Tékozló Homár

A Tesco Expressz megteheti?

2010.04.22. 12:40 | ge | 200 komment

A Tesco Express pénztárosa ugyan belátta, hogy ha nem stimmel a gépben szereplő és a termékhez kiírt ár, akkor azt nekik ellenőrizni kell, a dühös boltvezetővel történt egyeztetés után mégis úgy alakult, hogy D. csak a magasabb áron tudta elvinni a kolbászt.

Gondoltam megosztom tegnap esti történetemet, mert bár mindenki tudja, hogy milyen a tesco (igen csupa fekete kisbetűvel), még engem is meglepett a Rákóczi úton lévő "express" üzletük megkérdőjelezhető viselkedése.
 
Miután többször sikerült vásárolnom náluk -  a savazás előtt megjegyezve, hogy a legközelebbi elfogadható áron áruló este is nyitva tartó bolt -,  tudom, hogy náluk az expressz jelző csak azt takarja, hogy expressz sebességgel nő a boltban a sor. Ezen senki sem csodálkozik, hisz alapból is ellenszenves a bolt.

Na de a lényeg, tegnap este (2010.04.21. 21:04) munka utáni fáradtságban, ettem volna valamit otthon, de mivel nem sok minden találtam a hűtőben, így döntöttem, és elugrottam a fent említett üzletbe. Ott ki  is néztem magamnak a Bácskai Csípős Kolbász 80g nevű terméket. Rutinból nem csak a nevet ellenőriztem (mivel olcsóbb volt, mint szokott), hanem a kiírt árnál lévő vonalkódot is (megfontolt vásárló vagyok). Minden stimmel, 299 -> irány a kassza. Sorbaállás gyorsan halad, pénztáros kezeli a cuccokat, mikor is feltűnik a felvillanó szám: 355. Hoppá, ezt nem engedhetem.
 
Következő beszélgetés (egyszerűsítve)
- Elnézést, de nem ez az ár szerepelt.
- Itt kiírja a gép, ez az ár szerpel.
- Ok. De kiírva 299 volt.
- Hmm.. (látszik a lassulás a szemében)
- Mindegy nem ezen a 100 Ft-on múlik, így is-úgy is elviszem.
- Nem, ezt nekünk ellenőrizni kell. Az árellenőrző munkatársunk lehet nem végezte jól a  dolgát. Sanyi (ez nem biztos, hogy így hívták), ellenőrizd ennek a terméknek az árát.
Sanyi megy, ellenőrzi, pár perc még megtalálja, visszajön.
- Igen 299-ért adjuk.
- Pillanat, beszélek az üzletvezetővel..
Pénztáros elmegy, elbújik egy polcrendszer mögött. Majd nemsokára visszatér.
- Hát akkor elviheti 355-ért vagy itt hagyhatja.
- Ne haragudjon, ez nem így működik. 299-ért szeretném elvinni, így szokott működni.
- Én csak 355-ért adhatom oda.
- Jó akkor kérem, illetve a  vásárlók könyvét is.
 
Fizettem. Pár perc még előkerül a polcrendszer mögül a "Jól látható helyen" lévő vásárlók könyve. Gyorsan beírom a fenti történetet, majd szólok, hogy át kéne venni, illetve pecsét is kellene rá. Majd jön a polcrendszer mögött elő üzletvezető (gondolom ő lehetett, mert be nem mutatkozott), aki ránézésre alkalmas a feladatra - a polcok mögött nincs sok hely, ezért csak alacsonynövésű emberek férhetnek el ott. Semmi nem mond, odadobja a papírt, láthatóan mérges fejjel. Gondoltam, hogy felvidítsam, szólok hogy legalább egy nevet adhatna, illetve aláírhatná, hogy átvette a panaszt. Erre láthatólag ideges lesz.
 
Tudom nem egy siker sztori, de kissé megbotránkoztat, hogy a mai világban megtehetik, hogy nem a kiírt áron adjanak termékeket, és még a vevő érezze kényelmetlenül magát.
 
Ezt a levél több példányban kerül elküldésre. Egyrészt Tékozló Homár, másrészt menne a hirdetett "észrevételeit küldje a ... igazgatónak" (ez volt kiírva a boltban), de azt nem találtam a honlapon, így a számomra idetartozó karrier-es címre, megy, mert hát eléggé karrierista az ottani üzletvezető, valamint a fogyasztóvédelemhez.
 
Üdvözlettel
 
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XCat 2010.04.23. 08:15:47

Szily, tényleg megvesztegetett az Aeroviva? Nyilatkozzál vazze.

juhaszvik 2010.04.23. 08:17:50

szerintem a google jó darabig hozni fogja a homárt találatként, szóval nincs akkora baj (mármint a történet aerovivás részével), viszont a homár, hát...

szily adj valami füstjelet, hogy épp nem áll senki mögötted egy puskával. vagy egy kacsintást. vagy ne, inkább legyen az a jel, hogy nem kacsintasz. na?

:(

XCat 2010.04.23. 08:21:58

@juhaszvik: 3 nap, és elfelejtik. Az állat, aki Homárnak mondja magát a károsult utasok hozzászólásait is törölte. Meg azokét is, akik korábban használtak Aerovivát, és megszívták vele.
És még ők pattognak, hogy feljelenteni az internetet... miért ne lehetne, ha egyszer cenzúrázgatni meg lehet?
Különben meg semmi minden határon túlmenő mocskolódás nem volt, egyszerűen leírtuk a véleményünket.

Hazug ferde állat.

yippyupp 2010.04.23. 08:23:28

@CatMother: honnan fogjuk tudni, hogy ki vagy tiltva? karmolások a homárpáncélon?

XCat 2010.04.23. 08:25:03

@yippyupp: Nem írok. De lehet hogy csak valami értelmesebbet csinálok, és akkor majd egy idő után megint.
Vagy kieszelek egy valódi fogyasztóvédő blogot, és átjárok elcsábítani oda a népet. :D

yippyupp 2010.04.23. 08:27:40

@CatMother: egy kis edzővideó a csata elé
youtube: Cat Vs. Crab

juhaszvik 2010.04.23. 08:29:30

akkor a blognév ötleteim:

"Nemár Homár"
"Tékozló Garnéla"
"Kösz szily"

XCat 2010.04.23. 08:30:26

@yippyupp: Ez is lehetséges megoldás. :)
Ebben az esetben én levonom a tanulságokat, bölcsebb leszek.. ti meg itt maradtok értelmes fogyasztóvédelem nélkül.
És tovább hordjátok a pénzt Szilynek.

Rangsorold, ki jár rosszabbul:DD

Greg Popafox 2010.04.23. 08:31:01

- Mindegy nem ezen a 100 Ft-on múlik, így is-úgy is elviszem.

- Ne haragudjon, ez nem így működik. 299-ért szeretném elvinni, így szokott működni.

Most akkor mindegy volt vagy sem? :)

XCat 2010.04.23. 08:31:31

@juhaszvik: Szily ne legyen már benne. A garnélás tetszik.

ClearWater 2010.04.23. 08:33:11

Szóval csak azt szerettem volna beírni a kicenzúrázott és lezárt, egyébként szabad véleménynyilvánító rovatokba, hogy a Vis Maior értelmezése szerint valóban nem kötelessége az Aerovivának megoldani a helyzetet. Ilyenkor jogilag a szerződés elszámolási kötelezettség nélkül megszűnik, mindenki megy a maga útjára, nem tartozik senki senkinek. Ezt mondja a jog. Kezetrázni, elbúcsúzni.

Más kérdés hogy az Aeroviva egy olyan cég, aki régóta és még sokáig szeretne az utaztatás élvonalában dolgozni, különösen vigyáz arra, hogy a neve még véletlenül se merüljön fel bármilyen botrány kapcsán, hiszen hosszú távon, az utasok teljes megelégedetttségére dolgozik, és ebből profitál. 9 ember hazajuttatásának költsége bakfitty ahhoz képest, amekkora ellenszenvet szül ha 9 embert kint hagy Párizsban, ezek elkezdenek pattogni és esetleg másik x száz vagy ezer jövőbeli utazót buknak el amiatt hogy ez az egy helyiértéken tárolható mennyiségű ember nincs tisztában a vis maior fogalmával. Egyszerűen nem tétel a brandname védelme érdekében. Vagy tévedek, kedves GYF?

juhaszvik 2010.04.23. 08:33:46

valaki mesélhetne erről az Edés történetről, mert nem ismerem. Azt is zárolták, vagy mi?
és mi lett a vége?

yippyupp 2010.04.23. 08:34:29

@CatMother: amíg van nokiás dobozom, addig hordom tovább neki a te nevedben is

XCat 2010.04.23. 08:38:49

@yippyupp: Biztosra vettem. :)
Ez egy jól bejáratott társaság, akik tulképp leszarják a fogyasztóvédelmet, szeretnek ide írogatni, a posztok is csak azért vannak, hogy legyen miről csetelni.. nincs ezzel semmi baj.
Csak néha ettől még lehetne valami értelme is.
Nem?

juhaszvik 2010.04.23. 08:38:54

@ClearWater: de azt ugye tudod, hogy mire fel kezdődött az igazán nagy indulatlavina? hogy megfenyegette és telefonon zaklatta a posztolót/kommentelőt. ez volt az igazán nagy probléma.

érdekes, hogy egy viszonylag kicsi nyereséggel dolgozó cég ilyen nagy kezeket tudott növeszteni, hogy már az indexben is talált magának irányítható bábukat. vagy most mi van?

XCat 2010.04.23. 08:43:19

@juhaszvik: Azért összeesküvéselmélet szintjéig én nem vinném el.. Simán beszart a homár.
Gyakorlatilag az történt itt is, ami az aerovivánál; kommentelnek, sokat nézik az oldalt, ez nekem jó, mert pénzt hoz.
Ami miatt sokat nézik az oldalt, az nekem árthat (=beperelhet), én emiatt pénzt veszthetek.
Konklúzió; állítsuk le a kommentelést, hogy én széttárhassam a kezemet, hogy nem én tehetek a kommentelőkről, de mindent megteszek, hogy abbamaradjon. Attól a pénzem megvan.
(Ha valaki párhuzamot vél felfedezni az Aeroviva kéztárogatásával, hogy ők a vulkánról nem tehetnek, az NEM a véletlen műve.)

Ez volt itt tegnap. Egy közösségi vulkán. A Homár meg ráült.

És még csak fingani sem fog tőle.

XCat 2010.04.23. 08:44:29

Most hogy így ezt levezettem... Te Szily, nem vagy te társtulajdonos az Aerovivában? :DDD

juhaszvik 2010.04.23. 08:45:56

@yippyupp: a sztorit elolvastam, de valaki mintha azt mondta volna, hogy ott is egy halom komment volt, és zárolás stb.
tényleg így volt? és mi lett a vége?

yippyupp 2010.04.23. 08:46:16

@CatMother: ha kitiltanak, érted is megküzdünk majd pár kedves kommentben. tetszett a video?

XCat 2010.04.23. 08:46:33

@juhaszvik: Nem tudom, én nem olvastam.
Valami 6000 kommentet emlegettek.

ClearWater 2010.04.23. 08:47:57

@juhaszvik: Világos, ezzel a résszel nincs mit kezdeni. A cég tulajdonosainak kéne elgondolkozni azon, hogy milyen igazgatók képviselik az érdekeiket. Ja hogy a kettő egy égy ugyanaz?

II. Cégformától függő adatok

1. A tag(ok) adatai
1/4. Gyarmati Ferenc (an.: Badics Eszter)
A társaság irányítását biztosító befolyásolás mértéke: közvetlen.

Esetleg még az lehet hogy a tulajdonrészre alig pár hónapja jelzálogot jegyző Banco Popolare megkéri tisztelt tulajdonos/ügyvezető urat, hogy ugyan az ő jelzálogát ne tegye készakarva tönkre.

2. Az üzletrészen alapított zálogjog adatai
2/2. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/4

A zálogjogosult adatai:
Banco Popolare Hungary Bank Zrt
HU-1088 Budapest, Rákóczi út 1-3.

Megjegyzem nem kis szarban lehet tisztelt GY.F. úr ha saját maga zálogkötelezettséget vállal egy banknak.

XCat 2010.04.23. 08:47:58

@yippyupp: Aha, aranyos volt, köszi.

Ha meg kitiltanak sem érdekel, lassan függő leszek.. jelenleg éppen igazam van. és tényleg van még pár száz blog. :D

yippyupp 2010.04.23. 08:48:11

@juhaszvik: 5500+ komment volt, hagyma utolsó mondata zárta a kommentet. ezt pár sorral feljebb úgy 4 körül meg is találod.

juhaszvik 2010.04.23. 08:49:52

@CatMother: összeesküvés 2.0: nincs is aeroviva, gyorsan összedobtak egy honlapot, meg kitaláltak kamu történetet, kamu hozzászólásokkal :)

amúgy a fenti levezetésednek köszönhetően megvilágosodtam.
és most keserű a szám íze. :(

Mr. Fleto 2010.04.23. 08:51:48

Nahát-nahát gyönyörű országban élünk.
Szólásszabadság és törölt kommentek egy blogon. A lényeg hogy kivájjuk egymás szemét.Tipikus magyar blog tipikusan magyar emberekkel.Rengeteg helyen próbálkoztak nálam is hasonló dolgokkal.Például a tizezresbol ezresekkel adott vissza és egyiken már nem volt jel.
Fordítva adta hátha nem nézem végig majd elnézést kért.Mert végignéztem.De ha nem teszem lehet felrakni a polcra a többi mellé.
A lényeg az hogy lehet az Tesco vagy bármi cég ők a haszonból élnek.Átlehet menni a konkurenciához a túloldalra és lehet figyelni a zárva táblát.Versenyhelyzet van?! Vagy mégsem?Vegyük a kábeltévé szolgáltatókat. 3 fő szolgáltató a versenyhelyzetben szépen felosztotta az országot és óriási választási lehetőségek között "választod azt ami van" vagy elmehetsz, mert el lehet menni.
A gyűlölet továbbra is eluralkodik és a balga magyar ember hagyja is ezt.
Bizony ha annak idején nem volt apuci anyuci a kondérnál most a porontyok isszák a levét! De lehet változtatni.
Mielőtt bárki bármiről blog topicot nyit jobb ha belegondol hol és mit csinált,mikor tett jót vagy rosszat embertársaival.Nekem jó érzés volt mikor egy korrekt kiszolgálásnál , többet fogyasztva mint ahogy a számlán látszott szóltam a pincérnek hogy 900ftal kevesebbet számoltak. Minenhol amikor valamit cselekszünk a "jó érzés"-en van a hangsúly.Én gyakran járok tesco-ba,
nem vagyok milliomos és a hangulatom mindig jó. A hiperben például a zenére táncolni is szoktam a testvéremmel.(már 30-on tul vagyunk) Ha valami nem tetszik lehuzom az árvizsgálón és kiadja az árát,vagy visszarakom vagy elviszem. A fent emlitett boltban is sokszor jártam és csak jó tapasztalatom volt eddig. Egy biztos ha 299 volt kiirva nem adhatják el más áron a terméket, lehet ez bármilyen cég.Az alkalmazott hibázott de úgy látom kedves ge te sosem szoktál és mindig kerested az utcán talált 10ft os gazdáját!

Lehet törölni a hozzászólásomat vagy akár elolvasni is utobbit köszönöm.

Eric_Cartman 2010.04.23. 08:52:31

@CatMother: valószínűleg el lesz adva az index. Mert ezt a beszariságot csak ezzel lehet magyarázni. Tegnap a comment.com is letiltotta a kommentelést a "megfenyegették a South Park alkotóit" posztban. pffff....

ClearWater 2010.04.23. 08:52:56

Ja és minden bizonnyal a Banco Popolare odatett egy ügyvezetőt is, a dátumokból legalábbis ez derül ki:

13. A képviseletre jogosul(tak) adatai
13/7. Gyarmati Ferenc más munkavállaló (an.: Badics Eszter)
A képviselet módja: önálló
Jogviszony kezdete: 2008/12/12
A változás időpontja: 2008/12/12
Bejegyezés kelte: 2009/01/13
Hatályos: 2008/12/12 ...

13/9. Hidas Anna ügyvezető (vezető tisztségviselő) (an.: Hajdu Anna)
Adóazonosító jel: 8384404453
A képviselet módja: önálló
Jogviszony kezdete: 2006/01/15
A változás időpontja: 2009/12/04
Bejegyezés kelte: 2009/12/10
Hatályos: 2009/12/04 ...

Szóval kedves Hidas Anna, tessék már rászólni az egyéb munkavállalóra, hogy ne rombolja a kéviselt bank érdekeit.

Rosszindulatú Vászka 2010.04.23. 08:54:07

Ahój Popacsek!

Fles, ami errefele mostanság megy. A Subbán is mostanában renceresen tűnnrk kommentek, meg posztok, soxor visszamenőlegesen is. Nomeg a bannolás is renceres.

Itt valami zsíros titok, vagy nagy ármányság leledzik...

yippyupp 2010.04.23. 08:56:54

@Mr. Fleto: ja, a régi ezres sztori ismerős. egyszer én is kaptam csíknélkülit. két hétig játszottam vele, mire elsütöttem egy boltban. annak is megvan a magyaros fílingje : )

juhaszvik 2010.04.23. 08:59:31

"Update 1: Csütörtök éjjel lezártam a kommentelési lehetőséget, mert rengeteg gyalázkodó hozzászólás jelent meg, ellehetetlenítve a moderálást."

??? és mikor lesz újból megnyitva?

XCat 2010.04.23. 08:59:38

@Eric_Cartman: lehetséges.. Majd meglátjuk. :)

PamPalini 2010.04.23. 09:00:32

Azért nem kellett volna a posztot törölni... Kommentelést lezárni, ami nem szalonképes, azt utána szűrni. Ennyi. Nesze neked szabad véleménynyílvánítás!

XCat 2010.04.23. 09:00:41

@juhaszvik: Soha. Láttál már olyat, hogy felnyitották? Szerintem délután itt is lezárják.
Érezzük magunkat büntiben. :D

Szánalom.

juhaszvik 2010.04.23. 09:04:21

@CatMother: és nincs pénzük valakire, aki moderálja a hozzászólásokat? mert ugye csak erre lenne szükség...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.23. 09:07:15

@juhaszvik: még pénz sem kellene hozzá... nekem is van 1-2 helyen jogom és semmit sem kapunk. csak 1-1 tiszta topicot, blogot.

PamPalini 2010.04.23. 09:08:02

Szerintem befigyelt itt egy újabb fenyítés Szily elvtárs vagy valamelyik feljebbvalója irányába

das boot 2010.04.23. 09:11:11

talán a boszorkányüldöző kommentelő gittegyletnek kéne elgondolkodnia azon, hogy a nagyságrendekkel nagyobb read only tábor esetleg nem örülne, ha huszárkodásuk miatt egyszer magát a homárt is lezárnák. mert pl. nekem sem lenne kedvem bíróságra járni pár tucat, s szólásszabadság oltárán öncélú sárdobálást folytató nick miatt.

lassan a trollkodás határán táncol a csapat, mert az utóbbi időben ha valaki a szokásos tetűkiáltás mellett esetleg gondolkodni is merészelt, annak rövid távon el lett véve a kedve tőle (vö. londoni magyar arabnevű kommentelő az aeroviva-asnal).

őszintén, ha ti cégvezetők lennétek és felkerülnétek a homárra, az utóbbi idő termését alapul véve leállnátok vitatkozni magatokkal? na ugye.

lehet cafatokra. :)

Kifordított kacagány 2010.04.23. 09:12:07

@juhaszvik: ha előkerül a kulcs amit gyf nyomott le a torkán:)

Kifordított kacagány 2010.04.23. 09:15:33

@das boot: ostobaság lenne, csak erre még sokan nem jöttek rá. no nem azért, mert olyan borzasztóan ostoba és rosszindulatú lenne a társaság, hogy képtelenség velük vitázni, hanem mert ha valaki nem megfelelően szolgálja ki az ügyfeleit, az húzza meg magát és tanuljon belőle. még ha esetlegesen a negatív kritikák túlzóak is néha.

Rosszindulatú Vászka 2010.04.23. 09:19:31

@das boot: csak ugye ezt a homárra való feszíttesét islehet sokféleképpen kezelni. Lehet edézni, meg kultúráltan is előadni, nemám rögtön hajdúpetyázni, osztán picsogni. Sztem.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.23. 09:24:40

@das boot: ha valakit feltesznek, annak oka van. lehet hogy 10000/1 az elégedetlen, de a negatív reklám a lexarabb reklám. ezt tudja minden vállalkozó, vezető, de még a beosztottak is.
ha pedig valamiért akárt az az egy is megjelentet valamit -és nem hazudik!-, akkor bizony a vállalkozó fogja be a lepénylesőjét és gondolkodjon el a tettén.

persze ha kiderülne valami véletlen folytán, hogy csak kamu volt a hívás és nem is volt semmiféle bunkóság Gy.F. részéről, akkor nekünk kell elnézést kérnünk.
de valahogy ebben a borult időben nem látom Gyarmati felett a napot...

das boot 2010.04.23. 09:31:36

@Kifordított kacagány: azért az sem kóser, hogy lassan fenyegetésként lehet egy akár igencsak kétoldalú fogyasztói vitában használni a homár nevét. értsd, még ha kivételesen idióta is az ügyfél, akkor is enged, mert nem szeretne stigmatizálva egy kereszten feszíteni. nem azt állítom, hogy ez mindennapos, de feltételezem, hogy létező jelenség.

ami örvendetes is, de eddig a pontig. mert ha az ügyfél esetleg nem jóhiszeműen jár el a homár nevével/vélt hatalmával/megfelelő rész helyettesítendő, akkor pont az az elv sérül, amiért a blog létre lett hozva és egy nem labanc oldal képkitevős/számkiírós feelingjét kezdi hozni.

Rosszindulatú Vászka 2010.04.23. 09:34:31

Azt megfigyeltétek, hogy mostanában az összes indexes nagyblog kezd tele leni bújtatott reklámokkal? Itt is. Fura, hogy a fikaposztok közé beszúrnak egy-két reklámot, oszt ha nem elég pozitív a fogadtatás, vagy csak megy a savazás lendületből, akkor zárojják. Mint a velvetes pr posztoknál.

juhaszvik 2010.04.23. 09:35:01

@das boot: szóval az rendben van, hogy a trollok miatt lezárnak egy posztot? nem értelek.

én próbálok nem megsérteni senkit a kommentjeimmel (szily bocs), és nem trollá változni.

de ez a "ha valaki a szokásos tetűkiáltás mellett esetleg gondolkodni is merészelt" most rendesen megsértett.
szóval aki nem a te véleményeden van, akkor az hülye(=nem gondolkodik)? vajon ez nem-e trollkodás?

yippyupp 2010.04.23. 09:35:21

@das boot: most úgy érted, ahogy írod, mert akkor nem értem. ki az ügyfél, és miért enged? ügyfél a vevő általában, és ők írnak ide - akkor hogy lesznek stigmatizálva?

ClearWater 2010.04.23. 09:36:52

@das boot: De hiszen a homárnak épp ez a lényege. A posztot közzétevő megírja amit megkap a fogyasztótól, nem nyomoz, nem ítélkezik (nagyon). Aztán az emberek véleményezik. Akiről írnak, esetleg elmarasztalóan, az is elmondhatja a véleményét. Aztán az emberek véleményezik. Sok olyan volt amikor valaki nagypofával szidott egy szolgáltatót, mindenki fröcsögött is rendesen, aztán a sozlgáltató leírta a saját verzióját, tisztázta a helyzetet, és az emberek elküldték a feljelentőt a búsba. A helyzet nyertese a szolgáltató, ha tényleg igaza van. Ilyen volt a legutóbb a tablófényképező fényképész.

Ettől (volt) jó a Homár. Szerintem.

das boot 2010.04.23. 09:39:01

@salapapa: gy.f. ha megtette, amit írnak róla, akkor egy büntetőpernek nézhet elébe, főleg ha van telefonfelvétel és több tanú. sőt, ebben az esetben egy utolsó tetű és pl. Ingrid férje helyében..., ugye.

de az ártatlanság vélelme url is illene, hogy működjön egy szinten legalább. értem én, hogy az utazási iroda nem megfelelő módon járt el, sőt, valószínűleg azért reagálnak ennyire sértetten, mert ez a vis maior valóban nem az ő saruk, így ez szerintem nem egy klasszikus ügyféllehúzós-átverős eset, hanem egy soha nem tapasztalt szituációra adott gyenge és felkészületlen reakció.

az arroganciát semmi nem mentheti, de árnyalhatja az, hogy az irodák-légitársaságok egy része egy hét alatt a legjobb prosperitásból a csőd szélére került, ez pedig nem biztos, hogy elősegíti azt, hogy kulturáltan vagy elvárt módon reagálják le pl. a homáron felmerülő kritikákat.

yippyupp 2010.04.23. 09:40:15

@Rosszindulatú Vászka: ilyen volt tegnap is: "én ezzelmegezzel utaztam hűdejóvolt"

Layosh 2010.04.23. 09:40:17

Beszart a homár is? Hol vannak az Aeroviva kommentek?????

das boot 2010.04.23. 09:41:30

@yippyupp: nem írtam érthetően: az eladó enged az ügyfélnek.

Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.04.23. 09:42:24

@Layosh: Nem tudsz olvasni? EDE bezáratta a kommentezést...

das boot 2010.04.23. 09:44:52

@juhaszvik: hol írtam én ilyet? pont, hogy nincs rendben. mert ha mederben maradnak a kommentek, nem zárnák le.

miért sértett meg? igenis van sok nick, aki kikiáltja a frankót akkor is, mikor messze nem egyértelmű az eset. pl. az említett angol-magyar nick próbált rámutatni, a túloldalra is.

a logikai láncodat pedig abszolút nem értem (vö. ha valaki nem a véleményemen van, az troll lenne.) ezt miből szűrted le?

das boot 2010.04.23. 09:48:27

@ClearWater: egyetértek. egyedül azzal nem, hogy minek 'fröcsögni'?
de feltételezem, hogy van egy határ, ameddig engedheti a pórázt a blog kezelője, irl következmények nélkül.

yippyupp 2010.04.23. 09:49:10

@das boot: akkor csak jól értettem, arrafelé, amerre a nap is jár aludni az eladók alapból tudják azt, amin itt mindenki felháborodik, és igenis, ha másképp nem tud normálisan bánni az ügyféllel, itt a helye a homáron.
nehezen tudom elképzelni, hogy valakit normálisan kiszolgálnak, és utána elkezdi emlegetni ezt az oldalt.

Rosszindulatú Vászka 2010.04.23. 09:51:02

Fel kéne hívni Pegazus Petit :)

AlexWolf 2010.04.23. 10:01:24

Én má' semmit sem értek.

ClearWater 2010.04.23. 10:03:42

@das boot: A fröcsögés a kommentelőt minősíti. Tessék szelektálni.

elwood 2010.04.23. 10:05:33

nohát föllendül a kolbászos poszt.

gondoltam, hogy hamar eltűnnek a kommentek.

szóval Gy.F. nem szcientológus véletlenül ?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.23. 10:12:29

Kedves D. ez szinte mindenféle boltban előfordil. ha nagy vásárlást csinál vki, akkor fel se tűnik, hogy az 50 kiló cuccból néhányat 100-200 ft-tal drágábban áraznak be. akkor szokott előfordulni az általad leírt cirkusz, amikor a vásárló csak egy olcsó valamit vesz, és észrevezsi a különbséget.
én egyszer a büdaörsi úti profi szupermarketben akartam venni rozskenyeret. régen volt az eset, az árakra nem emlékszem, de mondjuk hogy 20 ft volt a polcon amit venni akartam. és pontosan a kenyér alá oda volt írva, hoghy "rozskenyér". na hát ebből a termékből én vittem el az utolsót, de a kasszásnéni ezt másképp gondolta. közölte velem, hogy 400 ft. mondom neki, hogy a polcon 200. erre ő mondja, hogy én qrva nagyot tévedek, mert ez bajor barnakenyér, és 400-ba kerül. nem vagyok pék, de azt látom ha valami nem barnakenyér hanem rozskenyér, ezért nem akartam hagyni hogy így átbasszanak. szóltam neki hogy nézze csak meg a polcot, oda van írva hogy 200ft a rozskenyér, én vittem el az utolsót. a banya szólt a kedves kolleganőjének, hogy nézzen utána, aki azt kurjantotta vissza, hogya rozskenyér régen elfogyott, és ez itt egy 400ft-os barnakenyér. mondtam én, hogy ne nézzenek hülyének, mert látom hogy ez nem úgy néz ki mint az a másik aminek az árát ki akarják velem fizettetni. engem aztán baromira nem érdekelt, hogy 200ft-tal többet kell kiadnom kenyérért, de csakazért se hagytam hogy néhány buflák paraszt szaros aprópénzért így harcoljon. na elővettem a gyilkos fegyvert, ami a vásárlók könyvénél is sokkal ütősebb. elővettem a mobilomat, előszedtem a telefonykönyvből a Fogyasztóvédelmi Hatóság telefonszámát.
- nézze csak, hölgyem. látja hogy ez kinek a száma, ugye. ha megnyomom a zöld gombot, magának az nagyon rossz lesz.
- oké, legyen 200...
:)

elwood 2010.04.23. 10:14:15

@Don Bandi: igen, így kell barna kenyeret vásárolni :-)

Kifordított kacagány 2010.04.23. 10:15:04

@das boot: ha valakit lehet fenyegetni a publicitással, akkor az meg is érdemli. nincs ebben semmi rossz. mellesleg még mindig szerencsésebb a homárral fenyegetőzni, mint a bírósággal. ugyanis a bíróságra el kell menni, ha úgy érezzük, hogy jogorvoslatra van szükségünk, az arra való, nem pedig fenyegetőzésre.
mint ahogy azt már mások is jelezték, számos példa volt már arra is, hogy a t. sértett ügyfél lett leszólva, sőt olyan is, ahol mindkét fél kapott. én úgy gondolom ebből mindannyian csak tanulhatunk, ha egyszer életlenül sikerül elfelejteni a nagy megsértődést.
lehet túlzásokba is esni és előadni a tahót, de az megint csak minket vásárlókat és szolgáltatókat minősít. időnként nem árt ám, ha látjuk milyenek is vagyunk és elborzadunk önmagunktól. cenzúra nélkül.
úgy egyébként az esztelen fenyegetőzésre milyen reakciót vártál, szóvirágokat?

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.23. 10:16:07

mostantól mi is cenzúrázzuk az aerovivát, mint a south park mohamedet?
ugye az én kommentem nem volt olyan csúnya, hogy amiatt került sor a letiltásra? végülis nem szidtam senkit.

PamPalini 2010.04.23. 10:25:49

@Don Bandi: Legalább a témához szólnál hozzá! Hogy jön ide a hiper-szuper-market meg a barna kenyér??? :DD

PuruttyaIrto (törölt) 2010.04.23. 10:32:46

Ugyan ezt játszották el velem, de nekem sikerült a kibaszott sört megvenni 348 Ft-ért, mert annyiért volt kiírva, szemben a pénztárgépbe táplált 299 Ft helyett.

De ott is köcsögöltek sokat, feltartottak hosszú percekig.

Miért én szívjak, azért mert ők nem képesek normálisan kiírni az árat?

Többet nem is mentem oda.

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.23. 10:47:04

@Don Bandi: hmmmmmm... fogyasztóvédelem telcsiszáma a telefonban? rutinos lehetsz... 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.23. 10:48:07

@IHateTV: 200/400Ft. 8-)
ha nem is kolbász, de elárazás. :P

yippyupp 2010.04.23. 10:48:59

lesz még új poszt a hétre?

das boot 2010.04.23. 10:55:45

@Kifordított kacagány: amit a végén írsz, azzal maradéktalanul egyetértek. az pedig, hogy mit vártam, a tyúk és a tojás esete. ;)

AlulírottFentemlített 2010.04.23. 11:01:50

Ezért tart itt abszurdisztán!

Szódás-szabadság?
:-)

PamPalini 2010.04.23. 11:10:40

@salapapa: Nem arra gondoltam... Az utazási iroda/vulkán/GYF témához nincs köze :))

juhaszvik 2010.04.23. 11:19:17

@das boot: akkor magyarázkodom, mert úgy látszik nem voltam érthető:
szóval amikor az egyik véleményhez azt írod, hogy gondolkodni merészelt, akkor a másik vélemény táborának tagjait ezzel lehülyézed, mivel szerinted ők nem gondolkodnak.

"hol írtam én ilyet? pont, hogy nincs rendben. mert ha mederben maradnak a kommentek, nem zárnák le." - az a véleményem, hogy a nem "mederben maradó" kommenteket moderálni kell, nem pedig az összes kommentet törölni (de ezzel te is biztosan egyetértesz)

XCat 2010.04.23. 11:20:41

@das boot: ne szarj be, nem zárja be senki... legfeljebb kap egy kis bírságot. És ha be is, mennyi idő újranyitni? Ébresztő, ez egy nyomorult ingyenblog, a használóitól az, ami. Márpedig mi magunknak írunk, nem neked.

a szállodás hülye nem te voltál? úgy látom nagyon fáj neked, hogy helyre lett téve...

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.23. 11:25:44

@salapapa: egyetemen van fogyasztóvédelem tárgyunk (termékterv szak), és az NFH emberei a tutoraink a vizsgálódási feladathoz. nem vagyok rutinos, de legalább tudom hogy mi az amitől a halálnál is jobban félnek az ilyen lopótökök. az ilyen csaló pénztárosoknál a "fogyasztóvédelem" azt jelenti, hogy védekeznek a fogyasztók ellen. érted, mint a bolha- és kullancsvédelem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.04.23. 11:28:14

@Cigizz olcsóbban!: nem csak bezaratta, de toroltette az egeszet
2 napig zarva volt, aztan toroltek mindenestol, mind a hatezer akarhanyat

juhaszvik 2010.04.23. 11:29:11

@CatMother: vajon Bánki Péter hagyná-e? :)

das boot 2010.04.23. 11:33:48

@juhaszvik: bocsánat, valóban félreérthetően írtam, nem azt gondolom, hogy aki nem cizelláltan adja elő, az nem is gondolkodik. jogos észrevétel.

das boot 2010.04.23. 11:35:57

@CatMother: köszönöm a mintapéldát, így nem kell tovább erőlködnöm, hogy érthető legyek. :)

elwood 2010.04.23. 11:36:37

Mundrusz Tamás hazánk legnagyobb internetes vállalkozásának vezetője ugyancsak töröltette a kommenteket a Villa Medicis, Dolce Gabbana s (sic!)
posztból.

igaz, ő szcientológus. tehát sokmindent megtehet.

Kifordított kacagány 2010.04.23. 11:42:39

@das boot: nem kell egyetérteni, attól az még lehet úgy

@hagyma: pedig amit én írtam bele, az sem volt túl durva

Kifordított kacagány 2010.04.23. 11:53:42

na majd ezután, lesz még poszt erről a tróger bandáról is

XCat 2010.04.23. 12:03:27

@das boot: szóval te... ügyes vagy, ha arra járok, kapsz dupla borravalót. :)

XCat 2010.04.23. 12:04:46

@juhaszvik: ki az a bánki péter?

das boot 2010.04.23. 12:08:56

@CatMother: frappáns. logikai láncod megér úgy két fontot. remélem az élet egyéb területein jobban megerőlteted magad következtetéslevonás területén. :)

XCat 2010.04.23. 12:26:29

@das boot: forint, fiam, forint.. itt azt használunk...

kathyt 2010.04.23. 18:04:10

Nemtom', lehet, hogy le leszek torkollva, de azért leírom a pozitív véleményem. Hogy egy ilyen is legyen.

Mióta jópár hónapja itt a környékünkön megszületett a két gyorstecsó (Békásmegyer, Csillaghegy), azóta nagyon sokat vásárolunk bennük. Mindkét üzletben MOSOLYOGNAK az alkalmazottak, kedvesek, segítőkészek. A pénztárosnak, sőt fura módon még a biztonsági őrnek is van mindig egy-két kedves szava. És sorban se álltam még 3 percnél tovább...

Pedig meg kell mondjam, utálom a hipermarketeket - ha lehet, évente egyszer megyek pl. nagytecsóba. De ez a két hely valahogy kellemesebbre sikeredett. Lehet, hogy csak nekünk van szerencsénk?!

Kifordított kacagány 2010.04.23. 18:08:53

@kathyt: vannak ilyenek is. sajnos egy részük idővel megváltozik

kathyt 2010.04.23. 18:10:27

@Kifordított kacagány: Igen, tudom. Remélem nem kiabáltam el...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.23. 19:46:06

@IHateTV: placcs... ezt benéztem. de... izé... az meg nem is ennek a cikknek az alapja! :D

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.23. 19:48:16

@Don Bandi: akkor talán nem nagy pofátlanság kérni pár sám közzétételét? ;)
nekem csak egy mélcímem van tőlük. 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.23. 19:52:21

@kathyt: ahogy kacagány is írta: még frissek, nem fásultak.
persze ha szépen rendben cserélődnének az alkalmazottak... 8-)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.24. 12:20:35

többször is küldtem már a mocskos tesco expresszekről cikket,egy se jelent meg.

A Bartók Béla úti tescokban nincs kosár szinte soha.NINCS. vidd a kezedben a cuccot.
A biztonsági őr potenciális tolvajnak néz mindenkit.

A kakaóscsigának sosincs kint az ára,vagy nem annyiba kerül.
Mentes ásványvizük általában 1 vagy 2 fajta van csak, 40 és 200 ftos csak.

Karipapa01 2010.04.24. 15:49:47

Ha lenne elmeorvos barátom, aki a doktori disszertációjáhozhoz keresne anyagot, ajánlanám neki az eddig hozzászólók nagy részét ! Elképesztő infantilitás.

XCat 2010.04.24. 17:12:54

@Karipapa01: Ha valakit meghatna a véleményed, ajánlhatná neked az idegen szavak szótárát... de nem fogja.

Gedeon80 2010.04.29. 17:27:47

Én is szoktam a Rákóczi úti Tecsóban vásárolni, ahol ha más ár van kirakva, reklamálni kell a pénztárnál és utólag visszafizetik a különbözetet (ahogy már írták mások is itt). A sor délután mindig hosszú, de az összes pénztár menni szokott ezért nem kell hosszan időzni.
süti beállítások módosítása