Mit érdemel az a bűnös, aki 2 év hűségnyilatkozattal előfizet műholdas tévére, mert az ügyfélszolgálat azt mondja neki, hogy kábeltévé nincs, pedig van? Csurika kedvenc műsorait először a szél fújta el, aztán utána vagy a médiabox halt meg vagy nem tudták cserélni vagy nem működött benne a kártya vagy megint elromlott:
2008 januárjában költözés miatt szolgáltatót váltottunk, a UPC mellet döntöttünk, ráadásul 2 év hűségnyilatkozattal. Első hibaként felhívtuk a UPC ügyfélszolgálatát, hogy az adott címen milyen szolgáltatást tudnak ajánlani. Azt mondták nincs „normál” kábeles kiépítés, de van „tányéros” tv! Megrendeltük! Persze utóbb kiderült, hogy a házban másnak már van UPC kábelen, csak sajna mi ezt nem vettük észre. Nem baj, gondoltuk jó kis felvevős tányéros tv, jó lesz nekünk. Vége lett a télnek, jött a tavasz, és jöttek a viharok és elment az adás újra és újra. Betelefonáltunk, szoftvert frissítettek, újra és újra. Nem segített, beletörődtünk. (második hiba) Teltek a hetek elkezdett lefagyogatni a rendszer, a médiaboxunk beadta kulcsot. Szoftvert frissítettek, nem egyszer, nem kétszer. A frissítések 1-2 hétre megoldották a problémát, ha nem, akkor közölték, végleges a boksz hibája, cserélni kell. Mivel nap közben, mint a legtöbben, dolgozunk, nem rohantunk azonnal csereboxért, a hiba általában 1-2 nap alatt magától megszűnt, ilyenkor örültünk. (harmadik hiba)