Reméljük valami kedvezmény végül leesett Lászlónak, hiszen először pofára ejtették a porszívüügynökök, most meg eladtak neki 300ezerért egy porszívót és ezt nagy boldogan meg is írta nekünk. Mindenesetre a lényeg az, hogy a plázákat járó marketingesek egy létező cég létező termékét próbálják eladni, de ha mégsem jelennek meg az ezresünkért és mi még mindig kíváncsiak vagyunk a porszívójukra, érdemes verni az asztalt.
A poszt megjelenésével egy időben beszélt a csajom velük telefonon, mondták bocsánat, elkallódott a szelvény, természetesen jönnek, megcsinálják. Kb 20 perc múlva újra hívták, hogy olvasták a homárt, ha megállapodtak, akkor miért írtam meg a posztot? Illetve kértek, ha jönnek, és elégedettek vagyunk, akkor azt is írjam majd meg. A poszt már előtte megszületett, csak később került ki... de ez mindegy is.
A megbeszélt időben megérkezett egy fiatalember, udvariasan, elnézést kért, hogy így alakult, magyarázatképp a hirtelen és átgondolatlanul beindított promóciót hozta fel.
Nagyon felkészülten, és rém profin bemutatta a készüléket, kiporszívózva amit megígért. Pormintákat gyűjtve, hosszan magyarázva, melyik milyen por, miből lesz, és mit okoz..:)
Percekig gondolkoztam most, hogy hogy fogalmazzam meg a következő mondatot: de nem találtam jobbat:
Egy óra múltán vettünk tőle 300.000.-ért egy porszívót.
Próbáltam magyarázatként ezt azt összeszedni, hogy épp tönkrementek a porszívók a házban, hogy az árát nem okozott gondot kifizetni //ez nem teljesen igaz hogy nagyon attraktív volt a bemutató..de igazából nincs értelme.
ami inkább igaz:
tök jó kis cucc, remélem egy életre vettük. ha nem, akkor sokkal gorombább poszt következik..
ez az ember a legprofibb kommunikátor, akit láttam. hihetetlenül jól adta, a végén már magamon röhögtem, ahogy zabálom a marketingjét.
Üdvözlettel:
carlo
Az utolsó 100 komment: