Tékozló Homár

Re: Ezért érdemes egész évben ajándékokat gyűjteni

2009.12.29. 10:18 | jackyll | 21 komment

Egy naiv ügyfelünk a meg nem kapott csomagjáról azt hallucinálta, hogy a Royal Sprint nem szállította ki, és őket hívogatta, pedig az valójában a DHL volt. Mindenesetre az ő nevében is elnézést kérünk a Royaltól, aki amúgy igen korrekt választ küldött erre rekfelktálva:

Mint rendszeres olvasótok, a Royal-Sprint Kft. nevében szeretnék a fenti bejegyzésre reagálni. A konkrét eset részletes vizsgálata nélkül is valószínűsíthető, hogy a leírt eset megtörtént. Munkatársaim karácsony közeledtével a szokásos napi küldemények mennyiségének két-háromszorosát kézbesítik, illetve kísérlik meg kézbesíteni.

Ebben az időszakban a küldemények döntő többsége különböző WEB-áruházakban megrendelt műszaki cikk, melyet utánvét beszedési kötelezettséggel szállítunk a címzettek részére. Munkatársaink létszámát nem tudjuk korlátlanul, a küldemények mennyiségének növekedésével arányosan dinamikusan alkalmi munkavállalókkal növelni, hiszen a futárra rábízott sok millió forint értékű küldeményért, és annak beszedett ellenértékéért cégünk felelősséggel tartozik.

A karácsonyt megelőző időszakban, munkaszüneti napokon is minden munkatársunk — munkakörétől, beosztásától függetlenül, ügyvezetőtől az informatikusig — közvetlenül, a küldemények kiszolgáltatásában vett részt.

Fentiek ellenére néhány esetben, mint a bejegyzésből is kiderül, nem sikerült a vállalt határidőre kézbesíteni a küldeményt, melyért elnézést kérünk.

Ez év, karácsony előtti, sokszorosára növekedett forgalom okozta késedelmes szállításokból szerzett tapasztalataink alapján a jövőben különös gonddal szervezzük a hasonló időszakok szállításait.

Ma (2009. 12. 23.) délutáni adataink szerint nincs olyan küldemény raktárunkban, melyet cégünk hibájából nem tudtunk a címzett részére átadni. Remélem jelenlegi és jövőbeni megrendelőink nem ezen egyedi eset alapján alkotnak véleményt szolgáltatásunk minőségéről.

Késedelmes kiszolgáltatás esetén természetesen kártérítés jár a szállítás megrendelőjének, melynek mértékét üzletszabályzatunk tartalmazza. Kérem a bejegyzés íróját, keressen meg telefonon, vagy e-mailen a kártérítés rendezésének ügyében!

Üdvözlettel:

Kőműves András
ügyvezető
Royal-Sprint Kft.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2009.12.29. 10:24:39

többé?
kevésbé!
korrekt?

fiatka 2009.12.29. 10:24:58

Majdnem sikerült........

Más: Szerintem is korrekt

kispista2 2009.12.29. 10:34:55

szar poszt nincs kit fikázni!
Kivéve az előző posztolót, aki azt sem tudja ki szállítja a csomagját, de azért posztolgat!

Töpörtyű 2009.12.29. 10:42:03

hmm, ez annyira korrekt, hogy itt max az ügyvezető nevébe lehet beleKÖTni. (ill. az előző posztolóba :))

sevcsik 2009.12.29. 11:50:44

en csak azt nem talalom hol derul ki, h a DHL szallitotta

salapapa · http://salapapa.hu 2009.12.29. 12:18:46

Tisztelt Kőműves András Úr!
a meaculpázása nagyon tetszetős... mitöbb, megható. (örömkönnyeldörzsöl) de mégis, milyen szó az a kiszolgáltatás?

goes 2009.12.29. 12:25:56

Nem kellene megoldhatatlan feladatot elvállalni. Sikerült Önöknek a ED renoméját is jól elrontani, én a helyükben pár milliócskát leperelnék Önökröl, valamint szerződést bontanák.

goes 2009.12.29. 12:27:16

Boccs. A bevezetőt nem olvastam el. Storno

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2009.12.29. 12:38:41

Jaj. Ebből most hol derült ki, hogy a DHL volt a ludas? Vagy én olvstam felületesen és csipás szemmel?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2009.12.29. 13:48:41

Na akkor ezt én most nemértem. A Royal Sprint magyarázza a bizonyítványát, amikor nem is ők kúrták el, hanem a DHL?

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2009.12.29. 13:50:22

@goes: Már bocs, de van olyanja az Extreme Digitalnak, hogy renomé? Nekem még nem tűnt fel, mondjuk lehet, hogy azért, mert kerülöm őket, mint a bubópestist... Biztos van is rá okom. :P

isti77 2009.12.29. 15:11:35

"Na akkor ezt én most nemértem. A Royal Sprint magyarázza a bizonyítványát, amikor nem is ők kúrták el, hanem a DHL?"
Egy idő után az ember ilyen munkakörben már reflexből védekezik...

Miféle libát?

Nagyon hasonló a nevük, könnyű összekeverni. Hogy miből derült ki, hogy valójában ki (nem) szállította az árut, az majd a 3. fejezetben lesz.

Amúgy a vevőnek nem kell tudnia, ki áll kapcsolatban a kereskedővel a több száz futárcég közül (bár általában az üzletszabályzatban benne van), viszont ha nem tudja, akkor ne írjon konkrét nevet, mert elég kínos, ha alaptalanul dobálja a sz.rt valakire nyilvánosan.

Sokakban felvetődhet ezek után a kérdés, hogy a sztori többi része igaz-e, és nem az ő hülyesége miatt hiúsult meg az eredeti szállítás. (pl.: "jaj elnézést, mára várok egy csomagot, de mégsem azt szeretném, hanem a másikat", "ma szállítanak nekem egy csomagot, de nem tudom átvenni, hozzák holnap" stb.)

isti77 2009.12.29. 15:19:06

Mellesleg az ED honlapján tényleg a Royal Sprint van megjelölve futárként.

www.edigital.hu/Hazhoz-szallitas-sp11.html

Várjuk a 3.fejezetet, amiből minden kiderül...

moli 2009.12.29. 16:14:38

@megélhetési sünöző: +1 ??!?! hogy mivan? ezt en sem ertem.

A Tyne folyó déli partja 2009.12.29. 19:55:01

erre mit csinálva?? "rekfelktálva"? kissé összekeveredtek a betűk...

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.12.29. 21:10:24

Feltehetőleg, mikor felhívta az ügyfélszolgálatot, kicsit parasztosan válaszoltak neki, innen a félreértés:

"- Nem jött meg az áru!
- Dé Há' eL lett kűdve!"

ArmandoBertolucci · http://nincsszabaly.blog.hu 2009.12.29. 23:24:53

Engem tökre nem érdekel senkinek a karácsonyi csomagja, de mi (mármint a cég, ahol élek), csak a Royal-al szállít vidékre (lehet, h azért mert szerződéses partnerek vagyunk :p), de munkaórában 24-et vállalnak (a 48 órás kiszállítás külön "üzemmód", kifejezetten kérni kell), és soha nem volt gondunk velük. Ha a partnerek reklamálták a csomagot, akkor vagy mi voltunk a hibásak, vagy az átvevő, soha sem a Royal-Sprint!
(Nem ott dolgozom, és kari ajit sem kaptam tőlük!)

seik 2009.12.31. 14:55:42

@goes: kitől perelnél? Megkapja a peres levelet, másnap kész az új cég Royal Sprinter néven. Lásd még: Jorgos, Aqua Computer...
süti beállítások módosítása