Tékozló Homár

Forradalmi magyar modell: matracmintabolt eladók nélkül

2010.08.26. 12:01 | szily | komment

Kobra Demko Feder márkájú matracot szeretett volna venni, ki is ment a budaörsi mintaboltba, ahol forradalmi kiskereskedelmi koncepcióval találkozott: az üzletben egyetlen eladó sem volt, kizárólag matracokhoz nem értő irodisták, akik a beszámoló szerint szinte elüldözték olvasónkat. A levél vége felé Kobra elbizonytalanodik, hogy nem valami átveréssel volt-e dolga, mivel időközben megtudta, azon a helyen nem Demko, hanem Damco Federt árulnak. Utánanéztünk a dolognak.

Ha jól bogoztam ki a szálakat, a helyzet az, hogy a Demko Feder még tavaly csődbe ment. A telephelyen, az eszközök és a márkanév bérlőjeként előbb egy Damco Feder, majd egy Brad Féder nevű kft. jelent meg és folytatta a termelést. Tehát, ha jól értem, a Damco Feder az maga az eredeti Demko Feder. A Demko Feder weboldala például a damco.hu címen érhető el. (Vonatkozó cikkek itt és itt.)

Az eladók nélküli modell mindezek ellenére formabontó, sokat várunk tőle. Beszámoló alant:


Sikertelen ember lévén szerettem volna fogyasztani, herdálni a kis pénzem, de csak szenvedni tudtam.
 
A Demko Feder budaörsi mintaboltjában szerettem volna matracot nézni, mivel a családom több tagja is elismerően nyilatkozott a Demko Feder termékekről. Az üzlet különlegessége, hogy már a bejutás is érdekes, mivel a Tama Cosmetics üzletén átvágva, egy lépcsőházban több emeletet mászva kerülhetünk a boltba (tetőtérbe). Lift nincs, viszont van egy mozgásérzékelős sípoló a legutolsó lépcsőfordulóban, aminek a hangjára jelenik meg egy kedves kis hölgy.
 
Amikor a hölgynek vázoltam, hogy matracot szeretnék, kiderült, hogy pénzügyes és valójában nem tud segíteni. Eladó a boltban nincs, a kérdéseimre csak hebegni-habogni tudott. Végül feljött az irodájukból egy úriember, aki szintén nem értett a matracokhoz, nem tudott segíteni. Ha jól értelmeztem a helyzetet, nem volt a cégnél olyan, aki értett volna a matracokhoz, csak árakat tudtak nekem mondani.
 
Elvileg van a Demko Federnek egy számítógépes matracajánlója, de be se kapcsolták a boltban található gépet, holott a honlapjukon külön kiemelik és én szerettem volna kipróbálni. Másik üzletükbe irányítottak, mivel Budaörsön nem volt eladó. Megrendelések, szállítás felől is érdeklődtem, 4-6 hetet mondtak. Nagyon furcsán éreztem magam az épületből kilépve, mint akit becsaptak. Gyakorlatilag elüldöztek engem, a potenciális vásárlót!
 
Azóta vettünk már matracot, ami a megrendelés után két héttel meg is érkezett és semmi probléma nem volt vele. Viszont ránéztem a honlapjukra és kiderült, hogy a boltban, ahol jártam nem is Demko Feder termékeket lehet már vásárolni, hanem Damco Federt. Így utólag örülök, hogy nem volt eladó a boltban és nem rendeltem meg egy matracot, ami Demko-Damco lett volna.
 
Üdv
Kobra

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2010.08.26. 12:05:20

Útálom a kötsög elsőzőket!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.26. 12:09:17

"nem értett a matracokhoz"

Állva szokott aludni.

Nobelium 2010.08.26. 12:12:37

Háromszor kell visszamenni:)

Rosszindulatú Vászka 2010.08.26. 12:13:30

A poszttoló nem létező bolt termékét akarta egy sufniban megvenni. Hát nem sikeres ember. De a problémát nem értem. Nem teccett neki a bolt, soppolt máshol. És?

Mostmá az i sposzt kesz, ha hideg a leves?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.08.26. 12:13:54

dobogó?

jobb helyeken az ilyet 'költséghely' -nek hívják. Ennek az a célja, hogy vigye a pénzt. Ha a poszt-toló ott bármit is vásárolt volna, akkor ki kellene rúgni az ott dolgozókat, mert nem megfelelően látták el feladatukat, és nyereséget termeltek.

Rosszindulatú Vászka 2010.08.26. 12:16:15

Az kimaratt, hogy van e pinapárna a martacokhoz.

Secnir 2010.08.26. 12:16:57

tipikus magyar pénzmosoda
az a cég neve, hogy
Akármi kft.
egy év múlva
Akarmi kft.
egy év múlva
Achármi kft
stb.
mind csődbe megy, apechnek tartozik, árukészlet gyakorlatilag ugyanaz, telephely szintén.

bizonytalan  2010.08.26. 12:17:03

kicsit gmarketing szaga van.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.08.26. 12:17:12

@Rosszindulatú Vászka: valamint 300 000 vagy 30 000 vagy nemtudom milyen drága porszívóval tisztítható e

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.08.26. 12:20:02

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Teccikérteni? 2010.08.26. 12:23:18

Szerintem képbolt. Vagy sunáznám.

RaveAcE 2010.08.26. 12:24:46

Szerintem a Demkó múzeumban volt.
Mi meg a Kika múzeumba mentünk be egyszer tévedésből.

cicmen (törölt) 2010.08.26. 12:24:56

Mit akartál kérdezni az eledótól?
Én hessegetem el őket, akkor jók amikor kiválasztottam a cuccot (csomagolás, miegyéb). Méretet te tudod, mekkora ágyra kell, fáj e a derekad, tehát keményebb vagy puhább matracon akarsz szundizni. Aztán szempont az is, hogy hogy kufircoltok az asszonnyal, ugyanis a kifolyó cucc foltot hagy. Tehát tisztíthatóság, érzékeny szín stb. Ami nem lényeges ha kotont használtok, vagy az irodában intézed a Hajnikával az anyaggazdálkodásról.
Mondom, engem irritálnak az eladók, báraz a dolguk hogy odajöjjenk.
Egyszer a cipőboltban kerestem a patámra cipőt amikor odajött az eladó, hogy -segíthetek? Persze, mondtam cipőt szeretnék venni! És néztem rá várakozóan hogy mit lép. Ő meg lesett vissza. Akkor kellett volna amikor kinézem a fazont meg a színt, és az kellet volna 47-ben de akkorra eltünt.

szita szita péntek 2010.08.26. 12:25:05

A postoló akkor lett volna átvágva, ha a pénzügyes kishölgy elkezd eladót jáccani és össze-vissza hazudozott volna (hozzáértés híján) a matracokról. Nem ez történt. Tulajdonképp mi is a baja? Tulajdonképp hogy is került ki ez a post?

Kicsi Kacsa 2010.08.26. 12:34:16

Mikor Szundin hevertem,
Nem ébredtem leverten.

Álá Csala Zsuzsa a Hófehérke és a 7 elgyötört törpe című nagysikerű kabaréból.

Sopánka!!!!!!

cicmen (törölt) 2010.08.26. 12:37:13

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): Te egyáltalán meg mersz szólalni? Nem volt ma pontos idő! Az örsi gyűlésen le leszel váltva az időfelelősi poziciódból és végkielégítést sem kapsz!:)

cicmen (törölt) 2010.08.26. 12:39:36

@Kicsi Kacsa: Kézen állás, alapállás, a Krupp féle kalapáccsal élvezet a kalapálás!
Most pedig jöhet Sopánka sátáni kacaja!

cicmen (törölt) 2010.08.26. 12:42:33

És mit árul a bolt? Matracot, mintát a matracra, vagy a bolt a minta, csak elnevezték matracnak?

Kicsi Kacsa 2010.08.26. 12:49:37

@cicmen:

Há há hááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

esetleg:

kop-kop

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.08.26. 12:50:02

@cicmen:
Az ki van csukva, mert nem tudok róla!
Ha visszalapozol, megtalálod a delet.
Amúgyis: Delet csak őstermelőtől!

Magam_a_Mondomét! 2010.08.26. 12:51:36

Kérem szépen valaki hozzon egy matracot, arra lefekszem és szépen lassan, tagoltan MAGYARÁZZÁTOK MÁR EL EZT AZ EGÉSZET, mert nem értem! :((((

Rosszindulatú Vászka 2010.08.26. 12:54:40

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): tulajdonképpen végszükseég esetén lehet régebbi delet is keresni.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.08.26. 12:55:51

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): azkéremkivancsukva, mer' én se láttam, hogy lett volna ma dél. Így nem tudok elmenni ebédelni sem

dedalon74 2010.08.26. 13:01:00

Legutóbb bent voltam egy jysk-ben és poénból ráfeküdtem a legdrágább matracukra(olcsóbb, mint a DF), hát...
Próbáljátok ki, igaz régebben én is a billertől rendeltem, de ez b+.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.08.26. 13:05:55

@Rosszindulatú Vászka:
Vagypéldául hovatovább az is egy megoldás tulajdonképpen.

elwood 2010.08.26. 13:08:31

a demko valami elcseszett drága, persze, hogy nem jár oda senki, és nem is kell eladó

vegyél egy sime ágykeretet és bele egy billerbecket

AlulírottFentemlített 2010.08.26. 13:10:16

Nem volt elég, hogy tavasszal fülkeforradalom volt, most meg már matracforradalom van.
Mi jöhet még?

Zzoorroo 2010.08.26. 13:13:15

@RaveAcE: Bezony, a Kikában kurva szerencsésnek kell lenned, ha eladóval szeretnél szóba állni. Úgy néznek rád ha megszólítod őket, mintha az anyjukat szidnád. Ami meg is történik, mert megérdemlik.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.08.26. 13:18:27

@Sün‼ (vuvuzela-őstermelő): ez fotósopp. és a blogmotor monnyon le. akkor még különben sem volt dél :P

cicmen (törölt) 2010.08.26. 13:22:38

Én sem láttam, most meg ott van! A sün simliskedik!

cicmen (törölt) 2010.08.26. 13:27:24

Demko Feder vag Damko Feder! Menj ki a kínaira, ott láttam Adiads cipőt!
Vegyél hozzá Naki pólót, magadna egy Victor Hugo parfümöt, a babádnak egy Pravda táskát!

cicmen (törölt) 2010.08.26. 13:32:22

Megosztanám bölcsességem.
Egy helyen van az eladó a legközelebb az áruhoz, amit venni akarsz és az a bordélyház. Ott azt nem fogod látni hogy ott a pina és sehol az árus!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.08.26. 13:33:54

"Azóta vettünk már matracot, ami a megrendelés után két héttel meg is érkezett"

LEhet, hogy ennyi idő alatt ott is eladták volna neked :D

Ilyenkor szoktam elgondolkodni, hogy pénzmosás-e a sok ilyen eset? :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.08.26. 13:36:33

@cicmen:
Nemén!
Jatt kérdése az egész, mintasztmár említettem volt.

@donfuligjimmy:
Ez a kőkemény realitty!

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.08.26. 13:40:38

@cicmen: hacsak nem vmi lufis/elemes műpinát nézel ki magadnak, amit a madamtól kell kérni :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.08.26. 13:53:05

@donfuligjimmy:
Ezek a zámerikaiak mindenfélét kitalálnak.
Lefogadom, még eladó is van náluk a matracbótba!

nem várt fordulat 2010.08.26. 14:01:51

@Secnir: pénzt ott lehet mosni, ahol forgalom is van...

staropramen 2010.08.26. 14:55:16

Sztrovacsekek!
A kirakott matracok mintadarabok eladni őket nem szabad!
A cég teljes éves termelését lekötötte a szögedi önkormányzat a székelykapuk bebugyolálására.Szánkózzanak nyugodtan a kölykök.
Ezt nem merték a posztolónak megmondani.

2010.08.26. 14:58:53

@karacsi_maci: tévedés: ahol forgalom van ott bevétel is van, jön a pénz, amivel nem tudnak mit kezdeni. A pénzmosoda célja a pénz eltüntetése veszteségként. Szerintem. Régi mosodás családból származom.

2010.08.26. 15:00:49

amúgy nem értem a posztolót, miért a cég könyvelő irodájába ment ? A mintabolt a budaörsi Auchan üzletsorán van, ahol eladók és matracok is várják a vevőket.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 15:06:00

Ha jól értelmeztem a helyzetet, nem volt a cégnél olyan, aki értett volna a matracokhoz, csak árakat tudtak nekem mondani."
Mit vártál, hogy ott tömik ki afrikkal elötted?

Meg mi az hogy gép-matrac amit nem tudtak beinditani?
Vibrátor van valamelyikben?

staropramen 2010.08.26. 15:13:46

@Kulics:
Minarik Ede személyesen?
Azért ezzel a keresztnévvel csak visszafogottan a Homáron!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 16:39:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Amikor az első , mindenfelé dönthető masszirozós bőrfotelek megjelentek, 1millió volt, egy kiállitáson a barátnőm beleült kipróbálni
A manager bőszen ecsetelte az előnyeit, erre ő tényleg megkérdezte, "és hol a vibrátor vezérlője"

Fickó köpni-nyelni nem tudott

igazságos 2010.08.26. 16:54:25

Hát már ezerszer mondtam, nem tudom, mit képzelnek a pancserek magukról.

Dormeo vagy Cardo matracot kell venni! Az idióta meg is érdemli, hogy ilyen cégekkel foglalkozik.

Gera 2010.08.26. 17:02:03

Véletlenül tudom, mi történt a Demko Federrel. A káosz oka igen egyszerű: a tulajdonos megbetegedett valami rákban, egyszerre jártak kemora édesapámmal, beszélgettek is párszor, kb egyszerre is mentek el. Ezt még talán átvészelte volna a cég, de kb ugyanekkor a kettes számú ember is meghalt valami balesetben asszem. Ez végképp betett a cégnek, mert az örökösök különösebben nem vettek részt korábban a cég irányításában és ahogy ez több középvállalkozásnál is probléma, szinte minden szál ennek a két embernek a kezében futott össze.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.08.26. 17:05:47

Cardót kell venni, az a legjobb. A csontváz is megmondta a reklámban.

Gera 2010.08.26. 17:08:15

Szerintem matracot az ikeában kell venni és nem azért, mert ikea-mániás vagyok, hanem mert egyrészt ők _nagyon_ nem vernek át, másrészt kellően kicsi a választék ahhoz, hogy racionális döntést lehessen hozni. Képes vagy felfogni, mi a különbség a matracok között. A matracboltokban ugyanez úgy néz ki, hogy van százféle matrac és természetesen mindegyik a legfaszább szerintük és ezt meg is magyarázzák mindenféle parasztvakító hülyeséggel. Ezek után döntsd el, hogy akkor mi is indokol mondjuk egy háromszázezres árkülönbséget két matrac között. Nem fogod tudni eldönteni és a végén átbaszod magad :)

enamel (törölt) · http://trollparadicsom.blog.hu 2010.08.26. 17:22:04

Akinek mosni való pénze van, kérem utalja át nekem. ígérem, nyom nélkül eltüntetem, korlátlan mennyiségben.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.08.26. 17:26:06

@Gera: "matracot az ikeában kell venni"

Az Ikeában nagyon szarok a matracok. Matracboltban találtam csak megfelelőt.

"háromszázezres árkülönbséget két matrac között"

Két matrac között, amit megvennék, nem lehet háromszázezres különbség akkor se, ha az egyiket ingyen adják. :)

Gera 2010.08.26. 17:31:58

@atpijkamo: Én találtam jót az ikeában.

Gyakori · http://kerdestar.hu 2010.08.26. 17:48:10

"Elvileg van a Demko Federnek egy számítógépes matracajánlója, de be se kapcsolták a boltban található gépet, holott a honlapjukon külön kiemelik és én szerettem volna kipróbálni."

Szóval elmész a matracboltba és ahelyett hogy kipróbálnád a matracokat inkább a monitort akarod nézegetni.
Ravasz nagyon ravasz!

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.08.26. 17:59:14

@A rája szarik rája:
Haggyadmá!
Összetüskézik faleveleket amiket a turistak már "használtak" + valami fakéreg az udúba
És ő beszél kébeles wifiröl, aszt is lopja a nyúltol

szépjuhászné 2010.08.26. 20:51:47

@Gera: Ez az! Végigfeküdtem az összes Ikeás matracot és a legolcsóbb volt a legkeményebb (én olyanon szeretek aludni)! Pedig elhatároztuk, hogy most pénzt nem kímélve veszünk két rendes matracot. Sokat spóroltak nekünk. És 25 év garanciát vállalnak rá, ha tíz év múlva gödrös lesz, símán visszaviszem.

Geitenbeffer_ 2010.08.26. 22:08:19

Oh dear, did somebody say mattress to Mr Lambert?

Gastroger 2010.08.26. 22:31:18

A honlap szerint ott nem mintabolt van, hanem bemutatóterem. Azaz ott nem lehet vásárolni. Az mondjuk el van cseszve, hogy lófaszt se képesek mondani a sezlonyrúl. Meg hogy kerül a honlapra akkor, meg a vevő is oda? Gondolom vannak boltok (mintaboltok), meg van egy bemutatóterem viszonteladóknak, nagykereskedőknek, stb.
Naív ügyfél bement a könyvelésre, oszt a matracrú érdeklődött.
Hogy akkor hogyé, meg a számítógépen lehet-e tesztelni. Sajnos a bérelszámoló kisasszonyokat nem a féder matracon inzultálták, így más keménységi faktort tesztelhettek csak le.
Így aztán nemköll Féderer. Marad a nágy ténisz.

Megdobbent 2010.08.27. 02:01:46

Talaltam en mar olyan weben es e-mailben megtalalhato ceget, ami vonakodik fizetos ugyfellel szerzodni. Ilyen nagyon jol megy a magyaroknak, nem akarnak eladni, te meg mehetsz sirni a kis fogyasztasi igenyeddel nyugatra.

nem várt fordulat 2010.08.27. 10:08:57

@Kulics: a veszteség hogyan kerül hozzád vissza? a pénzmosás szerintem nem az, hogy kidobjuk a pénzt az ablakon. a kiadás nem tiszta, a bevétel viszont az.

szerintem.
süti beállítások módosítása