Tékozló Homár

Magyar termékek a világ minden tájáról

2010.04.06. 15:30 | hellob | 94 komment

Hamisciprusnak gyanús, hogy talán a csomagoláson feltüntetett magyar termék felirat nem is a csomagoláson belül található fűszerekre vonatkozik, hanem a csomagolóanyagra. Gondolja mindezt amiatt, amit a hajtás után mutatunk, sok-sok "magyar termék" védjeggyel árult, külföldi származású fűszert. A Magyar Termék Nonprofit Kft. oldalán megtaláltuk azt a tájékoztatót, amiben szerepel, hogy mi ennek a védjegynek a lényege, úgyhogy most jól elküldjük nekik is ezt a posztot és izgatottan várjuk a választ.

Rendkívül fontosnak tartom, hogy a terméket, amit megvásárolok Magyarországon csomagolják, ezért is veszek olyan fűszereket, amelyeken szerepel a Magyar Termék védjegy. Az, hogy a töltelékanyag honnan származik valójában lényegtelen, úgyis mindenki csak a csomagolást eszi meg, nem igaz? Üdv, H. 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.06. 15:33:30

Ez már volt.

Egyébként banánt csak akkor veszek, ha magyar paraszt termesztette.

Mogyoró007 2010.04.06. 15:35:36

Nincs semmi gond a termékkel, sem a csomagolással, de az már igaz, hogy ne írják rá azt, hogy magyar, ha egyszer nem az.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 15:36:17

orolt bors zacskojan miert van szemes bors?

Olman · http://szofejto.blog.hu/ 2010.04.06. 15:37:05

Ez volt valóban. A tasakját itthon készítik, így magyar terméknek minősül. :P

dover 2010.04.06. 15:40:12

magyar égre magyar ufót!!!
megyen a trükközés ésmég mi vagyunk lecseszve, hogy nem a magyart, hanem az óccsót keressük..

mondjuk igazán vehetnénk fele olyan jó magyar termékeket, amik kétszer annyiba kerülnek.. jaés brazíliában készülnek.. :D
természetesen tisztelet a kivételnek..

phyllo 2010.04.06. 15:46:01

Én Jacobs Krőnung kávét vettem, amire az volt írva, hogy származási hely EU.
Kíváncsi vagyok hol terem az EU-ban kávé?

Mylady 2010.04.06. 15:50:35

fokhagyma granulátum???
basszus, miért nem fokhagymát veszel?

feltéve, hogy lehet már a poszt tolót...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.06. 15:51:02

Megveszik 10 forinttért a borsot, magyar hajóval hazaszállítják, magyar zsacskóba belerakják, magyar haszonért eladják: 300-ért. 97% magyar termék.

fakopac 2010.04.06. 15:52:23

Parasztvakítás ami az élelmiszerek jelölésével csinálnak. Kinai foghagymát Makón csomagolják és ráírják, hogy magyar termék!

vauvauvau 2010.04.06. 15:52:59

Most ez az ősmagyar ráizgulásra nyomul egy csomó cég:
Pl. Jobb Taxi, piros-fehér-zöld banánkonzerv stb

Aki ez alapján választ borsot, hogy piros-fehér-zöld-e vagy nem, az megérdemli.
Én azt veszem meg, ami finom.
A magyar kaják általában nem a legjobbak. Cseh mirelitt, bolgár konzerv sokkal jobb mint a magyar.

vauvauvau 2010.04.06. 15:55:39

Egyébként a Házi Piros Paprika KFT. valószínűleg minden másban is egy hazug cég lehet. Úgyhogy, ha ezek után azt írják rá a zacskójukra, hogy mínőség megőrzési idő ez meg az, az is valószínűleg hamis dátum.

akikaztmondjákni 2010.04.06. 15:57:08

Van új poszt???
( Mondjuk ezért kár volt )
Én Kotányit szoktam.
Meg a Rozit.
De mult hét ota már azt se.

phyllo 2010.04.06. 15:57:11

@phyllo: Rájöttem. ott, ahol a magyar bors.

snaggletooth 2010.04.06. 16:01:51

"a pályázott termék végleges alakját Magyarországon nyerte el és a magyarországi forgalomba hozatalt megelőzően más országban nem forgalmazták".
Az nem megy hogy külföldön megveszed, hazahozod, átcsomagolod p-f-z-be, majd eladod.
nyilvánvaló megtévesztés. hány idióta olvassa el a M. T. N. Kft használati utasítását?
balkán bazdmeg.szánalomfattyak.

akikaztmondjákni 2010.04.06. 16:01:58

@Mylady: Ettöl már csak a fokhagyma krém jobb!:D

juhaszvik 2010.04.06. 16:07:10

érdekes dolog ez a magyar termék: lényegében nincs előírva (a linkelt pdf-ben), hogy magyar alapanyag legyen, csak itt nyerje el végső formáját.

vernarancs 2010.04.06. 16:08:24

No igen, ez a kulcsa dolognak :a pályázott termék végleges alakját Magyarországon nyerte el"

Ez jelenthet barmit csak azt nem, hogy az alapanyag is ekte magyar.

Majmász Gedeon 2010.04.06. 16:09:36

@fakopac: A foghagyma az milyen? A fog és a hagyma keresztezésével jön létre? Vagy a hajhagymához hasonlóan van valami köze a fog gyökeréhez?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.06. 16:13:47

@juhaszvik: Akkor az én kocsim magyar termék! Megtörték kicsit, így itt nyerte el végső formáját.

Secnir 2010.04.06. 16:22:22

b+, kicsit nem nézek tévét, és nem tudok róla, hogy leigáztuk a fél világot?
behívót se' kaptam öcsém, pedig mentem volna kínába népességcsökkenteni.
vagy egyiptomba. ott van pár szálloda, ahol kifejezetten megpihenhetnek a hős csatában megfáradt magor utódok.
mikor lehet jelentkezni mongólia vagy ausztrália megtámadásához? szívesen mennék asszonyt gyalázni vagy rabolni...

AlexWolf 2010.04.06. 16:28:52

@Secnir: Ilyen Rambovics stílusban akarnád nyomni? Csak mert olyan, hogy magyar hadsereg nem nagyon van. Egyedül meg unalmas ám asszonyt gyalázni...

vernarancs 2010.04.06. 16:31:41

@Secnir: mongol asszonyt gyalazni vagy onnan rabolni? Nem lenne sikeres hadjarat... :DDD

Secnir 2010.04.06. 16:32:44

@AlexWolf:
igen, végiggondoltam.
mongóliába rabolni mennék, ausztráliába asszonyt gyalázni.
de ha útközben a szovjetunióban bevodkázok, és véletlenül fordítva állok neki, nos, azért kellene mellém valaki, aki megálljt mond...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.06. 16:33:19

@AlexWolf: Dehogy nincs hadseregünk! Még vadászgépeink is vannak! Persze a pilótának nagyon ott kell lennie. Kicsit elbambul, és máris külföldön van.

Secnir 2010.04.06. 16:33:56

hát kínából feltétlenül elhoznám a lenovo (ex-ibm) gyártósorokat.
a garázsban hátul jól mutatna a rotációs kapa és a tehén között...

Secnir 2010.04.06. 16:35:23

...ugyan tehén az nincs, de hoznék albániából.
szerencsére az albán tehenek olyan vékonyak, mint a farostlemez, úgyhogy 5-6 is elfér állva egymás mellett az ajtó mögött...

deutschtomi 2010.04.06. 16:37:30

Nekem ez tecc. Magyar seggbe magyar lófaszt!

Jelzem, ez pont ojan, mint a kóserelés. Új szót alkottam ennek mintájára: Magyarolás (igen, így nagybötűvel).

Secnir 2010.04.06. 16:40:08

mondjuk, aki a házi pirospaprika kifejezést képes leírni így: "Házi Piros Paprika", annak sün a seggébe.
hacsak nem egyházi. de mondjuk egy házban csinálták az összeset, mert mindenk ugyanolyan a lejárati dátum bélyegzője, tehát mégis.

Mylady 2010.04.06. 16:40:11

@atpijkamo: az ilyet, mint a mienk szokták úgy hívni, hogy Földhöz zárt ország. Mert nem tudunk (tudnánk) egy szerencsétlen műhódat (vagy bármi mást) fellőni úgy, ne sértsük meg más ország légterét :DDD

deutschtomi 2010.04.06. 16:42:36

@Mylady: tetézve zte azzal, hogy az egyetlen ország, ami önmagával határos :)))

lótumfaktum 2010.04.06. 16:44:25

Szégyen itthon kinai fokhagyma!!!

Ki a felelős? Mi magunk!

ha nem vennék meg az emberek,ezeket xarokat, termelnék a gazdák, de mivel a kici kinai ÓJCSÓB is xarabbis mégis jó az is.
a 48-as szabadságharc előtt megtudták szervezni az emberek ,hogy Csak MAGYAR árút vegyél! működött.
Pont az élelmiszerrel nem lenne szabad feladni. Emlékszem egyiptomi paprikát tonna számra semmisítették meg sáska ölő méreg miatt.most mi a külömbség ? nem ellenőrízték még./ a Tacskóban vitték a népek még másnap amikor a botrányt említettem még engem néztek hülyének mit akarok mikor olyan olcsó/
így megy ez ,majd jön a gyomor,vastagbél,,,,rák.És azt fogják mondani,hogy az egészségtelen élelmiszerek miatt van, akkor kit fogunk berelni ?Ez még nem amerika!

AlexWolf 2010.04.06. 16:45:11

@Mylady: Sün!! mesélte a múltkor, hogy a medve fingott egy nagyot a patak mellett, erre megjelent pár szlovák határőr, hogy ne sértse má' a légteret.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.04.06. 16:46:01

@hagyma: A te zacskódon mi van?
@phyllo: Az EU valószínűsíthetően kávétermesztésre alkalmas vidékei:
Guyane (Francia Guyana) , Martiniqe, Réunion.
Kávépörkölésre meg...

lótumfaktum 2010.04.06. 16:48:14

@Pegazus Peti:
Feleség mondja az ifjú férjnek :Olyan vagy mint a lófax.
Vagy kint lógsz,vagy pi..mba.

TiZ 2010.04.06. 16:54:45

Akkor magyar termék, ha itthon nyeri el végső formáját? Na akkor én naponta állítok elő magyar végterméket, amit aztán hazai víz segítségével küldök el a Magyar Végtermékgyüjtő Központba.

deutschtomi 2010.04.06. 16:55:43

@TiZ: a hazai ipar átlagát minőségbe valszeg hozod is.

phyllo 2010.04.06. 16:57:01

@Kitalátor feljegyzetei: Kösz ezeket valóban elfelejtettem.
Ha már itt tartunk: az Interspárban a magyar 2 osztályú /belül rothadt/ vöröshagyma kilója 269 HUF. a kinai fokhagyma kilója 1699 HUf!

lótumfaktum 2010.04.06. 16:59:37

@Pegazus Peti: nem akarok plágizálni mint KIS betűkkel eszterházi.

Magyar seggbe magyar lófaszt!

Magyar seggbe brazilborsoskínaifokhagymásmajorannás
lófaxt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 17:01:11

@Kitalátor feljegyzetei:
nalunk az orolt bors dobozban van
dogoljek meg kimentem megnezni, nem csillagos savos a doboz es nincs rairva honnan szarmazik csak hogy a Kroger forgalmazza Cincinnattibol
@atpijkamo:
sikerult is a foldkeregseg legszarabb gepeit megvenni

fagzal 2010.04.06. 17:02:54

Magyar seggbe magyar lófaszt? És az export? MINDEN seggbe magyar lófaszt!

reunalla 2010.04.06. 17:09:30

merre van az a jól termő magyarországi borsültetvény, ahonnan vehetek hazai borsot?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.06. 17:18:58

@reunalla: A narancs- és banánültetvények között.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.06. 17:19:19

szánalmas!hogy törne le a keze...

fokhagymánál már rájöttem a titokra:

aminek van farkincája,az magyar, aminek ki van vágva,az kínai. fele annyi íze sincs..

AlexWolf 2010.04.06. 17:19:53

@reunalla: BORSod-Abaúj-Zemplén megyében.

2010.04.06. 17:21:18

Hatalmas respect a beküldőnek.

deutschtomi 2010.04.06. 17:23:29

@fagzal: ne légy kishitű, merjél nagyot álomodni!

Minden lófaszt magyar seggbe!

@Kontárblog: feltehetőleg valami takonyszószos ételbe köll nekik az a farkinca, mint a szójacsíra. Esetleg megvehetnénk tőlük a maradék kutyabőröket is. És a haza fényre derül. Még hogy nem vagyunk mink grófok, hercegek...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 17:33:33

@AlexWolf:
hu tenyleg!!!!!!!!!
mikopr mezopotamiabol megerkeztunk, ott volt a borsultetveny
csak megvaltoztak az idojarasi viszonyok

666E 2010.04.06. 17:39:53

na szép.. tehát ha ilyet veszek, akkor nem is a hazai termelőket támogatom (max a magyar csomagolókat), hanem pont az export cuccok bejövetelét, hisz ílyen módon ez a keresett általam is.
azok a feltételek amik alapján már rá lehetne ütni ezt a pecsétet már le lett fektetve Széchenyi által.
ja meg asszem ők nem szedtek sápot ezért. baromi jó amúgy. valaki kitalált egy ilyet mint "non-profit" vállalat, aztán meg (a tájékoztató szerint) termékenként minimum 500ezret leakaszt évente. és ezért nem is kell csinálnia semmit, a gyártásban sem vesz részt, gyakorlatilag innentől csak tartják a markukat és közben dől a pénz. zseniális. amúgy meg ha nonprofitok lennének, akkor az így nyert pénzt a rákos gyermekeknek adnák vagy a befogott kutyáknak..

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.06. 17:47:27

@Pegazus Peti: "Minden lófaszt magyar seggbe!"

Klasszikuskat csak pontosan: Magyar kóf@szt magyar seggbe!

ma-ez-van 2010.04.06. 19:06:03

Ez lófasz babbal. A Magyar Termék egy nagy átverés. Levele!

SZ É GY E N L E T E S

MrZed001 2010.04.06. 19:24:34

A múltkor az Auchan-ban jártam, mondom nézek kötözött sonkát.
Látom van, szép magyar felirat rajta, 599-el kezdődő vonalkód ... már majdnem megvettem a jó magyar sonkát amikor megláttam rajta a kisbetűs részt: "származási ország Szlovákia" (meg gyorspácolt sz.r).

Úgy basztam vissza, hogy csak úgy csattant.

Megdobbent 2010.04.06. 19:33:44

Egyszeru a keplet: most epp a hazi piros paprika kft. lett idiota, remelem e vasarlok mar nem hiszik, hogy ez telleg magyar. Pl. a banannal, kokusznal, fahejnal, stb... eleve ne is remenykedjetek :>

Nekem nem is kell a magyar, lenyeg, hogy jo legyen es elfogadhato aron adjak.

deutschtomi 2010.04.06. 19:34:25

@atpijkamo:

Nacionalizmus
“Magyar seggbe magyar lófaszt!”
Sovinizmus
“Minden seggbe magyar lófaszt!”
Globalizmus
“Minden lófaszt magyar seggbe!”

MrZed001 2010.04.06. 19:39:57

"Nekem nem is kell a magyar, lenyeg, hogy jo legyen es elfogadhato aron adjak."

Na EZ itt a nagy hiba.
Miért vágom én mindig a buta kisnyugdíjas fejéhez, hogy több nyugdíjat akar? Na és magyar termékeket vásárol? Nem? Akkor kuss.

Lássuk miért?
Ha a nyugger magyar terméket vesz, akkor a magyar vállalkozó magyar dolgozóknak fizet bért belőle, a magyar államnak adózik belőle, a dolgozók Magyarországon költik el a fizetésüket, melyből megint a magyar állam kap (ÁFA), és ha ésszel költik el, akkor egy nagy része megintcsak magyar vállalkozók magyar termékére megy el, amiből még több magyar él meg.

Amíg a 10ft-al olcsóbb külföldi sz.rt veszi a mama meg szokjon hozzá, hogy nem emelve, hanem csökkentve lesz a nyugdíja, mert éhenhal a magyar vállalkozó, így nem lesz aki adót fizessen be, amiből a mama kapná a pénzét.

Magyar terméket vesz -> nem csökken a nyugdíja

Na ennyire pofonegyszerű a közgazdaságtan!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 20:10:23

@MrZed001:
de miert csak a "nyugger'
tehat anyad, vagy nagyanyad
nyugger magyar borsot vesz es a haza fenyre deruk
ilyen egyszeru a kozgazdasagtan

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 20:12:40

onellato gazdasagot!!!!!!!!!
miert ne???
volt nekunk mezogazdasagunk/sot felvevo piaca is/
hutogepgyarunk
buszaink
acelmuvunk
hol vannak?????
a "nyugger meg bazmeg nem tudja kifizetni a szamlajat es majd biztos arra figyel hogy magyar termek
Te hol elsz?

phyllo 2010.04.06. 20:13:27

@MrZed001: Ugyanúgy vágja vissza az általa szarnak titulált szlovák a magyar terméket.
Ha minden magyar csak magyar terméket vesz, akkor: - Külföldön is bojkottálni fogják a magyar termékeket, mert a világ így kerek. Ergo nem lesz export, azaz nem lesz miből venni semmilyen külföldi terméket. Lásd szocializmus.
Na ennyire pofonegyszerű a közgazdaságtan!

Mylady 2010.04.06. 20:14:59

@MrZed001: jelenleg ott tartunk, hogy semmilyen terméket nem vesz a kisnyugdíjas, mert nincs rá pénze

phyllo 2010.04.06. 20:16:19

@phyllo: Ugyanúgy vágja vissza a szlovák az általa szarnak titulált magyar terméket.

Mylady 2010.04.06. 20:19:22

@phyllo: most olyanokról ne is beszéljünk, hogy esetleg a konkurencia versenyhelyzetet, javuló minőséget, hatékonyabb gazdálkodást is eredményezhet
vagy hogy a hazai vállalkozók növekedési lehetőségei export hiányában erősen korlátozottak és akkor bizony a gazdasági növekedés is leáll
méretgazdaságosság, munkamegosztás, komparatív előnyök...
stbstbstb

talán nem is annyira egyszerű a közgazdaságtan...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 20:28:26

@Mylady:
tudod mit
jo volt az a KGST
jobb mint a kozos piac
most meg lehet figyelni mint levelibeka
igaz nem mercedessel jartunk es bmw-vel

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.04.06. 20:45:05

ez már hányadik ilyen poszt????

(kis segítség:sokadik)

phyllo 2010.04.06. 20:49:55

@Mylady: Azt a bizonyos iróniát, gondolom érezted a sorok között.

Mylady 2010.04.06. 20:54:14

@phyllo: a tiedben? hát hogyne.
próbáltam csatlakozni...
lehet, nem sikerült? :)

MrZed001 2010.04.06. 21:16:55

Mi van gyerkőcök, történelemtanulás nuku? Kossuth?

"A Védegylet 1844. október 6-i pozsonyi alakuló gyűlésén elfogadott alapszabálya szerint a külföldi árukat ki kell szorítani a hazai piacról, amelyet a honi ipar számára kell biztosítani.
A Védegylet tagjai becsületszóra megfogadták, hogy hat évig csak magyarországi árut vásárolnak: csak magyar mesterembereknél dolgoztatnak és olyan iparcikkből nem vesznek külföldit, amelyből belföldit is lehet kapni."

"A szervezet felállítását a hazai ipar elmaradottsága s a birodalmi érdekeknek való kiszolgáltatottsága kényszerítette ki."
Párhuzam? Valaki?

Más:
"Külföldön is bojkottálni fogják a magyar termékeket, mert a világ így kerek"
Igen? No és jártál már szlovák tesco-ba? Ott mennyi a magyar termék?
Volt ott jóféle magyar sonka? Neeeeem?
Magyar liszt? Az se?
Pedig Mo igencsak a környék legjobb mezőgazdasági területeivel rendelkezik.
Hogy van az akkor mégis, hogy szlovák sonkát nyomnak le a torkunkon, hogy Jacob Kohen végleg száműzni kívánja a boltjából (Tesco) a magyar termékeket ... MAGYARORSZÁGON ?!?!!!!

Abszorpciós diverzifikáció (törölt) 2010.04.06. 21:58:47

@hagyma: mert ha örölt bors lenne összekevernék a mákkal.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 22:05:54

@Abszorpciós diverzifikáció:
a kep legalabb annyira hasonlit mazsolahoz is
es van szemes bors is
ez a zacsko szemesborsos zacsko amire ra van irva orolt bors
na most ha megint visszaterunk arra, hogy magyar termek mint a multkor
akkor felhivnam a figyelmet
borsot nem igazan termesztenek otthon

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.06. 23:27:31

raadasul nagymagyarorszag terkep

eml 2010.04.06. 23:38:04

@MrZed001:
Csak éppen már a kici kínaira sem elég a nyugdíja.
Mellesleg te magyar klaviatúrán pötyögsz? Magyar monitor....

eml 2010.04.06. 23:41:10

@MrZed001: A szlovákok azért baccák vissza a magyar terméket, mert drága és rossz minőségű. Utána átjönnek a határon, és az itteni teccsóban megveszik a szlovák terméket, ami legalább olcsó. Ezt egy szlovák barátom mondta.

Chaby 2010.04.07. 01:42:43

Most ezzel mi a gond? Már akkor magyarnak számít egy termék, ha itt csomagolják. Ez az előírás. Persze hülyén néz ki, de a cég részéről teljesen szabályos.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.07. 03:45:20

ja meg jut eszembe
Mary nem igazan hasznalt eleteben szemesborsot
de latta neha en igen
mar nem is tudom milyen kajajaba ezert belefozott vagy zacskoval
a kaja jo volt, de elotte ki kellett vadaszni a borsokat

uni1002 2010.04.07. 07:27:56

Nincs itt semmi csoda. Nálunk a piac tele van őstermelői banánnal, és naranccsal.
Sőt füge is kapható...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.07. 07:57:55

asszontta, magyar termék nem pedig azt, hogy magyar termés!

fogadok, ezzel fog védekezni az a köcsög HPP csomagolóskáefté. rohadna le a kezük amikor próbálják kiszedni a süncsaládot az ánuszukból!

blueannie 2010.04.07. 08:51:12

én tudom mért van ez... lehet hogy tényleg magyar a termék,de van egy kis bökkenő. ha a tulajdonos külföldi,akkor már más lesz a származási hely :) hozom itt példának az egyik Tatabányai céget,ahol párom dolgozott. Hiába ők csinálták a termékeket mégis MADE IN USA feliratot kapott magyar telefon :)

MosoMasa 2010.04.07. 09:24:07

Ugyan ki lehet az az ökör - a posztolón kívül - aki azt gondolja, hogy itthon borsot termelnek?

anarch 2010.04.07. 09:52:10

Elolvastam a szabályzatot. Nyilván Magyarországon morzsolják, granulálják és őrlik a dolgokat csomagolás előtt. Ezzel teljesítik is a feltételeket. Azaz a logó alapvetően átverés.

Bors szerintem megterem Magyarországon is. 10 fok kell neki minimum, de igazán a 20-30 fokot szereti.

Chromo 2010.04.07. 10:26:14

Mindezekhez annyit: valahol Magyarországon (egy önmagából kivetkőzött éghajlatú térségben) titkos ananászültetvény lehet, másként nem magyarázható az a "hazai [vagy magyar?] termék" feliratú tábla, ami "Value-éknál" volt kitéve az ananász fölé.

vernarancs 2010.04.07. 10:33:51

En autot is csak magyart veszek. Meg ananaszt is.

Dexter05 2010.04.07. 11:18:17

Vecsésre hozzák a lengyel káposztát, átcimkézik és magyar káposztaként árulják.

SZIGATECH (törölt) · http://www.szigatech.hu 2010.04.07. 12:00:02

Az összes termék őrölt.
Lehet ahhoz hogy megkapja a magyar termék védjegyet, elég ha itt őrlik, dolgozzák fel.

MosoMasa 2010.04.07. 13:16:20

@anarch: Általában véve ugye az euban nem sok jogosultsága van már a nemzeti termékeknek - legalábbis abban a formában ahogy azt egyesek gondolják.
Kicsit haladni kéne már a korral és letenni a ( nemzeti) kőbaltát!

MosoMasa 2010.04.07. 13:21:35

@anarch: Így van,megterem. Rákosiék is azt mondták, hogy a gyapot kiválóan megterem nálunk!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.07. 15:15:10

@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: Hát a globális felmelegedés tendenciái mellett nemsokára igaza is lesz.

DW73 2010.04.13. 14:03:57

Még jó, hogy a magyar termékek soha nem mérgezők. Míniumos paprika, gombaölős saláta, átcsomagolt élelmiszerek, stb...
A közgáz meg azért nem ilyen egyszerű, okostóni!

salapapa · http://salapapa.hu 2011.01.21. 01:32:42

...és a sztori folytatódik! :S
süti beállítások módosítása