Túlvállalta magát a Pizzafutár bónuszbrigádos akciójában. Az oldalukon szereplő info szerint sikerült 5600 kupont kinyomniuk, ami viszont torlódást eredményez. Misztikus módon, ha készpénzért akarna valaki pizzát rendelni, akkor az azért 70 perc alatt megvan. Kuponnal 5 óra lett volna...
Tisztelt Bónusz Brigád! Jelezni szeretném, hogy problémák akadtak az egyik vásárolt kupon beváltásával! A Pizzafutár ajánlata alapján két darab kupont vásároltunk, amin két pizza és egy másfél literes üdítő volt az ajánlat egyenként. Ápirlis 16-án délután 16 óra körül felhívtuk a Pizzafutárt, hogy rendelni szeretnénk, és kuponnal szeretnénk fizetni. Erre a válasz az volt, hogy rendben van, viszont 5 óra múlva tudják csak kihozni a rendelést, 21 óra körül! Nem egészen értettük, hogy mi lehet a probléma, mert akármennyire is túlterhelt egy pizza futár, nem létezik, hogy 5 óra lenne a kiszállítási idő. Mondtuk, hogy köszönjük, akkor majd valamikor máskor használnánk fel a kupont amikor előre tudjuk, hogy mikorra lesz szükség rá…
Viszont kiváncsivá tett, hogy ha nem említjük a kupont már az elején, akkor is ezt mondják – e, ezért újfent telefonáltunk és rögtön a kiszállítási időről érdeklődtünk a hölgynél, merthogy rendelni szeretnénk. A válasz ekkor már az volt, hogy a becsült kiszállítási idő 70 perc. Mikor ezután említettük a kupont, már nem volt probléma, gondolom a hölgy így nem tudott már mit mondani, és ezért inkább teljesítették a rendelést. Üdítőt igaz már csak kólát lehetett választani, de a kiszállítási időt betarották.
Viszont úgy veszem észre bizonyos partnerek nem egyenrangú félként kezelik a voucher tulajdonosokat, akik az ajánlatot megvették, és ki is fizették. Eddigi alkalmakkor semmi probléma nem adódott a beváltáskor, mindenki korrektül teljesítette a vállalásait!
Üdvözlettel:
Marianna
Kedves Marianna,
Sajnos tudunk a dologról, az oldalukon szerepel is egy kiírás a bónuszosoknak. Egyeztettünk velük már többször is erről. Úgy néz ki, ez a siker ára, mert bár a nagy érdeklődésnek ők is és mi is örülünk, ugyanakkor valóban túlvállalta magát a cég, és ez a kiszolgálás rovására megy bizonyos esetekben. Amennyiben nem szeretnének előre leadni pizza rendelést, és így nem kívánnak élni az ajánlattal, lehetőség van arra, hogy a megvásárolt bónusz árát jóváírjuk, hogy később felhasználhassák.
Üdvözlettel,
Bernadette
update 04/20: Naiv ügyfél visszakapta a levásárolt kuponjai árát az egyenlegében, úgyhogy mindenki boldog:
Kellemesen csalódtam, ugyanis a Bónusz Brigád felajánlotta a kupon árának visszafizetését, annak ellenére, hogy tulajdonképpen lehasználtuk! Úgy érzem ez rendkívül korrekt eljárás volt részükről!
Palkovics Ede 2011.04.20. 10:58:45
bizonytalan 2011.04.20. 11:00:48
Leadfoot 2011.04.20. 11:04:10
Palkovics Ede 2011.04.20. 11:05:30
Azt nem irták feltételnek, hogy csak baccpapucsban lévő ügyfeleket szolgálnak ki?
(Árkádban lehet már ingyen sz@rni?)
bizonytalan 2011.04.20. 11:07:42
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.20. 11:08:54
Secnir 2011.04.20. 11:10:09
2. "a becsült kiszállítási idő 70 perc"
ennyi idő kell a tészta begyúrásához, a keléshez, a nyújtáshoz, a feltét rárakásához, a sütéshez, a szeleteléshez, a kész pizza megevéséhez és a mosogatáshoz. Meg 6 üveg sör megivásához.
aki lusta, az haljon éhen.
cicmen (törölt) 2011.04.20. 11:12:25
Az törvénytelen! Szeszt nem lehet venni kajajegyből!
Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.04.20. 11:13:08
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.04.20. 11:17:21
OFF:
Boldog névnapot Hagyma!!!
ON
Eric_Cartman 2011.04.20. 11:27:09
Bikicsunáj Bój 2011.04.20. 11:28:29
Ki tudja mi és hogy került rá "plusz" feltétként!
Megsütve úgysem látszik...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.20. 11:30:12
Már hogyne lehetne!
Lásd: konyakosmeggy!
Egyéves Önkéntes 2011.04.20. 11:31:31
Nem neki jelent meg Lourdesben egy Pizzafutár, kezében kuponnal?
toi 2011.04.20. 11:35:40
bár az asszony finomat csinál.
Secnir 2011.04.20. 11:38:21
látom.
mert a pizzatésztát külön nem kell megsütni, hanem egybe.
amúgy ha netezni tudsz, akkor gugli, pizzarecept, és kész. nem egy nagy mutatvány.
toi 2011.04.20. 11:40:48
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.20. 11:43:43
Elképzelhető, hogy elsőre pl. domolykós pizzát kért.
Ahhoz meg előbb el kell menni domolykózni egyet.
Majd a frissen fogott domolykót elkészíteni.
Ez mind időbe kerül!
nakiazaki 2011.04.20. 11:54:48
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.04.20. 12:00:00
Elstron 2011.04.20. 12:30:53
Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2011.04.20. 12:38:30
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.20. 12:40:07
thz
bar en mar annyira a merikai vagyok, hogy el is felejtettem:)
70 perc alatt meg az SB napjan is kihozzak
5 ora alatt meg felepitenek egy pizzeriat
2011.04.20. 12:57:16
Bár így, hogy csak később említi a kupont megvan 70 perc alatt. Igen, ezzel a post értelmét kívánom kritizálni.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.20. 13:24:19
bldo 2011.04.20. 13:25:50
Bátor ember, aki egy kiszállításos helyen a kiszállítás előtt reklamál. (Avagy újra rendel olyan helyről, ahol korábban reklamált.)
serfecs (törölt) 2011.04.20. 13:40:04
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.04.20. 14:05:15
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.20. 14:33:15
es ha eppen pizzzat akarok enni es kuponom is van, akkor hasznalom
ez az elv
amugy meg mindig kikerul a szemetbe mielott ujra rendelnek
@Zabalint: nekem 70 perc barmi hasznosabb, mint hogy pizzat keszitsek
annal meg homarozni is jobb
Eugéne Tribulet 2011.04.20. 14:33:37
Rosszindulatú Vászka 2011.04.20. 14:34:52
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.20. 14:45:14
amexal fizetem, ha nem izlik kapok 2 kupont meg egy mozijegyet
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.20. 14:53:16
Elég korrekt, főleg, hogy nem is a saját hibájukból szívott az ügyfél.
Pécsett a nyerő különben is a Pizza Casa,.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.20. 15:33:40
Egy pizzafutár motorjának hátulján volt ilyen felirat, hogy
"Vigyázz! Ha elütsz, valaki a városban éhen hal!"
kapcy · http://blog.kaprinay.com 2011.04.20. 15:46:16
Minden ügyfél - attól függetlenül, hogy bónusszal vagy készpénzzel fizet -, egyenrangú, sőt: mi arra kérjük a partnereinket, hogy az általunk közvetített vásárlókat kiemelten kezeljék, merthogy éppen az alapján döntik el, hogy legközelebb is vásárolnak-e az adott helyen, hogy mennyire voltak elégedettek.
A Brigád éppen arra jó, hogy bemutassa a jó helyeket, ahová érdemes elmenni. Sokan programajánlónak használnak bennünket.
Figyelünk arra, hogy partnereink ne vállalják túl magukat, de tény, hogy mi is hibázunk, a Pizzafutáros ajánlatunk túl jól sikerült.
Egyébként a külföldi hasonló oldalaknál gyakorlat, hogy az emberek sorban állnak, várnak éppen azért mert megugrik a forgalom.
Ami viszont nagyon fontos: a bónusszal érkező vásárlót MINDIG legalább olyan jól kell kiszolgálni mint mindeni mást.
Minden olyan partner aki ezt az alapszabályt nem tartja be, azzal nem szerződünk, vagy nem adunk lehetőséget arra, hogy újra megjelenjen az oldalunkon.
Fontos megjegyezni azt is, hogy minden olvasónkak, aki nem elégedett az általunk közvetített szolgáltatással, kérdés nélkül visszaadjuk a befizetett pénzét (www.bonuszbrigad.hu/garancia).
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.20. 16:56:22
Ha eltekintünk attól, hogy nem a problémára válaszolt.
Gy.sz.k.: a kuponosok hátrányos megkülönböztetése volt az alapvető problémája.
(gy.sz.k. - gyenge szövegértők kedvéért)
jatszoterkereso.hu · http://jatszoterkereso.hu 2011.04.20. 17:18:44
Sőt még a futár is kedves volt, bár azon nem kicsit lepődött meg, hogy borravalót adtam neki...
serfecs (törölt) 2011.04.20. 17:20:00
Olyan nincs, h a kuponosoknak túlvállaltam magam, a teljes árúaknak pedig nem.
gy.sz.k. - nénikéd :-)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.20. 17:29:29
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.20. 17:32:02
akkor min lepodott meg?
a borravaloert dolgoznak....
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.04.20. 17:33:19
Az a jó ügyvéd, aki úgy küld el melegebb tájakra, hogy azt kérdezed, mikor indulhatsz.
jatszoterkereso.hu · http://jatszoterkereso.hu 2011.04.20. 18:34:40
Xezs 2011.04.20. 18:54:33
csodalámpa 2011.04.20. 19:23:34
ibhkft 2011.04.20. 19:58:17
Úgy érzem eljött az idő, hogy én is hozzászóljak a beszélgetéshez.
Rögtön az elején szeretném leszögezni, hogy nem magyarázkodni szeretnék és kibúvókat sem keresek.
Ami megtörtént, azon nem áll módomban változtatni, csak a sajnálatomat tudom kifejezni a kedves vevőnek, aki ilyen szituációba keveredett.
Egy-két tényt azonban szeretnék tisztázni.
A Pizafutár Kft egy budapesti viszonylatban közepes méretű cégnek mondható, a maga napi kb száz-százötven kiszállítási címével.
Ezen állapotában döntöttem úgy, hogy további forgalom növelési célzattal belevágok egy Bónusz Brigádos akcióba.
Első fecskeként semminemű tapasztalattal nem bírhattunk atekintetben, hogy mennyi megrendelésre /kupon vásárlóra/ számíthatunk, a vásárlók limitálása iránti kérelmünket, illetve a területi megkötésre irányuló javaslatainkat a Bónusz Brigád vezetése visszautasította.
Nem jelenti ez azt, hogy a felelősség az övék, hiszen cégvezetőként mondhattam volna erre az ajánlatra nemet.
Nem tettem.
Négy nap alatt eladtunk 5600 kupont.
Vezetőként amennyire csak lehetett megpróbáltam felkészíteni a kollégáimat a várható rohamra, ami azt gondolom, kisebb hibákat leszámítva sikerült is.
A Bónusz Brigádos akciót hozzáadva az eddigi megrendeléseinkhez, kettő hónap után ott tartunk, hogy túl vagyunk a 14000db elkészített pizzán.
Ez egy akkora szám, ami véleményem szerint nálunk komolyabb cégeket is kihívás elé állít.
Igazolást keresve a kölcsönösen összehozott hibás döntésre elég megnézni a Bónusz Brigád újabb pizzás akcióját, amely mind darabszám mind kiszállítási területi limitet tartalmaz.
Összegezve a tényeket-tudatában annak, hogy aki a túl nagy forgalmunk miatt, /akár kuponos akár nem kuponos vásárló/ nem elvárt szolgáltatást kapott azt ez nem boldogítja- azt gondolom, hogy ha megvizsgáljuk a panasz/kiszállított cím arányt, egy igen pici szám jön ki.
Minden panaszt vizsgálunk, mindenből tanulunk és mint mindig, most is meghozzuk a megfelelő döntéseket annak érdekében, hogy ne kövessük el kétszer ugyanazt a hibát.
Szeretném nyomatékosítani, hogy nem teszek, soha nem is tettem különbséget vásárlók között legyen bármi a fizetőeszköz, ételjegy, készpénz vagy kupon.
Ahol emberek dolgoznak véleményem szerint a hibák elkerülhetetlenek, cél azonban ezen hibák minimalizálása, hiszen mi a megelégedett vendégekből élünk.
Aki a Bónusz Brigádos akció során bármilyen kellemetlenségnek volt elszenvedője attól a magam és valamennyi kollégám nevében elnézést kérek és bízom abban, hogy adnak még egy lehetőséget Magyarország egyik legnagyobb múltra visszatekintő futárcégének, hogy a csorbát kiköszörülhesse!
Tisztelettel
Menkó Gábor
Pizzafutár Kft
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.20. 20:31:19
mert kulak vagy
itt pl a vasarnapi napilapban van ezer kupon
kivagod es 1 hamburger helyett kettot kapsz
veszel egy fogkremet es lehuznak 1 dollart stb.
pocsolesnek tunik, de 4-5 dollart is sporolhatsz kuponnal mint kupon nelkul egy vasarlasnal
tehat miert ne?
mondom ezt ugy, hogy nem vagyunk nagy kuponozok, de mindig elhatarozom, hogy legkozelebb majd....
sokan vagdossak az ujsagbol es szerintem igazuk van, csak nekem nincs tutrelmem, de igazuk van
csodalámpa 2011.04.20. 20:37:25
Xezs 2011.04.20. 20:41:31
A cégnek még így is simán megéri, te meg örülsz, hogy spóroltál 300 Ft-ot.
És még ezer ilyen kuponosdi van, ahol gyakorlatilag semmi idődbe nem telik egy kis pénzt spórolni.
Megdobbent 2011.04.20. 22:17:22
De a donolykos pizza tenyleg fini lehet,m uigaz, arra 2 kupon kell: egy a pizzahoz es egy domolykohoz. Meg pecabot :I
Rosszindulatú Vászka 2011.04.20. 23:20:28
És a DM kártyádra nem-e kupon füzetet, ismétlem, kuponfüzetet-e kapsz-e a péntárosnénitől? Naugye :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.21. 04:49:14
@hagyma: Azt hittem, a fizetésükért...
csodalámpa 2011.04.21. 06:25:00
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.04.21. 08:41:35
Ezt csak en nem ertem?
Rosszindulatú Vászka 2011.04.21. 09:07:25
És nyugoccság van, ezt a játékot nem pontra jáccuk, itt a vesztes egyben nyertes is és viszont.
U.i.: ezek szerint téged sem igazán vonz a salátástáljudit könyv :D
gergo1000 2011.04.21. 12:53:50
Ez található a honlapotokon:
"Kedves Bónusz Brigád!
5600 az szép szám! Dolgozunk rajta. Kérünk titeket legyetek türelemmel.
Érdemes például előre gondolkodni, felveszünk előrendelést is.
Szóval kitartás, mi pedig száguldunk hozzátok :)"
Ha én vettem volna ilyen kupont és lenne bicska a zsebemben, akkor az tutira kinyilna. Szerintem ez igen cinikusan hangzik így.
Amúgy felvenni 2-3 hétre plusz egy pizzafutárt nem hiszem nagy gond lenne. Biztos kisebb veszteség, mint az, hogy 5600 emberből 2000 tutira nem fog tőletek rendelni.
gergo1000 2011.04.21. 12:59:53
Amúgy még egy kérdésem azért lenne:
Mitől jobb az előrendelés? Nem akkor is ugyanakkor kell megsütni a pizzát, és nem ugyanúgy ugyanakkor kell kiszállítani?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 13:21:57
en tudom, hogy nem akarod megerteni
vannak foglalkozasok, ahol a borravalo a fizetes
sok helyen a vilagon
itt pl a pincerek es pizzafutarok egyertelmuen abbol elnek
van meg par ahol kiegeszito, de ez a ketto foglalkozas pl. abbol el
nincs fizetesuk/minimalis/
grtrk 2011.04.21. 14:12:17
bboldii11-2011 2011.04.21. 14:17:56
Ha pedig egy cég téved, túlvállalja magát, nem teljesít megfelelően, azt nem is feltétlenül erkölcsi alapon kell értékelni, hanem piaci módon. Kártérítés, cég csődbemenetel, nem veszek többet semmit tőlük stb.
Ennek megfelelően megbocsájtásom mellett nyilvánvalóan többet nem fogok rendelni...
Ja és legközelebb a reklámszöveg ami kb. az volt "2 pizza 1 üdítő X forint, egyéb kérdés?" az lesz a válasz: Normál kiszállítással? Egyenrangú vásárlóként? Megfelelő minőségben?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.21. 14:31:44
Xezs 2011.04.21. 19:22:19
Nekem mondjuk nincsenek negatív tapasztalataim, van hogy adok (nem sokat) de volt, hogy nem adtam. Nem kaptam se szájhúzást, se csúnya nézést.
fektoh 2011.04.22. 17:54:14
Mindamellett, hogy a kuponosok hátrányos megkülönböztetésére nincs mentség, szerintem az idézett mondatod kulcsfontosságú az egész pizzafutáros "balhét" tekintve (megnéztem a Bónuszbrigád facebook oldalán is a hozzászólásokat...)
Szerintem egy kuponos cégnek pont az ilyen limitek ésszerű kialakítása lenne a dolga, ez a szakmájuk egyik alapeleme. Nem ez volt az első ajánlatuk, jópár hónapja nyomják már. Ráadásul pont a lemásolt amerikai Grouponnak volt néhány ehhez kísértetiesen hasonló horror sztorija (volt olyan vendéglős, aki 8000 USD-t bukott a "nagyszerű" akción, plusz a negatív reklám ...). Vélhetően tisztában voltak ezzel, csak kellett egy balek cég (ez esetben a Pizzafutár), akivel lehet egy elsőre nagyot szóló dealt csinálni. "Magyarisztánban vagyunk, lesz egy kis hiszti, de úgyis kevesen fognak reklamálni toljuk neki" - gondolhatták.
Pato 2011.04.23. 10:08:14
ibhkft 2011.04.23. 16:51:27
Két dolgot megjegyeznék.
Ha egy forgalmas étteremben asztalt akarsz foglalni és csak jövő hét keddre van asztaluk, mit teszel?
Szerintem tudomásul veszed.
Próbálj úgy gondolni a Pizzafutárra mint egy nagyon forgalmas étteremre, talán segít megérteni a jövő hét keddet.
Ps:
A tulajdonos esküvője jól sikerült és nem késett a vacsora sem, igaz jó előre megrendelte.
Képzeld, nem öt nappal, hanem két hónappal az esemény előtt.
Ehhez képest a Te jövő hét kedded nem is tűnik már olyan távolinak!
Üdvözlettel
Menkó Gábor
Pizzafutár
tulajdonos
mqqq 2011.04.25. 02:06:17
dpalmer 2011.04.25. 21:54:32
Butorbolt.info · http://www.butorbolt.info 2011.04.26. 00:02:18
János34 2011.04.27. 23:03:37
Nem az a baj, hogy szerdán keddi kiszállítást vállal a cég (persze ha mindenkinek így vállalna, tényleg nem maradna meg a piacon), hanem miért van az, hogy aki a kupont említi egy hétre (a mi esetünkben 5 órával) előre foglal és aki nem, annak legkésőbb másfél óra alatt kihozzák a pizzát.
(A dolog kipróbált, mi küldtük be az eredeti esetet.)
A Bónusz Brigád teljesen rugalmasan áll a helyzethez; megjegyzem a helyükben én sem szerződnék olyasvalakivel, aki hátrányosan megkülönbözteti az én tőlem érkező vásárlókat.
Ez nem csak egy malőr, vagy túlterhelésből adódó gikszer. Valakinek fel kellett készítenie a telefonos kolleginát, hogy tudják, mit kell mondani a kuponosoknak.