Tékozló Homár

A magyar kábeltévétörténet legpechesebb házaspárja

2010.03.25. 00:47 | szily | komment

Ez olyan gyönyörű, mintha a Homár kedvéért találták volna ki. Olvasóinkat, egy debreceni családot egyszerre, egy időben a következő figyelmességekkel halmozta el kábelszolgáltatójuk, a Digi Kft:

- minden értesítés nélkül kikötötték a rendben befizetett internetet és tévét, majd amikor erre egy héttel később fény derült, nem voltak hajlandók kártérítést nyújtani

- elkezdték küldözgetni nekik egy vadidegen ember számláit, aki az ő lakcímüket megadva kötött szerződést

- beszóltak nekik, hogy "nem fizetnek a netért", miközben olvasónk egy évre előre kifizette a netet a munkahelyi, fizetésen kívüli juttatásából. Sőt kiküldtek egy havi számlát is az előre kifizetett szolgáltatásról.

Olvasónk örülhet, hogy nem mentek ki a lakására, és ott nem csavarták meg jó alaposan az orrát a Digi ügyfélszolgálatosai. Minden határon túlmenő bénázás alant:


Szeretném mellékelni azt a panaszlevelet, mellyel férjem november óta immáron sokadszor látogatja meg a Digi Kft. debreceni, Füredi úti irodáját.
Dióhéjban: fizessünk először is egy olyan szolgáltatásért, amit ők minden előzetes bejelentés nélkül, rendezett számlák mellett kikötnek. Fizessünk egy olyan ember helyett, akitől semmilyen iratot nem kértek, mikor a mi lakcímünket adta meg számlázási címnek. És fizessünk havi szinten is egy olyan szolgáltatásért, amit Cafeteria juttatásból a férjem egy évre előre rendezett. Miközben "0 Ft-os" tételként szerepeltetik a számlán és telefonos és személyes ügyfélszolgálati munkatárs is az arcunkba vágja, hogy "maga nem is fizet a netért".
Üdvözlettel
Dr. X.-né Dr. Y. Éva
Debrecen


Dr. X András

Szerződésszám: zzzzzz

Digi Kft.

Debreceni Ügyfélszolgálati Iroda részére
 

Tárgy: Panaszlevelünkre írásbeli választ kérünk!

Tisztelt Digi Kft.,

Panaszlevelünkkel azt szeretnénk elérni, hogy sorozatos, telefonon, illetve személyesen (általam, illetve feleségem által) jelzett panaszainkra végre érdemi, írásbeli választ kapjunk. Felháborítónak tartom, hogy 2009 novembere óta több problémát is jeleztünk önök felé, és egyikre sem kaptunk számunkra megfelelő választ.

1. 2009. november 4-én este telefonos ügyfélszolgálatukon jelentettük be, hogy sem internet, sem kábeltv szolgáltatásunkat nem tudjuk használni. Annak ellenére, hogy másnapi megoldást ígértek, hat napig szolgáltatás nélkül maradtunk, többszöri telefonálás után küldték ki a szerelőket, akik megállapították, hogy a földszinti elosztó szekrényben egyszerűen ki voltunk kötve. Ezt a munkalapon fel is tüntették a hiba okaként. Mivel pontosan fizető ügyfelek vagyunk, ezért az elmaradt szolgáltatásért kártérítést kértünk, mely levelet november 12-én át is vettek a debreceni, Füredi úti irodában. Erre semmilyen írásbeli választ eddig nem kaptunk, csak telefonos ígérgetést, illetve több órás várakozás után „jöjjön vissza holnap” jótanácsot.

2. Ezzel párhuzamosan, számlákat kezdtünk kapni, Tóth András (szerződésszám: 240479) névre, a mi címünkre (Borbíró tér 8. 14./108.). Ezek a számlák elmaradt befizetéseket tartalmaztak, egy olyan szolgáltatásért, melyet nem vettünk igénybe, egy olyan szerződéssel, melyet nem mi kötöttünk, de a mi címünket tartalmazza. Újabb személyes ügyfélszolgálati látogatásomkor ezt jeleztem, és érdeklődésemre, hogyan fordulhat elő, hogy lakcímkártya vagy bármilyen igazoló dokumentum nélkül valaki a mi címünket adja meg és Önök ezt befogadják, vállvonogatás volt a válasz, és az, hogy „egy másik kolléga hibázott”. Szeretném leszögezni, hogy én nem „munkatársaikkal”, hanem a Digi Kft-vel vagyok szerződéses viszonyban és ezt az egymásra mutogatást nem tartom kielégítő válasznak.

3. Telefonos és személyes ügyfélszolgálatuk többször is használta már azt a kifejezést, hogy „Önök nem fizetnek az internetért” (pl. a kártérítési igény benyújtásakor). Szeretném leszögezni, hogy igenis fizetünk. A TEVA Gyógyszergyár Zrt. Cafeteria rendszerén keresztül, fizetésen kívüli juttatásom jelentős részét felhasználva, egy évre előre kifizettem a BASENET csomagot. Az, hogy önök ezt 0 Ft-os tételként adminisztrálják a havi számlában, nem jelenti azt, hogy én ezért a szolgáltatásért ne fizettem volna. Mindezek után különösen felháborított, hogy 2010. március 19-én egy olyan számlát kaptam postán (2010/674166), mely kiszámlázva tartalmazta a BASENET szolgáltatást 3500 Ft bruttó havi összegként, melyet, még egyszer hangsúlyozom, egy összegben, egy évre, előre kiegyenlítettem, a TEVA Gyógyszergyár Zrt. Cafeteria rendszerén keresztül. Telefonon ezt a hibájukat is bejelentette a feleségem, ahol visszahívást ígértek március 22-ére, ami a mai napig (március 25.) nem történt meg.

Figyelembe véve, hogy eddig panaszainkra és kártérítési igénybejelentésünkre érdemi választ nem kaptunk, levelem másolatát a Vásárlók Könyvébe fogom csatolni, valamint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és az Index internetes fogyasztóvédelmi rovatához, a Tékozló Homárhoz is eljuttatom.

Tisztelettel

Dr. X András

Debrecen, 2010. március 24.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öreg Sam 2010.03.25. 06:23:05

@Énbagoly:
Amennyire én tudom,ez nem magyar kifejezés,és összefoglaló elnevezése minden fizetésen felüli juttatásnak.
Ez lehet akár könyvvásárlási utalvány,vagy bármi más,ami nem kaja.
A lényege abban van,hogy adózni ugyan kell utána a munkáltatónak,de az öszes többi járulékot nem kell fizetnie.

Énbagoly 2010.03.25. 06:25:14

@Öreg Sam: Igazad van, de ezt én is tudtam. :)
Viszont @Megdobbent: érdekesen értelmezte, amikor a cafeteriából, csak a kávéra tudott gondolni. :) És úgy látszik az éjszaka közepén neki ilyen a humora. :)

Félre Beszélő 2010.03.25. 06:29:21

@Dariengo: Az nem a panaszos címe, hanem azé, aki a szerződést kötötte... :-)

Félre Beszélő 2010.03.25. 06:30:56

Szerintem a panaszos írjon levelet a másik mukinak, hogy ne mááá - a nevét és a címét már úgy is tudja!

Csak halkan jegyzem meg 2010.03.25. 06:40:16

Végig sem érdemes olvasni, a Digi TV a kábelszolgáltatók Centrum parkolási Kft-je. Milyen szolgáltató az, aki az albérletbe szolgáltatást kérő albérlőtől azt kéri, hogy a lakás tulajdonosa kössön vele készfizető kezesi(!!!) szerződést?!
mocsok eljárás

esef 2010.03.25. 07:00:23

Dr.X-né Dr.Y. Szép. Gondolom valami okostojások. Dr.X miért nem megy be ordítani és asztalt verni a helyi ügyfélszolgálatra? Most pont joggal tehetné...

longlife · http://testepitescsakitt.blog.hu 2010.03.25. 07:01:06

a postból szerintem vegyétek ki a szerződésszámot meg a pontos lakcímet mert vissza lehet élni vele!

madame_ambrascet 2010.03.25. 07:01:50

@tony zionist: A helyedben megnézném, nincs-e túl sok vegyszer a reggeli kakaómban.

madame_ambrascet 2010.03.25. 07:04:47

@Peti817172M: Bejelentkezéshez vagy tulajdoni lap kell, vagy lakásbérleti szerződés. Egyértelműen a Digi szúrta el a dolgokat.

Drága Posztíró! Ha úgysem válaszolnak, a kiküldött számlákra nyugodtan fütyülhettek, elvégre nem veletek kötötték, nincs miért betartanotok.
Volt egy albérlőm még évekkel ezelőtt, aki, miután kiköltözött, kedvesen elfelejtette lemondani a netszolgáltatást, tehát ugyanúgy jöttek a címemre a számlák, csak az ő nevére. Engem ugyan nem érdekelt, mekkora adósságot sóznak épp a nyakába, közöltem, hogy elköltözött, nem is zaklattak utána tovább.

ier6w7i 2010.03.25. 07:05:02

Nem Fogyasztóvédelem! Nemzeti Hírközlési Hatóság (is)!!! Attól félnek mint a tűztől... Egy ilyen játék könnyen milliókba kerülhet neki.

B@nális coitus 2010.03.25. 07:17:34

Én vettem 15-ért egy szettet, amivel fogok kb 400-500 csatornát ingyen. Azt hiszem Ukrajnából hozzák. A mai csomagárak mellett 3 hónap alatt megtérül az ára és nem kell ganéj Digi és T-Kábel nevű cégekkel baszakodni. A T-Kábel is nagy g.ci!!!!

dr. gernika 2010.03.25. 07:19:45

@ier6w7i: Ebben a pillanatban akartam leírni, csak még frissítettem előtte a kommenteket. :)
Így van, azok kivételesen dolgoznak is, és ha kimennek valahova vizsgálódni, akkor már átvilágítják az egész céget egyúttal. És -valamit- biztos találnak.

Gempacsöki Boborján · http://hot-spot.blog.hu/ 2010.03.25. 07:20:08

@Csak halkan jegyzem meg: Tőlem mint főbérlő kérte a a szolgáltató a beleegyezésemet letanúzva ahhoz,hogy az albérlő beköttethesse az internetet a saját nevére de az én címemmel.

juhaszvik 2010.03.25. 07:34:08

tegnap kötötték be nálam a digit.

csak úgy süvít a net :)
mondjuk a tv szolgáltatás a t-home iptv-je után komoly visszalépés...

Öreg Sam 2010.03.25. 07:36:28

@Énbagoly:
Jaja..
Hajnalban én is morcos vagyok :)

bobbob 2010.03.25. 07:54:00

Igen, NHH azonnal. Én 2 hónapig hadakoztam a FiberNet-el telefonon, személyesen. Kijöttek megjavult, elmentek elromlott, ezt játszottuk egy ideig.
Majd jött az NHH megemlítése, ebédidőben 45 perc alatt kiértek, megjavult véglegesen. De mivel nem szeretnék ilyen szolgáltató ügyfele lenni, lemondtam pár nap múlva. Amiért megint csak telefonálgatnom kellett, mivel nem kötötték ki, de számlát küldtek. (Megnyugtattak, hogy "nem muszáj befizetni") Ismét fenyegetőzés, NHH, 70 perc múlva kikötötték.

A varázsszó telekommunikációs szolgáltatók esetén: NHH !!!

Koldun 2010.03.25. 07:54:46

Levélből a címet meg számot vegyétek már ki...

odanézz 2010.03.25. 07:55:53

jajj de hosszú...
akkor ez már a hétvégi?

csillafuck (törölt) · http://csillafuck.blog.hu/ 2010.03.25. 07:57:14

@madame_ambrascet: én is ezt tapasztaltam, bár én a villanyszámlával - nem válaszolnak a panaszokra, ha ők tartoznak mert túlfizetés van, akkor nem szólnak, de ha én, akkor azonnal fenyegetnek, hogy 7 napon belül, különben kikapcsolják és per meg minden

akos147 2010.03.25. 08:03:59

Mivel benne maradt a posztban a Kedves Ügyfél elérhetősége, most bemegyek a Digihez és kötök a nevükre bemondásra néhány szerződést...

muhi 2010.03.25. 08:04:56

@esef: Hát pont ezt csinálta, csak elhajtották.

Egyéves Önkéntes 2010.03.25. 08:12:29

Mennyi annak a valószínűsége, hogy egy X nevű ember pont egy ugyanilyen érdekes Y nevű nőt vegyen el feleségül?
lehet az volt a célja, hogy egyel előrébb kerüljön a névsorban?

buvarpocok 2010.03.25. 08:13:48

Én pont a héten intéztem névátírásokat és igen, még személyi igazolványt se kellett odaadnom senkinek. Nyugodtan mondhattam volna Kovács Pirikét is, a kutya nem kérdezte volna meg, hogy tényleg így hívnak-e :D
Azé vicces, mert én felpakoltam minden irattal, hogy majd jól leellenőriznek...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.03.25. 08:18:21

Szily!
Az úr nevét, címét valamint a cégéét légyszi töröld, mert szét fogják szedni a kedves posztolók !

Alsó hangon fogyasztóvédelem (nem fognak csinálni semmit)
másodsorban ma az a modern, ha csinálsz egy blogot, hogy hogyan szivattak és mivel, mekkora a kásod
legvégül ugyanezt egy ajánlott küldeményben a 6 nap kiesésre az éves befizetett összeg 6/365 része. Magánszemélyként többet nem várhatsz, max egy Digi Debrecen feliratú bögrét.

Egy hét elteltével fizetési meghagyás, további egy hét múlva csődeljárás kezdeményezése. Ez némi utánajárásba kerül, de megéri, hiszen egész évre ki van fizetve az díj, többet biztosan nem fognak packázni!

Tipp: feleséged küldje a levelet a nevedben, hátha jogászdoktornak hiszik

Herlock Sholmes 2010.03.25. 08:29:32

A történet szép, csak azt nem értem, mi érdeke fűződik valakinek a hamis címre történő szerződéskötéshez.
Az adott címen a szlgáltatást úgy se tudja igénybevenni.
Hacsak nem kibaszásból csinálta.

Gabi33 2010.03.25. 08:29:36

Ettől sokkal durvább történetünk van a T-commal kapcsolatban (ahol arról győzködték a programozó férjemet, hogy bekötötték a netet, csak mi nem értünk hozzá és nem nem tudtjuk haszálni, ezért hisszük, hogy nincs bekötve), a DIGI-ről annyit tudok, hogy másfél éve felmondtuk, mert nem tudták kicserélni az elromlott készüléket, és nem voltunk hajlandóak fizetni a nem működő digiért. Azóta is időről időre kapunk valami, pl. felszólítást, hogy fizessük ki a kszülék árát, mert nem vittük vissza...

staropramen 2010.03.25. 08:29:47

tony zionist 2010.03.25. 02:05:07

Sztrovacsekek!
Ide már minden idiótát beengednek?

igazi hős 2010.03.25. 08:33:15

@madame_ambrascet: Épp az a baja, hogy nincs. A kis kék pirula drága (pedig nem is a Teva gyártja), anélkül meg ennyire futja neki...

lepojka 2010.03.25. 08:38:18

A kafeteriaával nem lenne semmi gond mint fizető eszköz,ha a bármely szolgáltatás ma Magyarországon nem működne gyalázatosan.A digi tv még fiatal, de gyorsan elsajátította a rendszer hibáit.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.25. 08:48:29

Nem is lehet sikeres ember, aki a Borbíró téren lakik (4032 Debrecen)...

mortalwombat 2010.03.25. 08:54:55

A jelenlegi lakcímünkre folyamatosan érkezik digis számlalevél, meg egyéb digis küldemény egy általam ismeretlen személy részére (a lakcím stimmel, emelet ajtó stimmel). Tehát: nem egyedi eset a lakcím elb@szása a diginél.
Nekem annyival könnyebb a helyzetem, hogy semilyen szolgáltatásom nincs a diginél, tehát felőlem azt köt ki, amit akar, ezek a levelek egy fintor kíséretében a kukában kötnek ki olvasatlanul.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.25. 08:57:43

@Nigab: Azért jobban is kibaszhatnál a rendszerükkel, ha pl. befizetnél 5 Ft-ot...

mortalwombat 2010.03.25. 08:59:39

@Kitalátor feljegyzetei: Majd ha nagyon unatkozom, megfontolom. Amúgy piszok nehéz lehet egy szerződés kötésekor egyrészt az ügyintézőnek hibátlanul leolvasni egy lakcímkártyát, valamint egy ügyfélnek átolvasnia az adatait, mielőtt aláírja azt.

Kulmar 2010.03.25. 08:59:52

lakcím kártyát elméletben nem adhatnának ki nem tulajdonosnak, ill. a tulajdonos engedélye nélkül...

uma 2010.03.25. 09:01:16

@Herlock Sholmes: itt a válasz: előfizettem upc-nél valamilyen kábeltv csomagra, de az üzletkötő elírta a címet (tényleg, véletlenül). A bekötés napján hív a szerelő, hogy hol is vagyok, mert ő ott áll az 53-nál, én meg sehol. Mondom neki 73.
"Ja, akkor jóvan!" - mondja a szerelő, átjön, beköt.
Innentől nem kaptam számlát, de a tv ment.Többször telefonáltam, hogy bocsi srácok, tejelnék: ők rendre leráztak, hogy márpedig a számla ki van küldve. Én rendre elmondtam, hogy NEM 53, hanem 73, értsék már meg, de végül csak az történt, hogy felhívtak: rendezetlen számlatartozásaim miatt felfüggesztik a szolgáltatást. Nabazeg, tv bekapcs és akkor röhögtem föl: vajon melyik szerencsétlen 53-as szám alatti lakónak húzták ki helyettem a kábelét?
Mindenesetre másfél éve ingyen net van nálam. Köszi, UPC, ez rendes tőled.

----
hát ez a rövid sztori arról, hogy miért kell a kamu cím: ha valaki ezt tudatosan csinálja, nem érik utol.

Öreg Sam 2010.03.25. 09:02:49

@Kitalátor feljegyzetei:
A számból vetted ki...:)
Nem 4031?
Nem tudom fejből.

Eric_Cartman 2010.03.25. 09:03:31

@bobbob: A Fibernetet állítja először falhoz a fóradalom. Legalábbis nagyon remélem.

theutat villám 2010.03.25. 09:05:11

A digi mostanában előszeretettel küldözget fizetési felszólításokat, kikapcsolás terhével fenyegetve. Az elmaradások dátumai többnyire az 1990es évek vége és 2000-es évek elején van, fizetési határidőnek pedig 2080 van megadva. Ez nem vicc. És nem tudják megmagyarázni, hogy mi a lófasz ez. Én megtudom: szarban a haza, pénz kell, küldözgessünk leveleket...

staropramen 2010.03.25. 09:13:06

Sztrovacsekek4
Nekem a tányéros Digivel olyan gondom volt, hogy az ajándék 1 havi HBO szolgáltatást is kiszámlázták.Volt pillanat amikor én sem értettem pontosan, hogyan állnak a dolgok, de az idő mindent megoldott.
Mindenesetre némi naivitásra val szolgáltatást egy évre előre kifizetni.
Ehhez minimum 2 doktori címes házaspár szükségeltetik.

staropramen 2010.03.25. 09:15:26

Sztovacsekek!
Hibajegyzék:
4 helyett !
Val- helyesen : vall
Aki talál még hibát , képzelje ide a helyesbítést.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.03.25. 09:28:25

Nekem a Vodával vannak meccseim. Folyton adnak nekem mindenféle plusz "opciókat" (SMS, Internet) a telcsimre, ingyé. Az a trükk, hogy 3 havig kiszámlázzák, de rögtön jóvá is írják. Aztán a 4. hónapban már nem vonják le... Kérdem múltkor, hogymivan. Mondják, le kellett volna mondanom az opciót. (NEM IGAZ, sms-en van tőlük arról, épp ellenkezőleg, meg kell rendelnem...) Nem baj, potom 1100 froncsi, kibírom. Kérdem az ügyintézőt: van itt egy másik ilyen cucc, de ugye azt már nem kell majd lemondani? Nem, mondja, magától elmúlik 3 hónap múlva.

Mondanom se kell: nem múlt el, kiszámlázták. Ez után kicsit már nem voltam olyan kedves, és az ügyintéző fenyegetésemre megígérte, hogy most fizessem be, de becsszóra le lesz vonva a következő számlámról.

Kiváncsi leszek...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.03.25. 09:29:32

Ja: egyik szolgáltatást sem használtam... SMS-t szökőévente egyszer küldök, internetem meg van mááásik. Mindegy...

Mylady 2010.03.25. 09:31:46

Csak én nem értem, miért kellett ennyiszer kihangsúlyozni, hogy a cafeteriából fizették? Az azt jelenti, hogy különleges elbírálást kap? Miért más, ha a cafeterián kersztül fizeti, mintha kp-ben?

Egyébként milyen cafeteria ez? Nálunk ha a cafeteriában internetet választok, az nem feltétlenül azt jelenti, hogy kifizetem egy évre előre, hanem minden hónapban bemutatom a kapott számlát a cégnél és kifizetik (vagy én fizetem és visszautalják az összeget).

Montezuma 2010.03.25. 10:05:25

@Mylady:

"Egyébként milyen cafeteria ez? "

Hogy, hogy milyen? Ugyan olyan mint bármelyik. Mint pl a tiéd. Csak ő egyben fizette ki egy évre előre a netszolgáltatást. És így nem havonta mutatja be a számlákat, hanem csak azt az egyet mutatja be.

Yasashi Tanuki 2010.03.25. 10:11:47

Nem dolgozom a Digi-nél, de tapasztalataim szerint a szolgáltatók közül ők a legolcsóbbak és a legkorrektebbek. Hol tud valaki előfizetni átlag havi 5 ezerért netre, telefonra és 60 csatornás kábeltévére? Valószínűleg az történhetett, hogy a kedvező ajánlatok miatt felduzzadt az ügyfélkör és ilyenkor vannak anomáliák amíg be nem áll a rendszer. Ez a tulajdoni lap valami új dolog lehet, tavaly még nem kérték.
A készfizető kezesség és más óvintézkedésekre azért lehet szükség mert feltűnően sok putri, lerobbant bérház falán van Digis antenna.
www.flickr.com/photos/micul_alex/432619177/

MosoMasa 2010.03.25. 10:20:35

@Mylady: Ahány ház, annyi szokás - erre még nem gondoltál?

Herlock Sholmes 2010.03.25. 10:22:11

@uma: Én milyen kibaszott jóhiszemű vagyok :-)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.03.25. 10:26:13

Lakcímkártyához semmi nem kell. Bemondásra megy.

felka 2010.03.25. 10:27:11

új házban lakunk,
jött is a digi-s ügynök mindenkihez.most akciósan net-tv-telefon 3000ért.
a srácok 1 napot szarakodtak a bekötéssel (külsősök), de telefon nem volt.mondták még kintre be kell kötni valami eszközt.ja már ott van. további 1 hét nincs vonal.hivogatjuk őket...végre kijön egy fazon,megpiszkálja, lett vonal.
kérdezzük, mi volt a gond?...hát az titok.
mindenfelé zsinorokban botladozunk, mert csak az ajtónál van egy kis dobozka, az összes zsinor abból jön-megy.máshová, sem a netet, sem a telefont nem lehet bedugni.felajánlották a wifit, itt rendesek voltak, mert figyelmeztettek, hogy nem lesz túl jó a vétel.
ma becsengetett a szomszéd nő, hogy valóban, náluk nincs is vétel..
már fontolgatjuk hogy felmondjuk a szerződést, de tudom mind egykutya.

labi 2010.03.25. 10:41:54

@theutat villám: "Az elmaradások dátumai többnyire az 1990es évek vége és 2000-es évek elején van, fizetési határidőnek pedig 2080 van megadva."

No, hát ha 2080-ban - azaz 105 - éves koromban eljön a fizetési határidő, akkor majd kérek egy részletfizetési kedvezményt. :)

Anyád barátja 2010.03.25. 10:43:17

Volt már,hogy kábeltévét csak őstermelőtől?
Internetet meg ALDI-ból!

NTonee 2010.03.25. 10:53:51

Pontosan az ilyenek miatt mondtam le én is a szerződésemet. Inkább fizetek többet, meg írok alá hűségnyilatkozatot, de legyen minőségi szolgáltatás és normális ügyintézés. Én a Diginek küldött kb. 30 levelemből talán egyre, vagy kettőre kaptam választ. Undorító cég, ami látszik a dolgozóikon is.

Montezuma 2010.03.25. 11:08:08

@NTonee:

A digi undorító?
Látszik, hogy nem volt még dolgod fibernettel...

NTonee 2010.03.25. 11:15:51

@Montezuma: jupíszínél, magentánál, óVodánál, diginél, dunawebnél volt netem. Fibernetnél tényleg nem. A felsoroltak közül volt a legundorítóbb a digi. Mindig van rosszabb. :( Az aktuális szolgáltatómnál egyelőre nincs gond, kopp-kopp.

Montezuma 2010.03.25. 11:21:35

@NTonee:

Akkor szerencséd van. Eddig sikeresen elkerülted a legundorítóbb, legaljasabb netszolgáltatót :)

ne most 2010.03.25. 11:23:02

@Montezuma: Fibernethez visszavittem a set top boxot eredeti dobozába visszacsomagolva, mert lemondtam a digitális tv-t, de azt mondták nem ok, mert nem adtam le az elemet, ami a távirányítójában volt.

2010.03.25. 11:27:41

Pedig már azt hittem a Té-nél nincs szarabb távközlési szolgáltató, ezek szerint a Digi azt is alulmúlja?
Hálistennek, Invitelnél vagyok, "tévét" ugyan nem szolgáltat, de a nettel eddig SEMMI baj nem volt. Bár kicsit drága. De azt mondom, legyen drágább ugyan, de KORREKT!

NTonee 2010.03.25. 11:32:13

@Selkath: Van tv is az Invitelnél! Mifelénk legalábbis elérhető.

Chaby 2010.03.25. 11:38:10

@Yasashi Tanuki: ez a kép nem kunszt :) A munkahelyem közelében van egy putritelep. Ajtó-ablak nincs sehol, de 21! tányérantenna van fent. És az ott lakók egészének összesen is kb 21 az IQ-ja.
Biztos a Mouniika sót nézik ezerrel.

ne most 2010.03.25. 11:43:28

@Montezuma:

Én: Mikor jár le a hűségnyilatkozatom az internetre?
Fibernet: 2011 március 20-án
Én: Az hogy lehet? Én nem rendeltem újat.
Fibernet: Biztos valami automatikus hosszabítás.
Én: Megfelel, ha FAX-ot küldök, amiben lemondom a szolgáltatást

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.25. 11:47:11

A Digi rendes cég. Ezt a konkurrencia terjeszti.

A_blogger 2010.03.25. 11:50:15

Szerintem a következő miatt kapja idegen ember számláit Dr. X András.
Nálunk amikor elindult a Digi szolgáltatása, boldog-boldogtalan digis üzletkötő lett. Ők jutalékért dolgoztak. Talán valamelyik úgy akart plusz részesedést kapni, hogy fals nevet és fals címet írt az adatlapra. Azt leadta a központba, megkapta érte a jutalékát. Csak abban hibázott, hogy a cím valós volt...

raklap 2010.03.25. 12:04:42

digi-nél tavaly szeptemberbe kitöltöttem egy online megrendelőt ... kiirta hogy maj hívnak ... mai napig várom a hívásukat

moli 2010.03.25. 12:09:05

@Dr(muaha) X Andras: """Ezzel párhuzamosan, számlákat kezdtünk kapni, Tóth András (szerződésszám: 240479) névre, a mi címünkre (Borbíró tér 8. 14./108.). Ezek a számlák elmaradt befizetéseket tartalmaztak"""

felbontottad mas levelet?!

Mylady 2010.03.25. 12:18:07

@Montezuma: @MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!:
Nem kötözködésnek szántam. Csak nem értem, miért ennyire lényeges info az, hogy cafeterián keresztül fizette. Azt hittem, ez valami speckó folyamat, ami miatt ezt ennyire emlegetni kell.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.03.25. 12:35:31

Jó gecik ezek is :\ Én most váltottam kábelszolgáltatót, Ők nagyon korrektek szerencsére.

ezekgecik.blog.hu/2010/03/25/geci_pia_kiss_erno_for_prezident

Öreg Sam 2010.03.25. 12:52:41

@Tomi from Space:
Köpködjetek le,de én meg vagyok elégedve a Digi kábeles szolgáltatásával.
UPC-ről váltottam mindenféle hűség neélkül,azóta semmi gondom.A TV-csomagjaik undoritóak,de én keveset TV-zek,ha nagynéha,akkor is a netről.
DR/DR házaspártól pár háznyira :))

pPanni 2010.03.25. 13:03:05

@madame_ambrascet: Bejelentkezéshez pl. Bp II. kerületében csak a tulajdonos aláírása kell. Az önkormányzat meg nem biztos, hogy leellenőrzi, hogy tényleg a tulaj írt-e alá, vagy bárki más.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2010.03.25. 13:03:46

Emberek és számítógépes rendszerek sosem tökéletesek.

tuono 2010.03.25. 13:08:42

Digi Kft.=napalmot nekik
Nekem volt szerencsém elkerülni őket. Tavaly JANUÁRban rendeltem meg tőlük a parabola szolgáltatást, mert akkor még nem volt kábel lehetőség nálunk. 4 héten belüli bekötést ígértek. Nem történt meg többszöri érdeklődésem ellenére sem.
Majd NOVEMBERBEN egy nap háromszor is hívtak, mindháromszor beszéltem is velük, hogy nem tartok már igényt a szolgáltatásukra és töröljenek a nyílvántartásukból. Ez az én kis szerencsés történetem Digiékkel.
Ügyfélbarátság Rulz!

vernarancs 2010.03.25. 13:08:49

Kosa Lajost kell hivni az ugyben.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.25. 13:48:50

Ha megnő egy cég, attól megkurválódik?

BGYCS 2010.03.25. 13:53:42

Digi Kft. Előfizetni nem gond emberek, mert be sem kell menni. Én a neten kitöltöttem egy űrlapot, ők kiküldték a szerződést és miután azt aláirtam, visszaküldtem, beindult a net. Hát ezért lehet bármi kamu cimet beirni számlázási cimként. A levelezési cim lehet más.
Lemondani már korántsem egyszerű. Sem telefonon, sem interneten, sehogyse lehet lemondani, csak személyesen de csak úgy, hogy viszed pl. az adásvételit hogy eladtad a lakást és már nem kell a net. Az iroda persze mindig kint van a redvában, pl. ha Budapesten laksz akkor lehetőleg a kerület másik végén vagy másik kerület egyik távoli zugában ahol egyetlen ötvenéves Manyika ül egy irodában, aki egy ujjal nyomogatja a billentyűket...

Gúl 2010.03.25. 13:58:03

@atpijkamo: Meg, az ügyfelek miatt.

kaf0621 2010.03.25. 14:20:24

Digi "tányéros tv" szolgáltatás dióhéjban:
2008. november elején jelzem a Digi felé társbeltéri igényemet. Az első hat hétben nem türelmetlenkedtem, kivártam az erre adott határidőt. Hat hét után heti rendszerességgel hívogattam az ügyfélszolgálatot, hogy hol a második beltérim, használni szeretném.
Sokáig semmitmondó válaszok.
2009. március végén (közel öt hónap várakozás után) szabályos szerződésbontás, váltás UPC-re.
Csattanó:
2009. április végén jön a telefon az egyik DIGI szerelőtől (már egy hónapja nem voltam az ügyfelük), hogy jönne telepíteni a második beltérit.
Majdnem fél évet várni egy társbeltérire???

rendszerhiba 2010.03.25. 14:29:21

APEH a 0-ás számlák miatt!!!! Áfa csalás miatt!!!

jó nagy elbaltázás, attól még a rendes összeget rá kell írni, max. ráírni hogy teljesítést nem igényel. oszt ennyi.
Mennyi áfát csalhatott így el a kedves szolgáltató????

BéLóg 2010.03.25. 14:51:49

@Mylady: Nem hangsúlyozta, SZIMPLÁN megírta mert ez a tény. Sőt az is, hogy neki éves fizetéssel történt a számla kiegyenlítése, ennyiből is lényeges a cafeteria, hiszen általában az emberek kevéssé fizetnek előre egy évre.

vizesnyolcas 2010.03.25. 16:09:07

Ebben az ágazatban sokkal vadabb ügyekis vannak. Egy ma is tartó történet 2008-ban kezdődött, amikor a T-Online az adatrögzítő nagységrendekkel kisebb összeget rögzített a nyilvántartásba, mint amit a barátom a csekkes feladóvevénnyel igazoltan ténylegesen befizetett.
Barátom megkapta fizetési felszólítást a virtuális különbözetről és a késedelmi kamatról. Ő feladóvevénnyel igazolta a befizetést. T-Online részéről elismerték a könyvelési hibát, ígérték javítják a nyilvántartást. Barátom elégedett.
2. felvonás:
A szolgáltató (valamely nyilvántartásában a több közül) mégsem törölte a tartozást, és azt eladta egy faktoring cégnek, amely nyomban levelekben, sms-ekben és telenfonhívásokban kezdte zaklatni barátomat. Az egyszer már semmisnek bizonyult tartozás náluk a szolgáltatónál kreált összegnek már a másfélszeresére rúgott. Sokfordulós herce-hurca után a pénzbehajtónál nagy nehezen felfogták, hogy a szolgáltató egy virtuális követelést adott el nekik jó pénzért.
3. felvonás:
A faktoring cég agytrösztje egy profintorientált vállalkozáshoz méltóan a veszteség minimalizálásának kérdését vette napirendre. És ekkor zseniális ötletük támadt: a követelést el kell adni egy másik faktoring cégnek. Miután a barátom a fizetési felszólításokat (levél és sms-ek) ettől a cégtől is megkapta, már egyáltalán nem osztja azt az elterjedt vélekedést, miszerint minden tragédia csak kétszer történik meg, de másodszorra komédia változatban: Ugyanis
a/ az összeg újabb másfélszeres szorzó alkalmazásával növekedett;
b/ a behajtót nem érdekli, hogy a tartozás hogyan keletkezett, ha a barátomnak vitás ügye van a szolgáltatóval, intézze el azzal;
c/ a szolgáltatónál, ahol egyszer már elismerték a könyvelési hibát, azzal hárítják el az ügyfél panaszát, hogy náluk már semmilyen dokumentum nincs, mindent átadtak a követelést megvásárló cégnek.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.03.25. 16:15:31

@vizesnyolcas: "b/ a behajtót nem érdekli, hogy a tartozás hogyan keletkezett," Valóban, ha behajtóhoz került az ügy, akkor már túl van a bírósági szakaszon, és jogerőre emelkedett, semmi köze a korábbi dolgokhoz. Csak az a dolga, hogy behajtsa, amit a bíróság megítélt. Talán inkább a követeléskezelőre gondoltál.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.03.25. 17:15:26

@Öreg Sam: Nem, az újkerti posta körzete 4032, ott van a posta a vonatkozó 14 emeletesek és a 10 emeletesek között a Cívis utcán. Ami van vagy 20-30 méter hosszú és vagy másfél kilométer széles...

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.03.25. 17:51:18

upc-nél jó szerződést kötni, de csak a területi képviselőknél :))

kijött egy 60 éves fószer, hogy kössünk szerződést, hát nosza... kérdezett, válaszoltam ami eszembe jutott, mivel papírt nem kért semmit :DD

a telepítési címen kívül 1 betű se stimmel a szerződésben! :)) mit ide személyi vagy lakcímkártya :DDD

64lander 2010.03.25. 17:59:50

Most akkor hogyhíjják? X András vagy Tóth András?

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.03.25. 18:37:44

digi-dagi-daganat
kergeti a halakat
de a halak ügyesek
digi-dagi elesett

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.25. 18:44:32

csodás...
én a tréhómmal senyvedek itt a műhelyben immár egy hónapja. hol elmegy a net, ha visszajön akkor csak 10M körüli (15ös csomagot fizetek).
tegnap írtam egy panaszt és elzargattam az alábbi címekre:
ugyfelszolgalat@t-home.hu
fogyasztovedelem@pest.b-m.hu
info@nhh.hu
fougyelet@nhh.hu
az utolsótól (NHH) már válaszoltak, ígéretet tettek...
4évvel ezelőtt jóváírták a teljes kiesést, ezt várom most is.
neked is ezt ajánlom Dr X! :)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2010.03.25. 19:19:39

@madame_ambrascet: De az csak a bekötési címhez. Számlázási címnek azt adsz meg, amit akarsz.

EzvagyokEn! 2010.03.25. 22:52:36

Az Nemzeti hirkozlesi hatosag (NHH)-hoz kell fordulni, nem a fogyasztovedokhoz.
Mar csak azert is mert a hirkozlesi torveny szerint a szolgaltatonak az ugy rol es annak allasarol folyamatosan tajekoztatni kell az ugyfelet, es a tajekoztatast bizonyitani kell. A T csoportnal ez mar tobbe-kevesbe mukodik.

Fíldödi Ferenc 2010.03.25. 22:55:42

Dr. X akta. Ezen csak Múldőr és Szkáli segíthet.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.26. 07:42:00

@EzvagyokEn!: végülis valóban onnan kaptam én is a visszajelzést, de -a többi közt- van egy olyan ügyfélszolgálatospárbeszédes felvételem, ahol kérdem, hol tehetek panaszt. az üffélszolgálatos adta a tájékoztatást, hogy az NHH és a fogyasztóvédelem kezeli ezeket az ügyeket.
szerintem nem fáj egy cc oda is. ;)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.03.26. 07:45:36

@Peti817172M: igen? :D
én tavaly október óta angyalföldre kapom a trémobil számláimat, hiába kérem hogy békásra küldjék. minden kibaszott hónapban telefonálok, ha trépont környékén járok, bemegyek. átírják. ÁLLÍTÓLAG.
merthogy a következő szla megintcsak angyalföldre jön, nem békásra.

Nevleges 2010.03.26. 12:12:23

Annyir akiváncsi lennék ki ügy ott az ügyfélszolgálaton, és hilyen rendszere van a diginek, lehete-e ott bármi adatot megtalálni. Hozzáteszem multokor a voda ügyfélszolgálaton nem adtak el nekem egy telefont mert nem volt nálam eredeti cégkivonat. A telefon 8990 az eredeti cégkivonat 11000 Huf. :) jó mi?

vizesnyolcas 2010.03.26. 13:34:41

@atpijkamo:
Mivel nem volt bírósági szakasz, sem ítélet, akkor valóban követeléskezelőt kellett volna írnom, ahogy mondod.

KolomparVinetu 2010.03.30. 13:13:07

@Selkath: IPTV-je van az Invitelnek is. Más kérdés, hogy olyan kell-e vagy nem.

V. Tibor 2010.05.29. 13:08:06

Dr. X András. De a címét azért kiírja.....
süti beállítások módosítása