Tékozló Homár

Kitépte a marhanyelvet a vásárló kezéből az őr

2010.02.18. 10:05 | hdzs | 417 komment

István a szolnoki Corában szeretett volna 3 csomag akciós marhanyelvhez jutni, de úgy látszik, ezzel a biztonsági szolgálat vezetője és így volt, és az egyik csomagot kitépte a kezéből. Pontosan nem is értjük, miért volt erre szükség, ha felvásárolja magának az összes akciós terméket, mégis utána mi a fenét csinál vele?

2010. 02. 17-én 8 órakor a szolnoki Cora Áruházba, mint vásárló nyitásra érkeztem. Az "előrecsomagolt" felvágottas osztályon az akciós termékek közül választottam a főtt füstölt marhanyelvet, 3 db-ot. Az ott tartózkodó biztonsági szolgálat vezetője, az egyik terméket a három közül a kezemből kitépte, miután felszólítottam, hogy adja vissza a terméket, trágár megjegyzéseket tett és nem adta vissza.

Közöltem vele, hogy a vásárlók könyvébe megjegyzést fogok tenni az eljárásával kapcsolatban. Az eladótérben további két biztonsági őr már beérkezésemkor akciós terméket pakolt a vásárló kocsiba. Meglátásom szerint a két őr nem a pénztár, hanem a raktár felé távozott a bevásárlókocsival.

Mélységesen felháborít ez a fajta bánásmód, hiszen hűséges vásárlói voltunk családommal együtt áruházuknak, melyet CORA bizalomkártyánk is igazolt. Főleg akciós termékeikért látogattuk áruházukat, de szívesen vásároltunk egyéb termékeikből is.

Panaszkönyvben rögzítettem a fent leírt eseményt az információs pultnál. Mikor a panaszomat írtam a biztonsági szolgálat vezetője ismét zaklatott Többek között ezt mondta.”Menni fog-e a beírás, vagy segítsünk?”Valamint közölte velem, hogy a panaszomra úgyis Ő fog válaszolni, és csak ezért nem válaszolhatom neked, hogy „ANYÁD”.

Az előzőekben leírtakat az információs pultnál lévő fix kamera rögzítette, bár az elhangzottakat nem tudom bizonyítani. A vásárlótérben történteket az 1. számú kamera valószínű rögzítette, a biztonságiak vásárlásának időpontját a kamerák felvétele alapján meg lehet állapítani.

Mivel ilyen probléma nem először és nemcsak velem fordult elő evvel a biztonsági vezetővel, ezért fordulok Önökhöz, hogy egy ilyen nagynevű Áruháznak szüksége van-e ilyen biztonsági vezetőre.

A fent leírtakat eljuttatom a médiákhoz is.

Szolnok, 2010. február 17. 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric_Cartman 2010.02.18. 10:07:32

Az első vendégek már ünneplőben vannak és tömött sorokban, fegyelmezetten elindultak az éttermek felé.

Eric_Cartman 2010.02.18. 10:08:57

A vendéglők személyzete még utoljára fényesre törölgeti az új vizeskancsókat.

Eric_Cartman 2010.02.18. 10:12:49

Menni fog-e a beírás, vagy segítsünk?

WorkingGirl 2010.02.18. 10:15:22

"EVVEL a biztosági vezetővel" :-)))))

Eric_Cartman 2010.02.18. 10:18:04

Most kaptuk a hírt, hogy 10 óra előtt kismamák egy csoportja betört a csömöri Szalonna Holiday Resort éttermébe, mert nehezményezték, hogy 10-kor nyit a torkoscsütörtök, ők viszont 8 óta állnak a hidegben. Köztük vannak 10 hónapos terhesek és rászorulók is. Székeket és fejenként egy kancsó vizet követelnek. Színes ceruzát már kaptak, de követelik a ruhatár mellé a hordózókendő-tár beállítását is.

Eric_Cartman 2010.02.18. 10:20:05

Na megjött Hugyos Rékuc is.

Énbagoly 2010.02.18. 10:21:58

Na, maradjunk a témánál. :)
Aki marhanyelvet eszik, az lehet sikeres ember?
De különben mindenhol csinálják ezt a dolgozók, csak legtöbbször nem ilyen nyíltan.
Vásárlói hűségre meg kár hivatkozni, mert nagyjából szarnak rá.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 10:24:21

"Tisztelt Békéltető Testület!

Mivel aznap eladók belefáradtak a mosolygásba (elvégre a Cora "Egy mosollyal több" mint pl. az a köcsög ALDI), és soraik a Tisztelt Vásárlóktól kapott disznóláz és idegbaj miatt megritkultak, segítségképen bevetettem biztonsági őreimet is a lejárt szavatosságú termékek összegyűjtésébe. A Tisztelt Vásárló ezt látva és félreértve úgy csapott rá a lejárt minőségmegőrzési idejű marhanyelvre, mint éhes tyúk a takonyra. Mivel láttuk, hogy olvasni nem tud, valóban megkérdőjeleztük írási képességét is, és felajánlottuk számára a segítségünket, hogy a Vásárlók könyvébe általa beírni kívánt panasz olvasható, érthető és releváns legyen. Hálája jeléül becsületsértő kifejezésekkel illetett engem és kollégáimat, valamit felszólított arra, hogy éljek nemi életet a máskülönben védett rovarevő emlőssel, a sünnel. Valamit akart anyámmal is a ravatalon, de az irreleváns, mert őt már régen - hamvasztva - eltemettük."

jpmjpm 2010.02.18. 10:32:29

Miért nem vett el egy másikat magának?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.02.18. 10:33:41

@Rékuc:
Nekem is van, mondjuk én csak a vad trollokat szűröm, az offokat nem, ugyanis sok vicces van köztük

B@nális coitus 2010.02.18. 10:34:03

"A fent leírtakat eljuttatom a médiákhoz is. "
Gratulálok! Az RTL esti híradójában ez a sztori lesz a legfontosabb hír, utána következik a vállalkozó, aki előtt egy buszmegállót építettek.

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 10:42:38

a posztoló még jól is járt, a teszkóban ugyanezért lelőtték volna.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 10:43:10

@sambalabammbumbumm: ja, pár évig vicces, de aztán unalmas ugyanazt olvasni minden egyes poszt alatt. szóval fő a hatékonyság:)
egyébként pedig kíváncsi vagyok, ezen a szegény posztolón mi kifogást fognak találni az emberek.

Eric_Cartman 2010.02.18. 10:43:44

@sambalabammbumbumm: a Malacnak nem az offolással volt baja, hanem elfogytak az érvei egy posztnál és "learctalansenkizett" engem. Én meg ezt nehezményeztem.

Koky_ 2010.02.18. 10:47:05

@Rékuc: Ez egy mese. Na, ez jó kifogás??

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 10:48:12

"panaszomra úgyis Ő fog válaszolni, és csak ezért nem válaszolhatom neked, hogy „ANYÁD”"

Ezt érti valaki?
Megszoptatták, vagy ezígyhogy?

Énbagoly 2010.02.18. 10:49:12

@Sün‼: fogalmazásban kicsit akadályozott volt a posztoló. :)
De én értem. :)

Tökös Veréb 2010.02.18. 10:50:29

azért tépte ki, mert az az övé. a marhanyelv egy marháé. nem?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 10:52:02

Sün!
Légyszíves a blogmotornál egy urológiai vizsgálatot megejteni!

szaGértő 2010.02.18. 10:52:30

Képzeljétek, a szájából tépte volna ki a marhanyelvet... :D

akikaztmondjákni 2010.02.18. 10:57:32

Érdekes, pedig a szolnoki Corát eddig csak dicsérték...

akikaztmondjákni 2010.02.18. 11:03:54

Lehet romlott volt és meg akarták menteni Istvánt a gyomorrontástól:)
Vagy pedig ugy gondolták, h pfujjj marhanyelv és amiatt akarták megmenteni:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 11:04:06

@Kitalátor feljegyzetei:
Az a probléma a pacienssel, h nincs neki kipufogócsöve.

pizsama 2010.02.18. 11:04:19

Aki beleköt a médiák szóba, annak betekerem a fejét alufóliumokkal...

AlexWolf 2010.02.18. 11:04:35

Az "evvel" az igazándiból nem "ezzel"?

AlexWolf 2010.02.18. 11:05:39

@akikaztmondjákni: Ja ,dicsérték, de azok bérencek voltak!

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.18. 11:12:24

A gyermekkorú gyerekeim szokták ugyanezt csinálni az akciós túrórudival. Ötvennel.

gergel 2010.02.18. 11:15:10

ez egy rosszul átcímkézett nyelv volt-é?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 11:15:17

De legalább leülni engedték?
Vagy állva szoptatták?

Secnir 2010.02.18. 11:18:39

nem értem
nem volt több marhanyelv a Corában?
Corábban kellett volna felkelni, tisztelt poszt toló.

Secnir 2010.02.18. 11:19:39

és azért nem Corában kellett volna felkelni, mert a Corában nem lehet lepihenni.

akikaztmondjákni 2010.02.18. 11:21:37

Jaj, ugy utálom amikor azt mondják "evvel"...

@AlexWolf: Ja, tényleg, igazad van.

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 11:23:14

@akikaztmondjákni: Evvel engem is ki lehet kergetni a világból.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.02.18. 11:23:31

@akikaztmondjákni: A biztonsági szolgálat nem a CORA embere. Persze kirúghatnák őket...

É2I 2010.02.18. 11:25:43

Malha nyelv?
Padlóla vele!
Dulván!

Ja, hogy legyen mit kommentszűlni Lékucnak.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.02.18. 11:26:50

Egyszer bennünket is megállítottak az itteni őrök a vásárlás után. Nem értettük.

Az őr elkérte a blokkot (teli kocsi, volt vagy fél méter a blokk), körülöttünk a két kisgyerek.

Az őr nézi a blokkot, bogarássza, kérdem mit keres.

Ellenőriz.

Rendben, de mit keres?

Láttuk, hogy az egyik gyerek megevett egy péksüteményt!

Ja, pozsonyi kifli a neve, tessék itt van, 2 db, 89 Ft/db, itt van a kosárban 1 db. Be szoktuk diktálni. Viszontlátásra.

Hogy ezek miért nem kérdeznek?

akikaztmondjákni 2010.02.18. 11:27:13

@EÖ: :) Meg azt, h"legfentebb"...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.02.18. 11:28:14

a sok lúzer már veszi fel a szándéjbesztet, és rohan kajálni, és utána meg írja a posztot a homáron hogy féláron evett ugyan, de a tequila black nem volt féláron a kurvaannyát, és nem volt csillogósra polírozva a villa. kurva szar éterrem oda sem megyek többet.

meghogy le voot foglalva, de mégse volt hely.

de a legszebb az lesz hogy az összes bejegyzés úgy fog kezdődni, hogy: nem szoktunk étterembe járni, de ma torkos csütörtök van és úgy gondoltuk megérdemeljük.....

én ugyanúgy girosztálat rendelek a kifőzdéből ma. ha normál áron hozza azt fizetem, ha féláron akkor örülök, faszomsetudja a kifőzde torkos csütörtökös e vagy sem.

PuruttyaIrto (törölt) 2010.02.18. 11:40:34

Jól seggbe kéne kúri az összes áruházvezetőt.

Nem a biztonsági őrt, hisz ő csak megy a primitív agya után, de hogy ezt eltűri neki, arról már az árhuházvezető tehet.

Kúrjuk seggbe az árhuházvezetőket - akció ma indul!

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.18. 11:44:06

@Hurrá Torpedó: Én meg csak simán megnézem, hogy a füstölt sonka eléggé füstös-e már, ha nem hagyom lógni még pár csütörtökig.

dr. saint555 2010.02.18. 11:45:39

Biztonsági őrt zárás után, a hátsó kijáratnál megvárni. A sötétben, amikor kilép gyorsan kettőt alá rúgni. A pofájába 20 deka akciós marhanyelvet beletömni és azt egy seprűnyéllel azonnal a végbeléig letolni, az emésztését serkentendő. Ezek után a fülébe súgni: kell még akciós marhanyelv? Barom. :D
Amúgy fotosopp.

Mazlee 2010.02.18. 11:46:45

máskor is járok étterembe és ma még torkoskodva is elmegyek. fussa?

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.18. 11:46:48

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Még jó, hogy már pozsonyi kiflin él a gyerek, nem anyatejen, mert azt is megszámolta volna az őr.

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.18. 11:50:41

@Mazlee: itt van egy étterem, ahol vasárnap féláron van minden, vevőcsalogatónak. A gond az étlap minőségében keresendő mégis. (rántott, natur, roston...)

dr. saint555 2010.02.18. 11:52:25

@Hurrá Torpedó: Mert neked jól megy. A postolónak biztosan nem maradt már pénze az akciómentes marhanyelv horribilis árát kifizeni. Elúszott a zsé a hat millás autóra, a kétszázezres plazmatévére, és a harmincezres adidas cipőkre. Nekem is van ilyen ismerősöm. Több is. Százhatvan körül keres nettó. Négymillás kocsival jár és tizenpármilliós családi házban lakik. Ha cipő, az csak adidas lehet. Ha ruha, az is csak márkás. Délutánonként meg a Tescoban vív közelharcot a lepukkant rokkantnyugdíjasokkal, az utolsó napos szavatosságú, akciós termékekért. Hiába na. Szarul élnek. Szánalom.

Llee 2010.02.18. 11:54:13

Hatalommal visszaélő éles fa..fej mindenhol van...

Könyörgöm, kedves postoló: Nem "médiák", hanem média, hiszen a média már többes számú alak! :))))

fodorlina 2010.02.18. 11:57:05

@pizsama: hetek óta nem röhögtem ilyen jót, kösz!

nabazzmeg 2010.02.18. 11:59:31

mondjuk a ha velem bárki így beszélne, tepsiben vinnék el a halálhurcolászó embörök.
a következmények nem érdekelnek, a bunkóknak veszni kell.
Én gyűlölöm ezeket a nagyáruházakat, irdatlan mennyiség fos silány szart árulnak de legalább jó drágán.

labi 2010.02.18. 12:02:40

"tizenpármilliós családi házban lakik"

nehéz is olyan családi házban lakni ami nem legalább tizenpármillás. Nagyon lepukkantnak kellene lennie (vagy nagyon északkeleten) ahhoz, hogy telek+épület értéke az alatt legyen. :)

labi 2010.02.18. 12:05:45

@nabazzmeg:

Csáknorisz személyesen?
Egyszer már én is elintéztem egy rúgással egy komplett biztonsági szolgálatot blogkommentben.

De hátha egy átlagember nem bír el egy corányi átlaglétszám biztonsági őrrel, így legyünk nyitottak más lehetőségek felé is.

Mileston3 2010.02.18. 12:06:43

legközelebb Aldiba menj marhanyelvet venni. Ennyi.

labi 2010.02.18. 12:08:55

Engem amúgy egyszer képennyalt egy tehén, nem ízlett...

Karcsiné 2010.02.18. 12:09:29

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: A debreceni Tesco őrei ennél sokkal szemfülesebbek. A fiamnak akartam kibontani nyáron , vásárlás közben egy rostos palackos üdítőt, hogy igyon néhány kortyot, majd tegyük a megbontott palackot a többi vásárolandó áru közé. A semmiből termett mellénk egy biztonsági őr és közölte, ha a gyermekem beleiszik az üdítőbe lopást követek el, mert ráutaló magatartást tanusitunk! Ugyan ez a helyzet a pékáruba harapással is! Már látom , hogy örülhetek, hogy megvehettem az ivólevet, hiszen az őr ki is csavarhatta volna a gyerek kezéből.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.18. 12:11:11

médiákhoz, emmmber
médiához/médiumokhoz
amúgy a biztiőr szarjon sünt
ámbár mégse, a teszkós időkben én is csináltam ilyet egy címke nélküli, elfeledett farmernadrággal, amit valamelyik éjjel találtam egy ruháskosár alján összegyűrve.

Karcsiné 2010.02.18. 12:12:55

@PuruttyaIrto: Javasolnám inkább a torkos-csütörtök alternatív megvalósítását :P!

tom64 2010.02.18. 12:13:43

Nem hiszem,hogy mindenkinek szimpatikus ez a "a hipermarketban séta közben eszem-iszom,aztán majd a pénztárban bediktálom" dolog.Az egésznek olyan erőltetett,konfliktuskereső,"nehogymávélet-
lenülnormálisanviselkedjek" íze van.
Akkor is,ha a gyerek miatt történik.Nem igaz,hogy nem lehet kibírni,amíg elhagyjuk a kasszát.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.02.18. 12:14:08

nem tudta a szolga, hol a helye!

a szolgát meg kell rá tanítani. és szolgának kell szólítani.

Mileston3 2010.02.18. 12:14:13

@saint555: takaroooodj, ez mekkora :D

caligne 2010.02.18. 12:14:20

Megéhezett a barom, vagy csak védi az anyanyelvét? Érted, anya nyelvét! Mert barom! Érted!

dr. saint555 2010.02.18. 12:14:50

@labi: A tizenpármillás házat nem a posztolóra értettem. Bocs. Délkeleten 5-6 milláért igen jó kertes házakat ki lehet fogni, tizenhuszonezres lélekszámú településeken. Értelemszerűen az említett ismerőseim mindegyike itt él.De nekik nem volt jó a három szobás lakás négyükre. Nekik ötszobás, két fürdőszobás kellett. Most meg mind vinnyog a rezsi miatt. Meg azokra irigykedik, akik csak akkora lakást vettek, amit fenn is tudnak tartani. Kis magyar valóság. Na így talán egyértelműbb, mit akartam mondani.

Karcsiné 2010.02.18. 12:16:37

@Llee: Pedig a médiák még mindig jobb ,mint a gyakorta használt MÉDIUMOK. Evvel a világból ki lehet kergetni. Na jó avval is:D!

Mileston3 2010.02.18. 12:17:03

@labi: akkor te még jól jártál, engem ló és zsiráf is nyalt már képen :P

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2010.02.18. 12:17:57

egyébként aki akciós termékért jár a boltba nem lehet sikeres ember.
a bizt. őr sem az.

Chaby 2010.02.18. 12:18:38

Azért nekem valami hiányzik a történetből. Az előzmény. Miért ment oda az őr és miért vette ki a kezéből szó nélkül? Mert azért az fura ha egyszer csak megjelenik és se szó se beszéd kitépi a cuccot.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.18. 12:20:08

Amikor én voltam gyerek, nem volt szokás a boltban kajálni, majd a pénztárnál bemutatni a csomagolást. Soha. Az nem a mienk, míg meg nem vesszük.
Mondjuk ez pár évvel a rendszerváltás után volt, akkoriban nálunk a legnagyobb bolt is csak akkora volt, mint ma a legkisebb Aldi. Simán ki lehetett bírni a bevásárlást. Nem tartott olyan sokáig.

Mileston3 2010.02.18. 12:20:31

@Chaby: Lehet hogy úgy ment oda hogy jáj tezsvírem négy napja nem ettem, aggyá egy kis marhanyelvet, csak túldramatizálta a postoló

labi 2010.02.18. 12:20:56

@Mileston3:
Ez ám az igazi ínyenc!
Milyen ízű a nyers zsiráfnyelv? Ha finom és akciós, akkor lehet hogy én is kitépem valakinek a kezéből az utolsó darabot.

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2010.02.18. 12:21:45

Nem világos.

Nyitás után, a biztonsági őr, vagy őrök, bevásárlókocsit tolnak a raktár felé? ( Miután pofáncsaptak egy vásárlót marhanyelvvel?)

Chaby 2010.02.18. 12:21:52

@Karcsiné: akkor én szerencsés vagyok :) A helyi TESCO-ban a gyerek rendszeresen megeszik vásárlás közben egy kakóscsigát vagy iszik üdítőt. Még egyszer sem szóltak érte. Persze kifizettük mindig és soha nem volt ebből gond.

dr. saint555 2010.02.18. 12:22:35

@Chaby: Senkinek nem jutott eszébe, hogy az akciós termékekre, a multik szinte mindig megadnak egy maximálisan vásárolható mennyiséget? Lehet a marhanyelvnél ez 2 csomag volt. Esetleg nem ennek szerzett érvényt akár bunkó módon is az őr? Mert ez is a dolga. Persze nem voltam ott, így nem tudhatom biztosan. Csak egy ötlet.

labi 2010.02.18. 12:22:43

@Kiddy: "Az nem a mienk, míg meg nem vesszük"

Azóta fejlődött a világ és kitalálták a halasztott fizetést és még a hitelt is. Aztán kihaltak a dinoszauruszok. :)

Marr 2010.02.18. 12:22:50

Nem tudtam, hogy az őrök arra vannak, hogy megvédjék a vásárlótól az árut.
Felbontotta már a cégével a szerződést a Cora, vagy majd csak holnap?

Chaby 2010.02.18. 12:24:42

@Mileston3: de az is lehet, hogy ugyan három marhanyelv volt a kezében, de a másik negyvenhét már a kosárban. Az őr meg nem akart éhen maradni és 'hopp, az az enyém' felkiáltással megküzdött a napi betevőért. Valaki mást is betehetne persze az ilyennek. Egy lóformájú állat :)

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.02.18. 12:25:29

Szétkaphatom egy kicsit a levelet?

"Az ott tartózkodó biztonsági szolgálat vezetője, "

Ezt honnan tudta a posztoló?

"Valamint közölte velem, hogy a panaszomra úgyis Ő fog válaszolni, és csak ezért nem válaszolhatom neked, hogy „ANYÁD”."

Mármint a biztonsági szolgálat vezetője válaszolja meg a panaszkönyvet? Ne meséljen már...

"A vásárlótérben történteket az 1. számú kamera valószínű rögzítette"

Azt honna tudja, hogy az "1. számú kamera"?

"Mivel ilyen probléma nem először és nemcsak velem fordult elő evvel a biztonsági vezetővel, ezért fordulok Önökhöz, hogy egy ilyen nagynevű Áruháznak szüksége van-e ilyen biztonsági vezetőre."

Nagyszerű, hogy a kedves posztoló ennyire nyomon követi a szolnoki biztonsági vezető életét, de különösen ennek fényében az a véleményem, hogy a posztírónak inkább valami személyes konfliktusa van a vezetővel, és minden módon próbálja lejáratni. Ha meg azt is figyelembe veszem, hogy tudja, hányas számú kamera rögzítette az esetet, meg ismeri a biztonsági szolgálat vezetőjét, akkor erős a gyanúm, hogy egy korábbi dolgozó vagy biztonsági őr lehetett, akit lehet, hogy pont a vezető buktatott le ügyeskedései miatt.

Amúgy semmi közöm a szolnoki Corához, csak ezek az elemek feltűntek...

Eric_Cartman 2010.02.18. 12:25:47

@tom64: ezt ennél jobban nem lehet megfogalmazni.

Chaby 2010.02.18. 12:26:23

@saint555: persze, jogos. De ezt akkor is el lehet mondani normálisan és nem karletépve elvenni. A max. mennyiség meg fel van tüntetve az árúnál gondolom.
Na az ilyenek miatt mondtam, hogy nem kerek nekem a történet.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.18. 12:29:22

ez a sztori is úgy kezdődött, hogy visszaütöttek...
mire fel tépte ki a kezéből? nekem mér nem volt még ilyen?

Chaby 2010.02.18. 12:31:10

@tom64: próbáltad már egy kétéves gyereknek elmondani, hogy várjál az ivással? Persze kell vinni neki inni. De miért ne adjam oda neki. Ha valamelyik dolgozó meg szól érte -normális hangnemben- akkor elmondom neki mi a helyzet. Én sem a konfliktust keresem. És nem is volt soha gondom ilyennel. Az rosszabb amikor ismerősöm a METRO-ban felbontott valami kaját, evett belőle és egy másik polcra visszatette a darab csomagot mondván, hogy nem ízlik neki. Akkor inkább a gyerek egyen.

ertzuiop 2010.02.18. 12:31:28

Cora bizalomkártya... LOL

xfm 2010.02.18. 12:32:14

"hiszen hűséges vásárlói voltunk családommal együtt áruházuknak, melyet CORA bizalomkártyánk is igazolt. Főleg akciós termékeikért látogattuk áruházukat, de szívesen vásároltunk egyéb termékeikből is"

Aki ingyen akar mindent megkapni, az így jár.
Ez tipikus magyar betegség, hogy ha valamit 1 forinttal olcsóbban adnak, akkor - függetlenül attól, hogy T. vásárló valaha is elfogyasztja-e - mindjárt 3 kamionnyi mennyiséget veszünk belőle? "Me' há' óccsó'"?

A biztonsági igazgató pedig hányjon-szarjon farfekvéses tarajos sült.

HShoe 2010.02.18. 12:32:40

@Secnir: de nagyon ráész má' megint :)

Öreg Sam 2010.02.18. 12:34:32

@pizsama:
pedig éppen erre készültem :)

ertzuiop 2010.02.18. 12:35:16

Aki az ilyen áruházakban vásárlás közben eszik-iszik, az kivül (és/vagy) belül cigány, és a rohadt kurva anyját baszogassa inkább, mint hogy ilyen helyeken élősködjön!

Előbb fizet, aztán eszik, ezek az áruházak nem éttermek, tahókák.

Chaby 2010.02.18. 12:35:26

@pizsama: helyesen médiákok. vagy médiumokok.

Chaby 2010.02.18. 12:36:42

@ertzuiop: azért kicsit erősen fogalmazol nem. Nem érzem magam cigánynak azért mert a gyerek megeszik egy fél kakaóscsigát. Az anyázást meg hagyd a baráti körödben.

AlexWolf 2010.02.18. 12:36:43

Sosem értettem, miért kell az áruházban inni-enni. Rühellem amikor azt látom az Osanban, hogy egyedek zabálják ezerrel a pogácsát vagy egyéb péksüteményt (azt nem is említve, hogy sokszor leeszik a pogácsa tetejét az alját meg visszateszik a többi közé). Vagy éppen ezerrel szlopálják az üdítőt. Francért nem lehet várni a kasszáig. Szüleim engem úgy neveltek, hogy amit nem fizettem még ki, az nem az enyém.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.18. 12:37:51

persze ha pénztározok és nekem hozzák a csomagolást mutatni, hogy volt még rudi, csak megette a gyerek, vagy épp ott van a pici kezében a kifli, nem ordítok, sőt, megköszönöm, hogy szóltak. ha meg suttyomban eszi meg a kaját a vásárló és eldugja a papírt, az számomra ki sem derül. nem olyan gyakori egyébként ez a fizetés előtt falósdi.

gorcsev_I 2010.02.18. 12:39:00

@AlexWolf:

Az "evvel" épp őgy helyes, mint az "ezzel".

Nekem viszont az sérti a fülem -de nagyon- mikor, bár egyelőre mégcsak szóban, a -ban, -ben helyett a -ba, -be -t használják. Ez viszont helytelen, nem kicsit.

424-es gőzös 2010.02.18. 12:39:17

Kedves Szily László,

email a panasszal ment már a Cora szóvivőjének?
Nem emlékszem, hogy hasonló esetben az Auchan/Tesco/Lild/Aldi/árkád/stb/
szóvivőjének ment volna mail, hogy ők mit szólnak ehhez?
Ha már fogyasztóvédelmi blog ez, akkor lehet, hogy az ostoba hőbörgők homokozásán való röhigcslélés mellett a konkrét ügyben az érintett is meg kell kérdezni.
Ha válaszol jó, ha nem, akkor meg van sajtótörvény...

Mileston3 2010.02.18. 12:40:01

@labi: nem tudom, nem szoktam lovakkal és zsiráfokkal nyelves csókot váltani, arra meg főleg nem vagyok képes, hogy egy ilyen puszi után megnyaljam az arcomat hogy tudjam, milyen íze van. XD

Mileston3 2010.02.18. 12:41:59

@Chaby: az őr miért nem ment akkor Aldiba? Lehet hogy ott is akciós volt...

És szeretnék egy bejegyzést nyitni itt a homárblogon arról, hogy nem tudok több kommentet egy percen belül postolni. Felháborító :D

Chaby 2010.02.18. 12:45:12

@Mileston3: mert az ALDI-ban mosolyognak. Az őr meg ezt nem ismeri, azt hiszi, hogy vicsorognak és meg akarják harapni. Fél ezért meg sem közelíti.
De azért irigyelheted is. A marhanyelvvel a szájában ő meg tudja nyalni a homlokát is. A zsiráfpuszi ízét kérdezd meg tőle.

pizsama 2010.02.18. 12:46:22

@Llee:
Hova menjek a fóliumokkal?
Ne akarjunk már egy jövevényszóra az idegen nyelv szabályait ráerőltetni, jó?! Tele van a magyar nyelv idegen eredetű és az évszázadok alatt "torzult" kifejezésekkel, mégse törökül, szlávul képezzük a többesszámukat.

Sokorai_Atala 2010.02.18. 12:48:41

@Droli: szia, én laktam Szolnokon egyszer egy keveset, ott tényleg mindenkiismer mindenkit, vagy a szomszédja ismeri, vagy a rokona:) Rémálom:)

staropramen 2010.02.18. 12:50:25

Sztrovacsekek!
1.A szolnoki Cora nem a bizt.őreiről, hanem a habos islerjéről híres.Azt tessék venni ne marhanyelvet.
Egyébként a bizt őrnek semmi köze a maximálisan megvásárolható mennyiséghez, hiszen egy kocsiba akárhányan is pakolhatnak.
Valszeg a későn eszmélő őr azelőtt el akarta pakolni a saját zsákmányát mielőtt az végleg elfogy és ebből támadt a konflkiktus.

Mileston3 2010.02.18. 12:50:55

@Chaby: Azért hogy ennyivel okosabb legyek, nem utaznék le Szolnokra. :D

Chaby 2010.02.18. 12:52:38

@staropramen: akkor ez alapján lassan ott tartunk, hogy ha bemegyek vásárolni egy boltba, végigkérdezem az eladókat, hogy bevásároltak-e vagy hagyjak nekik is.

Chaby 2010.02.18. 12:54:06

@Mileston3: kérd meg a posztolót, hogy beszélje meg az őrrel. Úgyis ismerik egymást. Egy marhanyelvsütögetés közben megbeszélik és megírják közösen a homárra :)

NICKTELEN 2010.02.18. 12:54:26

@Chaby: Próbáltam. Megértette.

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.18. 12:56:32

a spárban is lenyúlják a juharos sütit =D

Chaby 2010.02.18. 12:57:03

@NICKTELEN: akkor velem van a gond :D Küldj egy tutorialt. Illetve ne, mert már három éve nem aktuális :)

NGA 2010.02.18. 12:57:06

Miért kell egyébként enni a boltban? nekem 3 éves a gyermekem, de SOHA nem adtam neki sem egy kiflit, sem egyebet a boltban, hogy egye, igya meg. Minidg visszük a kis üvegét, amiben az innivalója van, és azt a bejáratnál felmutatjuk. Amig ki nem fizettem, a bolt tulajdona az áru!
Engem igy neveltek a szüleim!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 13:01:15

@tom64: Egyszerűen muszáj lopásra nevelni a gyereket, csak úgy fog tudni beilleszkedni az "új többség" által meghatározott társadalomba. Meg ha ordít, trágárkodik, stb...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 13:03:58

@tom64: A "non frurstration" nevelési gyakorlat nélkül egy rakás börtönőr, biztonsági őr, rendőr munka nélkül maradna, és még a csóró pedagógusok sem kapnának HH és HHH bérkiegészítést.

exseven 2010.02.18. 13:04:51

Örülj, hogy neked csak a kezedből tépték ki, a marhának a szájából...

Mileston3 2010.02.18. 13:05:51

@Kitalátor feljegyzetei: ...tudnánk naphosszat bőviteni a sort.

opati666 2010.02.18. 13:10:36

Az üzletben evéssel kapcsolatban csak egy megjegyzés:

Tényleg bosszantó, ha a gyerekemnek adok egy kis harapnivalót, vagy innivalót, majd miután becsületetesen bediktáltam a pénztárosnak és kifizetem, jön egy biztonsági őr és szívatni akar.

DE!

Ami igazán nagyon bosszantó az az, hogy amikor néhány egyéb népcsoporthoz tartozó alak a kis családjával egy svédasztalnak tekinti az üzletet, akkor ezek a nagymellényű őrök és a kedves eladók úgy húznak el onnan a pics@ba, hogy ihaj. Leginkább a hatvani, gödöllői és gyöngyösi Tesco-t látogatom, de ott mindennapos esetek ezek. Beteszik a kosárba a felvágottat, tejet, üdítőt, majd letáboroznak a pékáruk környékén és zabálnak. Dolguk végeztével irány a gyümölcsös polc (mert hát egészségesen élnek ezek dicsak) és utána irány a pénztár, ahol megsaccolhatjátok, hogy mit vallanak be és fizetnek ki az elfogyasztott dolgokból...

lantraman 2010.02.18. 13:11:35

Istvan Kovacs, berlini magyar Tv!
Segíts nekünk!

ArnoldBácsi 2010.02.18. 13:14:11

EVVEL a posztal nekem nincsen semmi gondom. marhanyelv.

sityak 2010.02.18. 13:15:33

"Sosem értettem, miért kell az áruházban inni-enni. Rühellem amikor azt látom az Osanban, hogy egyedek zabálják ezerrel a pogácsát vagy egyéb péksüteményt (azt nem is említve, hogy sokszor leeszik a pogácsa tetejét az alját meg visszateszik a többi közé). Vagy éppen ezerrel szlopálják az üdítőt. Francért nem lehet várni a kasszáig. Szüleim engem úgy neveltek, hogy amit nem fizettem még ki, az nem az enyém."
Egyrészt. Másrészt meg illetlen, mert a másik ember semmibe vétele. Metrón, buszon már nem lehet utazni, mert nem tudsz hova állni a hamburgerbűz elől. Hát így terjed errefelé a Balkán. Mindjárt jön a komment, hogy nekünk Hunniában így is jó...

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.02.18. 13:16:58

@Chaby: "próbáltad már egy kétéves gyereknek elmondani, hogy várjál az ivással?"

érdekes, évtizedekig nőttek fel gyerekek úgy, hogy nem ők nevelték as szüleiket, meg kényszerítették szabályszegésre. ha már valaki ilyen gyenge szülő legalább ne kérkedjen vele.

sityak 2010.02.18. 13:17:26

"gyerekemnek adok egyí kis harapnivalót az üzletben" - még egyszer megfontolva is efféle eleganciára akarod nevelni a gyerekedet? jó lesz az neki, amikor netán más körökben kellene forgolódnia? ja, ezt nem tervezitek.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2010.02.18. 13:18:08

@opati666: ez a boltban evés majd igazán most fog kezdődni, mikor beinul a kerti bútor szezon. Ott felállítják a mintatermékeket, és remek fotókat lehet majd készíteni emberekről, akik a sörpadon zabálják a zsemlét, miközben újságot olvasnak. Vagy akár a kerti székek és asztalok is alkalmasak erre. Ja, és kidobni meg nem fogják őket, mert "mi van, ha ki fogja fizetni a kasszánál?" Mindenesetre készítsétek a fényképezős mobiltelefonokat, remek képeket lehet majd készíteni, pláne, ahol még az áruházon belül van a kerti bútor részleg.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 13:20:40

Az volt már, h üzletben miért kell enni/inni?

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 13:20:52

@opati666: semmi különbség közötted és az általad lenézett zabáló 'kisebbségi' között. Mindketten 'csak egy kis harapni- meg innivalót' adtok a 'szegény, éhen- és szomjanhalni készülő' csimotának.
Esetleg ha jó példát mutatnál és nem zabálnátok az áruházban...

opati666 2010.02.18. 13:21:22

@Droli: Sajnos teljesen igazad van... :(

fukisunni22 2010.02.18. 13:24:30

@Karcsiné:

A médiák vita lezárásához egy "talán" elég autentikus vélemény:
seas3.elte.hu/delg/publications/modern_talking/54.html

Karcsiné 2010.02.18. 13:25:34

@Chaby: Rájöttem! De a megfejést csak erős idegzetűeknek ajánlom! Tehát: A raktárban a marhanyelvek alá becsempészett egy eddig le nem leplezett belső ember, egy Indesit márkájú ,elöltöltős mosógépet , majd visszafóliázta és a pultban elhelyezte a csomagot.Telefonon erről értesítette Kovácsovitsss Lajosss ismert mosógép szerelőt aki abban a pillanatban lépett a húsos pulthoz , mikor István a feltehetően picit vastagabb csomagolású, ez által kívánatosabb ,csomagolt akciós marhanyelvekkel szemeztett! Lajosss zavarodottságát látta a biztonsági szolgálat vezetője, majd úgy döntött diszkréten intézkedik. Az elrendezést követően a biztonság kedvéért elkísérte a vevőszolgálati pulthoz Istvánt, majd miután felajánlotta írásos segítségét, megnyugtatta Istvánt , írásban fogja majd válaszra méltatni, mivel ez is az ő feladata. Ezt követően játszi könnyedséggel a bekapcsolt "vóki-tóki!-jába elsuttogta ,hogy ANYÁD -ami egy biztonsági őr szleng, jelentése Adjátok NYugodtan Át a Dolgot , természetesen jelen esetben Lajossnak-, ám ezt István félreértette és azt hitte neki mondták, pedig nem.Természetesen a biztonsági őrvezető beépített rendőr, aki Kovácsovitsss Lajosss "lekapcsolásán" dolgozik évek óta. Ezt majd írásban fogja Istvánnal megosztani. Szerintem csak ez lehet! (Lehet, hogy mégis ebédelnem kéne? qurv@ vércukor :D:D:D!)

akikaztmondjákni 2010.02.18. 13:27:51

@Sün‼: Én ugy tudom, h azért megbüntethetnek, nem?:S

Vaskék.

Roy 2010.02.18. 13:28:02

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Amíg ki nem fizeted az árút addig nem a tiéd. Amennyiben beleiszol, beleeszel lopást követsz el. A pénztárhoz csak bontatlan árút lehet odavinni. Nem igaz, hogy egy gyerek nem bírja ki. Amennyiben annyira szomjas, vagy éhes az a Te hibád. mielőtt elmész a gyerekeddel vásárolhi, etesd, itasd meg. Másik az, hogy minek egy gyereket nagybevásárlához magaddal vinni? Nincs kire bízd addig? Különben hiába viszed magaddal kedvezményt nem kapsz.

opati666 2010.02.18. 13:30:16

@Rékuc: Kedves öcsém! Nem mondtam olyat, hogy én eszek (vagy etetem a gyerekem) az üzletben. Igaz, ami igaz, a mondatot E/1-ben fogalmaztam meg, de még soha nem bontottam fel az üzletben semmit, pedig három "csimota"-m is van. Akik viszont jól neveltek... De teljesen megértem azokat akik a nyavalygó kölöknek a kezébe adnak egy darab kiflit, vagy felbontanak neki egy kis ivólét. Ez még nem zabálás, hanem túlélési technika. Neked valószínűleg még nem kellett megbirkóznod hasonló problémával. És mégegyszer mondom: ezzel semmi baj. Amíg bevallod, kifizeted, szerintem OK. De nagyban zabálni, családostul jóllakni és fizetés nélkül távozni, az már egészen más dolog.

akikaztmondjákni 2010.02.18. 13:30:52

@Roy: Na ugye, h jol tudom!:)
A Selmeczi Gabit is hogy rajta kapták:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 13:30:53

@akikaztmondjákni:
Simán!
5 évtől kötélig terjedő szabadságvesztés jár érte.

Baromikék.

staropramen 2010.02.18. 13:31:55

@opati666:
Semmi különbség nincs a te általad elfogadottnak és el nem fogadottnek tartott bolti kajálás között.Mindketten ugyanazt teszitek, csak más nagyságrendben.
Hogy megértsd:
Hölgyem, lefeküdne velem százezerért?
-Háát.. igen.
-És száz forintért,
-Minek néz maga engem?
-Azt, hogy maga egy lotyó, az első kérdéssel tisztáztuk.Most már csak a nagyságrendekről folyik a tárgyalás.

Hát valahogy így.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 13:32:20

@Roy: te, mi az az árú? :)
Egyébként előfordulhat, hogy az ember viszi a kölköt, mert nincs kire hagyni. De ez önmagában nem baj, sőt hasznos is lehet. Nővérem hollétét pl. a legnagyobb amerikai hiperben is tökéletesen lehet azonosítani, ha vele van a két lánya - ahol a leghangosabb a bömbölés, ott vannak ők :D még soha nem veszítettük el egymást.

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 13:33:55

@akikaztmondjákni:
- ha és amennyiben
- pocaklakó
- párommal
- babaprojekt

ez mind mind:
www.write4good.com/images/bangHeadAgainstWall.gif

:)

akikaztmondjákni 2010.02.18. 13:34:22

@Sün‼: Basszus...kitörölték ez a kékcuccot a mamamirol, amit tegnap bekopiztam:O

Királykék

opati666 2010.02.18. 13:35:52

@Roy: Nekd sincs még gyereked, ugye?

Pepin bácsi 2010.02.18. 13:37:16

@akikaztmondjákni: Jónapot!
Esetleg zöld, de batikolt semmi esetre sem.

Nagyon rákattantatok a kaja témára.
Hiába no, torkos csütörtök van.

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 13:37:17

@opati666: vagy van neki, csak nem neveletlen.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 13:37:25

Az viszont nem derül ki a postból, h van-e a szolnoki Corában szék a kendőben diszkréten szoptatni akaró kismamáknak?
Valamint adnak-e színes ceruzát a gyerekeknek?

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:38:08

@opati666: "Tényleg bosszantó, ha a gyerekemnek adok egy kis harapnivalót, vagy innivalót, majd miután becsületetesen bediktáltam a pénztárosnak és kifizetem, jön egy biztonsági őr és szívatni akar."

Igen, bosszantó. Az összes gyerekem - érdekes, még a két éves is! - tudja, hogy amíg nem fizettük ki, addig nem ehetik meg a kaját. Választ valamit, kicsi kezében ő cepeli a pénztárhoz és mutatja be. Kibontás nélkül. Ilyen egyszerű. Persze, az is igaz, hogy nem a boltban, a polcok előtt szembesül először ezzel a történettel, otthon is nevelve van, megsúgom, nem drákói szigorral...
A Te felelősséged az, hogy a gyerek eszik-e a boltban fizetés előtt vagy sem. Te gyerekkorodban ettél a boltban fizetés előtt? Kibírtad, hogy nem? Nahát. Harapnivaló meg innivaló csak akad otthon a bolt előtt is egy gyerekes háztartásban, amit vagy indulás előtt odaadsz a gyerekednek, vagy a táskádban szépen magaddal szállítod, ha tudod, hogy hosszú lesz a bevásárlás. Bocs, de számomra nem az a becsületes, hogy fogyasztás után bediktálok. Az az étteremben van esetleg, nem a boltban, kicsit összekevered a dolgokat. És ne csodálkozz, ha a gyereked is össze fogja keverni, hanem nézz szépen magadba.

opati666 2010.02.18. 13:39:00

@staropramen: Rossz példa. Aki csak egy kiflit eszik meg és nem fizeti ki, az nálam is egy kategória azzal, aki 20-at és azt nem fizeti ki. Tényleg csak nagyságrendi a különbség.

De itt arról van szó, hogy te azt az egyet becsülettel kifizeted, a másik meg a szemébe röhög a világnak, mert neki szabad. ez nem nagyságrendi különbség, ugye?

Chaby 2010.02.18. 13:39:18

most őszintén. Tényleg olyan nagy gond ha az akkor két éves fiam megeszik nagybevásárlás közben egy fél kakóscsigát? Nem telezabálja magát, nem tagadjuk le a pénztárnál, nem dobáljuk szét. Ezzel még nem lopásra nevelem, ettől még lehet jól nevelt egy gyerek.

opati666 2010.02.18. 13:41:26

@Cyr: Ha végigolvasod a hozzászólásom, akkor rájössz, hogy engem nem ez bosszant.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.18. 13:42:00

ha az utolso nyelv volt, akkor igaza volt az ornek, rakeszult a kajara, a raktarban ott az erospaprika, meg a paradicsom friss kenyer, a beosztottjai mar zabaljak a jo kis nyelvet erre egy kiskereskedo elviszi az utolso szalig
le is lohette volna

akikaztmondjákni 2010.02.18. 13:42:22

Nem az a lényeg, h van e gyereke vagy nincs, hanem az, h azért, mert gyereke van vmelyiknek, azt hiszi ő más elbánásban részesül vagy, h nekik mindent el kell nézni, mert az egy gyerek, istenem nem birja ki szerencsétlen.Még ha ezt titkolják is, rájuk van irva.
Ha most nem neveled némi önfegyelemre, akkor mi lesz késöbb??Baszki, rám is rám tudtak szolni.Anyámnak leégett volna a pofájáról a bőr, ha neki állok enni a boltban.
Unom ezt már, tegnap is erröl beszéltünk meg már vagy negyvenszer.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 13:43:07

@Chaby: az nem lenne baj, ha csak a te kölyköd csinálná. De egy bolond százat csinál, és pont az ilyen 'hát de az enyém csak egy fél kakaóscsigát majszol' mentalitás miatt vannak tele az áruházak kibontott, félig elrágott ételekkel, üres csomagolásokkal és zabáló családokkal. Egy kis önfegyelem, a közjóért, de ezek a szavak ma már ismeretlenek, hiszen sokan kizárólag a 'dehiszenéncsak...' szinten képesek gondolkodni.

labi 2010.02.18. 13:43:21

Rékuc szakvéleményeit gyereknevelési ügyben mindig is kedveltem, főleg mióta írta hogy nincs gyereke és ha lesz akkor is csak szülni fog kiszaladni a melóhelyéről, aztán rábízza egy bébiszitterre hogy nevelje az. :)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:44:01

@opati666: "De teljesen megértem azokat akik a nyavalygó kölöknek a kezébe adnak egy darab kiflit, vagy felbontanak neki egy kis ivólét. Ez még nem zabálás, hanem túlélési technika. Neked valószínűleg még nem kellett megbirkóznod hasonló problémával. És mégegyszer mondom: ezzel semmi baj."

Négy gyerekem van, de nem értem meg őket. Mi az, hogy túlélési technika? Ha tudja, hogy a kölök mellett a bevásárlás során neki "túl kell élnie" gondolkodjon előre. Gondolom, rajtunk kívül is akad még pár család, ahol nem divat a gyereket SEM kajáltatni-itatni olyan dolgokkal, amiket még nem fizettünk ki. Ebből a szempontból állatira mindegy, hogy utána kifizetem-e. Az érthetőség kedvéért: A bolt az a hely, ahol bevásárolsz. Az étterem pedig az a hely, ahol helyben fogyasztasz. Ez azért nem lehet túl magas még gyerekkel sem...

akikaztmondjákni 2010.02.18. 13:44:16

@Pepin bácsi: Jaja vagy fűzöld.A kék elbirja e a sulyt?

Áááá nem, nem, valszeg ezren lesznek mindenhol, megnéztem az itteni étterem listát,asztalt nem foglaltunk,bár a zuramnak szombaton lesz a szülinapja,elmehettünk volna...mindegy,faszom se küzd a tömeggel.

énis 2010.02.18. 13:44:22

tanuljátok már meg, hogy az áru az a termék, és az árú az pedig, hogy mennyibe kerül!!!

Amúgy én úgy tudom, hogy ha a bent a vásárlótérben megeszed, viszont a csomagolást kifizeted, akkor nem lopás, ha elhagyod a vásárlóteret a kasszán keresztül az áruval (ami benned van)fizetés nélkül,akkor számít lopásnak!

Chaby 2010.02.18. 13:44:31

@akikaztmondjákni: és az a szép, hogy soha nem fog megegyezés születni :D mindenki másképp csinálja. És nem biztos, hogy a másik rosszul, csak máshogy.

bookmoly 2010.02.18. 13:44:32

Valószínűleg elkerülte valami fontos a figyelmemet a kedves postoló írásában...hol is írta azt, hogy ott az áruházban akarta megzabálni a konzerveket? :)
Mert a hozzászólások alapján kezd kialakulni bennem az a kép, hogy az őriző-védő azért nyúlta le a marhanyelvet, mert a vásárló pofátlanul be akarta tolni az egészet a búrájába, majd természetesen a pénztárnál elfelejtette volna bediktálni :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 13:44:40

@akikaztmondjákni: nagyon örülök, hogy szinte egyszerrel írtuk le, hogy önfegyelem :))
@labi: muti, hol írtam ilyet. Ha nem sikerül, bocsánatkérésedet elfogadom előre is, nincs gond :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 13:45:00

@akikaztmondjákni:
Ez roppant kellemetlen, feszítő érzés lehet.

Karácsonyfazöld.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.18. 13:45:26

bolti zabalas
ez szerintem hulyeseg, hogy amig nem fizettem ki nem az enyem/ akkor lopas, ha mar a kasszan tul van, sok helyen nem fizetsz csak utolag
ez ilyen melldongetos
raadasul konkret esetekben en sem latok benne tragediat
buuuuuuuuuuut/ mondana Mary/
mi lenne ha mindenki feljogositva erezne magat es az egesz hiper egy nagy falatozo lenne
mert ha O igen en miert nem
bontanank par sort
megkinalnak a pekarust kis marhanyelvvel
vagy lehet az Aldiban mar igy megy?

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:45:56

@opati666: Elolvastam. Téged az bosszant, aki nem fizeti ki. Engem az is bosszant, meg az IS, aki UTÓLAG fizet. Nekem nem ez a norma, a gyerekeimnek sem.

Nyúlcipó 2010.02.18. 13:46:10

Olyan nagy gond, ha valaki beáll a rokkant parkolóba?
Olyan nagy gond, hogy a hajlékltalan a kapubejáróba végzi a dolgát?
Olyan nagy baj, hogy mindenki szarik mindenkire?

labi 2010.02.18. 13:46:48

@Rékuc:
Azért ugye nem azt akarod mondani, hogy a kiflicsücsköt letörő és amúgy is kifizető az egy kategória azzal, aki megzabáltatja az egész nagycsaládot aztán a végén nem is fizeti ki. :)

opati666 2010.02.18. 13:47:12

@akikaztmondjákni: Majd ha gyermeked lesz és mondjuk úgy 2-5 éves kora között nem tudod kire bízni és magaddal kell vinni egy nagybevásárlásra, akkor remélem te is szembesülsz majd azzal a ténnyel, hogy egy ilyen korú gyereket nem lehet még ilyen szintű fegyelemre nevelni.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:47:37

@hagyma: "sok helyen nem fizetsz csak utolag"

Bocs, de hol láttál te olyan élelmiszerboltot, ahol ki volt írva, hogy egyél-igyál, majd utólag fizetsz?

Nógrádi Robogós 2010.02.18. 13:49:13

@opati666: nem az apád fülét.
elég lúzer lehetsz, ha ennyit nem bírsz a gyerek fejébe verni.
Legót is bontasz neki, ha éppen játszani támad kedve a szemed fényének??

opati666 2010.02.18. 13:50:22

@Cyr: Köszönöm, hogy legalább részben egyetértünk.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:50:30

@opati666: 4 gyerekkel járunk nagybevásárlásra, mert nincs kire bízni, koruk 7-1,5 év között van. És lehet őket ilyen szintű fegyelemre szoktatni. Persze az is igaz, hogy az egész családunk vagy 10 generációra visszamenőleg űrlényekből áll, talán itt lehet a titok nyitja.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 13:50:41

@opati666: nem a gyerekekre, hanem a szülőkre férne rá egy kis önfegyelem... érdekes mód én kiskoromban sose tartottam pisztolyt a szüleim fejéhez, hogy adjanak a kosárban lévő kifliből.

labi 2010.02.18. 13:51:16

@Rékuc:
ha roppant sok időm lenne visszakereshetném mert ahányszor hasonló téma felmerül valamelyik blogon megjelensz és szakértesz abból hogy kell gyereket nevelni.
Volt már róla vitánk és nem vagyok feledékeny. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.18. 13:52:29

@Cyr:
elnezest
elvonatkoztattam az elelmiszerbolttol

opati666 2010.02.18. 13:53:24

@Nógrádi Robogós: Az 5-tel lehet, hogy túloztam, de 4-ig nem igazán. És ez nem lúzerség kérdése, hanem életkori sajátosság. Persze te már három évesen vigyázz állásban meneteltél bevásárolni a szüleiddel...

Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2010.02.18. 13:53:29

@Chaby: Ne bonyolódj bele. Ha gyerek-kismama téma van, megjelenik egy triumvirátus, és hajtja az igazát. Valószínűleg túl fiatalok még, azért hiszik, hogy feltétlen igazuk van. Különben meg mennyi időt tölthet valaki shoppingolással, ha mindenről ilyen határozott a véleménye.

Várom a holnapi RE cikket, ami valószínűleg úgy fog kezdődni, hogy a marha vevő kitépte a biztonsági őr nyelvét.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 13:53:40

@labi: hát megbocsáss, de én totál nem emlékszem rád, abban viszont eléggé biztos vagyok, hogy a _gyerekek_ neveléséről sosem szoktam tanácsokat osztogatni, sokkal inkább a _felnőttek_ viselkedéséről van véleményem :)
bocsánatkérés elfogadva, ponyvát rá.

sityak 2010.02.18. 13:53:49

Vannak gyerekeim. Kicsik. Még nem jutott eszünkbe boltban enni. - Érdekes, hogy ezt blogbejegyzésekben kell közzétenni hozzászólás címén. És még mondja valaki, hogy nem visszafelé haladunk a törzs- és egyedfejlődésben.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:54:41

@opati666: Azzal a különbséggel értünk egyet, hogy én a boltban etető-itató szülőt nem "túlélési technikának", hanem könnyebb ellenállásnak hívom. Ebben pedig keményen benne van a felelősség és az előre tervezés-gondolkodás hiánya is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.18. 13:54:55

@labi:
az teny , hatarozott elkepzelesei vannak a gyereknevelesrol, dehat a gyakorlat az mas
mi a fiam elott megvettuk a Spockot, hogy majd es huha es igen
jo vastag konyv
a szules utani elso 2 hetben szerintem betartottunk mindent

labi 2010.02.18. 13:55:45

@Rékuc: "bocsánatkérés elfogadva, ponyvát rá"

Hol láttál tőlem bocsánatkérést? :)

Nógrádi Robogós 2010.02.18. 13:56:01

@opati666: ilyet senki nem mondott, de nem zabáltam a boltban, mert a szüleim azt mondták, hogy nem és kész, vita lezárva.
De persze megmagyarázhatod, hogy a te gyerekeidre más szabályok vonatkoznak.
Csak éppen egy tahót nevelsz belőlük, akikből már így is sok van.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:56:07

@hagyma: Hja, az úgy más. Nekem nehezen megy, mert épp a boltról van szó, éttermi viselkedésről egészen mást nyilatkozok :)

opati666 2010.02.18. 13:56:26

Egyébként mindenki csak az első hozzászólásom elejét támadja, de a második, szerintem elég lényeges részével is kellene foglalkozni. De mindegy. Megyek dolgozni...
Üdvözlettel: egy három gyermekes lúzer apuka...

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 13:58:03

@hagyma: A Spock az jó. Én mindent betartottam, amíg még csak kvázi szülő voltam. Szülés után nem ment könnyen, úgyhogy gratula a két héthez :)

Pepin bácsi 2010.02.18. 13:59:31

Fizetés előtt nem zabálunk a boltban. Az ALDIban sem. Se' mi, se' a gyerek, se' a cigányok (ugye, róluk volt szó teljebb ?). A kendőtöltelék sem.

@akikaztmondjákni: Fűzöld, az megtartja

labi 2010.02.18. 14:00:13

@hagyma:
Nekünk elmondta előre minden tapasztalt szülő, hogy hagyjuk a fenébe a könyveket. Ennek ellenére mint az elsőgyerekes szülők nagy része csak sikerült beleszaladni. :)
Aztán az ember rájön hog a gyerek az nem egy kis robot, és utána azt tanácsolja az ismerőseinek hogy hagyják a fenébe az ilyen könyveket. (amit aztán azok sem fogadnak meg) :)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 14:03:08

@labi: magától értetődőnek veszem, mivel vagy keversz valakivel, vagy csak simán rosszindulatból állítottál rólam valótlanságot :)
nekem volt 5 percem és visszanéztem a kommentjeidet október elejéig, és nem láttam, hogy a homáron bármikor szóba álltunk volna egymással (sőt úgy láttam, több esetben hasonló volt a véleményünk), a többi, általad látogatott blogra pedig nem szoktam írni. Szóval ha volt valami, az régebben lehetett, azért emlékszel ennyire rosszul :)

DennisMoore 2010.02.18. 14:03:54

Tok egyszeru, ha zabaltatod a gyereked a boltban, cigany vagy.Kesz.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 14:04:54

@labi: A tapasztalt szülőt onnan ismered meg, hogy nincs ideje elolvasni ezeket a marhaságokat. Hadd olvasgassa legalább addig, amíg ki nem bújt az a kölök, különben nem tudja majd tapasztalt szülőként ő is azt mondani a gyerekvállalás előtt állónak, hogy fölösleges elolvasni ezeket a könyveket :))))

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 14:05:02

Arra lennék kíváncsi, hogy aki könyvből nevel gyereket az dugni is könyvből tanult meg?

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:05:26

A mai gyerekek ilyenek.Pont.
Nyaranta mindig nagyszülőknél voltam és pl. tudtam azt, h nagyanyámmal megyek a boltba csak egy kibaszott nyamnyamot rakhatok a kosárba,mert ö nem engedheti meg magának...Nemtom mennyi lehettem, de olyan 5 és 10 között tippelnék.
Tölem vigye el vásárolni, de miért nem lehet elmagyarázni neki-értelmes lény,talán megérti-, h nem esszük meg a boltban,mert a Selmeczigabinénit is elkapták.
Egyébként meg ugy látom, még mindig azok vannak többségben, akik ezt a véleményt osztják.
Ezen kivül a szabály, az szabály.
Rokonságomban látom, h az a gyerek, amelyikre rá hagytak mindent kiskorában, mára tizenakárhány évesen, elküldi az anyját a picsába...
Az én korosztályomat miért tudták nevelni???
Ez a fene nagy freedom meg a tököm tudja mi...itt fejeztem be ezt a témát, mert tényleg baromi unalmas már.

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:07:02

@Rékuc: Nem a catmotherrel kever?:)

@akikaztmondjákni: Az lemaradt, h nagypapinál pakolhattam, mint állat:)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 14:08:04

@akikaztmondjákni: A mai gyerekek szülei a tegnapi gyerekek. Akik viszont nem ilyenek voltak. Akkor valahol a kettő között lehetett áramszünet...

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 14:08:35

@akikaztmondjákni: és néznek ostobán az ilyen szülők később, mert nem értik miért ugatja le őket a gyerek.

"egy kibaszott nyamnyam" -> ez nagyon odaver :DD

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.02.18. 14:09:11

Nem ez az első, amit itt olvasok, mostmár ez a trendi a hipermárketekben, hogy gyilkoljuk szerencsétlen vásárlókat?:D:D:D

Pepin bácsi 2010.02.18. 14:09:39

@akikaztmondjákni: maga ma is nagyon indulatos :)

Kékzöld

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 14:10:33

@EÖ:
Elég nagy valószínűséggel igen.
Majd utána a "Diszkrét szoptatás kendőben a bankfiókban" című könyvet is magáévá tette.

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 14:10:52

@EÖ: ja lemaradt a végéről a szín:

nyitnikék

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 14:12:31

@Sün‼: illetőleg (na ez is milyen szó már) a "Kvalifikált kiflievési praktikák" is terítékre került.

mokaszin

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 14:15:08

@akikaztmondjákni: szívből remélem, hogy nem :)
Az áruházas zabálásról eszembe jutott egyik legbegdöbbentőbb élményem. Barátommal voltunk valamelyik nagyobb hiperben, késő este, a macskakajáknál jártunk, ahol épp egy népes família ácsorgott. Volt velük egy öreg nagypapi is, aki a jelek szerint analfabéta lehetett, mert a család elhitette vele, hogy a Whiskas konzerv finom májkrém, kóstolja csak meg! És kinyitották neki a dobozt, a papi pedig a kezével beletúrt a konzervbe és az ujjával tunkolta magába a macskaeledelt, a kifinomult leklű, népes pereputty harsány röhögésétől kísérve.

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:18:34

@Pepin bácsi: Mé'?Mikor még?:)

@EÖ: Mondjuk ha a káma szutrából nyomatja...

Olajzöld!

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2010.02.18. 14:18:35

legbegdöbbentőbb > dáthás vagyok

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:21:00

@Rékuc: Micsodaaaaa???JéééézusMááááária!:SSzerencsétlen...:S

@EÖ: Na, a kvalifikált szavadat vki birálta aszem a bankosanyatejes posztban:)

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:24:18

@akikaztmondjákni: Ja, nem.A hangfelvételeskártyás posztban.

nabazzmeg 2010.02.18. 14:25:20

@labi: igaz, de hidd el nem csak kommentben vennék elégtételt :-) egyet azonban ne felejtsünk el: ha magabiztos, határozott a fellépésünk, akkor a legdroidabb biztonsági őr/ellenőr, miazmás is meg fog hátrálni. Lényeg, h. nem szabad beszarni.

chachi 2010.02.18. 14:27:21

A szolnoki Corában az eladótéren belül még nem találkoztam soha bizt.őrrel.Én megértem,hogy ők is vennének pár csomaggal az akciós áruból,de nem ilyen gyökér módon kellene ezt megoldaniuk.Szánalmas és felháborító.

reunalla 2010.02.18. 14:28:56

Meglincseltek, ha azt mondom, egyszer felbontottam egy ásványvizet az Auchanban és ittam belőle, mert ha nem teszem valószínűleg elájulok a következő pillanatban...ja és ugyan nem a kerti bútorokra csak egy raklap szélére, de le is ültem hozzá :D

Amúgy a marhanyelvtől hogy jutottunk az üzletben eszem-iszom morális kérdéséhez?

A posztoló amúgy egy kirúgott biztonsági őr, ha annyira tudja melyik kamera hol van?

Egyéves Önkéntes 2010.02.18. 14:33:16

@akikaztmondjákni: megyek és lesújtok rá szörnyű haragommal. :)

NGA 2010.02.18. 14:34:57

@opati666: 3 éves, senkire nem tudom bízni, és bizony ott fogja a kezében a kakaóscsigás zacskót, majd odaadja a pénztárnál. Nem eszi meg addig. Így lett nevelve. Én vagyok az apja, és én tartozom felelősséggel is érte.

Mérőmókus 2010.02.18. 14:36:08

Három marhanyelvhez képest jó sok komment született :]. A legviccesebb mondjuk még mindig az, mikor valaki anyázva és szitkozódva akar jó modorra tanítani egy másik embert. Nem keresem ki most külön, de lenne mit példaként idebiggyeszteni idézőjelben.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 14:36:53

A szily ma pecázik?
Vagy álruhában mélytorkos csütörtököt tart?

@Pepin bácsi:
Foszöld.

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:40:17

@Pepin bácsi: Magának a vérfürdő miatt jutott ez eszébe?:D

elwood 2010.02.18. 14:43:17

Az evvel teljesen összezavart mindenkit, előtte ugyanis ez az érdekesség található:

"Mivel ilyen probléma nem először és nemcsak velem fordult elő"

vagyis a biztiőrök renszeresen tépkedik a marhanyelvet a vásárlók kezéből, és sok vásárlóra anyáztak már amiért akciós marhanyelvet próbált magának szerezni.

ez ott valami fétis

moli 2010.02.18. 14:43:54

@István: """Főleg akciós termékeikért látogattuk áruházukat, de szívesen vásároltunk egyéb termékeikből is."""

:D
azt tudod, ugye, hogy a cora rettentoen orul, hogy tobbet nem mesz hozzajuk?

AlexWolf 2010.02.18. 14:46:22

Az én kis pocaklakóm is megkívánt egy kis kiflicskét a múltkor. Fel is toltam az anyja valagába egyet! Egyen a gyerek, ha akar.

juhaszcs 2010.02.18. 14:47:44

Belegondoltál,hogy az a három nyelv három vidáman csámcsogó marhácskának a halálával jutott el a corába?:-)
Miért nem vettél akciós halnyelvet,te nem vagy sikeres ember!
Szarjon sündisznót az egész cora!:-))

AlexWolf 2010.02.18. 14:47:59

@AlexWolf: Persze ez csak vicc volt!

juhaszcs 2010.02.18. 14:49:25

@NGA: És akkor mi van ha a kakaóscsiga eszi meg a gyereket amig a pénztárhoz elértek?:-))
Hahaha ma kibaszott vicces vagyok!:-))

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.02.18. 14:49:30

Ritka egy idegesítő blog, de azért is beírom a véleményem.

Ha valaki a boltban kajál, a biztonsági őr bassza pofán. Ennyi.
Nyáron, kánikulában én is ittam már bele üdítős palackba, de a sorban, a pénztárosnő szeme láttára. Szóltam is neki, hogy bocs, de már nem bírom a szomjóságot. Utána visszacsavartam a dugót, és kifizettem, akikor rám került a sor.

A másik: ha valakinek nincs gyereke, akkor ne is szóljon hozzá ilyen témához? Mi ez a baromság? Soha nem voltam az űrben, de akkor űrhajókkal kapcsolatban is kussoljak? Mi ez a baromság?

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:50:54

@Sün‼: Hungarofób!

@AlexWolf: Pfujpfuj, nemtom miért, de erröl az a szószpark rész jutott eszembe, amikor a szájukon sza*tak a hülyék!:S:S:S:S:S:S:S

2010.02.18. 14:51:31

@AlexWolf: Étteremben ezt hogy oldod meg ?

Pepin bácsi 2010.02.18. 14:53:05

@akikaztmondjákni: vége a vérfürdőnek

kékeszöldeskék

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.18. 14:53:50

Biztos be akart nyalni valakinek, csak nem volt még akkora marha. Most már nincs szüksége rá:)))

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:53:55

@Kulics: Simán, az asztal mellett.Ma már nem botrányos az ilyen.Ha szoptathat a bank közepén, akkor a seggébe is dugdoshat dolgokat, nem?:)
A pincértől meg elvárhatja, h segitsen.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.02.18. 14:54:35

Egyébként, a kifinomult ízlésű vásárlóknak még tudom ajánlani a fóti corában található orosz éttermet. Ritka bunkók lakják.

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:55:05

@Pepin bácsi: Ilyen hamar???

PIROSasnarancsossárga.

DonBandi 2010.02.18. 14:56:16

füstölt marhanyelv! fincsi mi? bikaherepaprikás...

Pepin bácsi 2010.02.18. 14:57:00

@akikaztmondjákni: Azért a kendőtöltelék szoptatása közben egy nem működő ATM előtt sóskiflit dugdosni a seggbe, ráadásul rászorult idősek szeme láttára, elég beteges dolog. De mit tehetnénk ? Ez egy szabad ország.

zöld, csak úgy egyszerűen

Pepin bácsi 2010.02.18. 14:59:41

@akikaztmondjákni: hamaaaar ???? egy örökkévalóságnak tünt

párizsi kék
vagy zöld párizsi

akikaztmondjákni 2010.02.18. 14:59:59

@Pepin bácsi: Sóskifli...az kicsit csípne, nem?:S
Csak tipp:)

kék

thinker_ 2010.02.18. 15:00:46

a "médiák" micsoda?

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2010.02.18. 15:01:31

Jujj, mennyi idióta színezék van itt!

Pigmens.

(and pigwomens)

akikaztmondjákni 2010.02.18. 15:01:54

@Pepin bácsi: Mégis mennyi volt?
Nálunk 3 hét!!!Megevett e vmit reggelekre virradóra hajnalodora?
Vannak e nyomai?:D

azurkék

Pepin bácsi 2010.02.18. 15:02:23

@akikaztmondjákni: meg dörzsöl is, főleg ha sok kömény van rajta

sálga

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.02.18. 15:03:42

marhanyelv.....még a nevét olvasva is okádnom kell. ekkora itt a nyomor? marhanyelven veszekednek az emberek. meg malacfülön, ló-velőscsonton meg ürgelapockán.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 15:06:01

@AlexWolf:
És azt eldönöttétek-e már a pirinyó pocaklakó kedves édesanyjával, h melyikőtök milyen százalékos arányban veszi ki a részét a kis kendőtöltelék szoptatásából majdan?

@akikaztmondjákni:
haragoszöld.

akikaztmondjákni 2010.02.18. 15:06:18

@morrisal_: Meg fókanyelven,bolztüdőn,fülemülemájon...

egyanyuka 2010.02.18. 15:08:07

Nekem két gyerekem van, de boltban nem lehet enni. Ha esetleg úgy megyünk, hogy nem ettek sokat rakok a táskámba valami olyan kekszet amit az adott boltban nem lehet kapni. Pl. Aldis termékeket biztos nem kapom meg a Corában. Azt ha nagyon muszáj eszegethetik, de ez sem igen fordul elő. Bírja ki a gyerek. A másik meg, hogy ha nagyon éhes van pizzát áruló pult a Corában, azt ott helyben lehet kifizetni és megenni, abba nem köthetnek bele. Láttam már én is azt, hogy egy komplett család megevett egy nagy zacskó kiflit csak úgy járkálás közben, gondolom ezért is figyelnek annyira.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2010.02.18. 15:12:04

Biztos én vagyok csak a tüke, de az egész torkos csütörtök dologról tavaly hallottam először. Ebből is látszik, milyen bitang éttermi csótány vagyok.

AlexWolf 2010.02.18. 15:15:40

@Sün‼: láttad a "Vejemre ütök" (asszem ez a címe) című filmet, abban volt felcsatolható műcsöcs tejjel, hogy az apuka is szoptathasson...elég perverz:P

gyutyka 2010.02.18. 15:16:42

@AlexWolf: Ezen sírva vinnyogok. Gratula és csók a nagysasszonynak.

Pepin bácsi 2010.02.18. 15:19:02

@akikaztmondjákni: rigófütty ?

Az nem sült lizs, hanem sült lizs ! Maga ploli ! - ahogy Benny bácsi mondta

KÁJZERSZÓZE 2010.02.18. 15:24:33

én sajnos színtévesztő vagyok.
de egy marha nyelve, ha megfolytyák, akko nem kékes-ződes-szürkés?

füstölés után ,alanyi jogon

xenuka 2010.02.18. 15:25:09

aki ilyet eszik az megérdemli

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 15:30:43

@AlexWolf:
Sajnos nem rémlik, h láttam volna.
De találtam kiváló minőségű, erre a célra kifejlesztett holmit.

www.origovasarlas.hu/p33781931/felcsatolhato-mellek-kozepes/

@Pepin bácsi:
Püspöklila.

Pepin bácsi 2010.02.18. 15:35:22

@Sün‼: az erdőben lesz torkos csütörtök ?

kanárisárga

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2010.02.18. 15:38:14

Ahogy a volt rajztanárom mondaná, libafoszöld

AlulírottFentemlített 2010.02.18. 15:38:53

@EÖ: @Sün‼:
@Pepin bácsi:
@akikaztmondjákni:

Itt lehet színreszínt játszani?
Szerintem:

Valószínű!

Egyébként meg:
Bőg a tehén, mert nincs kalap a fején,
És napszúrást kap szegény, ha meleg az idő!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 15:39:21

@Pepin bácsi:
Ha a vadász erre jár, a medve biztosan berántja a bozótba.
Na akkor lesz.

Óceánkék.

AlexWolf 2010.02.18. 15:39:32

@Sün‼: "Világos bőr színű, felcsatolható, tömött mellek, mellbimbókkal." Bazz ennél már csak a mellbimbó nélküli változat a perverzebb.

Megjegyezném a félreértések elkerülése végett, hogy nincs pocaklakó és jelenleg semmilyen fajú, nemű pár sem! Mint írtam, VICC volt! Jelenleg totálisan nincs ilyesmi napirenden. UFF.

Mon3 2010.02.18. 15:40:50

Nem tanultátok még meg, hogy minden a multiban hagyott forinttal a "magyar" gazdaságot gyengítitek. Saját magatok alatt vágjátok a fát. Eszetek mint a tyúknak.
Egyétek csak a kínai "nehézfémes" fokhagymát, a szlovák "sovány" tejet, a ukrán "sugárzó" krumplit az egérszaros polcokról. Ez tesz jót nektek, "TECSÓ-lovagoknak".

KÁJZERSZÓZE 2010.02.18. 15:43:00

valaki tuggya mi lett végül a marhanyelvvel? átvitték a zaldiba?

KÁJZERSZÓZE 2010.02.18. 15:46:41

miért nem vert le a posztoló egy fülest a lopó őrnek? nem értem.

ha sör lett volna a kosárban és elviszik akkor ezek szerint azt is hagyta volna????
Kérem, ijen lúzer szarságok se velem, sem ismerőseimmel nem történtek meg soha.
Hol élnek ezek a szerencsétlenek?????

Kék szalag?

AlexWolf 2010.02.18. 15:47:48

@Mon3: Mekkora suttyó marha vagyok, hogy nem Józsi bácsi boltjában veszem az őstermelői (megjegyezném, hogy mindent csak őstermelőtől vagy az ALDI-ból! Ez fontosch) élelmiszert hatszor annyiért, mint a mocskos multikból. Merthogy itt magyarisztánban mindenki szupergazdag és nagyon öntudatos. Csak én nem.

Pepin bácsi 2010.02.18. 15:51:00

@KÁJZERSZÓZE: a sört soha, érted SOHA nem venné el tőlem semmilyen fasztekercs biztonsági őr ! Kitépném a szivét :) Huhh, milyen erős lettem hirtelen

Igazi zöld és igazi kék

Ödi 2010.02.18. 15:51:46

A bolti zabálásról csak annyit, hogy már jártam úgy, hogy a kasszánál jöttem rá, hogy a kocsiban maradt a pénzem. Ez egy kiadós zabálás után félig elfogyasztott termékekkel a kosárban, piszkosúl kellemetlen lenne.

AlexWolf 2010.02.18. 15:57:29

Egészen pontosan egy marha nyelvének színe attól függ, hogy az szemrevételezés időpontja előtt, hol tartotta a fent említett marha, az ominózus nyelvet.

Pepin bácsi 2010.02.18. 15:59:16

Na jóccakát !

Mennyen mindenki mélytorkozni csütörtök alkalmából.

Szily, holnap várjuk a posztokat a mélytorkozásról ! FONTOSCH

Kreolfekete

Anyád barátja 2010.02.18. 16:00:02

Még ennyi degenerált szülő,aki nagyáruházba jár gyereket nevelni!:P
Csak libasorban haladhat a család,vagy esetleg külön írásos engedéllyel fél méterre eltávolodhat az otthon megtervezett és előírt útvonaltól?
Ósanban már én is kajáltam pogácsát.Utána pedig elmentem rokkantnyugdíjast kínozni és darabolni,mert aki behabzsol egy pogit,az egyéb aljasságra is képes.

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.18. 16:01:35

A marhanyelv végén ott van a marha is, vagy azt külön pultnál kell kérni?

rmr 2010.02.18. 16:03:22

fúj marhanyelv. van ilyen, h Cora "bizalomkártya"? lol

This_is_Sparta (törölt) 2010.02.18. 16:05:25

Ilyen velem még soha nem történt. Lehet azért mert 110 kiló vagyok!?

Akcijós csirkefarhát nem vót?

AlexWolf 2010.02.18. 16:10:08

Csak én hiányolom vagy tényleg nem volt már két hete PPOst?

gumibugyi 2010.02.18. 16:11:40

Az úgy volt, hogy kis boltom a nagyok akciós termékeivel töltöm meg, valamiből meg kell élni. Oszt mán reggel öttől ott voltam, megverekedtem, mire elsőként odatúrtam a marhanyelvekhez magam. Azonnal magamévá tettem mind a hármat, ennyit akcióztak, mit csináljak? Akkor gyütt az a biztonsági, nálam mevehette volna ötszázzal drágábban, de most ő volt az erősebb.
Fogsz te még nálam könyörögni!
A gyereket meg nyilván ide küldöm ozsonnázni, az ingyér van!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 16:13:25

@AlexWolf:
Nekem már elvonási tüneteim vannak emiatt.
De nem volt Ósün sem.
Valamint T-hóm is régen volt.
Szörnyű kétségek közt kell gyötrődnöm emiatt.

Baracksárga.

Pepin bácsi 2010.02.18. 16:14:17

@Sün‼: mennyen maga is torkoskonni

barnaszén

akikaztmondjákni 2010.02.18. 16:14:34

@EÖ: Ááááááááááááááááááááá HÉDERBARNA!!:D:D:D:D:D:D:D

Pepin bácsi 2010.02.18. 16:15:36

@akikaztmondjákni: ne üvöltözzön mááááááááááá !!!!!
hajja e ?

monoklikék

holdlányka 2010.02.18. 16:16:10

Nem tudom, nekem ez a sztori nem túl hihető...

akikaztmondjákni 2010.02.18. 16:17:02

neonsárga
neonpink
babarózsaszin

AlexWolf 2010.02.18. 16:18:05

Alig várom a holnapot...jönnek majd a királyságos befosott/sugárbanhányt/köcsögpincér/nemvolthely/NEMADOTTVIZET! posztok a torkosch tschütörtökkel kapcsolatban!

Anyád barátja 2010.02.18. 16:18:36

A Héderbarnán becartam!:DDD

AlexWolf 2010.02.18. 16:19:09

@akikaztmondjákni: pocaklakórózsaszín? ánuszbarna?

akikaztmondjákni 2010.02.18. 16:20:09

Ne röhögtessetek má', melo van!:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 16:21:59

@Pepin bácsi:
Én nem torkoskodok.
Nem vagyok én borz.

Banáns´rga.

AlexWolf 2010.02.18. 16:24:44

@Sün‼: Hűűű pedig milyen sztár lenne sün-borz! nem csak szúr hanem büdös is...Ideális lenne ánuszvizsgálathoz!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.02.18. 16:28:34

@AlexWolf:
Én egy másik tipusú borzra gondoltam mindazonáltal.
Konkrétan megnevezve a torkosborzra.

Mogyoróbarna.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2010.02.18. 16:30:11

Lehet, hogy én voltam az első, aki a gyereketetéssel jött...

Akinek nem tetszik, az szarjon sünt, most nincs kedvem részletesebben kifejteni.

foto háber 2010.02.18. 16:35:35

aki 3 csomagot meg tud venni 18 án ne hisztizzen

2010.02.18. 16:42:27

@akikaztmondjákni: jaja kés villa olló, a seggbe nem való :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 16:42:52

@mybudapest: Pontosítsunk: évezredeken át nőttek fel úgy a gyerekek...

neutrinoo 2010.02.18. 16:43:06

Na a sok pattanásos nethuszár is mindent beír csak a cikkhez nem szól értelmeset.

cheega 2010.02.18. 16:44:28

olyan nincs, hogy médiák.
media már többes számú alak, egyben jelenti a tv-t, újs
got, netet, stb.
max médiumok, ha már.

Dr. Grétsy :D

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2010.02.18. 16:46:51

Jelentem, torkosan csütörtök éppen (Govinda étterem, Budapest, Veres Pálné utca) nincs tömeg, elfértek, isteni a fűszeres dhal. Van elég ennivaló. Az árak számítása: minden / 2, inkluzíve a lasszik, és engem lasszival meg lehet fogni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 16:48:32

@opati666: De igen, lehet. Nekünk mind az ötöt sikerült még akkor, aztán ahogy kezdenek sorra felnőtté válni, nem igazán sok sikerünk van (nem lopás terén)... Majd ha megjön az eszük!

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2010.02.18. 16:48:49

@cheega: valóban, teljesen igazad van, kár, hogy az a latin nyelvtan, ez meg a magyar.

Az idea szóról mi jut eszedbe? Ideák vannak? Opera/operák?

vagy azok már turulszavak?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 16:50:51

@sityak: Van aki a végletekig is eljutott a retrográd ontogenezisben, és most az apjában várakozik mint spermium.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 16:53:42

@EÖ: Nem. Pornófilmekből. És most depressziós, mert nincs bányászkönyöknyi farka és nem tud másfél deci ondót másfél méterre arcba lövellni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.18. 16:59:58

@Anyád barátja: 4-5 gyerek egyszerre simán tudja fogni a bevásárlókocsit. Aki lemaradt, azt otthagytam, persze lestem a másik sorból. Két-három alkalom után inkább nem hagytak ott...

mindegykivagyok 2010.02.18. 17:11:20

Akinek "bizalom kàrtyàja"is van ezekhez az
megérdemli!

elwood 2010.02.18. 17:20:31

aki a becsomagolt parizert visszarakja a mosóporok közé azt ott kéne agyonverni egy marhanyelvvel.

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2010.02.18. 17:25:25

@Kitalátor feljegyzetei:
faszom pedig én okos vagyok, és erre írok hülyeséget. Így jártam, B+.

Anyád barátja 2010.02.18. 17:34:28

@Kitalátor feljegyzetei: Nem kötözködni akartam.Csak a túlzott fegyelem nem tetszik.
Viszont érdekes megközelítése a családi fegyelemnek,amit írtál.Helyénvaló csóró kiskölyköt becaratni,hogy esetleg "elveszett" egy ilyen helyen és nem találja a szüleit?Nagy élmény lehet neki,hogy nem mehet oda ahhoz a cucchoz,ami esetleg érdekli,mert akkor "elveszti" a család.Mondjuk megvan ennek a változatnak is az előnye,máskor nem akar majd menni és nyugodtan lehet vásárolni!:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.18. 17:37:35

Brown Hotel
/ott melozok/
amugy hamuszinu diobarna
eeeeeeees
a marhanyelv igenis finom

AlexWolf 2010.02.18. 17:49:07

@hagyma:
"a marhanyelv igenis finom "
A marhát kérdezted má'?

NEmáááá 2010.02.18. 17:53:45

Aki finnyog a marhanyelvtől (és közben még sose zabálta) az ritka nagy barom !
Kimondottan finom és színhús, ráadásul csupa izom !
Fasszopadékok...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.18. 17:55:00

cora... múlthéten kilátogattunk a fótiba. ha a feleségem nem nyúl be a kosárba, az összes eksönös felvágottat elvitte volna a görkoris kiscsaj.
ha ezt tudom, tutti kirúgom alóla a görkoriját! eladó vásárolhat amit akar a műszakja UTÁN!

hogy a posthoz is legyen pár szavam: kicsit erőszakosabban fellépni és kitépni az őr nyelvét. igaz nem főtt, de az is csak marhanyelv...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.18. 17:56:40

@AlexWolf: feltegyem a kérdést? ;)
különben való igaz, nagyon finom. néha ha látok rakott marhanyelvet, mexánom magunkat 35-40 dekával. 8)

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.02.18. 17:58:05

@NEmáááá: Hehe,micsoda buzinyúl vagy! :D

Egyél faszt,az is olyan színhús.

BódiG 2010.02.18. 18:13:14

Tisztelt Kommentelők!

Itt és most felajánlom Önöknek szolgáltatásaimat. Akinek probléma akad mosógépével, írjon.

Bódi Gábor
http://www.mosógépszerelő.hu
06-209-618-618

közlekedő edény 2010.02.18. 19:11:40

nincs mosógépem (nem viccelek)

a bizt. őrök tök hülyék, akikkel én találkoztam

átlátó 2010.02.18. 19:14:50

Megismétlem: Magyarország a biztonsági őrök és a "mánökenek" országa. Hogy ordítom le a fejét az ilyen aluliskolázottnak, most nem részletezem

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 19:33:41

El se olvastam, már röhögtem egyet.

Istenem, csak nehogy olyan poszt legyen, hogy az Aldiban elvett, kitépett, verekedett, alázott az őr!
Csak ezt ne!!!!

avatartalan 2010.02.18. 19:34:07

a médiákhoz ne juttasd el...elég a médiához(az már többesszám)
és erről nem nyitok vitát

Rebca 2010.02.18. 19:47:35

hehe, látom nem csak nekem szúrta a szemem a médiák. :)

SZIVEMBENELEK 2010.02.18. 19:47:45

Így jár aki húst fogyaszt :)

A szeretet nem eszi meg a másikat!

Inimma 2010.02.18. 19:48:41

Az ám hapsikám, de van ugyebár magyar média, elektronikus média, nyomtatott média...

Tehát akkor van médiák is.

Te ócska grammatikanáci!

Hogy az ilyenek miért is nem pusztulnak ki...

SZIVEMBENELEK 2010.02.18. 19:49:10

Így jár aki húst fogyaszt :)

A szeretet nem eszi meg a másikat!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 19:52:42

Azt én sem bírom megérteni, hogy miért kell az eladótérben zabálni!

Ne vigyél be gyereket, vagy tanítsd meg rá, hogy bent nem zabálunk, paraszt! Érdekes, hogy a mi gyerekkorunkban senkinek nem jutott volna az eszébe a boltban zabálni. Miért is? Talán mert a korosztályunkat még nevelték is valamire?

Ja, megeszed, és mi a garancia rá, hogy ki is fizeted? Basszák csak meg az ilyen trollt!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 20:00:44

Továbbá miért baj az, hogy ha valakinek nincs gyereke, de elítéli azokat a barmokat, akik bűnözőnek nevelik a kölyküket.

Picujka 2010.02.18. 20:03:55

Ja a Cora az nagynevű áruház??? Bocs. :DD

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 20:15:33

@SZIVEMBENELEK: Tudod mit, te csak ne fogyassz. Több marad nekünk, szeretetleneknek. Még így is meg kell verekedni egy-egy marhanyelvért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.18. 20:16:35

"ha felvásárolja magának az összes akciós terméket, mégis utána mi a fenét csinál vele?"
Eladja a Corának.

Amúgy meg miért nincs ott az ok, hogy miért tépte ki a marhanyelvet a kézből a biztonsági főnök? Hiányos ez a sztori.

Ettől függetenül, a biztőr viselkedése felháborító.

Na bocs hogy ilyen későn ON voltam :)

@Picujka: Nagy hát, nézd már mekkorával van kiírva :D:D:D:D:D:D

Zaklató_Panda 2010.02.18. 20:20:17

@Anyád barátja:
Írták már: cigány vagy és kész. Ettől még nem kell elmenni rokkantnyugdíjast kínozni és darabolni. Mert aki cigány, az egyéb aljasságra is képes.

cambridge.on 2010.02.18. 20:31:07

Simán megehette a két gyerek a nagy tábla csokit.Biztonsági őr nem volt(látható),csak rengeteg kamera.A pénztáros sem szólt egy szót sem,amikor az üres papírt odaadtam.
Nem,nem Magyarországon történt.Kanadában ahol nem bűnözőnek tekintenek mindenkit,hanem vásárlónak,és átlagban gyerek szeretőek.
Egy elkapott bolti tolvajhoz 2 szirénázó rendőrautó érkezett.Mi azt hittük bankrablás van folyamatban.
Szégyellje magát mindenki aki az otthoni megalázó helyzet kialakulásához valamilyen formában is hozzá járult!

AlexWolf 2010.02.18. 20:44:45

@cambridge.on: Na most vagy én vagyok a nagyon hülye, vagy nagyon érthetetlen az egész.

sertésmájkrém 2010.02.18. 21:02:21

@Epikurosz: Azér van ez, mert nem tapasztaltad még meg a dolgot, aztán saját szádból csinálsz fekáliatárolóhelyet amikor meg nem fogod bírni megállni ha külyköd lesz.
Mer bizony az úgy van, hogy amíg nincs, tényleg fingod nincs a témáról baszkikám.

Na nekem van szóval én illetékes vagyok. :)
De boltban nem zabál. Mert cigány dolognak érzem, meg meg is értette hogy ki kell fizetni, ő rakja a szalagra a saját kajáját, a végén megvárja, fizetés után meg nyomja magába.

Nem olyan nagy hátrány, a szabályokhoz tud igazodni egy gyerek.

@cambridge.on: kanadában se, baszki.

cambridge.on 2010.02.18. 21:10:43

@AlexWolf: egyezzünk ki:mind a kettő helytálló.
Szóval semmi probléma nem volt a csoki evésből. A kanadaiak maximálisan tolerálják a gyermekek viselkedését.Sok mindent megengednek nekik.
Nem mi voltunk a bolti tolvajok.
Láttunk olyan esetet amikor egy bolti tolvajjal szemben eljártak.Egy ing vagy egy póló volt az eltulajdonított tárgy,szóval nem nagy érték,mégis börtönbe került az elkövető.
Az otthoni helyzetet nem hinném hogy magyaráznom kellene,megélhetési bűnözés,20ezer Ft-os határ,enyhe büntetés stb..
Nem tetszik,ha egy biztonsági őr 2 méteres távolságban követ.Vásárolni szeretnék nem ismerkedni.Ez a megalázó helyzet amit említettem.
Remélem ,most érthetőbb voltam,mentségemül szolgáljon másodszorra kellett leírnom mert elsőre eltünt és nem sikerült valami fényesen.
Bocs az elején elkövetett kis sértésért.
Olyan magas labda volt,nem hagyhattam ki.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 21:53:22

@sertésmájkrém: Ó igen, akinek nincs gyereke, az
1. sosem volt gyerek, a kedves szülei úgy szarták a világra, hogy egyből felnőtt volt
2. sosem látott közelről gyereket
3. sosem vigyázott gyerekre
4. ebből adódóan képtelenség, hogy a szüleivel nyűgös, hisztis gyerekkel esetleg furamód mégis tud bánni.

bahh.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.18. 21:56:42

@Rebca: azé' diák, me'! (lett volna rá a válasz) :D
az teccik még, amikor a médiát keverik a médiummal. no, azon aztán hangosan nyerítek! :DD

Borzasztó Károly 2010.02.18. 22:36:58

Valamiért még pont egy darab marhanyelv hiányzott a biztonsági őrnek.

BódiG 2010.02.18. 22:47:16

Homár!

A hadjáratomat folytatni fogom, felőlem lehet még egy poszt, leolthatnak a kommentelők stb.

DE!

Az, hogy többszázezer Ft-nyi bevételtől elesek az önök honlapja és Benedek Orsika miatt, az teljesen non-szensz.

Méltányos ez?
Törvényes ez?

Miért lehet pár köcsögnek elcseszni egy üzletet? Azt a 9000 Ft-ot teljesen jogosan kaptam szerintem.

Mert ezek a kommentelők az igazi köcsögök. Tiltsák le a kommentelést a francba és készen van az egész.
Különben szolgáltatásaimat itt is felajánlom.

Bódi Gábor
www.mosogepszerelo.hu
06-209-618-618

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.02.18. 22:52:09

éljen soká Bódi Gábor mosógépszerelő XD

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.02.18. 23:11:01

@BódiG: tulajdonképpen senkit sem érdekelsz. sok sikert a mosógépbizniszhez! ;)

Anyád barátja 2010.02.18. 23:15:24

@Zaklató_Panda: Te csak zaklasd továbbra is anyádat mint eddig.Viszont a bátyáddal óvatos legyél,lehet,hogy ő az apád.Mint te az öcsédnek,fostalicska.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.18. 23:40:01

@cambridge.on: Ott, ahol a kiabálva gyermeknevelőket feljelenti az utca közössége?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.02.18. 23:41:25

@Anyád barátja: hetek óta ilyen kommentek után kutatok a magyar blogkultúrában, hogy röhöghessek :D:D:D

Tomasz_a_gozmozdony 2010.02.18. 23:49:08

@Chaby: egyebkent mi a fasznak viszed magaddal a keteves gyereket nagybevasarlasra? biztos olyan jol erzi magat kozben...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.02.18. 23:50:44

bazz ez a több mint 300 komment a hőskorszakot idézi :D

Megdobbent 2010.02.19. 00:41:16

Ha most ide ertelmetlenseget irok, akkor vajon aldozatul esik a nagy kommenttakaritasnak vagy megussza csendben egy marha nyelvenek a hegyen rejtozkodve? :(((

Chaby 2010.02.19. 01:48:21

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: mekibe én sem járok. Mondjuk nincs is a környéken szerencsére.

@Tomasz_a_gozmozdony: mert kurva szarul érezte volna magát egyedül otthon. Vagy bébisintért kellett volna fizetnem? Ne haragudj de csak így tudtam megoldani. Ugye nem baj?

renugard 2010.02.19. 04:54:31

Csak egy nyitott krdés maradt. Ki a franc az a Bódi Gábor?

Bableves 2010.02.19. 07:13:40

Boltban éhen/szomjan halóknak, "csak kóstolóknak" és gyermeküket boltban táplálóknak:

Példa1:
- Anyuka két kisgyermekkel, kezükben 1-1 kiflicsücsökkel a boltban falatozva. Őr most észleli.

Kérdés1:
- Egy kifli volt, kettétörve, vagy két kifli?

Kérdés2:
- Ha átlagosan 15 anyuka 1 kiflit "felejt el véletlenül" bediktálni a pénztárnál, és naponta bejárnak, egy hónap alatt mekkora kár éri az áruházat?

Kérdés3:
- Kivel fizettetik meg a keletkezett hiányt, az eladókkal v. a vásárlókkal a multik?

Zaklató_Panda 2010.02.19. 08:28:08

@Anyád barátja:
Most felsoroltál nekem még néhány cigány szokást? Miért? Definíció szerint te vagy a cigány! Bőrszíntől függetlenül.
Peace

Én lennék terrorista! 2010.02.19. 08:38:37

Minden élőlénnyel az ő szintjén kell kommunikálni. Ezek csak a verésből értenek, ütni kell őket.

szita szita péntek 2010.02.19. 09:12:03

Nem olvastam végig a commenteket, de úgy látom erősen eltértünk a tárgytól. Nem baj, ehhez legalább hozzászólnék!

1: Miért megy a szülő gyerekkel vásárolni? - Mer' a gyerekre vigyázni kell + enni is kell.
2: Nagy baj-e a letört kiflicsücsök? - Nem. Ha ez az ára annak, hogy a gyerek lefoglalja magát, akkor teljesen rendben van. A 2 éves gyerekemnek még én is törtem belőle, a háromnak már nem, hisz az már képes magában kezelni a helyzetet. Aki meg azt hiszi, hogy a gyerekesek tudatos összeesküvése a letört kiflicsücsök a kereskedelem szétzüllesztésére, tönkretételére az szánnivaló bolond.

A világban eligazodni képtelen postolóknak mellékelnék néhány okosságot. Ha meg nem is érthetik próbáljanak beletörőni és együttélni ezekkel, különben valahol majd nagyon meg fogják őket rugdosni.
1 - Mindenki volt gyerek.
2 - A gyerek is ember, de nem kis felnőtt
3 - A gyerek még nem tudja megvédeni, ellátni magát kell mellé egy felnőtt, aki vigyáz rá.
4 - A gyerek még nem sajátította el a viselkedés, a magántulajdon, etikett, jogrend stb összes szabályait. (Időnként pld. hangosabb, mint egy felnőtt.) Most tanul. Praktikusan a vele lévő felnőtt terelgeti ezen az úton. Mondjuk, hogy hogy kell egy boltban viselkedni. Hidd el, előbb utóbb sikerülni fog neki!
5 - A fentiek miatt - ésszerű határokon belül - a gyerekekkel és a gyerekesekkel elnézőnek, segítőkésznek kell lenni.
6 - Aki ezt nem látja, az egy antiszociális állat, egyszerűen nem érdemli meg, hogy közösségben éljen. Ha rajtam múlna nem is tenné...

AlexWolf 2010.02.19. 09:25:10

@szita szita péntek: "4 - A gyerek még nem sajátította el a viselkedés, a magántulajdon, etikett, jogrend stb összes szabályait. (Időnként pld. hangosabb, mint egy felnőtt.) Most tanul. Praktikusan a vele lévő felnőtt terelgeti ezen az úton. Mondjuk, hogy hogy kell egy boltban viselkedni. Hidd el, előbb utóbb sikerülni fog neki!"

Itt van a kutya elhantolva. Ha az kedves gyermek azt látja éveken át, hogy nyugodtan zabálhat/ihat a boltban, akkor bizony felnőttként is a pogácsazabálók népes csoportját fogja gyarapítani. 2 éves gyerek meg nyugodtan ordítson ha nem kap kiflicsücsköcskét. Maximum a 3. alkalom után úgy is kussban marad, főleg ha fizetés után úgy is megkapja.
De hiába is magyarázzuk ezt. Akinek nem volt gyerekszobája, annak nehogy már én tanítsam meg a tisztességet.

2010.02.19. 09:38:01

370et is elhagytuk. Már nem csak zsidózni, már cigányozni is lehet, ugye ?

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.02.19. 09:41:58

Tényleg kíváncsi vagyok, miért kapta ki a kezéből oly hirtelen. Szerintem későn jöttek rá, hogy lejárt a szavatossága és gyorsan be akarták szedni - ezért tolták be sebesen a raktárba. Ezt le lehetett volna kulturáltan dumálni is, valami kamu szöveggel, hogy "rossz a vonalkód". De ez az eljárás tipikus hazai.

mqqq 2010.02.19. 09:43:27

jó, de mik azok a médiák?

Anyád barátja 2010.02.19. 09:50:32

Mindig megmosolyogtat,hogy a Homár az illedelmes,jól nevelt és a törvényeket maximálisan betartó emberek gyűjtőhelye.
Itt szinte kivétel nélkül mindenki, még soha nem csinált semmi elítélendő dolgot.
Ilyenkor végtelenül gyarlónak érzem magam.
Ugye nem vagyok egyedül a világban?

AlexWolf 2010.02.19. 09:58:56

@Anyád barátja: Fura mi? Mármint, hogy magyarisztánban még létezik bérből és fizetésből élő, nem ügyeskedő, törvényeket betartani igyekvő ember. Néha én is meglepődök...illetve inkább kellemesen csalódok.

szita szita péntek 2010.02.19. 10:04:16

@AlexWolf: Annak az ára, hogy ne üvöltsön, sírjon, rángasson le mindenfélét a polcról a kiflicsücsök. Ezzel elfoglalja magát és az "úri" közönséget kevésbé zavarja a jelenléte. A normák elsajátítása nem azonnali. Amikor a fontosabbakat tudja, akkor jön a kiflicsücsök nélküli vásárlás.
Szerintem nincs gyereked, de nem is láttál még olyat.

Henry S 2010.02.19. 10:20:35

Egyszerű. Soha többet nem fogok a szolnoki Corában vásárolni. A múlt héten nekem is volt ott pár rossz tapasztalatom, és mindenkit kérek más sem menjen oda.

Anyád barátja 2010.02.19. 10:22:04

@AlexWolf: Tényleg fura.Vagy nem is annyira.Te már kicsit óvatosabban fogalmaztál,csak "betartani igyekvő" jelzőt használtál.Én nem a kimondottan bérből és fizetésből élők táborába tartozom.De ettől függetlenül becsületesnek tartom magam,még akkor is ha ettem már pogácsát az ósanban.Az én értelmezésemben ott kezdődik a becsületességem,hogy bevallom a pénztárnál.Mert nem azért kajáltam meg,hogy ezzel végső csapást próbáljak mérni a gonosz multira,hanem azért,mert frissen és melegen igazán jó a pogi.Mire végzek a vásárlással,ez a meleg finomság olyan szinten bele tud csoffadni a nylonzacsiba,hogy fele annyira sem jó.Legalábbis nekem.
Ettől most én szar alak vagyok?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 10:25:10

Miután a szülők túlélték az első nyafirohamot (fél túró rudi, papír gondosan megtart) oda is érnek a játékosztályra. itt aztán vigyázni kell a kis manócskára, annyi a kísértés4 De egy igazi survivor nem loser, megoldja azt is: műanyagmotorra, kisbiciklire ülteti a család szeme fényét. babát, plüssállatot nyom a kezébe. igan, jól sejtitek, ezeket a cuccokat nem áll módjában kifizetni, csak éppen kipróbálják. Aki meg nem olyan élelmes, az megveszi a nyálas plüsst, meg a koptatott mocit (utóbbi leselejtezésre kerül, ha valami nagyon feltűnően letörik a próbakör alatt.)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 10:26:39

@szita szita péntek: Szerintem nem láttál még boltban étkező hordákat. Talán a gyermeked sem lesz olyan. Mitől is nem?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 10:43:30

@Chaby: nincs meki? Ahá, akkor ezért kell az áruházban etetni a gyermekeket!

Anyád barátja 2010.02.19. 10:53:24

@eastimi: Nagyon ismerős nekem ez a nick!:))

vernarancs 2010.02.19. 12:19:02

Az volt mar, hogy az arut annyiert kell adni amennyiert ki van irva?

Egyebkent neha kene tesztelni az ilyen puhos biztonsagi orkokat. Meg tudja-e vedeni magat egy chuck norris fele korbeforgo rugastol? Nem? Akkor menjen vizet kapalni.

Snake Plisken (törölt) 2010.02.19. 12:23:31

Bár az én kezemből próbálta volna kitépni a baltarcú... Már oly rég szeretnék jogos önvédelemből szarrá verni egy ilyen senkiházi, szakmanélküli, nihilt... Mert mindegy hogy hol vagyok, aki az én kezemből ki akar tépni valamit annak meg kell küzdeni érte... Az etika nem enged meg ilyet... És aki tiszteletlenül viselkedik... hááát... :-)

vernarancs 2010.02.19. 12:32:11

En nem a kezebol tepnem ki a nyelvet :D

العربية (törölt) 2010.02.19. 12:48:49

Jól lebasztam volna egyet az őrnek. :D

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 12:50:19

@neutrinoo: Már az elején lefutották a cikkhez fűzött értelmes Hsz-eket: Cikkíró (túl) jól ismeri az áruházi viszonyokat. - Ki a biztonságos góré, hányas számú kamera lesi a marhák nyelvét.- Ebből levonták a következtetést, hogy a panaszos célja kizárólag a személyes bosszú lehet, a panasz valószínűleg, kitalált.
Bepötyögték többen, hogy a dolgozók -eladók, biztonságiak, kasszások, visszáru-görkorisok- igencsak pofátlanul marják fel az akciós terméket a 8potenciális9 vásárlók elől.
megvolt a biztonsági ork szidás is.
Mit vársz még a cikkhez,

vernarancs 2010.02.19. 13:05:29

@KelvinK: neked is ki kene tepni a nyelvet a kezedbol.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.19. 13:11:04

@KelvinK: Küldd SMS-ben a neved és a "SZARFASZU" szót a 1782-re! Óriási nyeremény!

2010.02.19. 14:23:14

Gyerekek ! A hajdúsámsoni Corában akciós a marhanyelv !
csak szólok...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.19. 15:13:56

@Kulics: Már csak azok kapnak, akiknek az anyai nagyapjuk - korábbi önéletrajzuk szerint ott, az újabb verzióban a környékén, (valójában Jánkmajtison) volt görög kat. pap, az anyjuk meg topmodell volt az '50-es években, azaz celeb...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.19. 20:07:09

@BódiG: Edeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee te vagy aaaaaaaz? :D:D:D

Amúgy meg tiltsák le a kontárokat, és kész is van...

Na bocs hogy ilyenkor még ON vagyok :D:D:D

@KelvinK: Spammelj máshol :D

Vkat118 2010.02.19. 21:46:13

Már írták, de azért a médiák odabaszott xD

trickortreat 2010.02.19. 23:26:02

@Slaydo: a mediak eredetileg valoban helytelen, mint azt mar fent is emlitettek.
Ennek ellenere, a magyar nyelvbe mar a media szo is beepult, mint egyes szamu fonev, igy a mediak hasznalata mar nem helytelen. Regen ugrottak erre, de a nyelv valtozik, ma mar szakkonyvek is hasznaljak ezt a kifejezest.

Szoval, van ahol meg fura, de nem szamit helytelennek.

trickortreat 2010.02.19. 23:28:33

@trickortreat: ld. ezt a bejegyzest, most tudomanyosabb forrast igy nagy hirtelenjeben nem talaltam helyesiras.blog.hu/2007/04/06/mediak_mediumok

Bableves 2010.02.20. 04:46:19

@szita szita péntek:

"1: Miért megy a szülő gyerekkel vásárolni? - Mer' a gyerekre vigyázni kell + enni is kell."

Egyetértek!

"2: Nagy baj-e a letört kiflicsücsök? - Nem. Ha ez az ára annak, hogy a gyerek lefoglalja magát, akkor teljesen rendben van. A 2 éves gyerekemnek még én is törtem belőle, a háromnak már nem, hisz az már képes magában kezelni a helyzetet. Aki meg azt hiszi, hogy a gyerekesek tudatos összeesküvése a letört kiflicsücsök a kereskedelem szétzüllesztésére, tönkretételére az szánnivaló bolond.

A világban eligazodni képtelen postolóknak mellékelnék néhány okosságot. Ha meg nem is érthetik próbáljanak beletörőni és együttélni ezekkel, különben valahol majd nagyon meg fogják őket rugdosni."

Nagy baj lenne, ha kifizetnél egy kiflit, aztán utána nézelődnél a boltban gyermekeddel? Milyen szülő az, akit jobban érdekel a nyugodt vásárlás, mint a helyes nevelés? És igen, sokan pályáznak direkt az apró lopásokra, mert a lúzereket ez elégíti ki. Többnyire egyébként az átlag feletti anyagiakkal rendelkező önérzetes "HP" kategóriások

"1 - Mindenki volt gyerek."

Nem mindenkinek volt gyerekszobája...

"2 - A gyerek is ember, de nem kis felnőtt"

Ezért van a felelősség a szülőn, és gyenge érv a gyerek szükséglete mögé bújni. Valójában a saját dolgodat akarod könnyíteni...

"3 - A gyerek még nem tudja megvédeni, ellátni magát kell mellé egy felnőtt, aki vigyáz rá."

Így van! A felnőttnek megvan az a képessége, hogy előre látja, a gyerek a holnapi vásárlás alatt is éhes, nyűgös, vagy akármi lesz.

"4 - A gyerek még nem sajátította el a viselkedés, a magántulajdon, etikett, jogrend stb összes szabályait. (Időnként pld. hangosabb, mint egy felnőtt.) Most tanul. Praktikusan a vele lévő felnőtt terelgeti ezen az úton. Mondjuk, hogy hogy kell egy boltban viselkedni. Hidd el, előbb utóbb sikerülni fog neki!"

Ismét terelés a gyerekre. Általában nem a pici gyerek veszi le a polcról, és bontja ki a termékeket. A kedves szülő míveli azt. És tényleg tanul. Látja, mit csinálsz.

"5 - A fentiek miatt - ésszerű határokon belül - a gyerekekkel és a gyerekesekkel elnézőnek, segítőkésznek kell lenni."

Teljesen egyetértek. Ezért is jó megoldás, hogy nem lesz feljelentve mondjuk áru rongálásáért, hanem udvariasan tájékoztatni kell, hogy fogyasztani fizetés után lehetséges, és hogy a már fogyasztani kezdett terméket a pénztárnál kifizetheti, oda is kísérhetjük. (jaaa, hogy kétszer kell sorba állni? ...igen, legközelebb már tudni fogja)

"6 - Aki ezt nem látja, az egy antiszociális állat, egyszerűen nem érdemli meg, hogy közösségben éljen. Ha rajtam múlna nem is tenné..."

Jellemző hozzáállás. Egyfelől van a "kicsit vétkezem" de nézzétek el, mert gyerekkel vagyok felmentés, másfelől a dolgát végző szerencsétlen alkalmazott, aki - elterelve a figyelmet az alap kérdésről - előlép szörnyeteggé. Úgy kezdődött, hogy visszaütött, persze. Javaslom, szülői anyaoroszlán szerepet ne téveszd össze a pitiáner bűnözők érvrendszereivel, és nem fognak baszogatni a boltokban.

szita szita péntek 2010.02.20. 12:56:53

@Bableves:
- Ha gyerekkel vagy nem állsz kétszer sorban, sietsz, mert tudod, hogy az aprónép tűrőképessége korlátozott.
- A boltba nem viszel olyan élelmiszert, ami nem onnan való (vagy igen, de már megvetted korábban) hogy azt rágicsálja a gyerek, mert rögvest pitiáner tolvajt fognak látni benned. (Honnan is tudhatnák, hogy nem most vetted le a polcról?)
- Lehet elvarázsolt világban élek, de egy olyan gyerekest sem láttam még, aki abban lelné örömét, hogy egy kiflivel potyázott a boldban, mer' cseles.
- Olyat viszont rendszeresen megélek, hogy a pénztárosok akarnak átverni (sajnos gyakran sikerül is nekik), hisz látják: apuka nem a pénztárgépet figyeli, hanem a gyerekeit igyekszik a pakolás közben is szemmel tartani, hogy véletlen se okozhassanak bajt. No ilyenkor kapok vissza (sajnos rendszeresen) rosszul, hisz alapból számolatlan gyűröm a pénzt a tárcámba, hogy haladhassak, illetve ilyenkor jelennek meg termékek többszörösen lehúzva a számlán. Mondjuk elismerem, ez utóbbi nem tartozik a témához.

Bableves 2010.02.20. 14:05:51

@szita szita péntek:

- annyi idő mégis akad, hogy az aprónép elnyámmogja a kiflit/csokit/üdítőt a boltban, ha meg véletlenül otthon hagytad a pénztárcádat (fel sem tételezem alapból, hogy nem szeretnéd kifizetni), akkor mi van? A legjobb, amikor olyan terméket fogyasztanak a boltban, amit a pénztárnál kéne lemérni, mivel súlyra van. (banán, szőlő) Lehet hogy egy szemet ettél, lehet hogy két kilót. Szőlőből pl, mértük egy héten keresztül, napi 6 kg volt a veszteség, 1-1 szem "kóstolás" miatt, ami még piacon is árus függő. A veszteséget vagy le tudja írni a bolt, vagy trükközik a meglévő áruval. Aztán rákényszerül, hogy más vevőkön behajtsa, ha nem akar az alkalmazott fizetni. (lásd utolsó pontod)

- Honnan is tudnák? Létezik a varázslatos hangzású "blokk" szavunk, mely egy varázscetli, felmutatva a legtöbb vagyonőrből kezes bárányt csinál, továbbá befelé menet bármely eladó/pénztáros/őr megtalálható áru bemutatása céljából, sok helyen ki is írják, hogy ezt tedd

- A kifli csak példa, maga ilyen munkakörben dolgozva egy átlagos forgalmú boltban egy nap (12 óra alatt) 16 ilyennek szóltam, 90% meg is értette az előbb fizetek-utána fogyasztok képletet. Van persze aki tábla Milka csokit eszik alkalmanként, ízlés dolga. És ezek csak azok, akiket láttam, hány olyan van, akit nem?

- Utóbbi annyiban igen, hogy ebből is látszik, nem úszod meg, hogy ne szánd rá a megfelelő időt a vásárlásra. Különben tényleg így járhatsz.

További sikeres vásárlásokat kívánok neked!

Szmájli / Trollrühellő 2010.02.20. 19:46:03

@tom64:

jaja, egy picit visszás... én a sétálásközben zabálókat sem tudom megérteni.. szerintem visszataszító.. mondjuk ha indokolt, az más, pl estig rohangál valaki, és ideje nem volt nyugodtan enni, akkor érthető, hogy betol egy fornettit, vagy egy kiflit, vagy akármit.. szerintem épp attól vagyunk emberek, hogy tudjuk magunkat tűrtőztetni, és nem szarunk a járdára, mert érezzük, hogy kakilni kell... a gyerekesek ugye megint egy más tészta, mert egy 4 évesnek nem tudsz mit mondani, hogy bírja ki, mert akkor üvölt, és az is bassza a vásárlók idegrendszerét.. de mondjuk egy kisiskolást már illenék úgy nevelni, hogy önfegyelmet tanuljon, és igenis mindennek meg van a maga helye...

Szmájli / Trollrühellő 2010.02.20. 20:58:04

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

helyesbítek, a nagy kapkodásban elsiklottam a kézenfekvő megoldás fölött, amit többen is írtatok, hogy ha csepp a gyerek, zaba pia a tatyóban, bemenetkor felmutat biztonságiőrnek, ha cseppgyerek sípol, abból a tatyóból zabáltatni, itatni..

szita szita péntek 2010.02.20. 22:55:21

@Bableves: Bocs, tényleg nem kötözködni akarok, de hogy jött ki a 6 kiló veszteség a szőlőre? Gondolom lemértétek egyszer, amikor bejött, aztán meg összeadtátok ami kiment nem? Az nem lehet, hogy egy mérésnek egy pontatlansága van 1000 vásárló 1000 mérésének meg 1000 mérési pontatlansága? Ráadásul a boltban aszalódó szőlő folyamatosan veszít a súlyából, amíg meg nem "mazsolásodik". Szóval ez így nekem még nem volt meggyőző. A kiflicsücsök meg azért jó példa, mer kvázi "értéktelen". Nem valószínű, hogy egy több ezer forintra rúgó vásárlás esetén 20-30 Ft-re akarnék megvágni egy boltot... A csoki más kérdés - azt soha nem is kapott a gyerekem. Kiflit viszont igen, gyakorlatilag csak ezért vettem. És hogy hogy rendeztem volna a cechet, ha véletlen otthon maradt volna a pénztárcám? Hát ha máshogy nem, a 100-assal a kocsiból! :)

(Egyébként a gyerekeim kinőttek a "csücsök korból" és most - ezt talán elfogultság nélkül mondhatom - feltűnően jól viselkednek a boltokban.
- és innen most kihúztam egy hosszúra nyúlt bekezdést, mert átolvasva a példák nagyon önfényezőnek tűntek -

Vladimir Harkonnen 2010.02.21. 07:41:58

Lehet, hogy azért mert szakmába vág, de halkan megjegyezném:
Cora, Auchan, Tesco, stb... eladó terébe biztonsági őr a lábát be nem teheti, csak szolgálat után civilben.
Néhány helyen vannak civil "áruházi detektívek" de ők csak mefigelik mit csinál a vevő, és szólnak az egyenruhásoknak, ha valaki betett a zsebbe valamit, azok meg kint a pénztár után elkapják.
Bent semmi keresni valójuk, kivéve néhány kirívó esetet.

Kazi 2010.02.22. 13:14:52

Kedves hozzászólók! Ismerem ezt a "szegény" vásárlót akivel ez a marhanyelves sztori történt! Kár hogy az előzményeket nem említi! Pl:nyugdíjazott katona, emellett annál az áruháznál volt évekig megtűrt éjszakás biztőr amelyikre épp most panaszkodott. (bejárt éjszakánként aludni, és még ezért fizették is!)Elküldték mert nem voltak a munkájával megelégedve, azóta lejárató hadjáratot indított az áruház ellen!

Kazi 2010.02.22. 13:17:38

@Vladimir Harkonnen: Minden áruháznak vannak saját szabályai! A vásárló mikor belép az áruházba elfogadja azokat! Te sem engedsz be idegeneket felügyelet nélkül a lakásodba!

kiss20 2010.02.22. 16:49:56

Kedves Kazi!Ha figyelmesen elolvastad volna a marhanyelves sztorit, a vásárló nem az áruházra volt berágva,mint kiderült számomra azzal elégedett, hanem a biztonsági vezetőre, az meg teljesen lényegtelen, hogy korábban mi volt a munkája.Ha ennyire "ismered" a vásárlót esetleg nem vagy érintett te is az eseményben.Szerintem meg az ilyen biztonsági vezetőt el kell távolítani a tisztességes, munkájukat jól végző biztonsági őrök köréből.

Kazi 2010.02.22. 20:50:08

@kiss20: Kedves kiss20!Nem vagyok közvetlen érintett a dologban. Én is minden reggel ott vagyok ebben az említett áruházban ,mint vásárló, aki az akciósra "vadászik". És sajnos tanúja voltam az eseményeknek. A panasz író ,pedig még őr korában ugyan azt csinálta ,mint az említett őrök!

mamócácska 2010.03.17. 20:00:36

Te is ott voltál biztonsági őr, te.... Ezt miért nem említetted?????
Te ugyanezt csináltad... És megszólod a másikat?????

nyaucika 2010.03.17. 23:48:39

igen ezt a szolnoki corában meg lehet csinálni sajnos--figyelnek mindenkit,vásárlót,alkalmazottakat,de ki figyeli a biztonsági őröket!!???
Hozzá teszem a fent említett vezető azóta is a helyén van...
Annyi füles belülről, hogy az áruházban a vásárlót vagy másnéven neppert/akcióvadászt/ tartják hibásnak/ és nem a biztiőrt.
Ja és nem csak a marhanyelv a legnagyobb gond, minden reggel nagy kihívást jelent keresztül menni a zöldség-gyümölcs osztályon, ami ott megy az az áruház szégyene,az az nap reggel leválogatott árukat akciós áron/szinte ingyen/ eladják és ott 15-20 ember tülekedik lökdösődik egymás kosarából az árut kiszedve harcolnak a zöldségekért úgy hogy a munkályukat végző dolgozókat is fellökik...ha valaki kiváncsi minden reggel 8-tól előadás szolnoki cora!!...inkább adnák azt oda jótékony céllal árvaháznak gyermejotthonnak óvodának iskolának vagy hasonló szervezetnek!!
Ne feledjétek...
Ha fontos a jó ár, a minőság akkor CORA ja és EGY MOSOLLYAL TÖBB

álmodom39+ 2010.03.19. 22:37:05

mamócácska teljes mértékben igazad van!!!
nyaucika egyetértek veled!!!
A sok öregasszonynak minek naponta 2-3 kg zöldség-répa,nekem egy héten elég 1 kg!!! (pedig családom van)
Valyon melyik piacon adják tovább jó áron???
Ez tényleg ingyen cirkusz....
Ezen nem lehet mosolyogni,hanem megoldást kellene keresni rá !!!

Alonzo 2011.07.06. 23:43:40

@NEmáááá: színhús, ráadásul csupa izom! az állatok izma köznyelvben a 'hús'. szal nem csoda, hogyha egy darab hús csupa hús...
süti beállítások módosítása