Tékozló Homár

Gázálarc, speciálisan panelproliknak

2010.12.09. 10:59 | szily | 278 komment



Meghökkentő termék klasszikus, fordítógépes használati utasítással, blogformáéban hirdetve. Mi kéne még a webkettes boldogsághoz? Mi mást mondhatnánk, mint "álassza ki a helyes utat, és meneküljön határozottan és gyorsan." Ezer hála d.-nek a kis csodáért.

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lmhydra 2010.12.09. 20:51:37

@Dr. Körömlakk ®: Nem nem néztem be semmit, csak egy kicsit frusztráló, a panelproli kifejezés. Nem kicsit sétő, azokkal szemben akik ott élnek, vagy ott nőttek fel. És sokan élnek, éltek panelban. Idióta emberek mindenhol vannak, bárhol lakik is az ember. De azért mert ott élsz, még nem vagy proli.

Xezs 2010.12.09. 20:57:21

@lmhydra: Panelban nőttem fel és a mai napig röhögök a panelproli kifejezésen, sőt, kapaszkodj meg, használom is.

Csak vannak akiknek alacsony az ingerküszöbük, és minden szaron vernyákolni kezdenek.

Ez az egész ami itt megy a kommentekben nem más, mint hiszti.

lmhydra 2010.12.09. 21:01:17

hát én kicsit másképp látom. Most mindegy ki milyen környezetben él. Valaki ki találja hogy ahol élsz az a putri negyed. először mosolyogsz, de amikor a csapból is az folyik hogy putri környéken élsz, akkor egy kicsit átértékelődnek a dolgok.
Szóval van egy ilyen része is, és biztos lehetsz benne, lesznek akik komolyan is veszik.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.09. 21:06:39

@lmhydra: azért mondom, hogy benéztél valamit, mert itt jobbára mindannyian ugyanezt mondjuk :) Te meg azt írtad, vicc ami itt megy...

lmhydra 2010.12.09. 21:10:56

Igen ami a proli és Panelproli kifejezést illeti. Az a vicc.
Napjainkban a proli kifejezés annyit takar hogy önmagára és környezetére igénytelen, nem törődöm, ingyenélő. Egyszóval negatív jelentése van. Panelproli az egy összefoglalás, általánosítás. Ami napjainkban nem feltétlen igaz. Csak annyiban hogy lakóhely független.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.09. 21:22:49

@lmhydra: najóvanakkor. naggyábó én is ezt írtam.

Cirrus 2010.12.09. 21:22:58

@szily: Remélem, végigolvastad a kommenteket, mert szerintem illene reagálnod.

Xezs 2010.12.09. 22:27:43

@lmhydra: Baze mondom hogy laktam panelban, sőt megsúgom hogy putri egy környék volt.

Ettől én még nem érzem magam kevesebbnek, inkább röhögök azon a sok seggfejen akihez szerencsém volt

némi önreklám: a blogomban pont az ilyen putriszökevényekről olvashatsz.

Csehszlovák Kém · http://www.dotoho.blog.hu 2010.12.09. 22:38:24

Cseszkóban, amikor a szociáldemokrata ellenzék nemmel szavazott a lisaboni szerződésre, Topolanek miniszterelnök csak ennyit mondott: Maguk igazi proletárok!

A korábbi cseh miniszterelnök Jan Fischer - aki cseh ateistaként néhány éve felvette a zsidó vallást - meg miniszterelnöksége alatt anyjával lakott egy külvárosi panelsoron, ezzel is demonstrálva, h nem akar urizálni, ha már így hozta a sors, hogy miniszterelnök lett.

Na, csak sikerült egy hozzászólásban összehozni a panelt meg a prolit :D

Ja, és korábban vki írta, hogy úgy olvasta, Csehországban a lakosság kétharmada panelban él. Ez urban legend vagy hülyeség. Utánanéztem, Csehbe, 10 millióból 3 millió ember él panelban. Na, ennyi.

lmhydra 2010.12.09. 23:11:45

@Xezs: Ok ezt elhiszem, de nem miden környék putri, és nem mindenhol idióta a lakóközösség. És attól még nem proli az ember. Itt magával a kifejezéssel, és az általánosítással van a gond. És ez ami sértő, tiszteletlen mindazokra akik nem így élnek.
És sokan nem így élnek. Ezen nem lehet nevetni egy idő után. Ez régen se így volt, csak napjaikban lett divatos kifejezés.
Mindazok akik alkalmazzák, nincsenek tisztában hogy ezzel a kifejezéssel mennyi ember önérzetét sértik meg. Vagy egy élet munkáját teszik tönkre.
Csak azért mert a panel lakásban élnek, ami nem is olyan rossz. Mondom én aki családi kertes házban nőttem fel, aki téglaépítésű lakásból ment panellakásba. Szóval nekem van összehasonlítási alapom. És nem feltétlen anyagi okok miatt választottam. És nincs is semmi gondom vele.
De azért mert panelban élek, ne prolizon le senki, csak azért mert ez egy divat, vagy sikk a mai világban. Vagy éppen így akarja magára felhívni a figyelmet.

Xezs 2010.12.09. 23:37:23

@lmhydra: "Vagy egy élet munkáját teszik tönkre."

Egy beszólással, mi?

Na, ezen jót röhögtem. Túl sok kereskedelmi tévét nézel, abban mondanak ilyen baromságokat.

Az a bajod hogy fölöslegesen veszel magadra dolgokat. Komolyan nem értem mit kell ezen kiakadni.

Mindenkire lehet rosszat mondani, a kérdés csak az, hogy le tudod-e szarni, vagy mindenképp meg akarsz sértődni mert jólesik?

Megdobbent 2010.12.10. 02:08:42

Koszonjuk a panelproli szot mindenestre annak alkotogardajanak, a fulkeforradalom mellet jol mutat :)

A maszk eszerint viszont eletet ment, uri hazak lakoit en magam kerem meg, hogy ne hasznaljak.

Szily alkalmasint szopoalarcot huzzon a csaladra, ugy menjenek ki uriasan, kisujjukat eltartva a tuzon at :)

Amugy egy webforditott utmutatoju, csore toltott, kezemben levo ak74(!) ele odaall valaki abban bizva, hogy a forditas bebaszott a hasznalhatosagnak is? ;>

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 09:19:32

@árvíz miatt zárva: Na ide figyelj, te jobbra sodródott paranoid balfasz!
Aki válaszol,. az magyarázkodik, aki meg nem, az sunyin lapul? A család másik ága nem vörösterrorista volt véletlenül? Esetleg anarchista? Bakunyin-kép van-e a hálószobádban? Annyira tipikusan pénzügyi befektetői a stílusod, hogy szerintem nem engeded magad profilból fényképezni...
Írod, hogy "Főiskolára, egyetemre azért jár az ember, hogy kapcsolatokat, ismeretséget szerezzen, nem azért, hogy egy blogon a jelessel dicsekedjen."
Na B+!
Én azért jártam, hogy ragadjon ám ott rám valami olyan is, ami érdekel. Nem voltam eminens, 2,2-től 4,0-ig voltak a félévi átlagaim, sőt ötödéven ismételtem is, merthogy elsőben minden hülye meg tud bukni, de olyankor már művészet. (Meg túlzásba vitt csajozás.) Alighanem lehetett egy vékony dossziém is, ha másért nem, azért, mert egy besúgót lebuktattam. Ráadásul a szobatársam volt, és ugyancsak volt jelenteni valója. Ha hozzávesszük, hogy alapító tagja és aktivistája voltam egy egyházi ifjúsági közösségnek (amit szintén erősen megfigyeltek, bár arról a "kirándulásról" lemaradtam, ami miatt az akkori káplánt rapportra rendelték az Egyházügyi Hivatalba és rendőri kihallgatásnak vetették alá), és mellesleg sokat politizáltam, azaz szidtam a rendszert, józanul is, bizonyára rájöhetnél, hogy annyira vagy célratörő, mint a buzisperma.
Az állampárt és utódszervezetei, valamint az MDF (és az akkor tőle szabad szemmel nehezen megkülönböztethető SzDSz) tagja sohasem voltam, bár hívtak, de valahogy nem láttam tisztának a dolgaikat. Azóta mondjuk rájöttem, hogy ilyen a politika.
2006-ban nem telefonálgattam, hanem itt helyben tüntetgettem, ha elküldöd az Arany Bikából és az UNIÓ áruház fölötti lakásokból készült film- és fényképfelvételeket, megmutathatom magamat. Az ősöket ne részletezzük, apámat csak addig verték '56-ban, némi humorizálásért, amíg a nagyapám meg nem tudta vesztegetni a járási ávós parancsnokot. Három napba tellett, meg egy előhasi üszőbe, amit a kert hátuljáról hajtott be, bekötötte az istállóba, és szólt a főávós feleségének, hogy el ne felejtsék megetetni...
Ja!
Amennyiben 48 évesen egy beosztott közalkalmazotti állás karriernek számít, akkor karrierista is vagyok. De örülök, hogy vannak közöttünk ilyen nemeslelkű, igaz, sikeres és önzetlen jobboldali értelmiségiek is.

Csak az a kár, hogy panelprolik...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 09:25:06

@fehéregér: "a proli, cigány stb. lényegesen kisebb, gyakran szinte semmi érdekérvényesítő potenciállal nem rendelkezik, míg a keresztény polgári réteg (mostanában bőven emlegetve a polgári kormány által) és az újgazdagok bőséggel."
40 év proletárdiktatúra után és a
falvakat, tanyákat rettegésben tartó cigányterror közben ez mérsékelten tűnik igaznak.

"Amúgy magam is "polgárinak" indultam, zongióra, (...)"
Az bazmeg! Zongióra! A jó édes anyanyelvedet!

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.12.10. 09:25:13

panelproliknak paneltüzet! panelpofának panelmaszkot! paneltüdőnek panellevegőt!

Hurri Kán 2010.12.10. 09:27:12

@Don Bandi:
Azt! Meg panelfasznak panelpinát! :DD

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 09:34:44

@Xezs: Ott a pont. Úgy látszik ragadós a megélhetési sértődöttség. A panelprolik is kárpótlásban reménykednek?
@Dr. Körömlakk ®: A kommunista gyakorlat egyik legnagyobb ártalma az volt, hogy felszámolták a - marxista terminológiával - munkás-arisztokráciát, akikre úgy munkájuk, mint magánéletük kapcsán fel lehetett nézni. Persze az ilyenek pár év takarékoskodás és szorgos munka után leginkább Wekerle-telep félékben építkeztek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 09:42:37

@Dr. Körömlakk ®: A jurtákban éléshez annak a kultúrának a magas szintű elsajátítására és a környezettel való harmóniára van szükség. Nem állítunk fel jurtát oda, ahol már járt árvíz, ahol vadállatok csordája vonul, ahol egy kipattanó szikra felgyújthatja a sztyeppét, nem tájoljuk úgy, hogy az ajtón befújjon a szél, és télen nem főzünk a jurta melletti sárga hóból...

Aki ezeket sem tudja, annak való a panel. Ami sokszor nem is az, hanem tégla, vagy helyben öntött salakbeton, úgyhogy ebben is a székelyeknek van igazuk, akik "blokk"-ban élőkről, blokklakókról beszélnek. En bloc...

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 09:46:19

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
ugye Maga is tudja, hogy mire gondoltam, mikor jurtát írtam. nem akartam putri szóval illetni a kedves lakótársakat, akik szerint a csikket lépcsőházban eldobni teljesen rendben van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 10:01:00

@Dr. Körömlakk ®: Átváltsunk magázódásra? Édesanyám kisgyerekkori barátnőihez, a szomszéd házban élő zsidókhoz került valami pesti-féle nevelőnő Rakacára, aki megtanította a kislányoknak, hogy ők úrilányok, és őket magázni kell az összes parasztgyereknek. Az addigi intenzív közös babázást (voltak vagy 4-5 évesek) azután felváltotta a csoportos csúfolkodás: "Te te te te teves! - Maga maga marha!"
Aztán ez is megszűnt, olyan jól sikerült a kiemelkedés és az elkülönülés, hogy elvitték őket...

Amúgy meg láttam én már igényes, tiszta belsejű és környezetű "putrit" is. Nem sokat.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 10:04:50

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
nem, nem kell áttérni, ez nálam olyan feltétlen reflex a blogszférában, ha olyan területre téved a dialógus, ahol azt érzem, a másik felet illik tisztelni. ez igen ritkán fordul elő, tekintve a kommentelési kultúrát. ezt ne vegye hízelkedésnek :)
Te Ön.
:)

jó, hát a kivételek mindig arra vannak, hogy erősítsék a szabályt ugye.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 10:13:33

@Dr. Körömlakk ®: Kikérem magamnak! Méghogy engem, tisztelni?! Nahát, ezek a mai fiatalok...

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 10:24:08

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: milyen fiatalokról beszélsz? haggyuk ezt a tisztelet dolgot, olyan seggnyalós fílinges. úgyis tuggya mire gondolok.

.lll. 2010.12.10. 10:33:06

odaszart a nagy lendület?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 10:58:15

@Dr. Körömlakk ®: Mai. Honnan tudnám, mire gondolsz? Merthogy az ugyan nagy találati valószínűséggel bejön, hogy én mire, az egy dolog, de extrapolálni már nem mernék...

Juci Óbudáról 2010.12.10. 11:01:46

@szcsongor:

A titkárnő szó után nincsen vessző.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 11:21:58

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
na haggyuk, hogy kicsikarja belőlem, hogy nyilvánosan nyilváníccsam értelmes egyednek. az kizárt dolog, mert azt nemtudom.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 11:32:02

Ki is kérném magamnak...
(Mintha ezt már írtam volna pár perce.)

Juci Óbudáról 2010.12.10. 11:34:57

@thehandsomest:

Nyilván a magasan képzett emberek nem/sem kapnak megfelelő fizetést.

Bár, éppen a napokban beszélgettem egy-két nem panelben lakó ismerősömmel, akik elmesélték, hogy fele annyit fizetnek a lakás költségeire, mint a panelesek. Hja, a távfűtés és a zöldövezet nagy luxus!

.........
Egyébként a Rózsadombon 28 évig élni egy északra néző, fákkal beárnyékolt, egyedi fűtésű lakás nem nagy élmény, ahol kardigánt kell a kisgyerekekre adni, mikor kimerészkedik velük az ember a konyhába, vagy a fürdőszobába kezet mosni..
- Mindeközben a szomszéd öregasszonyok a kerten, vagy ablakon keresztül ordibálnak egymásnak, kinek volt az ura ávós, vagy éppen kit milyen bűnért kellene fellógatni.

Másrészt a több emeletes, sok négyzetméteres budai/pesti házakban sem túl nagy élmény lakni, mivel a többségük leválasztott polgári lakás. Ezekben olyan vékonyak a falak, hogy minden (!) áthallatszik a szomszédból.
Ablakot nyitni pedig sok helyen nem ajánlatos a nagy járműforgalom miatt.
.............

A témához visszatérve: tűzoltó ismerősöm szerint legtöbben a felszabaduló mérges gázoktól (pl, szőnyegpadló, ragasztóanyagok) halnak meg a paneltüzekben.
Szerinte a legjobb megoldás pár vödör vizet zúdítani a bejárati ajtóra (éppen ezért más az anyaguk), betömködni a réseket vizes törülközőkkel, és usgyi ki az erkélyre.

A gomolygó füstben lehet, hogy jó megoldás a gázmaszk, csak éppen kilátni nem nagyon lehet benne. Tudtommal a panelházakban sincs kiépítve sem a vészhelyzeti világítás, sem kifüggesztve a menekülési útvonal tervrajza.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 11:38:52

poszthoz: jó ez. csak a reklámja olyan tévésoppos... szal morbid. amiatt szar. a termék meg hasznos lehet, bár ott egye a rosseb a szekrénybe, sose kelljen használni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.10. 11:54:57

Szép hétvégét, kellemes magömlést stb. mindenkinek!

Istyum 2010.12.10. 12:32:30

a mai panelekből kiindulva, nem is olyan rossz a termék:)

2010.12.10. 12:45:05

@Juci Óbudáról: "fele annyit fizetnek a lakás költségeire"
Ha a fűtést nézzük, akkor egy darabig igen. Aztán amikor sok millióért új kazánt kell venni akkor koppannak. Mert annak az amortizációját nem rakják havonta félre, mint ahogy a távfűtésbe ez is bele van számolva.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.12.10. 13:17:38

@Juci Óbudáról: "pár vödör vizet zúdítani a bejárati ajtóra"

Festett ajtóra vizet önteni? Azonnal lefolyik.

A rések eltömködése, erkélyre menekülés stimmel.

"megoldás a gázmaszk, csak éppen kilátni nem nagyon lehet benne. Tudtommal a panelházakban sincs kiépítve sem a vészhelyzeti világítás, sem kifüggesztve a menekülési útvonal tervrajza."

Azért, ha már pár hónapja ott lakik, megtanulja fejből.

Secnir 2010.12.10. 14:00:07

@kvadrillio:
"Amúgy pedig nem kéne hungarocellel beburkolni az ilyen házakat a jobb el-. leéghetőség elérése érdekében"

ja. parkettát is betiltanám.
meg a villanyórát mer' az szikrázik.
meg a TV is. meg az éghető bútorokat.

fűtéslobbiban érdekelt vagy-e?

Secnir 2010.12.10. 14:07:43

@Juci Óbudáról:
"Bár, éppen a napokban beszélgettem egy-két nem panelben lakó ismerősömmel, akik elmesélték, hogy fele annyit fizetnek a lakás költségeire, mint a panelesek"

még ha csak a fele volna. de van az kevesebb is...

@Kulics:
"Aztán amikor sok millióért új kazánt kell venni akkor koppannak"
sok millióért az egész utcának megveszem...

"Mert annak az amortizációját nem rakják havonta félre, mint ahogy a távfűtésbe ez is bele van számolva."

lefelejtetted a mondat végéről a smiley.

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.12.10. 14:10:32

Ami a "panelprolikat" illeti, csak annyit mondok mikor lakást kerestem elgondolkodtam h olcsó panel lakás, vagy drágább tégla építésű. Aztán megnéztem szüleim havi rezsijét, és egy tégla építésűjét, összehasonlítottam, osztottam, szoroztam, és kiderült h nem engedhetem meg magamnak azt a luxust h panelba költözzek. Az észvesztő h mibe kerül egy olyan lakást fenntartani.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 14:31:53

namost
panelban élek.
télen nyáron fizetem azt a 13000 ft-ot fűtésátalányra, amiben a melegvíz is benne foglaltatik, normál vízfogyasztásról beszélünk, 3 tagú család esetén. márciusban tavaly visszakaptam 38 000 ft-ot a hőmennyiségmérő leolvasásakor, ugyanis szezon előtt körbecsomagolták a házat a panelprogram keretében, és télen (bizony) nem kellett fűtenem, lévén középső lakás vagyok.
igen, egész évre elosztva fizetem a fűtést, de nekem így (elviekben) jobb is, mintha fűtésszezonban kellene kisebb vagyonokat kifizetnem havonta, lévén bérből élek, nem tudok ügyeskedni, és bankigazgató sem vagyok. most jut eszembe: egyszerű proli :D

Secnir 2010.12.10. 14:32:10

@ficsilla:
:-)

nálam az verte ki a biztit, amikor kollégám pár éve vett egy 33 nm-es lakást az Örsön. 11 milláér'. A fűtés/melegvíz/gáz átalánydíja havi 15e huf + áram.

nekem a pincém 35 nm. 15 milla volt a ház b+
nóóóóórmálisak ezek?

Secnir 2010.12.10. 14:34:23

@Dr. Körömlakk ®:
"télen nyáron fizetem azt a 13000 ft-ot fűtésátalányra"

nyáron fűtésszámlát fizetni sikeres dolog-e?
napkollektorból melegvizet csinálni meg ősi román szokás, mi?

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 14:44:29

@Secnir: nem, nem sikeres, sikertelen is vagyok. de sajna nincsen pénzem ettől jobb lakásra, és sajnos napkollektorra sem.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.12.10. 15:01:04

@gyvy: Paneltestemben panel szív dobog,
panel fülembe panelnő locsog,
ereimben panel vér folyik,
pénzemért panel kéz dolgozik,
szemeimbnől panelkönny csorog,
körülöttem panelvilág forog!

2010.12.10. 15:20:47

@Secnir: miért kellene smiley ? A távfűtésnél neked van gondod a vezeték karbantartásra, hőcserélők és kazánok felújítására, felülvizsgálatára ?
szerintem semmi gondod vele.

2010.12.10. 15:22:53

@Secnir: Jászkarakószörcsögon 3 millióért is kapsz házat, kerttel. Na akkor ki a májer ?
Én meg a szar 50 négyzetméteres lakásomért fizettem ugyanennyit euróban. Igaz az Monacoban van :)

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 15:24:11

@Kulics: múltkor ültem a buszon. ment a járdán egy fazon, egy rettenet nagy zöld gumicsizmában, egy szó jutott eszembe; Kulics.
ha má mondtam, elnézést.
:)

2010.12.10. 15:25:53

@Dr. Körömlakk ®: az nem én lehettem, gyalog nem járok csak a Lear jet-emmel :)

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 15:26:58

@Kulics: nem is arra gondoltam, hogy Te voltál az, csak az asszociáció... de tudod Te ezt, csak kötekszel, hogy elmondhasd, van dzseted :)

2010.12.10. 15:32:27

@Dr. Körömlakk ®: ezt jól látod, most lebuktam :)

mrzigi 2010.12.10. 15:39:19

Valahogy mindig röhögök azokon, akik szidják a panelt ...

Laktak ezek már angliában, amcsiban ??

Hát, ismerek kiszármazott panellakókat, akik visszasírják a jó magyar panelt!

Miért?

Mert az betonból van, és nem fából.
Két farostlemezes elválasztófal ... na az gááááz.
Meg a fából készült födém ... nem véletlen van ám több amcsi fimben, hogy leszakad a kád, és meg sem áll 2-3 emeleten át.
Ez ugyebár a jó öreg beton panel esetén elképzelhetetlen.

A 2x 1 cm farostlemez hangszigetelése is kb tizede a panelének ... szóval ott aztán tényleg papírból vannak a falak ... tisztára mint a Trabi.

És akkor még nem esett szó a falakba beköltöző "természetről", a falakban így megsérülő és az egész házat leégető elektromos vezetékekről ... meg a fából készült lépcsőkről, amik égnek is, meg le is szakadnak.

Egy panel ehhez képest profi és igényes ...

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 15:43:42

@mrzigi: jó a panel, csak azt a kb 35-40% szakadékot kellene onnan kibaszni, akiknek az is elég, ha a húgy melegíti.

cicmen (törölt) 2010.12.10. 16:47:42

, cigány stb. lényegesen kisebb, gyakran szinte semmi érdekérvényesítő potenciállal nem rendelkezik

Hahaha! Sétálj fél órát az általam kijelölt helyen és észheztérsz! Akkor majdlevetkőzöd a barom libsi dumádat!

cicmen (törölt) 2010.12.10. 16:52:52

@Kulics: Én meg a szar 50 négyzetméteres lakásomért fizettem ugyanennyit euróban. Igaz az Monacoban van :)

Lámpavasra veled! :)

cicmen (törölt) 2010.12.10. 16:55:07

@Secnir: napkollektorból melegvizet csinálni meg ősi román szokás, mi?

Ha a lavort teszed ki az udvarra akkor igen!

Xezs 2010.12.10. 19:12:54

@cicmen: Na ja, egy 15 cm pengehosszúságú kés elég nagy érdekérvényesítő potenciállal bír :)

Xezs 2010.12.10. 20:43:00

Úgy látom hogy lezárult a proletárforradalom a Homáron :)

Síri csend és hullaszag.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.10. 21:48:50

Na várjunk csak!
Engem ez a paneltűz nem hagy nyugdni!

Csak panelházban hatásos a maszk, vagy téglában is?
És ha családi házban lakok?
Megannyi kérdés :D

Dr. Körömlakk ® 2010.12.10. 22:26:18

@ColT: családi házból milyen mocsok gyorsan kijutsz mán, oda nem kell a maszk, ahogy a traktorba se kell a hullazsák. érted...

Xezs 2010.12.10. 23:49:58

@Dr. Körömlakk ®: Hát azért nem biztos hogy gyorsan kijut. Mi van ha rács van az ablakokon, a tűz meg a bejárati ajtó felől terjed?

Jó tudom, most csak kötözködöm :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.11. 01:11:27

@Dr. Körömlakk ®: Ha elég gazdag az ember, és akkora család háza van, akkor nem jut ki gyorsan :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.11. 05:08:54

@ColT: hat h a nagyom gazdag lennek, csinaltatnek egy panikszobat, nem nagy osszeg
de otthon mar egy 10000 ft-os szenmonoxidjelzo is luxusnak tekintheto, bele is halnak par tucatnyian evente
a cipoje tobbe kerul, de minek az uri huncutsag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.11. 05:12:18

jo, mondjuk nekunk sincs mert az aram ritkan ttermel CO-t de fustjelzonk van
es tudom, hogy mukodik, mert Mary havonta teszteli mikor raszanja magat a fozes-sutesre

Dr. Körömlakk ® 2010.12.11. 08:06:48

@Xezs: családi házbó mindenhogy ki lehet mászni, minden ablakon nincs rács, és igen, Te most kötöZköcc :)
@ColT: ha elég gazdag, vesz ilyen maszkot, már csak a busójárás miatt is. :)

2010.12.11. 08:26:49

@Dr. Körömlakk ®: kimászni ki lehet, de ha lezuhansz meghalsz. Nekünk 15 emeletes családi házunk van. :)

Egyéves Önkéntes 2010.12.11. 09:08:31

@hagyma: jaja, sokan úri huncutságnak tartják a CO érzékelőt
de például az ismerőseim közül senkinek nincs tűzoltó palackja, pedig családi háznál nem árt szerintem

2010.12.11. 09:26:45

@EÖ: Igen, kell tűzoltó palack, CO érzékelő, elsősegély csomag, feltöltött zseblámpa, bicska, gumicsizma, tűzoltó balta, kereső kutya, létra, 3féle ellen kígyóméreg, gázálarc, vegyvédelmi felszerelés, meg olyan, ami a vízbű vonja ki jazoxigént.

Egyéves Önkéntes 2010.12.11. 09:39:34

@Kulics: tűzoltó palackra, CO érzékelőre, elsősegély csomagra, bicskára, gumicsizmára, elemlámpára, létrára már volt szükségem
a gázálarc, vegyvédelmi ruha és keresőkutya és a kígyóméreg még hátra van

Minden esetre a pincém falába fél méteres ólomköppeny van bekendácsolva. Kisebb nukleáris csapást kihúzok ott.

2010.12.11. 10:00:51

@EÖ: az ólomköppennyel az a baj, hogy elolvad és rácsöpög a fejedre a termonukleáris tűzben. Attól meg leég a hajad. Érdemes vizes törölközőt is tartani a pincében és ilyenkor a fejedre tekerni.

Dr. Körömlakk ® 2010.12.11. 10:42:30

@Kulics: tudom, Monacoban. nade ott nincs lakástűz se annyi lóvéér. :)

kéjenc 2010.12.11. 11:58:21

Tudom,hogy senkit nem érdekel de az rtl ezért cenzúrázta a valóvilágot éjjel:www.youtube.com/watch?v=gt-ZdqpDTbA

2010.12.11. 13:15:33

@kéjenc: a komplett RTL-t mikor cenzúrázzák ki ? szerencse, hogy nálunk Monacoban nem fogható.

Xezs 2010.12.11. 13:22:30

@Dr. Körömlakk ®: Hagyjad már, Monacoban semmi veszély sincs, és amúgyis 120 évig élnek ott az emberek, semmi gondjuk az embereknek :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.11. 15:14:44

@EÖ: pedig olcso tuti vennek ha olyan lenne a futesem amilyen nem

tuzoltokeszulek ugye minden emeletesben van a folyoson, de oda ki kell jutni erte
en laktam mar par apartmanban es ahogy a mostaniban is van porolto, vagy habolto vagy mi a fax
nem tul nagy, de egy kezdodo tuzre eleg
sot a kocsiban is van egy kisebb flakon
itt mar tul sok es nagyon nagy tuz volt ahhoz, hogy tudjak a tuz nem viccel

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.11. 20:28:31

ilyenkor mar a domolyko sem harap
ki erti ezt?
indexes karacsonyi nagybevasarlas plazaban?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.11. 20:57:46

@EÖ: Mondjuk poroltóm nekem sincs, CO érzékelő meg a távfűtés miatt nem kell :)

@Dr. Körömlakk ®: :D

@hagyma: Jahh.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.11. 21:17:06

@ColT:
le is ellenoriztam az oltomat, itt log a mosokonyhaban
tuti segitene

/ps. ugy tudtam ma munkanapvan otthon!!!!
csak nem az indexnek
szerintem, az index egy kurvajo melohely
elegge kepzetlen ujsagirok kotetlen munkaidoben irnak hulyesegeket
tisztelet a kivetelnek

Dr. Körömlakk ® 2010.12.11. 21:18:31

@Xezs: hagyjad Imrém..... :)
monakóban a szánkó alá esik a hó.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.11. 21:18:45

az ujsagirot szeretnem kitorolni, ha lehetne
nehany portalon lehet szerkeszteni
szoval
"kepzetlen emberek"

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.11. 21:24:18

ja em eg nekem mindig az index a legjobb

\a papiralapu ujsagiras helyzete meg meg tragikusabb, mert ott vaklaha ujsagirok dolgoztak
ilyen internetes izeken csak onjeloltek
dehat igy fejlodik a vilag
\eszek is egy kis lecsokolbaszt sorrel

Megdobbent 2010.12.12. 03:49:40

Najo, nehez napokra nekem van egy medvecsapdam, egy piranja eszlelo detektor es egy kisebb elefant-urulek strelizator.

Mar megrendeltem egy urruhat es egy keleti-bolcselet naptarat, ha esetleg beugrik EDE.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.12. 04:47:49

@Megdobbent:
a nehez napokon Mary bringazik es siel
en meg sorozok

cicmen (törölt) 2010.12.12. 10:36:35

@Kulics: Meséld már el mi van nálatok monacoban! A casinoban snapszerezelel azzal a hülye kopasz Grimaldi Alberttel?

Dr. Körömlakk ® 2010.12.12. 11:30:18

@cicmen: monakóban hagymáéknak olyan van, hogy ha a füstérzékelő érzékel valami füstöt (a cigifüstöt elválasszaja tűzfüsttől), akkor azonnal mindenki talpa alatt működésbe lép a helyi katapult rencer, és a másik vellába telepatizájja, míg az automata oltórencer, és a tatarozó droidok megteszik a magukét.

England win The Ashes! 2010.12.12. 11:32:19

@hagyma: Nem is tudtam, hogy katonatiszt vagy. ;-)

Mylady 2010.12.12. 11:57:44

Kicsit OFF:
Mindig azt hittem, rosszindulat és túlzás, amikor azt olvastam, hogy a pénztáros megpróbál kevesebbet visszaadni, hátha nem veszik észre. Amikor mégis, akkor meg arra hivatkozik, hogy elnézte. De pontosan tudja, hogy mennyivel adott kevesebbet vissza.
Tegnapelőtt óta értem, miről van szó.
Könyvtárba (tényleg!) menet úgy gondoltam, veszek egy tökmagos pogácsát a kálvin téri metrónál a pékségben (princess, ha jól emlékszem), mert az finom. 130 Ft. Ötszázassal fizettem, idősebb nő kezembe nyom 70 Ft-ot, majd a pénztárgép felé fordulva lassú mozdulatokkal berakja az ötszázast és hosszasan igazgatja a benne levő pénzeket. Majd lassan, komótosan becsukja a pénztárgép fiókját, megigazítja a pénztárgépet és megfordul. És láss csodát, én még mindig ott állok, kezemben a 70 Ft-tal és várok. Erre elhúzza a száját, azt mondja: "jaaaaa", kinyitja a pénztárgépet és kezembe nyom még 300 Ft-ot. Majd közli, hogy "csak elgondolkodtam"
Na persze. Én meg nyilván hülye vagyok és elhiszem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.12.12. 14:56:17

@Dr. Körömlakk ®:
az kulicseknal van, nalunk megindul a plafonybol a kibaxott viz es 3 napra at kell koltozni masik apartmanba meg kiszarad a lakas
@Dr Jozef Vengloš:
jovan, akkor serezek
@Mylady:
elgondolkodott, hogy, hogy jol jonne ez a 3 kilo, ha ez no eltolna a bringat a pogijaval

Dr. Körömlakk ® 2010.12.12. 17:09:17

@hagyma: Kulics, hagyma, keverem má ezt a sok jóléti társadalomba tengődő nicket :)

cicmen (törölt) 2010.12.12. 17:38:09

@Mylady: Miért nem két sajtos szeletet vettél ha a könyvtárba mentél? Egyiket megeszed, a másikat könyvjelzőnek!
(már megint csak hülyeségeket tudok hozzászólni)

Mylady 2010.12.12. 18:01:41

@cicmen: mert nem ültem le helyben olvasni, így nem tudtam volna kihasználni a második szeletet...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.12. 23:26:35

@hagyma: Itt csak az iránnyal van különbség. Itthton a földből jön fel a belvíz :(

2010.12.13. 10:04:28

@cicmen: igazából csak aludni járok ki a partra, egész nap a jachtomon krujzolok a parti vizeken... nem szeretek keveredni a sok hüjje turistával.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.12.13. 15:41:20

@Mylady: Idősebb nő: Ha teherbe már nem is tud esni, de gondolkodóba még igen...
süti beállítások módosítása