Tékozló Homár

Kitépte a marhanyelvet a vásárló kezéből az őr

2010.02.18. 10:05 | hdzs | 417 komment

István a szolnoki Corában szeretett volna 3 csomag akciós marhanyelvhez jutni, de úgy látszik, ezzel a biztonsági szolgálat vezetője és így volt, és az egyik csomagot kitépte a kezéből. Pontosan nem is értjük, miért volt erre szükség, ha felvásárolja magának az összes akciós terméket, mégis utána mi a fenét csinál vele?

2010. 02. 17-én 8 órakor a szolnoki Cora Áruházba, mint vásárló nyitásra érkeztem. Az "előrecsomagolt" felvágottas osztályon az akciós termékek közül választottam a főtt füstölt marhanyelvet, 3 db-ot. Az ott tartózkodó biztonsági szolgálat vezetője, az egyik terméket a három közül a kezemből kitépte, miután felszólítottam, hogy adja vissza a terméket, trágár megjegyzéseket tett és nem adta vissza.

Közöltem vele, hogy a vásárlók könyvébe megjegyzést fogok tenni az eljárásával kapcsolatban. Az eladótérben további két biztonsági őr már beérkezésemkor akciós terméket pakolt a vásárló kocsiba. Meglátásom szerint a két őr nem a pénztár, hanem a raktár felé távozott a bevásárlókocsival.

Mélységesen felháborít ez a fajta bánásmód, hiszen hűséges vásárlói voltunk családommal együtt áruházuknak, melyet CORA bizalomkártyánk is igazolt. Főleg akciós termékeikért látogattuk áruházukat, de szívesen vásároltunk egyéb termékeikből is.

Panaszkönyvben rögzítettem a fent leírt eseményt az információs pultnál. Mikor a panaszomat írtam a biztonsági szolgálat vezetője ismét zaklatott Többek között ezt mondta.”Menni fog-e a beírás, vagy segítsünk?”Valamint közölte velem, hogy a panaszomra úgyis Ő fog válaszolni, és csak ezért nem válaszolhatom neked, hogy „ANYÁD”.

Az előzőekben leírtakat az információs pultnál lévő fix kamera rögzítette, bár az elhangzottakat nem tudom bizonyítani. A vásárlótérben történteket az 1. számú kamera valószínű rögzítette, a biztonságiak vásárlásának időpontját a kamerák felvétele alapján meg lehet állapítani.

Mivel ilyen probléma nem először és nemcsak velem fordult elő evvel a biztonsági vezetővel, ezért fordulok Önökhöz, hogy egy ilyen nagynevű Áruháznak szüksége van-e ilyen biztonsági vezetőre.

A fent leírtakat eljuttatom a médiákhoz is.

Szolnok, 2010. február 17. 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2010.02.18. 17:20:31

aki a becsomagolt parizert visszarakja a mosóporok közé azt ott kéne agyonverni egy marhanyelvvel.

Gajdos Attila · http://www.iqi.hu 2010.02.18. 17:25:25

@Kitalátor feljegyzetei:
faszom pedig én okos vagyok, és erre írok hülyeséget. Így jártam, B+.

Anyád barátja 2010.02.18. 17:34:28

@Kitalátor feljegyzetei: Nem kötözködni akartam.Csak a túlzott fegyelem nem tetszik.
Viszont érdekes megközelítése a családi fegyelemnek,amit írtál.Helyénvaló csóró kiskölyköt becaratni,hogy esetleg "elveszett" egy ilyen helyen és nem találja a szüleit?Nagy élmény lehet neki,hogy nem mehet oda ahhoz a cucchoz,ami esetleg érdekli,mert akkor "elveszti" a család.Mondjuk megvan ennek a változatnak is az előnye,máskor nem akar majd menni és nyugodtan lehet vásárolni!:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.02.18. 17:37:35

Brown Hotel
/ott melozok/
amugy hamuszinu diobarna
eeeeeeees
a marhanyelv igenis finom

AlexWolf 2010.02.18. 17:49:07

@hagyma:
"a marhanyelv igenis finom "
A marhát kérdezted má'?

NEmáááá 2010.02.18. 17:53:45

Aki finnyog a marhanyelvtől (és közben még sose zabálta) az ritka nagy barom !
Kimondottan finom és színhús, ráadásul csupa izom !
Fasszopadékok...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.18. 17:55:00

cora... múlthéten kilátogattunk a fótiba. ha a feleségem nem nyúl be a kosárba, az összes eksönös felvágottat elvitte volna a görkoris kiscsaj.
ha ezt tudom, tutti kirúgom alóla a görkoriját! eladó vásárolhat amit akar a műszakja UTÁN!

hogy a posthoz is legyen pár szavam: kicsit erőszakosabban fellépni és kitépni az őr nyelvét. igaz nem főtt, de az is csak marhanyelv...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.18. 17:56:40

@AlexWolf: feltegyem a kérdést? ;)
különben való igaz, nagyon finom. néha ha látok rakott marhanyelvet, mexánom magunkat 35-40 dekával. 8)

somkötőhídfékszerű (törölt) 2010.02.18. 17:58:05

@NEmáááá: Hehe,micsoda buzinyúl vagy! :D

Egyél faszt,az is olyan színhús.

BódiG 2010.02.18. 18:13:14

Tisztelt Kommentelők!

Itt és most felajánlom Önöknek szolgáltatásaimat. Akinek probléma akad mosógépével, írjon.

Bódi Gábor
http://www.mosógépszerelő.hu
06-209-618-618

közlekedő edény 2010.02.18. 19:11:40

nincs mosógépem (nem viccelek)

a bizt. őrök tök hülyék, akikkel én találkoztam

átlátó 2010.02.18. 19:14:50

Megismétlem: Magyarország a biztonsági őrök és a "mánökenek" országa. Hogy ordítom le a fejét az ilyen aluliskolázottnak, most nem részletezem

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 19:33:41

El se olvastam, már röhögtem egyet.

Istenem, csak nehogy olyan poszt legyen, hogy az Aldiban elvett, kitépett, verekedett, alázott az őr!
Csak ezt ne!!!!

avatartalan 2010.02.18. 19:34:07

a médiákhoz ne juttasd el...elég a médiához(az már többesszám)
és erről nem nyitok vitát

Rebca 2010.02.18. 19:47:35

hehe, látom nem csak nekem szúrta a szemem a médiák. :)

SZIVEMBENELEK 2010.02.18. 19:47:45

Így jár aki húst fogyaszt :)

A szeretet nem eszi meg a másikat!

Inimma 2010.02.18. 19:48:41

Az ám hapsikám, de van ugyebár magyar média, elektronikus média, nyomtatott média...

Tehát akkor van médiák is.

Te ócska grammatikanáci!

Hogy az ilyenek miért is nem pusztulnak ki...

SZIVEMBENELEK 2010.02.18. 19:49:10

Így jár aki húst fogyaszt :)

A szeretet nem eszi meg a másikat!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 19:52:42

Azt én sem bírom megérteni, hogy miért kell az eladótérben zabálni!

Ne vigyél be gyereket, vagy tanítsd meg rá, hogy bent nem zabálunk, paraszt! Érdekes, hogy a mi gyerekkorunkban senkinek nem jutott volna az eszébe a boltban zabálni. Miért is? Talán mert a korosztályunkat még nevelték is valamire?

Ja, megeszed, és mi a garancia rá, hogy ki is fizeted? Basszák csak meg az ilyen trollt!

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 20:00:44

Továbbá miért baj az, hogy ha valakinek nincs gyereke, de elítéli azokat a barmokat, akik bűnözőnek nevelik a kölyküket.

Picujka 2010.02.18. 20:03:55

Ja a Cora az nagynevű áruház??? Bocs. :DD

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 20:15:33

@SZIVEMBENELEK: Tudod mit, te csak ne fogyassz. Több marad nekünk, szeretetleneknek. Még így is meg kell verekedni egy-egy marhanyelvért.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.18. 20:16:35

"ha felvásárolja magának az összes akciós terméket, mégis utána mi a fenét csinál vele?"
Eladja a Corának.

Amúgy meg miért nincs ott az ok, hogy miért tépte ki a marhanyelvet a kézből a biztonsági főnök? Hiányos ez a sztori.

Ettől függetenül, a biztőr viselkedése felháborító.

Na bocs hogy ilyen későn ON voltam :)

@Picujka: Nagy hát, nézd már mekkorával van kiírva :D:D:D:D:D:D

Zaklató_Panda 2010.02.18. 20:20:17

@Anyád barátja:
Írták már: cigány vagy és kész. Ettől még nem kell elmenni rokkantnyugdíjast kínozni és darabolni. Mert aki cigány, az egyéb aljasságra is képes.

cambridge.on 2010.02.18. 20:31:07

Simán megehette a két gyerek a nagy tábla csokit.Biztonsági őr nem volt(látható),csak rengeteg kamera.A pénztáros sem szólt egy szót sem,amikor az üres papírt odaadtam.
Nem,nem Magyarországon történt.Kanadában ahol nem bűnözőnek tekintenek mindenkit,hanem vásárlónak,és átlagban gyerek szeretőek.
Egy elkapott bolti tolvajhoz 2 szirénázó rendőrautó érkezett.Mi azt hittük bankrablás van folyamatban.
Szégyellje magát mindenki aki az otthoni megalázó helyzet kialakulásához valamilyen formában is hozzá járult!

AlexWolf 2010.02.18. 20:44:45

@cambridge.on: Na most vagy én vagyok a nagyon hülye, vagy nagyon érthetetlen az egész.

sertésmájkrém 2010.02.18. 21:02:21

@Epikurosz: Azér van ez, mert nem tapasztaltad még meg a dolgot, aztán saját szádból csinálsz fekáliatárolóhelyet amikor meg nem fogod bírni megállni ha külyköd lesz.
Mer bizony az úgy van, hogy amíg nincs, tényleg fingod nincs a témáról baszkikám.

Na nekem van szóval én illetékes vagyok. :)
De boltban nem zabál. Mert cigány dolognak érzem, meg meg is értette hogy ki kell fizetni, ő rakja a szalagra a saját kajáját, a végén megvárja, fizetés után meg nyomja magába.

Nem olyan nagy hátrány, a szabályokhoz tud igazodni egy gyerek.

@cambridge.on: kanadában se, baszki.

cambridge.on 2010.02.18. 21:10:43

@AlexWolf: egyezzünk ki:mind a kettő helytálló.
Szóval semmi probléma nem volt a csoki evésből. A kanadaiak maximálisan tolerálják a gyermekek viselkedését.Sok mindent megengednek nekik.
Nem mi voltunk a bolti tolvajok.
Láttunk olyan esetet amikor egy bolti tolvajjal szemben eljártak.Egy ing vagy egy póló volt az eltulajdonított tárgy,szóval nem nagy érték,mégis börtönbe került az elkövető.
Az otthoni helyzetet nem hinném hogy magyaráznom kellene,megélhetési bűnözés,20ezer Ft-os határ,enyhe büntetés stb..
Nem tetszik,ha egy biztonsági őr 2 méteres távolságban követ.Vásárolni szeretnék nem ismerkedni.Ez a megalázó helyzet amit említettem.
Remélem ,most érthetőbb voltam,mentségemül szolgáljon másodszorra kellett leírnom mert elsőre eltünt és nem sikerült valami fényesen.
Bocs az elején elkövetett kis sértésért.
Olyan magas labda volt,nem hagyhattam ki.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.02.18. 21:53:22

@sertésmájkrém: Ó igen, akinek nincs gyereke, az
1. sosem volt gyerek, a kedves szülei úgy szarták a világra, hogy egyből felnőtt volt
2. sosem látott közelről gyereket
3. sosem vigyázott gyerekre
4. ebből adódóan képtelenség, hogy a szüleivel nyűgös, hisztis gyerekkel esetleg furamód mégis tud bánni.

bahh.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.02.18. 21:56:42

@Rebca: azé' diák, me'! (lett volna rá a válasz) :D
az teccik még, amikor a médiát keverik a médiummal. no, azon aztán hangosan nyerítek! :DD

Borzasztó Károly 2010.02.18. 22:36:58

Valamiért még pont egy darab marhanyelv hiányzott a biztonsági őrnek.

BódiG 2010.02.18. 22:47:16

Homár!

A hadjáratomat folytatni fogom, felőlem lehet még egy poszt, leolthatnak a kommentelők stb.

DE!

Az, hogy többszázezer Ft-nyi bevételtől elesek az önök honlapja és Benedek Orsika miatt, az teljesen non-szensz.

Méltányos ez?
Törvényes ez?

Miért lehet pár köcsögnek elcseszni egy üzletet? Azt a 9000 Ft-ot teljesen jogosan kaptam szerintem.

Mert ezek a kommentelők az igazi köcsögök. Tiltsák le a kommentelést a francba és készen van az egész.
Különben szolgáltatásaimat itt is felajánlom.

Bódi Gábor
www.mosogepszerelo.hu
06-209-618-618

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.02.18. 22:52:09

éljen soká Bódi Gábor mosógépszerelő XD

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.02.18. 23:11:01

@BódiG: tulajdonképpen senkit sem érdekelsz. sok sikert a mosógépbizniszhez! ;)

Anyád barátja 2010.02.18. 23:15:24

@Zaklató_Panda: Te csak zaklasd továbbra is anyádat mint eddig.Viszont a bátyáddal óvatos legyél,lehet,hogy ő az apád.Mint te az öcsédnek,fostalicska.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.18. 23:40:01

@cambridge.on: Ott, ahol a kiabálva gyermeknevelőket feljelenti az utca közössége?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.02.18. 23:41:25

@Anyád barátja: hetek óta ilyen kommentek után kutatok a magyar blogkultúrában, hogy röhöghessek :D:D:D

Tomasz_a_gozmozdony 2010.02.18. 23:49:08

@Chaby: egyebkent mi a fasznak viszed magaddal a keteves gyereket nagybevasarlasra? biztos olyan jol erzi magat kozben...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.02.18. 23:50:44

bazz ez a több mint 300 komment a hőskorszakot idézi :D

Megdobbent 2010.02.19. 00:41:16

Ha most ide ertelmetlenseget irok, akkor vajon aldozatul esik a nagy kommenttakaritasnak vagy megussza csendben egy marha nyelvenek a hegyen rejtozkodve? :(((

Chaby 2010.02.19. 01:48:21

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: mekibe én sem járok. Mondjuk nincs is a környéken szerencsére.

@Tomasz_a_gozmozdony: mert kurva szarul érezte volna magát egyedül otthon. Vagy bébisintért kellett volna fizetnem? Ne haragudj de csak így tudtam megoldani. Ugye nem baj?

renugard 2010.02.19. 04:54:31

Csak egy nyitott krdés maradt. Ki a franc az a Bódi Gábor?

Bableves 2010.02.19. 07:13:40

Boltban éhen/szomjan halóknak, "csak kóstolóknak" és gyermeküket boltban táplálóknak:

Példa1:
- Anyuka két kisgyermekkel, kezükben 1-1 kiflicsücsökkel a boltban falatozva. Őr most észleli.

Kérdés1:
- Egy kifli volt, kettétörve, vagy két kifli?

Kérdés2:
- Ha átlagosan 15 anyuka 1 kiflit "felejt el véletlenül" bediktálni a pénztárnál, és naponta bejárnak, egy hónap alatt mekkora kár éri az áruházat?

Kérdés3:
- Kivel fizettetik meg a keletkezett hiányt, az eladókkal v. a vásárlókkal a multik?

Zaklató_Panda 2010.02.19. 08:28:08

@Anyád barátja:
Most felsoroltál nekem még néhány cigány szokást? Miért? Definíció szerint te vagy a cigány! Bőrszíntől függetlenül.
Peace

Én lennék terrorista! 2010.02.19. 08:38:37

Minden élőlénnyel az ő szintjén kell kommunikálni. Ezek csak a verésből értenek, ütni kell őket.

szita szita péntek 2010.02.19. 09:12:03

Nem olvastam végig a commenteket, de úgy látom erősen eltértünk a tárgytól. Nem baj, ehhez legalább hozzászólnék!

1: Miért megy a szülő gyerekkel vásárolni? - Mer' a gyerekre vigyázni kell + enni is kell.
2: Nagy baj-e a letört kiflicsücsök? - Nem. Ha ez az ára annak, hogy a gyerek lefoglalja magát, akkor teljesen rendben van. A 2 éves gyerekemnek még én is törtem belőle, a háromnak már nem, hisz az már képes magában kezelni a helyzetet. Aki meg azt hiszi, hogy a gyerekesek tudatos összeesküvése a letört kiflicsücsök a kereskedelem szétzüllesztésére, tönkretételére az szánnivaló bolond.

A világban eligazodni képtelen postolóknak mellékelnék néhány okosságot. Ha meg nem is érthetik próbáljanak beletörőni és együttélni ezekkel, különben valahol majd nagyon meg fogják őket rugdosni.
1 - Mindenki volt gyerek.
2 - A gyerek is ember, de nem kis felnőtt
3 - A gyerek még nem tudja megvédeni, ellátni magát kell mellé egy felnőtt, aki vigyáz rá.
4 - A gyerek még nem sajátította el a viselkedés, a magántulajdon, etikett, jogrend stb összes szabályait. (Időnként pld. hangosabb, mint egy felnőtt.) Most tanul. Praktikusan a vele lévő felnőtt terelgeti ezen az úton. Mondjuk, hogy hogy kell egy boltban viselkedni. Hidd el, előbb utóbb sikerülni fog neki!
5 - A fentiek miatt - ésszerű határokon belül - a gyerekekkel és a gyerekesekkel elnézőnek, segítőkésznek kell lenni.
6 - Aki ezt nem látja, az egy antiszociális állat, egyszerűen nem érdemli meg, hogy közösségben éljen. Ha rajtam múlna nem is tenné...

AlexWolf 2010.02.19. 09:25:10

@szita szita péntek: "4 - A gyerek még nem sajátította el a viselkedés, a magántulajdon, etikett, jogrend stb összes szabályait. (Időnként pld. hangosabb, mint egy felnőtt.) Most tanul. Praktikusan a vele lévő felnőtt terelgeti ezen az úton. Mondjuk, hogy hogy kell egy boltban viselkedni. Hidd el, előbb utóbb sikerülni fog neki!"

Itt van a kutya elhantolva. Ha az kedves gyermek azt látja éveken át, hogy nyugodtan zabálhat/ihat a boltban, akkor bizony felnőttként is a pogácsazabálók népes csoportját fogja gyarapítani. 2 éves gyerek meg nyugodtan ordítson ha nem kap kiflicsücsköcskét. Maximum a 3. alkalom után úgy is kussban marad, főleg ha fizetés után úgy is megkapja.
De hiába is magyarázzuk ezt. Akinek nem volt gyerekszobája, annak nehogy már én tanítsam meg a tisztességet.

2010.02.19. 09:38:01

370et is elhagytuk. Már nem csak zsidózni, már cigányozni is lehet, ugye ?

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.02.19. 09:41:58

Tényleg kíváncsi vagyok, miért kapta ki a kezéből oly hirtelen. Szerintem későn jöttek rá, hogy lejárt a szavatossága és gyorsan be akarták szedni - ezért tolták be sebesen a raktárba. Ezt le lehetett volna kulturáltan dumálni is, valami kamu szöveggel, hogy "rossz a vonalkód". De ez az eljárás tipikus hazai.

mqqq 2010.02.19. 09:43:27

jó, de mik azok a médiák?

Anyád barátja 2010.02.19. 09:50:32

Mindig megmosolyogtat,hogy a Homár az illedelmes,jól nevelt és a törvényeket maximálisan betartó emberek gyűjtőhelye.
Itt szinte kivétel nélkül mindenki, még soha nem csinált semmi elítélendő dolgot.
Ilyenkor végtelenül gyarlónak érzem magam.
Ugye nem vagyok egyedül a világban?

AlexWolf 2010.02.19. 09:58:56

@Anyád barátja: Fura mi? Mármint, hogy magyarisztánban még létezik bérből és fizetésből élő, nem ügyeskedő, törvényeket betartani igyekvő ember. Néha én is meglepődök...illetve inkább kellemesen csalódok.

szita szita péntek 2010.02.19. 10:04:16

@AlexWolf: Annak az ára, hogy ne üvöltsön, sírjon, rángasson le mindenfélét a polcról a kiflicsücsök. Ezzel elfoglalja magát és az "úri" közönséget kevésbé zavarja a jelenléte. A normák elsajátítása nem azonnali. Amikor a fontosabbakat tudja, akkor jön a kiflicsücsök nélküli vásárlás.
Szerintem nincs gyereked, de nem is láttál még olyat.

Szocio guy 2010.02.19. 10:20:35

Egyszerű. Soha többet nem fogok a szolnoki Corában vásárolni. A múlt héten nekem is volt ott pár rossz tapasztalatom, és mindenkit kérek más sem menjen oda.

Anyád barátja 2010.02.19. 10:22:04

@AlexWolf: Tényleg fura.Vagy nem is annyira.Te már kicsit óvatosabban fogalmaztál,csak "betartani igyekvő" jelzőt használtál.Én nem a kimondottan bérből és fizetésből élők táborába tartozom.De ettől függetlenül becsületesnek tartom magam,még akkor is ha ettem már pogácsát az ósanban.Az én értelmezésemben ott kezdődik a becsületességem,hogy bevallom a pénztárnál.Mert nem azért kajáltam meg,hogy ezzel végső csapást próbáljak mérni a gonosz multira,hanem azért,mert frissen és melegen igazán jó a pogi.Mire végzek a vásárlással,ez a meleg finomság olyan szinten bele tud csoffadni a nylonzacsiba,hogy fele annyira sem jó.Legalábbis nekem.
Ettől most én szar alak vagyok?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 10:25:10

Miután a szülők túlélték az első nyafirohamot (fél túró rudi, papír gondosan megtart) oda is érnek a játékosztályra. itt aztán vigyázni kell a kis manócskára, annyi a kísértés4 De egy igazi survivor nem loser, megoldja azt is: műanyagmotorra, kisbiciklire ülteti a család szeme fényét. babát, plüssállatot nyom a kezébe. igan, jól sejtitek, ezeket a cuccokat nem áll módjában kifizetni, csak éppen kipróbálják. Aki meg nem olyan élelmes, az megveszi a nyálas plüsst, meg a koptatott mocit (utóbbi leselejtezésre kerül, ha valami nagyon feltűnően letörik a próbakör alatt.)

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 10:26:39

@szita szita péntek: Szerintem nem láttál még boltban étkező hordákat. Talán a gyermeked sem lesz olyan. Mitől is nem?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 10:43:30

@Chaby: nincs meki? Ahá, akkor ezért kell az áruházban etetni a gyermekeket!

Anyád barátja 2010.02.19. 10:53:24

@eastimi: Nagyon ismerős nekem ez a nick!:))

vernarancs 2010.02.19. 12:19:02

Az volt mar, hogy az arut annyiert kell adni amennyiert ki van irva?

Egyebkent neha kene tesztelni az ilyen puhos biztonsagi orkokat. Meg tudja-e vedeni magat egy chuck norris fele korbeforgo rugastol? Nem? Akkor menjen vizet kapalni.

Snake Plisken (törölt) 2010.02.19. 12:23:31

Bár az én kezemből próbálta volna kitépni a baltarcú... Már oly rég szeretnék jogos önvédelemből szarrá verni egy ilyen senkiházi, szakmanélküli, nihilt... Mert mindegy hogy hol vagyok, aki az én kezemből ki akar tépni valamit annak meg kell küzdeni érte... Az etika nem enged meg ilyet... És aki tiszteletlenül viselkedik... hááát... :-)

vernarancs 2010.02.19. 12:32:11

En nem a kezebol tepnem ki a nyelvet :D

العربية (törölt) 2010.02.19. 12:48:49

Jól lebasztam volna egyet az őrnek. :D

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2010.02.19. 12:50:19

@neutrinoo: Már az elején lefutották a cikkhez fűzött értelmes Hsz-eket: Cikkíró (túl) jól ismeri az áruházi viszonyokat. - Ki a biztonságos góré, hányas számú kamera lesi a marhák nyelvét.- Ebből levonták a következtetést, hogy a panaszos célja kizárólag a személyes bosszú lehet, a panasz valószínűleg, kitalált.
Bepötyögték többen, hogy a dolgozók -eladók, biztonságiak, kasszások, visszáru-görkorisok- igencsak pofátlanul marják fel az akciós terméket a 8potenciális9 vásárlók elől.
megvolt a biztonsági ork szidás is.
Mit vársz még a cikkhez,

vernarancs 2010.02.19. 13:05:29

@KelvinK: neked is ki kene tepni a nyelvet a kezedbol.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.19. 13:11:04

@KelvinK: Küldd SMS-ben a neved és a "SZARFASZU" szót a 1782-re! Óriási nyeremény!

2010.02.19. 14:23:14

Gyerekek ! A hajdúsámsoni Corában akciós a marhanyelv !
csak szólok...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.02.19. 15:13:56

@Kulics: Már csak azok kapnak, akiknek az anyai nagyapjuk - korábbi önéletrajzuk szerint ott, az újabb verzióban a környékén, (valójában Jánkmajtison) volt görög kat. pap, az anyjuk meg topmodell volt az '50-es években, azaz celeb...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.02.19. 20:07:09

@BódiG: Edeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee te vagy aaaaaaaz? :D:D:D

Amúgy meg tiltsák le a kontárokat, és kész is van...

Na bocs hogy ilyenkor még ON vagyok :D:D:D

@KelvinK: Spammelj máshol :D

Vkat118 2010.02.19. 21:46:13

Már írták, de azért a médiák odabaszott xD

trickortreat 2010.02.19. 23:26:02

@Slaydo: a mediak eredetileg valoban helytelen, mint azt mar fent is emlitettek.
Ennek ellenere, a magyar nyelvbe mar a media szo is beepult, mint egyes szamu fonev, igy a mediak hasznalata mar nem helytelen. Regen ugrottak erre, de a nyelv valtozik, ma mar szakkonyvek is hasznaljak ezt a kifejezest.

Szoval, van ahol meg fura, de nem szamit helytelennek.

trickortreat 2010.02.19. 23:28:33

@trickortreat: ld. ezt a bejegyzest, most tudomanyosabb forrast igy nagy hirtelenjeben nem talaltam helyesiras.blog.hu/2007/04/06/mediak_mediumok

Bableves 2010.02.20. 04:46:19

@szita szita péntek:

"1: Miért megy a szülő gyerekkel vásárolni? - Mer' a gyerekre vigyázni kell + enni is kell."

Egyetértek!

"2: Nagy baj-e a letört kiflicsücsök? - Nem. Ha ez az ára annak, hogy a gyerek lefoglalja magát, akkor teljesen rendben van. A 2 éves gyerekemnek még én is törtem belőle, a háromnak már nem, hisz az már képes magában kezelni a helyzetet. Aki meg azt hiszi, hogy a gyerekesek tudatos összeesküvése a letört kiflicsücsök a kereskedelem szétzüllesztésére, tönkretételére az szánnivaló bolond.

A világban eligazodni képtelen postolóknak mellékelnék néhány okosságot. Ha meg nem is érthetik próbáljanak beletörőni és együttélni ezekkel, különben valahol majd nagyon meg fogják őket rugdosni."

Nagy baj lenne, ha kifizetnél egy kiflit, aztán utána nézelődnél a boltban gyermekeddel? Milyen szülő az, akit jobban érdekel a nyugodt vásárlás, mint a helyes nevelés? És igen, sokan pályáznak direkt az apró lopásokra, mert a lúzereket ez elégíti ki. Többnyire egyébként az átlag feletti anyagiakkal rendelkező önérzetes "HP" kategóriások

"1 - Mindenki volt gyerek."

Nem mindenkinek volt gyerekszobája...

"2 - A gyerek is ember, de nem kis felnőtt"

Ezért van a felelősség a szülőn, és gyenge érv a gyerek szükséglete mögé bújni. Valójában a saját dolgodat akarod könnyíteni...

"3 - A gyerek még nem tudja megvédeni, ellátni magát kell mellé egy felnőtt, aki vigyáz rá."

Így van! A felnőttnek megvan az a képessége, hogy előre látja, a gyerek a holnapi vásárlás alatt is éhes, nyűgös, vagy akármi lesz.

"4 - A gyerek még nem sajátította el a viselkedés, a magántulajdon, etikett, jogrend stb összes szabályait. (Időnként pld. hangosabb, mint egy felnőtt.) Most tanul. Praktikusan a vele lévő felnőtt terelgeti ezen az úton. Mondjuk, hogy hogy kell egy boltban viselkedni. Hidd el, előbb utóbb sikerülni fog neki!"

Ismét terelés a gyerekre. Általában nem a pici gyerek veszi le a polcról, és bontja ki a termékeket. A kedves szülő míveli azt. És tényleg tanul. Látja, mit csinálsz.

"5 - A fentiek miatt - ésszerű határokon belül - a gyerekekkel és a gyerekesekkel elnézőnek, segítőkésznek kell lenni."

Teljesen egyetértek. Ezért is jó megoldás, hogy nem lesz feljelentve mondjuk áru rongálásáért, hanem udvariasan tájékoztatni kell, hogy fogyasztani fizetés után lehetséges, és hogy a már fogyasztani kezdett terméket a pénztárnál kifizetheti, oda is kísérhetjük. (jaaa, hogy kétszer kell sorba állni? ...igen, legközelebb már tudni fogja)

"6 - Aki ezt nem látja, az egy antiszociális állat, egyszerűen nem érdemli meg, hogy közösségben éljen. Ha rajtam múlna nem is tenné..."

Jellemző hozzáállás. Egyfelől van a "kicsit vétkezem" de nézzétek el, mert gyerekkel vagyok felmentés, másfelől a dolgát végző szerencsétlen alkalmazott, aki - elterelve a figyelmet az alap kérdésről - előlép szörnyeteggé. Úgy kezdődött, hogy visszaütött, persze. Javaslom, szülői anyaoroszlán szerepet ne téveszd össze a pitiáner bűnözők érvrendszereivel, és nem fognak baszogatni a boltokban.

szita szita péntek 2010.02.20. 12:56:53

@Bableves:
- Ha gyerekkel vagy nem állsz kétszer sorban, sietsz, mert tudod, hogy az aprónép tűrőképessége korlátozott.
- A boltba nem viszel olyan élelmiszert, ami nem onnan való (vagy igen, de már megvetted korábban) hogy azt rágicsálja a gyerek, mert rögvest pitiáner tolvajt fognak látni benned. (Honnan is tudhatnák, hogy nem most vetted le a polcról?)
- Lehet elvarázsolt világban élek, de egy olyan gyerekest sem láttam még, aki abban lelné örömét, hogy egy kiflivel potyázott a boldban, mer' cseles.
- Olyat viszont rendszeresen megélek, hogy a pénztárosok akarnak átverni (sajnos gyakran sikerül is nekik), hisz látják: apuka nem a pénztárgépet figyeli, hanem a gyerekeit igyekszik a pakolás közben is szemmel tartani, hogy véletlen se okozhassanak bajt. No ilyenkor kapok vissza (sajnos rendszeresen) rosszul, hisz alapból számolatlan gyűröm a pénzt a tárcámba, hogy haladhassak, illetve ilyenkor jelennek meg termékek többszörösen lehúzva a számlán. Mondjuk elismerem, ez utóbbi nem tartozik a témához.

Bableves 2010.02.20. 14:05:51

@szita szita péntek:

- annyi idő mégis akad, hogy az aprónép elnyámmogja a kiflit/csokit/üdítőt a boltban, ha meg véletlenül otthon hagytad a pénztárcádat (fel sem tételezem alapból, hogy nem szeretnéd kifizetni), akkor mi van? A legjobb, amikor olyan terméket fogyasztanak a boltban, amit a pénztárnál kéne lemérni, mivel súlyra van. (banán, szőlő) Lehet hogy egy szemet ettél, lehet hogy két kilót. Szőlőből pl, mértük egy héten keresztül, napi 6 kg volt a veszteség, 1-1 szem "kóstolás" miatt, ami még piacon is árus függő. A veszteséget vagy le tudja írni a bolt, vagy trükközik a meglévő áruval. Aztán rákényszerül, hogy más vevőkön behajtsa, ha nem akar az alkalmazott fizetni. (lásd utolsó pontod)

- Honnan is tudnák? Létezik a varázslatos hangzású "blokk" szavunk, mely egy varázscetli, felmutatva a legtöbb vagyonőrből kezes bárányt csinál, továbbá befelé menet bármely eladó/pénztáros/őr megtalálható áru bemutatása céljából, sok helyen ki is írják, hogy ezt tedd

- A kifli csak példa, maga ilyen munkakörben dolgozva egy átlagos forgalmú boltban egy nap (12 óra alatt) 16 ilyennek szóltam, 90% meg is értette az előbb fizetek-utána fogyasztok képletet. Van persze aki tábla Milka csokit eszik alkalmanként, ízlés dolga. És ezek csak azok, akiket láttam, hány olyan van, akit nem?

- Utóbbi annyiban igen, hogy ebből is látszik, nem úszod meg, hogy ne szánd rá a megfelelő időt a vásárlásra. Különben tényleg így járhatsz.

További sikeres vásárlásokat kívánok neked!

Szmájli / Trollrühellő 2010.02.20. 19:46:03

@tom64:

jaja, egy picit visszás... én a sétálásközben zabálókat sem tudom megérteni.. szerintem visszataszító.. mondjuk ha indokolt, az más, pl estig rohangál valaki, és ideje nem volt nyugodtan enni, akkor érthető, hogy betol egy fornettit, vagy egy kiflit, vagy akármit.. szerintem épp attól vagyunk emberek, hogy tudjuk magunkat tűrtőztetni, és nem szarunk a járdára, mert érezzük, hogy kakilni kell... a gyerekesek ugye megint egy más tészta, mert egy 4 évesnek nem tudsz mit mondani, hogy bírja ki, mert akkor üvölt, és az is bassza a vásárlók idegrendszerét.. de mondjuk egy kisiskolást már illenék úgy nevelni, hogy önfegyelmet tanuljon, és igenis mindennek meg van a maga helye...

Szmájli / Trollrühellő 2010.02.20. 20:58:04

@Smile82/MazsolaMacska/KLavór:

helyesbítek, a nagy kapkodásban elsiklottam a kézenfekvő megoldás fölött, amit többen is írtatok, hogy ha csepp a gyerek, zaba pia a tatyóban, bemenetkor felmutat biztonságiőrnek, ha cseppgyerek sípol, abból a tatyóból zabáltatni, itatni..

szita szita péntek 2010.02.20. 22:55:21

@Bableves: Bocs, tényleg nem kötözködni akarok, de hogy jött ki a 6 kiló veszteség a szőlőre? Gondolom lemértétek egyszer, amikor bejött, aztán meg összeadtátok ami kiment nem? Az nem lehet, hogy egy mérésnek egy pontatlansága van 1000 vásárló 1000 mérésének meg 1000 mérési pontatlansága? Ráadásul a boltban aszalódó szőlő folyamatosan veszít a súlyából, amíg meg nem "mazsolásodik". Szóval ez így nekem még nem volt meggyőző. A kiflicsücsök meg azért jó példa, mer kvázi "értéktelen". Nem valószínű, hogy egy több ezer forintra rúgó vásárlás esetén 20-30 Ft-re akarnék megvágni egy boltot... A csoki más kérdés - azt soha nem is kapott a gyerekem. Kiflit viszont igen, gyakorlatilag csak ezért vettem. És hogy hogy rendeztem volna a cechet, ha véletlen otthon maradt volna a pénztárcám? Hát ha máshogy nem, a 100-assal a kocsiból! :)

(Egyébként a gyerekeim kinőttek a "csücsök korból" és most - ezt talán elfogultság nélkül mondhatom - feltűnően jól viselkednek a boltokban.
- és innen most kihúztam egy hosszúra nyúlt bekezdést, mert átolvasva a példák nagyon önfényezőnek tűntek -

Vladimir Harkonnen 2010.02.21. 07:41:58

Lehet, hogy azért mert szakmába vág, de halkan megjegyezném:
Cora, Auchan, Tesco, stb... eladó terébe biztonsági őr a lábát be nem teheti, csak szolgálat után civilben.
Néhány helyen vannak civil "áruházi detektívek" de ők csak mefigelik mit csinál a vevő, és szólnak az egyenruhásoknak, ha valaki betett a zsebbe valamit, azok meg kint a pénztár után elkapják.
Bent semmi keresni valójuk, kivéve néhány kirívó esetet.

Kazi 2010.02.22. 13:14:52

Kedves hozzászólók! Ismerem ezt a "szegény" vásárlót akivel ez a marhanyelves sztori történt! Kár hogy az előzményeket nem említi! Pl:nyugdíjazott katona, emellett annál az áruháznál volt évekig megtűrt éjszakás biztőr amelyikre épp most panaszkodott. (bejárt éjszakánként aludni, és még ezért fizették is!)Elküldték mert nem voltak a munkájával megelégedve, azóta lejárató hadjáratot indított az áruház ellen!

Kazi 2010.02.22. 13:17:38

@Vladimir Harkonnen: Minden áruháznak vannak saját szabályai! A vásárló mikor belép az áruházba elfogadja azokat! Te sem engedsz be idegeneket felügyelet nélkül a lakásodba!

kiss20 2010.02.22. 16:49:56

Kedves Kazi!Ha figyelmesen elolvastad volna a marhanyelves sztorit, a vásárló nem az áruházra volt berágva,mint kiderült számomra azzal elégedett, hanem a biztonsági vezetőre, az meg teljesen lényegtelen, hogy korábban mi volt a munkája.Ha ennyire "ismered" a vásárlót esetleg nem vagy érintett te is az eseményben.Szerintem meg az ilyen biztonsági vezetőt el kell távolítani a tisztességes, munkájukat jól végző biztonsági őrök köréből.

Kazi 2010.02.22. 20:50:08

@kiss20: Kedves kiss20!Nem vagyok közvetlen érintett a dologban. Én is minden reggel ott vagyok ebben az említett áruházban ,mint vásárló, aki az akciósra "vadászik". És sajnos tanúja voltam az eseményeknek. A panasz író ,pedig még őr korában ugyan azt csinálta ,mint az említett őrök!

mamócácska 2010.03.17. 20:00:36

Te is ott voltál biztonsági őr, te.... Ezt miért nem említetted?????
Te ugyanezt csináltad... És megszólod a másikat?????

nyaucika 2010.03.17. 23:48:39

igen ezt a szolnoki corában meg lehet csinálni sajnos--figyelnek mindenkit,vásárlót,alkalmazottakat,de ki figyeli a biztonsági őröket!!???
Hozzá teszem a fent említett vezető azóta is a helyén van...
Annyi füles belülről, hogy az áruházban a vásárlót vagy másnéven neppert/akcióvadászt/ tartják hibásnak/ és nem a biztiőrt.
Ja és nem csak a marhanyelv a legnagyobb gond, minden reggel nagy kihívást jelent keresztül menni a zöldség-gyümölcs osztályon, ami ott megy az az áruház szégyene,az az nap reggel leválogatott árukat akciós áron/szinte ingyen/ eladják és ott 15-20 ember tülekedik lökdösődik egymás kosarából az árut kiszedve harcolnak a zöldségekért úgy hogy a munkályukat végző dolgozókat is fellökik...ha valaki kiváncsi minden reggel 8-tól előadás szolnoki cora!!...inkább adnák azt oda jótékony céllal árvaháznak gyermejotthonnak óvodának iskolának vagy hasonló szervezetnek!!
Ne feledjétek...
Ha fontos a jó ár, a minőság akkor CORA ja és EGY MOSOLLYAL TÖBB

álmodom39+ 2010.03.19. 22:37:05

mamócácska teljes mértékben igazad van!!!
nyaucika egyetértek veled!!!
A sok öregasszonynak minek naponta 2-3 kg zöldség-répa,nekem egy héten elég 1 kg!!! (pedig családom van)
Valyon melyik piacon adják tovább jó áron???
Ez tényleg ingyen cirkusz....
Ezen nem lehet mosolyogni,hanem megoldást kellene keresni rá !!!

Alonzo 2011.07.06. 23:43:40

@NEmáááá: színhús, ráadásul csupa izom! az állatok izma köznyelvben a 'hús'. szal nem csoda, hogyha egy darab hús csupa hús...
süti beállítások módosítása