Vége lett a nyárnak és Dávidnak még mindig nem sikerült pótlencséket szereznie Oakleyjához. Lehet, hogy az üzlet új szemüveg vásárlására próbálja ösztönözni naiv ügyfelet telepatikusan:
Nyáron vásároltam egy Oakley napszemüveget Németországban. Az én hibámból megsérült az egyik lencse. Több boltból is a LAB (Király utca 48) boltba irányítottak, ahol ki tudják cserélni a lencsémet. Június 16.-án besétáltam, felvették a rendelést. (A két lencse nagysárendileg 15 000 FT-ba kerül.) Jelezték, hogy július elejére várják a következő szállítmányt, amivel a lencséim érkeznek majd. Majdnem 3 hónapja várom, hogy a napszemüvegek Ferráriaként emlegetett Oakley kirendeltség kicserélje a lencséket.
Faltól a falig elegem lett, és most minden fórumon el kezdem őket alázni.
Ne foglalkozzanak olyannal, amihez kevesek.
Üdv,
Dávid
Mellékelve felkerestem a nemzetközi ügyfélszolgálatukat.
Most várok.
--- On Sun, 5/9/10, wrote:
Subject: Claim
To: customercare@oakley.com
Date: Sunday, 5 September, 2010, 9:32
Dear Oakley Customer Service!
I bought a RYAN SHECKLER SIGNATURE SERIES TWITCH™ sunglasses in Germany, May this year. Unfortunately one of the lenses was damaged on my fault. Since I live in Hungary, I contacted the only (as it was told to me) Oakley Service Store in Budapest 16th June, and I have ordered the suitable lenses (Black Grey Gradient Lens). It has been almost 3 months now, and I still do not have my sunglasses repaired, they always have some kind of excuse (they order was not correct, next week etc.).
I get tired to phone the shop every week, so I ask for your assistance.
Please let me know what can I do? Is there another service in Budapest, where my glasses can be fixed?
Regards,
Az utolsó 100 komment: