Valentin vélhetően megtanulta, hogy piszlicsáré hiba miatt többet nem fogja szervizben hagyni a telefonját. A tavaly februárban vásárolt Nokia N85 szinte azonnal meghibásodott, a főpanel cseréje után pedig a rádió romlott el benne. Na, ezt már nem kellett volna "javíttatni", ugyanis a következő helyen addig pihent a telefon, amíg az ezt követő helyen megállapíthatták, hogy "beázott", és bukó a garancia.
Februárban vásároltam egy Nokia N85 típusú készüléket 2 év gyári garanciával, amely rögtön az átvétel utáni napokban hibásnak bizonyult, így elvittem a legközelebbi szervizbe (oda-vissza 140 km) ahol azt tapasztalták, hogy a készülék rendben működik és egy ismerősöm által visszakerült hozzám. A készülék használata közben azonban én még mindig észleltem a hibát - nevezetesen, hogy rendszertelenül újraindul komolyabb igénybevétel esetén- ezért újra elvittem a szervizbe (140km), ahol elismerték, hogy tévedtek, és elküldték a központi szervizbe javításra. A telefont 2 héttel később kaptam vissza főpanel cserével (ez egy laikusnak is komoly problémát sejtet) és újabb 140km-t a szervizig.
A visszakapott készülék rendben működött egyetlen apróságot kivéve: nem működött az FM transmitter, sem időm, sem energiám nem volt, hogy ezért újra elvigyem szervizbe, kérdésemre az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy bármelyik t-mobile szaküzletbe bevíve is kötelesek azt a szerviznek továbbítani. Bevittem a nagykanizsai üzletükbe, ahol a telefont átvették, majd kb. 2 hét elteltével érdeklődésemre jelezték a Nokia ügyfélszolgálaton, hogy a telefon nem érkezett meg hozzájuk, ezért elmentem az említett telefontársaság üzletébe, ahol nem kis felháborodásomra elmondták, hogy a telefon 2 hétig állt a polcon, így elhoztam a T-mobile-tól.Legközelebb Nokia szerviz közelében csak pesti utam során kerültem ahol a telefont annak rendje-módja szerint le is adtam. Egy héttel később jelezték, hogy a telefonban oxidáció jelei mutatkoznak, nem áll módjukban megcsinálni, illetve a garancia is elveszik, azonban lehet kérni 2. szakvéleményt az ügyben, amit én ki is használtam, bár nyilvánvaló volt mi lesz az eredménye, illetve kértem árajánlatot, hogy garancián kívül mennyiért csinálnák meg: újabb egy hét elteltével azt a választ kaptam, hogy hozzávetőleg 18e Ft +ÁFA, de ekkor fenn áll annak a veszélye, hogy a csere alatt megsérül a főpanel, aminek cseréje 78e Ft+ÁFA, illetve garanciát így is-úgyis elbukom.
Összességében: Vettem egy nagy értékű telefont (újonnan 120e Ft) amibe aztán további pénzt és időt fektetve hordoztam szervizbe, majd miután hibásan kaptam vissza készüléket újra időt és pénzt belefektetve eredményül egy hibás készüléket, elvesztett garanciát kaptam, ráadásul fizettem egy oyaln termékért ami ideje nagy részében vagy szervizben, vagy úton a szerviz felé volt. Kérdem én mit tehet az elkeseredett vásárló ilyen esetben, hiszen nem áll módomban bizonyítani, hogy a telefont nem nálam érte vízkár (a szerviz szerint az oxidációs nyomok erre utalnak)? Illetve egyetlen bizonyítékként azt tudnám felmutatni, hogy az fm transmitteres problémával viszonylag korán kapcsolatba léptem az ügyfélszolgálattal, amennyiben a beszélgetés rögzítésre került.
Ezt a levelet juttattam el többször még tavaly a fogyasztóvédelemnek, ahol aztán nem is reagáltak rá. Innen szeretném megköszönni az ő lelkiismeretes munkájukat és segítőkészségüket. Egyébként a nevezett telefont azóta el is lopták.
Az utolsó 100 komment: