Egy naiv ügyfelünk a meg nem kapott csomagjáról azt hallucinálta, hogy a Royal Sprint nem szállította ki, és őket hívogatta, pedig az valójában a DHL volt. Mindenesetre az ő nevében is elnézést kérünk a Royaltól, aki amúgy igen korrekt választ küldött erre rekfelktálva:
Mint rendszeres olvasótok, a Royal-Sprint Kft. nevében szeretnék a fenti bejegyzésre reagálni. A konkrét eset részletes vizsgálata nélkül is valószínűsíthető, hogy a leírt eset megtörtént. Munkatársaim karácsony közeledtével a szokásos napi küldemények mennyiségének két-háromszorosát kézbesítik, illetve kísérlik meg kézbesíteni.
Ebben az időszakban a küldemények döntő többsége különböző WEB-áruházakban megrendelt műszaki cikk, melyet utánvét beszedési kötelezettséggel szállítunk a címzettek részére. Munkatársaink létszámát nem tudjuk korlátlanul, a küldemények mennyiségének növekedésével arányosan dinamikusan alkalmi munkavállalókkal növelni, hiszen a futárra rábízott sok millió forint értékű küldeményért, és annak beszedett ellenértékéért cégünk felelősséggel tartozik.
A karácsonyt megelőző időszakban, munkaszüneti napokon is minden munkatársunk — munkakörétől, beosztásától függetlenül, ügyvezetőtől az informatikusig — közvetlenül, a küldemények kiszolgáltatásában vett részt.
Fentiek ellenére néhány esetben, mint a bejegyzésből is kiderül, nem sikerült a vállalt határidőre kézbesíteni a küldeményt, melyért elnézést kérünk.
Ez év, karácsony előtti, sokszorosára növekedett forgalom okozta késedelmes szállításokból szerzett tapasztalataink alapján a jövőben különös gonddal szervezzük a hasonló időszakok szállításait.
Ma (2009. 12. 23.) délutáni adataink szerint nincs olyan küldemény raktárunkban, melyet cégünk hibájából nem tudtunk a címzett részére átadni. Remélem jelenlegi és jövőbeni megrendelőink nem ezen egyedi eset alapján alkotnak véleményt szolgáltatásunk minőségéről.
Késedelmes kiszolgáltatás esetén természetesen kártérítés jár a szállítás megrendelőjének, melynek mértékét üzletszabályzatunk tartalmazza. Kérem a bejegyzés íróját, keressen meg telefonon, vagy e-mailen a kártérítés rendezésének ügyében!
Üdvözlettel:
Kőműves András
ügyvezető
Royal-Sprint Kft.
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.12.29. 10:21:33
fiatka 2009.12.29. 10:24:03
Secnir 2009.12.29. 10:24:39
kevésbé!
korrekt?
fiatka 2009.12.29. 10:24:58
Más: Szerintem is korrekt
kispista2 2009.12.29. 10:34:55
Kivéve az előző posztolót, aki azt sem tudja ki szállítja a csomagját, de azért posztolgat!
Töpörtyű 2009.12.29. 10:42:03
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2009.12.29. 11:36:22
sevcsik 2009.12.29. 11:50:44
salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.29. 12:18:46
a meaculpázása nagyon tetszetős... mitöbb, megható. (örömkönnyeldörzsöl) de mégis, milyen szó az a kiszolgáltatás?
goes 2009.12.29. 12:25:56
goes 2009.12.29. 12:27:16
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.12.29. 12:38:41
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.29. 13:48:41
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.12.29. 13:50:22
isti77 2009.12.29. 15:11:35
Egy idő után az ember ilyen munkakörben már reflexből védekezik...
Miféle libát?
Nagyon hasonló a nevük, könnyű összekeverni. Hogy miből derült ki, hogy valójában ki (nem) szállította az árut, az majd a 3. fejezetben lesz.
Amúgy a vevőnek nem kell tudnia, ki áll kapcsolatban a kereskedővel a több száz futárcég közül (bár általában az üzletszabályzatban benne van), viszont ha nem tudja, akkor ne írjon konkrét nevet, mert elég kínos, ha alaptalanul dobálja a sz.rt valakire nyilvánosan.
Sokakban felvetődhet ezek után a kérdés, hogy a sztori többi része igaz-e, és nem az ő hülyesége miatt hiúsult meg az eredeti szállítás. (pl.: "jaj elnézést, mára várok egy csomagot, de mégsem azt szeretném, hanem a másikat", "ma szállítanak nekem egy csomagot, de nem tudom átvenni, hozzák holnap" stb.)
isti77 2009.12.29. 15:19:06
www.edigital.hu/Hazhoz-szallitas-sp11.html
Várjuk a 3.fejezetet, amiből minden kiderül...
moli 2009.12.29. 16:14:38
A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:55:01
nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.12.29. 21:10:24
"- Nem jött meg az áru!
- Dé Há' eL lett kűdve!"
ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2009.12.29. 23:24:53
(Nem ott dolgozom, és kari ajit sem kaptam tőlük!)
seik 2009.12.31. 14:55:42