Tegnapi jegyvisszaváltós panaszunkra reagált a TicketPro. Ők május 9-én kérték először a CIB Bankot, hogy utalja vissza a lemondott koncertre vásárolt jegyek árát, és azóta is többször, hiába. Lehet, hogy ideje lenne bankot váltani?
Vegyes érzelmekkel olvastuk vásárlónk posztját, és első körben szeretnénk leszögezni, hogy megértjük a vásárló problémáját. Őszinte és jogos elvárás a részéről, hogy a pénzét, amit egy meg nem valósult szolgáltatásért cserébe fizetett be hozzánk, haladéktalanul visszakapja, amint világossá válik, hogy a szolgáltatás nem jön létre. Ez az információ május 6-án érkezett meg hozzánk, és mi minden internetes vásárlónkat értesítettük is a rá következő munkanap, május 9-én. Sajnos előfordul, hogy ezek az emailek spam folderekben landolnak, bármennyire is igyekszünk azt olyan formátumban kiküldeni, hogy azt a fogadó szerverek ne értelmezzék bulk emailnek, tenni sokat nem tehetünk ellene. Jogos a vásárló panasza, amelyben nehezményezi, hogy külön az emailjére csak késéssel válaszoltunk, hiszen úgy éreztük az általános tájékoztató email elegendő lesz a számára, az minden lényeges információt tartalmazott, ami a visszaváltással kapcsolatos.
A visszautalás tekintetében csak megerősíteni tudom kollegáim válaszát, mi május 9-én kértük először a számlavezető bankunkat, a CIB Bankot, hogy fordítsa vissza az internetes vásárlásokat. Tisztában vagyunk vele, hogy a mai napig vannak olyanok, aki ennek a többszörös kérésnek ellenére sem kapta vissza a pénzét, és erre a bank -természetesen csak szóban- a mai napig a legkülönbözőbb magyarázatokkal szolgált. Mi magunk is tisztában vagyunk vele, hogy ez a késlekedés alapjaiban rengeti meg a vásárlók cégünkbe vetett bizalmát, és ennek ismeretében próbálunk minden követ megmozgatni, hogy a bank vigye végbe vállalt kötelezettségét, és fordítsa vissza a kért tranzakciókat. Sajnos ez a késlekedés nem csak a mi, hanem a saját üzletüket is rontja, hiszen aki ilyen helyzetben hetekig vár a pénzére, legközelebb kétszer is meggondolja, mielőtt a kártyáját használja. Fontos kihangsúlyozni, hogy a készpénzes vásárlók az első naptól kezdve problémamentesen tudják visszaváltani a jegyeiket.
Összefoglalva mindenkinek adott joga, hogy kételkedjen a helyzetben, mi viszont tényleg nem tudunk mást mondani, minthogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a vásárlóink a lehető leghamarabb visszakapják a pénzüket, és valahogy helyreállítsuk azt a hitelrontást, amit ez a kényszeredett helyzet jelent a számunkra. Arra kérünk mindenkit, aki ezidáig nem kapta vissza a pénzét, legyen egy kicsit türelmes, a pénz záros határidőn belül egészen biztosan meg fog érkezni.
Köszönettel és üdvözlettel
Járdány Barna
Dr. Kix 2011.06.02. 11:35:35
Dr. Kix 2011.06.02. 11:44:30
Dr. Kix 2011.06.02. 11:46:11
2011.06.02. 11:54:30
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.02. 11:57:47
cicmen (törölt) 2011.06.02. 11:58:24
akos147 2011.06.02. 12:00:03
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.02. 12:06:48
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.02. 12:14:05
Mesterhármas!
Drakulálok!
É2I 2011.06.02. 12:21:18
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.02. 12:44:39
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.02. 12:53:19
lukit 2011.06.02. 12:54:02
Viner Spicli 2011.06.02. 13:00:02
Amúgy amióta a CIB-nek új vezérigazgatója van MO-n, azóta a legszarabb bank lett. 4céges és 2magánszámlát hoztam el onnan, de különösebben nem tettek ellene semmit, sőt a "kisasszony" volt megsértődve, amikor felmondtam a számlákat... persze próbáltak mindenféle büntető költséggel sújtani, de nem nyertek lufit, mert ott lobogtattam nekik a szerződésüket, meg mindent írásban kértem tőlük. na azt nem szerették...
Leone_510 2011.06.02. 13:10:28
Tök jó, végül is ez a lényeg, a többi maszlagot leszarja a károsult! És ez mit is jelent kedves Barna? Szerintem semmit. Várjál paraszt kb. ennyit. Így egy hónap várakozás után felhívják a figyelmét, hogy ne pattogjon hanem legyen türelmes a bankkal. :)
Tomasz_a_gozmozdony 2011.06.02. 13:10:41
Dr. Kix 2011.06.02. 13:18:57
economister 2011.06.02. 13:25:01
Viner Spicli 2011.06.02. 13:26:43
Ha végigolvastad volna a választ, akkor azt is olvastad volna, hogy időben tájékoztatták a vásárlókat.
Ha kocsit bérelsz külföldön, vagy normális szállodába mész és ott blokkolnak a kártyádon egy összeget, akkor az kb. 3hét mire visszakapod. Addig természetesen használja a pénzedet a kajmán bank... abból a kamatból Te nem látsz semmit...
Lizzieeee 2011.06.02. 13:31:44
Barna Tőrzsfőni
Artie 2011.06.02. 13:33:30
Giraffa 2011.06.02. 13:34:34
SZVSZ: A számládon zárolják, TE nem férsz hozzá, DE a kamatot a te számládon írják jóvá.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.02. 13:41:17
Mentségükre szolgáljon, hogy vigyáznak a pénzedre.
Mármint ami náluk van. Mert addig az övék. Tehát vigyáznak a ... :-)
Viner Spicli 2011.06.02. 13:42:46
Ez kb. ugyanakkora lehúzás, mint az utalásnál az 1-2nap váratás. A SWIFT rendszer képes arra, hogy azonnal megjelenjen a másik oldalon a pénz.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.02. 13:42:53
Ennek a pénzblokknak a leánykori neve kaució...
Hogy a karcokra, törésekre, telehányt jakuzzira ill. helyreállítására legyen pénz...
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.02. 13:44:20
Lesz is egy napon belüli utalás, úgy 2013 körül.
Naná, hogy jó nekik ha tovább van ott a pénz.
Artie 2011.06.02. 13:50:00
@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Pontosan. Ha kp-t kellene adnod mondjuk autóbérlésnél, az mennyivel lenne jobb? Amit aztán ha leadsz, visszakapsz, ha minden rendben.
Viner Spicli 2011.06.02. 14:00:41
A szállodai szobákat standardtól függően, vagy azonnal ellenőrzik, vagy 1-2 órán belül és akkor minden kiderül. Tudom, mert dolgoztam szállodában.
Szóval a 15-21nap pofátlan.
Viner Spicli 2011.06.02. 14:02:56
És elhiheted, hogy nem a kereskedő két szép szeméért asszisztál ehhez az elkülönítéshez!
Nem azt írtam, hogy van köze a SWIFT-hez, giróhoz, hanem azt, hogy ott is feleslegesen tartják a pénzt. Az iszlám bankrendszerben ilyen nincs...
Artie 2011.06.02. 14:07:02
dr. _mmm_ 2011.06.02. 14:26:33
budahazyj 2011.06.02. 14:55:35
Artie 2011.06.02. 14:58:01
Nekem kb. 300-400 lehet az "éves átlagegyenlegem" a folyószámlán, fizetek összesen havi 460 forintot, ebben benne van a hozamfokozó szolgáltatás (jó, ebből már tudható a bank). Így a banki költségeim (bankártyákkal, utazási biztosításokkal) legalább dupláját "termeli meg" a számlám.
Oké, prémium ügyfélként. Amíg "mezei júzer" voltam, addig ugyanez a pénz nagyjából a költségeket fedezte.
Így is lehet...
budahazyj 2011.06.02. 15:18:25
off: 6-an es 7-en jon a vizilabda csapatunk Dublin-ba elverni az angolokat.
Artie 2011.06.02. 15:27:30
Persze minden relatív, de a magyar viszonyok közt nem hiszem, hogy lehet jobbat találni.
ClearWater 2011.06.02. 19:26:16
ClearWater 2011.06.02. 19:47:43
@Artie:
@Van_mikrohullámú_sütőtök?:
és mindenki más... nem tudom látjátok-e, hogy nem témába vágó dologról vitatkoztok. Egyrészt itt nincs depozit, amit fel kéne szabadítani, nincs kereskedő aki blokkolja a pénzt, és nincs senki, aki ülne a pénzen. Ember fizetett a Ticketpronak, Ticketpro nyilván fizetett a zenekarnak. Amikor a zenekar szólt hogy bocs de nekem nem pálya a magyar koncert, gondolom lóvét visszadta a Ticketpronak (nyilván nem a CIB a zenekar számlavezetője, mert akkor még most se lenne náluk a pénz), a Ticketpro meg kérte a bankot hogy ugyan legyen már olyan jó hogy visszaküldi az embereknek. Nekem a sztoriból az cseng le, hogy ez nem történik meg, a bank nem indítja el az utalásokat. Tehát nem az a baj hogy kérésre egyből elindult, és majd 3 hét múlva oda is ér, hanem egyszerűen szarnak bele és nem indítják el. A sztori úgy szól, hogy a bank erre a legkülönbözőbb magyarázatokat adja... nyilván ők is ki tudnának találni ilyet hogy kuss 3 hét mert csak, de itt nem erről van szó. Szóval ha majd egyszer a bank elindítja, majd onnantól kezdve 3 hét. Ha jól értem. Esetleg valaki aki ért a bankokhoz elmondhatná, hogy miért erőlködik a ticketpro a bankkal és nem adja vissza a pénzt pikk pakk az embereknek kápé vagy utalás.
Artie 2011.06.02. 20:22:22
A végén meg igazad van, én sem értem, miért nem lőtte vissza saját pénzből a ticketpro, de azért nem írtam, mert nem tudom, mekkora összegről van szó, lehet, hogy az ő nagyságrendjükben jelentősről.
Layosh 2011.06.02. 20:56:12
Nálatok is le vannak szarva az ügyfelek, csak próbáltok szépíteni.
Megdobbent 2011.06.02. 22:19:52
Erted.
Kaelon 2011.06.03. 06:24:17
Előtte az SMS értesítéseket kaptam meg 1-2 nap késéssel, azt is ígérték, hogy beállítják rendesen, de már nem kellett..
Nem azt várom, hogy ingyen legyen, hanem hogy legyenek korrektek. Ha azt mondja, hogy ennyi, akkor annyi legyen, és ne több. Most a BudapestBanknál vagyok. Amit ígértek, azt betartották. (eddig)
Magyarán... Ekkora hiba után én megszabadulnék a CIB-től...
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.03. 10:27:00
Én a készpénzes kauciót jobban szeretem. Ha valami nem megfelelő a szállodai szobában (pl. hiányzik a törölköző mert elloptam szuvenírként) vonják le és tiszta sor. Az, hogy 10,20,30 nappal később szüntetik meg a kártyán a zárolást nem hogy bizalmatlanság (akár a bank részéről van akár a kereskedő részéről) hanem akár kifejezetten rablás is lehet.
Hiszen 30 nap múlva nem hogy törölköző, de nyílászáró, burkolólap is hiányozhatna... Szóval egyetértek veled, hogy akármennyivel több 1-2 napnál az pofátlanság
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.03. 10:30:38
Pont ezt mondom. De ha elkezdenék utalgatni és majd 30 nap múlva odaér az is sok. Itt nem kell pénzt egyik helyről a másikra vinni 1-2 katt és ott van. Ehhez képest sok.
Tower13 2011.06.03. 12:36:55
ringer 2011.06.03. 13:20:44
(Viszont nekünk a CIB adta a terminál üzemeltetéséhez a legjobb ajánlatot, ráadásul a kártyaelfogadó rendszerük marha gyors (1-2 másodperc az ellenőrzés).)
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.06.04. 17:32:13
(Addig jó, amíg nem rólam írnak ilyet, mert én ütök, nem érvelek.)
Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2011.06.04. 17:34:24
mokas_gizi 2011.06.07. 04:11:38
Volt Inter Európa Bank-os ügyfél vagyok, tökéletes volt minden és mikor a CIB felvásárolta szar lett az egész, ügyintézők többsége buta túl sok mindenhez nem ért, tényleg ha valamit érdemben is akarok intézni szabadságtérre megyek, szerintem ott csak azért értelmesebbek, mert többségük még előző bank volt alkalmazottai.
De a vicc maga a netbank, informatikus vagyok, nem vagyok teljesen hülye, de nekem csak és kizárólag Avant böngészővel ment a netbank, de az is csak úgy ha egy teljesen egyedi javat felteszek, minden javas oldal megy nélküle kivéve a CIB (Bár az egy másik dolog, hogy most meg csak belépni nem enged...)
Ha lenne időm már régen feljelentettem volna őket a PSZAF-nál , mert vicc az egész, a szánalomaz volt, amikor egyszer magánál a CIB-nél sem működött a netbank...
Artie 2011.06.07. 20:55:14
Vicc.
mokas_gizi 2011.06.09. 05:13:33
Értem nálam nem megy...
Alaphelyzetben felteszek javat- mert kell működik az összes oldal kivéve a CIB oldala...
Mivel hogy minden oldal működik kivéve ez gondolom nem én vagyok a hülye...
Ismerőstől kaptam egy javat, ha azt felteszem akkor jó,de csak Avant böngészővel mással nem...
De most meg nem engedi beírni a jelszót és a felhasználói nevet...
Artie 2011.06.09. 09:48:28
Szóval akkor azért lehet ott valami hiba nálad.
2012.03.28. 11:13:59
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:
kmdholding.com/hub3p3a