Gyula az NFH-hoz küldte el a következő levelet, miután a kistarcsai Auchanban a biztonsági őr nem hagyta, hogy túrórudit vegyen. Az ipari kémkedéssel is megvádolt, kishíján megfojtott, igencsak tudatos vásároló beszámolója következik. A konfliktus egyébként azon robbant ki, hogy Gyula a kiírt áron, 89 forintért akart megvenni 50 csomag 5-ös pakk epres rudit, mire azt mondták neki, hogy az a tévedésből kint maradt, előző napi ár, és annyiért nem vásárolhat. Gyula kitartott, a vége verekedés és rendőrségi jegyzőkönyv lett.
Feleségemmel tegnap déltájban a kistarcsai Auchan áruházban vásároltam, azaz vásároltam volna, ha hagyták volna ugyanis nem engedték, hogy a kiírt áron megvegyem az általam kiválasztott termékeket, a biztonsági őr kitépte a termékekkel teli szatyrot a kezemből s mivel addig nem akartam elhagyni a pénztárat, amíg az árut ki nem fizethetem, egyszerűen bezárták azt a 40-es pénztárat, ahol az eset történt s a pénztárost átküldték a mellette lévő kasszához, engem pedig a biztonsági őr elküldött onnan, mondván, hogy bezárt kasszánál vásárló nem tartózkodhat.
Megvádoltak ipari kémkedéssel, mivel a nyílt magánterületen az egyik áru - a vásárlók számára már közzétett - áráról fényképfelvételt készítettem a telefonommal, a biztonsági őr úgy megszorított, hogy majdem megfulladtam, ekkor verekedés tört ki, melyet épp a helyszínre érkező kistarcsai rendőrség is dokumentált.
Amennyiben az NFH kialakult kötött ügyrendjébe nem fér bele, hogy egy ilyen - a helyszínen felvett jegyzőkönyvel, Vásárlók könyvével, rendőrség által - jól dokumentált esetben eljárjon, úgy kérem változtassák meg az eddig kialakult rossz ügyrendgyakorlatot és ahogy a nevük is tartalmazza, kérem járjanak el Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságként. Többek között 50 csomag 5*30g-os pöttyös epres rudit szerettem volna megvásárolni a kiírt 89Ft-os fogyasztói áron, de az áruház az árut VISSZATARTOTTA és KITÉPTE A FOGYASZTÓ KEZÉBŐL, mondván: az az ár tegnapról maradt kint véletlenül!
Az ügyben rendőrségi feljelentés is indult, s bírósági kereset is folyamatban van.
Továbbá kérem járjanak el az áruház fogyasztókat megtévesztő gyakorlata ellen, ugyanis a vevőszolgálatnál a PMBT címénél tévesen Dunaharaszti címet adnak meg a bp.-i cím helyett, pedig erre már legalább fél év óta folyamatosan min. 6-szor felhívtam a vezetőség figyelmét, ők azonban tudatosan félretájékoztatják a fogyasztókat!
Kérem szíves visszajelzését az ügy kapcsán felmerült összes fejleményről s a lefolytatott eljárás eredményéről(e-mail-ben elegendő)
Üdv
Az utolsó 100 komment: