Ilke teljesen kibukott azon, hogy hiába adott meg számlaszámot az Allianznak, postás fogja kihozni a reálhozamát. Igaz ugyan, hogy ő közben tett egy kisebb kitérőt, ugyanis rájött, hogy a megadott számlát időközben megszüntette, és próbált módosítani. Az a lényeg, hogy a megtakarított pénzek legalább jó kezeben vannak! Biztos nem fogják felélni a teljes 3000 milliárdot a következő választások előtt. Utána pedig majd elzálogosítják az egészséges lakosság eladható szerveit, a többiek pedig lottózhatnak a nyugdíjért.
Aktuális téma: magánnyugdíjpénztári reálhozam kifizetés, Allianz. A dolog úgy kezdődött, hogy annak rendje és módja szerint, ahogy azt kérték, idén február 25-én kitöltöttem és elfaxoltam az Allianz honlapján található fax számra azt a bizonyos nyilatkozatot, melyben rendelkezem a reálhozam kifizetésének módjáról. A legideálisabb megoldást, azaz a bankszámlára történő utalást választottam ki. A fax visszaigazolás megjött, az iratokat pedig elsüllyesztettem a fiókom mélyére azzal, hogy megnyugodhatok, időben továbbítottam a dokumentumot, innentől már csak várni kell.
Aztán – ugorva egy kicsit az időben – június közepén a homlokomra csaptam, hogy te jó ég, azt a bankszámlát, amire eredetileg az utalást kértem, tavasszal megszüntettem és újat nyitottam, mi lesz most?! Felhívtam az Allianz telefonos ügyfélszolgálatát, ahol megnyugtattak, hogy semmi, viszont bankszámlaszám változást csak és kizárólag személyesen lehet rögzíteni, ezért legyek oly kedves kifáradni a Könyves Kálmán körútra. Kimentem. Kivártam, amíg bő félóra alatt sorra kerülök, majd előadtam a bánatomat. Ekkor a hölgy közölte, hogy semmi gond, ad egy módosító nyomtatványt, azt töltsem ki és minden rendben lesz. Jó. Kitöltöttem, leadtam, kaptam belőle másolatot. Ez volt június 27-én.
Erre, július 12-i keltezéssel kapok egy levelet a múlt héten, hogy baromira sajnálják, de mivel a nyilatkozatom ugyan beérkezett, de nem került feldolgozásra, mert május 31. után nyilatkoztam, így postán fogják kiküldeni a lóvét. Micsodaaa? Május 31. után? Amikor én már február 25-én lefaxoltam azt a sz*rt? És az ügyfélszolgálaton megnyugtattak, hogy a módosítás is rendben van?
Ma reggel összeszedtem a papírjaimat, felhívtam az ügyfélszolgálatot, hallgattam a várakoztató zenét fél óráig (minimum), mire felvette egy hölgy és közölte, hogy hát igen, ez van, nem lehet mit tenni. Nem mondta, hogy persze, a nálam lévő dokumentumok birtokában természetesen bankszámlára utalnak, csak gépiesen elnézést kért (szerintem napjában ezerszer elmondja). Közöltem vele, hogy szeretnék panaszt tenni, de aztán a saját, emelkedett hangnemben lefolytatott eszmefuttatásom végére rájöttem, hogy teljesen felesleges. Minek nyújtsak én be írásos panaszt, ha azt is letagadják, ugyanúgy, mint az első nyilatkozatomat?Nem az a felháborító, hogy postán küldik ki a reálhozamot – bár a francnak van kedve lesni a postást, plusz a postára rohangálni Budapestről Szegedre, mert hogy a szüleim címe a levelezési címem, mivel itt albérletben lakom – hanem az, hogy mi a bánatnak töltöm ki a nyilatkozatot, küldöm el, ha semmi értelme. Miért tájékoztatnak úgy telefonon júniusban, hogy lehet módosítani, csak menjek be és minek töltöm ki a módosító nyilatkozatot, ha gyakorlatilag annyi, mint ha ott sem jártam volna. Miért nem mondják azt, hogy idefigyelj, le van sz*rva a nyilatkozatod, úgyis postán küldjük a zsét, mindegy mit csinálsz?! Miért kérik, hogy írjak kapcsolattartó telefonszámot a nyilatkozat aljára „az ügyintézés megkönnyítése” érdekében, ha úgysem hívnak fel a büdös életben soha és tájékoztatást sem küldenek?! Arról bezzeg bírnak levelezni, hogy majd várhatom a postást. Órákat cseszek el az életemből telefonálgatással, meg ügyfélszolgálatra rohangálással a semmiért? Hát hogy van ez? Miért néznek teljesen hülyének?
És nem, nem a pénz annyira fontos, hanem az elvek! Az, hogy a kölcsönösség hiányzik. Én eleget teszek az Allianz feltételeinek, ők pedig lesz*rják.
Az utolsó 100 komment: