Tékozló Homár

Mindenkit egy zárt hivatalba küldtek el a vicces szilveszteri postások

2010.01.04. 09:37 | szily | komment

E. végtelenül felháborodott azon, hogy december 31-én déli 12 után nem volt egyetlen nyitva tartó posta sem Budapesten. A szakemberek minden érdeklődőt a Thököly út - Amerikai út sarkára irányítottak, ahol a postások a kialakult tömeggel derűsen közölték, hogy zárva vannak. Hetven perccel zárás után, addig fagyasztották az embereket. Vérfagyasztó kalandok egy jó hosszú, dühös levélben alant.

Szeretném bejelenteni azt a tapasztalt tényt, hogy  a mai napon, 2009.
december 31. délután 12 óta után  nincs nyitva tartó postahivatal
Budapesten.

Ezzel kapcsolatosan több anomália és elfogadhatatlan dolog is van.

-a postahivatalok dec 31-én déli 12 óráig voltak nyitva, holott a
többi lakossági szolgáltatást végző szolgáltató üzem, üzlet legalább
13 óráig volt nyitva,

-a szombati nyitva tartással rendelkező keleti és nyugati 62 -es, 72
es 'nagyposta' hivatalos szombati nyitva tartása 14,00 -ig van kiírva,
ennek ellenére "ünnepi nyitva tartás " címen ezen 2 postahivatal is
déli 12 órakor bezárt, ( erről személyesen 13,30 -kor meggyőződtem),

-a korábban éjjel-nappal nyitvatartó postahivatal a Bp.XIV, Fogarasi
úti Tesco területén működött, amit decemberben bezártak tatarozás
miatt és a kiírás szerint a budapesti  0-24 óráig nyitva tartó
postaként a Bp.XIV, Thököly út - Amerikai út sarkán találthahó
postahivatalt jelölték meg. Ez a kiírás dec 31-én is látható volt, sőt
a rácsok mögött dolgozók szóban is megerősítették, az érdeklődő
ügyfeleket a Thököly úti folyamatosan nyitva tartó postára küldték dec
31-én déli 13 és 14,30 óra között is.

-a nevezett Bp.XIV, Thököly út - Amerikai út sarkán találthahó
postahivatal ma, 2009-12-31-én  12,00-tól zárva volt. A zárt kapuk
előtt 13,45-41,30 között egyre nagyobb tömeg gyülekezett, mert a
Keltiből, Nyugati pu-ról és a Fogarasi Tesco-ból is ide küldték a még
a december 31-én  pénz vagy levelet dec31-i dátummal  feladni kívánó
lakossági magánszemélyeket és céges ügyfeleket.

-A nevezett Thököly út - Amerikai út sarkán találthahó postahivatal
ajtaján semmilyen kiírás, hirdetmény nem volt 14,10 percig.  Ekkor,
tehát zárás után 70 perccel (!) az ajtóban megjelent egy postai
dolgozó és kiragasztott  egy kézzel irt  papírt,  miszerint a nevezett
Thököly úti postahivatal ma, december 31-én 12,00-ig volt nyitva, és
legközelebb nyitva tartó posta majd jövő év jan 2-től a Fogarasi úti
posta lesz.  Szóban a felháborodott lakosságnak elmondta, hogy ők
bezártak 12 órakor, és a postajárat is elment, minden le van zárva.

Kértük, hogy küldje ki a postahivatal vezetőjét és  intézkedjenek,
hogy nyissák ki a postát, mert  teljességgel elfogadhatatlan, hogy dec
31-én Budapesten ne legyen legalább 1 olyan nyitva tartó postahivatal
, ahol délután, esetleg kora estig  lehetne pénzt, vagy levelet
feladni.

Nota bene, a többi közszolgáltatás is működik december 31 déli 12,00
után is,  a BKV is jár, a BKV bérletpénztár a Mexikói úton dec31-én is
20,00-ig van nyitva, stb,  tehát azt gondolom, legalább 1 db éjjel
nappal működő posta szükséges lenne egy 2 milliós önmagát európainak
tartó fővárosban!

-14,20-kor az ajtóban megjelent a postahivatal vezetőnője, elmondta,
hogy ők dec 30-án 16,45-kor kapták az utasítást, hogy dec31-én
12,00-ig legyenek nyitva. Arra a kérdésre, hogy miért csak másnap, 20
órai késéssel, jóval zárás után  függesztették ki a zárva-tartásról a
hirdetményt, nem választolt. Továbbá elzárkózott a jelen lévő lakosság
kérése elől, hogy lépjen kapcsolatba a főnökeivel, a Magyar Posta
vezető döntéshozóival és nyissák ki a postahivatalt, annak érdekében,
hogy megfeleljenek a Fogarasi Tesco-ban kifüggesztett Magyar Postai
hirdetménynek, miszerint a Thököly úti  a 0-24 -ig nyitva tartó
postahivatal.

Ehelyett a postahivatal vezetőnője becsukta az ajtót és részükről
lezártnak tekintette a dolgot.

Nos, a fenti tények alapján azt gondolom, a 2009. december 31. 12,00
óra után zárva tartást elrendelő Magyar Posta vezetése  megsértette a
fogyasztók érdekeit, azzal hogy egy kisebbség ( a postai dolgozók
érdekeit előnyben részesítette és felmentette őket a dec 31-i délutáni
munkavégzés alól.  A Magyar Posta által elkövetett érdeksérelem  sok
ezer, vagy tízezer magánszemély és céges vállalkozás azon érdekét
csorbította, akik emiatt anyagi veszteséget szenvedtek el. ( pl egy
hölgy 6 millió Ft-ot szeretett volna befizetni, pályázati pénz
önrészként, egy másik úr GFB csekket kapott a reggeli postával, s azt
kellett volna még 2009. december 31.-ig befizetnie, egy harmadik hölgy
ajánlott leveleket szeretett volna feladni, amelyeken a postai feladás
bélyegző dátuma még 2009 évi kellett volna legyen. Hosszú a lista, kb
35 ember gyűlt össze a 3/42 - 1/2 3 közötti időben, és további 40-50
ember   érkezett és távozott azonnal, amikor a zárva tartásról
értesült.)

Kérem, hogy a fentiek alapján haladéktalanul hassanak oda, hogy a 2010
jan 2-án, vagy január 5-én feladott  pénz és levél küldemények még
2009-12-31-i  hatályos feladásnak, értéknapnak számítsanak és 2009 évi
postai továbbítási tarifával (bélyeg) legyenek elszámolandók.

Továbbá bízom abban, hogy a fogyasztók érdekeit megsértő Magyar Posta
Rt megfelelő büntetésben részesül.  Ehhez kérem, az MTI és a
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség nyilvános és hathatós fellépését.

Együttműködésüket előre is köszönöm,

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhaszvik 2010.01.04. 10:13:28

"Kérem, hogy a fentiek alapján haladéktalanul hassanak oda, hogy a 2010
jan 2-án, vagy január 5-én feladott pénz és levél küldemények még
2009-12-31-i hatályos feladásnak, értéknapnak számítsanak és 2009 évi
postai továbbítási tarifával (bélyeg) legyenek elszámolandók."

bármennyire is jogos, vagy sem a felháborodás, azért ez egy vicces mondat... :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.04. 10:14:34

@Rejtélyes:
Nekem nem tűnt fel.
Karácsony óta szüneteltettem a praxisomat, lehet azért.
Meg aztán nem járok postahivatalba.

vape 2010.01.04. 10:14:41

A Magyar Távirati Iroda (MTI) hogyan jön be a képbe, mint a posta felügyeleti szerve? A Fogyasztóvédelmi Hatóságot meg sem említem, mert az már vagy 2 éve nincs...

A felháborodás jogos olyan szempontból, hogy ha valakit elküldenek valahová, akkor az rosszul fogja érezni magát, ha az a másik hely közben és titokban bezár.
Viszont dec. 31-én délután postára rohanni pénzt (főleg 6 millió Ft-ot!) vagy levelet feladni is kicst perverz elfoglaltság.

GáborSzeged 2010.01.04. 10:14:51

Minek posta szilveszterkor?
Lehet én vagyok ilyen,de szilveszterkor nem rohangálnék postára,főleg nem délután!!!
Én azt várom már,hogy szombat vasárnap és ünnepnapokon ne legyen nyitva semmi,még benzinkút sem!
Mindenki legyen a családjával.

vape 2010.01.04. 10:16:43

@vape:
"Fogyasztóvédelmi Felügyelőség" - bocs, ezt akartam írni Fogyasztóvédelmi Hatóság helyett az előbb...

Teccikérteni? 2010.01.04. 10:16:45

@Csokis:
Jóhogy. De csak ha fél pohárral kapok a 10jmf-omért :)

igazságos 2010.01.04. 10:17:19

Persze mindenki az utolsó pillanatban adogatja fel a 2009-es leveleit. Utálom ezeket az embereket, egy kicsit gondolkodni kellene előre is.

A Tesco is egy szemét volt, mit is várhatunk tőlük.
Nem tudtak volna odatelefonálni, mielőtt átirányították volna az embereket, hogy mégis nyitva van-e még az ottani posta?

De a postánál is leírhatták volna egy lapra, amit kitettek, hogy december 31-én xy óráig van nyitva és kész. Nem 30-án, 31-én eldönteni, hogy meddig van kedvük dolgozni.

A 6 milliós befizetésről pedig annyit, hogy nem sikerülhetett volna, mivel nagyértékű befizetésről van szó, amire még további egy napot kell várni. Be kell jelenteni a befizetés előtt egy nappal.
Ha meg reggel kap csekket, akkor egyből rohanjon a postára, ne az utolsó pillanatban.

Továbbá azt sem lehet elvárni, hogy a postások is dolgozzanak ha ünnep van, csak azért, mert egy embernek levelet kell feladnia.

Pechvogel 2010.01.04. 10:17:22

Itt mindenki leszarja a másikat...
Ez az alapvető hiba !

theface 2010.01.04. 10:21:22

Micsoda felháborító dolgot írt meg a kedves levél író. Hogy mertek a postások egy kicsit is máshogy dolgozni, az ünnepek alkalmával? Felháborít! Meg kéne verni mindet.
Mókás, hogy egyes emberek mit el nem várnak, hogy egyes területeken dolgozó emberek meddig legyen ott a munkahelyükön. Szánalom, a kedves levélíró, tuti irodista aki december 20 óta munkahelye környékén sem járt.

fiatka 2010.01.04. 10:24:20

Nem igazán értem...,ha olyan szerencsés volt,hogy Ő ezen a napon nem dolgozott, akkor miért nem indult korábban a postára?
Bármilyen szolgáltatónál dolgozóknak is van családja, szeretnének ők is időben hazaérni és készülni a szilveszterre.
Ilyet is csak egy nyugdíjas vagy egy olyan melóhelyen dolgozó írhat,aki gondolom...2 ünnep között sem dolgozik.
Na mindegy,szerintem vicces a felháborodása.

GáborSzeged 2010.01.04. 10:25:10

@Pechvogel: Persze,mert ez Magyarország!!!

Pechvogel 2010.01.04. 10:25:33

@theface:
Ez sem igaz...
Pl. ne ülj taxiba,ne menj tömegközleke-
déssel se, de legfőképp ne menj kocsmába

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 10:26:22

öccséééém! nincs nyitva posta? 31-én délután? mégilyet?! felháborító! mitöbb! hallatlan!!! :O

oszt arra gondolt e a "kedves" poszt toló, hogy ők is emberek, akiknek van családjuk és szeretnének velük lenni?
nem mondom, jó dolog az utolsó másodpercekben megvenni a pezsgőt a weersch-leet, a mittoménmiket, feladni a csomagot-levelet...
de az ott dolgozóknak is járna némi pihenő, urambocsá' családdal eltöltött idő.
Keresztlányunk dec. 24-én délután 7ig dolgozott, miatta csúszott el a Szenteste. hozzáteszem: őt is váltotta valaki...

kérdezd meg Marinénit Jászkarafaszajenőn, hogy mikor volt a postásMaris nyitva? ne légy már ilyen kibaszottul kényelmes wazze! :P

fiatka 2010.01.04. 10:26:44

@theface:
szívemből szóltál....
Mondom ezt úgy, hogy idén én is itthon voltam végig,de eszembe se jutna,ilyenkor délután szolgáltatóhoz,de még közértbe sem menni.

Pechvogel 2010.01.04. 10:27:17

@Szárnyati Gézа:
Igazad van Kedves Barátom !!!
Ezt hajlamos vagyok néha elfelejteni...

mumpic 2010.01.04. 10:30:00

Valaki írja már meg mióta ünnep december 31!
Attól hogy május 1. ünnep, még április 30. nem az. Ebből a szempontból lényegtelen ki annyira perverz, hogy ilyenkor akar postára menni. A boltok is tovább nyitva voltak délnél.
Arról nem is beszélve, hogy január negyedike a következő munkanap.

Énbagoly 2010.01.04. 10:33:37

Hiába fikázzátok a posztolót, bizony van akinek a 2009-es dátum miatt fontos lett volna a posta. Különben nem rohangáltak volna annyit.
De én már semmi ilyenen nem csodálkozom.
Mert ugye a posta vezetői, eddig sem álltak a helyzet magaslatán...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 10:36:09

A Posta szervezettségéről egy újabb post.
Hát, nem lepődtem meg.
Max. azon, hogy a tömeg nem lincselt.

esef 2010.01.04. 10:36:21

Kaptam egy partnertől egy év végi csomagot. Zacsiban, feliratozva, hogy megsérült a küldemény. Egészen véletlenül az egyik végén szakszerűen fel volt nyitva. Nem tépve, nyitva, egyenes vágással. Kollégámmal beszéltem reggel, ő ugyanonnan kapott egy ugyanolyan csomagot, ugyanúgy fel volt nyitva... Persze, véletlen az is megsérült...

Már látom magam előtt a képet, nagy fehér, üres vászon, a címe: "Magyar Posta Zrt., liberalizáció után, 2014-ben"

Teccikérteni? 2010.01.04. 10:37:25

@Énbagoly: Ha annyira fontos lett volna, akkor miért az utolsó utáni pillanatban ment a postára? Egy átlagos hétköznapon még megérteném, hogy zárás előtt fél órával állít be pénzt befizetni. De hogy szilveszterkor is, amikor köztudott, hogy minden össze meg vissza van nyitva? Vicc az egész :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 10:37:56

@salapapa: Hmm, majd amikor nem tűnnek el rendszeresen a csomagok, együttérzek a postásokkal.

isti77 2010.01.04. 10:38:31

Hát igen, én is felháborodva konstatáltam, hogy a háziorvosi rendelők, szervizek, közhivatalok, bankok, tehát a kereskedelmi és vendéglátóipari egységeken kívül gyakorlatilag minden zárva volt.
Sőt, ami még jobban felháborít, hogy ez általában minden szombat-vasárnap így van.
Követelem, hogy mindenki dolgozzon heti 7 napot, reggel 6-tól este 10-ig.
... ja, kivéve engem, persze.

Kereskedelemben dolgozó ismerőseim mesélik, amikor a paraszt vasárnap este 8-kor felháborodottan megkérdezi: "már zárnak?"
Én a helyében úgy visszakérdezném: "Miért, te még munkaidőben vagy?" Ja...!
Nem is lenne nekem való a kereskedelem.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.04. 10:38:53

@igazságos: szíved joga utálni ezeket az embereket, de a tényeken mit sem változtat. Ez munkanap volt, és a szombati nyitvatartás szerint 14 óráig nyitva kellett volna lennie a postának. Ha pedig nyitvatartási idő van, akkor senkinek semmi köze ahhoz, hogy a kedves ügyfél miért az utolsó pillanatban adja fel a pénzt, levelet stb.
Mindenki szeret több időt tölteni a szeretteivel, de a legtöbben ezt a szabadidejükből gazdálkodják ki, és nem a munkaidőből csippentenek le néhány órát.

Énbagoly 2010.01.04. 10:40:03

@Teccikérteni?: Oké, ez is igaz, de azt akkor sem tudom megérteni, hogy miért nem lehet a tényeket egyértelműen közölni. Legalább az ajtóra kiírni, hogy hülyék, ne várjatok. És ne a zárás után.
Aki pedig későn kapcsol, akkor csak magát okolhatja. De hogy még küldözgetik is őket egy zárva tartó postához...

Teccikérteni? 2010.01.04. 10:43:11

@Rékuc: Pontosan! Ezért remélem te bent maradsz a munkahelyeden, ha a főnök valamilyen ünnep alkalmával azt mondja: "Emberek, ma két órával előbb hazamehettek!"

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.04. 10:45:53

@Teccikérteni?: Ha a főnököm azt mondja, hogy menjünk haza két órával előbb, akkor bent marad 1-2 ember ügyelni a telefonokat, hogy az ügyfeleket kiszolgáljuk (bevált rutin a cégünknél).
De tudod mit, legyen spéci szilveszteri nyitvatartás, de akkor legyen oly nyájas a Posta, hogy kikomunnikálja az ügyfeleknek és nem egy bezárt hivatalba küldi el őket. Ez a felháborító.

Teccikérteni? 2010.01.04. 10:45:54

@Énbagoly: Igen, ez viszont k.cs.gség. Mármint akkor, ha így történt. Akárhol jártam mostanság, minden üzlet ajtajára ki volt függesztve egy "Ünnepi nyitvatartás" papírka.
De ha a többi postáról küldték őket ide úgy, hogy fogalmuk sem volt arról, meddig tart nyitva, az k.cs.gség.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 10:46:40

@isti77: Khmm, több műszakos melórendről hallottatok már?
Tehát én pl. 3 napig megyek, dolgozok napi 12 órát, aztán 3 napot békén hagynak.
Mint most, pl. mindenki hétfőzik, én meg itthon döglök.

Szóval elég sok esetben lehet olyan is, hogy valami éjjel niytva van. A csillivilli plázák ált. azért nem, mert nem éri meg.
De egy Tesco pl. igen.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 10:47:04

@Szárnyati Gézа: remélem, Neked is és legalább este 7ig a "fronton" vagy! :)

én 3 hétre szabin voltam. :P

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 10:50:27

@Énbagoly: ha annyira fontos a 209-es dátum, akkor volt belőle 365 nap. ebből ha leveszed a valódi pirosbetűs ünnepeket (természetesen a szolgáltatásban magasról leszarják, hogy a Vasárnap is egy jogszerű szünnap - pl vasárnap, ebéd, család, együtt!) még mindig marad cca 360. ha a Vasárnapokat is leszedjük, akkoris -52nap, vagyis van a 2009-es évből 300 tisztán.
nem elég? :O

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.01.04. 10:53:43

több ponton zavaros nekem is a story:
1. ha valaki 6 milkát akar feladni, azt elöre be kell jelenteni. vagy a 21. században még nem létezik a bankolás interneten keresztül? át is lehetne utalni, és nem kell ennyi pénzzel rohangászni a sok elmebeteg közt.
2. kgfb befizetési csekkeket határidő előtt 2 hónappal küldik ki (legalábbis nekem) van bőven idő befizetni. egyébként sem gond, ha nincs befizetve, ugyanis az előző ciklus ráfed a következő ciklusra.
3. ajánlott leveleket mi a túrónak kell 2009-es dátummal ellátni? erre is lehetett volna gondolni, nem az utolsó pillanatban gondolkodni.

egyébként én személy szerint a kollégáimmal délután 3-ra mentünk dolgozni, és félő volt, hogy átcsúszunk az újévbe a munkánkkal, hál' Istennek nem fordult elő, gyorsak voltunk...

Énbagoly 2010.01.04. 10:54:17

@Teccikérteni?: Hát igen, a vállalaton belüli kommunikáció nem az erősségük a jelek szerint...

@salapapa: Van akinek nem. :))
De hidd el, a hivatalok nagyon szemetek tudnak lenni, a dátum dolgában, és az emberek is feledékenyek. Én például bevallom, simán felejtettem már el határidőket. És szívtam is miatta, még akkor is, ha csak egy nap volt. :(

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.04. 10:55:30

Nekem speciel december 31. munkanap volt, de azért nem hőbörögtem azon, hogy amikor este hétkor elindultam haza, már nem volt nyitva a teszkó. Azt már érdekesebbnek találtam, hogy alig tudtam tűzijátékot venni, mert az ideiglenes árusító bódék már mind zárva voltak. Hát hol vesz szegény későn ébredő, nem is beszélve arról, aki időben kezdte az ünneplést, addigra már jól berúgott, és elpuffogtatta a készletet?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.04. 10:57:28

@Énbagoly: Nekem is 30-án jutott eszembe, hogy a kocsi biztosítását nagy felháborodásomban (nem is kaptam értesítést, mennyi lesz jövőre) felmondtam, de elfelejtettem újat kötni. Még jó, hogy net 24 órában van.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.04. 10:58:10

@salapapa: mondom, amíg nyitvatartási idő van, addig édes mindegy, hogy az ügyfél hanyagságból vagy muszájból megy szilveszterkor a postára. Főleg a dolgozóknak nem feladata értékelni a miérteket.
Gondolom a Posta weboldalán sem volt kitéve, hogy Kedves Ügyfeleink, tájékoztatjuk Önöket, hogy ünnepi nyitvatartás miatt a 2009. évben az utolsó pénz- és levélfeladási nap december 30-a, ha szeretnék, hogy küldeményeik, pénzfeladásuk még 2009-es dátumozással kerüljenek feladásra, akkor szíveskedjenek legkésőbb 30-án befáradni hivatalaink egyikébe'
tehát az ügyfél abban a hitben ment postára, hogy nyitva lesz, ergo jól átbaszták és ez ne már az ügyfél hibája legyen.
(A tájékoztatást olyan 1 percembe került megírni, ha valaki korrektúrázza és kiteszi webre, az még 1-2 perc, ennyibe került volna a Postának jófejnek lenni)

Énbagoly 2010.01.04. 10:58:58

@Csokis: Na látod! :)
És ezek szerint, nem csak az én agyam lyukas. :)
És nem lehet mindent neten intézni, és még olyan emberek is vannak, akiknek nincs netjük otthon...

juhaszvik 2010.01.04. 11:00:47

én nem kritizálom a pórul járt embereket, mármint abból a szempontból, hogy mennyire volt fontos vagy nem fontos a küldemény sürgős feladása, és hogy megoldható lehetett-e volna korábban elküldeni stb.
viszont azzal igazán számolhattak volna, hogy (hahó!!!) december 31.!!! persze, nem ünnep, mint ahogy december 24. sem az. de ha az autószerelő, a butikos, az újságárus azt mondja, hogy szilveszterkor nem dolgozik, akkor nem és kész. mint ahogy az érintett 1,7 millió lakos (igen, már csak ennyi) nagyrésze szintén nem.

egyébként a posta (úgy általában) egy különleges hely. egyszerűen megkattan az ember, ha 0,582 másodpercnél többet kell ott töltenie. én egy nyugodt embernek tartom magam, de ott elborul az agyam, és minden közelben álló személyben komoly ellenségképet látok. pszichológusok igazán foglalkozhatnának ezzel a témával. vagy ha ők nem, akkor a belgyógyászok, mivel komoly prevenciós megoldásokkal szolgálhat az alacsony vérnyomás ellen.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 11:02:13

@ColT: az egy másik tészta.

szerintem.

az, hogy kiről hány bőrt húznak le munkaidő és miegymás alapján, az is egy másik dolog.
kíváncsilennék, te magad mennyire lennél felháborodva és hogy hápognál, ha asszonddaná a főnököd: "aranyom, légyszíves gyere be 31-én, mert munka van! úgy készülj, hogy valamikor este 8 körül végzünk." oszt ha kicsit is ellenkezel, akkor januárban már nem is kell bemenned... van helyetted 3594 másik aki munkára vár.
nem lehet mindenki olyan szerencsés, hogy csak parancsokat (kéréseket) osztogasson, a saját kényelmét mindenek felett tartva. én szerencsés vagyok... mégsem anyázok, ha zárva találom valamely szolgáltatót.

pause 2010.01.04. 11:04:21

há itten mucsán (debrecen) dec 15től ki volt irva hogy mikó lesz posta nyitva 31én.12ig.ennyi.csók.oda is mentem fél3kor,zárva is volt:D
de necsinyájja má a postolo hogy nem vót SEHOVA se kiírva hogy mikó vannak nyitva...

Teccikérteni? 2010.01.04. 11:05:12

@Rékuc: Jah, a honlapon nem tüntették fel, hogy rövidített nyitvatartásuk lesz 31-én.

theface 2010.01.04. 11:05:15

Pechvogel: nem ültem taxiba, nem használtam tömegközlekedést., sőt kocsmában sem voltam.
A lényeg mindenkinek jár az ünnep, csak sajnos egyeseknek ez valami belső frusztrációt okoz, ha más is netán pihen az ünnepek alatt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 11:06:45

@salapapa: Figyuzzá', nálunk ezt konkrétan megtették, 31.-ére és 24.-ére is munkaidőkereten belüli műszak volt!
Csak akkor pont nem mi mentünk volna dolgozni beosztás szerint, és én kimaradtam a "jóból".

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.04. 11:07:35

@Teccikérteni?: miért nem vagyok meglepve :D
(najó, nem vicc, inkább gyász)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 11:08:45

@Énbagoly: tökéletesen igazad van. azonban azt is vedd figyelembe, hogy aki ennyire fontosch ember, annak van minimum egy átutalási számlája, aholis el tudná intézni a dolgokat.
nomármost ha nekem eszembejut, hogy basszus, nem fizettem és 2009.12.31. éjfél a határidő, akkor szépen nyugisan leülök a gép elé és elindítom az utalást 2 falat csoki vagy a fahéjas tea szürcsölgetése közben. :)
vész esetére egy printscreen a tranzakcióról, amit elküldök mélben annak, akinek annyira fontos volt a lé oszt passz.

bár egyszerűen nme bírom felfogni, hogy hogyan kaphatott 31-én azonnal utalandó/fizetendő levelet? ilyen egyszerűen nincs. bizonyos értékeknek meg van határozva a értesítési ideje. 6 guriga az nem hatezer, amit ugyi közismert, hogy 8 nappal előtte kell kiértesíteni...

Píter 2010.01.04. 11:09:43

A Tesco este 6-ig nyitva volt. Akik ott dolgoznak azoknak nincsen családja, azoknak nincsenek barátaik, akikkel bulzini akartak volna?? (Ezenkívül a végtelenségig lehetne sorolni a valóban non-stop nyitvatartó üzleteket, pl benzinkutak, éjjel-nappali élelmiszerüzletek stb. - szal azzal példálózni, hogy jaj szegény dolgozóknak, nehogy már dolgoznia kelljen=az szánalmas!!!) Istenem, miért van az, hogy egyesek még mindig azt képzelik, hogy a posta vmi szocialista foglalkoztatási központ??? Egy 2 milliós világvárosban igen is szükség van legalább 1, ha nem több non-stop nyitva tartó postára. Persze megint az a hülye aki ügyet akar intézni egy munkanapon, nem a posta aki össze-vissza hazudik, meg szívatja az ügyfeleket.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 11:09:53

@ColT: és? visszaszóltál? ha igen, akkor még ott dolgozol?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 11:11:14

@salapapa: Á, a Posta simán megoldja az ilyet, meg pár hivatalról is el tudom képzelni.

Mondjuk az átutalós műsorral egyetértek.

Az igazi gáz itt a szervezés volt, hogy azt mondják hogy ott dolgoznak, aztán nem, de azért váratják az embereket.

Énbagoly 2010.01.04. 11:12:42

@salapapa: Oké! :)
Adsz a fahéjas teádból? :))

SXB 2010.01.04. 11:13:54

EZÉRT nem kell mindent az utolsó pillanatra hagyni. tetszett volna elmenni 30-án, és akkor intézkedni!!!!pláne ha 6 milláról van szó, nekem ez lenne az első dolgom!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 11:15:53

@Píter: inkább az a hülye (hogy téged idézzelek), aki azt képzeli hogy felsőbbrendű és neki JÁR az ő szabadsága alatt is, hogy mások a seggét nyalják! :P
ez nem egy "nyári szabi", amit míg mások nyaralnak, pl én is szolgáltatással töltök.

ha rajtam múlna, az összes szolgáltatást MEGTILTANÁM pl (hogy a posztnál is maradjunk) dec.23-27. és de.30-jan.2 közt.
úgysem ott jár az ember esze hanem inkább már a Szilveszteren, sokat hibázik, stb.

vagy talán annyi az egész lényege, hogy basztatni jó? :P

richy0609 · http://www.tengerimalacaim.sokoldal. 2010.01.04. 11:16:28

@SXB: szerintem az nem 6.000.000 Ft akart llenni, hanem a tábla milka csoki... :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 11:17:18

@salapapa: Mondom nem a mi műszakunkat hívták be.
Amúgy munkaidőkereten belül teljesen törvényes a dolog. Éppen csak egy faszság.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 11:18:51

@ColT: látod, ezen az egyen viszont én magam is megrettenek! mi az hogy asszonggya hogy nyitva oszt mégsemnem?
lehet kívánni annak aki elküldte az embereket felfedezőtúrázni a nagy kapkodásban, hidegben, hogy egy izgő-mozgó süncsalád telepedjen a seggébe? ;)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 11:20:11

@Énbagoly: :D nemtoom, van e még (nem én készítem). szeresse a Feleségem is meg az a nagy ló filyam is... :)

XSB 2010.01.04. 11:20:30

Ha olyan hülye vagy, hogy december 31.-én délután akarod ezeket elintézni, szerintem meg is érdemled. Minden évben szilveszterkor délben bezár a posta. Sose volt újdonság. Ha ennyi nem fér be a csökött kis agyadba, hát grat hozzá.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 11:21:29

@salapapa: De ezt a Bagoly már leírta helyettem.

Énbagoly 2010.01.04. 11:21:54

@salapapa: :))
Én szeretem a fűszeres tejjját. :) Szerencsére a lányom nem annyira, így több marad nekem. :))

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 11:24:20

@Énbagoly: ööööööööööö... izé.... akkor a posztot is írógépen írta, majd a postán adta fel? [fütyülössmile]

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.01.04. 11:29:41

@salapapa: Nyilván, hiszen modern ember, nem lúdtollal írunk mán na!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.04. 11:33:02

Én kérném még, h az MTI-n kívül az MTV, a Blikk, valamint a Velvet is hathatósan lépjen fel az ügyben!

Gera 2010.01.04. 11:36:34

Engem is megszívattak. 30-án délután adtam el egy autót és 31-én délelőtt kezdtem el agyalni azon, hogy meg lehetne-e úszni a 2010es gépjárműadót. A tv. szerint ha év végéig bejelentem az önkorinál, hogy eladtam a kocsit, akkor nem kell fizetni. Szerkesztettem egy szép levelet a debreceni adóügyi osztálynak, amihez mellékeltem a szerződést és ezt tértivevényesen fel akartam adni, amikor a posta honlapján látom a táblázatokat, hogy 12 után az egész országban egyetlen posta nincs nyitva. Fasza. Elküldtem nekik faxon, kíváncsi vagyok, mi lesz a vége.

Tron65 2010.01.04. 11:43:10

Nemértem a problémát.
Bezárt.
Részemről rendszeresen kapok kézbesítési értesítőt, miszerint küldeményemet a Dózsa György út 6 szám alatt hivatalban vehetem át.
Ezzel csak az a baj, hogy a Posta saját interneted oldala szerint ilyen hivatal nincs is.

Teccikérteni? 2010.01.04. 11:56:21

Ezúton felszólítom Orbán Viktort, hogy hívja vissza az utcákról a tomboló 31-én-csak-délig-vagyunk-nyitva postákat!

Mezsu 2010.01.04. 12:10:32

Az emberek sajnos hajlamosak mindent az utolsó pillanatra hagyni. :(
Mi egy vidéki fogászati rendelőben dolgozunk, 31.-én 14 óra után, mikor már minden el volt pakolva, orvos hazament, éppen indultam volna, bejött baromarc, irtóra kikelt magából, mi az, hogy őt ma már senki sem látja el, mert neki két hete k...vára fáj a foga. Kérdeztem miért várt két hetet, és ma délutánig? Itt ültünk egész délelőtt, ember ránk nem nyitotta az ajtót. Azt mondta semmi közöm hozzá. Az lehet, remélem neki meg jó volt a szilvesztere. :) És olyan sz újéve, amit kívántam neki, mikor nekem támadt.
Nem kéne mindent az utolsó pillanatra halogatni jó magyar szokás szerint.

fiatka 2010.01.04. 13:21:14

@Mezsu:
Miért nem ,, műtötted meg " ....
Szerintem 2 perc után elszaladt volna magától:-)

Píter 2010.01.04. 13:41:16

A posta nyitva(nemtartása) postás szokás. 3 hete a nyugatinál volt dolgom, gondoltam beugrom útközben a szentistvánkrton lévő postára elintézni az elintézendőket, neten megnéztem h 5ig vagy 6igv agy nemtom meddig van nyitva. Megyek oda, és nem zárva volt felújítás miatt? Nem tom minek van a kurva honlapjuk, ha nem tájékoztatásra, netán csörögjek rájuk és ha fél napig nem veszik fel, akkor zárva vannak?

Ja és a már 100-szor lerágott csont:

szivatos.blog.hu/2009/10/05/igy_szivnak_a_bankkartyasok_a_postan

azt hittem eddig, hogy max 200-500Ft-ot bukhat, aki a kártyáját a postán használni meri, de a poszt hozzászólásaiból kiderült, hogy sokaknak 800-900-1200-1300Ft volt a tanulópénz a postán.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.04. 13:56:52

@salapapa: a mentosokbel es remdoroknel tuzo;tolnal is?

amugy en mar ott elvesztettem a fonalat, hogy csutortokon miert volt szombat?
egyebSe ezt sosem ertettem, miert gondoljak sokan, hogy dec 24 es jan 31 fizetett unnep?
ez a par ora korabban elmenes le lett vonba a berukbol?
amugy nem vagyok naib,miko0r meg otthon az apeh elodjenel meloztam, ilyen napokon a fonok elengedte a noket, egynek kellett maradni az iktatoban, mi meg ultiztunk
dehat ez egyebi problemam

meg egy ha 24 is unnep lenne akkor 23-an akarnanak korabban elmenni

ja amugy az amerikai posta is bezart 12-kor, de ezt tudta is mindenki akit erdekelt
amugy biztos bagyok benne par ember siman bevallalta volna 4-ig 5-ig dupla berert

en31-en is meloztam 5-tol ejjel 2-ig

GRMBL 2010.01.04. 14:20:34

Találthahó!!!
Wááááháháháháháháháhááá!!!

.

köszönöm és bujék.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 14:25:58

@hagyma: még mindig nem mutattad meg, hogy hol vetítettem.
míg ez meg nem történik avagy nyilvánosan meg nem követsz, téged kell ármányos hazugnak tartsalak és mint ilyenre, inkább nem kommunikálok megfelelően.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.04. 14:28:40

ne ijesztgess
jo akkor nem vetitessz, csak szeretsz szinezni:)
de most elmegyek reggelizni
a konyhaba

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 14:29:17

@Mezsu: ne is mondd a fogat... 23-a óta fájdogál a jobb alsó 6osom.
éjszakára mindig qrvabátor vagyok de akkor nem akarom zargatni a fogdokikat, nappalra pedig inamba száll a bátorság.
majd elmúla... :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.01.04. 14:37:30

ha sikerült volna feladni a cuccost, és a posta 4 napig szarik rá, és hétfőn kezdi el kivinni, akkor elégedett lenne az ügyfél?

jelen esetben valószínűleg 2.-án adta fel, és csak ma kezdték kivinni.

én úgy látom kár nem érte, csak a bosszúság, de az is a saját hülyeségei miatt

SXB 2010.01.04. 14:46:01

@richy0609: hmmm, lehet:) de én a tábla milkát nem feladnám, hanem megenném:D

Mezsu 2010.01.04. 14:51:15

salapapa nem akarlak elkeseríteni, de az már sajna nem fog múlni.
Viszont ez a gáz amíg tömni lehetne, nem indulsz neki, majd ha már csak gyökérkezelés, vagy az sem, hanem a húzás segít, mert cipóra dagadt a fejed, akkor a kényszer rávisz, legyen éjjel, vagy hétvége, kénytelen leszel zargatni a dokit. :(
Aki ugye el lesz ragadtatva, mikor közlöd vele, hogy már hetek óta fáj.......
Na ilyenek vagyunk. :(
És sajna nem csak fogászat terén.
Ezért vannak éjjel-nappali non-stop boltok, stb. Jó pár évvel ezelőtt ilyenek nem voltak, az mi hülyeségünk és lustaságunk alakította ki. Aki meg kénytelen ilyen helyen dolgozni az meg szakadjon meg ugyebár,ne legyen családja, stb., gondolják azok, akik heti 5 napot dolgoznak 8-16-ig.
Elkényelmesedtünk.

S1lver 2010.01.04. 15:39:13

Na akkor most kapaszkodjatok: Ausztriaban dolgozom (sikeres emberkent). December 31-en lejart a munkavallalasi engedelyem, ezert meg december 9-en bementem, hogy meghosszabbittassam. Az ugyintezo kozolte, hogy koran van meg, jojjek vissza 31-en, rendes munkanap van.

Nos, december 31-en velem egyutt vagy 30 ember varta, hogy kinyisson a munkaugyi kozpont, mindhiaba, egy lelek sem volt bent. Voltak, akik aznapra konkret idopontot is kaptak, megis igy jartak.

Ezek szerint ez nem kuriozum :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 16:08:59

@Mezsu: én is szolgáltatok. napi tizenórában amepervadászkodom (autóvillamosságis) és igen nem szeretem azokat az ügyfeleket, akiknek "ráér!" a munka ilyen-olyan okból.
neklem is az a kedvencem, amilyen a ma délelőtti egyik volt: "hetek óta rakoncátlankodik..."
és azonnal oldjam meg, mert nme tud menni az autójával, holott épp nem vagyok nagyon dolgozós kedvemben (elveszi a fogfájás) de nem hajtottam el, csak betettem holnapra.
hidd el, ha elmegyek dokihoz, az csakis főmunkaidőben lehetséges. lehet hülyeség, de szégyellek zargatni bárkitis pl ügyeletben, vagy bármikor éjjel.
emellett imádok éjjel vásárolni. nincs tömeg. :D
de ez nem ugyanaz, mint az ünnepekre hangolt emberek munkába kényszerítése.

murmulya 2010.01.04. 16:09:42

Először is meg kéne végre érteni néhányotoknak: december 31. nem ünnep. Január 1. igen, de gondoljunk már bele, október 22-én sem zár be a posta önkényesen, mert másnap október 23-a van.

A másik...a piszkálódóknak mondom, senkinek semmi köze hozzá, hogy ki mit és miért hagy az utolsó pillanatra. Ha egyszer a posta elvileg nyitva van, miért ne tervezhetne úgy az ember?
Mert néhány FP hivatalnok marhára be akar már b*szni? Na hagyjuk már...

Teccikérteni? 2010.01.04. 16:15:15

@hülyemurmulya: nem ünnep, csak este buli van :) És a postákon ki volt írva, hogy 12-ig tartanak nyitva. Annyira kár hisztizni azon, hogy az év utolsó napján csak délig van posta xD Te sem lehetsz sikeres ember :)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.01.04. 16:15:16

@hülyemurmulya: ó, persze, igazad van. tökéletesen. mindenki le van szarva... csak a feledékenyeknek legyen jó. :D

tiszta szívemből kívánom, hogy mielőbb szűnjön meg a mostani munkahelyed és egy olyan helyre vegyenek csak fel, ahol dec 24-én is meg 30án is mindig csak te leszel beosztva.
kíváncsi leszek év végén az ábrázatodra! :D

kár, hogy húsvéthétfő előtt nincs munkanap... azt is neked adnám. :D

silent76 2010.01.04. 16:34:28

@hülyemurmulya: dec. 24-e sem ünnep, hanem munkanap mégsincs nyitva a posta este 8-ig...
Fölösleges dec. 31-t október 22-vel összehasonlítanod, mert a kettőnek semmi köze egymáshoz.

Egyébként meg tényleg nem kellene mindent az utolsó pillanatra hagyni, ha annyira fontos.

Koky_ 2010.01.04. 16:51:02

@Rékuc: Na, megjöttél? Már vártuk a tutit.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.04. 17:47:31

Mi a baszott faszért kell szilveszterkor postára menni???

Matiz Papa (törölt) 2010.01.04. 18:56:37

Aki szilveszterkor postára megy, az...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.01.04. 20:08:11

@salapapa:
hat igen, hogy necsak komplenoljak veled
az autoszerelo bizalmi allas, nekem is allando volt otthon, itt mar nincs, mert itt mindent felkurnak computerre mindent cserelnek ujra, nem igazan szerelgetnek
az en otthoni autoszerelom mindig aszonta: a legkisebb bajnal mennyek ha valamit eszlelek, merta kicsibol lesz a nagy es negyszer annyiba fog fajni

visszaterve, ami nekem nem OK, ez a divat, hivataloknal, nem csak posta
delbe hazaengedek mindenkit
mire fel?
itt egy mezei melosnak 3-4 fizetett unnepe van, a hivatalnokoknak, postasoknak gyogyszereszeknek tobb, de olyan, hogy, jovan mennyel haza mert 31-e van, az elkepzelheto, de azt nem fizetik az tuti
ha a Posta 12-ig akar dolgozni es a fonokseg/nem tudom kia z? miniszterium?/ megengedi hat tegyek, csak nem ertek egyet vele teljesen, es az a minimum,. hogy errol is adnak fel fizetett hirdetest es nem kuldozgetik az embert masik, szinten zarva tarto Postara
ja es mondom itt KY-ban is delig voplt nyitbva, most kivancsisagbol felmentem a wbsitejukre

csuf (törölt) 2010.01.04. 20:14:58

asztakurva! szegény európainak mondott kétmilliós városban lakó pestiember. 6 milliós pályázati pénz mi? "nahaggyámáá.."
aki ezt az utolsó napra hagyja annak ugyköll!
egyébként a posta kapja be!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.04. 20:57:13

@Koky_: nekem is roppant hiányzott sziporkázó elméd :)

Viktus 2010.01.05. 01:29:02

picsába én is postásokkal akartam szilveszterezni, erre egyik sem volt nyitva éccaka

anpfiff 2010.01.05. 08:14:52

Pubi, te meddig dolgoztál szilveszterkor? Mert ha 12-kor bezár a posta, év vége lévén kb. 3-4 órányi munkájuk volt még.
És hülyeség, hogy előtte nap 16.45. December 10-e óta kint volt minden postán a tájékoztató.
Ettől még lehet kellemetlen, csak hát nem az utolsó nap utolsó percére kéne hagyni. És ha fontos, lehet érdeklődni. És akkor megoldható pár oerc csúszás. Sokszor ha negyek haza este munkából máér nem kapok kenyeret. A multinál. Akkor risszul csinálja ő is. Megyek az orvoshoz, bankba, órákat várok. Akkor ott is rosszul csinálják. Késnek a vonatok, nem járnak a buszok. Akkor ők is rosszul csinálják. Csak ott mennek jól a dolgok, ahol a beíró dolgozik...

szépjuhászné 2010.01.05. 10:22:21

Akik szerint mindenkinek jár az ünnepnap, vajon mit szólnának, ha hétvégén és ünnepnapokon nem lenni víz, villany, gáz, távfűtés, hát mert az ott ügyelő dolgozóknak is jár az ünnepnap. Lehetne fokozni, hogy nincs orvosi ügyelet, tömegközlekedés, mert ugye mindenkinek jár az ünnep.

répafej 2010.01.05. 12:29:26

1. miért van az h az emberek nagy része csomó mindent az utolsó pillanatra hagy??? ha annyira fontos volt h 2009-es dátum legyen a csekken, fizette volna be előbb! ettől függetlenül a Posta egy szar.
2. laknál falun vazze, ott mobilposta járat van, napi 1x, vagy jobb esetben rendes posta de az is csak 3ig. rögtön tudnád hol a helyed.

v2peti 2010.01.05. 13:09:08

"@igazságos: szíved joga utálni ezeket az embereket, de a tényeken mit sem változtat. Ez munkanap volt, és a szombati nyitvatartás szerint 14 óráig nyitva kellett volna lennie a postának. Ha pedig nyitvatartási idő van, akkor senkinek semmi köze ahhoz, hogy a kedves ügyfél miért az utolsó pillanatban adja fel a pénzt, levelet stb.
Mindenki szeret több időt tölteni a szeretteivel, de a legtöbben ezt a szabadidejükből gazdálkodják ki, és nem a munkaidőből csippentenek le néhány órát."

Na ja, nem igaz, hogy egy fővárosban nem lehet nyitvatartani egy postát legalább délután 2-ig!!! :(((

Ha már posta. Egyszer szombaton 3/4 12-kor akartam buszbérletet venni. És 11:40-kor a bérletes nyanany kiírta, hoy postára mentem. Majd visszajött 12-kor. Kérdeztem miért nyitvatartási időben ment postára? Hát azért mert bezár délben! Na ja, de akkor miért délig van nyitva?
Persze 12 órakor visszaérkezve már azonnal bezárt egy percre sem nyitott ki! És még egy ott lévő buszsofőr meg is jegyezte, hogy miért akarok szombaton 3/4 12 kor buszbérletet venni!
Azért mert lusta voltam előbb eljönni, de ehhez az ég világon semmi köze sincsen!!!!!

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2010.01.05. 20:51:02

E. egy kötekedő paraszat.
Szilveszterkor inni kell meg tűzijátékozni, nem postára jártni.
Azoknak az embereknek nem jár a pihenés, tossza meg a lÓ!Ó!

Tunde26 2010.01.12. 17:37:02

@salapapa:
- Teljesen egyetértek veled. Annyi kiegészítéssel, hogy a befizetést összegtő függetlenül lehet megtenni minden postán. A nagyösszegű kifízetést, kp felvételt kell bejelenteni elötte legalább egy- két nappal.

-Sajnálatos, hogy félretájékoztatták a postolot, de miért kell mindent az utólsó pillanatra hagyni, főleg ha az fontos. Ez mindegyiktől, aki ott állt az ajtóban megkérdezném.

- minden postán kint volt már karácsony elött az ünnepi nyitvatartás, az interneten is meg volt hírdetve.
Miért nem nézte meg a kedves panaszkodó?
Mióta újdonság az ünnepi nyitvatartás?

Tunde26 2010.01.12. 17:45:40

A 2009-es év dec. 31 23.59-ig tart kedves postolo.
süti beállítások módosítása