozni? Gondolod, hogy vagyunk mi olyan viszonyban? :D

Posztot olvasd el megint. db 7 éves, meg 1 db 14 éves gyerekről volt szó. Azok ketten együtt okosabbak nálad. :D

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.11.02. 15:49:06

@CatMother: Ne haragudj, ha sommás lesz a véleményem, de...

Te nem vagy hiteles.

XCat 2009.11.02. 15:50:29

@SXB: ennyit.:)

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
Az lehet, de az SXB meg hülye. :D
És szerintem mind a kettőtöknek valami gyárihibás gyereke van. Vigyétek orvoshoz.

akikaztmondjákni 2009.11.02. 15:52:19

Most nem azért,de én se engednék le egyedül egy 7 éves gyereket sehova se.DE!Ott volt vele ugye a 14 éves nagyleány...én még azt se mondanámnak nagynak,mert az ilyen korúak is nagy veszélyben vannak.DE!14 évesen már egyedül jártam a suliba-jo,sulitársakkal-szoval,nem vittek anyámék minden reggel,meg nem jöttek értem.Biztos aggodtak ők is,de hát ugye ez van...
Na.DM-be nem engedünk gyereket egyedül eután:)

Mylady 2009.11.02. 15:54:33

Már nem azért, de aki csodálkozik hogy egy 14éves gyerek szülői felügyelet nélkül megy boltba, az hol él???

Annak idején én 14éves koromtól mehetettem diszkóba (és le voltam maradva), már 10évesen barátokkal jártam moziba, strandra stb.
A 8évvel fiatalabb öcsémet bölcsődébe alkalmanként, óvodába viszont rendszeresen én hordtam, hétvégenként és iskolai szünetekben pedig egész délelőtt én felügyeltem rá és én foglalkoztam vele. Úgy két éves korától (10éves koromtól). Félig én neveltem.
11évesen pedig iskolai csoporttal voltam Berlinben és Potsdamban kirándulni, 1 hétig, vonattal. 1 tanár és 1 idegenvezető kísérte a 2x fős csoportot. Kb alapfokú németnyelvtudásunk volt, mégis boldogultunk. Berlinben és Potsdamban is volt többórás szabadprogram, a tanár annyit kért, hogy senki ne mászkáljon tökegyedül és érjünk vissza x órára a találkozási pontra. És senkinek nem volt problémája. Egy vadidegen országban, 11évesen.

Nehogymár egy 14 éves gyerek mellé folyamatos szülői felügyelet kelljen!

A 7éves más, azt teljesen megértem.
És a posztoló felháborodását is.

XCat 2009.11.02. 15:55:13

@akikaztmondjákni: már megbocsáss, de ez stratégiailag hibás... ugye most a DMes őrcsókát kirúgdalják, akkor valahol máshol lesz. Tehát a DMbe nyugodtan engedheted a gyereket, és máshová nem szabad. ;)

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:03:22

@CatMother: Ja,jó:)Pl. hova nem?:)Diszkon kivül:)A 7 évesröl beszélünk vagy a 14röl?:)

Bálnavadász 2009.11.02. 16:11:16

Csicska biztonsági őr, a kis szarosoknál veri a nyálát de amikor a kigyúrt kan cigány lopja a túró rudit akkor nem mer odamenni hozzá...

XCat 2009.11.02. 16:11:20

@akikaztmondjákni: hm, mekkora gyereked van?
Különben mindegy, tedd be egy méretesebb dunsztosüvegbe, azt rá egy kiskocsira, és húzd mindenütt magad után. (mozgólépcsőn görgesd, de csak óvatosan.)
Akkor hótziher, hogy nem tud elmászkálni, és biztonságban is lesz.
Ha nagyon integet, azért nyisd ki a tetejét, hátha fogy bent a levegő.

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:14:01

@CatMother: Te szívtál valamit?:D Add már meg a dílered számát:)
Nekem amugy egy 2 és fél éves,rendszerint alszik egész nap,erösen horkol,fingik és büfög:)Egy nap kétszer viszem le,akkor el van lent egy bottal,aztán kaja és alszik megint:)

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:16:22

Ha nagyon integet, azért nyisd ki a tetejét, hátha fogy bent a levegő.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

BMW135i 2009.11.02. 16:16:39

mylady: egy 14 éves lány (gyerek - életkoránál fogva korlátoltan cselekvőképes - ez a jogi álláspont másnéven törvény) ennek megfelelően nem alkalmas arra, hogy megfelelő felügyeletet biztosítson egy 7 éves gyermek számára nyilvános helyeken. az hogy, Te 14 évesen diszkóba jártál meg ki tudja hova, téged és a szüleidet minősíti - és annak ellenére, hogy sok 'dysfunctional' család van ahol ez 'normális' attól még nem az. (csak azért mert rengeteg a nemtörődöm, odafigyelni képtelen vagy nem akaró szülő - ne ez legyen a norma) ahogy pl egy 10-14 éves gyereknek nem kell mobiltelefon se, manapság mégis sokaknak van. ez is szükségtelen. de mind1, szerintem - normális családban két ilyen korosztályú kisgyerek nem jár egyedül vásárolni se a DM-be se sehova. de lehet én kaptam konzervatív nevelést. az iskolai utazás (én is voltam CISV táborban 12 évesen 1 hónapot külföldön) teljesen más, mert ott a kisérő tanár felelős a Te és a többiek biztonságáért - nem egy kiskorú. ha anyukának kell papírzsepi meg tampon menjen el és vegye meg a DM-ben, ha már ennyire félti a gyermekeit a tapló biztonsági őröktől, emberrablótól, busztól stb...

XCat 2009.11.02. 16:16:42

@akikaztmondjákni: Kérlek szépen, tejet (díler: tesco, típus: parmalat 2,8%).

Amúgy most miért? Ha egyszer a köz akarattya azt kívánnya, hogy a gyerekre vigyázzunk, hát akkor vigyázzunk. :D

Aztán majd nézegessük, mi lesz belőle....

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:22:57

@CatMother: Na,az nálunk is van a hütttőben:)Én kávézom meg narancslé meg tea,lehet ez a baj?:)
Itt most sokmindenkinek igazat adok ebben is,abban is.
Bár én azoktol a szülőktől vagyok ki,akik a kutyáktól féltik a gyereket iszonyat m odon,amikor ott a gazdája és fogja pórázon a gyerek meg jönne oda simogatni...

XCat 2009.11.02. 16:24:22

@BMW135i: "az hogy, Te 14 évesen diszkóba jártál meg ki tudja hova, téged és a szüleidet minősíti - és annak ellenére, hogy sok 'dysfunctional' család van ahol ez 'normális' attól még nem az."

Nono, hátrébb az agarakkal. Hogy te nyomorék voltál, az nem jelenti azt, hogy más is az volt.

(Remélem tetszik a stílus.. Merthogy TE ugyanezt használtad.)

Amúgy meg mindenki fogja már fel mindenki, hogy a nyolcvanas, hetvenes akármilyen években teljesen más volt gyereknek lenni, mint most. Ezeknél a kölyköknél már farkastörvények vannak, anyagi helyzettől meg társadalmi státusztól függetlenül, és valszeg lényegesen gyorsabban szívják magukba az információkat, mint akármelyikünk itt. Amelyik nem bírja, abból lúzer lesz. Nem entyempentyem ümggyülümbüngyülöm stílusban kell őket nevelni, és akkor minden oké.

Ettől függetlenül persze megtámadhatják, molesztálhatják, eladhatják rabszolgának, szervkereskedőnek, akárminek, de ez nem azon fog múlni, hogy mennyire állsz felette, és óvod a széltől is.

XCat 2009.11.02. 16:26:59

@akikaztmondjákni: erre most nem írok semmit inkább.. nem miattad, miattuk.:)

Candace 2009.11.02. 16:30:41

A DM-ben tényleg idegesítően túlbuzgók a biztonsági őrök, viszont ott vannak a legkedvesebb eladók is. (:

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:33:07

@CatMother: Ez is igaz!
Én is már B oldalas vagyok,szoval abban akorban voltam gyerek én is.

XCat 2009.11.02. 16:39:08

@akikaztmondjákni: mert parasztlázadás lenne belőle, azé'
:)

Az a lényege, hogy a legtöbb embernek egyszerűen nem kéne szaporodni, vagy ha már megtette, szegény nyomorult, kiszolgáltatott kis izét nem kéne nála hagyni. ;)

viragimado 2009.11.02. 16:44:52

Rendszeresen járunk Dm-be, de nem volt még velük gond.

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:46:21

@CatMother: Remélem elsösorban a tudod kikre gondoltál:)

XCat 2009.11.02. 16:49:24

@akikaztmondjákni: most véletlenül nem őrájuk. :D

"A rendes emberekben sok minden van, amitől viszolygok. És ez nem a bennük lakó rossz."
Valami niccse, vagy ki mondta.. ;)

Silent Bob 2009.11.02. 16:56:23

@BMW135i: Én (és még sokan mások) 14 éves koromtól kollégiumban laktam, a szüleimtől 70 kilométerre. Hetente egyszer láttak, és akkor még mobiltelefon sem volt jellemző.

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:56:41

De én rájuk gondoltam:)Rájuk néz az uruk,aztán már terhesek is...

akikaztmondjákni 2009.11.02. 16:57:39

@Candace: Ez biztos nem az Érdi boltra jellemző:)Én ott voltam párszor,de...

XCat 2009.11.02. 17:00:26

@akikaztmondjákni: Te honnan tudsz ilyeneket? :)

akikaztmondjákni 2009.11.02. 17:03:02

@CatMother: Há'mé?Nem igy van?Hány gyereke van egy átlag roma családnak?Nem egy,az biztos...

XCat 2009.11.02. 17:09:02

@akikaztmondjákni: Nem szoktam őket nézegetni.. Pont múltkor gondolkodtam azon, hogy hetek óta egy szál árva romát nem láttam, pedig elég sűrűn mászkálok kint... :)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.11.02. 17:11:44

Érdekes, az Aldiban nem szoktak ilyenek előfordulni.

BMW135i 2009.11.02. 17:15:12

@CatMother: tök jogos amit írsz :):) a stílusommal kapcsolatban. nem is akartam kedvesnek tűnni. én mindössze 30 éves vagyok így nem érzem, hogy az őskorban nevelkedtem volna. nyomi gyerek sem voltam - focizni, teniszezni, lovagolni, kirándulni, úszni, horgászni jártam kiskoromtól, közben azért volt Nintendo meg doom és need for speed – de 17 évesen 2 felsőfokú nyelvvizsgám volt. nyaranta dolgoztam a zsebpénzért és úgy jártam külföldön egyetemre, hogy mellette csaposként melóztam a tandíjért. 4 lánytesó 'árnyékában' sem lettem homokos :) ennek ellenére továbbra is állítom, hogy az általad vázolt családi viszonyok akár általánosak akár nem - helytelenek és nem normálisak. a farkastörvények ahogy Te írod a hülye szülők miatt alakultak ki és minden normális szülő felelőssége, hogy a gyerekeivel megértesse mi az értéke a dolgoknak (pl pénznek), a családnak és a tisztességes helytállásnak. az, hogy valaki nem entyempentyem ümggyülümbüngyülöm :) módon neveli a gyerekeit nem feltétlenül jelenti, hogy 14 évesen kifestve telcsivel műkörömmel engedi el diszkózni. de ez csak az én véleményem, Te persze csinálsz amit akarsz. szerintem egy csomó mai gyerekeknél a 10 hetes szálkásszőrű tacskóm értelmesebb és több információt szív magába, de legalábbis tiszteletből mindenképp. Ezért kérlek ne hasonlíts egy mai gyereket a tisztességes fórumozókhoz, mert szerintem rendkívül sértő rank nézve  és szarok rá, hogy gyerekként bekötött szemmel végigcsinálja a playstation játékokat, és 100x többet tud az amerikai zenészekről és gyorsabban küld sms-t mint a kolibri szárnycsapása de kirándulni erdőben életében nem volt és mondjuk picsányi szoknyában melírozott hajjal mobiltelefonnal rohangál diszkóba 14 évesen vagy itt mondjuk a DM-ba. Hát a faxom

akikaztmondjákni 2009.11.02. 17:17:14

@hüjehalyó: Nem hát!Nálatok a bizt.őr mosolyogva segit a kislányoknak elérni a felsö polcokat is!:)

BMW135i 2009.11.02. 17:18:36

@Silent Bob: igazad van, csak ez tök más. mert a kolesz és a hozzátartozó középiskola egy viszonylag biztos környezet, szabályokkal - ahol a gyerek felügyelet mellett csoportosan lakik. amúgy a koleszes haveroknak első dolguk volt pénteken hazamenni a családhoz.

XCat 2009.11.02. 17:21:39

@BMW135i: Családja válogatta, én pl örültem, ha nem kellett. (Nem, nem azért, mert szegények voltunk, nem voltunk azok. :) )

A többivel kapcsolatban.. kicsit általánosítasz, és kicsit túl nagy az arcod.. és egyelőre nem győztél meg róla, hogy van mire fel, de végülis mindegy. :)

"Tisztességes fórumozók"... baszod, ennél leköptem a képernyőt kávéval. _D

Jawad.Zairi 2009.11.02. 17:25:52

ezaz, jelentsd csak fel őket jó magyar szokás szerint

BMW135i 2009.11.02. 17:34:25

@CatMother: :) ne de legalább egyszer nevettél. bocs az arc miatt. nem akartam, de lenyomiztál...

XCat 2009.11.02. 17:40:11

@BMW135i: Mindazonáltal..
1. kölyök nem dolgozik. Nyaranta sem, akkor pihen. A kölyök tanul, azért kölyök. Egyetemre akkor megy, ha megengedhetem magamnak (meg fogom), és akkor sem melózik, maximum szórakozásból, és olyan helyen, ahol az én haverom a főnök.

2. a farkastörvényeknél félig igaz, a hülye világnak részei a hülye szülők is. Én azt nevezem normálisnak, hogy ha a gyerekkel azt érteted meg, hogy a pénznek önmagában nincs értéke, hanem kizárólag egy eszköz. Az, hogy mennyél el fijam melósnak, hogy tuggyadmán, milyazaz élet, nálam nem menő, sajnálom. :)

3. 14 évesen diszkó.. végülis miért ne, ha éppen arra vágyik, majd megy vele a testvére, vagy küldesz vele kísérőt.
Diszkóba nem megyünk tanyasi libapásztorlányként, tehát természetes, hogy ki van festve. :) (feltéve persze, hogy nőnemű. Ha jól neveltem, úgyis rájön, hogy ez nem az ő közege, elvenni nem fogom tőle.)

4. Az amerikai zenészek között rengeteg olyan van, aki igen komoly eredményeket tett le az asztalra, és lazán felveszi a versenyt akármilyen klasszikussal. talán nézzük el nekik, hogy még élnek, ők sem kívánják a te halálodat.
Sőt, az, hogy te odavagy teszem azt Hofiért vagy Jókai Mórért, messze nem biztos, hogy magasabbrendű tudás, mint az övé.

5. Kirándulni? Na az aztán baromi biztonságos. Szemét, hajléktalanok, perverzek, drogosok, orvvadászok, miegymás. Oda majd akkor menjen a kölyök, ha az apja megtanította lőni.

6. 14 évesen nyugodtan járhat DM-be, főleg ha lány. Neked is sűrűbben kéne járnod, hogy megnézd, mennyi mindent árulnak.

Összefoglalva; kurvára ellenszenves vagy. :)

Mialee 2009.11.02. 18:47:56

Hát, nekem egy 6 éves öcsém van, de én kábé attól vagyok rosszul, hogy anyám még a cseresznyét is kimagozza mert nehogy már véletlenül beleharapjon a magba - aztán a gyerek azt se tudja, hogy kell rendesen gyümölcsöt enni, banánt hámozni, kártyát csomagból kiszedni, cipőt felvenni és még sorolhatnám.

Ha a kérdéses 7-éves az üzletből kirohanva a nagypapájába futott bele, akkor feltételezem nem laktak túl messze... Lementek a gyerekek kicsit az utcára "jó" levegőt szívni, vagy játszótérre, aztán a nagylány (14 évesen már nyolcadikos, lassan érettségizik... ne tekintsük már cselekvőképtelennek) kitalálta hogy menjenek be szétnézni egy boltba.

Nem ezen kell felháborodni, hanem a tapló biztonsági őrön, aki a frászt hozta egy gyerekre, meg felügyelet nélkül hagyott egy még kisebbet. Mert ha annyira figyelte őket hogy kiszúrt egy nem létező lopást, fel kellett volna neki tűnni, hogy a lánnyal egy kicsi is van.

2009.11.02. 19:11:17

Az ügy igenis rendőrségre tartozik, leginkább személyi szabadság korlátozásának minősített esete (fiatalkorúval szemben elkövetve) állna meg itt szerintem, de az vegytisztán.

Ha a posztoló olvassa ezt, a rendőrséggel egyidejűleg tegyen bejelentést az eset részletes leírásával a vagyonőrök kamarájánál is, _hivatalos levélben_, amitől sokkal jobban fosnak, mint a rendőrségi eljárástól:
www.szvmszk.hu/
Legalább az ügy kivizsgálásáig jó eséllyel fel fogják függeszteni az illető troll kamarai tagságát, és legálisan nem dolgozhat, nem vállalkozhat ilyen téren.

A DM főhadiszállására is mehetne hivatalos levél az ügyről, a külföldi központot célszerű megcélozni angol nyelvű levéllel, Mo.-n valszeg csak leráznának.

queenga 2009.11.02. 19:14:31

nem szép, nem szép, de csak én érzem, hogy kedves apuka kicsit túlspirázza a dolgot?

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.11.02. 19:49:17

Az volt már, hogy "csak a dolgát végezte"?

Egyébként felháborító, nekem hétéves koromban már munkát kellett keresnem, dolgoztam is, egy répaföldön, napi 12 órát. Nem tudom, mit háborog az apuka.
Ez is volt már? Nyilván.

Koky_ 2009.11.02. 20:21:11

Nekem eddig nem volt negatív tapasztalatom a DM-mel. Bár lehet, csak szerencsém volt...?

A Tyne folyó déli partja 2009.11.02. 20:24:55

@CatMother: "nekem nincs gyerekem".
látszik...ennyi hülyeséget nem hordanál össze, ha lenne. de még gyerek se kell hozzá, h. ezt bárki belássa...

A Tyne folyó déli partja 2009.11.02. 20:30:26

@CatMother: na, az első ponttal agyoncsaptad a farkastörvényeket..most kiengeded a világba, vagy bepárnázod (nehogy véletlenül dolgozzon, sőt, neki kelljen keresnie, főleg, nehogy már egy legyen a sok közül,nem anyuci haverjának benyomottja vagyok, csak szórakozásból...)

XCat 2009.11.02. 20:30:47

@Animacs: Valóban nem. Akkor azzal foglalkoznék. Te miért nem a kölyköddel foglalkozol? :)

XCat 2009.11.02. 20:34:07

@Animacs: Szerintem ne elemezgesd. Illetve éppen csinálhatod.. de sok ez oda.

tarkamarha 2009.11.02. 21:43:00

Dedehát ennyi képmutató paranoiás IQ lowridert, mint ahányan ide most beirkáltak... Huhuhuhuhuuuu, de rossz lehet nekik megélni az életet!
Kisvárosban nőttem fel, nem is tegnap már. Nyilván más volt a "sodrása" akkor még az életnek, no de azért ennyivel nem!
7 évesen egyedül jártam a suliba. Útközben boltba mentem, megvenni a tízóraim. Durvult a világ (vagy legalábbis belénk verték, hogy félni kell) hát legyen két évvel magasabb az alsó limit...
14 évesen már személyit kaptam. A 1-2 generációval előttem a 14 éves már teljes értékű felnőttként dolgozott, élt. Mi az a vérsötét civilizációs agymenés, hogy egy 14 éves gyerek ne vigyázhatna fel egy 7 éves gyereket egy olyan - elvárhatóan kulturált - helyen, mint egy bolt?
Zárjuk sarjainkat betonkockába és még a cipőfűzőt is vegyük el tőlük, amíg be nem töltik a 18-at? Elég a 18? Nem legyen inkább 33?
Áh! Minek olvasok én ilyeneket... Már bánom.

Almatlan Jozsi 2009.11.02. 21:45:13

@CatMother:

Mekkora nagy arc vagy Catmother. Te maximum a macskak anyja lehetsz. :-))))) Amelyik gyereknek van esze az eleve nem nalad szuletik meg.

Szerintem minden 7 evest nagykoruva kellene nyilvanitani. A kriterium a mobiltelefonon elkuldott I love you uzenet lenne. Tovabbi kriterium a lekopott monitor.

nyulambulam 2009.11.02. 22:36:11

most majdnem elkezdtem egy regényt írni, de most látom, hogy tarkamarha leírta helyettem...

nagybátyám 7 éves korában egyedül vigyázott (az iskolai nyári szünetben) egy egész tehéncsordára, pár száz éve meg ha egy lány 15-16 évesen még nem volt férjnél, az már gáz volt.

most meg egyesek nyavajognak, mert 14 évesen el mer valaki menni bulizni, vagy akár ami még főbb bűn, bevásárolni a dm-be...
grrr...

kispista4 2009.11.02. 22:53:30

per, nem megegyezés (lefizetés, megvesztegetés)
jog és igazság

Ferlategla (törölt) 2009.11.02. 23:50:06

A poszt enyhén szólva fura, és nem is vág ide. Mi az, hogy a gyerek "belefutott a nagyapjába?". Na ne már! Kezdem unni, h lassan egyik posztnál sem maga a tárgy a lényeg, hanem a színes előadásmód. Itt is van egy-két tisztázatlan részlet...

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.03. 00:35:03

Nem rossz sztori! Nem érné meg bemenni és rendet tenni? :D
Kis Feleségem is be-benézeget néha. Anno IQbajnok biztiőr (30 kiló vasággyal) mustrálta, mintha rajta akarná kapni valamin. Feleségem tűr, tűr, tűr... de Neki is van tűréshatára. Odament a gyökérhez és megkérdezte hogy vásárolhat e nyugodtan, vagy a bugyijába is benézne a büdösparaszt?
Azóta megismerik ha bemegy... vásárolhat, nézegethet ha akar.

Makkantás 2009.11.03. 02:40:33

CatMother, ritka primitív lélek vagy...

harcimaci 2009.11.03. 03:57:27

Szerintem amit senki nem lat az az ,hogy a 80-as evek Magyarorszaga teljesen mas mint a mai.Akkor egy het eves gyermeket el lehetett kuldeni a kozeli boltba par dolgot megvenni,nem igazan volt veszelynek kiteve.De ha megnezitek a mai Magyarorszagot akkor azzal szembesulsz,hogy lassan de biztosan elfogadtatjak a buzik,pedofilok,pszihopatak,rasszistak stb jelenletet es meg erositik oket azzal,hogy Te nem problemas szemely vagy csak mas es ezert nem fogadnak el.Ezek az emberek a nyolcvanas evekben elo sem mertek jonni.Ma mar felhaborodnak ha egy homophob kozeleben nem akarom tudni a gyermekem.Ezert nem lehet ma egy hetevest kiengedni az utcara.
A biztonsagi ort meg gyorsan es biztosan el kene tavolitani majd orokre eltiltani a tevekenysegtol.

harcimaci 2009.11.03. 04:01:10

Szerintem amit senki nem lat az az ,hogy a 80-as evek Magyarorszaga teljesen mas mint a mai.Akkor egy het eves gyermeket el lehetett kuldeni a kozeli boltba par dolgot megvenni,nem igazan volt veszelynek kiteve.De ha megnezitek a mai Magyarorszagot akkor azzal szembesulsz,hogy lassan de biztosan elfogadtatjak a buzik,pedofilok,pszihopatak,rasszistak stb jelenletet es meg erositik oket azzal,hogy Te nem problemas szemely vagy csak mas es ezert nem fogadnak el.Ezek az emberek a nyolcvanas evekben elo sem mertek jonni.Ma mar felhaborodnak ha egy homophob kozeleben nem akarom tudni a gyermekem.Ezert nem lehet ma egy hetevest kiengedni az utcara.
A biztonsagi ort meg gyorsan es biztosan el kene tavolitani majd orokre eltiltani a tevekenysegtol.

harcimaci 2009.11.03. 04:02:30

Szerintem amit senki nem lat az az ,hogy a 80-as evek Magyarorszaga teljesen mas mint a mai.Akkor egy het eves gyermeket el lehetett kuldeni a kozeli boltba par dolgot megvenni,nem igazan volt veszelynek kiteve.De ha megnezitek a mai Magyarorszagot akkor azzal szembesulsz,hogy lassan de biztosan elfogadtatjak a buzik,pedofilok,pszihopatak,rasszistak stb jelenletet es meg erositik oket azzal,hogy Te nem problemas szemely vagy csak mas es ezert nem fogadnak el.Ezek az emberek a nyolcvanas evekben elo sem mertek jonni.Ma mar felhaborodnak ha egy homophob kozeleben nem akarom tudni a gyermekem.Ezert nem lehet ma egy hetevest kiengedni az utcara.
A biztonsagi ort meg gyorsan es biztosan el kene tavolitani majd orokre eltiltani a tevekenysegtol.

harcimaci 2009.11.03. 04:03:48

Szerintem amit senki nem lat az az ,hogy a 80-as evek Magyarorszaga teljesen mas mint a mai.Akkor egy het eves gyermeket el lehetett kuldeni a kozeli boltba par dolgot megvenni,nem igazan volt veszelynek kiteve.De ha megnezitek a mai Magyarorszagot akkor azzal szembesulsz,hogy lassan de biztosan elfogadtatjak a buzik,pedofilok,pszihopatak,rasszistak stb jelenletet es meg erositik oket azzal,hogy Te nem problemas szemely vagy csak mas es ezert nem fogadnak el.Ezek az emberek a nyolcvanas evekben elo sem mertek jonni.Ma mar felhaborodnak ha egy homophob kozeleben nem akarom tudni a gyermekem.Ezert nem lehet ma egy hetevest kiengedni az utcara.
A biztonsagi ort meg gyorsan es biztosan el kene tavolitani majd orokre eltiltani a tevekenysegtol.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2009.11.03. 05:14:30

Fel kéne már dolgozni, hogy a világ az elmúlt két évtized alatt felgyorsult, és hozzáidomulni. Egy 14 éves csak a törvény szerint gyerek (nem tudom miért). A kicsiket annyi inger éri, hogy sokkal nem tudnak mit kezdeni. Itt a szülő a filter, ha nem akar később egy hiperaktív debil kölyköt. Ugyanakkor nem állhat minden gyerek mellett egy felnőtt, ezért kell a szemét pedofil biztonsági őröket kiszelektálni.

Mylady 2009.11.03. 07:54:12

@harcimaci: ez teljesen OK, de a vita leginkább nem arról megy, hogy egy 7éves gyereket el lehet-e küldeni egyedül vásárolni a mai Budapesten (mert NEM!). Azon akadtak ki sokan, hogy a 14éves unokanővér társaságában(!) hogy engedhetik el a szülők a DM-be.

Nézzünk egy példát: a két gyerek leviszi együtt a kutyát sétálni, a lakótelepen. A nagyobbik úgy gondolja, vesz a kicsinek egy csokit (nem fagyit, mert ősz van) vagy egy üdítőt és belépnek az első boltba, ami pont a DM. Gyorsabb, mint az abc, kevesebb is az esély, hogy a 7éves nekiáll nyafogni valami édességért vagy játékért.
Életszerűtlen? Hát nem.

vauvauvau 2009.11.03. 12:27:56

A DM a Dezső Mulató? Mért megy egy kisgyerek a kocsmába? Mért nem tud az apa rumot venni magának??? Mért a gyerekeit küddi?

avatartalan 2009.11.03. 12:45:48

sztem a devilsznályt aza helovín,nem?

kurtabaing 2009.11.03. 14:19:39

Ennyi okoskodó idiótát.
14 évesen egyesek szülnek.
Ha az apát meg holnap megveri a biztonsági őr, ő se vihesse le többet a 7éves gyerekét az utcára, mert alkalmatlan rá?

2009.11.03. 16:17:21

hét évesen már jártam a sörgyárba tikettes sörért apáméknak. Nagy bőrkötényes gumicsizmás emberek között, bokáig sörben úszott az alagsor, gépdübörgés, üvegcsörömpölés, dohányoztak és hangoskodtak. Az se volt leányálom.

Ez a mostani tápos generáció.

Biyb 2009.11.03. 20:37:59

@Kulics: Az lehet, hogy nem most volt.

De a mostani 7 éves gyerek már nem az apjának megy a sörrért, hanem saját magának.

A Tyne folyó déli partja 2009.11.03. 20:39:06

@CatMother: mert nincs. de attól még eszem van...ellentétben veled.

A Tyne folyó déli partja 2009.11.03. 20:43:25

@kurtabaing: 14 évesen egyesek szülnek.
elég bj az. meg az is, ha sörért jár...

amúgy azzal szerintem sincs gond,h. a 14 évessel ment, az már elég nagy. de a 7 éves ne mászkáljon egyedül a városban.

Biyb 2009.11.03. 21:00:14

Azért ebben a kategóriában, nagyon is meg lehetne különbözteni a Főváros, vidéki városok (ezen belül is a nagyobb - kisebb lélekszámú), községek közötti ki hány évesen mehet egyedül az utcára kategóriát.

Szerintem amig egy 7 éves a Fővárosban nem mászkoljon egyedül, ugyan ennek a 7 évesnek semmi baja nem esik egy kisebb lélekszámú városban vagy községben.

graffiti_ 2009.11.03. 22:41:19

Catmother: hányni tudnék a felfogásodtól, meg a stílusodtól...hogy lehetsz ennyire primitív?na a hozzád hasonló szülőkből lesznek nagyszülők a 14 éves lányuk által...akiket részeg 16 éves kölykök felcsinálnak, akik hozzátenném még alkoholt sem vehetnének 18 éves korukig törvényesen...a kirándulás meg egészséges és szórakozrató....a discoból hazafele menet meg szerinted annyira veszélytelen? éjjel egyedül az utcán...?
én is diákmunkáztam és élveztem és nem apuci vagy anyuci haverjánál dolgoztam...és szerintem ez is igen szórakoztató...és esetleg megismeri az emberlánya az ilyen ótvar parasztokat, mint amilyen te is vagy!!! te ne akarj gyereket, mert vagy kurva lesz belőle, vagy drogos...

Libelle · http://penzeszsak.blog.hu/ 2009.11.03. 23:10:43

@Biyb: Mostanában már a "kisebb lélekszámú város vagy község" sem olyan biztonságos, mint volt régen. Én biztosan nem engedem annyira szabadon a saját gyerekem, mint annak idején engem hagytak. De szerintem ezzel a szülők zöme így van. Nem poénból, vagy kényelemből viszik annyian inkább kocsival a gyereket suliba.

Biyb 2009.11.04. 00:25:27

@Libelle: Elfelejtettem oda tenni, hogy ez mindig helyszíntől függ. De egy hol kezdődik egy kisebb lélekszámú város? 200.000 fő? Még ha van bűnözés is? Az van egy községben is! Egy 7 éves gyereket simán el lehet egy ilyen községbe engedni. Nem a gyerekek a fő cél szélegyének!

Biyb 2009.11.04. 00:29:56

@graffiti_: vagy alkoholista és a 18 -20 évesen az élet nagy hodraléka....

Biyb 2009.11.04. 00:37:02

Sajnos az ilyen felelőtlen szülők miatt tart itt az ország! A mai 30-as korosztály totál felelőtlen. Miért? Mert annak idején a szülő 2-3-4 műszakot vállalt a megélhetésért és nem törödött a gyerekével. Utcán nőtt fel!!! És most mit vállal egy szülő?
Jobb rá se gondolni... Armegedon!

AkS 2009.11.04. 12:17:42

Nekem ez a sztori kissé büdös.Lejáratás.

XCat 2009.11.04. 17:23:26

@Animacs: @graffiti_: @Biyb:
Köszönjük a proletartiátus véleményét is.

B.I. 2009.11.04. 20:03:09

CatMother:előbb tanulj meg írni...aztán használj ilyen kifejezéseket...úgy érzem, hogy egyikőnkre sem illik a kifejezés...kicsit gondolj bele, hogy mit jelent...szerintem vonatkoztasd vissza magadra...illik rád...

XCat 2009.11.04. 22:35:00

@B.I.: Hát persze. Leülhetsz te is. :D

XCat 2009.11.04. 22:46:22

@B.I.: Te, visszaolvastam.. tényleg elég sokfelé ragozok rosszul. Kösz a figyelmeztetést, majd jobban vigyázok. :)

kisruf 2009.11.04. 23:09:04

Hát gratulálok!! Senki nem veszi észre, hogy pindurkát el van túlozva ez a dolog....mi az, hogy emberrablás...Jézusom, hol élünk?!
Az is kicsit gáz, hogy egy üzlet alapján becsmérlik az egész hálózatot...de persze mikor bejön az anyuka a kisgyerekével aki üvölt, hisztizik és nem hagyja nyugodtan vásárolni az anyját, az eladó pedig odamegy, megnyugtatja, játszik a gyerekkel, vagy segít a néninek összeszedni a bevásárolni valót azzal nem kell foglalkozni..Vásárló szemmel kicsit másképp látjátok a dolgokat, de aki kereskedelemben dolgozik át tudja érezni, hogy sajnos miért van szükség biztonsági őrre!Például, ha két 12 éves kiscsaj ellop 20000ft értékben kozmetikai szereket, akkor megkérdezem kire is van szükség?!

Tibee36 2009.11.05. 13:09:48

1.feljelenteni
2.beperelni mondjunk nem vagyonira kb 2millára
3.muszak után megvárni az embert és brutális módón pofán verni,hogy kiköpje az összes fogát
4.minden fórumban , mégiában elterjeszteni
5.szar dm-et bojkottálni

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.05. 13:19:22

@CatMother:
Nem kiló kenyeret, meg karton sört, hanem ékszert stb? :)"

Igazad van, ne hagyd ekézni magad!
A multkor az én unokám is , bár ő 9 éves, leugrott a sarki Vuitton-hoz
és vett a zsebpénzéböl egy hercig krokodilbőr bríftasnit, hogy legyen miben tartania a pénzét, ha kiváltja az uttörőbetétjét
Mé' ne mehetne a pici egyedül ilyen helyre-tétre-befutóra?

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.05. 13:22:12

@kisruf: ha két 12 éves kiscsaj '
de itt az egyik 7 a másik 14 volt!
Igaz, ha nem súlyozzuk, az átlag akár 12 is lehetne
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.05. 13:29:36

@CatMother: Sokban igazad van, de egy kezdő bokszolót sem állitanak ki MAdárral szemben
Az "utcai harcra" nem 7éves korban kell szoktatni

Biyb 2009.11.05. 13:51:48

@CatMother: Itt most magadra gondoltál?

Soványka 2009.11.14. 08:10:52

Azon kívül, hogy az őrt sittre kell vágni(!), megkérdezném, hogy ki az a FASZ, aki a 7 éves lányát egy 14 évesre bízza? Bent a Mexikói úton?

Na emez is megérdemelne 5 nagyobb pofánrúgást! Sejtem a fajtáját!

KenSentMe 2010.06.28. 15:03:54

Azt ugye mindenki vágja, hogy 14 év az a beleegyezési korhatár? Aki elmúlt 14, az szexelhet azzal, akivel csak akar.. ti meg a DM-be nem engednétek le.. hát gratulálok nektek..

úgy érzem, sikerült a poszt lényegét megragadni, és egy teljesen egyértelmű dolgon (t.i., hogy egy gyereket, aki elmúlt 12 éves, azt ne kísérgesse az anyja mindenhová, mert még a végén életképtelenné nevelik) sikerült vagy 200 kommenten keresztül késhegyremenő vitákat folytatni..

mondjuk annyi haszna volt, hogy eddig el se tudtam volna képzelni, hogy bárkiben felmerülhet a 14 éves emberek eszkortolása, most meg, ha beveszek valami nyugtatót, kényelmesen visszaolvashatok, bepillanthatok azoknak a lelkébe, akikben ez az agyrém felmerül.
süti beállítások módosítása