Ez olyan gyönyörű, mintha a Homár kedvéért találták volna ki. Olvasóinkat, egy debreceni családot egyszerre, egy időben a következő figyelmességekkel halmozta el kábelszolgáltatójuk, a Digi Kft:
- minden értesítés nélkül kikötötték a rendben befizetett internetet és tévét, majd amikor erre egy héttel később fény derült, nem voltak hajlandók kártérítést nyújtani
- elkezdték küldözgetni nekik egy vadidegen ember számláit, aki az ő lakcímüket megadva kötött szerződést
- beszóltak nekik, hogy "nem fizetnek a netért", miközben olvasónk egy évre előre kifizette a netet a munkahelyi, fizetésen kívüli juttatásából. Sőt kiküldtek egy havi számlát is az előre kifizetett szolgáltatásról.
Olvasónk örülhet, hogy nem mentek ki a lakására, és ott nem csavarták meg jó alaposan az orrát a Digi ügyfélszolgálatosai. Minden határon túlmenő bénázás alant:
Szeretném mellékelni azt a panaszlevelet, mellyel férjem november óta immáron sokadszor látogatja meg a Digi Kft. debreceni, Füredi úti irodáját.
Dióhéjban: fizessünk először is egy olyan szolgáltatásért, amit ők minden előzetes bejelentés nélkül, rendezett számlák mellett kikötnek. Fizessünk egy olyan ember helyett, akitől semmilyen iratot nem kértek, mikor a mi lakcímünket adta meg számlázási címnek. És fizessünk havi szinten is egy olyan szolgáltatásért, amit Cafeteria juttatásból a férjem egy évre előre rendezett. Miközben "0 Ft-os" tételként szerepeltetik a számlán és telefonos és személyes ügyfélszolgálati munkatárs is az arcunkba vágja, hogy "maga nem is fizet a netért".
Üdvözlettel
Dr. X.-né Dr. Y. Éva
Debrecen
Dr. X András
Szerződésszám: zzzzzz
Digi Kft.
Debreceni Ügyfélszolgálati Iroda részére
Tárgy: Panaszlevelünkre írásbeli választ kérünk!
Tisztelt Digi Kft.,
Panaszlevelünkkel azt szeretnénk elérni, hogy sorozatos, telefonon, illetve személyesen (általam, illetve feleségem által) jelzett panaszainkra végre érdemi, írásbeli választ kapjunk. Felháborítónak tartom, hogy 2009 novembere óta több problémát is jeleztünk önök felé, és egyikre sem kaptunk számunkra megfelelő választ.
1. 2009. november 4-én este telefonos ügyfélszolgálatukon jelentettük be, hogy sem internet, sem kábeltv szolgáltatásunkat nem tudjuk használni. Annak ellenére, hogy másnapi megoldást ígértek, hat napig szolgáltatás nélkül maradtunk, többszöri telefonálás után küldték ki a szerelőket, akik megállapították, hogy a földszinti elosztó szekrényben egyszerűen ki voltunk kötve. Ezt a munkalapon fel is tüntették a hiba okaként. Mivel pontosan fizető ügyfelek vagyunk, ezért az elmaradt szolgáltatásért kártérítést kértünk, mely levelet november 12-én át is vettek a debreceni, Füredi úti irodában. Erre semmilyen írásbeli választ eddig nem kaptunk, csak telefonos ígérgetést, illetve több órás várakozás után „jöjjön vissza holnap” jótanácsot.
2. Ezzel párhuzamosan, számlákat kezdtünk kapni, Tóth András (szerződésszám: 240479) névre, a mi címünkre (Borbíró tér 8. 14./108.). Ezek a számlák elmaradt befizetéseket tartalmaztak, egy olyan szolgáltatásért, melyet nem vettünk igénybe, egy olyan szerződéssel, melyet nem mi kötöttünk, de a mi címünket tartalmazza. Újabb személyes ügyfélszolgálati látogatásomkor ezt jeleztem, és érdeklődésemre, hogyan fordulhat elő, hogy lakcímkártya vagy bármilyen igazoló dokumentum nélkül valaki a mi címünket adja meg és Önök ezt befogadják, vállvonogatás volt a válasz, és az, hogy „egy másik kolléga hibázott”. Szeretném leszögezni, hogy én nem „munkatársaikkal”, hanem a Digi Kft-vel vagyok szerződéses viszonyban és ezt az egymásra mutogatást nem tartom kielégítő válasznak.
3. Telefonos és személyes ügyfélszolgálatuk többször is használta már azt a kifejezést, hogy „Önök nem fizetnek az internetért” (pl. a kártérítési igény benyújtásakor). Szeretném leszögezni, hogy igenis fizetünk. A TEVA Gyógyszergyár Zrt. Cafeteria rendszerén keresztül, fizetésen kívüli juttatásom jelentős részét felhasználva, egy évre előre kifizettem a BASENET csomagot. Az, hogy önök ezt 0 Ft-os tételként adminisztrálják a havi számlában, nem jelenti azt, hogy én ezért a szolgáltatásért ne fizettem volna. Mindezek után különösen felháborított, hogy 2010. március 19-én egy olyan számlát kaptam postán (2010/674166), mely kiszámlázva tartalmazta a BASENET szolgáltatást 3500 Ft bruttó havi összegként, melyet, még egyszer hangsúlyozom, egy összegben, egy évre, előre kiegyenlítettem, a TEVA Gyógyszergyár Zrt. Cafeteria rendszerén keresztül. Telefonon ezt a hibájukat is bejelentette a feleségem, ahol visszahívást ígértek március 22-ére, ami a mai napig (március 25.) nem történt meg.
Figyelembe véve, hogy eddig panaszainkra és kártérítési igénybejelentésünkre érdemi választ nem kaptunk, levelem másolatát a Vásárlók Könyvébe fogom csatolni, valamint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és az Index internetes fogyasztóvédelmi rovatához, a Tékozló Homárhoz is eljuttatom.
Tisztelettel
Dr. X András
Debrecen, 2010. március 24.
Az utolsó 100 komment: