Tékozló Homár

Káosz a Cinema City Arénában

2010.01.05. 09:35 | ge | 132 komment

Péter hatalmas felfordulással találta szembe magát a Aréna Pláza mozijában - nem működő automták, bezárt pénztárak - ahol végül a lefoglalt szuper jegyek helyett az utolsó pillanatban az első sorban jutott csak hely. Ezek után szerinte egyszerűbb lenne gépekkel helyettesíteni a személyzetet.

Én az Aréna Plázában szívtam meg. Első 3d mozink (IMAX): az Avatar. 10 nappal előre lefoglaltam a jegyeket neten, az előadás dec. 30-án volt. Éreztem, hogy biztonságban vagyunk, a lehető legjobb helyen fogunk ülni a teremben. Másfél órával értünk oda az előadás előtt. Gondoltam 5 perc alatt átveszem a jegyeket, aztán ebéd valahol kényelmesen. (Pár éve még így mentek a dolgok, ha jól emlékszem.) Szóval mikor odaértünk, láttuk, hogy két sor van, moziban még nem láttam ennyi embert.

Egy sor volt az automatákhoz, egy a pénztárakhoz. A biztonsági őrök és a sorban állók állították, hogy az automaták kiadják a neten foglalt jegyeket és elfogadnak bankkártyát. Ez a sor rövidebbnek is tűnt, tehát beálltunk. Sorban állás közben jópáran szitkozódva távoztak, de én nem akartam újra sorba állni a pénztáraknál, tehát engedelmesen kivártam, amíg a terminál elutasította az én bankkártyámat is. Ez volt 50 percembe. A gond az volt, hogy senki nem informált, hogy milyen bankkártyákat fogad el a terminál. Ekkor beálltunk a másik sorba kb. 200 ember után. Négy pénztár ment a kb. tízből! Elvileg 30-40 perc alatt még sorra kerülhettünk volna, de 4 pénztár persze nem bírt a tömeggel. Ötven perc plusz fél óra sorban állás után nem bírtam tovább és a sorból kiugorva megközelítettem az egyik pénztáros lányt. Csak reklamálni ugrottam oda, de valamit láthatott rajtam, így a film kezdése előtt 5 perccel adott két jegyet. Persze már csak az első sorba. Mire megkaptam a jegyet, már többen a panaszkönyvet kérték és ott volt valami nagyon flegma 19 éves manager is, aki így köszöntötte a felháborodott vásárlóit: h e l ó.

A film előtti reklám alatt teleraktuk a feleségem táskáját hamburgerrel és fagyival. Persze a jegykezelőtől nyugodtan bevihettük a terembe. Így esett, hogy hamburgert ebédeltünk, valami egészségesebb helyett. Amúgy a film jó volt, de ez így nagyon elvette a kedvünket. A 3D technológia is jó, de a működtető személyzet csalódás volt. Talán gépekre kéne bízni az egészet.

Péter 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.05. 10:26:51

@trickortreat: Na, jónak magyarázom! Kapásból az jutna eszembe, hogy "süti, vagy üti?"

számá 2010.01.05. 10:28:26

aki moziba jegyet foglal.. na haggggyuk

aki multiktól hellonál többet vár .. na haggggyuk

elvette a kedvünket..na haggggyuk

Mr.Brooks 2010.01.05. 10:29:09

@trickortreat:
Azaz! :)
Elképzelem ahogy tisztítják le a pénztárcáról, lakáskulcsról, pipere-cuccokról a szétolvadt fagyit és közben szidják a jegykezelőt hogy most ezt mégis, hogy gondolta...:-)
Amúgy én is Fehérváron láttam az Avatart. A 3D-ből sokat nem érzékeltem, nem látom a 3D-s filmeket még szemüvegben sem:( Sokan vannak így, valahol hallottam hogy minden ötödik ember nem látja.

trickortreat 2010.01.05. 10:29:43

@Csokis: :) Ez tok jo!! :D Ezentul ezt fogom mondani otthon! :) Koszi :D

trickortreat 2010.01.05. 10:35:00

@Mr.Brooks: :D Arrol nem is beszelve, hogy hogy orulhetett mindenki, mikor elovettek a burit a moziban, 10 sorral foljebb is azt szagolhatta mindenki :D
Olyanrol is hallottam viszont, hogy aki meg latja a 3D-t, az behany tole a moziban, allitolag eleg gyakori, hogy rosszul lesznek emberek, olyankor azt mondjak, a foldet, vagy a labadat kell nezni. Nah, az is jo lehet. Nekem korlatozottak az ezzel kapcsolatos elmenyeim (Karacsony Enek IMAX 3D, csak reszek voltak valoban 3D-ben), de engem idegesitett, hogy kicsit olyan volt, mintha kettos latasod lenne. A korvonalaknak latszik a masik kep is, picit csak, de akkor is. Na, majd megnezem ezt..

akikaztmondjákni 2010.01.05. 10:35:17

@Csokis: Nem, nem.Látod, az pl. nem tetszik.Megvan otthon az összes, de még egyszer nem néztem meg, csak amikor ment TV-ben, részleteket láttam:)Ez sokkal jobb.Nem annyira mese jellegü.Vagy mi.
Helyes, vidd el a zasszonyt, de tényleg jobb ha vártok egy kicsit ha tömeg iszonyotok van:)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.05. 10:36:03

@Mr.Brooks: érdekes, nekem sem jött át az Avatar 3D-je. Pl. a Jégkorszak 3 remek volt 3D-ben, de az Avatarban abszolút nem láttam :( (ettől függetlenül jó volt, de nem is vagyok annyira elájulva tőle, mint azok, akik észlelték a 3D hatást)

trickortreat 2010.01.05. 10:40:07

@akikaztmondjákni: hu, azt hittem egyedul vagyok, mert en sem szeretem a Csillagok haborujat, valami genhiba lehet? :D

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.05. 10:40:36

@akikaztmondjákni: Ja, akkor én fórban vagyok, mert az eredeti bemutató óta nem láttam újra egyiket sem (csak részleteket), így csak szép emlékeim vannak.

akikaztmondjákni 2010.01.05. 10:42:06

@trickortreat: Ezek szerint nem vagy egyedül:)
Most nem kezdem el fikázni, mert a fanok mennek majd a kövekért:)

esef 2010.01.05. 10:43:18

Moziba ritkán járok, a 3D nem érdekel, inkább kivárom míg fent lesz a neten valami jobb minőségben, letöltöm, otthon megnézem.
Mit tud az a 3D mozi, hogy így odavan érte mindenki?

Mr.Brooks 2010.01.05. 10:43:45

@trickortreat: Persze a film után otthagyták a szemetet, mondván rohadjanak meg mind, takarítsál köcsög, kifizettem! :D
Jah a Karácsonyi ének 3D-t én is láttam, igazából vizuálisan nekem uannyi élményt nyújtott mint akármilyen más film, moziban...
A legjobb az volt, amikor a haverokkal beszélgettünk a filmről és a csaj, aki a moziban mellettem ült, megszólal: Jajjj nagyon jó volt, a 3D-s részek meg pláne. "Emlékszel a kígyóra az elején (tudoood a logó)??! Húú tök megijedtem amikor jött felém, azt hittem megcsíp, annyira közel volt..."
Hát, mondom jajajah, tök jó volt, majd beszartam de tényleg...:D

moli 2010.01.05. 10:46:52

en sem ertem, hogy azokat a feladatokat, melyeket a technika mai fejlettsegen gepek is el tudnak vegezni, miert kell embereket alkalmazni, nekik fizetest adni. pl: bkv-ellenor(belepeskor), bkv jegypenztaros, satobbi.

trickortreat 2010.01.05. 10:47:07

@akikaztmondjákni: :D, nem, arra mar rajottem, hogy ezt titokban kell tartani! :D Hidd el, ugyis tudom, miket mondanal! :)

Mr.Brooks 2010.01.05. 10:47:45

@Rékuc: Tényleg fura, ott én is láttam a 3D-s effekteket:D Szerintem az élénk színek és a tiszta, éles vonalakkal rajzolt animáció miatt. Fostam a dínó-mamától rendesen:D

Eric_Cartman 2010.01.05. 10:48:38

Legszívesebben azt írnám, hogy aki egy járvány közepén bemegy emberek százai közé (önként), ott kicsit megszivatja magát egy óráig, ahelyett, hogy visszafordulna, táskából eszi a hamburgert és a fagyit, az egy elgondolkodtató személyiség.
De ilyet nem írunk. 100 előtt semmiképpen.
Az meg gondolom, nem releváns hozzászólás a poszthoz, hogy minek néz az ember lilafejű, furcsa lényeket 3D-ben.

akikaztmondjákni 2010.01.05. 10:48:46

@trickortreat: "Arrol nem is beszelve, hogy hogy orulhetett mindenki, mikor elovettek a burit a moziban, 10 sorral foljebb is azt szagolhatta mindenki :D"
Azaz!:)Pfujjj, basszus, emlékszem egyszer valaki kolbászt evett egy sorral felettem a moziban!!!Na az volt a kemény szag!:)

akikaztmondjákni 2010.01.05. 10:52:39

Az Avatarban én még azon is meghatódtam, amikor az a kutyaizé a vége felé lehajolt a leánynak, h üljön a hátára:D:D
Volt az a beszólás attól a főgonosz katonától(nemtom hogy hivták), h "Gázt nekik"...az azért elég durva volt.Sztem.

trickortreat 2010.01.05. 10:52:50

@moli: ezt en sem ertem. Mar ott elveszett a dolog, hogy fel kell venni a jegyet. Mit csinalni? Minek? Hogy aztan ot metert setalhassak vele, ahol belenyomom valakinek a kezebe? Otthon siman ki lehetne nyomtatni, aztan kesz. Vagy vinni valami kodot, amit a beengedosbacsi bepotyog egy gepbe. Hihetetlen. Lehet, hogy a 3D futurisztikus filingjere akarnak erositeni azzal, hogy elotte elhitetik veled, hogy meg a kartyaolvasot se talaltak fel?

trickortreat 2010.01.05. 10:56:41

@akikaztmondjákni: ehhhehehe kolbi :) Azert ennek most mert itt nem kapni. Teljesen off, de ennel mar csak az durvabb, mikor telen, nagyon meleg, fulkes vonaton, amikor ugy be kell huzni a fulkeajtot, mert a folyoson hideg van, igy bent meg berohadsz. Na szoval ha akkor elkezdenek elokerulni az evoeszkozok meg a konyharuhak, na az mar gaz. Termeszetesen szekelykaposzta kerult elo a szatyrokbol, muanyag dobozokban, volt am nagy lakmarozas! Meg csak elmenekulni se lehetett, mert nagy tomeg volt! Regi szep idok...

betépett felhasználó 2010.01.05. 10:57:02

ha mar a kiralyitobbesbenpanaszkodsz olyan nehez lett volan mindket sorban beallni?
ugy latszik szabo rozaliat hiaba baszta agyon a villam...

Secnir 2010.01.05. 10:57:56

@akikaztmondjákni:
"SÜN!:)SZAKAD a hó!:)

Bazz...mi is ott akartuk megnézni, de földrajzi hátrányaink miatt Fehérváron láttuk 3 D-ben:"

mit, a hóesést?

juhaszvik 2010.01.05. 10:58:28

@akikaztmondjákni: bocs, de esetleg nem akarod elmesélni az egész történetet?
ne sértődj meg, de biztos vannak, akik még nem látták...

és bosszúból: Luke apja Dart Vader. :)

Layosh 2010.01.05. 11:00:33

Haha, a sok sügér internetes jegyfoglaló. Nézzétek meg a szabad helyeket, nincs egy sem. Tegnap volt a kollégám és mondta, hogy félig volt tele a terem, az előadás előtt 45 perccel még kapott közép-középre jegyet.

betépett felhasználó 2010.01.05. 11:00:33

"Talán gépekre kéne bízni az egészet. "

meg fogsz lepodni, de ez mar evtizedek (szazadok?) ota muxik.

storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/401/721/9150/3825461/1/vibrator.jpg

az elvezet garantalt

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.05. 11:02:38

Tesóm tegnap foglalt jegyet az Avatarra holnapra. Ha eladják még egyszer a helyünket, tökön szúrom magam azonnal. Na meg felelősség ide vagy oda, a biztonság kedvéért a jegypénztárost is. És hogy mozihoz illően, stílszerűen zárjam, Buford, Vadkutya Tennan szavait idézném a Vissza a Jövőbe II-ből: "Ez összeesküvés!"
Ja, aki tegnap olvasgatta Homár buszos posztját a szőke nő esetével, itt a folytatás:
www.mata-hari.blog.hu

euAgWzgmmtq7K 2010.01.05. 11:06:46

"A film előtti reklám alatt teleraktuk a feleségem táskáját hamburgerrel és fagyival. "

gratulálok ! magyar proli, 2009

akikaztmondjákni 2010.01.05. 11:07:07

@juhaszvik: Hát az ugy volt, hogy...:)
Cajmááá!:)Hogy Ti milyen szőrszálhasogatók vagytok ma!:)
Jóvanna, igazad van, kussolok.
@Secnir: Igen!:)És nagyon fa**a.:)

akikaztmondjákni 2010.01.05. 11:11:23

@Eric_Cartman: "Legszívesebben azt írnám, hogy aki egy járvány közepén bemegy emberek százai közé (önként)"
Bevallom, ez átfutott ami agyunkon is:) De kockáztattunk:)Azóta írok hülyeségeket a kórházi ágyamról:)
Amugy meg kékek:)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.05. 11:15:44

@trickortreat: Egyszer többnapos téli túráról jöttünk haza, és nem nagyon volt hely a vonaton. Találtunk egy fülkét, ahol már ült bent három "norvég cserediák", nagy csomagokkal. Benéztünk, hogy szabad-e?
- Nem!
- Miért?
- Mert mi cigányok vagyunk.
- Mi meg nem vagyunk rasszisták - mondta a haverom, és bement. Elpakoltunk, de a pasi még próbálkozott:
- Nem lesz ez nektek jó, ez az asszony itt mellettem már egy hete nem fürdött.
Mire a haverom rámutatott a barátnőjére:
- Ez az asszony csak három napja, de közben napi huszonöt kilométert gyalogolt, és ruhát sem váltott. Nem lettünk népszerűbbek, de utána már nem cseszegettek minket. Aztán elővettük a Tállyán vett PET palackos, de válogatottan jó borainkat, meg a halál mocskos hátizsákokból előkerültek az üveg borospoharak (azt erre a téli túrára mindig hordtunk, elvégre csak a sültbunkók isszák alumínium bögréből a tokajit csak azért, mert túráznak :-) ), összeállítottuk az előírásos sorrendet, és nekiláttunk kóstolni. Közben előkerültek kedvenc témáink a genitáliákról és a széklethányásról, és megkínáltuk az útitársakat is. Miskolcon kölcsönösen jó hangulatban váltunk el egymástól, szerintem megérezték bennünk a hasonszőrűt.

akikaztmondjákni 2010.01.05. 11:20:15

@Csokis: "sültbunkók isszák alumínium bögréből a tokajit csak azért, mert túráznak :-)"
Meg műanyag pohárból:):)

qwerti (törölt) 2010.01.05. 11:20:56

Az összes magyar mozi jegyfoglalása katasztrófa, súlyosbítva, hogy Arénában egy órával előbb (elvileg) át kell venni. De ugye ott a sor is... Írtam nekik, hogy miért nem lehet neten fizetni kártyával (szerintem egy 1800 ftos jegybe igazán beleférne az a pár % levonás), jött a sablon válasz, hogy továbbitották az illetékesnek, és gondolkodnak rajta. Ha jól megcsinálnák még sorbaállni se kéne...

Rosszindulatú Vászka 2010.01.05. 11:21:26

@Layosh: pont ezért kell egy órával korábban átvenni a jegyet, hogy aki mégsem megy, azét eladhassák.

Más:
Jelzem régen, még a plázák korának hajnalán volt külön pénztár az előfoglalóknak.

És mit csodálkoztok, világsikerű film, új is, amit IMAX3D-be kevés hejjeggyel kevés előadással nyomnak. Annyira köll a jegy, oda kell menni pár nappal korábban és szeméjesen megvenni.

Nekem a film bejött, a 3D-s cucc meg nekem, amit láttam, ojan kissé gagyi papírmaséfigurás volt és kissé életlen képpel.

Az autómata nekem se működött.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.05. 11:26:03

Csak szólnák, szerdára az Alleé-ba van 3D jegy még sok.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.05. 11:27:24

@Mr.Brooks: Lehet, hogy másfajta technológia volt a kettő. A Jégkorszakhoz még a hagyományos piros-kék szemüveget kaptuk, az Avatarhoz pedig szürkét adtak, szóltak is a moziban, hogy a piros-kék szemüveg nem lesz jó az Avatarhoz.
Azért örülök, hogy nem csak én voltam vaksi :)

indapass90210 2010.01.05. 11:28:39

@Rosszindulatú Vászka: életlen? Lehet örexel, és szemüveg kellene :)

Dys 2010.01.05. 11:30:32

A jegyek rohadt drágák,a hátadat is rugdossák vagy "kitömnek" pattogatott kukoricával stb feelingek:) Igen ez a mozi.Más kérdés hogy a 19 éves körüli manager azért lehet ott,mivel ez a cég csak diákmunkával foglalkoztató cégekkel áll kapcsolatban.Viszont bagóért dolgoznak ott a "gyerekek".Kérdem én: Ha ott dolgoznék mint diák, és benne a pakliban hogy a minősíthetetlen munkám végett holnap kirúgnak érdekelne engem? Nem,leszarnám. Holnap kapok a diákszövetkezettől egy klassz Vodafone-os melót ennyiért.Sajna itt tartunk.A film nekem is és a páromnak is tetszett, és hogy nem moziban néztük?Hja igen....de bármikor megállítottam:DDDD

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.05. 11:32:04

@akikaztmondjákni: Sőt, a Star Wars Harry Potter átirat a kezemben is volt, tananyag volt a főiskolán, ahogy a rettenetesen nagyot bukott, több OScar várományos Benjamin Button és Forrest Gump kettős, ami ugyanazon szerző tollából került megfilmesítésre, ráadásul a film hossza is majdnem azonos. Elgondolkodtató, azonban sietve hozzáteszem, hogy egy szinopszis egy két és fél órát meghaladó film esetében nem egy oldal, hanem kettő, de inkább három, vagyis a megjelentetett átirat kivonatok reprezentatív és igen lecsupaszított változatai a szinopszisnak. Ha szőrszálhasogató akarok lenni, olyanok, mint egy Michael Moor féle "dokumentumfilm", aminek semmi köze a dokumentáláshoz, sokkal inkább a rendszer hiányosságait felmutató propaganda filmek.
Úgyhogy nem eszik olyan forrón a kását.

trickortreat 2010.01.05. 11:36:03

@Csokis: hihihihi
Mondjuk azert inni a vonaton, meg enni, foleg szekelykaposztat, az teljesen mas. mert akarmilyen furcsa is a szitu, mint valami Pavlov kutyaja, azert allandoan csorog a nyalad. Na mindegy. Egyebkent erre a nyarra beszerzek kempingezos borospoharat, muanyag, de egesz uveghatasu. Felmegoldas, de mi itthon is allandoan torjuk a poharakat, nemhogy meg kirandulaskor.

akikaztmondjákni 2010.01.05. 11:38:39

@Sün‼: Lekésted Süni:)Már ELÁLLT:)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.01.05. 11:39:20

Én ötödmagammal akartam elmenni a 3d-s Avatarra. Az mondta a pénztáros, hogy majd csak január 4.-e után van jegy. (ez volt dec.26-án), majd pár nap múlva már csak 13.-a utánra volt jegy.

Nem megy a moziknak? Válság van? Cöhh...

Laceeka82 2010.01.05. 11:39:42

neten rendeltem én is, elvileg legjobb helyek egyikére. Nos a helyem a legszélén volt, eléggé elöl is Imax-ben...Azt mondják, hogy 3d-nél mindegy, hogy honnan nézed, persze ezt gondolom a mozi tulajdonosok terjesztették el...:D:D A film szupersirály, még megnézem majd egyszer-kétszer, de kurvára középről!!!!! De arra még a nagy érdeklődés miatt várhatok........

Rosszindulatú Vászka 2010.01.05. 11:39:43

@Dövan: eddig csak azt a Harry Potteres részt láttam 3D-be, de nekem a gyors mozgásoknál életlen volt, és nem volt igazi formája a dolgoknak, inkább mintha lapos dolgok lettek volna egymás mögött térben. Az IMAX általában sztem kissé életlen a nagyobb vászon miatt. Sztem.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.05. 11:45:13

@akikaztmondjákni:
De lehet, h újra ESNI fog!
Szerezz be egy szemüveget, akkor 3D-ben láthatod, hogyan ESIK!
Csak időben vegyél rá jegyet, nehogy úgy járj mint a post toló!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.05. 11:46:11

@trickortreat: Pezsgősben van olyanunk, flute fajta, majd' 25 centi. Összerakható, külön van a talpa, meg a kehely, hogy könnyebb legyen szállítani.

Laceeka82 2010.01.05. 11:47:45

a postoló meg egy hülye...ahogy már más is leírta, ki az a marha, aki 50 percet vár egy automata előtt, s nem veszi észre, hogy nem működik? Másik két problémája: soron kívül kapott jegyeket, és helóval köszöntek neki.....Te vagy a homár wazze.............

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.05. 11:48:09

'Szátok meg, nincs egy marha aki leírná, hogy milyen kártyát eszik meg az otomata?
Maestro-e?
Visa-e?
Amex-e?
Csak külföldön kibocsájtott ejró alapú-e?

Már csak azok kedvéért akik nem szívesen várnának 50 percet, hogy káromkodhassanak egyet...

Az internetes fizetésről: ne gondoljátok, hogy olyan drága. Kollégám tesze-tosza honlapokat csinál a világ minden részére (ill. azok számára akik angolul vagy magyarul beszélnek) van a lapján internetes fizetés is (ill. átirányít a zótére) asszem annyiba fáj neki, hogy a céges számláját ott kell nyissa és ejró alapút. Ennyi. Jó, tudom ciki meg gáz meg minden, de működik olcsóért. Egyáltalán nincs sokban. És ha egy havi 100 eur közetti bevétellel rendelkező egyszemélyes Bt. meg tudja csinálni akkor egy mega-giga zéertés multi is.

Amúgy asszem a tex az a jegyet is kinyomtatja veled, van rajta egy vonalkód és szevasz, máris mehetsz be. Nem kell se az otomata üzemelést, se a jegypénztár "szolgáltatásait" fizetned. A néni a bejáratnál leolvassa oszt enged be. ennyi. ész kell ide... Vonalkódot meg rakok fel akár wordbe is, vagy PDF-be esetleg weben. csak némi ész kell hozzá... Mennyibe lehet a bankkártyát evő otomata darabja 4-500e + havi karbantartási díj+áram fogyasztás+mérges vevő rongálásainek eltüntetése ?

Ehelyett adtak volna a fejlesztőnek 40-50ezret 'oszt beimlementája és voilá: nincs sorállás! Paraszt otthon nyomtassa, csak azt kell a fejébe verni, hogy ne maszatolja el a vonalkódot, mert akkor a beengedő néninek be kell ütni egy 12-16jegyű számot ami kissé hosszú a villámgyors (aka: néha lecsap) munkájához.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.05. 11:48:52

@Csokis: baszki, ojan generálba volt mindne táborozónak még az úttörős korszakból :)

k.o.d.i. 2010.01.05. 11:50:54

Tisztázzunk már egy-két dolgot! Nekem pl. nem az volt a bajom, hogy nem fogadta el a kártyát, hanem hogy a jegyek, amiket megrendeltem és vissza is jelezték, hogy oké, megvan, gyere...az nem volt sehol!!!!! Azt írta az a tetves gép, hogy NINCS ilyen rendelés. Küldöm a visszajelzőt ha érdekel valakit.
A másik: ha rendelek jegyet, azt miként adják el másfél órával az előadás előtt? Vagy minek rendeljek, ha ugyanúgy 1.5 órát kell, sorba álljak??? Nehogy már valaki azt mondja, hogy ne ríjak ha utána meg adtak jegyet az pl. első sorba (amikor én a 10-be rendeltem)!!!!
RÖHEJ!
Az egész mozi egy röhej...bár lenne 10 IMAX az országban, tőlem éhen is dögölhetnének ezek a köcsögök, de mivel ezt a filmet direkt erre a technológiára találták ki, ezért érdemes ott megnézni. Én megtettem és nem bánom, sőt...kb. 10%-os élményt adott volna, ha egy 120 centis tv-n néztem volna blueray-en. Ez így volt jó. Ehhez tartom magam.

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2010.01.05. 11:53:55

Én ugyan nem IMAX-ban hanem sima digitális 3D -ben láttam a mammutban, de ettől még maga a film ugyanúgy gyenge volt mint ha IMAX-ba mentem volna ;)

Najó, néha érdekes a 3d, de ekkora felhajtás az túlzás.

akikaztmondjákni 2010.01.05. 11:54:42

@Sün‼: Már van hemüveg meg foglaltam jegyet is.Most várom, h mikor kezd el ujra ESNI.Ja, de elöbb elugrom hambiért.
Nálatok az erdőben hogy megy ez?:)Kivetitttttőről?

k.o.d.i. 2010.01.05. 11:54:53

@Laceeka82: Baszki!!!! A posztoló sem írta, hogy rossz a gép, csak annyit, hogy az ő kártyáját nem fogadta el!!! Hol látod azt a rendelésnél, hogy milyen kártyát NEM fogad el az a szar! Remélem beszopsz egy ilyet te is, aztán hülyézheted lefelé magadat is!
Másrészt, egy 19 éves kis takony, ne köszönjön helóval. Költözzön svédroszágba, aztán helózzon ott! A "jó napot kívánok" megteszi!

k.o.d.i. 2010.01.05. 11:56:16

Amúgy asszem a tex az a jegyet is kinyomtatja veled, van rajta egy vonalkód és szevasz, máris mehetsz be. "Nem kell se az otomata üzemelést, se a jegypénztár "szolgáltatásait" fizetned. A néni a bejáratnál leolvassa oszt enged be. ennyi. ész kell ide... Vonalkódot meg rakok fel akár wordbe is, vagy PDF-be esetleg weben. csak némi ész kell hozzá... Mennyibe lehet a bankkártyát evő otomata darabja 4-500e + havi karbantartási díj+áram fogyasztás+mérges vevő rongálásainek eltüntetése ?"

Erről van szó!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.05. 11:57:00

bemásolom, amit a másik mozis posztba írtam

Mi az Arénában akartuk megnézni az Avatart a karácsony utáni hétvégén. Miután kivártuk a 20 km-es sort és végre sorrakerültünk, közölték hogy semelyik filmre (imax, 3D, sima) sincs hely, majd jan 6-tól lesz. Hát 2 hetet nem akartunk ott várni, inkább megnéztük máshol, nem imaxban, nem 3D-ben. Azonban tapasztalt homározóként tudhattam volna, hogy avatart csak őstermelőtől, és hogy az Aréna moziba nem szabad menni. Rábatztam.

Arénába ne!!!!- ez itt lényeg. Hány poszt lesz még róluk, mire a fejükhöz kapnak?

Laceeka82 2010.01.05. 11:57:08

@k.o.d.i.: lehet, hogy olyan balfasz voltál, hogy meg sem rendelted rendesen..Amúgy meg mégis kaptál jegyet, szóval miért rinyálsz? Ja, hogy kurva nagy sor volt előtted? Uram bocsásson meg, hogy nem takarodott ki mindenki Ön elől a moziból.....Mindenki tudja, hogy nagy a roham most az avatar-ra, ezért a közelébe sem megyek, amíg el nem ül a vihar....pár hét múlva kényelmesen megnézem újra...Ha most akarnám, akkor meg nem verném a nyálam a nagy sor miatt, mert nagyon jól tudom, hogy minden nap, minden előadásnál ez van..............

Rosszindulatú Vászka 2010.01.05. 11:59:35

Abba igaza lehet a srácnak, hogy bakizik a rencer, mer nekem pont az Avatarra volt négy jegyem, mikor csak kettőt akartam, csak nem fogatta el a gép a rendelést, mondom akkó mégeccer inkább, de ez a jobbik eset, mintha egy se lett volna.

Amúgy meg puszijjátok meg egymást és mennyetek szépen jáccani!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.05. 12:09:14

@Rosszindulatú Vászka: Hmmm..., lehet, hogy nem vagyunk egy korosztály? Mi még örültünk, ha bolhamentes ágyat kaptunk Helvécián, ahol szőlőt kapáltunk. :-)

gftamas 2010.01.05. 12:11:46

A 2 ünnep között mi is mozit terveztünk az Arénában. Én is hanyatt dobtam magam a sorok láttán, ilyen őrült tömeget életemben nem láttam még moziban az utóbbi 20 évben. Nekünk nem volt netes foglalásunk, így a sor láttán én azonnal feladtam. :)

theutat villám 2010.01.05. 12:13:54

@trickortreat:
Egyszer mindenki volt első, nem is kevés vetélytársból....

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.05. 12:16:01

@akikaztmondjákni:
Ááááá, nálunk nincs ilyen modern teknyika.
A róka szokott belopózni a városba, aztán a tisztáson elmeséli, mit látott.
Még szemüveg se kell hozzá, mégis 3D-ben nyomja az öreg ravaszdi.

mata-hari · http://mata-hari.blog.hu/ 2010.01.05. 12:21:07

Magyarországon még nem teljesen működik az internetes kereskedelem, illetve nem hibátlanul. Én nem akadnék ki, a mozi csak egy példa erre, na és most az Avatar kapcsán igen felkapott téma lett belőle. Nem hinném, hogy ettől majd megoldódik a probléma, mert azonnal fejlesztők és szolgáltatók ezrei repülnének rá a problémára, ennek is idő kell, mint a demokráciánknak:)
Addig meg vagy sorban állás, vagy türelem és várakozás a nagy dömping lefutására, szerintem 2-3 hét és bárki mehet, ahová akar.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.05. 12:32:39

@zéka: Tudom, azért jöttem. :-D

Elsőzni úgyse tudok soha...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.05. 12:46:20

@akos147: Erről is pont úgy maradtam le, mint egy jóízű elsőzésről. Azért remélem, hogy Szily is beteszi önálló posztként, Worluk meg hamut hint a mamura.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.01.05. 12:51:04

107
@akos147:
Ez csak valami üzemzavar lehetett.
Biztos nem őstermelőtől vásároltak.

Rosszindulatú Vászka 2010.01.05. 13:14:13

@Csokis: vagy csak én konzumilag szerencsésebb hejen nőttem fel. A szőlőkapálás úri munka, bezzeg a kolorádóbogárszedés, na az már nagy kaland.

Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2010.01.05. 13:25:28

na kérem

az is hülye aki ilyenre mint a zAvartár

pénzt ad ki

egy kék sztaniolba csomagolt szardarab!

További magyar hang 2010.01.05. 14:05:49

Azon sem csodálkoznék már ha vittél volna otthonról sertéspörköltet nokedlivel tejfölös uborkasalátával aluminium skutellában.

Mr.Prise 2010.01.05. 14:39:52

Mi is kb másfél órával a film előtt érkeztünk a moziba, vidékről, 21-én.
A sor ekkor is takaros volt, beálltunk, reménykedtünk, hogy megkapjuk a jegyünket amit már 4-én hajnal 1-kor (!) lefoglaltam. Akkor még volt hely a terem közepére is.
Mivel főleg a film miatt utaztunk több órát, zokon esett volna ha nem kaptuk volna meg a lefoglalt jegyünket. Szerencsére az előadás kezdete előtt negyed órával megkaptuk őket. A film is nagyon tetszett nekünk.
Nem értettem én sem, hogy mi a francért csak két pénztár megy. Ennyire váratlanul érte őket, hogy sokan szeretnék látni az Avatart 3d-ben IMAX-ben?
Az tényleg nagyon gáz, hogy nem lehetett a jegyet kifizetni neten.

Nem értem azokat a fikázókat akik nem IMAX 3d-ben látták és nem értik mitől van mindenki elájulva. Ez a film a látványról szólt. Az hogy volt még némi története is, csak jobbá tette.
Szeretnénk megnézni újra, de ahogy látom erre még várni kell, mert állandóan le van foglalva minden hely és ahhoz messze van a mozi, hogy csak úgy felmenjünk hátha felszabadul két hely a közepéről az előadás kezdete előtt...

McKelek 2010.01.05. 14:53:06

Mi ez a nagy felfordulás?

A nagymamám a 30-as évek végén nézett elöször 3D-s mozifilmet, szóval marha új a dolog ;)

Gournoddam 2010.01.05. 15:00:41

-Apanázs vagy lazsnak Mrs Tanner?!

Én az Alf képregényben olvastam annak idején.

A filmet láttam az Imaxben. Látszott a 3D hatás. Jegyekért egy órával előbb mentünk. Azért ennyivel korábban, mert náluk ez a szabály. Nem volt semmi gond.

2010.01.05. 15:38:59

Az Avatarra még nem jutottam el, de megvigasztaltam magam a The Box-szal és a Moon-nal, asszem eddig pozitív a mérleg:)

Mr.Brooks 2010.01.05. 17:01:51

@Rékuc: Tényleg! Igazad van! El is felejtettem, pedig annyit agyaltam rajta...:)

k.o.d.i. 2010.01.05. 17:30:36

@Laceeka82: el vagy te tájolva! Szerinted, ha elmegyek találomra egy moziba, hogy ma este beugrok, már mert nincs jobb dolgom, aztán ott a sor, akkor meglepődök? Nem lepődök meg baszki, mert gondolom nem vagyok egyedül a gondolatommal. De tudod, a jegyrendelést arra találták ki, hogy a Zemberek ne szopják a faszt a sorban, ha nem muszáj és ha megrendelek egy tetves jegyet, akkor az legyen is meg mikor odaérek.
Nem hiszem el amúgy, hogy komolyan gondolod, hogy ha én megrendelek valamit "A" minőségben és minden előzőleges tájékoztatást mellőzve azt a dolgot "B" minőségben kapom, akkor ne rinyáljak, mert ez Abszurdisztán, aztán örüljek, hogy nem küldenek el anyámba!!! Ha tényleg így gondolod, akkor bizonyára retardált vagy. Mondjuk lehet, hogy csak azért kötöd az ebet a karóhoz, mert velem akarsz itt szájkaratézni, de akkor meg megintcsak retardált vagy.
Aki meg azt mondja, hogy szar a film és akkor meg minek megnézni, hát az meg leszophat! Ki a tökömet érdekli, hogy tetszik-e egy film, vagy nem. Ha éppen a "Neveletlen hercegnő 4 végre in 3D" lenne műsoron, és valamilyen perverz okból kifolyólag azt akarnám totál térélményben élvezni, ahhoz sem lenne senkinek semmi köze. Ha már ebben kurva fogyasztói "mindent kapni" társadalomban élünk, akkor hadd bassza már fel az agyam, ha nem azt vagy éppen meg sem kapom, amit megrendeltem!!!
De az sem gond, ha nincs jegyelőrendelés. Ne legyen! Akkor megyek aztán szétkaszabolom a sort bambuszvágóval, meg oda megyek sátorozni 3 nappal a premier előtt, hogy legyen jegyem...baszki!

É2I 2010.01.05. 18:09:04

Azt a fagylatot kiskanállal kanalaztátok-e ki a kis táskából?
FONTOS!!!!

favre 2010.01.05. 22:30:54

ha a gépekre bízunk mindent öntudatukra fognak ébredni és bizony azt is 3D-ben nézhetjük szemüveg nélkül, ingyen és bérmentve és vérontva :D

Petrodon 2010.01.06. 00:19:51

Én kb. 20 perccel a film kezdése előtt értem a pénztárhoz, nem volt foglalva jegyem.
Kérdeztem, hogy van-e még hely, és mondta a pénztáros, hogy "Persze, mindig van olya lúzer, aki lefoglalja, aztán nem veszi át..."

A posztolónak üzenem, hogy király volt a foglalt hely, és röhögtem a sok kistákán, akik az első sorból nézték...

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2010.01.06. 01:19:22

"A foglalását visszaigazoltuk és kérjük az eloadás kezdete elott minimum 60 perccel vegye át a jegyeket pénztárainknál."

ennyi az egész. aki ezt túllépi, köszönhet a foglalt helyének.

viszont ha már ott van az ember másfél órával (!) a filmkezdés előtt, és átvenné a jegyeket, de a tömeg és a kasszák lassúsága miatt kicsúszik az időből, az igenis probléma.

tanulság: oda kell menni korábban, pl.kapunyitáskor és át kell venni a jegyeket jó előre.

k.o.d.i. 2010.01.06. 09:17:22

@6faludi: hát lehet, hogy az is megoldás lenne, ha fenntartanának egy pénztárat a foglalt jegyeknek.

moli 2010.01.06. 10:15:04

@k.o.d.i.: ?! neten kifizeted, vonalkodot kinyomtatod. futurisztikus?

6faludi (törölt) · http://lacikonyha.blogspot.com 2010.01.06. 12:09:49

@k.o.d.i.: teljesen jogos. vagy mondjuk az összes pénztár kinyitna amikor látják, hogy a sor vége a mozgólépcsőknél vannak...

a netes fizetés se rossz ötlet, bár én még sose próbáltam ki, mivel eddig a rendeléses megoldás prímán bevált (ahogy a posztolónak is), de hát becsúszott egy ilyen. én is ott voltam akkor és én naiv foglalás nélkül akartam megnézni Karácsonyi ének 3d-t :)

k.o.d.i. 2010.01.06. 13:06:45

@moli: nekem nem! így szoktam pl. szépművészetibe is menni...úgy látszik Cinyema Citi nem nőtt még fel a feladathoz.

2010.01.06. 15:10:02

@Eric_Cartman: milyen járvány közepén ?
Ja te is bevetted ezt a h1n1es agymosást ?
Ne higgyél nekik, ez csak virusmarketing :)

selymesszőrű tejbegríz 2010.01.06. 18:26:05

Eszedbe juthatott volna beállni a VIP részleg sorába. Ott kábé csak a fuxos svéd cserediákok szoktak állni a 3 IQ-jú macáikkal.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.01.06. 19:27:23

egy 3d filmnél ha csak egy imax van az országban akkor várható a hosszú sor, tehát akár foglalsz akár nem, egy nappal a vezítés előtt a délelőtti pangásban vedd meg a jegyet. akkor tuti nem lesz baj. ha bent vagy már a teremben és valaki a helyeden ül egy ugyanolyan jeggyel, ami neked van, akkor jól le kell cseszni a mozis csávókat, hátha felfogják, hogy rosszat tettek.
süti beállítások módosítása