Tékozló Homár

A fél év alatt elkészülő ajtók

2011.03.28. 12:43 | jackyll | komment

Jó munkához idő kell, a roszhoz pedig értelemszerűen legalább háromszorannyi. Károly ajtóit előbb 6 helyett 8 hét alatt szállították le, aztán egy hónap múlva visszavitték javításra, aztán újabb 6 hét elteltével már a helyükön is voltak:

Azoknak, kik most vannak beltéri ajtó csere- beépítés előtt! Szeretném leírni milyen kálvárián mentem keresztül, hátha segíthetek a választásban. Interneten való alapos kutakodás, sok bemutatóterem meglátogatása, valamint több árajánlat bekérése után a Dekora Stúdió-Ajtóház Kft -nél (Száva utca), megrendeltem 6 db beltéri ajtót 2010 szept. végén, saját beépítéssel. Előleg kifizetve, szállítási határidő 6 hét. Természetesen mindenről értesítenek telefonon (ezt ígérték). Megy az idő, telefon sehol, ajtó sehol! Sokadik hívásra sem veszik fel a telefont. Személyes reklamációmra a 8-ik hétre ígérték, természetesen telefonon értesítenek. Telefon sehol, ajtó sehol. Telefont fel nem veszik. Újabb személyes reklamáció, közlik hogy a raktárban van, fizessem ki, a következő héten kiszállítják. Természetesen, előtte telefonálnak.

Az ajtókat a vállalt 6 hét helyett végül 8 hét múlva szállították le. Telefon nincs, meglepetésszerűen beállítottak. Darabra megvan, a minőség nincs! Még a szállítás napján az irodájukban szóban reklamáltam minőségi hibákra hivatkozva. Ott, akkor azt mondták, megvizsgálják. Hetekig nem történt semmi. Újabb reklamálásomra XY megígérte hogy egyik kollégájuk december folyamán a helyszínen megvizsgálja a problémát. A kolléga valóban kijött, megvizsgálta és elismerte a hibákat. Mondta hogy jelzi a hibát az irodán. Közben kiderült, hogy az egyik tok felső rossz méretű, ezt megrendelte. Kb. 1 hét múlva azt meg is kaptam, beépíttettem. A tokok hiányos, felületes gyártásáról már nem is szóltam, a hibákat inkább magam hoztam helyre.

Akkor azt az ígéretet kaptam, hogy 2011. 01. hónap elején térjünk vissza a garanciális probléma megoldására. Mivel nem történt semmi, 2011. 01.18-án ismét reklamáltam az irodában, XZ-nek mondtam el a panaszomat. Ő megígérte, hogy 2011. 01.27 vagy 28-án elszállítják garanciális javításra az ajtókat, de előtte természetesen felhívnak telefonon. Fel is írták. Hát eztán sem hívtak, a javítást sem kezdték el. 2011 02. 02-án végre (minden előzetes értesítés nélkül) megjelentek, és elvitték a garanciális javításra. Hogy mikor kapom vissza, arra semmi válasz . Telefont nem veszik fel, emailra 1-2 hét múlva válaszolnak, semmitmondó válaszokat. Végül elszállítás után ~ 6 hétre visszahozzák az ajtókat. Az eredeti 6 hét helyett 21 hét alatt jutottam a teljes áron kifizetett tulajdonomhoz ! Most olvasom, hogy már 4 hétre is vállalnak szállítást. (????) Ők vajon mikorra kapják meg a rendelésüket?

Hogy miért írom le? Nem tudom, miért szeghetnek meg a vállalkozok gátlástalanul mindent, határidőt, minőséget, tájékoztatást, az ügyintézés korrektségét ? Miért csak addig ügyfél az ügyfél míg nem fizetett? Nem tudom a többi vállalkozó mennyire korrekt, ők nem! Vegyen magyar terméket, válaszon magyar vállalkozót, mert megbízható? Tudom ajánlani őket mindazoknak kik nem akarják a beruházást rövid úton befejezni, alacsony a vérnyomásuk, alacsony az adrenalin szintjük, szeretnek sok pénzt felesleges autózgatásra tölteni, szeretik ha letorkolják- lekezelik őket, szeretnek sokat feleslegesen vitázni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.28. 12:47:03

Fizetéskor 20%-ot visszatartani. Ha minden hibát javítottak, megkapják azt is.

dr. _mmm_ 2011.03.28. 12:53:48

1 szerintem nem pont 6 hétre vállalták a szállítást hanem 6-8.. legalábbis az szokott lenni.
2. szerencsés vagy hogy csak 2 hetet vártál "pluszba"
3. addig nem fizetjük ki a teljes összeget amit át nem vetted.
4. ha átvételkor fizeted ki a maradékot akkor fizetés előtt átnézed az ajtót, és ha gond van nem veszed át / x összeget visszatartasz

vizsla_barat 2011.03.28. 12:57:31

fizess olyan hitelkartyaval,ami ez ellen ved. Ilyen esetekben jon vissza a penzed a vallalkozo meg szopik.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.03.28. 13:06:16

A poszt toló nem Don Quijote névre hallgat egészen véletlenül?

sish 2011.03.28. 13:12:44

"Jó munkához idő kell, a roszhoz pedig értelemszerűen legalább háromszorannyi."

roszhoz=rosszhoz?

É2I 2011.03.28. 13:17:22

Sok a kontár sajnos, az ablakcserém hasonló képen zajlott nálam is.
Ott kellett lihegnem a nyakukban, mert ha nem még, most sincs új ablakom nyár óta.

Csak egy apró momentum: A szúnyoghálót a helyszínen szabta ki a "mester". A keretet csak 40 cm-el mérte el (kisebb lett az ablaknál) és még azt akarta felszerelni :O Mondtam neki ne viccelődjön, mert belevágom az új ablakba.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.03.28. 13:22:22

A Dekora Stúdió-Ajtóház Kft. egy ősi román cég.

elwood 2011.03.28. 13:23:53

ezeket a multikat már rég ki kellett volna ebrudalni

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.03.28. 13:37:23

A vakond a nadrágcseréjével járt ugyanígy!

TomP · http://pokolikocsik.blog.hu 2011.03.28. 13:45:38

Velük én is hasonlóan jártam. Törötten kaptam az egyik ajtómat aztán a kivitelezővel addig mutogattak egymásra, hogy már nem gyártanak olyan színű ajtót, és a házamat építő céget is elvitte a válság. Most boltívben gondolkodom, az nem tőlük kell venni :-).

Jokkura 2011.03.28. 13:45:42

Na,még mielőtt mindenki a nyílászárosakat szidná!
Minden kifogást,nyafogást ÍRÁSBAN!,szóban csak annyit,hogy most írod a jkv-t, és mindent aláíratni!
Persze ez sem mindig elég az üdvösséghez,de van nyoma.
A határidő csúszás az egy ,a minőségi kifogás az már másik dolog.
Alapkezelt(felületkezeletlen) szerkezetet vettél-e, nem véletlen a beépítés után lett problémás?
Sajátkezű beépítés elég sok kiskaput hagy nyitva a szállítónak/gyártónak.Esetleg valami "akcióba" vetted?,persze ez nem mentség az ügyintésre.
Én is ezzel foglalkozom,és tényleg nagyon sok kontár(amatőr) van a pályán, mindkét oldalon.
Olcsón gyenge minőségűt,aztán meg megy a sirám,és a "leszarom"

Jokkura 2011.03.28. 13:48:22

hova lett a kommentem ?

Jokkura 2011.03.28. 13:53:33

@TomP: ha nem tudják javítani/megfelelően ujragyártani,értékcsökkenést kérhetsz,ami --ha ügyes vagy --elérheti a termék 100%-t is.
Vigyázz ,boltíves tégla nemigen kapható :)

2011.03.28. 14:00:28

Aki ma Magyarországon iparosnak bármiféle határidőt elhisz az sikeres ember nem lehet. Naiv ügyfél igen. Azok meg szívnak ugyebár. Ez egy eklatáns példa erre.

pruntyike 2011.03.28. 14:12:51

Mondjuk a poszt is igen selejtes. Melyik megyében van Száva utca nevű helység? Vagy csak úgy a Hortobágy közepén, nevenincs helységben, estleg helyrajzi számmal található?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 14:24:48

@Jokkura: Vician olyan boltiveket csinalt, hogy megszolalt
meg Vacon
amugy folosleges ajtokra kolteni
maximum a budira kell
najo meg a bejaratra

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.28. 14:26:24

@pruntyike: szerinted egy pesti kiirja, hogy budapest
amugy a drava utcaval parhuzamos a vaci ut kornyeken

Kicknick 2011.03.28. 14:28:50

@Jokkura: "A határidő csúszás az egy ,a minőségi kifogás az már másik dolog."
Azért együtt már egy kicsit sok, nem? Faszom az iparosba aki mindenre talál kifogást. Akkor mondja azt hogy szart tud leszállítani fél év alatt.
Ja hogy akkor éhenhalna? Meg is érdemelné az ilyen...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.03.28. 14:36:33

Asszem én a Delta ablaknál vagy forgalmazójánál vásároltam.

Bementem, kiválasztottam (felmatricázták rögtön, csomagolták) az ajtók felét (2db) félig üvegezve kértem, ennek munkaköltsége volt (1hét) de legalább a kiszállítást is meg tudták szervezni.

30% előleget kifizettem, a maradékot átvételkor egy hét múlva. A szállító fiúk oda rakták le ahová mutattam, kávéval kínáltam, nem kértek, végül kaptak 4e Ft borravalót (hivatalosan csak építési helyre szállításra tudtunk szerződni ami kapu elé rakást jelent)

gigantikus kertitörpe 2011.03.28. 14:53:13

@hagyma: Száva utca az Europark/Határ út környékén van Kispestnél vagy Kőbányán (nem tudom most pontosan melyik), van is ott egy b...szott nagy adótorony.

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:34:43

@TomP:
Égboltiv, vagy szivárvány a legjobb/legszebb

horex · http://horex.uw.hu/ 2011.03.28. 15:36:09

@horex:
vagy
boltívet csak égboltbol!
ÉrtEDE?

Jokkura 2011.03.28. 17:23:29

@hagyma: Dráva u,a XIII. kerület jobb része (Dózsa Gy .u folytatása a Duna felé) A Száva u ,meg a X. ker közepe és annak is a... hm ...hogy is mondjam ,szóval a nem a legelegánsabb része

Jokkura 2011.03.28. 17:27:48

@Kicknick:
félreértettél.
Az hogy csúszik 2 hetet ( 6-8 hétnek a 3. terminusa) az még a kisebbik baj,ha megfelelő a termék.2 hónap múlva nem emlékszel a 2 hetes csúszásra--pláne ,ha postfolding ajtók voltak--,De a szar minőséget még évek múltán is látod.Együtt tényleg sok.Itt a minőségi kifogás és az ügyintézés a lényeg--legalábbis az én olvasatomban

Jokkura 2011.03.28. 17:32:08

@Kulics: na, azért van még kivétel... :)
13 év alatt 2x csúsztam el az idővel.Az egyikben az időjárás szólt közbe.A másikban tényleg én voltam a hibás,rosszul mértem fel a ráfordítandó időt

Mylady 2011.03.28. 21:48:35

Nem minden nyílászárós ilyen, bár ismerősöktől rengeteg hasonló sztorit hallottam a félévig üldözött mestertől (sosem ért rá) az elméretezett ablakon át (a régi ablak kibontása után derült ki, hogy pont nem fér be az új, 3(!) hónapig volt fóliázva a nyílás) a minőségi kifogások miatt hónapokig tartó alkudozás után kapott 80%-os engedményig.
Nekem eddig mákom volt: a bejárati ajtót és az ablakot is rettentő korrektül intézték. Két külön cég.
Igaz, én ismerősök tapasztalatai alapján választottam és nem a postaládába bedobott cetlin lévő nevenincs céget hívtam. Nyilván drágább volt valamivel, de hosszútávon simán megéri.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.29. 00:01:13

@gigantikus kertitörpe:
@Jokkura:
OK OK a dravaban tuti voltam, laktam a Karpatban, de mintha lett volna ott meg egy folyo nevu

Géza, kék az ég! 2011.03.29. 00:01:31

"Nem tudom, miért szeghetnek meg a vállalkozok gátlástalanul mindent, határidőt, minőséget, tájékoztatást, az ügyintézés korrektségét ? Miért csak addig ügyfél az ügyfél míg nem fizetett?"

1. Mert hagyjuk
2. Mert Magyarországon élsz, ahol a vállalkozók többsége ilyen.
3. Azért ilyenek, mert erre kényszeríti őket az állam.
4. Mert erre van trenírozva az egész ország - verd át vagy téged vernek át!
5. Mert muszáj egy szezon alatt behozni 2 év teljes költségvetését
6. Mert remekül érvényesül a "szomszéd tehene" -effektus: ha a másiknak jól megy csalással, nekem miért ne menjen jobban?
7. Mert erre van igény, bár elviekben mindenki az ellenkezőjéről papol (én is)
8. Mert megérdemeljük

Egyéves Önkéntes 2011.03.29. 08:17:53

Nálam úgy zajlott a nyílászáró csere, hogy jött a mester és a konyhai ablakot kicserélte a szobaival. Csak munkadíjat kért.
win-win

VaTi 2011.03.29. 08:24:17

Nem értem, miért éri meg egy vállalkozónak sz*rul dolgozni. Kisvárosunkban melózik egy brigád: felújítás, kőművesmeló, nyílászárócsere, stb. Olyan korrekt melót... Pontosan felmérik, mennyi anyag kell majd (tégla, akármi), hogy tudj tervezi. Időre jönnek, végigmelózzák a napot. Ha sörrel kínáltuk őket, azt mondták, Isten ments, ha a főnök megtudja, mehetnek a francba. Kis hidegvizet elfogadnak inni a nyári melegben, mást tilos. Nekik megéri itt melózni, mert a főnök becsületesen fizet. És megéri jól melózni, mert hónapokra előre kell foglalni őket, mindíg van munkájuk. De logikus is, nem? Ha rosszul dolgoznak, nem lesz megrendelés. Ha kiválóan dolgoznak, elterjed a híre, kézről kézre adják őket...

Jokkura 2011.03.29. 09:38:27

@hagyma: több is :)
délnek haladva: Tisza,Vág,Garam,Ipoly,Ronyva.
És sokkal északabbra a Latorca

Jokkura 2011.03.29. 09:40:34

@VaTi: Ott a lényeg a mondókádban:
..."mert a főnök becsületesen fizet..."
jó munkáért jó pénz!

Secnir 2011.03.29. 09:44:25

asztalos reklamálni fáklyával kell menni.
ha nem tetszik, amit mond, azt kell válaszolni:
ezt meggyújtva itthagynám addig, míg el nem készül..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.29. 10:30:28

@TomP: Akassz firhangot az ajtóra!
@Secnir: A "mi" asztalosunknál 4 évre előre kell rendelni a nagyobb munkákat. Addig nincs kapacitása, és a mesterségesen szárított fát is legalább 2-3 évig pihenteti, hogy meg ne repedjen.

Anti Anyag (törölt) 2011.03.29. 11:02:07

Igy van, nem telefonkönyvből választani, hanem ismerősöket megkeresni.

Én is így rendeltem bejárati ajtót, gyors is volt és rendben is volt. Amúgy ez minden munkánál működik, mert így csináltam a felújításnál is és ott sem volt gond.

mohopasi 2011.03.29. 16:48:36

Faterom járt úgy, nem ezekkel, hogy a tulaj személyesen ment ki felmérni mi kell, méretek, jobbos/balos, stb, aztán kihozták az ajtókat összevissza. Üvegezett jobbos helyett balos, 90-es helyett 100-as, ilyenek. Mikor szólt, hogy pl az üveges nem oké, közölték, hogy x forintért szállítanak megfelelő ajtólapot... :D

Megdobbent 2011.03.29. 23:46:57

Ragyujtok akkor, ha egyszer igy megy itt.

lutria 2011.03.31. 00:48:45

Szólni kellett volna hogyha legközelebb jön a melós/garanciás pasi stb.,hozza magával a panaszkönyvet mert szeretnél beleírni valamit.Lehet hogy az meggyorsította volna az ügymenetet.

tass-tass 2011.03.31. 11:13:19

A poszt minden egyes állítását saját tapasztalatból meg tudom erősíteni. Én 2010. december 8-án rendeltem tőlük 5 db beltéri ajtót és egy átjáró tokot. Többszöri érdeklődésemre (ők nem hívtak egyszer sem) végül 2011. február 23-án készültek az ajtók. Saját beépítést kértem, mert a lakást egy kft-vel újíttatom fel, és nem szeretném, hogy a vállalkozók egymásra mutogatnának, ha valami nem stimmelne. Szóval kiszállítattam az ajtókat. A mesterek kezdték kibontogatni őket, méricskélnek aztán csóválják a fejüket. Kérdezem mi a gond. Válasz: nem jók a tokot. Elő a megrendelőlapot, nézzük végig tételesen:
1. fürdőszoba ajtó: 60 mm tokot rendeltem, 75 mm-et küldek. Szellőzőrácsot kértem, nincs benne.
2. WC ajtó: 60 mm tokot rendeltem, 75 mm-et küldek. Szellőzőrácsot kértem, nincs benne.
3. szobaajtó: automataküszöböt rendeltem, nincs benne.
4. szobaajtó: szellőzőrácsot nem rendeltem bele, van benne.
5. konyhára tolóajtó: 60 mm tokot rendeltem, 75 mm-et küldek. Szellőzőrácsot nem rendeltem bele, van benne.
6. Átjárótok: a 150 mm ajtótokot úgy oldották meg, hogy 2 db. 75 mm-est összeragasztottak. Így nem is hasonlít a többire. Az egyik szobaajtó tokja szintén 150 mm-es azt megtudták oldani egy darabból.

Az ajtók mintázata függőleges, holott vízszintesnek kellene lenni. A honlapjukon van egy ajtóvarázsló. Ezzel terveztem meg a kinézetüket. A varázsló szerint az általam rendelt ajtókat csak vízszintes mintázattal lehet választani (Akita, Gumma2). A kiállítótermükben is csak ilyen mintázatú ajtók vannak kiállítva.

Reklamáltam. Az ügyintéző dühösen lobogtatja a megrendelőlapot, amin a mintázat függőleges (most már tudom, hogy a teríték jelenti a mintázatot). Megrendeléskor alá is írtam. Sajnos. Ugyanis az ügyintéző váltig állította, hogy én kértem a függőleges mintázatot. Számomra elég életszerűtlen az, hogy egy olyan mintázatú ajtót akarjak venni, amit nem is láttam, láthattam.

Aztán azt ígérték, hogy kijönnek elszállítják az ajtókat. Pénteken reklamáltam, hétfőre ígérték az elszállítást. Persze se telefon, se szállító. Kedden bementem, az üzletvezetőnél is reklamáltam. Este hatkor kijött valaki, elmondtam a problémákat. Tényleg igazat mondtam. Mondom neki a tokok szélesek. Válasz: álljak neki dekopír fűrésszel méretre vágni. Mondom neki: De hát méretre szabott ajtókat vásároltam, még 5000 Ft-ot is fizettem a felmérésért. Válasz: Ők is mindig fűrésszel állnak neki a méretre szabott ajtónak.

Szerdán hívom őket, mi van már?? Az ajtók már le is vannak gyártva, majd szólnak, ha itt vannak. Csütörtökön elmegyek személyesen: mi van már?? Majd jövőhét végén majd leszállítják.

Felvetettem nekik, hogy a konyhára való tolóajtóba vágott szellőzőrácsot elfogadom, ha cserébe beépítik az ajtókat. A beépítés kb. 70000 Ft. A toló ajtó több mint 100000 Ft-ba került nekem. Válasz: kifizeti ki neki a beépítés költségét, mivel a hibák nem az ő felelősségük, hanem a gyártóé.

Ekkor esett le nekem, hogy ez csak egy forgalmazó cég.

Forgalmaznak bejárati ajtókat is. Csodálkoztam is, hogy mennyire hasonlítanak a Nívó cég ajtóira. Valószínűleg az általuk gyártott ajtókat forgalmazzák. Én a Nívó gyártócégtől közvetlenül vásároltam a bejárati ajtómat. Semmit probléma nem volt velük. Ha belegondolok, nagyon jól tettem, hogy nem a Dekorán keresztül vásároltam meg.

Ezt csak azért hozom fel példaképp, hogy ha valaki ajtókat akar vásárolni, akkor azt ne a szalonokban tegye, hanem közvetlenül a gyártótól. Sokkal jobban megbecsülik az embert. Igaz az ajtót ők is annyiért adják, mint a szalonban, de a forgalmazói díj a zsebükben marad.

tass-tass 2011.03.31. 11:44:08

Még egy kis adalék a beépítéssel kapcsolatban:
(A honlapjukról bemásolva)

Belétri ajtó beépítési útmutató

Szükséges anyagok és szerszámok:

poliuretán hab

ékek

távtartó fa

csavarhúzó

kalapács

vízmérték

mérőszalag

4mm-es imbuszkulcs

Valaki lát itt felsorolva dekopír fűrészt???

Bongo 2011.03.31. 13:56:02

Kedves “Károly”,

Miután több órát töltöttem azzal sikertelenül, hogy beazonosítsam Önt, mint egykori megrendelőnket, inkább itt kívánok reagálni cégemet ért kritikára.

A cikk a hazai fórumokon oly megszokott csúsztatásokat is tartalmazza (egyszerűen így szaftosabb a bejegyzés), mert bizton állíthatom, hogy mind jómagam, mind kollegáim készséggel állunk vásárlóink rendelkezésére, nem fordulhat elő olyan, hogy minket több napon át nem lehet elérni (oldalunkon minimum 11 elérhetőség van feltüntetve), ha ez így lenne, valószínűleg már rég nem lennénk.

Soha nem állítunk be senkihez egyeztetés nélkül, ezt természetesen a jó illem, de megjegyzem a magunk érdeke is így kívánja, viszont sokszor a családtagok is elfelejtik egymással közölni érkezésünket.

Azt természetesen elismerem, hogy elő szokott fordulni, hogy a gyártási időt összetett okok matt nem tudjuk tartani, és mivel teljesen egyedi termékek tömeges előállítására szakosodtunk (szinte nincs két egyforma ajtó) és emberek dolgoznak a gépezetben, minőségi kifogások is léteznek.

Azt sem tagadom, hogy az egyes garanciális javítások szezonális sajátosságok és kommunikációs problémák miatt esetenként elhúzódhatnak, de - amennyiben erről külön nem állapodunk meg megrendelőinkkel - hónapokig nem tarthat egy javítás!

A hibás teljesítéseink száma jelenleg 5-7 % körül mozog, a jogos minőségi kifogások garanciális javítása, a kedves vevő kárpótlása érdekében minden esetben mindent megteszünk.

Évi 6-7 000 egyedi (!) ajtó eladása során sajnálatos módon távozhatnak tőlünk elégedetlen vásárlók is, az elégedetlenek számának csökkentésén jómagam és egész csapatom szívből munkálkodunk. Erőt, kitartást ehhez számtalan elégedett vásárlónk, s az ő visszajelzéseik adnak. Ízelítőül íme néhány remekül sikerült referenciánk: www.ajtohaz.hu/referenciak/

Sajnos az ajtós mindig a legutolsó láncszem a házépítés, lakásfelújítás során, így mire ránk kerül a sor, Megrendelőink idegrendszere a legtöbbször végletekig kimerült, tolerancia szintjük zéró, így már az emberi kommunikáció hiánya is nehezíti dolgunkat.

Természetesen a valóságot tartalmazó, építő kritikát is szívesen fogadjuk, különösen személyesen, nevet felvállalva.

Amennyiben Önt bármilyen kellemetlenség érte cégem részéről, ezúton is elnézést kérek!

Üdvözlettel:
Wargha Balázs
a Dekora Zrt.
Ügyvezető Igazgató

tass-tass 2011.03.31. 15:01:20

Ha már Wargha Balázs úr hozzászólt a poszthoz, az elérhetőséget illetően azt kell mondjam: a reklamációmmal kapcsolatban Ő valóban visszahívott. A munkatársairól viszont ez már nem mondható el...

Kár, hogy én nem fogok az elégedett vevőik közé tartozni, pedig én is annyit fizettem, mint az elégedettek.

dühöslány 2011.07.30. 22:43:19

nem csak a hely nem elegáns a vezetők sem!Két barom akik azt hiszik, hogy ők szarták a spanyol viszt!Remélem jól megszopattad őket!Én csak rosszat hallottam a DEKORA ZRT ről selejtes ajtók stb...

dühöslány 2011.07.30. 22:50:53

Fostalicska egy válasz ez semmi!Úgy könnyű "birodalmat" építeni, hogy nincs a háta mögött semmi!Voltam bent az üzletükben szerintem pont ön szolgált ki!Egy kicsit még tanulnia kellene a "kiszolgálásról" elég modortalan, hogy beszéltem önhöz ön pedig az üveget leste, hogy épp ki jön be!Semmit nem foglalkozott velem és azt, hogy mit szerettem volna és egész beszélgetés alatt még a szemembe sem nézett és a hátam mögött grimaszolt is!Vagy csak addig ügyfél az ügyfél ameddig kifizet mindent!Biztos, hogy többet be nem megyek és az ismerőseimnek sem ajánlom!
süti beállítások módosítása