Tékozló Homár

Két vonalat nem bír átköltöztetni a T-Com

2010.04.15. 15:04 | jackyll | 81 komment

A "távközlési liberalizáció" békében meghagyott kvázimonopóliuma miatt a mai napig szophatnak azon T-ügyfelek, akik kicsúsznak a minőségbiztosított ügyfélszolgálat mentális rendelkezésreállási idejéből:

Kicsinyke utazási irodánk idén lejáró  bérleti szerződése okán úgy döntöttünk, hogy a piac kedvező  ajánlatait kihasználva, egy nagyobb és kedvezőbb árú irodába költözünk. A költözés logisztikailag nem tűnt kivitelezhetetlennek (maradtunk az V. kerületben, kb. 1 metrómegállónyit távolodtunk) de ennek szerves részét képezte, hogy a rendelkezésünkre álló 3 telefon és 1 fax vonalat az új irodába szerettük volna tovább vinni.  Miután költözésünk április 9-i dátumra volt rögzítve, így igyekeztünk időben elkezdeni az átvitelt, ennek kronológiája alant:

03/23. Kedd – Kollégánk telefonon felveszi a kapcsolatot a Telekommal, és április 9-i dátummal (!!!) kéri két, analóg és két ISDN vonalunk áthelyezését. Telefonon tájékoztatták, hogy természetesen az időzített áthelyezésnek az égvilágon semmi akadálya – hiszen a XXI. században ez ugye nem okozhat problémát – és a felvett kérésnek megfelelően indítják a leszerelést. Megadtunk két mobil számot a szerelésekhez és egyeztetésekhez (az egyik az enyém volt), majd azzal a boldog tudattal lapoztunk a tennivalóban, hogy íme, mondhat bárki, bármit, a Magyar Telekom egy fasza cég, és promt intéz mindent.

03/24. Szerda – reggel az irodában. Eltűntek a vonalaink. Kimenő vonalunk volt, de a négyből csak egy analóg vonalon lehetett hívni bennünket. Ráadásul ez a vonal nem volt publikus a partnereink felé, ezért gyakorlatilag senki nem tudott bennünket hívni. Hibabejelentés. Céges ügyfélszolgálat. 72 órás hibaelhárítási határidő. Hiába vázoltuk nekik, hogy irodánk céges utaztatással foglalkozik, így a napi telefonos elérhetőség alapfeltétel a partnerekkel való kommunikációban, a vállalt hibaelhárítás 72 óra és punktum. Arra a kérdésünkre, hogy lehet-e valami köze a vonalak hibájának az előző napon leadott átkapcsolás, átvitel áprilisra tervezett műveletével, hangos nevetés volt a válasz, hiszen „ennyi idő alatt még a kérésre sem pillantanak, nemhogy lekapcsolják”….

03/24-26. Szerdától – péntekig. Vonalak továbbra sincsenek , de napközben kollégámat és engem többször felhívtak, hogy akkor április 9-én jönnének az új helyre szerelni. Remek. Péntek délután egy kósza telefon a műszakistól (a mobilomra) : „Működnek már a vonalak?” Amikor megkérdeztem tőle, hogy mi lenne, ha felhívnák a vonalat, és ha működik, akkor egyből tudni fogják, hosszasan elgondolkodott, majd megnyugtatott, hogy akkor így lesz. Ja, és a 72 órát persze tartani fogják.

03/27. Szombat. Reggel 9-kor lejárt a 72 óra, vonalak sehol. Otthonról felhívtam a 1435-ös számot, ahol másfél óra alatt 4 embertől a következőt sikerült megtudnom:
Nem tudják miért nincsenek vonalak
Hétvégén nincsen céges ügyfélszolgálat
Nincs felettesük, akivel érdemben lehetne beszélni
Az egész Telekomban nem dolgozik olyan, aki őket utasíthatja valamire
Felveheti a hibabejelentést, de újra ketyeg a 72 óra
Természetesen nincs összefüggés az áthelyezési kérelem, és a vonalhibák miatt.
 

Amikor azt kezdték ecsetelni, hogy bizonyára azért tart sokáig a hibaelhárítás, mert át kell nézni esetleges vonalszakadás miatt a kábeleket, akkor nem bírtam tovább, és üvöltözve kértem számon a kompentenciájukat:  Hogy lehetne vonalszakadás, amikor kifele tudunk telefonálni, csak a bejövő hívásokat nem tudjuk fogadni???????? Letették a nagyesküt, hogy hétfőre lesz vonal.

03/29. Hétfő. Vonalak sehol. Úgy döntöttünk, hogy az elmúlt pár napban megismert mintegy 10-12 telefonos ügyfélszolgálatos kolléga után, már nem tud új színt hozni az életünkbe a telefonos kommunikáció, ezért átcsattogtunk a Petői Sándor utcai T-pont-ba, ahol személyesen próbáltuk visszakönyörögni a vonalainkat. A személyes ügyintézés addig a röpke órácskáig tartott, amíg felvázoltuk az elmúlt napok történéseit, majd az ügyfélszolgálatos hölgy – legnagyobb megdöbbenésünkre – felhívta a már ismert 1435-ös számot, ott kérte a céges ügyfélszolgálat ügyintézőjét és a kezünkbe nyomta a telefont, hogy beszélgessünk…..!

A közel 1 órás beszélgetés egyetlen pozitívuma az volt, hogy belebotlottunk Juhász Viktor ügyintézőbe, aki felfogva kálváriánk lényegét, röpke fél óra telefonálgatás alatt (addig mi tartottuk a kagylót) kiderítette, hogy bizony-bizony az áthelyezési kérelem a ludas, mert idő előtt lekapcsolták a telefonokat, vagy legalábbis el kezdték a lekapcsolást intézni. Khm. Amikor a meghatottságtól elszorult torokkal kérdeztük meg, hogy ez eddig miért nem volt egyértelmű (mi is rákérdeztünk), nem tudott érdemleges választ adni, viszont megnyugtatott, hogy legkésőbb másnap 18.00-ig vissza lesznek kapcsolva a vonalak. (Mi csak nevettünk ezen, de csak egy kis bizalmat kért még tőlünk, így úgy döntöttünk, hogy nem szántjuk be a T-pont helységét ekével még pár napig, hátha…)

03/30. Kedd. 18.00. Vonalak sehol. Call Juhász Viktor. Közös szentségelés, pironkodás, Viktor intézkedik.

03/31. Szerda. Vonalak sehol.

04/01.Csütörtök. Igeeeeeeeeeeeeeeen. Az egyik analóg működik!!! Már csak a két ISDN nincs meg. Viktort újra hívjuk, aki megígéri, hogy kiküld valakit, aki megnézi az ISDN vonalakat. Ja, hát olyat is lehet? De, jó!

04/02. Péntek. Minden vonalunk működik. Szinte szomorúak vagyunk, hogy már csak 7 napig élvezhetjük ezt az állapotot, hiszen 9-én, (ahogy megígérték) megtörténik a költözés, és ott minden bizonnyal a rövid átállást követően unalmas és problémamentes hétköznapok jönnek….

04/07. Szerda. Eltűnik a két ISDN vonalunk. Kifelé tudunk hívni, befelé „műszaki okok miatt nem kapcsolható”. Elmélázunk. 2 nap múlva költözünk. Nénk. Mi legyen? Viktornak az ügyfélszolgálaton már nyilván csomókban hullik a haja, a végén még a telefonszámlán fodrászkezelést is ki fognak számlázni, inkább hagyjuk a fenébe. Két napig csak kibírjuk. Illetve a cégeink. 

04/09. Péntek. Elköltözünk. ISDN vonalak nem működnek. Az új helyen sem.

04/10. Szombat. Kollégám rég nem hallott ismerősként üdvözli a 1435-ös számon bejelentkező ügyfélszolgálatost, és kérjük a jelentkező hiba elhárítását. Semmi gond, mondják, 72 órán belül elhárítják….:) Megnyugodtunk. Ha ez ilyen egyszerű…

04/12. Kedd. 72 óra lejárt. ISDN vonalak sehol.  Kollégám felhívja a 1435-öt, ahol közlik vele, hogy a kérdéses vonalakra NEM történt hibabejelentés (hibafelvétel egészen pontosan) ezért most ezt meg tudják tenni, és boldogan vállalják, hogy 72 órán belül kivizsgálják. Itt tartunk ma. Időben, költségben, energiában, stresszben már mérhetetlen, amit ez a pár hét produkált.

Tapasztalat? Az a baj, hogy egy egyszerű szolgáltató cserével valószínűleg nem oldanánk meg semmit. Országot kell váltani. El kell költözni, és olyan helyre kell menni, ahol vannak értelmes, hozzáértő, felelős, emberek és rendszerek. Keressük a térképen….

A T-Com meg kapja be!

ui: most jöttek a Telekomtól a szerelők, kiderült, egy egészen más számot kötöttek be a két ISDN helyett….régi vonalaink még nincsenek, ha lesznek, jelentkezem. 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.15. 15:07:24

Hát 17 nappal előtte szólni... Nem vagy te egy kicsikét túl optimista?

Ahamm 2010.04.15. 15:10:24

Sajnos igazad van, el kell innen költözni! Én már megtettem, amikor 8 éve rájöttem, az egész ország a tönk széle felé masíroz...

franjof 2010.04.15. 15:12:21

@Ahamm: akkor mi a fasznak irogac ide huzz a pcsaba taho

élien 2010.04.15. 15:14:49

Hosszú, de megérte:)

Secnir 2010.04.15. 15:20:30

így bízz a viktorokban :)
én szóltam.

amúgy kitartás!

Eric_Cartman 2010.04.15. 15:29:24

Írásjelcunami.
Vegyél új billentyűzetet.

Tökös Veréb 2010.04.15. 15:31:00

vazze ez a Tré tényleg ilyen hülyék gyülekezete?

2010.04.15. 15:31:04

@Ahamm: hmmm... akkor miért dörgölőzöl a magyarokhoz ? Választott országodban nem állnak veled szóba ? Ott outsider vagy, mi ?
Hát ez a nagy baja külföldreszakadással: csak ide hazafele tudsz negymenőzni, ott egy nudli vagy.

connector 2010.04.15. 15:31:22

Nálunk is volt hasonló. Levél (akkor még) Matáv vezérnek. Problémát megoldják, bocsánatkérő küldöttség jön ajándékkal(toll, nyakkendő). Néhány év múlva költözés, vonal átkérése időben, vonal az új helyen nem működik. Ügyfélszolgálat újfent képtelen intézkedni. Közel 3 hónap ígérgetés után újabb levél a vezérnek. (Levél végén: nyakkendőt és tollat nem kérünk, köszi, már van :) És lám: vonal hamarosan működik.

phyllo 2010.04.15. 15:40:24

Két ok miatt nem dolgoznak az alkalmazottak ezeknél a cégeknél.
1. nincs megfelelő iskolai végzettségük, un. OKJ papírjuk van, ami seggtörlésre sem jó.
2. Alul vannak fizetve. Ezért elvárják a jattot még a munka előtt. Mo-on, ha nem jattolsz, semmi sem működik.

franjof 2010.04.15. 15:43:18

@Tökös Veréb: fasz irigyel hazatlan kutyat mit pofazik bele mi koze kilepett

FDToth 2010.04.15. 15:44:18

Nekem október óta inzétik a céges netet, csak egy rohadt mondemet kéne kihozni, ami bírja a nagayobb sávszélességet. De hiába hetente a telefon, hogy most akkro mi is, eltelt bőven 30 nap, mindig ugyanaz a válsz: műszaki hiba miatt nem lehetséges, de h mi pontosan ez a műszaki hiba, azt nem tudják...
Ez a 72 óra nem működik. Vagyis igen, de úgy, h ha lejár a 72, felhívomh lejárt a 72, ekkor felevszik a panaszomat, amire majd 72 úlva reagálnak, de erre sem, és ez így megy 3 hónapja (a tV szolgáltatással is gondom van, nem képesek kihozni egy HD boxot, de már rég úgy számláznka, mintha...)

Az az érzésem h szabadon tehetnek bármit, mert nincsen következménye annak, ha nem teljesítenek. Ezt felróhatjuk a magyar jogrendszernek...

elwood 2010.04.15. 15:44:39

pont most váltasz országot amikor szerelik át a kerítést kolbászra ?

én már felvettem a hitelt az azonnali nagyarányú adócsökkentésre

FDToth 2010.04.15. 15:45:45

A másik: több 10 ügyintézővel beszéltem már személyesen, telefonon és a legtöbbje azt se tudja, mi az a HD! Amikor múlkor mondtam, hoyg szóljon az üzletvezetőnek, mert úgy látom nem ért semmihez, még fel volt háborodva és bevágta a sértődöttet.
Magyar emberek dolgoznak T-home-nál is...

Tökös Veréb 2010.04.15. 15:47:12

@franjof: akkor minek húzod fel magad?

amúgy a Té az egy ilyen vicces cég. volt telefonom, volt netem.
lemondtam a netet szépen írásban megindokolva. erre kikapcsolták a telefont is. majd rá 1 hétre hív az üfike, hogy miért mondtam le a netet? kérdem megkapták a papírt? IGEN. mondom akkor olvassa is már el, mert oda van írva.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.04.15. 15:50:52

mikor értik meg az emberek nem veszünk olyan terméket/választunk olyan szolgáltatót, aminek a nevében "T" betű van :DDD

vadász, vadász...

elwood 2010.04.15. 15:51:14

amúgy Matáv-Axelero

költözünk, mozgatnám a telefont, számostól, ADSL-estől, mondják semmi gond.
kérvények kitöltve

- átköltözünk, telefonos jön, azt mondja vonal van, csak szám nincs, nem tudják hozni.
- miért
- aktív ADSL van a régi lakásban
- (Axeleronak) helyezzék át ide
- nem lehet
- miért
- mert az új lakásban nincs telefon
- mondom nem is lesz amíg ott ki nem pipálják, hogy nincs már a régi helyen ADSL
- akkor nem megy a folyamatos szolgáltatás

szóval szépen le kellett mondani az ADSL-t, bevinni a modemet, áthozni a számot, kérelmezni egy ADSL-t. Pedig két pipa lett volna egy toolban, de nem volt rá process.

Fausto(tm) 2010.04.15. 16:37:28

Azért ebből még jól is ki lehet jönni!
Jelentették a hibát, 72 órán belül nem javították, onnantől kezdve kötbérkötelesek! Ha nem tudják biztosítani a szolgáltatást elégséges szinten, akkor a havidíj 8x-osa, ha elégségesen, de van szolgáltatás, akkor a havidíj 4x-ese. (Csak az a kérdés, hogy a 4 vonalból 3 csak kimenő, 1 bejövő az melyik kategória...)
Ha elhárult a hiba, akkor elég annyit elküldeni nekik, hogy 3.24-én volt hibabejelentés, 3.27-ig el kellett volna hárítani, nem ment, 4.10-én sikerült megcsinálni, xy,- Ft a kötbérigény, 30 napjuk van, hogy a számlán megjelenjen! Ha nem küldenek választ időben, levél az NHH-nak, NFH-nak, úgyhogy kb. 2-3 hónap alatt lesz id belőle valami :) Nálam is működött ;)
Gondolom egy ilyen céges előfizetásnél nem két forint a havidíj, ha már nem tudnak egy hibát elhárítani, fizessenek, még ha nem is hozza be a kiesett hasznot...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 16:39:13

"„ennyi idő alatt még a kérésre sem pillantanak, nemhogy lekapcsolják”"
Hát a T-nél még a békeidők órái ketyegnek :D

" Hogy lehetne vonalszakadás, amikor kifele tudunk telefonálni, csak a bejövő hívásokat nem tudjuk fogadni???????? "
Hát csak a bejövő vonal szakadt :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 16:42:25

"elhívta a már ismert 1435-ös számot, ott kérte a céges ügyfélszolgálat ügyintézőjét és a kezünkbe nyomta a telefont, hogy beszélgessünk…..!"
LOLLLLLL

"belebotlottunk Juhász Viktor ügyintézőbe,"

Juhaszvik, te voltál az? :D

"Kedd. 72 óra lejárt. ISDN vonalak sehol."
Lehetne-e ilyenkor esetleg kötbért követelni?

"Tapasztalat? Az a baj, hogy egy egyszerű szolgáltató cserével valószínűleg nem oldanánk meg semmit."
Mivel alternatív szolgáltatók is csak a T vonalait használják, hát, valszeg semmire nem mennétek vele, illetve még nagyobb szívás lenne, mert plusz egy réteg lenne köztetek és a T között... :(
És a T külső szolgáltatónak nem szeret intézni semmit.

Circus 2010.04.15. 16:43:18

Már többször futottam bele abba, hogy azt mondták ügyintézéskor, hogy ne szóljak ennyire előre...??? !!! áh...

Más, nem szoktam, de most:
@franjof:
"akkor mi a fasznak irogac ide huzz a pcsaba taho"
"fasz irigyel hazatlan kutyat mit pofazik bele mi koze kilepett"

ékezethiányok, írásjelhiányok, értelmezhetetlen mondatszerűség mindezt túlmagyar felhangba csomagolva...
tudod, hiába értek nagyjából egyet Veled (kintről ne pofázzon bele), Te kevésbé hiányoznál, mint ő. Tudom, telefonról macerás a komment, viszont nem kötelező, Troll uram. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 16:44:56

@phyllo: Hogy a francba' jattolsz egy telefonos ügyfélszolgálaton?

Sztem azért nem dolgoznak, mert 1. kurva sok melójuk van, 2. alul vannak fizetve, 3. ha nem dolgozik rendesen, akkor is kap fizut, és az ügyfél nem tud lenyomni a torkán egy ásót pl.

Tökiböki 2010.04.15. 16:45:54

Mit vagytok ennyire beszarva? Én csak arra vártam két hónapot, hogy az én nevemről a feleségemére átírják a szolgáltatást. Még ez se megy nekik. Miért akartok színvonalas szolgáltatást?
Maradt volna meg telefonos szolgáltatónak, és ne kapart volna minden olyan egyebet maga alá, amihez lövése sincs. Így aztán se ez, se az nem működik rendesen, és leszarja, mert nem bírságolják a szar teljesítményt!!!

képtelen 2010.04.15. 16:58:42

1. Rengeteg VoIP szolgáltató van Magyarországon. Olyan is, amelyik helyi tarifával hívható számot is ad neked, ingyenesen, és havidíjmentes (én is ezt használom). Az új helyen csak a netet kell előre intézni, átviszed a készüléket és már el is érnek.

2. Április 10.-e és 12.-e között nem telhet le a 72 óra. Ja, hogy 12.-én már kedd volt, akkor értem. Nálam még csak hétfő. :) (egyébként sem hiszem, hogy hétvégén dolgoznának)

Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:08:31

Kártérítési pert kell indítani, kiesett bevétel, hírnévrontás stb. Azonnal.

Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:13:20

@atpijkamo: nekem egy pénteken azt ígérték, hétfőn jönnek szerelni a hármas csomagot. jöttek is. a tévések. a többi még egy hónapba telt.

értem én. de akkor minek ígérik meg?

Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:15:24

@Tökiböki: Én csak azt tudom, hogy amikor kiszámlázták a nem kért, de kapott telefonkészüléket, akkor jó keményen beolvastam az ügyintézőnek. Két nap múlva itt volt a stornó számla.

Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:16:59

@képtelen: Négy hónapig dolgoztam egy cégnél, ahol IP telefon volt. A négy hónapból egy (!!!!!) napig működött.

Ez mondjuk nem az ip telefont minősíti.

MosoMasa 2010.04.15. 17:20:24

A T-vel mindig öröm üzletet kötni! Van a tarsolyomban nekem is pár izgi történet.
A legutóbb egy egyszerű előfizetés módosítást 2 hónap alatt tudtak elintézni számtalan egyeztetés után.
Ahány ügyintézővel beszéltem, mind mást ( homlokegyenest mást ) mondott mint a másik!
Azt már nem is említem, hogy amióta ezt a jelszavas rendszert bevezették, azóta már az ötödik jelszavam van - nem az én hibámból!

ostopenko 2010.04.15. 17:26:24

12évig dolgoztam ennél a cégnél, megismertem a remek ügymenetet :) jelenleg 100+ napja van folyamatban egy hibásan kiszámlázott szankciós díj kivizsgálása, de sehol semmi. nem csodálkozom, lemondtam tőlük mindent, drága és szar...

gabest1 2010.04.15. 17:28:18

Ha hétvégén nem dolgoznak, akkor miért szolgáltatnak?

Elcseszett nick 2010.04.15. 17:32:15

RosszQtya · indafoto.hu/rosszqtya 2010.04.15. 15:50:52: Mint például torta? Szegény gyerek. Mi lesz a szülinapjám? :)

További magyar hang 2010.04.15. 17:40:18

Az ügyintézés során 3/29-én, hétfőn elkövettetek egy súlyos hibát:
nem nyomtátok le a kézibeszélőt az ügyfélszolgálatos hölgy torkán, amikor – legnagyobb megdöbbenésetekre – felhívta a már ismert 1435-ös számot, ott kérte a céges ügyfélszolgálat ügyintézőjét és a kezetekbe nyomta a telefont, hogy beszélgessetek!
Biztos a megdöbbenés miatt hagytátok ki eme fontos lépést. :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.15. 17:59:53

amikor én költöztem felhívtam a szolgáltatót 1 héttel a költözés előtt, hogy zökkenőmentes internetátkötés kellene, mert munkaeszköz a net, max 1 napot tudom nélkülözni, megoldható e kérdeztem. megoldható volt.

leszedtem este a modemet, másnap du 4-kor, mikor hazaértem a munkából már ott toporogtak az új lakcímem előtt a szerelők. addig amig vártak rám a külső szekrényben megcsinálták amit kell. 10 percet voltak ott, és minden pöpec volt.

T2006 2010.04.15. 18:10:06

Régi történet de azért elmesélem!
Kb 12 éve a városba a Matáv telefonokat nem kábellel kötötte, hanem rádiós vonalhosszabbítóval. Egy rádió adó-vevő a falon, amibe a rendes telefont be kell dugni. Betárcsázós internetet szerettünk volna beköttetni. Telefon a Matávnak kb 20 perc alatt elintézték, majd jött a szerződés amit vissza is küldtünk. Eltelt 2 hét internet még sehol. Telefon az ügyfélszolgálatra, ahol megígérték, hogy kivizsgálják a hibát. Eltelik újabb két hét internet nincs de számlát már küldtek, szerencsére csak a havidíjról. Újra üsz. ahol közölték, hogy a vonalnak semmi baja, mennie kell az internetnek. Mikor említettem, hogy a vonalhosszabbítón néha pirosan villog az egyik led: -Ja azon nem lehet internetezni!
Ezután kb 2 hónap alatt 10 beszélgetés a szolgáltatóval, de a legbiztatóbb jóslat is az volt, hogy kb 1 év múlva az egész városban lecserélik igazi kábelre, majd akkor. A végén írtam egy e-mailt (munkahelyről) az ügyfélszolgálatnak, amit másolatba elküldtem a Matáv akkori vezérigazgatójának (Straub Elek) is. Hihetetlen volt, de két nap múlva mikor mentem haza be volt kötve a vezeték, és működött az internet!

SÜN 2010.04.15. 18:17:28

gta-datanet korrekt telefonszolgaltatast nyujt - bar tcom halozaton

Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 18:34:20

@RosszQtya:
Vazz, az invitelében is van, ráadésul felénk rajtuk kívül más nem szolgáltat, és ebből a háromból a mindkettő is a té-től veszi a vonalat.
Mit válasszak mást, he?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.15. 19:05:36

budapest. zápor, 8 fok.

debrecen. erősen felhős, 11 fok.

győr. eső, 9 fok.

miskolc. erősen felhős, 10 fok.

pécs. derült, 13 fok.

siófok. zápor, 12 fok.

szeged. közepesen felhős, 12 fok.

szolnok. erősen felhős, 11 fok.

ez a poszt olyan fílinget ad, mint annak idején a kossuth rádióban az időjárás-jelentés.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.15. 19:11:01

a telekomnak soominden van a rovásán, tehát ebben a jó hosszú bejegyzésben nem találtam semmi meglepőt.
@franjof: már a hatodik helyen elkezdődik a picsázás, hurrá.
@Tökös Veréb: tényleg.
@phyllo: amikor felhívom az ügyfélszolgálatot, mert vmi nem műkszik, akkor a telefonba beszélgető csaj hangjából ítélve még annál is rosszabb a helyzet, amit az imént felvázoltál.
@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: nekem csak a 2. jelszó van meg, de már rég elfelejtettem.

cooper82 2010.04.15. 19:20:16

Hát ez...
Nekem már második nap kiverte volna a biztosítékot a dolog és mentem volna asztalt verni a T-Comhoz (nem kirendeltségre, hanem a központjukba).

A kedves poszt-toló ne felejtsen el jóváírást kérni a számláján, mert ez a minimum.

@SÜN: egyetértek. Nekem is gts van és semmi gond nem volt, csak egyszer, de meg is oldották... kb. fél óra alatt.

sobrijoska10 2010.04.15. 19:25:50

Nekem is volt ilyen másfélhónapos kálváriám közháló kontra t-online kontra én. Egy másfél oldalnyi a/4-est teleírtam, mikor ki mit csinált. Végülis a hivatalos papír alapú levél t-comnak megoldotta az ügyet.
Azt bírtam, hogy a szerelő aki kijött, ott a helyszínen ő is teleírkált egy lapot telefonszámokkal mire el tudta intézni, amit akart.
Végül eljutottam egy Synergon-os telefonszámhoz is, amit szerencsére már nem kellett felhívnom :)

galicius 2010.04.15. 19:36:18

És nem fizettél?!Ezért vagy szopatón. Tudod mit mondott a Macskajaj-ban a szemüveges bácsi(nem jut eszembe a neve)?Azt,hogy,ha valamit nem tudsz elintézni pénzzel,akkor el tudod intézni sok pénzzel.Na,látod milyen rendesek?Ezt a problémát még pénzzel sem tudod elintézni.

handras 2010.04.15. 20:24:07

Nekem egy számhordozás 2 hónapig tartott 10 napos ciklusokban. Minden ciklus végén, egy velős indok amiért nem engednek el:

- nincs ilyen szám
- nincs a megadott címen előfizető
- tartozása van... (ez papír szerint igaz volt, 1 napot csúsztam a befizetéssel).

cso zsi 2010.04.15. 20:24:11

@SÜN: A gts-datanetnek van mikrohullámú szolgáltatása telefonra, és internetre. Azzal hamarabb tröténik meg a szolgáltatóváltás, és olyan helyre is szolgáltatnak így, ahová nem vezet "postai" drót.
A párás, ködös időjárás néha befolyásolja a működést.
Aki meg a "T"-t szidja, nem volt még Inviteles területen.

Jossarian 2010.04.15. 20:34:22

@franjof: @Kulics: sokan vannak, akiket kulfoldrol is erdekel annak az orszagnak a sorsa, amelyet KENYTELENEK voltak elhagyni, elsosorban azert, mert az ott elok nagy tobbsege olyan eloember mint amilyenek pl. ti vagytok.

mas: a multinacionalis cegek az adott orszag szinvonalahoz igazitjak cegpolitikajukat, a T. nemet-, vagy mas orszagi hozzaallasa az ugyfelek problemaihoz egy PICIT mas ;)

es meg valami: ekezeteket nem hasznalok, mert lusta vagyok :D. akinek nem tetszik, ne olvassa.

2010.04.15. 22:24:32

Az ügyfélszolgálat nagyon rossz, ez tény. Telefonom, netem megy és nagyon, nagyon ritka, hogy valami gond legyen vele. De ha van akkor szívás.

Iridium 2010.04.15. 22:36:22

Úgy látom a Té Magyarország British Telecomja :D

BiG_ 2010.04.15. 23:21:42

Nem kell meglepődni, angliai ismerősöm ugyanígy szopik a British Telecommal...
Azok is egy szarkupac droidbanda.

Ráadásul személyes ügyfélszolgálatuk sincs, csak telefonon és neten lehet őket keresni.

BiG_ 2010.04.15. 23:25:10

@Iridium: Hopp, látom, ismerős a téma :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 23:44:06

Svédországban vajon hogyan intézik a számhordozást?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 23:46:14

@Kék + Sárga = Itthon: ": a multinacionalis cegek az adott orszag szinvonalahoz igazitjak cegpolitikajukat,"
A francot. Ha ezt Németországban csinálnák, akkor a gatyájukat is le tudná perelni az ügyfél. Szóval ott is g*ciznének, ha hagynák a törvények.

Bezmag 2010.04.16. 00:21:19

Szerintem ebben a történetben a legnagyobb gáz és köcsögség egyetlen dolog.

AZ

ÜGYINTÉZŐ (aki ráadásul rendes volt)

NEVÉNEK

A KIÍRÁSA.

Megdobbent 2010.04.16. 00:24:05

@ColT: Telefonalsz, jon egy szerelo, aki leveszi a cipojet az ajtoban, majd kiszedi a ket vonalat. Ezeket atadja ket mosolygos lanykanak, kaik ezust talcan elindulnak a vonallal. A szerelo megkoszoni, hogy segithetett, felveszi a cipojet es elindul a lanyok utan.
Ha elerik a celjukat, a dolgok forditott sorrendben rendezodnek, a hordozas befejezodott :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.16. 00:44:26

A Homár meg nem tud napi két postnál többet kirakni! :D

@Megdobbent: A lányok fűszoknyásak-e?!

blarke 2010.04.16. 00:53:03

@Babette: sok esélyed nincs rá, hogy megnyerd. kötbért, azt lehet. 1.5 év alatt elég sok mindent láttam műszakisként és ezek már nem hatnak meg, az elején még együttérző voltam, de amikor 2 hónap után pszichiátriai kezelésre szorultam depresszió matt, leszoktam róla. ott az ÁSZF, a T elég sok mindent ki tud belőle hozni, be van betonozva, velem üvöltöznek az ügyfelek, gyökér/figyelmetlen (hála az égnek rövidtávú) kollégák után próbálok takarítani és kedélyeket nyugtatni... ja és persze hiába lehetne dolgozói internetem, ha fizetnének, se kellene. vicces egyébként belegondolni, hogy milyen sok T-s panasz van itt, de gondoljatok bele: x millió(x>3) T-s előfizetés van Mo.-n (csak telefon van több, mint 3 millió, és még ott a net, a tv...). ha csak 1%-a rossz egy adott pillanatban és ennek csak 1%-át nem javítják időben, már az is 3 idegbeteg helyzet. márpedig a garantált rendelkezésre állás a legtöbb szolgáltatásnál éves szinten 95% (és csak a bérelt vonalé 99.8% net esetében pl. - soha nem néztem utána, hogy telefonnál van-e hasonló lehetőség, mint a havi szinten félmillióba kerülő 5 megabites szimmetrikus bérelt vonal az internetnél :))...

blarke 2010.04.16. 00:55:34

és csak zárójelesen jegyzem meg, hogy ha annyira fontosak azok a vonalak, hogy kívülről is el lehessen érni, hibaelhárítási idő alatt lehet kérni hívásátirányítást. borsos ára van, de még mindig jobb, mint az, hogy az embert ne érjék el az üzleti partnerek...
vezetőt pedig senki nem fog kapcsolni vagy a telefonhoz hívni - ezen felesleges idegeskedni. sem a T-nél, sem a UPC-nél, sem semmilyen telefonos ügyfélszolgálaton. az nhh-nál viszont utána lehet olvasni, hogy fogyasztóként milyen magasabb panasztételi lehetőségek vannak. mert vannak.

Megdobbent 2010.04.16. 01:23:01

@ColT: Erre nem tudok sajnos valaszolni erkolcsi okokbol, meg mert nem tudom, hogy svedorszagban nem fagy-e be a ... terdkalacsuk :(

pruntyike 2010.04.16. 02:58:23

Magyarország, Győr, állami nyelvvizsgáztató: "Szeretnék vizsgázni"
Méla hölgy, változókorban, talán régi, régelmúlt kékeres f a s z o k r ó l álmodik éppen "Külföldinek nem lehet" majd kidob, külföldi felhívja Budapestet, Oktatásügyi Minisztérium: "De lehet". Egy perccel később vissza győri hölgyhöz: "De lehet". Rezzenéstelen arccal, mintha semmi sem történt volna, a legkisebb zavar jele nélkül bejegyez a vizsgaidőpontra. Találkozás Magyarországgal. Franjof, akkor most mi van?

Ugyandehogy (törölt) 2010.04.16. 08:08:04

@blarke: azért egy próbapert megérne.
az a baj, hgy mindenki így gondolja. hogy úgyse. birkák vagyunk.

egyébként máshol is van kupleráj, de amekkora a ténél, az ritka. ebben a véleménynyilvánításban a saját tapasztalatom is benne van.

és mondom mindezt úgy, hogy magam is szervezek folyamatokat és ügyfélszolgálatokat.

juhaszvik 2010.04.16. 08:10:07

@ColT: nem én voltam, ártatlan vagyok.
a név egyezik, de én közalkalmazott vagyok, és nem egy lelketlen multi rabszolgája. :)

attól mert valakit Juhász Viktornak hívnak, még lehet jó fej (gondolok magamra).

azért mondjuk az ember mindig meglepődik, ha a saját nevét látja leírva.

GZoli 2010.04.16. 09:13:20

@franjof: Ha már ekkora Magyar vagy, akkor egy magyar ékezetes billentyűzet nem ártana. (külfödiekre, vagy ott élőkre nem vonatkozik) :D

B@nális coitus 2010.04.16. 10:01:40

Egy ismerősöm T-nél húzza az igát: kib@szott bonyolult minden és egyre bonyolultabb. Ha beadsz egy igényt, nem 3 kattintás az egész, hanem a szerencsétlen operátor negyed órát adminisztrál. Azután meg reménykedik, hogy a többi kolléga el nem bassza, amit ő megcsinált. Ráadásul a rendszereik olya szarok, hogy nem támogatnak, hanem hátráltatnak. Azért nem látja a hibabejelentő, hogy a vonalat az áthelyezés miatt kapcsolták ki, mert az ő rendszerében meg még élőként szerepel. Sőt, nem is látja hogy áthelyezés alatt van.
Egy nagy kutyaszar ez az egész T, pont ezért számoltam fel velük minden olyan kapcsolatomat, amit mással ki lehetett váltani. A másik sem jobb, de legalább nem T.

blarke 2010.04.16. 10:28:04

@B@nális coitus: csak azért, mert 5 nap oktatás után bedobnak hibabejelentőre varrónőképzőben meg hasonló helyeken tanuló balf*sz diákokat, akik nem tudják használni a rendszereket, még nem kell szélsőséges következtetéseket levonni a T-s rendszerekről :)

Tökös Veréb 2010.04.16. 11:34:02

@Kulics: neki összejött, neked nem és ő ezért kapja be? te köpködsz rájuk, ők visszaköpnek. szerintem 1:1. szerintem.

B@nális coitus 2010.04.16. 12:32:37

@blarke: Ezt hallottam, nem következtetést vontam le. De gondolom, hogy te bennfentes vagy, esetleg te egy 10 napos oktatást végigcsináltál és rád már komolyabb ügyeket ir rád bíznak, mint pl.a fenti vonaláthelyezés?

blarke 2010.04.16. 13:57:47

@B@nális coitus: majdnem másfél éve dolgozok a T-nél vonali hibabejelentőként. vonali áthelyezést nem csinálok, de ha kér ilyet az ügyfél, én megtalálom (1-2 hónap szopóágas beletanulás után kialakul a rálátás). csakhogy ha rákeresel, megláthatod, hogy rengeteg a diákmunka a T-nél (főleg hibabejelentői vonalon), ezen pedig érthető diáksági okokból nagy a fluktuáció - innentől nem lehet csodálkozni sajnos, hogy inkompetensekbe fut az ember...

Tökös Veréb 2010.04.16. 14:41:18

@blarke: az ügyfél mit lát? hogy káosz van. ennyi.

2010.04.16. 16:07:57

@Tökös Veréb: azért kapja be, mert minket itthon maradtakat, en bloc "előembernek" nevez.

Tboi 2010.04.17. 12:15:25

Ja és nem T-Com hanem T-Home.

"együtt veled"

:D

Kicsi Kis Szar 2010.04.17. 18:41:16

A T-com mindig is szar volt.....so meg sem lepodom!!!!

Kifordított kacagány 2010.04.18. 10:51:52

@blarke: akkor talán nem ezen a területen kellene alkalmazni a diákerőt.
amúgy a matáv óta az egyetlen dolog ami nem változott a cégnél, akármilyen néven és tulajdonos alatt is futott az, hogy 100 alkalmazottból jó ha egy van amelyik érti is amit csinál.

anarch 2010.04.19. 12:38:13

@ColT: Már írtam egy régebbi posztban. Telefonon két héttel előtte lejelent a dátumot, hogy mikor költözöl. Készüléket adott napon áthurcol a másik helyre és működik. Érdekes módon a számlázási címet is sikerült átírniuk. Mindezt úgy, hogy a település is másik... Ez VOIP telefon + internet volt (az alaptv az minden kábeles dobozból kötelezően jön), vezetékesnél nem tudom mit alkotnak.

Így viszont nem találkoztam a fűszoknyás lányokkal, gondolom ők a telefon másik végén vannak :(.
süti beállítások módosítása