A freemail 90 nap inaktivitás után törli a júzerek postafiókját, a lenti panasz szerint viszont most 61 nap után tette meg mindezt. A felhasználó elsiratta az eltűnt leveleit de türelmes volt, beérte volna egy bocsánatkéréssel is, ha legalább szóba állnak vele. De arra január óta hiába vár.
A problémám a következő. Van jópár mélcímem, különböző helyeken, különböző célokra. Azt hiszem ez másokkal is megesik. Ezek közt van például vipmail, prímpostás, citromail és persze freemailes. A postafiókokat többé-kevésbé rendszeresen látogatom, ebben egy jelszótároló program segít úgy, hogy az ott tárolt adatok alapján (egy katt) megnyitja a böngészőben a levelezőt (másik katt) bemásolja a bejelentkező nevet és (harmadik katt) a jelszót is a megfelelő mezőbe. Ez egyfajta rituálé és persze segítség is.
Január második hetében azonban az történt, hogy amikor a sorban az egyik freemailes címhez értem, meglepetésemre (nagyjából) az alábbi üzenet várt: Az ön postafiókját január 9-én megszüntettük mert túllépte az inaktivitási határt, azonban most újra aktiváltuk.
Mekkora volt a meglepetés, amikor a MÁSODIK freemailes postafiókomnál UGYANEZ az üzenet várt!
Az inaktivitási idő a freemailnél 90 nap. A probléma az, hogy a SAJÁT nyilvántartásom szerint a postafiókjaimat hatvanvalahány nappal azelőtt NOVEMBERBEN meglátogattam. Erre van bizonyíték is, mivel számos levelező belépéskor KÖZLI az utolsó belépés dátumát és IP címet is (a freemail nem!).
Ez a dolog annyira meglepett, hogy rákérdeztem a freemailnél, mégis nem lehetett-e valamilyen gikszer. Nagyon hosszú ideig SEMMILYEN választ nem kaptam. A sokadik alkalommal kaptam egy rutinszöveget, miszerint az inaktív postafiókok 90 nap után törlődnek. ERRE visszaírtam, hogy ez rendben is lenne, de nekem a saját bizonyítékaim alapján a 61.napon törlődött két fiókom is. Amikor ezt próbáltam ecsetelni, újra a rutinszövegű választ kaptam, gondolom valami egysejtű bottól, miszerint a postafiókok 90 napi inaktivitás után törlődnek.
Adva volt nekem tehát egy ABC lista alapján feldolgozott postafiók ellenőrzés, ahol A-tól Z-ig minden rendben volt. Amelyik kiírta, attól megtudhattam hogy 2009 november X-edikén jártam ott utoljára. November X és a freemailes megszüntetés között -- minő véletlen -- éppen 61 nap telt el!
Teljességgel kizárt, hogy a listában KIZÁRÓLAG a freemailes fiókokat felejtettem volna el meglátogatni, mivel ezek nem egymás után következnek a sorban, tehát direkt hülyének kellett volna lennem, hogy éppen őket hagyjam ki. A másik, hogy a novemberi látogatásokat megelőzően is kb. 60 nappal néztem meg az összeset, ami azt jelentette volna, hogy ha KIHAGYOM a freemailt, azoknak nem január 9-én, hanem valamikor már decemberben (!) kellett volna törlődniük.
Hogy biztos legyek benne, megkértem a freemail admint, adja már meg a postafiókom tavalyi meglátogatási adatait, amelyet ők nyilván törvényileg jó pár évre visszamenően rögzítenek. Ebből kiderülhetett volna a számomra, hogy a freemailesek állítólagos 90 napos határidejét MEGELŐZŐEN (tehát 2009. júni-júli-aug...) mégis mikor léptem be hozzájuk. Ebből azért egyet, s mást megtudhattam volna, mivel alkalmam nyílna a többi postafiók meglátogatási adataival összevetni.
Például úgy, hogy szerintem a fiókokat A-tól Z-ig november előtt szeptemberben is megnéztem. Ha ezek közt szerepelne a freemail is, el lehetne gondolkodnom, miért néztem meg CSAK ezt a kettőt októberben, ellenben novemberben, mikor a többit csekkoltam, őket miért nem.
Milyen érdekes, hogy a freemailtól nem kapok erre választ, de még azt sem, hogy az adatot nekem (a postafiók használójának) nem adják ki. Hallgatnak, mint sz...r a fűben!
Az utóbbi hetekben KISMILLIÓ freemailes probléma volt, ezt bizonyára minden használója tudja. Az új felületen rendszeresek voltak az akadozások, belépési problémák. Volt úgy hogy csatolmányt nem tudtam feltölteni (sikertelen, sikertelen!), máskor levelet nem tudtam elküldeni (sikertelen, sikertelen!) piszkozatot elmenteni (már el van mentve, írták, nem viccccc!). Rendszeresen beírták a válaszleveleimbe az előzményt, holott ez nálam KI VAN kapcsolva. Volt úgy, hogy a levél elküldésekor kiírták: Nem küldjük el MERT már el lett küldve (ez sem viccccc!) és hasonlók.
A Gépházban folyamatosan hibákról és azok kijavításáról lehet olvasni. Számtalanszor szerepelt, hogy az új helyett lépjünk be a régi felületre, satöbbi. Ezek közé simán befér egy kis gikszer a 90 nap körül, évváltás miatti hibás számolás, elaudt az admin, meghülyült a szerver, akármi. Éppen ezért nem tudom, miért sunnyognak? Én nem akarom őket perelni az elveszett leveleim miatt! Azt szeretném, ha KIDERÜLNE a hiba és ez többé nem fordulna elő.
A levelem dátumából is látszik, elég sokat vártam arra, hogy a problémát VELÜK rendezzem. Úgy tűnik, erre nem hajlandók.
Innen üzenem tehát az elfoglalt freemail supportosoknak és admineknek, a SZAR nem akkor baj amikor előkerül, hanem amikor TÚLFOLYIK a bilin. Én igyekeztem közreműködni, hogy a kula a biliben maradjon. Nem rajtam múlt! Talán a Homár nyilvánossága felráz benneteket!
Utóirat:
Amennyiben másoknak is van ilyen gyanújuk, hogy postafiókjukat 90 nap előtt inaktiválta a freemail, az én levelem alapján biztosra vehetik, hogy ez náluk is így történt.
Az utolsó 100 komment: