Tékozló Homár

Baumax vs Bauhaus árgarancia

2011.06.21. 15:46 | jackyll | 90 komment

Öröm látni, hogy vannak emberek, akik képesek ideoda autókázni a barkácshipermarketek között, hogy érvényesítsék a mindenhol meghirdetett árgaranciát. Már nem volt hiába! A Baumax és a Bausaus között ingázó dcsr75 mindkét helyen megpróbált pénzt visszaszerezni, de csak az egyikben adtak neki:

Észak-pesti barkácsáruházas árgaranciás tapasztalataimat szeretném megosztani veled.  Az árgarancia az elvileg azt jelenti, hogy ha megvettél valami terméket, de azt olcsóbban látod a konkurrenciánál, akkor jóváírják neked a különbözetet, meg még valamit.  Ugye a BAUMAX – BAUHAUS barkácsáruházak fő marketing vonala az árgarancia. Aminek szerintem az lehet a jelentése, hogy „nem járhatsz rosszul kedves vásárló”, „költsd  el a pénzed itt és most nyugodtan kedves vásárló”. Mivel költöztem, ezért mostanában gyakrabban vásároltam illetve jártam ezekben az üzletekben, adott esetben nem kis pénzt elköltve.

Az első eset a BAUMAX-ban történt. Vettem jópár lámpát, aztán valamiért átmentünk a BAUHAUS-ba, és meglepve láttam hogy ott ugyanaz a lámpa 500 forinttal olcsóbb. No, gondoltam kipróbálom hogyan működik ez a szolgáltatás. Másnap elmentünk a BAUMAX-ba megint, és mondom az információnál, hogy mit is szeretnék. Elhajtottak, hogy ők bemondásra nem írnak jóvá, telefonálni meg nem fognak a konkurrenciához árinformációért, szóval nekik papír kell, amit a kedves vevő szerez be. Mivel úgyis szükség volt még lámpára, így vettem még a BAUHAUS-ban, és a számlával visszaballagtam. A számlával már rendben volt az ügy, a termék beazonosítást megtette a helyi szakértő, röpke félóra múlva kaptunk X-szer 500 forint + 10% jóváírást. Mondjuk a pénztárosnak fogalma sem volt, hogy a 6 papírból mit és hogyan kell csinálni, de aztán az ügyintéző segített.

Elkönyveltem magamban, hogy milyen szép kerek a világ, és hogy talán a BAUHAUS olcsóbb, tehát ott érdemes vásárolni.
 
A második esetben a BAUHAUS-ban kezdtük. Többek között vettünk egy szennyes kosarat is. Kifizettük, hazamentünk. Később valamiért el kellett ugrani a BAUMAX-ba, meglepődve láttam, tök ugyanaz a szennyes kosár 2000 forinttal olcsóbb. No, mivel edzett fogyasztó vagyok, mindjárt mentem az információra, és kértem egy igazolást a termék áráról. Kaptam egy hivatalos (talán SAP-ből készült) árajánlati papírt a termék BAUMAX-os kódjával és egyéb paramétereivel. Mentem szépen a BAUHAUS információra – orrba-szájba reklám nagy betűkkel hogy -12% árgarancia, információs ügyintézőn szintén hatalmas kitűző a -12%-al. Gondoltam jó helyen vagyok, mutatom a papíromat, tartom markomat, hogy nekem itten árgarancia jár. Az ügyintéző ránéz a papírra, ez neki nem jó, mert nincs rajta a vonalkód, meg milyen hülyék a BaumAX-osok, hogy ilyen papírt adtak, így ez a termék nem beazonosítható, nem kapok semmit. Erre ugyan kicsit pipa lettem, és beírtam a vásárlók könyvébe, de szerinte a termék akkor is beazonosíthatlan. Mondjuk egy lépést sem volt hajlandó tenni a termékazonosítás felé.
 
Szóval a tanulság az számomra az, hogy bár végül a BAUMAX-ban sikerült érvényesíteni, az árgarancia az egy nagy felfújt marketing buborék. Mivel a  vevőtől várják a bizonyítékok beszerzését, így az ember sokkal jobban jár, ha teheti, akkor még vásárlás előtt ellenőriz, mert akár 30-50%-os különbségek is lehetnek, és egyáltalán nem biztos hogy aztán az érvényesítés menni fog.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.21. 15:51:59

LOL. 500Ft-ért mászkáltál mindenfele? Mert az még OK, ha egymás szomszédságában van a két üzlet, de gondolom nem, és az 500Ft többszörösét elautóztad :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.21. 15:57:20

"szerinte a termék akkor is beazonosíthatlan. Mondjuk egy lépést sem volt hajlandó tenni a termékazonosítás felé."

Azért úgy tényleg rohadt nehéz :D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.06.21. 15:57:24

Oszt az Aldiban,vagy az ukránoknál vótál-é?
Mert: Lámpát csak az Aldiból,vagy az ukránoktól!

Leadfoot 2011.06.21. 15:58:59

Tényleg kíváncsi lennék, hogy hány ember megy árgaranciát érvényesíteni.

Szerintem áruházanként havonta maximum 1-2. Marketing szempontból meg marha jól hangzik, jó biznisz lehet ez így az áruházaknak.

juhaszvik 2011.06.21. 15:59:32

itt a lényeg a tényfeltárás. kösz posztoló.

Navarone 2011.06.21. 16:16:45

ötszáz forintért én sem töröm magam :D

médinhángöri 2011.06.21. 16:19:03

@Navarone: X-szer 500 forint + 10%-ért se? ;-)

Tipikusbalek 2011.06.21. 16:19:49

Köcsög paréjjok.

Nekem pedig nagyon jó tapasztalatom volt egy bringásboltban. Az !eladó! felhívta a figyelmem az árgaranciára, mondom az lenne mert egy internetes boltban olcsóbb. Mondja, hogy interneten van kiszállítás azt is rá kell számolni. Felment a netre, oda ahova mondtam minden megnézett, végül 1500 HUF-ot adott a termékből. És még papír sem kellett, mondjuk azt megtette, hogy utánanéz a neten.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.21. 16:25:22

@médinhángöri: Mondjuk ja! X=3-nál már lehet érdemes.

Egyéves Önkéntes 2011.06.21. 16:25:34

Az udinei decathlonban 1€ az a tusfürdő, ami itthon 290 forint. Úgyhogy ha elfogy, már ülünk is autóba. Az a most rögzített € árfolyamnál már 40 forint. Nekem az is számít.

Egyéves Önkéntes 2011.06.21. 16:26:41

A Libri olyan, hogy ha könyvet akarsz venni, akkor hazamész, megrendeled a neten (vagy moziban okostelefonon) visszamész és 10%-al olcsóbb.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.06.21. 16:28:41

Az Aldiba kell menni, ott 100%-lék a zárgarancia!

Géza, kék az ég! 2011.06.21. 16:44:10

Komolyan elhitted, kedves posztoló, hogy létezik árgarancia?! Ebben az országban, ahová nagy átlagban a selejtet szállítják Nyugatról?

Illetve, hogy azt mindenhol érvényesítheted is?

na neeeee...

1000-ből Te vagy talán az egyetlen, aki képes visszamenni és még papírt is szerezni, a többség el sem kezdi a reklamálást, mert rosszak a tapasztalatai vagy mert többe lenne a benzin, mint az elérhető megtakarítás. Ha még így is megérte, az a Te dolgod, mindenesetre erre játszanak az árgaranciával.

mohopasi 2011.06.21. 16:45:20

"Mivel a vevőtől várják a bizonyítékok beszerzését" - nem, majd bemondásra kézbe adnak pár ezrest... Egyébként valószínűleg esetfüggő a dolog, nekem bauhaussal kapcsolatban kifejezetten jó tapasztalataim vannak árgaranciában is, visszavásárlásban is, sima garanciában is.

dr. Aullah 2011.06.21. 17:01:22

Poszt toló egy hatalmas lúzer: Akar venni valamit, de nem nézi meg mindkét helyen előbb, mielőtt megveszi...ááá... Inkább megveszi az első helyen, hogy aztán a másiknál sírjon.
Balfax poszt toló.

Phrascarica 2011.06.21. 17:05:53

Balfasz poszttoló, íme a megoldás:
1./bemész az áruházba ahol drágán vásároltál, és visszaviszed a cuccot és tartod a markod a pénzért, azzal a felkiáltással hogy "kösz nem kell"
2./átbattyogsz a másik áruházba és megveszed óccsóér'

VilMarci 2011.06.21. 17:13:13

@phrascarica: S pontosan milyen jogi alapja is lenne az első lépésnek?

Egyébként én nem vennék szennyes kosarat. Szennyeskosarat esetleg.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.06.21. 17:29:09

Bravó, végre valaki aki használja a zárgaranciát! Ráadásul hivatalosan!

Részemről építőanyagban gondolkodtam tavaly: többszázezer forintról volt szó. A barkács áruház adta X forintért a helyi tüzép felezve az áfát feketén. Természetesen megvettem inkább számlára, hiszen 100-120ezer forint az fontos és mindenképp be akartam fizetni az államkasszába.

Amúgy a kiegészítők tekintetében (mint pl. csavar, szög, tetőléc, lambéria) a megfelelő boltja sokkal olcsóbb, mint egy ilyen multi.

A bauhausnál kerthez jó vásárolni, meg szép (és drága) új cuccaik vannak ami máshol nem kapható. Pl. járólap, csempe..

Baumax meg minden nagyobb sarkon van.

De ha sok és olcsó kell festékért a festékboltba, építőanyagért a tüzépre, elektromos cuccért elektronikai boltba stb. kell menni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.21. 17:44:36

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Ja, amúgy pár raklap téglánál már az a kis különbözet se rossz pénz. Ott már megéri.

Másik, hogy amúgy azért tisztelet a postolónak.
Érvényesített egy követeést az áruházal szemben!!! :D

Mylady 2011.06.21. 18:40:03

@EÖ: Nem. A Libri olyan, hogy kinézed a könyvet, megrendeled neten, közlik, hogy 5-10 nap várakozás után majd ők jelentkeznek, te ne is próbálkozz. Vársz 10 napot + 3-at, biztos ami biztos, de nem jön értesítés, hogy sikerült megtalálni a raktárban a könyvedet, ezért rákérdezel. A válasz: ott a könyv, ahova kérted, mehetsz érte. Hurrá. Másnap befáradsz a boltba, ahol közlik, hogy 1) már visszaküldték, mert nem jelentkeztél érte 2) korábban kellett volna menni, irgumburgum
A hangnem miatt panaszt teszel. Erre 1) kapsz egy emailt, hogy elnézést 2) felhív a mobilon a bunkó stílusú eladó és hosszasan könyörög, hogy ne haragudjál, aminek a végén már te érzed magad kínosan, annyira, hogy szíved szerint nagy anyázások közepette lecsapnád a kagylót.

Hát, ilyen a Libri. Én azóta nem rendeltem tőlük.

Mylady 2011.06.21. 18:44:23

DE a másik sokkal jobb sztori (csak nem emlékszem, melyik könyvesbolt volt). Feladom a megrendelést, letelik a várakozási idő, jön egy email, hogy a csomagot összeállították, de bocsika, két könyv párszáz forinttal drágább annál, amit előzőleg a honlapon írtak, úgyhogy azt számlázzák.
Visszaírtam, hogy ezt így mégis hogy gondolták stb.
Válasz: sajnos az említett könyvek elfogytak, a többiért mehetek. Hát elküldtem őket melegebb éghajlatra és azóta is megyek a többiért...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.06.21. 18:46:01

2000 Forint miatt maszkalni.
EPIC FAIL
En inkabb elotte atturom a netet es csak utana indulok el megvenni az ahitott arut.

SALE Kálmán 2011.06.21. 19:30:13

@Mylady: Elmégy, megnézed, megfogdosod, beleolvasol. Ha akarod, egy kávé mellett félig kiolvasod, majd megveszed. Otthon teljesen kiolvasod, másnap visszaviszed, és veszel az árán egy másikat.

A libri egy modern, és rohadtkényelmes könyvtár, csak sokan nem tudják vagy akarják kihasználni.

Plumper_ 2011.06.21. 19:30:49

@VilMarci: jogi alapja: pénzvisszafizetés, bontatlan termékre, blokkal/számlával. talán 3 napon belül kötelesek, az után mérlegelik.

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: lámpáért pedig a Praktikerbe.

@Horváth Lajos: a lámpát kifejtenéd, kérlek? érdekel.

SALE Kálmán 2011.06.21. 19:34:03

A filmletöltés azért van olyan macerásra csinálva, hogy ne érje meg letölteni. Ugyan a hülye is meg tudja tenni, de gazdagabb országokban csak a hülye teszi meg, mert abban a másfél órában amit eltökölsz vele, megkeresed hat film árát.

Ezért nem üldözik túl komolyan a filmletöltéseket, ugyanis viszonylag kevesen hajlandóak ezzel kínlódni a kényelmes legális vásárlás helyett.

Az áruház ugyanígy gondolkodott, hogy csak nem fog a paraszt fél napot szaladgálni pár ezer miatt, ami egy csomó idő, benzin, fáradtság. De nem számolt a magyar nép fillérbaszó természetével. Csődbe is megy majd hamar.

VilMarci 2011.06.21. 19:35:28

@Plumper_: Az nagyon régen volt. 8 napon belüli visszavásárlási kötelezettség van, de csak akkor, ha a vevő nem látta az árut előtte. (webáruházak)

Plumper_ 2011.06.21. 19:41:14

@SALE Kálmán: egy átlagos DVD ára 3000 Ft. Ez normál órabérrel számolva 4 óra. munka. 4 óra alatt a warezon lehúzok 16 filmet. helló....

@VilMarci: hát nemtom. nekem mostanság mindent visszavettek, amit bontatlanul, blokkal együtt visszavittem. elnézést, igen, visszavettek, nem pedig visszafizettek. szóval adott áruházban levásárolható volt a visszavitt termék ára.

flippant 2011.06.21. 19:41:25

Posztoló szimplán szarevő. Egy szoci nyugger szintjén van aki az akciós parizerért töri magát a teszkóban

SALE Kálmán 2011.06.21. 19:45:42

@Plumper_: Máshol kicsit többet keresel, és olcsóbbak a filmek. Magyarországon valahogy az összes értelmes modell elsikkad. És ennek elsősorban a magyarok az okai. (Ha 12 ezres órabéred lenne, ugyanúgy lopnál mindent, ez itt a nép vérében van.)

Nincs még blog.hu-s felhasználóneve 2011.06.21. 19:49:41

Nem kell multi áruházban vásárolni, van magyar tulajdonú tüzép és barkácsbolt.

Nálunk miért nincs olyan, mint Belgiumban, hogy bomba robban a multi áruházban, vagy valaki felgyújtja és porig égeti?

Nincs még blog.hu-s felhasználóneve 2011.06.21. 19:52:08

@SALE Kálmán: Ez nem igaz, én vásároltam műsoros cd-ket meg dvd-ket is, pl. Tankcsapdát, csak egyszer olvastam, hogy Lukács beszólt valami köcsögséget a letöltőkre, s azóta nem veszek semmilyen gyári Tancsapda hanghordozót. Amúgy is szar, uncsi önismétlők lettek.

Plumper_ 2011.06.21. 19:52:10

@SALE Kálmán:
én például most sem lopok, de vannak dolgok, amiket pofátlannak tartok, és azokat beszerzem olcsón. 12ezres órabérrel egy 2000 Ft-os DVD fika ár lenne. Mint most nekem 150 Ft. Kérdés nélkül az eredetit venném.

Nem hiszem, hogy imádnak az emberek lopni, egyszerűen csak az alternatív utakról tudják, hogy pénzt spórolnak velük. Alapvetően, szerintem környezetszennyezni sem szeretnek az emberek, de ha az PÉLDÁUL az elektromos autó 4szer annyiba kerül, mint a hagyományos, akkor egye meg, aki forgalmazza.

SALE Kálmán 2011.06.21. 20:06:13

@Nincs még blog.hu-s felhasználóneve: Igen, ezzel elég könnyű elrontani valamit. Azért veszel cdt, hogy támogasd az együttest, mert szereted őket, és akarod hogy folytassák azt, mait csinálnak. Magát a munka eredményét megkapod, akár legálisan is, rádióban vagy youtubeon.

Egy ilyen szó, és a támogatásnak vége. Viszont ha a zenészek szemszögéből nézem, ők a munkájukból szeretnének megélni, nem egy törékeny rajongói attitűdből.

Róka-Rudi 2011.06.21. 20:15:58

Posztoló for prezident!

Szél Kállmán 2011.06.21. 20:16:45

Ez azért nem semmi! Én ha veszek valamit, akkor azt használom. Eszem ágában sincs elrohanni a másik áruházba, hogy ott mennyibe kerül, aztán mindenféle papírokkal rohangálni ide-oda, saját időmet fecsérelni. Többe kerülne a benzin, mint a megtakarítás.
Mifelénk ezt úgy hívják, hogy szarrágás.

bajusz11 2011.06.21. 20:21:31

Mondjuk a posztoló is jó nagy marha.Minek akar szennyes kosarat venni.Ennyi pénzért vehetne tisztát is.

telkoe 2011.06.21. 20:35:55

@VilMarci: Az meg most is ervenyes (tavollevok kozt kotott szerzodes)

VilMarci 2011.06.21. 20:36:53

@telkoe: Persze. Azért, írtam, hogy "van" :)

Egyéves Önkéntes 2011.06.21. 20:38:28

@Plumper_: mégmeg munkaidőben! :)
@Mylady: nekem csak ez az egy könyves sztorim van, ugyanis csak egy db könyvem van otthon (Dr. Edward Pennyfucker: Hogyan gazdagodjunk meg mások kisemmizésével)

Anti Anyag (törölt) 2011.06.21. 21:06:32

Nagyon élelmes pali. Tudtátok, hogy még alkudni is lehet? Persze nem egy terméknél. Kinéztem egy laptopot, mondom, hogy 3 kellene, de sok nekem ez az ár. Adtak 15% kedvezményt.

bekbórd! 2011.06.21. 21:28:49

tuti, hogy megjegyezték maguknak a posztert, és legközelebb kilopják a szigetelést a zuhanykabinjából.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.21. 21:36:46

nekem egyszer, olyan 5 eve itt a laundryban elloptak a szennyeskosaramat
azota nem hagyom ott ott hagytak helyette a sajat mocskos szar muanyagjukat

2011.06.21. 21:43:08

bazz..500 ft?..most komolyan?..a benzin mennyibe került?..mert nem egymás mellett van a két áruház ugyebár T. Hülye posztoló..de ugyebár Nagy az Isten állatkertje....jha: az ilyen idiótától nem is várhat többet az ember

esef 2011.06.21. 21:51:03

még Pécsett volt, hogy kellett egy vízcső a konyhai csaphoz. Praktikerben kértek volna érte 3000 Ft-ot, a szomszédos barkácsboltban 500-at... :)

Secnir 2011.06.21. 22:23:58

most mondjátok, tényleg van olyan ember(nek nevezett főemlős), aki képes 2000 forintért elautókázni 3000 forint benzint?
megérte, kedves dcsr75?

Secnir 2011.06.21. 22:27:13

@SALE Kálmán:
"A filmletöltés azért van olyan macerásra csinálva, hogy ne érje meg letölteni."

ennek a mondatnak fussál neki még1*.
amíg válaszolsz, lejön egy film. amit majd megnézek holnap a héven. ha tetszik, backupolom dvd-be, ha nem törlöm...

SALE Kálmán 2011.06.21. 22:27:47

@Secnir: Biztos elvei vannak. Azok drága dolgok.

SALE Kálmán 2011.06.21. 22:29:49

@Secnir: Passzolom, mivel nem szoktam letölteni, fogalmam sincs, mennyire macerás. Nekem azt írta a könyvem, én meg elhittem neki.
Igaz régi cucc, megvan már 3 éve is hogy megírták.

Online nézni szoktam, az nem nagy vasziszdasz.

Secnir 2011.06.21. 22:45:05

@SALE Kálmán:
macera?
ööö..
...keresés:
...letöltés ide...
...várakozás.

SALE Kálmán 2011.06.21. 23:18:39

@Secnir: Pár éve azért nem lehetett közvetlenül tölteni. Torrentet kellett keresni, aztán olyat ami nem vírusos, volt seed, nem volt, megállt a felénél, előlről kezdeni, aztán keress feliratot, válogasd ki a koreai meg pakisztáni verziókból. A végére az életed is eluntad.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.06.21. 23:40:05

@SALE Kálmán: Tévében valami nézhető műsort találni kb hatszor macerásabb, mint letölteni egy filmet. A minőségről nem is beszélve... (full HD vs analóg szar)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.21. 23:42:42

"...vettünk egy szennyes kosarat is."

én ha vásárolok, tisztát veszek!

NFormula 2011.06.21. 23:52:48

Praktiker: legdrágább barkács multi.

Bauhaus: rendszeresen járok oda, némileg ismerem a rendszerüket. Mindig a vevőnek van igaza - feelinget láttam. Sokszor olyat is visszavesznek, amiről egyértelműen mindenki tudja, hogy a vevő cseszett el valamit használat közben (háziezermester) ennek ellenére visszaveszik, mert fontos a vevői elégedettség.

Egyébiránt hozzáteszem, hogy teljesen érthető volt, hogy miért nem fizettek: egy termékből van több méret is, pl. 5L, 10L, vagy 20W, 40W ezeknek eleve más az ára.. ezt legbiztosabban a cikkszám alapján tudják azonosítani, tekintettel arra, hogy a megnevezés, akármennyire is azonos temrékről beszélünk, minden áruházban más lehet, ezért a cikkszám a legbiztosabb azonosító. Ennyi.

blogr75 2011.06.22. 00:16:21

Kiegészítések kevésbé jól olvasóknak:
- Ezek az észak-pesti barkácsáruházak a Google szerint 6.6 km-re vannak egymástól. Nemtom kinek mennyit fogyaszt az autója, de én egy liter dízelből 3-szor megteszem ezt a távot.
- Az X=9, összesen majdnem 6 ezres volt a visszajáró. Persze gondolom a hozzászólók egy része le sem hajol egy ezresért ha az utcán látja. Remélem jól keresnek és nem segélyből nagy királyok.
- a BAUMAX-os igazoláson rajta volt a BAUMAX kód, a pontos méretek, űrtartalom, szín. Csak vonalkód nem. Szerintem amennyiben a BAUHAUS-os ügyintéző akarta volna, akkor bezonosíthatta volna.

Egyébként egyetértek, balfax vagyok, de tanultam az esetből. :)

bagamoyo 2011.06.22. 01:09:39

@blogr75: ha megvan még a papír akkor ellökném a fogyasztóvédelemnek beszkennelve.. a fenti írásod mellékleteként. Több mint kétezeret fognak levelezni, és még egy mea culpa is kijöhet a dologból..

Megdobbent 2011.06.22. 02:13:43

De miert vettek koszos kosarat barmennyiert is? Nekem ez nem kerek, illetve nyilvan, hogy miert nem az ALDIban vasarolnak meg mindent?!

Decens Vizualista (törölt) 2011.06.22. 04:24:29

@Horváth Lajos: befognád kérlek? Rohadtul idegesítő és elcsépelt. Nem igaz, hogy nem érzed.

TroppauerHümér 2011.06.22. 06:42:00

Elképesztő a kommentek nagy része.

Tessék már felfogni, hogy itt nem 500 Ft-ról van szó, hanem egy tesztről. Köszönettel tartozunk a posztolónak, hogy nyilvánosságra hozott egy, mondjuk így, nem 100% valóságtartalmú ígéretet. Jobb világban élhetnénk, ha mindenki keményen fellépne, akár áldozatok árán is, a környezetében lévő megtévesztés, lehúzás, hazugságok ellen.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2011.06.22. 07:25:25

500 ill 200 Ft-ért járkálni km-eket? NÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓRMÁLIS?

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.06.22. 07:30:18

Egyetlen esetből mélyreható tapasztalatot szerezni ősi román szokás.

Szűcslaci 2011.06.22. 07:56:34

Egy dolog a teszt - ezért tényleg köszi - másik pedig a méltóság - na jó, a lustaság. Ha én megveszek valamit 10000-ért, majd másik helyen meglátom 8000-ért ( ami törvényszerű), akkor elkönyvelem, hogy így jártam és kész. Ha edzés kell, menjetek vásárolni a Vaterára, ahol az eladók legalább fele új cuccokat árul üzletszerűen, számla és garancia nélkül - természetesen a bolti árnál drágábban.

2011.06.22. 08:23:27

Én a Baumaxnál már érvényesítettem árgaranciát egy bojlerre, az olyan nyolcezres spór volt (Baumaxban 39, Corában 34, ebből jött még le a 10%).
Odamentem az információhoz a Cora katalógussal, hogy én ezt a cuccot kérem olcsóbban.
Volt kis tanakodás, gyere légy szíves, hogy van ez, de pár perc alatt nyertem többezer pézt.
Szóval ha akarja az ember, behajthatja rajtuk az ígéretet.

Stamp0 2011.06.22. 08:33:12

@blogr75: Nem vagy balfasz. Nekem az jött le, hogy majdnem minden esetben mentél volna a másik áruházba (akár azon az ügy okán, hogy az olcsóbb, és ott vásárolj), így jól tetted, hogy kértél igazolást a termék áráról. Ha meg tényleg 6-7 km-re vannak egymástól, akkor még csak közel sem fizettél rá.
Én is lenyeltem volna a drágább árat, de semmi probléma nincs azzal, ha valaki, egy orrba-szájba hirdetett akció keretein belül visszakapja azt a nem is olyan kevés pénzt. (4500+2000?)

Koky_ 2011.06.22. 08:33:55

@blogr75: Akkor valószínűleg csak túl sok szabadidőd van a lakásfelújítás mellett. Ajánlom figyelmedbe az internetet, ahol meg lehet nézni az árakat. És akkor még az üzemanyagot is megspórolod.

Fantomász 2011.06.22. 08:36:04

a sok balfasz read-only kommentelő elolvashatná hogy nem 1db. 500 forintos hanem SOK darab 500 forintos tételről van szó.

Fantomász 2011.06.22. 08:40:22

akarom mondani write-only... én is balhere vagyok.

Lépes Elek 2011.06.22. 08:43:32

Az 500 Ft-on csamcsogoknak mondanam, hogy azert tart ott az orszag, ahol, mert az 500 Ft mellett masrol is hasonlokeppen velekednek. Elvekrol van szo. Pontosan az 500 Ft-on huhogokat verik at folyamatosan ilyen es hasonlo modszerekkel, mert nekik ugyis mindegy, ugysem tesznek semmit sajat magukert.

Majd ha elkezdik komolyan venni magukat, mas is meg fogja tenni.

mp1526 2011.06.22. 09:08:14

Nekem ez az árgaranciás sztori teljesen jól működött! Komplett elég drága lámpacsaládot kerestem egy nagyobb lakásba, már régebb óta figyeltem a szórólapokat és egyszer csak feltűnt, hogy a Praktikerbe lesz egy jó kis akció. Bementem a Bauhausba az akciós katalógussal, beazonosíttattam a terméket a lámpaosztály vezetőjével, majd miután rábólintott, hogy az ugyan az, mint ami náluk kb. 15%-kal drágább, akkor megvettem náluk és egyből vissza is kaptam korrektül az árkülönbözet +12%-ot... :)))

Cr 2011.06.22. 09:09:04

@ColT:

Nem sok eszed van. Olvastad, mit írt?
Kukucs:

"röpke félóra múlva kaptunk X-szer 500 forint + 10% jóváírást."

Gondolom nálad az X mindig csak 1 lehet, ezért buktál ki az általánosból korán, ugyi?

Mérges 1234 2011.06.22. 09:18:16

Én most érek végére egy 1 éve tartó felújításnak.

Az elején napi szinte jártam az OBI-t, Baumaxot, Praktikert (ezek viszonylag közelebb vannak), néha a Bricostore-t, és kicsit gyakrabban a Bauhaust is bejártam.

Egy időben napi szintem mászkáltam ezekben az árúházakban, volt hogy napint többször is.

A fentiek ellenére nem tudtam megfejteni melyik az olcsóbb...... :D

Hol ez, hol az, attól is függ mit vesz az ember.

A praktikernek van webshopja, ott lehet csekolni az árakata, és általában olcsóbb is mint a többi.

Obi igen dárga, tapasztalatom szerint.

A kiegészítő kis biz bazok mindenütt nagyon dárgák.

Amúgy meg abszolut igaz, ha az ember mindent az interneten keresgél, akkor minidg talál olcsóbb helyeket, pl. vízvetek rendszerekben, sokkal olcsóbbak vannak, mint ezekben az árúházakban, illetve ugyanazok a rendszerek olcsóbban.

De pl. festésben is van egy tök jó internetes árúházzal is rendelkező bolthálózat.

Az a lényeg, ha az ember mindenre odafigyel, tartósan egy 30%-ot tud sporolni.

Na most nálam a lakásfelújítás anyagrésze olyan 2 millió ennek 30% 600.000 Ft lenne, ezért már érdemes jönni menni nézelődni.

Más kérdés, hogy sokszor valami hiretelen kell, hétévégn kell, és ott veszi meg az ember, ahol tudja. Így nem hozható ki a teljes megtakarítás.

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.06.22. 09:40:12

Mi ez a bauhaus?
Művészeti irányzat?
Nálunk csak baumax van.

Mérges 1234 2011.06.22. 09:46:04

@AUTÓNEPPER:

bauhaus

szerintem az egyik legjobb hely, kissé más az árúkinálat, mint máshol, érdemes nézegetni őket is.

DE nem sok van belőle.

PITTA 2011.06.22. 13:07:01

Barkácsáruházba csak szombat délután vagy vasárnap szabad menni, ha valamiből kifogytál és aznap be akarod fejezni. Minden iszonyat drága, vagy sz@r.

PITTA 2011.06.22. 14:40:51

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: bár fürdőszoba csempét pont ott vettünk, meg púrhabot, mert az pont jó áron volt :-)

PITTA 2011.06.23. 09:06:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Neeem. :-) beltéri ajtókat tettünk be vele, bár a gépész aki dolgozott nálunk egyszer ideges lett és ő automatába installálta és másnapra fel is fújódott szépen :-)

PITTA 2011.06.23. 09:14:26

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: de viccesek vagyunk korán reggel. :-) természetesen a parkolóautomata puffadt fel. :-D

_Zsoo 2011.06.23. 11:50:07

Sok az okos hozzászóló, lol.
Ha rendesen elolvasnátok az írást, egyértelmű, hogy nem 500 forintért csinálta ezt a posztoló:
Tehát a gyengébbek kedvéért:
"Vettem jópár lámpát": nem egyet, hanem többet.
"X-szer 500 forint + 10% jóváírást": Ebből is látszik, hogy x nem= 1, alap matematika. A "10% jóváírást" is sikerült egyeseknek ignorálni.

Ráadásul ez egy teszt akart lenni arról, hogy mennyire működik az árgarancia. Amúgy meg miért ne kérje vissza ami jogosan jár? Aki lusta és nem teszi az azért nem mert olyan gazdag? Pont az ilyen emberek sírnak, hogy nincs pénzük...

Ez számomra mind egyértelműen kiderül az írásból és nő létemre megértem.

:)

labi 2011.06.23. 14:14:02

Okos ember elgondolkozik azon, hogy az árgarancia miért csak a többi barkácsáruhásra vonatkozik.

Ennek következtében nem veszi meg ott helyben mondjuk a fűkaszát 120.000 Ft-ért (ami a többi barkácsáruházban valóban drágább) hanem rákeres a zinterneten és megveszi egy kisgépes boltban 98.000,- Ft-ért.

Zsugasvili 2012.02.29. 15:58:43

Bauhaus-nál nekem sem sikerült érvényesíteni az árgaranciát. A náluk 7990Ft/db -ért vásárolt termék az Bricostore-ban 5999Ft/db-ban kerül. De velem csak a Bricostore által kiállított "hivatalos igazolás" beszerezése után hajlandóak szóba állni. És akkor még ott a blogban olvasott vonalkód, meg egyéb kifogás.
Nem utaztam az árgaranciára, sőt ha nincs az árgarancia felhívás, nem is haragudnék, hogy 30%-kal drágábban vettem meg a terméket. Így viszont átverésnek tartom, abban biztos lettem, hogy a Bauhaus-nál nem vásárolok többet. Vagy a neten rákeresek a legjobb árra, vagy meg veszem a legközelebbi kis boltban.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.01.03. 15:59:46

Nem barkácsáruházban kell vásárolni. Gondolhatod, hogy ha két barkácsáruház közötti árversenyben 30-50%-os különbség is adódik, akkor mekkora árhátrányban vannak a szakkereskedőkkel szemben!
Én még semmilyen árut nem láttam náluk a szárazépítészet területéről, amit ne lehetett volna olcsóbban megkapni egy komolyabb szakkereskedésben. És ebbe a mélyakciós termékek is beletartoznak! (olyankor megközelítik a szakkereskedési árakat).
Bár ezt a részt ügyesen kivédik azzal, hogy az árgarancia csak más barkácsáruházak áraihoz képest érvényes.
süti beállítások módosítása