Balázs és barátai még nagyobbat szívtak, mint a Homár az esztergomi fürdőben, ahol csak hűvös volt a víz az ígért langyos helyett. Újváros menőbb hely sokkal, ott ezért egyenesen jeges volt a medence a 34 fok helyett, ráadásul már legalább egy napja. De a cseles és etikus Aquantis Wellness és Gyógyászati Központ persze egy szóval sem árulta el az érkező, és lelkesen perkáló Naiv Ügyfeleknek, hogy mi az ábra. Dermesztő élmények lentebb.
Bár tény, hogy az év végét inkább pihenéssel, semmint a hírek állandó fürkészésével töltöttem, de úgy tudom, hogy idén nem kerültünk "gázválságba", így érthetetlen számomra az a történet, amelyet most megosztok:
Aquantis Wellness és Gyógyászati Központ nevet viselő, dunaújvárosi élményfürdőjükben esett meg a történet. 2010 január 3-án. A másnap kezdődő szürke hétköznapok előkészületeként úgy döntöttünk, hogy ellátogatunk élményfürdőjükbe - mint már azt tettük többször is.
Megérkezésünkkor semmi szokatlanra nem hívták fel a figyelmet, a mágneses karórával való bajlódás és óracsere (már megszoktuk, hogy az első óra vagy nem jól nyit, vagy nem jól zár, de ezen mindig továbblépünk) után végre megérkeztünk a Római fürdő medencetérbe. A nagymedencébe történő belépéskor tapasztaltuk, hogy a kiírástól legalább 10-15 fokkal tér el a vízhőmérséklet, negatív irányba. Nyilván csak kevesek számára kényelmes a várt 34 fokos víz helyett kb. 20 fokos vízben ücsörögni.
Jeleztük a problémát, és ígéretet kaptunk arra, hogy szólnak a "gépésznek". Ez valószínűleg megtörtént, hiszen a segítőkész munkatársuk elment, majd visszajött. A víz hőmérséklete azonban nemhogy pozitív irányba változott volna, hanem rohamosan csökkent, Mivel így élvezhetetlen a kikapcsolódás, a hat fős - megfelelő hőmérsékletű - jakuzzi pedig nehezen elégítheti ki harminc-ötven fő igényeit, így a távozás mellett döntöttünk. Senki nem akarja az új évet tüdőgyulladással kezdeni.
A távozásunkkor természetesen jeleztük a pénztárnál, majd a recepciójuknál is a problémát, mivel illetékessel nem tudtunk beszélni így a 0018334-es számon a vásárlók könyvébe is megírtuk a problémát. A nyugta tanúsága szerint 15 óra előtt pár perccel váltottuk meg a jegyet, így kb. negyed négytől tartózkodtunk a medencében (Nyugta száma: Ny/674000014/285/7) a panaszkönyvi bejegyzést 17 óra után nem sokkal tettük, így a medencetérben alig másfél órát sem tartózkodtunk, az eredetileg tervezett egész délután helyett.
Mivel sem a pénztárnál sem pedig a medencetérben nem tájékoztatták megfelelően (leginkább sehogy) az embereket, így jogosnak érezzük a megtévesztésünket. A pénztáros állítása szerint már előző nap is probléma volt a víz hőmérsékletével - melyet az előttünk lévő panaszkönyvi bejegyzések is igazoltak -, így érthetetlen, hogy miért nem történt meg a jegyvásárláskor a megfelelő tájékoztatás. Hiszen ez befolyásolta volna a délutáni programot.
Mivel gázszolgáltatási korlátozás nincs, így nem tudjuk, hogy mi lehetett az oka, hogy nem sikerült több nap alatt sem felfűteni kellő hőmérsékletre a vizet.
Mivel a helyszínen a problémánkat megoldani nem tudtunk, így a nyilvánosság (Homar.hu blog és a Dunaújvárosi Hírlap) mellett a cég vezetéséhez is fordulunk, bízva abban, hogy problémánk nem maradt "egy a sok közül" és megfelelő megoldás születik.
Kedves Homár!
Kérlek, hogy ezt a posztot lehetőséged szerint tedd közzé a honlapon, valószínűleg lesznek még érintettek a kommentelők között. Ne tűrjük, hogy tudatosan megkárosíthassanak bennünket!
Tisztelt Hunépszer-Uniszol Zrt!
Bízva abban, hogy intézményük ügyfélbarát, várom, hogy problémámra megfelelő megoldás szülessen, nem tartjuk igazságosnak, hogy olyan szolgáltatásért kellett fizetnünk, amelyet nem vehettünk igénybe. Nevem, elérhetőségen a hivatkozott vásárlók könyvi bejegyzésben megtalálható.
Köszönettel,
egy tudatos fogyasztó
Az utolsó 100 komment: