Tékozló Homár

Norbi sorozatosan megtévesztette a fogyasztókat, ráfaragott

2010.02.08. 20:18 | szily | 65 komment

A legtöbb Homár-olvasó talán látta az Indexen a vonatkozó cikket, de aki nem, annak innen üzenjük: a Gazdasági Versenyhivatal szerint Schobert Norbert sorozatban megtévesztette a fogyasztókat és tisztességtelen módon reklámozta az Update péksüteményeket, ezért megbüntették 3 millió forintra. Norbi egy rakás olyan kemény állítást tett a termékek alacsony vagy nem létező szénhidráttartalmáról, illetve az Update nemzetközi díjáról, amik - rossz ezt kimondani - a GVH szerint nem voltak igazak.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

É2I 2010.02.08. 20:19:00

Nocsak! :)
Megérdemli!

É2I 2010.02.08. 20:22:23

Mondjuk aki elhiszi, elhitte, az meg is érdemli.
De nem csak a Sóher nOrbit féle termékeket kéne elmeszelni, van jócskán átdaszós multi sz@r is....

Hellg 2010.02.08. 20:33:40

"rossz ezt kimondani - a GVH szerint nem voltak igazak."

Rossz :D
Wahah :D

igazságos 2010.02.08. 20:45:13

Szegény Norbit az ág is húzza.

@É2I: Te is megérdemled. Honnan tudod, hogy sz@r? Talán kóstoltad is?

Addig meg ne nyilatkozz olyan dolgokról, amikről fogalmad sincs.
Én sem teszem. Mivel nem kóstoltam, nem foglalok állást az ügyben.

maholnap · http://koklerbroker.blog.hu/ 2010.02.08. 20:48:17

750-ért megverték, de 3000-ért megbüntették? Furcsa arányok.

seric2 2010.02.08. 20:48:40

Vajon kinek a bábja lehet ez a nagyeszű? Mert magától nemigen lett volna képes a "vállalatbirodalom" felépítésére...

Host 2010.02.08. 20:50:06

Mindenki csak üti ezt a szegény embert? :)

igazságos 2010.02.08. 20:50:21

@maholnap: nem 3000-re, 3 millióra.

De kíváncsi leszek, hogy ha a 750 ezret nem fizette ki, akkor ezt ki -e fogja. :D

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.02.08. 20:51:43

@igazságos:
Én meg leszarom, hogy milyen, ameddig nem ütközök egy ilyen pékségbe. Még ha egy neves pékség nyit a környéken, akkor is csak akkor nézek be, ha útba esik, nem hogy egy ilyen. A Norbi Update termékekből kiindulva nem lehet semmi extra, hiszen azokat vagy előtte már jól bevált termékekre tették rá, mert a gyártó fizetett, hátha a fitneszbarmok is vesznek belőle, vagy valami korábbi termék olcsó utánzatára. De semmiképpen sem minőséget, vagy egészséges táplálkozást jelent a címke, csak humbugot.

Ilyen alapon mindent ki kell próbálni ami olyan rohadt trendi lett mostanában? Még azok a dolgok kipróbálására is kevés egy élet, amelyeket saját belső indíttatásomból szeretnék kipróbálni, akkor miért kéne még a divatra is hallgatni?

napalm 2010.02.08. 20:59:19

ki szedte ki a 3.-at?
vagy már azt sem szabad?

É2I 2010.02.08. 21:02:38

@igazságos:
Nem kell ahhoz megkóstolni valamit, hogy tudd; a reklámja átdaszás, köze sincs a valósághoz.
Csak szólok ;P
Az, hogy te nem nyilatkozol csak a tapasztalatok után, engem hidegen hagy. Véleményem akkor is van, ha akarod, ha nem ;P

aytron 2010.02.08. 21:04:17

ilyen tetvet csak irtani lehet!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.08. 21:11:18

emellett még a pofánveréséről is HAZUDOTT, csak egy pofon volt mert leköcsögözte azt, aki békítő szándékkal odament.
hjakérem... kis köcsög ez, mondom vagy pár éve. hazudik a szeme is... be kellene nyomni a likjába!

vagyok59 2010.02.08. 21:20:15

Ezt soha nem értettem. Ráteszem a nevem, persze attól ugyanolyan igénytelen szar, csak még kevesebb az értékes anyag és még több a kamu.

Ez szerintem olyasmi mint a tejízű ital.

Egyszer a nejem vásárolt valami Norbisat, állítólag nem vette észre a logót, kivágtam a kukába.

vagyok59 2010.02.08. 21:21:48

Vagyok59 update: Szerintem 3 milla büntetéssel nem faragott rá, 1 nap alatt behozza neki a sok tájékozatlan és hiszékeny.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.08. 21:31:00

Szegény Norbi, én sajnálom. Mondjuk felőlem éhen is halna szegény, mert én nem veszek ápdétet. Azt egye ő, meg Réka.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.08. 21:32:26

Erős Norbi
Édes Réka
Ettől fogok
fogyni még ma!

Édes Réka
Erős Norbi
Ettől fogunk
ma lefogyni!

Norbi rúdja
hej de nagy,
Apaszd le a
hájamat!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.08. 21:34:56

Hát, Norbi, már csak egyet tanácsolhatok: Ne hagyd, hogy megcsippeljenek az űrgyíkok!!!

NO CSIPPP!!!!!

Cs@tLós 2010.02.08. 21:54:25

Ez a bajom nekem is, hogy van még másik 26x3 millája, ez nem büntetés neki. Amit mellesleg az emberek ilyen jellegű megtévesztéséből harácsolt össze.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.02.08. 22:01:27

Lehet, hogy ezért verték meg.

Lee&a 2010.02.08. 22:09:08

Ha másért nem is éri meg elviselni Norbit, de a Bagi-Nacsa páros "Vegyed meg a kazettámat, had építsek még egy házat..." versikéje miatt már megérte. :o)

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.08. 22:29:40

Dariengo vagyok. Kövér voltam. Ettem Norbit, ugráltam a kazettájára, megvettem a könyvét. Nemhogy fogytam. de állandó hascsikarás, hányinger kínzott. Amint abbahagytam, másnapra elmúlt minden tünetem.
Azóta lefogytam magamtól, és Norbit is elkerülöm. (részlet az anonim antinorbi klub összejöveteléről)

Szegény zsebzsandárt nagyon sajnálom a nyálkáshal testű neje miatt is.

cicacsiga 2010.02.08. 22:40:10

Majd zsebből kifizeti a büntit...

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.08. 22:44:43

@salapapa: Pechje volt, hogy nem járt arra Réka a kis lara crofttal. Úgy megruházták volna a támadóit, hogy ihajjj!

Ellenszenves. Ez van. A vizét barátnői ráhatásra vettem, semmi extra, a Jó Reggelt koppintás daszta a csőröm. Valami virsli is megfordult a tálban, továbbadtam a kutyának (tudom, szadista állatkínzó vagyok), de az otthagyta! Egy napig kerülgette a "finom" virslit. Mikor végképp megsavanyodott*, kidobtam.
*mármint a virsli. A kutya még édes.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.08. 23:10:13

@Fée Verte: :DDDDD ez az édes qtya... :DDD

Kis Feleségemtől kaptam télapóra norbiszaloncukrot. nem mondom hogy rossz volt, de... tudom, nem ehetek akármit. :S
a lényeg, hogy amikor 3-at ettem belőle, még ok volt minden. 2 alkalommal próbáltam 4-et. foftam mint a murányi qtya. :D

chevyfan 2010.02.08. 23:13:03

@hagyma: nem ette meg... csak nyalogatja

chevyfan 2010.02.08. 23:14:10

@salapapa: biztos, hogy szeret az asszonykád?

JSHannibal 2010.02.08. 23:23:00

Nekem a péksütemény a kenyér, zsömle és a kifli, az update meg az, amit nem töltök le még a vindózra se.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.08. 23:32:25

@chevyfan: :D elgondolkodtató... lehet már megint meg akart ölni? :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.08. 23:33:29

ja! feltettem a jutúbra a fókuszos riportot.. már ha érdekel valakit. :)
www.youtube.com/watch?v=jNBD-TFKUU0

váj mí 2010.02.08. 23:48:04

@salapapa: Hádde ez a fogyasztás benne... te fofol .. anyagok ürülnek, rálépc mérlegre, és asszed tényleg zsírból ment le. Pedig lófaszt, szimpla parasztvakítás ;) Nem csodálnám, ha az ápdéte termékeiben lenne valami hashajtó hatású szer akárminek álcázva. Valaki igazán bevizsgáltathatná ;)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.09. 00:00:20

@hagyma: Dehogyis! Ő evett meg egy varjat az éjjel. Egyébként már vagy 8 éves, sokat futkos, vadászik, úgyhogy rémesen száraz húsa lehet.

@chevyfan: Ilyenkor, hóesésben,! Olyan büdöskutya-szagom lenne, hogy még a kakifétisesek is kiközösítenének.

egyébként Anne rice írta a 2. vámpíros könyvében, hogy édes a vér. hát, talán az alvadt. De legalább megtudtam, hogy a világhírű írónő még életében nem vágta el az ujját.

failte 2010.02.09. 00:16:21

Ez az ember megis hogy gazdagodott meg? valaki magyarazza mar el nekem. Agyhalottak orszaga vagyunk, hogy ez a szanalmas majom es kedves neje igy meg tudtak szedni magukat rajtunk.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.09. 00:35:08

@váj mí: Rizs Asszonyság nem tud róla. Nem ferdítési hiba, angolul is sweet neki. Hm.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.09. 00:36:22

@váj mí: nodehát! akkor a tekszínhab is fogyaszt... legalábbis engem! :D
egy jó ájszkáffé tejszínhabbal fahéjjal és 15 percen belül legyen slózi.
meg a gesztenyepüré is fogyaszt...
:DDD bakker, norbika már 40 éve is a színen vót?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.09. 00:39:04

@failte: Ahogy írod. jó hinni a csodaszerben, amitől mindenki egészséges, trendi és csini lesz. Aki nem végtelenül lusta, azt az idő- és pénzhiány tartja távol az edzéstől.
+ valahol írták, hogy jó érzés kárhoztatni a "bűnös kajákat" és piruló füllel vétkezni a kantinban, vagy a Fornettisnél, de még jobb túlárazott terméket venni abban a tudatban, hogy egészséges, minőségi táplálékunk még fogyni is segít.
ppersze, agyhalál, meg vágyálom. De múűködik. :(

2010.02.09. 01:34:40

nemtom minek kell ennyit fikazni, mi kifejezetten szeretjuk a "tularazott" fornetti fele norbi termeket, ha arra jarunk, veszunk is egy nagy zacsival. oszinten nem erdekel , hogy fogyaszt e (kaja nem is tud fogyasztani) de sokszor finomabbak a teljes kiorlesu norbifornettis kajak, mint a simak.
Inkabb csak az a szanalmas, aki turja a norbit, mellette megeszik 4 liter fagyit, aztan megy pattogni, hogy nemmukodik a varazslat. Mivel a magyar ember sotet, norbi megprobalta egyszerusiteni kicsit a szenhidrat es zsir gramm, kisebb nagyobb sikerrel. Arrol, hogy mit tesz a kajaba, az meg ugy is ra van irva, mindenki maga dont.

2010.02.09. 01:36:06

@makkmarce: norbi megprobalta egyszerusiteni kicsit a szenhidrat es zsir gramm SZAMOLAST

kimaradt egy szo..

Első mohikán 2010.02.09. 01:57:58

@Cs@tLós: "van még másik 26x3 millája, ez nem büntetés neki." - kb. havonta.
vagyok59: "Szerintem 3 milla büntetéssel nem faragott rá, 1 nap alatt behozza neki a sok tájékozatlan és hiszékeny." - Te saccoltál jól, 3-4 éve volt az APEH-nek bevallott adózott jövedelme havi 48 millió.
Régóta azon a véleményen vagyok, hogy a büntetéseket (gyorshajtás, APEH stb.) az alany jövedelméhez kellene arányosítani. Ez a 3 milla ebben az esetben nevetséges, míg pl. engem viszont tönkretenne.

Chaby 2010.02.09. 02:11:56

Szegény Norbi mi lesz most vele? Már senki sem hisz neki, pedig ő jót akart! Hehe :) De azért valahol neki van igaza. Ha van olyan hülye aki elhiszi azt a sok baromságot amit állít, az meg is érdemli. Persze a hazugságokra nincs mentség. Update szaloncukor b+! Egyszer láttam update pacalt. Hát, mint amit már egyszer megettek. Jó étvágyat! Asszem most éjjel kettő után nekiállok egy kis vacsinak. Majd leupdateelem!

Dervenkál Egon 2010.02.09. 08:25:32

Norbi nem hal bele, viszont múltkor volt egy pasas valamelyik fogyasztóvédelmi műsorban a következő sztorival:

- úgy hirdeti magát, hogy fogyókúrásak az ételei, ergo a kaja kalóriatartalma "nem halad meg" egy bizonyos értéket.
- A fogyasztóvédelem megbüntette, mert bevizsgálták a termékeket és azok kalóriaértéke több esetben sem érte el a meghirdetett értéket!

Muhahahahaha'

pizsama 2010.02.09. 08:27:46

1. Kevesebbet enni (akármit)
2. Többet mozogni (akármit)
3. Norbit magasról leszarni

Kotit 2010.02.09. 08:51:41

@pizsama: A norbi is ezeket szajkózza: kezdte a fitnessel, amíg ment, ment; valszeg rájött, hogy többen esznek, mint sportolnak, azóta van update, ezen is keres eleget.
Ha meg fosat az update (a szaloncukor 1-2 éve itt a homáron is megfordult), akkor tényleg fogyaszt, méghozzá 3x is:
1. .............
2. aznapra elmegy az étvágyad
3. többet nem nagyon akarsz szaloncukrot enni
Ha ez megvan, akkor jöhet a fosatós szalámi, a fosatós joghurt stb.

pizsama 2010.02.09. 08:58:03

@Kotit:
Nem értem miért fizetne bárki is azért, amihez az akaraterőn kívül más nem kell. Ugyanazt kell enni, csak kevesebbet, és a napi rutinba valahová beilleszteni egy kis testmozgást (akár az is elég, ha korábban kel az ember, és egy megállót gyalogol)

Szmájli / Trollrühellő 2010.02.09. 10:31:29

Baginacsáéknál volt egy riport Norbikáékkal, ott is mondták, hogy ők nem ápdételnek:) norbika azzal magyarázta, hogy "akkor eltűnne, ha folyton ápdét kaját enne, mer úgy fogyaszt"... lényeg, hogy nem ápdétet eszik:)) talán tudja, hogy miből készülnek a kajái:DD

@taxi33:
igen, valahol itt kezdődne az igazságosság...

Peetee 2010.02.09. 10:58:45

Tegnap beszéltek erről a rádióban, felhívták Norbászt' is, meg a GVH-t is.

Az alapvető probléma az, hogy Norbárt' másképp értelmezi a fogalmakat. Őneki olyan dolgok, mint a Magyar jogrend semmit nem mond. A Magyarországon elfogadott vizsgálati formák semmit nem érnek...Norbi fiú szerint.

Ami tudható:
- Lóf@sz se volt igaz, abból,h szénhidrátmentes. Norbika szerint nem az a lényeg,h van-e benne szénhidrát, hanem,h az felszívódik-e vagy sem. GVH-szerint az a sz.hidrátmentes, amiben nincs v. nagyon kevés van. Norbi-sütiben 60% felett volt!
- A világsikerdíj egy nagy vicc:
Az a szervezet, ami Norbertnek adta a világdíját 2008-ban alakult meg, és eddigi első és egyetlen nagydíját Norbert kapta meg valami furcsa módon.
A megnevezéssel is baj volt, mert ez NEM világsikerdíj, hanem Dr. XYZ-féle (!!!) világdíj.

- Norbi sütivel fogyni lehet:
Ez sem volt bizonyítható, Norbi szerint tízezrek fogynak le az ő kajájával ,de még 1 ÉLŐ embert sem tudott idehozni, aki hitelt érdemlően (mondjuk egy 1-2-3hetes kísérlet) bizonyítaná, hogy valóban lehet fogyni, h Ápdét-Norbit kajálsz.

Ennyi, megbukott az ember a f@szságával...sokadjára.

pinkfloyd 2010.02.09. 12:13:31

30 évvel ezelőtt alig lehetett dagadt emberrel találkozni. Most 10-ből 9 ember dagadt disznó!!! Hát ezért gazdagodott meg ez a szerencsétlen Norbi celeb. A forumozók közül hányan vannak dagadt disznók? Dagadt disznó: aki a magasság/csontozat/életkor és egyéb mutatók figyelembe vételével megállapított testsúlynál 10%-al nehezebb és rezgő, undorító zsírréteget hord a bőre alatt! Hányni tudnék!

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.09. 14:49:10

á, dehogy, ez kacsa. én 250 kiló voltam, amíg egészségtelenül táplálkoztam. már minden reményt feladtam, amikor rátaláltam a Norbi-update termékekre. Remekül bevált: továbbra is naponta 20 órát feküdtem a tévé előtt, semmit nem mozogtam, ennek ellenére napi 50 kilót fogytam, CSAK a Norbi termékeivel. Egy hete kezdtem el, most vagyok mínusz 150 kiló. A személyi edzőm nem hisz a szemének.

váj mí 2010.02.09. 17:38:19

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Hümm .. lehet valami updéte, édesítős vérkonzervet kóstolt ;)

@salapapa: Építs rá brandet bakker. Ötletadóként majd jattolsz nekem százalékokat a bevételből ;)
Csak tudod mi a szomorú? Hogy lenne olyan majom, aki megvenné :P

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.09. 18:13:39

@váj mí: Lehet. Vörös aszpartámot. Ez válasz adna a vámpírok édeskés, nyálas viselkedésére is. Semmi sikátorveli élet-halál harc a sikátorban a csövessel, csak szépen, stílusosan, ÉDESEN. ;)

@makkmarce: "Mivel a magyar ember sotet"
nem mkind. van, aki azt eszi meg, ami ízlik neki. van, aki maga termeli meg a nassolni valót. Van, aki alaposan utánanéz, hogy mit tol az arcába, sőt még olyanok is akadnak, akik nem vesznek meg mindent, amin egy celeb képe vigyorog, csak akkor, ha cölöp nélkül is ízlik nekik a termék. Szóval, nincs még minden veszve, de majdnem.

váj mí 2010.02.09. 18:32:05

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: És mindegyik milyen jóképű, bakkjer! Egyetlen randapasi sincs a vámpírjai között... semmi aszimetrikus arcforma, semmi szőrős hát, csupa szépfiú (már a könyvben is, ha hanyagoljuk filmet). Ilyen cuki pasiknak csakis édes lehet, canderel yuhhéééé! ;)

váj mí 2010.02.09. 18:35:42

Hun a kommentem geci blogmotor?????

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.09. 21:54:26

@váj mí: hogyisne! nem társulok és nem is ígérek mert félek,ha túl sokpénzem lesz akkor nem fogok fizetni, Te meg pofánverecc valakivel. :DDD

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.09. 21:55:32

@morrisal_: :DDDDDD ez jólesett így meló közben!

R.T. · http://rendszergazda.eu 2010.02.10. 11:32:19

Aki a Norbi Update szarjait eszi, az meg is érdemli, hogy át legyen b@szva.
Még véletlenül se vennék semmit, ami a nevéhez fűződik.

váj mí 2010.02.10. 12:57:37

@salapapa: Ha nem társulc, akkor a pofánverés több mint biztos ;)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.10. 15:59:50

@váj mí: Szegény karloff + Lugosi leshetnék a világhírt. Persze megnéznéma nem nemesi / milliárdosi származású vámpírt hogyan, miből trendizik. 500 évet lehúzni, kezdetben koldusként, majd miként is, Az idő előrehaladtával hirtelen meggazdagszik?

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.12. 23:48:40

@váj mí: hmmmmmm... nemtoom, nem gondoltam erre. de hamá' ennyire kéred elmondod méé köll Neked pofon? 8)

Discoovery 2011.08.13. 22:16:29

Norbika, a kis szélhámos!... :-DDD
süti beállítások módosítása