A "távközlési liberalizáció" békében meghagyott kvázimonopóliuma miatt a mai napig szophatnak azon T-ügyfelek, akik kicsúsznak a minőségbiztosított ügyfélszolgálat mentális rendelkezésreállási idejéből:
Kicsinyke utazási irodánk idén lejáró bérleti szerződése okán úgy döntöttünk, hogy a piac kedvező ajánlatait kihasználva, egy nagyobb és kedvezőbb árú irodába költözünk. A költözés logisztikailag nem tűnt kivitelezhetetlennek (maradtunk az V. kerületben, kb. 1 metrómegállónyit távolodtunk) de ennek szerves részét képezte, hogy a rendelkezésünkre álló 3 telefon és 1 fax vonalat az új irodába szerettük volna tovább vinni. Miután költözésünk április 9-i dátumra volt rögzítve, így igyekeztünk időben elkezdeni az átvitelt, ennek kronológiája alant:
03/23. Kedd – Kollégánk telefonon felveszi a kapcsolatot a Telekommal, és április 9-i dátummal (!!!) kéri két, analóg és két ISDN vonalunk áthelyezését. Telefonon tájékoztatták, hogy természetesen az időzített áthelyezésnek az égvilágon semmi akadálya – hiszen a XXI. században ez ugye nem okozhat problémát – és a felvett kérésnek megfelelően indítják a leszerelést. Megadtunk két mobil számot a szerelésekhez és egyeztetésekhez (az egyik az enyém volt), majd azzal a boldog tudattal lapoztunk a tennivalóban, hogy íme, mondhat bárki, bármit, a Magyar Telekom egy fasza cég, és promt intéz mindent.
03/24. Szerda – reggel az irodában. Eltűntek a vonalaink. Kimenő vonalunk volt, de a négyből csak egy analóg vonalon lehetett hívni bennünket. Ráadásul ez a vonal nem volt publikus a partnereink felé, ezért gyakorlatilag senki nem tudott bennünket hívni. Hibabejelentés. Céges ügyfélszolgálat. 72 órás hibaelhárítási határidő. Hiába vázoltuk nekik, hogy irodánk céges utaztatással foglalkozik, így a napi telefonos elérhetőség alapfeltétel a partnerekkel való kommunikációban, a vállalt hibaelhárítás 72 óra és punktum. Arra a kérdésünkre, hogy lehet-e valami köze a vonalak hibájának az előző napon leadott átkapcsolás, átvitel áprilisra tervezett műveletével, hangos nevetés volt a válasz, hiszen „ennyi idő alatt még a kérésre sem pillantanak, nemhogy lekapcsolják”….
03/24-26. Szerdától – péntekig. Vonalak továbbra sincsenek , de napközben kollégámat és engem többször felhívtak, hogy akkor április 9-én jönnének az új helyre szerelni. Remek. Péntek délután egy kósza telefon a műszakistól (a mobilomra) : „Működnek már a vonalak?” Amikor megkérdeztem tőle, hogy mi lenne, ha felhívnák a vonalat, és ha működik, akkor egyből tudni fogják, hosszasan elgondolkodott, majd megnyugtatott, hogy akkor így lesz. Ja, és a 72 órát persze tartani fogják.
03/27. Szombat. Reggel 9-kor lejárt a 72 óra, vonalak sehol. Otthonról felhívtam a 1435-ös számot, ahol másfél óra alatt 4 embertől a következőt sikerült megtudnom:
Nem tudják miért nincsenek vonalak
Hétvégén nincsen céges ügyfélszolgálat
Nincs felettesük, akivel érdemben lehetne beszélni
Az egész Telekomban nem dolgozik olyan, aki őket utasíthatja valamire
Felveheti a hibabejelentést, de újra ketyeg a 72 óra
Természetesen nincs összefüggés az áthelyezési kérelem, és a vonalhibák miatt.
Amikor azt kezdték ecsetelni, hogy bizonyára azért tart sokáig a hibaelhárítás, mert át kell nézni esetleges vonalszakadás miatt a kábeleket, akkor nem bírtam tovább, és üvöltözve kértem számon a kompentenciájukat: Hogy lehetne vonalszakadás, amikor kifele tudunk telefonálni, csak a bejövő hívásokat nem tudjuk fogadni???????? Letették a nagyesküt, hogy hétfőre lesz vonal.
03/29. Hétfő. Vonalak sehol. Úgy döntöttünk, hogy az elmúlt pár napban megismert mintegy 10-12 telefonos ügyfélszolgálatos kolléga után, már nem tud új színt hozni az életünkbe a telefonos kommunikáció, ezért átcsattogtunk a Petői Sándor utcai T-pont-ba, ahol személyesen próbáltuk visszakönyörögni a vonalainkat. A személyes ügyintézés addig a röpke órácskáig tartott, amíg felvázoltuk az elmúlt napok történéseit, majd az ügyfélszolgálatos hölgy – legnagyobb megdöbbenésünkre – felhívta a már ismert 1435-ös számot, ott kérte a céges ügyfélszolgálat ügyintézőjét és a kezünkbe nyomta a telefont, hogy beszélgessünk…..!
A közel 1 órás beszélgetés egyetlen pozitívuma az volt, hogy belebotlottunk Juhász Viktor ügyintézőbe, aki felfogva kálváriánk lényegét, röpke fél óra telefonálgatás alatt (addig mi tartottuk a kagylót) kiderítette, hogy bizony-bizony az áthelyezési kérelem a ludas, mert idő előtt lekapcsolták a telefonokat, vagy legalábbis el kezdték a lekapcsolást intézni. Khm. Amikor a meghatottságtól elszorult torokkal kérdeztük meg, hogy ez eddig miért nem volt egyértelmű (mi is rákérdeztünk), nem tudott érdemleges választ adni, viszont megnyugtatott, hogy legkésőbb másnap 18.00-ig vissza lesznek kapcsolva a vonalak. (Mi csak nevettünk ezen, de csak egy kis bizalmat kért még tőlünk, így úgy döntöttünk, hogy nem szántjuk be a T-pont helységét ekével még pár napig, hátha…)
03/30. Kedd. 18.00. Vonalak sehol. Call Juhász Viktor. Közös szentségelés, pironkodás, Viktor intézkedik.
03/31. Szerda. Vonalak sehol.
04/01.Csütörtök. Igeeeeeeeeeeeeeeen. Az egyik analóg működik!!! Már csak a két ISDN nincs meg. Viktort újra hívjuk, aki megígéri, hogy kiküld valakit, aki megnézi az ISDN vonalakat. Ja, hát olyat is lehet? De, jó!
04/02. Péntek. Minden vonalunk működik. Szinte szomorúak vagyunk, hogy már csak 7 napig élvezhetjük ezt az állapotot, hiszen 9-én, (ahogy megígérték) megtörténik a költözés, és ott minden bizonnyal a rövid átállást követően unalmas és problémamentes hétköznapok jönnek….
04/07. Szerda. Eltűnik a két ISDN vonalunk. Kifelé tudunk hívni, befelé „műszaki okok miatt nem kapcsolható”. Elmélázunk. 2 nap múlva költözünk. Nénk. Mi legyen? Viktornak az ügyfélszolgálaton már nyilván csomókban hullik a haja, a végén még a telefonszámlán fodrászkezelést is ki fognak számlázni, inkább hagyjuk a fenébe. Két napig csak kibírjuk. Illetve a cégeink.
04/09. Péntek. Elköltözünk. ISDN vonalak nem működnek. Az új helyen sem.
04/10. Szombat. Kollégám rég nem hallott ismerősként üdvözli a 1435-ös számon bejelentkező ügyfélszolgálatost, és kérjük a jelentkező hiba elhárítását. Semmi gond, mondják, 72 órán belül elhárítják….:) Megnyugodtunk. Ha ez ilyen egyszerű…
04/12. Kedd. 72 óra lejárt. ISDN vonalak sehol. Kollégám felhívja a 1435-öt, ahol közlik vele, hogy a kérdéses vonalakra NEM történt hibabejelentés (hibafelvétel egészen pontosan) ezért most ezt meg tudják tenni, és boldogan vállalják, hogy 72 órán belül kivizsgálják. Itt tartunk ma. Időben, költségben, energiában, stresszben már mérhetetlen, amit ez a pár hét produkált.
Tapasztalat? Az a baj, hogy egy egyszerű szolgáltató cserével valószínűleg nem oldanánk meg semmit. Országot kell váltani. El kell költözni, és olyan helyre kell menni, ahol vannak értelmes, hozzáértő, felelős, emberek és rendszerek. Keressük a térképen….
A T-Com meg kapja be!
ui: most jöttek a Telekomtól a szerelők, kiderült, egy egészen más számot kötöttek be a két ISDN helyett….régi vonalaink még nincsenek, ha lesznek, jelentkezem.
dnw599 2010.04.15. 15:05:02
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.15. 15:07:24
2010.04.15. 15:09:21
Greg Popafox 2010.04.15. 15:09:50
Ahamm 2010.04.15. 15:10:24
franjof 2010.04.15. 15:12:21
élien 2010.04.15. 15:14:49
Secnir 2010.04.15. 15:20:30
én szóltam.
amúgy kitartás!
Eric_Cartman 2010.04.15. 15:29:24
Vegyél új billentyűzetet.
Tökös Veréb 2010.04.15. 15:31:00
2010.04.15. 15:31:04
Hát ez a nagy baja külföldreszakadással: csak ide hazafele tudsz negymenőzni, ott egy nudli vagy.
connector 2010.04.15. 15:31:22
Tökös Veréb 2010.04.15. 15:32:01
phyllo 2010.04.15. 15:40:24
1. nincs megfelelő iskolai végzettségük, un. OKJ papírjuk van, ami seggtörlésre sem jó.
2. Alul vannak fizetve. Ezért elvárják a jattot még a munka előtt. Mo-on, ha nem jattolsz, semmi sem működik.
franjof 2010.04.15. 15:43:18
FDToth 2010.04.15. 15:44:18
Ez a 72 óra nem működik. Vagyis igen, de úgy, h ha lejár a 72, felhívomh lejárt a 72, ekkor felevszik a panaszomat, amire majd 72 úlva reagálnak, de erre sem, és ez így megy 3 hónapja (a tV szolgáltatással is gondom van, nem képesek kihozni egy HD boxot, de már rég úgy számláznka, mintha...)
Az az érzésem h szabadon tehetnek bármit, mert nincsen következménye annak, ha nem teljesítenek. Ezt felróhatjuk a magyar jogrendszernek...
elwood 2010.04.15. 15:44:39
én már felvettem a hitelt az azonnali nagyarányú adócsökkentésre
FDToth 2010.04.15. 15:45:45
Magyar emberek dolgoznak T-home-nál is...
Tökös Veréb 2010.04.15. 15:47:12
amúgy a Té az egy ilyen vicces cég. volt telefonom, volt netem.
lemondtam a netet szépen írásban megindokolva. erre kikapcsolták a telefont is. majd rá 1 hétre hív az üfike, hogy miért mondtam le a netet? kérdem megkapták a papírt? IGEN. mondom akkor olvassa is már el, mert oda van írva.
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2010.04.15. 15:50:52
vadász, vadász...
elwood 2010.04.15. 15:51:14
költözünk, mozgatnám a telefont, számostól, ADSL-estől, mondják semmi gond.
kérvények kitöltve
- átköltözünk, telefonos jön, azt mondja vonal van, csak szám nincs, nem tudják hozni.
- miért
- aktív ADSL van a régi lakásban
- (Axeleronak) helyezzék át ide
- nem lehet
- miért
- mert az új lakásban nincs telefon
- mondom nem is lesz amíg ott ki nem pipálják, hogy nincs már a régi helyen ADSL
- akkor nem megy a folyamatos szolgáltatás
szóval szépen le kellett mondani az ADSL-t, bevinni a modemet, áthozni a számot, kérelmezni egy ADSL-t. Pedig két pipa lett volna egy toolban, de nem volt rá process.
Fausto(tm) 2010.04.15. 16:37:28
Jelentették a hibát, 72 órán belül nem javították, onnantől kezdve kötbérkötelesek! Ha nem tudják biztosítani a szolgáltatást elégséges szinten, akkor a havidíj 8x-osa, ha elégségesen, de van szolgáltatás, akkor a havidíj 4x-ese. (Csak az a kérdés, hogy a 4 vonalból 3 csak kimenő, 1 bejövő az melyik kategória...)
Ha elhárult a hiba, akkor elég annyit elküldeni nekik, hogy 3.24-én volt hibabejelentés, 3.27-ig el kellett volna hárítani, nem ment, 4.10-én sikerült megcsinálni, xy,- Ft a kötbérigény, 30 napjuk van, hogy a számlán megjelenjen! Ha nem küldenek választ időben, levél az NHH-nak, NFH-nak, úgyhogy kb. 2-3 hónap alatt lesz id belőle valami :) Nálam is működött ;)
Gondolom egy ilyen céges előfizetásnél nem két forint a havidíj, ha már nem tudnak egy hibát elhárítani, fizessenek, még ha nem is hozza be a kiesett hasznot...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 16:39:13
Hát a T-nél még a békeidők órái ketyegnek :D
" Hogy lehetne vonalszakadás, amikor kifele tudunk telefonálni, csak a bejövő hívásokat nem tudjuk fogadni???????? "
Hát csak a bejövő vonal szakadt :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 16:42:25
LOLLLLLL
"belebotlottunk Juhász Viktor ügyintézőbe,"
Juhaszvik, te voltál az? :D
"Kedd. 72 óra lejárt. ISDN vonalak sehol."
Lehetne-e ilyenkor esetleg kötbért követelni?
"Tapasztalat? Az a baj, hogy egy egyszerű szolgáltató cserével valószínűleg nem oldanánk meg semmit."
Mivel alternatív szolgáltatók is csak a T vonalait használják, hát, valszeg semmire nem mennétek vele, illetve még nagyobb szívás lenne, mert plusz egy réteg lenne köztetek és a T között... :(
És a T külső szolgáltatónak nem szeret intézni semmit.
Circus 2010.04.15. 16:43:18
Más, nem szoktam, de most:
@franjof:
"akkor mi a fasznak irogac ide huzz a pcsaba taho"
"fasz irigyel hazatlan kutyat mit pofazik bele mi koze kilepett"
ékezethiányok, írásjelhiányok, értelmezhetetlen mondatszerűség mindezt túlmagyar felhangba csomagolva...
tudod, hiába értek nagyjából egyet Veled (kintről ne pofázzon bele), Te kevésbé hiányoznál, mint ő. Tudom, telefonról macerás a komment, viszont nem kötelező, Troll uram. :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 16:44:56
Sztem azért nem dolgoznak, mert 1. kurva sok melójuk van, 2. alul vannak fizetve, 3. ha nem dolgozik rendesen, akkor is kap fizut, és az ügyfél nem tud lenyomni a torkán egy ásót pl.
Tökiböki 2010.04.15. 16:45:54
Maradt volna meg telefonos szolgáltatónak, és ne kapart volna minden olyan egyebet maga alá, amihez lövése sincs. Így aztán se ez, se az nem működik rendesen, és leszarja, mert nem bírságolják a szar teljesítményt!!!
képtelen 2010.04.15. 16:58:42
2. Április 10.-e és 12.-e között nem telhet le a 72 óra. Ja, hogy 12.-én már kedd volt, akkor értem. Nálam még csak hétfő. :) (egyébként sem hiszem, hogy hétvégén dolgoznának)
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:08:31
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:13:20
értem én. de akkor minek ígérik meg?
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:15:24
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 17:16:59
Ez mondjuk nem az ip telefont minősíti.
MosoMasa 2010.04.15. 17:20:24
A legutóbb egy egyszerű előfizetés módosítást 2 hónap alatt tudtak elintézni számtalan egyeztetés után.
Ahány ügyintézővel beszéltem, mind mást ( homlokegyenest mást ) mondott mint a másik!
Azt már nem is említem, hogy amióta ezt a jelszavas rendszert bevezették, azóta már az ötödik jelszavam van - nem az én hibámból!
ostopenko 2010.04.15. 17:26:24
gabest1 2010.04.15. 17:28:18
Elcseszett nick 2010.04.15. 17:32:15
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.04.15. 17:37:45
További magyar hang 2010.04.15. 17:40:18
nem nyomtátok le a kézibeszélőt az ügyfélszolgálatos hölgy torkán, amikor – legnagyobb megdöbbenésetekre – felhívta a már ismert 1435-ös számot, ott kérte a céges ügyfélszolgálat ügyintézőjét és a kezetekbe nyomta a telefont, hogy beszélgessetek!
Biztos a megdöbbenés miatt hagytátok ki eme fontos lépést. :)
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.04.15. 17:59:53
leszedtem este a modemet, másnap du 4-kor, mikor hazaértem a munkából már ott toporogtak az új lakcímem előtt a szerelők. addig amig vártak rám a külső szekrényben megcsinálták amit kell. 10 percet voltak ott, és minden pöpec volt.
T2006 2010.04.15. 18:10:06
Kb 12 éve a városba a Matáv telefonokat nem kábellel kötötte, hanem rádiós vonalhosszabbítóval. Egy rádió adó-vevő a falon, amibe a rendes telefont be kell dugni. Betárcsázós internetet szerettünk volna beköttetni. Telefon a Matávnak kb 20 perc alatt elintézték, majd jött a szerződés amit vissza is küldtünk. Eltelt 2 hét internet még sehol. Telefon az ügyfélszolgálatra, ahol megígérték, hogy kivizsgálják a hibát. Eltelik újabb két hét internet nincs de számlát már küldtek, szerencsére csak a havidíjról. Újra üsz. ahol közölték, hogy a vonalnak semmi baja, mennie kell az internetnek. Mikor említettem, hogy a vonalhosszabbítón néha pirosan villog az egyik led: -Ja azon nem lehet internetezni!
Ezután kb 2 hónap alatt 10 beszélgetés a szolgáltatóval, de a legbiztatóbb jóslat is az volt, hogy kb 1 év múlva az egész városban lecserélik igazi kábelre, majd akkor. A végén írtam egy e-mailt (munkahelyről) az ügyfélszolgálatnak, amit másolatba elküldtem a Matáv akkori vezérigazgatójának (Straub Elek) is. Hihetetlen volt, de két nap múlva mikor mentem haza be volt kötve a vezeték, és működött az internet!
SÜN 2010.04.15. 18:17:28
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.15. 18:34:20
Vazz, az invitelében is van, ráadésul felénk rajtuk kívül más nem szolgáltat, és ebből a háromból a mindkettő is a té-től veszi a vonalat.
Mit válasszak mást, he?
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.15. 19:05:36
debrecen. erősen felhős, 11 fok.
győr. eső, 9 fok.
miskolc. erősen felhős, 10 fok.
pécs. derült, 13 fok.
siófok. zápor, 12 fok.
szeged. közepesen felhős, 12 fok.
szolnok. erősen felhős, 11 fok.
ez a poszt olyan fílinget ad, mint annak idején a kossuth rádióban az időjárás-jelentés.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.15. 19:11:01
@franjof: már a hatodik helyen elkezdődik a picsázás, hurrá.
@Tökös Veréb: tényleg.
@phyllo: amikor felhívom az ügyfélszolgálatot, mert vmi nem műkszik, akkor a telefonba beszélgető csaj hangjából ítélve még annál is rosszabb a helyzet, amit az imént felvázoltál.
@MosoMasa / Ha nagy leszek, japán leszek!: nekem csak a 2. jelszó van meg, de már rég elfelejtettem.
cooper82 2010.04.15. 19:20:16
Nekem már második nap kiverte volna a biztosítékot a dolog és mentem volna asztalt verni a T-Comhoz (nem kirendeltségre, hanem a központjukba).
A kedves poszt-toló ne felejtsen el jóváírást kérni a számláján, mert ez a minimum.
@SÜN: egyetértek. Nekem is gts van és semmi gond nem volt, csak egyszer, de meg is oldották... kb. fél óra alatt.
sobrijoska10 2010.04.15. 19:25:50
Azt bírtam, hogy a szerelő aki kijött, ott a helyszínen ő is teleírkált egy lapot telefonszámokkal mire el tudta intézni, amit akart.
Végül eljutottam egy Synergon-os telefonszámhoz is, amit szerencsére már nem kellett felhívnom :)
galicius 2010.04.15. 19:36:18
handras 2010.04.15. 20:24:07
- nincs ilyen szám
- nincs a megadott címen előfizető
- tartozása van... (ez papír szerint igaz volt, 1 napot csúsztam a befizetéssel).
cso zsi 2010.04.15. 20:24:11
A párás, ködös időjárás néha befolyásolja a működést.
Aki meg a "T"-t szidja, nem volt még Inviteles területen.
Jossarian 2010.04.15. 20:34:22
mas: a multinacionalis cegek az adott orszag szinvonalahoz igazitjak cegpolitikajukat, a T. nemet-, vagy mas orszagi hozzaallasa az ugyfelek problemaihoz egy PICIT mas ;)
es meg valami: ekezeteket nem hasznalok, mert lusta vagyok :D. akinek nem tetszik, ne olvassa.
2010.04.15. 22:24:32
Iridium 2010.04.15. 22:36:22
BiG_ 2010.04.15. 23:21:42
Azok is egy szarkupac droidbanda.
Ráadásul személyes ügyfélszolgálatuk sincs, csak telefonon és neten lehet őket keresni.
BiG_ 2010.04.15. 23:25:10
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 23:44:06
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.15. 23:46:14
A francot. Ha ezt Németországban csinálnák, akkor a gatyájukat is le tudná perelni az ügyfél. Szóval ott is g*ciznének, ha hagynák a törvények.
Bezmag 2010.04.16. 00:21:19
AZ
ÜGYINTÉZŐ (aki ráadásul rendes volt)
NEVÉNEK
A KIÍRÁSA.
Megdobbent 2010.04.16. 00:24:05
Ha elerik a celjukat, a dolgok forditott sorrendben rendezodnek, a hordozas befejezodott :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.04.16. 00:44:26
@Megdobbent: A lányok fűszoknyásak-e?!
blarke 2010.04.16. 00:53:03
blarke 2010.04.16. 00:55:34
vezetőt pedig senki nem fog kapcsolni vagy a telefonhoz hívni - ezen felesleges idegeskedni. sem a T-nél, sem a UPC-nél, sem semmilyen telefonos ügyfélszolgálaton. az nhh-nál viszont utána lehet olvasni, hogy fogyasztóként milyen magasabb panasztételi lehetőségek vannak. mert vannak.
Megdobbent 2010.04.16. 01:23:01
pruntyike 2010.04.16. 02:58:23
Méla hölgy, változókorban, talán régi, régelmúlt kékeres f a s z o k r ó l álmodik éppen "Külföldinek nem lehet" majd kidob, külföldi felhívja Budapestet, Oktatásügyi Minisztérium: "De lehet". Egy perccel később vissza győri hölgyhöz: "De lehet". Rezzenéstelen arccal, mintha semmi sem történt volna, a legkisebb zavar jele nélkül bejegyez a vizsgaidőpontra. Találkozás Magyarországgal. Franjof, akkor most mi van?
Ugyandehogy (törölt) 2010.04.16. 08:08:04
az a baj, hgy mindenki így gondolja. hogy úgyse. birkák vagyunk.
egyébként máshol is van kupleráj, de amekkora a ténél, az ritka. ebben a véleménynyilvánításban a saját tapasztalatom is benne van.
és mondom mindezt úgy, hogy magam is szervezek folyamatokat és ügyfélszolgálatokat.
juhaszvik 2010.04.16. 08:10:07
a név egyezik, de én közalkalmazott vagyok, és nem egy lelketlen multi rabszolgája. :)
attól mert valakit Juhász Viktornak hívnak, még lehet jó fej (gondolok magamra).
azért mondjuk az ember mindig meglepődik, ha a saját nevét látja leírva.
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.16. 08:47:51
GZoli 2010.04.16. 09:13:20
B@nális coitus 2010.04.16. 10:01:40
Egy nagy kutyaszar ez az egész T, pont ezért számoltam fel velük minden olyan kapcsolatomat, amit mással ki lehetett váltani. A másik sem jobb, de legalább nem T.
blarke 2010.04.16. 10:28:04
2010.04.16. 11:29:39
Tökös Veréb 2010.04.16. 11:34:02
Market-Ing · http://www.festekszer.hu 2010.04.16. 12:17:38
atechnikacsodai.blogspot.com ; agazdasag.blogspot.com ; idezetekgyujtemenye.blogspot.com
B@nális coitus 2010.04.16. 12:32:37
blarke 2010.04.16. 13:57:47
Tökös Veréb 2010.04.16. 14:41:18
2010.04.16. 16:07:57
Tboi 2010.04.17. 12:13:35
Tboi 2010.04.17. 12:15:25
"együtt veled"
:D
Kicsi Kis Szar 2010.04.17. 18:41:16
Kifordított kacagány 2010.04.18. 10:51:52
amúgy a matáv óta az egyetlen dolog ami nem változott a cégnél, akármilyen néven és tulajdonos alatt is futott az, hogy 100 alkalmazottból jó ha egy van amelyik érti is amit csinál.
anarch 2010.04.19. 12:38:13
Így viszont nem találkoztam a fűszoknyás lányokkal, gondolom ők a telefon másik végén vannak :(.