Tékozló Homár

Ahova megy, megállni tilos tábla terem

2009.11.26. 12:39 | jackyll | 187 komment

Naiv autóst először a saját háza előtt bírságolták meg amíg külföldön volt, és közben telepítettek egy megállni tilos táblát az utcájába, aztán amikor a szomszéd utcába parkolt, oda is került délutánra tábla és persze büntetés is:

Csütörtökön Bp, Visegrádi u. - Dráva utcán túli részén (Központi okmányiroda) környékén leparkoltam az autómat, szabályos helyen, óriási autósorban alig találtam parkolóhelyet. Külföldre kellett mennem, hétvégén jöttem vissza, és mit látok a kocsin? Közteres bünti 10e Ft. Hmmmm... Szó volt róla hogy ez a szakasz is fizetős parkoló lesz, de elvetette a közgyűlés, ezért új módszert eszeltek ki a közteresek az autósok elzavarására és karácsonyi prémiumum biztosítására. A saját házam előtt parkoltam, engedélyem van az egész kerületre, ráadásul felfestett parkolóhelyen (!) parkoltam, nem a füvön, ott az aszfalton a csík. Nézem jobban a cetlit: megállni tilosban parkolt. Mi van?

Vadiúj tábla a kocsitól 10m-re, a beton még egészen képlékeny. Körbenéztem. Több mint 20! új táblát helyeztek ki rövid egy hét alatt, mind megállni tilos. Nem várakozni, megállni tilos, este 11-kor, hajnali 4-kor is. Ezzel persze a helyben lakókat sújtják a legjobban, de a szűk utcák miatt a tábla érthető. Nade olyan utca két oldalára, ahol 4! autó fér el egymás mellett (igaz szűken, de két sorban parkoltunk, szembe 1-1 sáv elfért) eléggé vicces dolog.

___Mégsem a táblával, hanem a kihelyezéssel van gondom!___


A büntetési gyakorlat: a saját két szememmel láttam, hogy a frissen kihelyezett tábla alatt parkoló 10-20-40! autót sorra végigbüntették, általában ha jól néztem, még aznap mikor a táblát kitették (max másnap reggel)! Ez vérlázító, legalább 150 autót büntettek meg csak ezen a héten (én voltam az egyik első), annyi büntit szórnak ki, hogy kifogytak a zacsikból és a csekkekből (mellékelt csekken fizesse be -- aha), csak a fecnit teszik az ablaktörlő alá.

Tényleg ezt így lehet Magyarországon? Megállok valahol reggel 8-kor (szabályosan, út szélén, nem bunkó módon, nem füvön, nem a másik szájában, nem belógva a kereszteződésbe, nem keresztben (smart)), délben már kitesznek egy megállni tilos táblát, kettőkor megbüntetnek a közteresek, délután négyre visszaérek a kocsihoz munka után már rajta a cetli? És ha esetleg holnap este érek vissza mert idős beteg dédnagymamámnál voltam vidéken?

Nagyon szeretném kérni a postolókat, ha valakinek van jogi végzettsége segítsen, szeretném megtámadni a bírságot. Furcsa hogy még nem volt korábbi hír, brutális a tömör autósor mindegyikén közteres büntit látni... Emberek, vigyázzatok! Ja és másnap továbbálltam a szomszéd utcába (jól megnéztem, nincs tábla), mire visszaértem volt tábla és bünti. (káromkodás). 2x is megbüntettek így. Mi a sz*rt csináljak? Idős szüleimmel nem tudok még egy pillanatra sem megállni a saját házam előtt, sétáltassam őket négy háztömbnyit?

Egy már megbüntetett autós

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2009.11.26. 15:19:58

@akikaztmondjákni: Egy időben rengeteget jártam egy T alakú kereszteződésnél. 2x1 út, a balra kanyarodást telezölddel nemsegítik, hely nuku, forgalom hatalmas. Ha valaki az egyenes útról balra akart kanyarodni, megállt és várt. Mivel folyamatos volt a kocsisor, a szembejövők között időnként akadt 1-1, aki átlátta a helyzetet és felfogta, hogy őt nem akadályozza semmiben, ha elenged egy kanyarodni vágyót, mert megelőzni nem tudják, 50m múlva meg úgyis piros lesz, lazán utoléri a sort. De ez ritkán volt, a legtöbbje leszarta. Emiatt a kanyarodni vágyó többnyire csak akkor tudott balra elkanyarodni, mikor piros lett a lámpa. Folyamatos a sor mögötte, dudálás is néha. Behúzódni középre nem tud, mert szűk at utca. A leleményesebbek azért kikerülték úgy, hogy felhajtottak a járdára. A járda ott kb 1 méter széles és pont ott van egy gyalogátkelőhely azoknak, akik ugye szintén balra mennének. Szóval pár gyalogos mindig állt ott. Az autósok oda, a gyalogosok közé felhajtva kerülték a balra kanyarodni vágyót. Némelyik nem kis lendülettel. Ha a gyalogos nem ugrott félre, képesek voltak dudálni! Nagyon balesetveszélyes volt.
Az sem zavarta őket, hogy egy hatalmas gödör volt a járdán. Mindig lehetett hallani amikor belehajtottak, hogy "nyekk". Egyszer tüntetőleg megálltam az út szélén és nem mozdultam. Amikor rámdudáltak, mutattam a kezemmel, hogy hol van vége az útnak. Hát az a szitokhalmaz, amit kaptam...
Aztán pár év után tettek szép zöld karókat. De nem végig és időnként el-eltűnnek. DE azért mára jobb lett a helyzet.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.26. 15:23:54

@Réz-Fa-Szú:
Szeva Rézfaszúúúú!

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Nanemá 2009.11.26. 15:27:22

Csak halkan kérdem: melyik párt is uralkodik a XIII.kerület önkormányzatában? Tán' csak nem az MSZP? Akkor min csodálkoztok?

XCat 2009.11.26. 15:30:04

@Nanemá: csak irányítja, nem uralkodik:)
Vagy nem?

Sün!!, időközben királyunk is lett?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2009.11.26. 15:31:35

@Nanemá:
Csak halkan mondom:
Én a fenti fotó miatt a Kétfarkú Kutya Pártra gondoltam.

XCat 2009.11.26. 15:42:58

@akikaztmondjákni: Pedig sok sörrel állítólag az is jó.

Kutyából meg kacsát lehet sütni jót. Meg macskából is. Én nem tudom hogy kell, de a kínaiak igen.

XCat 2009.11.26. 15:44:00

@akikaztmondjákni: ez a blogmotor hiba egy ellenem szőtt virtuális összeesküvés. A jobb kommentjeimet folyton elnyeli, én meg lusta vagyok újraírni.

Nanemá 2009.11.26. 15:46:25

@CatMother: Szerintem, ha valaki a demokratikus alapelveket félresöpörve, minden emberi jóérzés nélkül, az őt megválasztók/eltartók érdekeit figyelmen kívül zsarnok módjára, önkényeskedve írányít, arra rámondható, hogy uralkodik.

akikaztmondjákni 2009.11.26. 15:54:43

@Nanemá: Na,akkor kéremszépen ki is az valojában?

CID 2009.11.26. 15:56:26

Hihi :) Jópofa a kép, bár Szegeden a Károlyi utca, Feketesas utca sarkán van ez az üzlet.

Nanemá 2009.11.26. 15:58:18

MSZP-s "megoldás" egy közintézmény (okmányiroda) közelében a parkolási gondokra: Megálni tilos tábla kirakása, azonnali könyörtelen bírságolás, kijelölt parkolóhely nuku.

FIDESZ-es, valódi megoldás hasonló problémára: XVI. kerület, Baross G. u. A nagyforgalmú utcában az iskola előtt nem volt lehetőség a szabályos parkolásra, de még a közelben se. Így a gyereküket iskolába szállító szülők kénytelenek voltak a járdára felálva, szabálytalanul parkolni. És erre mit tesz az önkormányzat: lebontja az iskola kerítését, majd újat épít néhány méterrel odébb. az így felszabadult helyen pedig kultúrált parkolóhelyeket alakít ki a lakosság számára - és még csak parkolóautómatákat sem szerelt fel. Ez a különbség a között, hogy egy önkörmányzat valóban a lakosság (választók) érdekeit akarja képviselni, vagy pedíg csak a saját meggazdagodása érdekli.

Inf@ 2009.11.26. 15:59:58

AZÉRT VAN MINDENHOL MEGÁLLNI TILOS, Azon a környéken, MERT MOST AZON A RÉSZEN FOGJÁK FELFESTENI A PARKOLÓZÓNÁT..

Tehát ha ott parkolsz akkor nem tudják felfesteni az útburkolati jeleket. Mondjuk ennek az lenne a módja hogy kiteszik 3-5 nappal előtte a táblát, és nem bírságolnak egyből azonnal.

Nanemá 2009.11.26. 16:05:42

@akikaztmondjákni: Nem tudom te mire gondoltál, de én elég sok jelzőt fel tudnék rá sorolni...

akikaztmondjákni 2009.11.26. 16:06:04

@Nanemá: Mondd,Te tüntetgettél is?Parkolo kocsikat rongáltál e?Gyujtogattál kukákat?
Ekkora faszságot is rég olvastam,arrol nem beszélve,h iszonyat modon felidegesitettél.Vedd le a szemellenzödet és hagyj fel az agymosásssal...
Sztem ne itt politizálj...vannak erre más oldalak.

akikaztmondjákni 2009.11.26. 16:08:03

@Nanemá: Te is,mert mész a többség után...Részemről ennyi:)

Inf@ 2009.11.26. 16:16:44

@Inf@: Ja és egyébként megbekaphatja az egész mocskos városvezetés, a körúton belül legyen fizetősövezet, nade a zergebaszta angyalföldi lakótelepeken mi a francnak parkolózóna? Noooormálisak ezek vagy csak a parkolási maffia érdekeit szolgálják?
Remélem megy a levesbe tavasszal a egész Demszkybrigád. (egyébként meg megérdemli a sok idióta aki ezekre szavazott.)

elwood 2009.11.26. 16:18:53

apa ... kezdődik ...

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.26. 16:34:02

@akikaztmondjákni: Nono, igy kezdődött nálam is 3 napja. Aszittem csak elfáradtam, asztán most hőemelkedésecske + halál élmény
Oltattál? Én nem jutottam el odáig

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.26. 16:37:38

@Mylady: Hoppáka , eyg öntudatos gyalogos!
Ennek az elkapásáért 10 piros pontot lehet kapni a nagy játszmában
:)
Nem szeressem őket

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.26. 16:42:55

@Nanemá: Naja a Fidesz az más.
A II.ker-ben kitolta a fizető övezet határát majd' a Rózsa-domb tetejéig?
V.kerben a megnyert egészségügyi parkoló ingyenes lesz?
Dunaparton jövőre visszaállitják az ingyenes parkolást?
Centrumban tulajdonos volt fideszes is?
Küldd az Igen/Nem szót a 178569-ra

Nanemá 2009.11.26. 16:53:17

@horex: a 178569 emeltdíjas? :-)
Egyébként nem vitatom, hogy igazad van, nyilván a FIDESZben is akad néhány politikus, aki csak a pénzért politizál.

elwood 2009.11.26. 17:00:27

ugyan már, az nem lehet

akikaztmondjákni 2009.11.26. 17:02:49

@horex: Ne idegseits!:S Nem oltattam,vacilálok...de lehet nem is fogok.

Pettyes Szfinx 2009.11.26. 17:08:45

Lehet, hogy én más posztot olvastam? Ugyanis én olyanokat olvastam, hogy bár szó volt róla, de nem tették fizetőssé azt a részt, továbbá emberkénknek van engedélye (nyilván a parkolásra), továbbá azért büntették meg, mert olyan helyen állt, ahol "megállni tilos" tábla van. Tehát mivel nem lett fizetős a hely, "megállni tilos" táblákat raktak ki, és azonmód iziben meg is büntették azokat az autósokat, akik ugye (bár még "megállni tilos" tábla kihelyezése előtt álltak oda), a tábla kihelyezése után is - hogy hogy nem - ott bírtak állni, mert a gazdájuk nem távolbalátó és hétmérföldes csizmája sincs, hogy odaloholjon elállni.
Vagy én vagyok teljesen hülye, és értelmezem félre?????????

Pettyes Szfinx 2009.11.26. 17:28:50

Kedves posztoló! Javaslom, a kérdésedre ne itt várj választ, mert úgy tűnik, jogász nincs itt egy se. Sőt, nemcsak hogy nincs jogász, de teljesen másról beszélnek.
Gondoltam, szólok... hátha nem vetted észre... :-(
Javaslom egyébként első körben az önkormányzatot megkeresni, érdeklődni, hogy mi is történt. Valószínűleg majd elmagyarázzák, hogy ők itt meg itt megjelentették, sőt, a honlapjukon is fent van, hogy hol nem lehet ezentúl megállni. (Javaslom tehát a WC-t a számítógép elé telepíteni, visszautalván egy kommentelő írására.)
Majd megkérdezni tőlük, hogy ha itt nem (lehet parkolni), akkor hol?
Majd ha nagyon empatikus válasz érkezik, hogy a kedves lakó oldja meg maga a problémáját, meg egyébként is, minek van ótója ilyen rossz gazdasági helyzetben, elküldeni őket melegebb éghajlatra.
Komolyra fordítva a szót. Először tájékozódni kéne, hogy milyen alapon tették ezt, milyen érveik vannak, és mibe futhatnál bele egy esetleges per során. Majd ha úgy látod, hogy ők a hunyók, nem fizetsz, és kezdjenek pert ők! Már ha van erre energiád, erőd, és persze benne van a pakliban, hogy buksz egy csomó pénzt.
És hozzáteszem: nem vagyok jogász, tehát igazából nem tudhatom, de én valami ilyesmit csinálnék.

dezso__ 2009.11.26. 17:31:27

Lehet, hogy az jön, hogy a felügyelők majd olyan helyen is büntetni fognak ahol még kint sincs a tábla, annyira lendületbe jönnek. Másnapra kirakják, hogy rendben legyenek a dolgok. :)

autosave 2009.11.26. 17:45:23

És ez a tábla 30eFt-os közig bírságos dolog, amit KI KELL szabniuk KÖTELEZŐEN, szóval jönni fog az is 1-2 hónapon belül...

Feloldás: állítani kell, hogy a tábla kirakása ELŐTT álltál meg oda. Akár a bíróságig el kell menni. Csak akkor nyerhetik ők meg, ha van felvételük a tábla kirakásakor kik álltak ott, ezzel bizonyítva például, hogy a te kocsid azóta állt oda... Ez persze kizárt.

Ne fizess egy forintot se, mert ezzel elismered a szabálysértést. megvárod a levelet és válasz arra, hogy a tábla kirakása előtt parkolódott oda a kocsid... és kapják be. mind.

kadibela 2009.11.26. 17:55:24

Sajnos mindennapos Budapoesten. Nekem egyszer elszállították (szerencsére megtaláltam 2 utcával arrébb) egyszer pedig megbüntettek. Mind2 esetben már ott állt az autó mielőtt a táblát kirakták. Hozzáteszem egyik táblának sem volt érteme, ti. építkezés volt, de egyik esetben sem hazsnálták végül az adott területet. Pénteken du. kitették a táblát, hétfőn hajnalban elvitték az autót.

es2300 2009.11.26. 17:55:43

van egy megfaradt oreg bogaram, itt szokott allni a haz elott h ralassak, neha lesepregetem rola a faleveleket meg ugy altalaban buszken nezegetem es orulok neki. a jol megerdemelt nagy generalt, vagy uj tulajat varja.
egyik nap felkelek latom csupa sok rendor meg katona lepte el az amugy baratsagosan csendes szeles tagas soha nem teleparkolt kisutcankat, az autonak meg sehire sehamva.
kisetalok a haz ele kerdezem az oszi napsutesben autojukban bekesen szendergo rendoroket, hogy akkor wtf hol az autom, mondjak elvittek mer itt az utca tuloldalan fontos emberek adnak maguknak fontos talalkat es hat biztonsagi okok vegett. nadekerem biztosur, az ablakom az epuletre nez, ugyhogy ha lenne itthon vallrol indithatom, vagy jofajta gepkarabely, netan egy-ket molotovkoktel, szoval erti ez veszely, de egy 35 eves uzemkeptelen bogarhatu, hat az szerintem nem.
nodemindegy ugyse ertik, konstatalom magamban az "ez a szabaly tisztelt uram" valaszt es gondoltam hat keressuk akkor meg a jarmuvet, dehogy ok ugye nem tudjak (es lathatolag kurvara nem is hozza lazba oket az ugy) kerdezzem meg a keruleti rendorkapitanysagot, no ott a tejfelesszaju aszondja a kapuban, hogy fogalmasincs, de altalaban a ligetbe viszik ezeket, menjek oda nezzem meg, ha nem talalom akkor majd leszvalahogy. aztan par napra ra egy utcsaval feljebb eszrevettem, azota is ott pihen es elado ha erdekel

ja es hogy miert nem tudtam rola h ideiglenesen tilos ott parkolni? mert biciklivel jarok es ahogy most mar nagyon okosan lehet is, az egyiranyu utcaba szembol szoktam begurulni kis lakasomhoz, a tablacskat meg ugye menetirany szerint raktak ki.

porcicc 2009.11.26. 18:24:19

@gftamas: hasonló történt felénk is, építkezés volt az utcában, délelőtt kirakták a megállni tilos táblát és azzal a lendülettel mindenkit megbüntettek
nekem csak az volt a szerencsém, hogy mikor este leparkoltam (eszembe se jutott nézelődni, hogy raktak-e ki új táblát), az egyik biztonsági őr figyelmeztetett, hogy álljak máshová

MosoMasa 2009.11.26. 18:27:42

Ilyenkor olyan jó a háznál egy "idős beteg dédnagymama ", klasszul lehet rá hivatkozni, ezzel a kommentelők egy részében szimpátiát keltve....
Az utcán a ciguk is mindéng így tarhálnak: jajj, menne a beteg nagyit látogatni....
Kát egy ilyen cikket ezzel elrontani, mikor érthető, hogy miről van szó, és elég nyomaték az, hogy simán dolga volt, azért ment vissza másnap...

XCat 2009.11.26. 18:29:01

@Nanemá: Nem, nem, az uralkodás nem erről szól, de az egy erősen másik téma lenne.

Mondjuk szerintem az mszp-ről is túlzás mindezt állítani. Csinálnak hülyeségeket, az igaz, meg lopnak is, az is igaz, de semmivel sem többet, mint az előző garnitúra. Vagy mint a következő fog.
ez a dolgok természetes rendje, ezt kell szeretni.
(ha szereted őket, az sokkal jobb neked, mert nem üt meg a guta. változni meg attól sem változik semmi, ha nem szereted.)

XCat 2009.11.26. 18:30:35

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: Ismerős egyszer ott ragadt a keletiben egy éjszakára. Azt mondta 6-8 hölgy kapásból odajött, hogy intim kapcsolatot létesítsen ővele ötezerér, és mindegyiknek kórházban volt a beteg édesanyja.

Lehet hogy parkoltak is, azt nem mondta.

Sics68 2009.11.26. 18:36:30

Ha jól emlékszem, önkormányzat által kiszabott büntinél a következőképp néz ki a történet:

Első körben az önkormányzat(jegyző) hoz egy határozatot. Ez lesz az első fokú határozat. Ezt Te megfellebbezheted.

Tedd meg - lehet hogy elvileg kell hozzá okmánybélyeg - de a fene tudja. Izgalmas az, ha nem teszel rá :-)

Lényeg: a fellebbezésbe írd bele, hogy a büntetés kiszabását nem tartod jogosnak, mert amikor megálltál, nem volt ott a tábla.

Valszeg erre kapsz egy másodfokú határozatot, hogy de fizess mégis.

Ez ellen a bíróságon fellebezhetsz-megint csak tedd meg.

Természetesen az üggyel kapcsolatos minden költségedet követeld a per során az önkormányzattól - ügyvédi költséget sbt. is.

Elvileg nyerned kell - a dologban az a szívás, hogy az önkormányzatnak van erre jogi osztálya és ráérő embere, meg valag pénze, neked meg a saját idődből kell áldozni és a saját pénzedből megelőlegezni...

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2009.11.26. 18:43:26

@theutat villám: ott a pont!!! kihagytad, hogy ott, ahol 200 millióért eladni a Malévot és 19 MILLIÁRDÉRT VISSZAVÁSÁROLNI!!! SZÉGYEN gyalázat!

Erdőtársulás 2009.11.26. 18:46:45

@Nanemá: Nekem is a Fideszes megoldás tetszik. Szerintem is jó ötlet az óvoda kertméretét csökkenteni, hogy oda tudjak parkolni. Sőt, szeritnem az egész óvodát el lehetne bontani, hogy nagyobb autómmal is oda tudjak állni. Sajnos a gyerek már több mint 19 kg, pickuppal kell mennem érte. Nem tudod véletlenül, hogy szerepel-e az erdők kivágása is a párt programjában? Nem értem, hogy a kormány miért nem vágatja ki az edőket, hogy parkolóval helyettesítse őket. Remélem a Fidesz megteszi.

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2009.11.26. 18:47:03

Szerinted ahol "aggályosan" meg lehet szüntetni két rádiót, ahol egy biztosítóból milliárdokat lehet kivenni, majd az ügyfelekkel megfizettetni, ugyanitt 5 ezres megvesztegetésért 2 év letöltendőt lehet kapni, ahol energetikai cégeket 1 dollárért lehet venni, ahol minisztereknek építési engedély nélkül lehet építtetni, ahol a képviselőknek szabad a tilosban dohányozni, ahol embereket lehet az utcán agyonverni, ahol állami cégekből emberek százmilliókat tudnak maguknak büntetlenül kiutalni, ahol egy móri bankrablás téves nyomravezetéséért 25 milliót el lehet tenni, ahol a bicikliseknek lehet egyirányú utcában szemben menni, szerinted, ott meg lehet ilyet tenni?

ezt olyan jól összefoglaltad h beteszem a blogomba :D

XCat 2009.11.26. 18:51:38

@longlife: na látod, mondom én, hogy szeretik ezt az emberek.

papugaja 2009.11.26. 19:24:15

De jó nekem, hogy nem ilyen trágyadobon, hanem egy kisvárosban lakom!

sztivo 2009.11.26. 19:39:06

Én ennél jobbat mondok! Ma történt a dolog, "megkerékbilincselték" a verdát. Hívom a megadott számot, íme a beszélgetés:

-Jó napot kívánok, xy vagyok(nem így hívnak, csak nem szeretném, ha ezek után két tucat levelet kapnék közösségi portálokon). Kaptam egy kerékbilincset egy fizető övezetben, a parkolójegy a szélvédő mögött, mi ilyenkor a teendő?
-Ott a jegyzőkönyv és a csekk és be kell fizetni, átfaxolni a befizetés bizonylatát és kész.
-Ez rendben van, de nem tartom jogosnak. Miért tesznek kerékbilincset az autóra, amikor parkolóban áll és jegyet is vettem, ami most is jól látszik a szélvédő mögött!
-Mondtam már, hogy ott a jegyzőkönyv, olvassa el, viszlát!

És letette a telefont!
Nézem a jegyzőkönyvet, tilosban parkolás van megjelölve... Azt is tartalmazza, hogy csak akkor szedi le a külsős cég, ha kifizettem a bírságot. Posta, befizetem, faxolom. Jönnek leszedni, közben telefonálok újra.
-Jó napot kívánok, xy vagyok(még mindig nem így hívnak) Nemrég beszéltünk és megnéztem a jegyzőkönyvet, de árulja már el nekem, hogy hogyan lehet egy parkolóban tilosban parkolni?
-Nem tudom, de nem is érdekel! A jegyzőkönyvben megadott címen lehet reklamálni 5 napon belül, miután befizette a csekket! Viszlát!
És letette a telefont! Holnap megyek, ügyfélszolgálati ügyintézésre a dolog miatt... Ezek után már nem csodálkozom a posztoló tapasztalatain.

Earthquake 2009.11.26. 19:52:05

Én tavaly majdnem ugyanott szívtam, csak akkor még építették az ELMŰ épületét. Reggel leraktam a kocsit, délután kettőre meg már ott volt a frissen lefúrt tábla. Bementem az építkezésre, ahol megerősítették, hogy kb. dél körül rakták ki a táblát, ráadásul pont a kocsi mellé, úgyhogy kaptam mellé tasakot is a közteresektől, ugyanúgy 10.000 huf-ról. Végighívtam mindenkit, de olyan szinten szarták le a fejem, hogy fél óra telefon után inkább úgy döntöttem befizetem, mert még a 10-ből csinálok 20-at, mire közli valaki, hogy bocsi, de fizetned kell...

XCat 2009.11.26. 20:15:48

@sztivo: hát fogj egy méretesebb fejszét, és vonulj be reklamálni.. :)

XCat 2009.11.26. 20:17:11

@papugaja: kivárossal annyi gebasz van, hogy a trágya majdnem ugyanennyi, csak az egész laposabb. Bp-nek legalább a teteje kilátszik.

MosoMasa 2009.11.26. 20:25:59

@CatMother: Hát eléggé tele vannak a kórházak.
Vagy csak már kevés a kórház és az ágy? Nem tudom.

Nanemá 2009.11.26. 20:42:58

@Erdőtársulás: Te idióta vöröseszöld! Mielőtt baromságot beszélsz, talán mennyél már el, és nézd már meg azt az iskolát, amiről én írtam! Nem az iskolaudvarból vettek el a parkolók kialakításához (ovodáról meg szó sem volt...) Azért, mert te akkora lúzer panelproli vagy, hogy még kocsid sincs, ráadásul neked ott az ovoda rögtön a panel tövében, attólmég vannak sokan a kertvárosban, akik csak kocsival tudják a gyereket iskolába vinni. - Suzuki "pickuppal".

XCat 2009.11.26. 20:46:39

@Nanemá: Igazából nekem sincs kocsim. :D
BKV-val járok, vagy ha sürgős, taxival. A vicc, hogy jóval olcsóbban kijövök, mint ha fenntartanék egyet. + így nincs bírság, nincs büntetés, nem húzzák meg, stb.. a garázst meg használják az ismerősök.

Szal lehet hogy neki is csak gazdaságossági okokból nincsen.

Nanemá 2009.11.26. 20:48:24

@Erdőtársulás: Nem, ez a kormány valóban nem vágja ki az erdőket. Csak hagyja, hogy megvegyék pl. izraeli, vagy osztrák befektetők, illetve elnézi, hogy a fákat kivágják a megélhetési kissebbségiek.

Freelife 2009.11.26. 20:49:26

Szerintem meg kellene keresned a többi "károsultat" és közösen benyújtani egy kérelmet az önkormányzat jegyzőjének (a felügyeleti szerv).
A táblák kihelyezéséről dokumentáció készűl időpontokkal, stb.) mellékút lévén ezeket az önkormányzattól ki lehet kéri (ki kell adják) és csatolni a beadvány mellé.
Te tanúsíthatóan nem vagy felelőségre vonható, mert nem tájékoztattak a változásról (szórólap, türelmi idő, stb.) ezeket (táblák kihelyezésének módjait) egyébként úgy tudom rendelet szabályozza. Az is kideríthető ki miért engedélyezte a táblákat és a lakosság együttes beadványban kérheti a semmisé tételüket.

Nanemá 2009.11.26. 20:53:22

@CatMother:
1. A BKV bérlet kb. 9000.-/hó. Havi 12000 Ft benzinből pedíg megúszom a munkábajárást, és napi 1 órával több így a szabadidőm. Ha viszont vidékre kell utazni, vagy nyaralni megyek,már lényegesen olcsóbb, mint a vonat vagy az "Ibusz"
2. Nem az a baj, ha valakinek nincs kocsija, hanem, ha zsigerből gyűlöl mindenkit, akinek viszont van!

XCat 2009.11.26. 20:57:08

@Nanemá: benzin csak benzin. parkolás, javíttatás, baleset érhet, ilyenolyan adók, elakadsz a dugóban, nekem ez csupa olyan dolog, ami felesleges mérgelődésnek tűnik. Nyaralni meg repülővel kell.

Nem hinném, hogy bárki gyűlölne csak azért, mert kocsid van. Manapság már nem elérhetetlen, egy jobb laptop árából veszel egyet.:)

Nanemá 2009.11.26. 21:04:18

@CatMother: Neked így jó, másnak másképp. De ha visszaolvasod mégegyszer ezt: "Erdőtársulás 2009.11.26. 18:46:45", akkor talán megérted, mire akadtam ki.

sztivo 2009.11.26. 21:24:10

@CatMother: Nem...nem...egy kedves barátomat fogom elvinni magammal. Elég jó jogász. Majd ő elbeszélget velük arról, hogy hogyan is lehet tilosban parkolni egy parkolóban.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2009.11.26. 21:24:23

Nem olvastam el az összes kommentet, csak majdnem mindet.
A következő gondolatmenet volt-e már?

"Ezúton kérném meg a Kedves Posztolót, hogy legyen szíves a házunk környékén lévő parkolóhelyeken lévő parkolását mellőzze, mert nem szeretnénk mi is parkolóhely nélkül maradni, vagy megállni tilosban kényszerparkolni. Köszönettel xy (engem sem így hívnak igaziból)

XCat 2009.11.26. 21:31:59

@Nanemá: ugyanolan elkesen gyűlöli a fideszeseket, mint azok az mszpseket.. nincs ebben semmi kivetnivaló. Voltaképpen ha kívülről nézed, az egész brancs elég vicces, pro meg kontra is, ahogy a semmin acsarognak. De lécci ne mássz ezért nekem, én szeretlek.

@sztivo: Jólvan. Azért baltát vigyetek mégiscsak. Mert ha szépen barátan megbeszéltétek, készülök elmenni a telekre is még, vagy valami.

Vegy vegyetek valami piréztől egy stólfűrészt.

birbaum 2009.11.26. 21:32:04

Nekem is sok bajom van a táblákkal.Ajánlom a következőt:www.blogter.hu/blogod/kispap/bejegyzes/380883

XCat 2009.11.26. 21:48:27

@birbaum: csak akkor látod, ha van valami blogteres izéd.

másodikbéla50 2009.11.26. 22:20:05

@Nanemá: Találtál esetleg másfajtát??

Biyb 2009.11.26. 22:33:45

Kresz szabályait illenne ismerni!

De azért 24 órás türelmi időt lehetne adni a tábla kihelyezésétől.

Hosszabb távra nem utcán hagyni az autót.

XCat 2009.11.26. 22:48:20

@Biyb: tudod ott nem hosszabb távon, hanem állandóan vannak utcán.. ha meg nem, akkor mennek velük.

Biyb 2009.11.26. 23:58:40

@CatMother: Imádlak, de a post író írta, hogy külföldön járt és akkor is az utcán hagyta az autóját.

Legközelebb meg ha valaki megtöri az autóját, akkor abból születik post, mert ő az utcán parkolt és elment külföldre, ilyenkor mit lehet tenni?!

XCat 2009.11.27. 00:09:51

@Biyb: lehet. Na és?
A homár wgy netes bulvár vacak. Abból csinál posztot, amiről úgy gondolja, hogy sokan írnak rá.

Erre biztosan sokan írnának, mert mindenki elmondaná, hogy a posztoló hülye, de bezzeg ő.

Biyb 2009.11.27. 01:02:29

@CatMother: megoldás: téma felvetés a homáron.

XCat 2009.11.27. 01:37:25

@Biyb: van olyan, nem? posztbeküldésnek nevezik.

Biyb 2009.11.27. 01:56:19

@CatMother: ez komoly? el se tudom hinni, mint a kutyás storyt:-)

Nanemá 2009.11.27. 08:05:06

@CatMother 2009.11.26. 21:31:59:
Azt hiszem tévedsz. Én nem azért akadtam ki, mert úgy általánosságban gyűlöli a FIDESZt - az ilyen idiótákat már megszoktam. De hogy egy alapvetően a lakosság érdekeit szolgáló beruházást a szülők iránti empátia teljes hiányával úgy állítson be negatív szinben, hogy közben fogalma sincs arról, amiről ír, csupán azért, mert ez a beruházás konkrétan nem szolgálja az ő személyes érdekét - na, ez az a hozzáállás, ami pártszimpátiától függetlenűl nálam kiveri a biztosítékot.
másodikbéla50 2009.11.26. 22:20:05
Nézz körül a XVI. kerületben, hogy az utóbbi néhány évben mennyi mindent tett a kerületért (a lakosságért) az önkormányzat: 100 utca leaszfaltozása, uszoda építés, út-és csatorna felújítások ott, ahol a Demszky-brigádnak kellett volna, parkfelújítások, stb, stb. Ja, és "véletlenül" fideszes a polgármester.

Erdőtársulás 2009.11.27. 08:14:29

@Nanemá: Miért kell személyeskedned, és nem tettem! Csak leírtam, hogy a Pickuppal szeretnék parkolni, ott, ahol én akarok. De nem azért szeretném, ha lebontanák az iskolákat, kivágnák az erdőket. Én ugyanis sokkal jobban vezetek mint az átlag, nagyon profi vagyok, csak úgy cikázok a sok bamba balfék suzukis között. Valójában a kisnejemről van szó, aki már nem ilyen ügyes, ezért ha ő megy a gyerekért, akkor tuti a pickuppal fog, mert abban biztonságban vannak. Noésmivel ő nem olyan ügyes, nehezebben is parkol. Na ezért kell a nagy parkolóhely. És a személyes dolgok nem is találtak, tudod nem panel, hanem tégla, igaz nincs szigetelve mint a legtöbb luxuspanel ma már. De megoldom majd, mert ugye azoknak van kormányprogram, én viszont minimálbéres vállalkozó vagyok, így elcsalom adóból, felveszem szoc segélyként. Szerintem ez így korrekt. A pickupon van különben nagymagyarország matricám és szlovák rendszámom, tehát rendes hazafi vagyok, engem ne egrecéroztassál, kicsirigó.

Nanemá 2009.11.27. 08:26:35

@Erdőtársulás: Na én ezt a zagyvaságot már nem tudom követni. De nyilván bennem van a hiba.

elwood 2009.11.27. 08:36:49

@Nanemá: "Azt hiszem tévedsz. Én nem azért akadtam ki, mert úgy általánosságban gyűlöli a FIDESZt - az ilyen idiótákat már megszoktam."

Cseréld fel az egyenletben az előjeleket és meg fogsz világosodni mind egy zen buddhista.

NICKTELEN 2009.11.27. 08:40:55

Szerintem a tábla kihelyezésének napján kirakott büntit simán meg lehet panaszolni, sőt, ha elutasítják, tovább is lehet vinni. Mert mi van, ha nem nézem a tv13-at, és a pécsi Helyi Thémát olvasom, mert pécsi lakos vagyok? A 13. kerület mindenféle szir-szar rendeleteiről csak a kirakott tábláról tudok értesülni. Ha útban van az autó, és kiteszik a táblát, akkor szállítsák el olyan helyre, ahol nem tilos, és ingyenes a parkolás, aztán majd én utánaérdeklődöm, hogy hová is lett, de a szabályosan parkoló autó mellé kitenni egy táblát és megbírságolni süngyanús történet.

Tehát első körben panasz, jelezve, hogy negatív elbírálás esetén felettes szervnél, bíróságon folytatódik.

NICKTELEN 2009.11.27. 08:51:34

Nekem a Felvonulási térről szokták elhordani az autómat, mert vagyok olyan genya, hogy akár napokig sem nézek felé. Történetesen egy 30 éves elmúlt Merci. Már nem lepődök meg a 112 általában megmondja, hogy ki, és hova vitte el, vagy kapcsolja az illetékest. Egyszer azért megleptek, mert azt mondták, hogy a Közlekedési Múzeumhoz vitték. Kérdem én a ÜFSZ-t, hogy akkor most már jegyet kell vennem, hogy láthassam? Nem nagyon értette, csak, amikor az autó korát megmondtam. Jót kacagtunk, én meg caplathattam át a Ligeten, és szidtam magamban az összes tüntetőt, akinek tegnap jut eszébe, hogy ma tiltakozna valami ellen az én autóm helyén. Szerencsére a szállítók respektálják a kocsi korát, és általában valami jobb helyre teszik le (sor elejére, szembe a kijárattal stb...).

Erdőtársulás 2009.11.27. 08:52:08

@Nanemá: Nyilván benned van. Nem e világon élsz, vagy vak vagy, ha nem látod, hogy én vagyok az, aki az automata váltós terepjárójával ráparkol a kocsikihajtódra, aki leszorít az útról amikor sávot vált, aki kanyarodva elédvág a zebrán, aki elfoglalja anyád elől a rokkantparkolót a tesconál. Mert ez a valódi világ, amiben én élek. Bizonyára nem azonos univerzumban, mert engem az MSZP még nem akadályozott közlekedésben és parkolásban, mint téged. Sőt nem is tudom ki lehet az, de ha megpróbál akadályozni úgyis összekuszálom a bordáit mint bárki másét.

Nanemá 2009.11.27. 09:12:42

@Erdőtársulás: Neked elgurult a gyógyszered. Ne arról hadoválj itt, hogy milyen ember (nem) vagy, hanem inkább azt fejtsd ki, hogy miért haragszol azért, mert a XVI. kerületi önkormányzat figyelembe veszi a lakosság érdekeit egy beruházásnál? Azért, mert te nem ezt szoktad meg? Vagy azért, mert te nem ott laksz?

Erdőtársulás 2009.11.27. 09:25:34

@Nanemá: Haragszik a rosseb, mondom, tőlem az egész kerületet parkolóvá lehetne alakítani. Én inkább Budán lakok. Vagyis ott is van házam. Meg még két másik kerületben is, persze nem teljesen az én nevemen, mert már megmondtam, hogy adót nemfizetek. Megnéztem a kedvedért hol van a XVI. kerület. Már bocs, de röhögnöm kell rajtad. Az már ukrajna. Ukrapest. Én a XIV-en kívül már nem megyek. Csak ha leveszem a rendszámot, mert autópálya-matricáért én nem fizetek.

hatesz 2009.11.27. 09:26:27

(képhez)

"fekete sas sáros utca, ott lakik a Varga Pista. Varga Pista farkadina, mindakettő eben-guba"

Nanemá 2009.11.27. 09:30:23

Hát jó, gondold ezt nyugodtan magadról. de szerintem te mégiscsak egy kőbányai panelproli vagy! :-)

Nanemá 2009.11.27. 09:31:40

"@Nanemá: Hát jó, gondold ezt nyugodtan magadról. de szerintem te mégiscsak egy kőbányai panelproli vagy! :-)"
- Ez Erdőtársulásnak szólt...

kispista2 2009.11.27. 09:54:54

ha szabályosan, a tábla kirakása előtt parkoltál, akkor adj be fellebezést. A repjeggyel vagy hasonló bizonylattal még igazolni is tudod hogy mikor raktad le az autót.

Normális helyeken ilyenkor felírják a korában már ott parkoló autók rendszámát és őket nem büntetik.

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 11:06:36

@Sün‼: nem hallottad, hogy már a szárnyas malac a divat? Bóbita már előjelezte...

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 11:10:44

@horex: nemsokára a bringások értéke lemegy 3pontra, mert a KRESZ szerint majdan haladhatnak akár középen is.
azé' én gyűjtöm a pontokat tovább!

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 11:20:22

@sztivo: vigyél magaddal egy marék nyugtatót és egy baseball ütőt. mindkettőnek hasznát fogod venni ha jól használod. :)

Erdőtársulás 2009.11.27. 11:21:13

@salapapa: Én meg a gallytörő rácson fogom gyűjteni a bicikliseket, ha eszükbe jut, hogy élnek a középen haladás jogával.

répafej 2009.11.27. 11:38:17

nem normálisak
viszont azt bírom hogy a pestiek hogy el vannak kényelmesedve.
ha nem tudnak a ház előtt parkolni, és rögtön az ajtóban kiszállni, már meg akarnak halni.
sétáról, mint egészséges mozgásról, még nem hallott senki?

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 11:51:33

@Erdőtársulás: elég jó fantáziával áldott meg a jóég, röhögök is mint állat! :DDD
ahogy a nagy muflonszarvak az amcsi buffalók autóján, úgy állnak majd a bringrakormányok? :DDD

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 11:54:47

@répafej: 18méter a ház előtt a kerítés. sógoroméknak 1, az alauunk lakónak 2, nekünk is 2 autónk van.autónként számolj 5,5 métert, hogy a parkolás ki/beállása is meglegyen.
eladjunk 2 autót?
különben télleg az én ajtóm van a kapunál. :D

salapapa · http://salapapa.hu 2009.11.27. 11:56:03

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ja. és hozzá csak háromszázvalamennyibe fáj. eksönös! :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.27. 13:23:20

@Sics68: Önkormi nem szab ki semmiféle parkolási buntetést
KözteruletFelugyelet szabja ki ilyen esetben
Fellebbezni a K.F-nél benyujtott de keruleti rendorségnek cimzett levéllel lehet
Sikeres szokott lenni, tapasztaltam

horex · http://horex.uw.hu/ 2009.11.27. 13:25:11

@répafej: És te vidéken?
Vazze, felülsz a bringára vagy tolod magad mellett?

birbaum 2009.11.27. 19:23:13

@CatMother: Ha ká kattintasz, akkor meg kell jelenni a blogomnak., de próbáld meg azt, hogy kimásolod és beírod a google keresőbe.

kispesti 2009.11.29. 06:28:17

@akikaztmondjákni: ez idegesít téged te szerencsétlen? a jó példa?

AttiS 2009.12.15. 13:38:27

Engem is megbüntettek a Visegrádi utca 98/d elött 2009.12.09-én, rendszeresen itt parkolok, ezért nem tünt fel, hogy időközben már nem lehet. A büntetés elött pár perccel tettem le a kocsit, olyan mintha ugrásan készen álltak volna, hogy bírságolhassanak.
Most várom a csekket, a papír hátulján ugyanis az áll, hogy távollét esetén postai úton fogják megküldeni.
Az önkormányzat honlapja persze nem elérhető, kiváncsi lettem volna a rendeletre.
süti beállítások módosítása