Tékozló Homár

Vásárlóval verekedett a Auchan biztonsági őre

2010.02.15. 00:04 | hdzs | 299 komment

Gyula az NFH-hoz küldte el a következő levelet, miután a kistarcsai Auchanban a biztonsági őr nem hagyta, hogy túrórudit vegyen. Az ipari kémkedéssel is megvádolt, kishíján megfojtott, igencsak tudatos vásároló beszámolója következik. A konfliktus egyébként azon robbant ki, hogy Gyula a kiírt áron, 89 forintért akart megvenni 50 csomag 5-ös pakk epres rudit, mire azt mondták neki, hogy az a tévedésből kint maradt, előző napi ár, és annyiért nem vásárolhat. Gyula kitartott, a vége verekedés és rendőrségi jegyzőkönyv lett.

Feleségemmel tegnap déltájban a kistarcsai Auchan áruházban vásároltam, azaz vásároltam volna, ha hagyták volna ugyanis nem engedték, hogy a kiírt áron megvegyem az általam kiválasztott termékeket, a biztonsági őr kitépte a termékekkel teli szatyrot a kezemből s mivel addig nem akartam elhagyni a pénztárat, amíg az árut ki nem fizethetem, egyszerűen bezárták azt a 40-es pénztárat, ahol az eset történt s a pénztárost átküldték a mellette lévő kasszához, engem pedig a biztonsági őr elküldött onnan, mondván, hogy bezárt kasszánál vásárló nem tartózkodhat.

Megvádoltak ipari kémkedéssel, mivel a nyílt magánterületen az egyik áru - a vásárlók számára már közzétett - áráról fényképfelvételt készítettem a telefonommal, a biztonsági őr úgy megszorított, hogy majdem megfulladtam, ekkor verekedés tört ki, melyet épp a helyszínre érkező kistarcsai rendőrség is dokumentált.

Amennyiben az NFH kialakult kötött ügyrendjébe nem fér bele, hogy egy ilyen - a helyszínen felvett jegyzőkönyvel, Vásárlók könyvével, rendőrség által - jól dokumentált esetben eljárjon, úgy kérem változtassák meg az eddig kialakult rossz ügyrendgyakorlatot és ahogy a nevük is tartalmazza, kérem járjanak el Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságként. Többek között 50 csomag 5*30g-os pöttyös epres rudit szerettem volna megvásárolni a kiírt 89Ft-os fogyasztói áron, de az áruház az árut VISSZATARTOTTA és KITÉPTE A FOGYASZTÓ KEZÉBŐL, mondván: az az ár tegnapról maradt kint véletlenül!

Az ügyben rendőrségi feljelentés is indult, s bírósági kereset is folyamatban van.

Továbbá kérem járjanak el az áruház fogyasztókat megtévesztő gyakorlata ellen, ugyanis a vevőszolgálatnál a PMBT címénél tévesen Dunaharaszti címet adnak meg a bp.-i cím helyett, pedig erre már legalább fél év óta folyamatosan min. 6-szor felhívtam a vezetőség figyelmét, ők azonban tudatosan félretájékoztatják a fogyasztókat!
Kérem szíves visszajelzését az ügy kapcsán felmerült összes fejleményről s a lefolytatott eljárás eredményéről(e-mail-ben elegendő)
 
Üdv

 

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exilis 2010.02.15. 12:17:10

Épp a napokban vettem egy könyvet az Alexandránál. Két ár volt rajta, én csak az alacsonyabbat láttam. Aztán a pénztárnál koppantam a fizetésnél, a hölgy annyival elintézte, hogy az nem érvényes, az a régi ár.. Na majd ezentúl észnél leszek.

ügyeske 2010.02.15. 12:18:16

@totorohun: legyél is észnél.
ez ami nem igy működik, látod, már ennyi értelme volt a dolognak, már megérte.

_John_Doe_ 2010.02.15. 12:20:23

@Layosh:
figyellek, másodikán is háromszor szóltál hozzá! Fene az ilyen emberekbe, akik elveszik a tárhelyet a becsületes hozzászólóktól!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.15. 12:22:56

"termekekkel teli szatyrot">?
mar szatyorban volt es kifizetve
na es meg ennyi turorudi rajongo a vilagon nincs

implacabile 2010.02.15. 12:27:51

@Rékuc:
1) Az árut annyiért KELL adni, amennyiért a polcon ki van téve. Ha nem cserélték ki az árcédulát, az az ő bajuk.
2) Egyetlen hipermarketben sincs sehol kiírva, hogy csak "háztartási" mennyiséget szolgálnak ki. Nem is határozta meg soha senki, hogy egy "háztartás" mennyi Túró Rudit vehet egyszerre.
3) Az sincs sehol kiírva, hogy nem fényképezheted le a terméket...(Bár ez síkos ügy lehet, mert ha a fényképen más vásárló is látható, akkor a személyiségi jogok védelmében moroghatnak egyesek.)
4) Az Auchan-t, mint bevásárlóhelyet öt éve kerülöm a sorozatos átvágások miatt.
5) Egyszerűen lehetetlen a pénztárnál szemmel követni, hogy mit, hányszor és mennyiért húz át a pénztáros a szkenneren... Általában otthon, számlaböngészéskor derül ki, hogy két borotvapengével többet sikerült benyelnem...
6) Az, hogy egy biztonsági őr tettlegességre ragadtathatja magát, csak az áruházat minősíti (lásd 4-es pont)

biu 2010.02.15. 12:28:33

Mindenki biztonságiőrnek születik, csak van aki továbbtanul...

marvin 2010.02.15. 12:29:26

Mennyire gusztustalan már ez a sok rosszindulatú ember!!! Miért biztos az, hogy kiskereskedő? Ha az, akkor miért bűn az amit csinál? Szerintem nem a garázsboltos a szemét paraszt, hanem a sok lusta ember, aki nála vásárol.
A másik meg az, hogy senkinek semmi köze, hogy miért akar 250 rudit venni. Mi is szoktunk nyaranta hasonló mennyiséget vásárolni édességből, a táborozó gyerekeknek.

Meklén és Tamara 2010.02.15. 12:33:36

minden kommentelővel egyetértek. Igazatok van!

Ammo 2010.02.15. 12:34:25

@Layosh: Jól vagy? Mi közöd hozzá minek veszi a terméket? Törvény adta joga vásárolni Gyulának és a cégének, épp úgy, mint neked. Ha meg neked nem jut valami a közértben, mert más megvette és elfogyott, akkor vess magadra, miért nem indultál el előbb otthonról.

vernarancs 2010.02.15. 12:38:46

@implacabile: 2-3 pontban sulyosan tevedsz. Kint van minden bejaratnal a matrica, hogy fotozni tilos, letezik maximalisan vasarolhato mennyiseg az akcios termekekre. Nezz meg egy tesco katalogust.

elwood 2010.02.15. 12:41:58

mentsük meg a tőzeg lápot, ott él 17 védett szúnyogfaj

ügyeske 2010.02.15. 12:44:56

@vernarancs: de ha nincs beleírva a mennyiség, akkor nemlétezik.
egyébkéntis ez egy Ósan

anarch 2010.02.15. 12:45:07

@turorudi: A kommunista svédek pont ezt csinálják. Az akciókra kiírják, hogy háztartásonként max N darab. Néhol ezt úgy ellenőrzik, hogy akciót csak pontgyűjtő kártyával lehet érvényesíteni. Persze lehet valakinek sok ilyen kártyája, de a legtöbben nem szoktak ezzel szenvedni, akinek több kell az elmegy a nagykerbe és megveszi még olcsóbban... Ha viszont valami nem akciós akkor azon az áron meg tudod venni ami ki van írva és annyit vehetsz amennyit tudsz. Sőt, volt hogy a weboldalukon írták el - az az ár a boltban sehol nem volt kirakva de kérésemre úgy is eladták a cuccot a netes áron (jó 60% kedvezmény volt pedig).

A legdurvább csaló egyébént az amazon.co.uk. Ugyanis náluk az ÖSSZES ár hibás. Csak a legvégén derül ki, hogy neked nem azzal az áfa értékkel adják el mint az angoloknak... +6% minden tételre.

ügyeske 2010.02.15. 12:46:28

@_John_Doe_: ezabaj, és lehet hogy turorudolfból meg tengeri tonhalfiléből is kartonszám vásárol a manusz...

elwood 2010.02.15. 12:55:11

támogassuk a becsületes magyar kikereskedőket, és ne vegyünk túró rudit az osanban

hanem igenis a drágábban a kisboltban, ahová az osanból hordja a tulaj.

Apakuka 2010.02.15. 13:00:23

Vegyünk egy egyszerű példát: Nálunk napi min. kettő liter tej fogy, mert hatan vagyunk (ebből 4 fejlődő szervezet) és rühellek boltba (főleg nagyokba) járni. Tehát, ha csak tehetem, egyszerre veszem meg a havi adagot és bizony ekkora mennyiségnél általában az akciósat keresi az ember. Akkor most kiskereskedő vagyok-e?

acka 2010.02.15. 13:02:34

Látom ott is működik az MVM-(Megvásárolható Mennyiség) rendszer.Itt ha ÉN szeretnék mondjuk 2 hónapra előre venni akciós energiaitalt,akkor azt mondják,hogy az MVM 1 karton.Amikor a mögöttem vásárló viszonteladó kisboltos viszi,akkor Ő elvihet 10 kartont is belőle.Amikor ezt megreklamálom,akkor az a válasz,hogy forduljak kétszer,és úgy vegyem meg a terméket.Amikor jelzem,hogy Ő sem fordul annyiszor a boltban,akkor a pénztáros végkép ledöf azzal a szöveggel,hogy -De Ő készpénzes számlát kér a vásárlásról!!!Könyörgöm az nem érdekes,hogy holnap a viszonteladó boltjában az az energiaital,ami akciósan 210-, az 380-, lesz????Csak tőlem sajnálják a 2 kartont.

elwood 2010.02.15. 13:06:46

@Apakuka: a négy fejlődő szervezetnek én nem a legolcsóbbat keresném,
nem beszélve arról hogy havi szinten csak a tartós tej áll el, az meg nem is tej.

inkább menj el hetente, egy hétig eláll a normál tej is, és ne a leggagyibbat, ennyit megérdemelnek a fejlődő szervezetek :-)

elwood 2010.02.15. 13:09:14

ja és hazai kiskereskedők közismerten környezettudatosak

nácivadász tűsarkúban 2010.02.15. 13:11:02

sommázva a hozzászólásokat:
- köcsög posztoló minek vesz ennyit/hogy merte/hogy gondolta.
- nem igaz a sztori, több sebből vérzik,. sántít
- bezzeg amikor én a Lidlben/tescoban stb.

komolyan szinte minden alkalommal ez a sorminta

Apakuka 2010.02.15. 13:13:04

@elwood: Azt mondtam akciósat, nem azt, hogy legolcsóbbat ;) A kettő azért nem ugyan az. Az ember törekszik mindig a legjobbra (bár ez nem mindig sikerül).

Ansys 2010.02.15. 13:17:22

A kis-, nagyker vitához: nem az a baj, hogy valaki ráteszi a hasznot túrórudira, hanem az, hogy a haszon mértéke nem csak a tulaj megélhetését, rezsit és az alkalmazottak bérét fedezi, hanem a kisfia 3. BMW-jét is.

Szeirntem egy ország akkor fejlődik, ha az emberek értéket állítanak elő, és nem pedig attól, ha valaki főállásban túrórudit vesz 89-ért és eladja 210-ért.

Lásd Obama beszéde a kereskedelemről és iparról. UFF!

index-cenzura.biz 2010.02.15. 13:18:25

ja, kemény. Be kéne tartani a törvényt, de az áruház nem akarja betartani a törvényt, sőt, megakadályoz abban, hogy bizonyítékot gyűjts, merthogy tilos a fényképezés.

Valaki, illetékes elvtárs nyilatkozna, vagy majd Koltai?

Kármentő 2010.02.15. 13:19:55

Off. Aldi Magyarország: a meghirdetett vonzó árfekvésű és jó minőségű műszaki ketyeréket még véletlenül sem lehet kapni. "Még nincs, már nincs..." Érdekes módon Németországban ugyanezek a cuccok az aktuális időszakban mindig kaphatók.
Nos, jómagam pont ezért nem veszek semmit az Aldiban.
Mellesleg a fenti sztori a Tescoban sem ismeretlen.
Csak átbaszásra mennek.
Ja, és a biztonsági őrök ? Tisztelet a kivételnek: kisebbségi érzéssel bajlódó aluliskolázott, sajnálatra méltó figurák.

Ansys 2010.02.15. 13:20:04

Ja Amerikában (Arizona) olyan hogy kisbolt, nincs! Csak hiper, és ha nagyon kell valami benzinkút, éjjelnappali, de az kb 5-10%-al drágább, mint a hiper.

Magyarországon mennyivel drágább a benziknkutas/éjjelnappalis ár a hiperes árnál? szerintem 50-100%..

2010.02.15. 13:31:16

@Ansys: Érdekes. Én vásároltam Floridában kisboltban.
De biztos nem is... ;)

elwood 2010.02.15. 13:32:18

@Kármentő: "Nos, jómagam pont ezért nem veszek semmit az Aldiban. ... Csak átbaszásra mennek."

most belenyúltál a darázsfészekbe

Ansys 2010.02.15. 13:33:54

@gumicukor1:

hehe ;) te kis zseni, most lebuktam, vagy lehet hogy írtam, hogy Arizona? de biztos nem is ;)

Kármentő 2010.02.15. 13:49:30

@elwood: Magyar ember nem vásárol ! Sehol, semmit, semmikor.
Kibekkeljük rubel-elszámolásig.

reunalla 2010.02.15. 13:51:02

@horvister: én már láttam olyat is :D

europeer12 2010.02.15. 13:57:37

Ez Magyarisztán, Japánban ilyen esetben az áruház vezetősége könnyes, hajlongások közepette végrehajtott bocsánatkérés után harakirit követne el.
A Fogyasztóvédelem meg egy felesleges, semmirevaló szarkupac egyedeik az adófizetők pénzén élősködnek. Én is leveleztem velük, de annyira hülyék, hogy fel se fogták a panaszom, bármennyire is körülírtam az egészet. Nekem az a gyanúm, hogy a politikusok és bennfentesek odaküldik a szellemi fogyatékos rokonaikat dolgozni havi több százezer nettóért.
Ez az ország teljesen működésképtelen -ha európai normák szerint nézzük-, nem hiányozna a sok semmirekellő bürokrata.
Az Auchan meg szépen elmismásolja az egészet, megbüntetik 10.000 HUF-ra, amit nagy nehezen kinyög, elküldik a "seriffet", esetleg áthelyezik, aztán minden megy tovább. A vásárlók továbbra is elmennek oda vásárolni, ha látnak valami akciót.
Ez egy ilyen ország, "következmény nélküli", ahogy szokták mondani. Ezért nem várható semmilyen változás, sőt a helyzet fokozatosan romlik.

Tibike15 2010.02.15. 14:02:34

én is úgy vágnám nyakon az ilyen ügyeskedőket, hogy belesüketül. Véletlenül eláraznak egy terméket, erre ez a köcsög felvásárolja a teljes készletet. Mit képzel ez ????

Franky4fingers 2010.02.15. 14:07:47

Azoknak akik a megvett nagy mennyiségen hörögnek:

Én is vásároltam már nagy tételben alapítványnak.

Innentől kezdve tök mindegy, hogy a posztoló is ezt tette, vagy kiskeres, mert ha most nem b@sszák meg az áruházat, akkor legközelebb engem vernek át, amikor a rászorulóknak veszem nagy tételben a cuccot.

Úgyhogy seggbesün a Tesconak.

Franky4fingers 2010.02.15. 14:09:25

@Tibike15:

Tibike. A törvény azért van, hogy betartsák. Ha a törvény szar, azért nem a fogyasztó a hibás.

És, ha már túlmegyünk a törvény betűjén: mint fenn írták, az is érdekes, hogy a tesco, hogy lehet olcsóbb a nagykernél...

halaszlo 2010.02.15. 14:13:19

Jobb helyeken esetleg bemondják, hogy a vásárolható mennyiség egnnyi meg annyi. Esetleg a pénztáros kisasszony szól, hogy ez meghaladja a vásárolható mennyiséget. De nem azután kezdi el a biztonsági őr rángatni a táskámat, hogy kifizettem!!!
Ez milyen má'??? Fúj osan!!!

ügyeske 2010.02.15. 14:13:20

@Tibike15: nagyon igaza van , vaze !!
Ha meg te áraztad el véletlenül rád is kell hogy verjék a kártérítést az éves banki alapkamat 5szörösével, euróban, és próbaidőre akasszanak fel !!

MEGÉRDEMLED !!
TESSÉK RENDESEN DOLGOZNI !!!!!!!!

lafatyosvendelbá 2010.02.15. 14:39:08

Szerintem sokkal jobban felkéne szerelni a biztonságiőröket fegyverrel kutyával aknavetővel,jogokkal felruházni az analfabétákat,mi a faszt akar a vásárló?Viselkedjen az etetőnél ha zabálni akar,
fizessen oszt kuss,annyit amennyit,
örüljön hogy melegbe vásáhat meg nézelődhet,
miért kéne egy fogyatékos alkalmazottnak tudni hogy mibe kerül hétfőn a turhás rudi,amikor a negyedművelt későestin éreccségizett osztályvezető irni se tud.
Ezek ott ám képzettek nem holmi pórnép vásárló,
Naa... most mongya meg valaki kiviszi át a fogábantartva a szerelmet a túsó partra
ez a kérdés mert kati már pattanásos és az a rendszertelen nemi élettől van

Alikam 2010.02.15. 14:50:34

Hát azon az áron kell eladni ami kint van. Pont.

Ha emiatt a biztonsági őr meg akarja fojtani, az emberölés kísérlete, és minimum 3 év letöltendő fegyház.

majomkutya 2010.02.15. 14:51:29

mi az a PMBT, aminek rossz volt a címe?

PassageInTime 2010.02.15. 15:13:23

az hogy valaki tudatos vasarlo az egy dolog.de en nem basznam ki a balhet egy csomag turo rudi miatt...kivatlkepp . hogy szerintem valami 50 forintrol beszelgetunk...szegyen...mondjuk a security guard is szegyen...retard-orszag...

contractor 2010.02.15. 15:23:40

Ausztráliában ha a pénztárnál fizetendő ár nem egyezik meg a polcon feltüntetett árral akkor INGYEN oda kell adni a terméket! Ha kettőt vagy többet vesz valaki akkor a másodikat is 50%-kal kevesebbért kell odaadni. De ez minden bolt bejáratánál fel van tüntetve hatalmas betűkkel. És ez nem duma mert velünk is megtörtént. A vonalkódos rendszerhez is csak akkor csatlakozhat az üzlet ha ezt elfogadja.
Lehet hogy itthon is ki lehetne kényszeríteni.

Travis_bickle 2010.02.15. 15:32:40

@valakimas:
Jól beszélsz! Az interspar-ban (Szombathelyen) ugyanez működik. Egyszer így vettem 280-ért fél littyós Radebergert. A pénztáros négyszáz valamennyit ütött,aztán szóltam,hogy ácsi. Azt mondta az ügyfélszolgálattal megbeszélhetem, de ő nem tud sztornózni. Az ügyfeles annyit mondott mutassam meg neki a kitett táblát, s miután ő is látta, hogy ilyen olcsón van kinn visszaadta a pénzt. Azt még hozzáfűzte,idézem :"A vevőnek annyiért kell adni az árut, amennyiért a polcon v.pulton ki van rakva. A hibás kiírásért az üzlet felel." Szerintem ez így elég korrekt. Pár hónappal később téliszalámival is előfordult velem egy ugyanilyen eset,és ugyanúgy fizettek. Sőt egyszer 3 liter tejet is visszavettek (egyik bontott!), mert az egyik a 3-ból savanyú volt és nem akartam reszkírozni a többi 2 felbontását. Ennyi....nem is vásárolok nagyon másutt.

ügyeske 2010.02.15. 15:34:05

@PassageInTime: mérlenne ez szégyen??
50 Ft.-nál mindegy, 5000 nél már nemmindegy??
mivan az igazságérzetettekkel ??
ne legyetek már birkák, akikkel mindent meglehet csinálni, EZ A LÉNYEG !!!

europeer12 2010.02.15. 15:35:35

@contractor: Más az ottani mentalitás, hülye néppel azt tesznek, amit akarnak. Itt is arra veri/precegteti a nemiszervét a közönség egy része, hogy miért akart olcsón vásárolni a fogyasztó. Rosszindulatú, másokkal nem foglalkozó, irigy, kisstílű, pitiáner tömegmagyarok nem kényszerítik se a hatóságoktól, se a kereskedelmi egységektől, hogy tisztességesek legyenek velünk.
A helyzet egykor Nyugaton se volt rózsás, nők ezreinek rohadt szét az álkapcsa, mert mérgező anyaggal dolgoztatták őket, mert a bárhol megnyújtható gyufa kelendőbb volt, 4-5 éves gyerekeket dolgoztattak 12-14 órában a bányákban, a sor még hosszú. Ott viszont kikényszerítettek változásokat. Egyet meg kell érteni a magyaroknak, a multik, a nagy cégek szarnak a fogyasztókra, szarnak az emberekre, őket csak a minél nagyobb profit érdekli. Ha megdöglik 10 millió ember, leszarják, ha átvernek, becsapnak százezreket, nem érdekli őket, csak a profitmaximalizálásban érdekeltek. Csak akkor lehet előrelépés, ha a társadalom kiköveteli tőlük. Ha kiköveteljük az állami szervektől és hatóságoktól, hogy érvényesíthessük jogainkat, ha a civil szerveződések által kezdeményezett lépések után csökken a profitjuk. Ameddig ezen a téren nincs előrelépés, egy multit -de általában más céget se- se fog érdekelni a dolog.
Szar emberek országában -már ahol az emberek többsége ilyen- szarul mennek a dolgok.

europeer12 2010.02.15. 15:41:52

@PassageInTime: Nem 50 forintról volt szó, de az érték itt lényegtelen. Nyugaton például nem fogadnak el a boltok többségében "borravalót", visszaadják a 2 pennyt is. Ott betartják a szabályokat, mert a közösség betartatja velük! Akkor lenne itt jelentős változás, ha minden egyes vásárló igenis érvényesítené a jogát, függetlenül attól, hogy 10 forintról vagy 10 millióról van szó. Itt az elv a lényeg, mert azon kell változtatni, ha nem akarunk szívni.

PassageInTime 2010.02.15. 15:43:11

@ügyeske: nem vagyok birka,de kicsinyeskedo sem.igenis van kulonbseg 50 es 5000 forint kozott.peladul 50 ft-al meg egy hajleszt is megtamogatok,5000-el mar nem olyan biztos.hacsak nincs nagyon sok 5 ezres nalam.de olyan soha nem lesz.
de most komolyan....TURO RUDI BASSZA MEEEGGG!!!!!! tudom ,hogy finom ,de annyit nem er hogy paraszt Auchan-es biztonsag orrel baszakodjak aztan rendorsegi ugyet is csinaljak belole.
Masik fele meg:BOJKOTTALD AZ AUCHAN-T!!!ennyi...
faszomnak jar mindeki oda meg a Tescoba..ja ,mert hogy olcso...vaa..nem is tudom minek irok ide,csak magamat bosszantom.

PassageInTime 2010.02.15. 15:46:34

@europeer12: ez nem igaz.en koppenhagaban elek,es itt is szo nelkul elteszik az 1-2 koronat ha esetleg elfelejted es elmesz a kasszatol.

PassageInTime 2010.02.15. 15:48:57

jo lenne megtanulni,hogy lassan az a fogalom h. "Nyugat" mar nem az a nyugat amirol a szuleink magyaraztak.ez 2010 bazki es mindenki faszol a penzert.csak mas kontosben.

europeer12 2010.02.15. 15:52:12

@PassageInTime: De mondjuk Angliában, Skóciában, Németországban nem teszik el általában. Én nem vagyok apró rajongó, ezért nem egyszer ott akartam hagyni, nem engedték, nem egyezett volna a kassza.:)

Charles63 2010.02.15. 15:55:56

@puckó: Azért b...zd meg, mert te vagy a paraszt. Eddig melyik adást nézted? Nem olvastad fentebb x-szer, hogy az a szabály: a cuccot annyiért kell adni, ami ki van írva. Te meg ha ráhagyod, hogy a fejedre szarnak? Van neked szád is! Vezze

europeer12 2010.02.15. 15:56:10

@PassageInTime: Én nem kint élek, de azért meg-megfordulok "Nyugaton". Nekem nem szokott probléma lenni a kinti teljesítéssel kapcsolatban, legyen akár taxis, buszsofőr, recepciós, boltos, pincér, satöbbi. Nekem úgy tűnik, kint egész tűrhetően működnek a dolgok, főleg itthonhoz képest.

Viktus 2010.02.15. 15:58:27

Hu ez aztán tud enni 50 csomag piros pöttyöst még én sem tudok betolni spontán hiába 89 ft

Bloodscalp 2010.02.15. 15:59:15

ilyen van?89 HUF-ért fojtogat egy secus?
meg pár rudiért bírosági feljelentés és rendőrségi jegyzőkönyv...szép normális világ...

europeer12 2010.02.15. 15:59:47

@PassageInTime: Én nem élek "Nyugaton", de azért megfordulok arrafelé. Nekem nem szokott problémám lenni a teljesítéssel, se étteremben, se szállodában, se taxisokkal, se buszsofőrökkel, se eladókkal satöbbi. Magyarország hozzájuk képest működésképtelen. Utoljára egy HP rángatta a száját Pompeiben, mert nem értett angolul és rosszul hozta ki rendelést, de jött helyette másik pincér.

Viktus 2010.02.15. 16:07:32

@elwood:

Na jó, de látod szegény kisboltosnak a testi épségét kell kockáztatnia az ügyfélköre túró rudi adagjáért , azért a felár.

ügyeske 2010.02.15. 16:11:29

@europeer12: jaaa
én is jártam igy pincérekkel Krakkóban, a főtéren ültünk valamelyik csehoban és mondtuk hogy to bill, please, erre a faszi rendszeresen megjelent még két sörrel, mert félrehordott a füle, nemtudom hogy tudta ezt two beer, please-ként érteni, de végülis nem haragudtunk meg rá nagyon, megittunk még 3x2 sört aztán felálltunk és azonnal ott volt a számlával, nehogy meglépjünk fizetés nélkül.
Higgyétek el qrvafontos az angol nyelv... :):)

Melee 2010.02.15. 16:11:57

Ósanra egy hét lakat. Több ilyen eset tutira nem lenne. Csakhogy sajnos ez nem az az ország, ahol az állampolgárok védelme van előtérben.

Szerzsi 2010.02.15. 16:29:26

@horvister: Én jártam így pénteken a Tescoban.Vettem egy árut,amire 3000Ft volt ráírva,de a pénztárnál 2100Ft-ot számolt a gép.Bolond vagyok tudom,de szóltam a pénztárosnak,nehogy valami baja legyen belőle,a nővérem is egy multinál pénztáros,és tudom,hogy minden hibáért komoly fejmosás és pénzlevonás jár nekik.De azt mondta a pénztáros hölgy,hogy az előző héten akciós volt,és úgy látszik benne maradt a gépben,neki ebből semmi hátránya nem lesz.Én meg ezek után nem mentem a vevőszolgálatra.
Számomra ez a sztori több sebből is vérzik, 89 forintért 5-ös pakk epres túrórudi szerintem egy kicsit olcsó,még akcióban is.1 db 65 Ft körül van.Én úgy tudom pénztárt nem olyan egyszerű lezárni,mert mindegyik pénztáros saját kis dobozkával ül be a kasszába,és mileőtt bezárnak,mindig kinyomtatják az addigi forgalmat.
Ettől függetlenül van tanúlság is,ha egy termék alacsonyabb áron van kiírva ,azt fizeted,teljesen mindegy,mi van a gépben.

zol! (törölt) 2010.02.15. 16:34:31

a kis MINDENSZABÁLYTBETARTÓ, MINDENBEBELEKÖTŐ kis köcsög. 6szor felhívta rá a figyelmet... no comment.

vernarancs 2010.02.15. 16:55:04

En ezt nem hiszem el, szoval ez szerintem fotosop.

El Loco 2010.02.15. 17:10:36

Mire végigolvastam a kommenteket, elment a kedvem az írástól, sok kommentelő elgondolkozhatna egy kicsit...

trebla 2010.02.15. 17:30:00

@puckó: Szerinted paraszt az, aki nem hagyja magát becsapni? Elég furán gondolkozol. És mit fogsz tenni akkor, ha éppen téged akarnak átverni és Te ezt észreveszed? Csendben lenyeled a becsapást?

drunkenmunky 2010.02.15. 17:41:21

Sok kis becsapásból lesz a nagy profit.

Ne menjetek az Auchanba vásárolni és kész.

Azért jó a Homár mert így legalább megtudod, hogy hol szemetek.

Barátnőm nem magyar állampolgár és a (Debreceni) CORA -s biztonsági őrök küldözgették vissza a saját országába vásárolni. Jó kis business filozófia.

Sz*rj*nak sünt.

drunkenmunky 2010.02.15. 17:46:06

Amúgy mehetnék a debreceni Tesco -ba képet készíteni, mert az autós részlegre mindenhova ki van írva, hogy "33% -os árcsökkenés bizonyos tuningtermékeknél" Pont azon a szaros alu-rácson nem volt amelyiket én kiválasztottam, pedig a polcára volt ráragasztva ez a felirat. Buktam kb 1500 -at, de már nem vittem vissza mert krva fáradt voltam.

ügyeske 2010.02.15. 18:03:29

@drunkenmunky: bakker, nem kell visszavinni, le kell tenni a pénztárnál, otthagyni, van ott elég naplopó, majd visszaviszik...
ezért nem muszály elvinni, én a multkor a mélyhűtött termékeket hagytam ott egy kosárban, mert a pénztárgépük nemtudta leolvasni a vonalkódot, aztmondta nekem a tyuk, hogy hozzak helyettük másikat.

dehogy hozok, nemkell az nekem annyira

Blog.hu-s nickname 2010.02.15. 18:14:36

Én a posztírónak szurkolok! Szemét áruház!
.
Hányszor fordul elő, hogy 'kintfelejtenek' előző napról egy kedvező árat. A kasszánál meg többet fizetek, mint ami az árura van írva?? Hány ember fejét átb@ltázzák így!!
.
Ezért járok én ritkán ilyen helyekre...

konigjanos 2010.02.15. 18:29:22

Má nemazé, de minden osan ajtaján kint van, hogy tilos fotózni...meg lehet nézni...+ általában ha akciós az árú, ki van írva a maximum vásárlási limit, tejnél pl egy karton.

ügyeske 2010.02.15. 18:38:53

@konigjanos: de itt nem arról van nagybaszó, hanem , hogy ha olcsóbban van kirakva, akkor annyiért KELL adni.
KÉSZ !!
PUNKTUM !!!!
:):):)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.15. 19:27:05

Nem akarta olcsoert adni az Auchan a turorudit.
Nem semmi.

PassageInTime 2010.02.15. 19:45:59

@europeer12: na latod,ha valahol huzamosabb ideig kint lennel latnad a szart is.de amugy nagyreszt igazad van.ugyertem itt,M.o.hoz kepest csend,nyugalom,precizio van.mondjuk az olaszokat vitatom.mert ruhellem oket :P

PassageInTime 2010.02.15. 19:48:52

@drunkenmunky: igy is van: bojkottalni Tesco-t,Auchan-t meg az osszes hipernagykamumarketet.

Zorro_a_fekete_hoze 2010.02.15. 20:49:16

Ne vásárolj dzsidó multiknál,te baromállat! Megérdemled,te fillérbaaszó!

kanca 2010.02.15. 20:54:17

Azt mondjátok, hogy ez a szemét kiskeres felvásárolja előletek a 89 ftos túrórudit!

Ha ez a kiskeres ember nem állna le pampogni a pénztárnál akkor ti a 89 ft-os turórudit megvennétek 120 ft-ér abban a tudatban hogy akciósan vettétek. De sok ember irigység és a lelki szegényesség homályától nem látja a post lényegét.

spiderhopper · http://eladokkonyve.freeblog.hu/ 2010.02.16. 01:10:53

1. A pénztárosok csak annyiért tudnak adni egy terméket, amennyiért a gépben van. Ha meg tudnák változtatni az árakat, szarnának a vásárlókra, és egész nap 5 Ft-ért vennének LCD TV-ket.

2. Ezzel szemben a vevőszolgálaton van egy külön sor, ahol a különbözetet fizetik ki azoknak, akiknél ilyen probléma merül fel.

3. A post írója hirtelen nagyon szűkszavúvá válik annál a résznél, amikor sorra kerül a bunyó, pedig állítólag erről szól ez a bejegyzés. A "verekedés tört ki" tán csak nem azt jelenti, hogy megütötte az őrt dühében?

4. A "fojtogatás" egy bevett módszer, amivel sérülés okozása nélkül lehet ártalmatlanná tenni egy támadólag fellépő embert. Kizárt, hogy ez a mozdulat megelőzte a verekedést, legfeljebb így ért véget.

renugard 2010.02.16. 05:48:49

@HgGina: Jó nagy hülyeséget írtál.

Kriny8 2010.02.16. 08:03:38

Ez hülyeség!!!Hol lehetne már kapni 5 db rúdit 89 ft-ért?????????? Ugyan már!
Szerintem egy kicsit benézte a táblát a kedves vásárló!
Én még azt is meg kérdőjelezném hogy ki kezdte a verekedést.

Crane (törölt) 2010.02.16. 11:23:19

Nekem az jön le az utolsó bekezdésből, hogy az illető visszatérő kötekedő, és folyton provokálhatja a boltot. Így ha igaza is van, azért ő se teljesen ártatlan a dologban. Én is gyanítom, hogy a verekedés nem teljesen úgy alakult, ahogy azt ő egyszerűsíti.

EYW 2010.02.16. 11:55:38

Sziasztok! Csak egyetérteni tudok azokkal, akik ki vannak teljesen a "multi" szolgáltatók, áruházláncok arcátlan viselkedésétől. Az egyik családtagom Auchan alkalmazott és jól tudja mi a hivatalos álláspont ls a gyakorlat között a különbség. Auchan hivatalos cégpolitika és álláspont: 1. a terméket a termék alatt kihelyezett áron kapja a vevő, akkor is ha bukta van rajta. Ez még az esetek többségében a gyakorlattal is egyezik. 2. Ha nincs vonatkód a terméken akkor az INGYEN van! A pénztárosok és osztályvezetők is tudják. A gyakorlat szerint vagy a vevő vagy egy osztályos dolgozó hoz egy vonalkódos darabot. Sorolhatnám, de nem akarok untatni senkit. A lényeg, hogy NE HAGYJA MAGÁT SENKI, a "vásárló", "ügyfél" diktál, hisz a mai versenyhelyzetben a cégeknek kellene egymást ölniük azért, hogy mi ott pénz költsünk. Én hagytam már ott magrakott kocsit az egyik áruházban miután a műszaki osztályos kolléga "madár"-nak nézett és ezzel akkor sem hagyott fel, amikor mondtam neki, hogy nem vagyok az... :) Ma már egymás seggébe érnek a különböző boltok, merni kell átmenni a másikba vásárlók vagyunk nem lábtörlő. Döntsük el mi, hol akarunk pénzt költeni. A biztonsági őrökről meg vagy jól vagy semmit. A minap egy olyan példányt láttam az Auchannál, aki kb. 1 m széles terpeszben közlekedett, a hónalja alól meg éppen elgurult a dinnye, aminek köszönhetően kb. 55 kg-ot nyomott. Ha valaki vagyonőri, biztonsági őri pályára áhítozik nem kell, hogy rakétatudós legyen, de könyörgöm valami minimum szintet azért üssön meg. TISZTELET A KIVÉTELNEK, ARRA IS SZÁMOS PÉLDA VAN!

Flat Eric / sta press (törölt) 2010.02.16. 15:49:56

Az ilyen szarházi, áruhalmozó nepperek miatt nem tudok a gyereknek olcsó túrórudit venni...

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.02.16. 17:12:55

Az Auchanban nagyon sokszor megverik a vásárlókat. Budaörsön is majdnem agyonrugdostak egy férfit a parkolóban az őrök,a múltkor ugyanott egy nőt vertek szájba a pénztárnál. Pedig nem is loptak és cigányok sem voltak.

V · http://www.youtube.com/user/SpaceNinja88 2010.02.16. 17:14:03

Mióta 89 forint egy 5 darabos túrórudi pakk? Az legalább 200 forint, ha nem több.

Bubu99 2010.02.17. 14:04:26

Ennyi olvasatlan, tanulatlan, helyesen írni nem tudó embert... Káromkodnak, obszcén szavakat írnak le ide. Tisztelet a kivételnek. Akinek nem inge...

Egy olyan országban, ahol a színvonal ez, nem is számíthat az ember semmi jóra. Magyar vagyok, mert annak születtem. De szégyeltem már magam érte külföldön sajnos. Mert honfitársam a viselkedésével lejáratta az egész nemzetet.

Méghogy kiskereskedő, szar boltos. Honnan veszik? Én elolvastam a cikket, de nem láttam leírva. Mindenki magából indul ki.

Szégyelhetné magát az, aki ilyen rosszindulatú. Megtehetné azt a szívességet, hogy nem írogat ide trágár szavakat.

Ha valaki vét a szabály ellen, az a hibás. Ha valaki ezt hagyja... a cikkíró nem hagyja.

fausto 2010.02.17. 19:42:27

@El Loco: Mindenkinek figyelmébe ajánlom! Annak is, aki pro és annak is, aki contra kampányol.
Ha annyira sajnáljátok a "becsületes fogyasztót", akit annyira mocsok módon átvert az a szemét Auchan multi, akkor adok nektek egy tippet: írjatok személyesen Neki és nyaljátok sebeit, hátha jó emberré válik.
Az ürgét Putnoki Gyulának hívják,(egyébként teljesen becsületesen és jóhiszeműen rejtőzik az egyszerű, sokat nem mondó Gyula név mögé)és foglakozása megélni becsületesen a boltok figyelmetlenségéből, jóhiszeműségéből és a törvényi előírásokból. Kérdezzétek meg tőle, emelett mivel is foglalkozik még, ha van ideje minden Magyarországon bejegyzett áruházzal pereskedni, megkeresni azokat a termékeket az áruházakban, amelyekkel esetleg árelírás vagy még az sem fordul elő.
Kérdezzétek meg tőle ismeri -e őt a NFH mint a rosszpénzt és foglakoznak-e még egyáltalán az ő bejelentéseivel.
Kérdezzétek meg azt is, hogy előző héten fizetettt-e neki az Auchan 60 ezer, mondom hatvanezer forintot, azért mert a Gyula megtalálta a törvényen a kiskaput és nem akartak cicózni vele?
Talán azt is elárulja, hogy hány üzletből van kitiltva Magyarországon és a rendőrség vajon azért jött ki mert annyira jó fiú volt? Ha az Auchan hűlye, akkor a rendőrség is? És a NFH is?
Éljenek a Gyulák, hová jutunk, ha mindig a Gyuláknak lesz igaza?

fogyvéd1 2010.02.18. 19:02:29

@_Toto_: Egy csomag, azaz 5Db pöttyös rudi került 89Ft-ba, ez szerintem jó árban van, örültem neki hiszen nagy családos vagyok, szeretik a gyerekek, egyébként nem verekedtem meg érte, csupán megpróbáltam kiállni a jogaimért, mármint hogy a kiírt áron adják oda. Ha több tudatos vásárló lenne, nem kanászodnának el ennyire bizonyos vállalkozások, mert ugye vannak korrektek is. Egyszer a választások előtt egy debreceni tüzép betonkerítésére ezt festette fel valaki: "A magyar nép birkanép", nem akarom kommentálni, én is magyar vagyok. Hiába éltetjük azonban Petőfi tettét, ha mi mindent eltűrünk!

fogyvéd1 2010.02.18. 19:11:42

@Kriny8: A fogyasztó kérésére kötelesek a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni az esetről(ez nem egyenlő a Vásárlók Könyvével), a helyszínen jegyzőkönyvet vetettem fel az esetről, amelyben az Auchan is elismerte, hogy két ártábla volt s az egyiken kinnmaradt az előző napi akciós 89Ft/5db-os ár, amikor is lejárós rudit adtak ennyiért állítólag(én nem tudom, mert előző nap nem voltam ott).

fogyvéd1 2010.02.18. 19:18:39

@spiderhopper: Szerintem nem csak az számít, mit tudnak megoldani a pénztárosok, az amit a fogyasztóvédelmi törvény ír, szerintem előrébb való, tehát a külföldi vállalkozásoknak is alá kellene rendelniük magukat a magyar törvényeknek: Több ár esetén a legalacsonyabb áron kell eleve odaadni, hiszen hogyan is várhatnák el, hogy több legyen nála!

fogyvéd1 2010.02.18. 19:57:18

@somkötőhídfékszerű: A Biztonsági őr a vásárló elé állhat(feltéve ha lopott vagy ilyesmi), hogy megakadályozza, hogy elmeneküljön, de nincs joga megfogni, megszorítani, fojtogatni stb. Ha azonban nem adott okot erre, még elé sem állhat.

العربية (törölt) 2010.02.19. 12:50:10

Remélem mindet meg akarta zabálni a faszikám, egy nap alatt... :D

Auchan Vevőszolga 2010.02.20. 00:43:57

@implacabile:

Ez hülyeség! Ne othon jusson már eszedbe, ha szerencsétlen pénztáros a 10 órájában ( majdnem behugyozva, éhesen, parasztokkal teli nap után) véletlenül valamit duplán szoroz, vagy üt be...

Nézd meg a kasszánál ha valami nem stimmel, ha meg othon jut eszedbe, ne lepődj meg ha elhajtanak, bár adtam már vissza én is utólag pénztárelütést, de ritka eset...

Ez a kiirásos dolog is vicces: Láttad már bármelyik áruházban, hogy a sorok között szarni TILOS!

Taknyos zsepkendőt a kenyér közé rakni Tilos.. Soroljam még?

Vannak a kereskedelemben is iratlan szabályok..Az meg, hogy van egy barom Őr, nem az Auchan-t minősiti...Mert az Auchan csak megbizott egy vállalkozást!

De külömben is! Akinek nem tetszik menjen CBA-ba mert az magyar.. Multkor megkérdeztem a mi Cba-nkba, ahol most vezették be a vonalkodos rendszert. Mondom a kasszásnak, mi van ha más ár van kint, mint a gépben. Aztmondta. Hát ez van..Itt csak annyiért adják amennyiért a gép viszi. Más lehetőség nincs....

Akinek nem tetszik Járjon el kisboltba... Nemigaz amugy, hogy egy Cba drágább...Mert nincs kiirva 3 méteres betűvel, hogy akció????

tuskó (törölt) 2010.10.14. 10:38:01

@Auchan Vevőszolga: "nem az Auchan-t minősiti...Mert az Auchan csak megbizott egy vállalkozást!"

dehogynem. ha vigyáz a hírbnevére nem a legolcsóbb kvalifikálatlan orkot alkalmazó alvállalkozóval szerződik.

xGebaszx 2010.10.31. 17:14:21

Auchan alkalmazott révén megdöbbentett a cikk.

1." azt mondták neki, hogy az a tévedésből kint maradt, előző napi ár, és annyiért nem vásárolhat".

Ilyen nincs, nem lehet. A terméket a feltüntetett áron kell értékesíteni, ha a kasszánál árkülönbség mutatkozik a "címke" és a számlázott ár között a vevőszolgálat kár téríti a vásárlót és elnézését kéri, amennyiben jogos a panasz.
Ha két ár van egy terméknél feltüntetve akkor is az alacsonyabb áron kell!! és azon is értékesítjük a terméket.

2."a biztonsági őr kitépte a termékekkel teli szatyrot"
Az őr nem érhet hozzád jogilag. De a helyedben nem kötekedtem volna vele. Szépen oda fáradok a vevőszolgálatra és kérek egy vezetőt.

3."Megvádoltak ipari kémkedéssel, mivel a nyílt magánterületen az egyik áru - a vásárlók számára már közzétett - áráról fényképfelvételt készítettem a telefonommal".

Ez viszont hiba volt. Ezt nem teheted meg. Semmilyen adatot nem rögzíthetsz az áruházban, de ez elég sok irányba futó téma a lényeg, hogy TILOS.

4."a biztonsági őr úgy megszorított, hogy majdem megfulladtam, ekkor verekedés tört ki, melyet épp a helyszínre érkező kistarcsai rendőrség is dokumentált."

Ez nekem gyanús. megszorított? verekedés tört ki? Ez elég homályos. De az őr még mindig nem érhet hozzád (csak kivételes esetben...)

5."de az áruház az árut VISSZATARTOTTA és KITÉPTE A FOGYASZTÓ KEZÉBŐL, mondván: az az ár tegnapról maradt kint véletlenül!"

Az áruház tépte ki a kezéből a rudit? Nekem ez a rész sem tiszta.
Véletlenül maradt kinn az ár???
Kit érdekel? Annyiért kell adni amennyiért kint van. Reggel a legelső dolog címkét cserélni!

Egyenlőre az Auchan-ba nincs mennyiségi korlát.

Igen is mi vagyunk a vásárlókért! és nem fordítva.
süti beállítások módosítása