Tékozló Homár

Fantomkedvezmény a Wizzair születésnapjára

2011.05.20. 13:39 | jackyll | 47 komment

A magyar kereskedelem szinte minden területén találkozhatunk a kedvezményes felárazás trükkel. A Wizzair tegnapi egynapos 7. születésnapi akciójában 20% kedvezményt adtak járataikra, amelyek azonban átmenetileg pont annyival lettek drágábbak, hogy kiiktassák a veszteséget. Legalábbis az Ed által követett járatok esetében így volt:

Csak szeretném felhívni a kedves olvasók figyelmét a Wizzair születésnapi 20%-os "akciójára". Öt napja figyelek két különböző járatot is (más hónap, más város stb.) és mindkettőnek változatlanok az árai. Amint értesültem az akcióról, meg is akartam rendelni a jegyeket, de sajnos mindkettő jelentősen drágább lett... Az egyik még a 20% kedvezmény után is is több, mint azelőtt, a másik, pedig kerek 600 forinttal lett olcsóbb. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen balek, hogy csak ez a két jegy lett drágább, de kicsit akkor is átverés szaga van.

Üdv,
Ed

UPDATE 05/23: Ed jelentette az akció után, hogy tényleg vége:

Breaking, nem kell kirakni, csak érdekességnek: Az árak visszatértek az "akció" előtti szintjükre. Micsoda meglepetés :)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gelsystem 2011.05.20. 13:45:18

fasztat....3
ez a jövőheti-hétvégi

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.20. 13:46:30

A postoló irjon a Fogyasztóvédelemnek,ennyi :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.20. 13:53:25

"Az egyik még a 20% kedvezmény után is is több, mint azelőtt,"
Üdvözöllek Magyarországon! :D Az lepett volna meg, ha nem így folyt volna az akció :D

Ezután lehet, hogy még 20% emelnek rajta, mert ez volt az ákcijjóss ár :D

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.20. 14:09:15

@hagyma: édes barátom,olyan már nincs,már csak Nemzeti Adó és Vámhivatal van:)) NEM MINDEGY!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.20. 14:11:43

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
nalunk mindennel az FBI foglalkozik es ritkan valtozik a neve

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.20. 14:14:04

@hagyma: persze ott a demokrácia folyamatos,itt meg 4 évente változik,mint a nevek,most minden NEMZETI,de meg ne kérdezd mitől jobb :))

SomethinWild 2011.05.20. 14:15:19

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Olyan sincs, csak Nemzeti Adó- és Vámhivatal van. Ne iktassuk már ki azt a k****akib**** kötőjelet a magyar nyelvből.

Ez az a dolog, ami nap mint nap fel tud húzni.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.05.20. 14:17:30

@SomethinWild: ez legyen ebben a ku*** jó országban a legnagyobb probléma :)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.20. 14:29:26

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: en voltam adoellenor
az Illetekhivatalnal
es voltam "ados" a KIOSZ adokozossegnel
aztan lett Adofelugyeloseg, osszevonas altal, es aztan APEH
ez olyan 4 ev alatt zajlott le
azota nem kovetem az elnevezeseket es osszevonasokat
az APEH-nal kifejezetten jol kerestem, csak utaltam

zzozz 2011.05.20. 14:33:07

Az a helyzet, hogy te vagy a balek, kedves Ed.
Én rengeteg wizzair jegyet veszek. Többek között lefoglaltam 4 darab jegyet május 18.-án. Azért négyet, mert egy adott városba repült és más városból jött vissza két személy és részükre egy olcsó és egy picivel drágább jegyet kaptam mindkét irányban. A jegyeket átutalással volt szándékomban kifizetni, de csak tegnap, azaz 19.-én.
Na itt jött be a Wizzair szülinap. A két olcsó jegy nem lett olcsóbb, viszont a két drágább ugyanannyi volt mint 18-án, viszont ugye alapárból engedtek 20%-ot, ezért csináltam újabb két foglalást az adott járatokra. És csak a 17-én lefoglalt két olcsó és a 18-án lefoglalt két húszszázalékos kedvezményes jegyet utaltam át.
Szóval ne nézd öt napig. Mert minél többen vásárolnak egy adott járatra, annál drágább lesz. És veled is ez történt. Valaki csak 4 napig nézte, aztán megvette előled :)
Bizonyítékom is van, mert még mindegyik foglalás létezik, nem törölték egyiket sem. Természetesen a ki nem fizetettek el fognak tünni idővel.
Nem azt mondom, hogy teljesen tiszta a wizzair, mert egyéb érdekességeket azért már láttam...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.20. 14:40:10

@zzozz: Vagy egy idő után te tűnsz el, amikor jön a behajtó a ki nem fizetett jegyekért :)

zzozz 2011.05.20. 14:43:02

Ááááá dehogy :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.20. 15:03:27

Én is így csinálnám, ha a birka vásárló csak a leárazásra mozdul. Adom olyan olcsón, ahogy tudom, aztán ha a nyakamon marad, felleárazom, és mindenki örül.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.05.20. 15:28:43

A wizz elszállt. Olyan árai vannak időnként, hogy én kérek elnézést miatta. GYakorlatilag egyedül van ULC a térségben, de hogy EIN be elég gyakran magasabbak az árai mint a KLM-nek AMS-ba, az egy kicsit vicces....

krazilany 2011.05.20. 15:30:20

Ezt hívják úgy, hogy foglalási osztály. A hozzá nem érto számára a foglalási osztály annyit jelent, hogy van business meg turista, aztán szevasz... de ez nem ilyen egyszeru... Foglalási osztályok minden légitársaságnál vannak - Fapadosnál nincs kulonbség az osztályok kozott, csak az ára, menetrend szerintinél pedig mások a jegy feltételei.

Ha fapados jegyet akarsz venni, akkor vedd meg, aztán szevasz... nem érdemes akciót, csodát várni, mert ha megfelel neked a vásárlási ár, akkor légy boldog, utólag ne checkold a honlapot, mert csak magad idegeled.`Élvezd a pihenést :)

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.05.20. 15:40:43

@SomethinWild: "Ez az a dolog, ami nap mint nap fel tud húzni."

Azért jó neked, hogy csak a kötőjelek használata / nem használata tud felhúzni. Nagyon irigyellek! :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.20. 15:51:47

@atpijkamo: Ja, hát itthon az "AKCIÓ" felirat vonzza az embereket.
Kipróbáltam én is a netes seftelésemben, működik. Ugyanaz az ár, kiírod, hogy KIÁRUSÍTÁS? OLCSÓ, és már viszik is, amit addig nem.

@Reveng3r: Elszállt, hát, repülő van, volt mivel :D

Rosszindulatú Vászka 2011.05.20. 17:21:48

Csak kérdezem hogy láttátok-e (kötőjel a hején, figyelek) a Zugügyvéden az ide kapcsolódó poszt? Mármint nem ehhez, hanem pár régebbihez.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.20. 21:23:30

@Rosszindulatú Vászka:
most mar igen
erdekes kerdes
jogilag tenyleg az a fo kerdes meddig index es mettol inda
ez fontos
szerintem a ketrecben szereplok mar index.hu igy innentol felelosek a hozzaszolasokert, magyaran, le kell venniuk ha valaki serelmezi
az inda mas teszta
nekem is van blogom, ha kikerulne is fooldalra, nem hiszem, hogy az indexnek problemaja lehetne, mia velemenyem dolgokrol

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.21. 07:36:16

Most esik le. Fantomkedvezmény.
Tehát csak fantomoknak szól! Csak elfelejteték kiírni! :D

Brübrübrübrübrü :P

Secnir 2011.05.21. 07:44:38

@hagyma: @Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
helyesen:
Nemzeti Adó és VámHivatal, rövidítve
Nemzeti A.V.H.

Rosszindulatú Vászka 2011.05.21. 08:41:47

@hagyma: sokkal érdekeseb kérdés, hogy szűk körben, igaz nyilvánosan elkövetett legazemberezés vagy anyázás mitől lenne becsületsértő? Az okozott kár meg miképpen és hogyan számszerűsíthető?

Innen kezdve, ha a negatív kritikát kimoderájjuk, mint a netsopok szokták, onnan kezdve az egész sújtalanná és értékelhetetlenül szarrá változik, vagyis saját dugájába dőlve hamvába hull.

Azazhogy itt a kommentezés létjogulcságát igyexenek elvenni.

Amúgy meg logikai nonszensz, mertha sajtótermék, miért nem elég a hejreigazítás, és kötelezik a kommentert, hogy kommentejje, hogy elhatárolódiik saját véleményétől, illetve talányos, miért is annyira fontos ez? Ha annyira zsenánt, akkor tán igaz? Szal aránytalanságot is vélek észlelni.

leflo22 2011.05.21. 16:34:42

A vásárló kedvéért elárulnám, hogy akciókor valószínűleg az összes, magát nyugat-európainak tartó szarrágó egyszerre vesz jegyeket, és az adott osztályra nyilván kevesebb lesz a hely, sőt be is telik. ilyenkor szokás szerint emelkedik az ár, 20% ide vagy oda. valószínűleg spóroltál így is, de lehet, hogy jobban jártál volna, ha figyelgetés helyett, már hónapokkal ezelőtt megveszed azt a jegyet, te nagyon gyökér.

pruntyike 2011.05.22. 09:11:44

@leflo22: Én nem bántanám, úgy van vele, mint az egyszeri cigánylány, akire megjegyezték, hogy már megint szoptat, és az anyja azt válaszolta: ideje van, teje van, miért ne szoptasson? Ha rengeteg az ideje, nem gyökér, csak egy kis képet kap a fapadosok jegyárttratégiájáról, és megfejti ennek az algoritmusát vagy mátrixét. Nem mindenki tud nagyon jóelőre vásárolni, bár nyilván úgy 6-7 hónappael előre a legolcsóbb (Schwechatból Róma Alitálriával oda-vissza 100 euró, Schwechat-Párizs Air Franceval odav vissza 100 euró... Most Ausztria tele van a FLYNIKI (Lauda cége), Schwechat - Madrid, Barcelona, Zürich, Frankfurt 44,90 euró. Működik, Zürichbe 90 euróert vettem jegyet oda-vissza szeptemberre.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.22. 19:32:16

Ez már a hétvégi?
Ez már a hétvége?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.23. 01:30:20

@Rosszindulatú Vászka: hat engem a jogi vonatkozasa jobban erdekel, tehat a meglevo torvenyre vetitve, foleg, hogy engem nem erint, tobb mint 10 eves internetes multammal meg sosem kuldtem el senkit, csak ha kiharcolta, es meg akkoris adtam egy eselyt
a negativ kritika es a gyalazkodas kulon tema

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.05.23. 05:10:14

@Dr Jozef Vengloš: ah en befejeytem a syokasos hetfoi posytomat, mindeki kommentelhet amit akar, foleg hogz elmentem aludni
csak meg visszaallito m angolra:)

SomethinWild 2011.05.23. 10:07:57

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Csizma vagyok. Trolltaposó csizma és téged taposlak el elsőnek ;-)
Jaj nem, bocs, lesz előtted még egy-kettő.

mohopasi 2011.05.23. 16:46:26

Mer mit gondolt a kedves utas? Majd az én szülinapomon őt ajándékozom meg, mi? :DDDDD Arra nem gondolt valszín, hogy ezeknek a fapados izéknek olyan kicsi az árrésük, hogy abból nincs hová engedni..

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.05.23. 19:08:51

Nem tudom melyik viszonylatot figyelte a posztolo, en az aprilisi akcioban vasaroltam junius 14-22 -re London BP-re jegyet, es olyannyira akciosok lettek, hogy sikerult az egyiket 13.59 GBP-ert a masikat pedig 27 GBPert megszereznem, mikozben alapbol 24 meg 39 fontos araik voltak. Tudom,ez tobb mint 20% , de van wizzair extram, ami pluszban radob meg majd 20%os kedvezmenyt.

Szoval lehet az illeto peches, en nagyon jol kifogtam, 43%os kedvezmeny volt igy az egyik jegyen. (tenyleg annyi, hiszne mar napok ota figyeltem, mikro lesz valami jo ajanlat, nyaron nagyon meg tud dragulni a london-bp jegy)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.05.23. 19:14:42

Szolgáltatás típusa Leírás Összesen
Base fare Jegyár 0.00 GBP
TAX 3 Adó 11.00 GBP
TAX 4 Reptéri illeték 2.59 GBP
Szolgáltatás típusa Leírás Összesen
Mindösszesen
13.59 GBP

Base fare Jegyár 4340.00 FT
TAX 4 Reptéri illeték 4450.00 FT
Szolgáltatás típusa Leírás Összesen
Mindösszesen
8790.00 FT

leflo: nem feltetlen valik be a honapokkal elore jegyvetel. Tavaly figyeltuk januartol az augusztusi elejei jegyeket, januarban persz nem vettuk meg meg , akkor volt 79 font talan, aztan majus vegen lement 65-re, majd megint fel. Tok valtozo, ha makos az ember, lehet ket honappal az indulas elott jobb jegyet fog ki, mint 4 vagy 5 honappal.

Viszont karacsonyra sikerult szinten jo jegyeket kifogni, London-Bp, ket emberre , oda-vissza 59.95 font:D

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.05.23. 19:21:44

@Reveng3r: kivancsi vagyok mikor talalsz Eindhovenbe 5990-ert ( wizz extraval 3990Ft-ert) KLM-es jegyet:D
Ha mutatsz, emelem kalapom:D
En maj 31re vettem oda , 5990 volt

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.05.23. 19:35:14

@tildy:): igazad van. Van ilyen is. Repültem már én is ennyiért, sőt! 990 ért is. De nézd meg a mostani nyarat. Nézd meg a wizz árait. Kicsit magasak lettek.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.05.23. 23:24:51

@Reveng3r: az elobb irt arak apr vegi rendeleseim. En egy 8700 forintos jegyet, meg egy 4500 ft korulit nem mondanek magas arnak. Junus kozepen latogatok kis hazankba, tehat nyar is.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.25. 11:46:01

@SomethinWild: A csizmával rosszabb is történhet, mint az, hogy felhúzzák, és beleléphet valamibe. Bele is lehet szarni...

SomethinWild 2011.05.25. 11:48:05

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Köszönjük, hogy megosztottad velünk, hogy te a csizmádba szarsz. A jövőben a hasonló infókat nem kérjük.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.05.25. 11:58:05

@SomethinWild: OK, kis csizmácskám!
@Dr Jozef Vengloš:
"Maga azt mond, amit akar, csak előtte kérdezze meg, hogy mit akar!" Miért érzem úgy, hogy a K.u.K. utódállamait legtömörebben ez a mondat jellemzi?

TheTone 2012.08.16. 11:54:26

wizzair-nél úgy kell jegyet venni, hogy nagyjából belövöd mikor akarsz utazni(2 hónappal előtte), és a napokat nézegeted körbe, 2-3-mal előtte,utána. Ha valahol jó árat találsz, akkor foglalsz, vagy visszanézel 1 nap múlva.
Így jön ki egy Lut-Bud oda vissza: kb: 33-40 e Ft összeg.

Zsolt Spamtrap 2016.11.14. 22:02:50

Megint megcsinálta a Wizzair! Az októberi akciójuk nem -20 hanem legalább +20%-kal volt drágább. A mostani áraik a mai kedvezmény nélkül is sokkal olcsóbbak az akkori akciósnál. Én meg jó nagy marha voltam és azt hittem, hogy karácsony környékén ez a helyzet. Ahogy a Dallas előtti reklámban mondták: "Ilyet se' veszek többet! ..... anyját!"
süti beállítások módosítása