Tékozló Homár

CIB Aranykor reálhozam: -152 forint

2011.08.04. 11:02 | jackyll | 97 komment

Gabriella példájából kiderül, hogy ideoda átlépegetéssel, illetve Aranykor Nyugdíjpénztárral zárni a sort nem jó stratégia. A következő életében semmiképp ne kövesse el ezt a hibát! Mindenestere az általában elég érdekes, hogy a tavaly mindenkinek kiküldött értesítőkben feltüntetett összegek fél év alatt milyen szépen elolvadtak:

1997 év vége óta, amióta kötelezővé vált a magánnyugdíj pénztár, azóta vagyok tagja. Akkor kényszerített a munkáltatóm, hogy a Villamosenergia-ipari Társaságok Nyugdíjpénztárához menjek. Oké. Fogalma sem volt senkinek az országban, hogy mi ez, mit jelent ez. Aztán 2004-ben átléptem az OTP-be, mert egy ismerősöm ott dolgozott. Rendben. Aztán jött egy ajánlat 2009-ben a CIB banktól, hogy ha átlépek hozzájuk, vagyis az Aranykor Nyugdíjpénztárba, akkor kapok 7.000 Ft-ot. Átléptem. Akkor még senki sem tudta, hogy ez megint mivel jár, vagyis hogy majd 2011-ben megszüntetik az egész hóbelebancot, sztornó az egész, kapunk majd jó kis reálhozamot stb.

2009.12.31.-én az OTP-s hozamom 77 ezer volt, gondoltam, na ebből mostanra majd biztosan lesz kb 30 ezer reálhozam. És vártam is rá. Mondjuk furcsáltam, hogy az Aranykor nem küldött 2010 év végén semmilyen egyenlegközlőt, hogy hogyan is állok a tökével, a hozamokkal, a választott portfólióhoz képest mire számíthatok.

De mindegy. Mivel tudtam, hogy az Aranykor múlt héten befejezte az utalásokat, kezdtem kétségbe esni, hogy mi van.. .engem elfelejtettek… Mígnem a pénztár honlapján nagy nehezen rátaláltam a kalkulátorra. És megdöbbentem. „2011.05.31.-én a reálhozam összege: -152 Ft”

MOST AKKOR MÉG ÉN FIZESSEK BE NEKIK 152 FORINTOT? VAGY MI VAAAAAAAAAAAN?

Na ennyi a sztori. Köszi, hogy ilyen jók voltatok Aranykoros idióták! Pénzügyi zsenik!!! Én meg dögöljek meg, amiért ilyen hülye voltam, hogy átléptem hozzátok! KÖSZI KÖSZI KÖSZI KÖSZI

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 11:10:37

1. ez kamu, már ott kezdődik, hogy 1998 január 1-től van MNYP :))
2. minek kell neked össze vissza sétálni a pénzeddel
3. nézted volna meg mibe fektetnek!!

s különben is unom már a reálhozamokat, csömöröm van a sirástól, irjál Viktornak:))

É2I 2011.08.04. 11:11:35

"hogyan is állok a tökével"
Apa tudja, hogy kibeszéled a szexuális életeteket?

Egyébként meg a VIT-el jól jártál volna, ha ott maradsz. A legjobbak közt volt.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 11:12:47

Amugy a tegnapi AXA ban 860 komment, olvasd el mind,kimutatják ott neked,hogy mi a szitu :))

.lll. 2011.08.04. 11:16:31

a posztolónak küldöm Foszfortomitól a Mizucicu-t

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 11:20:36

Tuti ,hogy kamu a poszt,mindenkinek küldtek értesitőt,hogy mennyi a hozama még a 0-sok is kaptak,ő nem kapott,majd géppel kiszámolja a hozamot,ha ha ha,ugyan már,ha 2009 végén volt szép hozama akkor ma is kell hogy legyen,ha csak Ő nem választott egy barom befektetési kötvénycsomagot átlépéskor
kedvesem meg kellene keresni a leveleket amit az idén küldött a bank,be kellene tán fáradni s megkérdezni, velem mi van,az utalások még egy hónapig tartanak,lehet a postás a régi cimeden veri az ajtót a levelekkel és a reálhozammal,
Állj fel a székedből s nézz szét ha pénzt akarsz,ne hülye posztokat irj :))

É2I 2011.08.04. 11:23:23

Mondjuk nem vót rossz bót 7 ezerért 77 ezret bezsebelni. Így a CIB vezérek meg tudták alapozni az Aranykort. Mondjuk a sajátjukat, de gondolom senki nem mondta, hogy csak arra gondoltak, nem a tiedre.

TiZ 2011.08.04. 11:23:37

Aranykor honlapjáról:

Fontos megjegyeznünk, hogy a reálhozam pénztártagonkénti összegéről várhatóan január 20-ától tudunk megfelelő információval szolgálni. A hozamgarantált tőke feletti összeg kiszámítása a magánnyugdíj‐pénztárakról szóló 1997. évi LXXXII. törvény 3. számú melléklete alapján történik.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy január hónapban kizárólag a 2010. december 31-ére vonatkozólag megállapított reálhozam összegét tudjuk majd megadni, mivel a valós, elszámoláskori reálhozam összegéhez ismernünk kell a 2011. február 28-ai inflációs adatot, amelyet csak március hónap folyamán tesznek közé.

A 2010. december 31-re vonatkozó reálhozam összegének megállapításáig szíves türelmét kérjük. A 2010. december 31-re vonatkozólag megállapított reálhozam az online pénztári felületen is látható lesz, január 20-ától.

Szerintem aki komolyan gondolta, utána tudott nézni a dolgoknak. Nincs értesítő, hát bemegy az ember az ügyfélszolgálatra, meg ilyenek. Ugye minden évben jött a levél, hogy az előző év végén ennyi a tőke, ennyi a hozam, ennyi volt az infláció. stb. stb. Rengeteg a fórum az mnyp-kkkel kapcsolatban, és látszik, hogy rengeteg ember van, aki csak benne volt, és kész, annyi. Lövése nem volt, és most sincs a dolgokról, de nem is érdekelte, most pedig sír. Különben is, minek neki a reálhozam? Visszalépett és kész. Nem veszített, nem nyert. Ha meg nyerni akar(t) miért nem maradt, és kockáztat?

xDS 2011.08.04. 11:26:54

Én 2,5 évig voltam az Aranykornál és tegnap kaptam 9500 HUF-ot. Mivel kezdő fizetésem volt én kb. 0 forintot vártam így pozitívan csalódtam.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 11:31:52

ez egy nagy baromság:
"Mígnem a pénztár honlapján nagy nehezen rátaláltam a kalkulátorra. És megdöbbentem. „2011.05.31.-én a reálhozam összege: -152 Ft”"

én a banknak lennék ,hitelrontásért beperelném ezt a szőkét :))

Géza, kék az ég! 2011.08.04. 11:34:51

Egy újabb szar manyup. Minden napra jut egy-kettő, hálisten, jól megszívatták őket.

Kösz, Vitya!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 11:37:56

össze -vissza beszél:
"Aztán jött egy ajánlat 2009-ben a CIB banktól, "
"2009.12.31.-én az OTP-s hozamom 77 ezer volt,"
honnan??? ha egyszer egy másokba volt
Gabriella aha kommentelsz ird már le közben hány új lakásba költöztél,bejelentetted e hova kéred az leveleidet :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.08.04. 11:40:12

Hm, szerintem azt is meg lehetne nézni, hogy a mnyp-k mennyit vettek ki a betétekből, amíg "kezelték" a pénzt...

Mert az tuti, hogy páran ebből nagyon meggazdagodtak - hogy az álam lenyúlta a lóvét? Addig is csak lopták...

Cica30 2011.08.04. 11:42:59

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Én sem kaptam semmilyen értesítőt, bár én Aegonos voltam. Csak pénzt küldtek. :)))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 11:45:42

na, nem voltam rest beirtam a google ba, mindenki többet kapott mint amire számitott, jó hozamuk volt,ráadásul telefonban is adnak információt,sőt a honlapjukon is meg lehet nézni:)

a posztolo meg ül a babérjain és hüle posztokat gyárt,menjen be és kérdezzen,ne önmaga találja ki mi a tuti :))

Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.04. 11:55:09

esik az eső, reálhozamot nem küldtek. a péntek még messze van, vacakok a posztok. váááááááááááááááá.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 11:58:40

pár netes idézet:)
"Aranykor már elutalta mindenkinek.
A teljes befizetett díj kb 8 %-át kaptam meg, s előtte már a kifizetendő összeget meg lehetett nézni a weboldalon.
Szerintem korrektek voltak.

Az, hogy adott összegből kinek mennyi a hozama s a reálhozama, függ a portfóliótól is, amit választott."
"Szia! Én Aranykortól kaptam pont egy hete. Sz betűs vagyok. 10 év befizetés, 1.469.692 befizetés után kaptam 125 ezret. a hvg-s kalkulátor szerint 300 ezer körül járna :-("
"Aranykortól kapott már valaki? Átutalással? Postán? Annyit, amennyit ígértek, vagy kevesebbet/többet? Én nyár elején voltam benn névváltozás miatt a formaságokat elintézni, és akkor olyan 90 körül mondták, de hozzátették, hogy valószínűleg több lesz. Hát nagyon kíváncsi vagyok."
Ők sikeresek,tettek valamit magukért, és a posztoló???

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 12:00:04

Sün mondá:dél van

Harangszó Hírek Időjárás sport reálhozam:)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.04. 12:05:27

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
Mit vársz egy olyan embertől,akinek az a legnagyobb érve az átlépés mellett, hogy kap 7000 forintot? :)

Lajszlo 2011.08.04. 12:05:42

Az Aranykor a CIB-hez tartozik, nem a K&H-hoz???

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 12:12:39

"Akkor kényszerített a munkáltatóm," nem volt kötelező belépni !!!!
"Én meg dögöljek meg, amiért ilyen hülye voltam, " szeretem ha valakinek van önkritikája :))
amugy elképzelem a csajt ül a titkárságon,lakkozza a körmét s felkiállt: jaj én is irok már egy posztot a homárra, lássák milyen szőke vagyok :))

AlulírottFentemlített 2011.08.04. 12:22:54

@vega2:
Jó az, az álamfő szerint is így helyes :-)

pcmci 2011.08.04. 12:25:24

gondolom a reálhozamot az átlépéstől számítják. szóval minden váltásnál újraindult a posztoló pénzének fialása. így nem meglepő, ha utolsó üszkve egy zimankós évre egy szájbakúrt büdös petákot nem kamatozott (reálértéken) a befektetése. vagy rosszul gondolom az előbbieket?

Vörös Szonja, a tetovált lány 2011.08.04. 12:34:25

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

Én is 1997-ben léptem be mnyp-ba, kötelező jelleggel. Igaz, a munkáltatóm rám bízta, melyikbe.

a zótépé amúgy elutalta már a pénzt?

Secnir 2011.08.04. 12:36:08

"Gabriella példájából kiderül, hogy ideoda átlépegetéssel, illetve Aranykor Nyugdíjpénztárral zárni a sort nem jó stratégia"

Gabriellával kezdődött, Gabriellával zárjuk....

Sokorai_Atala 2011.08.04. 12:38:25

Én is akkor léptem be, amikor kezdődött, nálunk sem mondta a munkahely, hogy hova, és maradtam végig ugyanott, bár több kecsegtető ajánlatot kaptam, mármint, az átlépésre, de szerencsére soha nem volt energiám ezekkel foglalkoozni, és kaptam is vissza jó kis pénzt, szinte annyit, amennyit ígértek. ja ez az ingék voltak.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 12:41:37

@Magyar Amazon: lehetetlen ,mert az 1997- es törvény szabályozta, hogy a pénztárak 1998 01.01 én indulnak:))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.04. 12:41:46

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: kedves, képzeld én sem kaptam soha értesítőt. EZÉRT, nem kell lehüjézni valakit.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 12:46:08

@batgirl: édes,tuti, hogy kaptál,mert kötelező volt kiküldeni,az a tény hogy nem kaptad meg a kezedbe,nem a pénztár hibája, cim,poistás,stb.. de hogy kipostázták az 100%

a posztoló nem ezért hüle :))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.04. 12:47:39

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: nos, én meg tuti hogy nem kaptam, de ettől nincs szar éjszakám. Látom, nagyon rá vagy ugorva a posztolóra, egészségetekre.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 12:49:49

@Magyar Amazon: ja és NEM volt kötelező,később tették be a pályakezdők kötelező belépését:)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 12:51:50

@batgirl: igazad van rá vagyok,mert két körömreszelés közben felhivhatná a pénztárat,hogy: bocsika én lenne Gabika kérdezni én kapni egy kis pénzt rúzsra, és hova vitte a postás,vagy merre mentek a leveleim,TE nem ezt tennéd???
van aki lép is,nem csak várja a sültgalambot,de most őszintén :)

hawkeye 2011.08.04. 12:52:13

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

Okostojás, a családból senki sem kapott értesítést a hasonló egyenlegéről.

Te viszont nyilván jó pénzt kapsz a bérkommentelésért.

Mert ennyire hülye nem lehetsz, hogy játszod itt a mindentudó okostörpöt.

De ha mégis, akkor nem szóltam semmit....

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 12:59:29

@hawkeye: nem vagyok okostojás! akkor te is hivd fel a pénztáradat mert adateltérés lehet nálatok!
nem kapok senkitől semmit,de szeretek irogatni,megtehetem!
ne sértegess,mert én sem teszem!
neked is szép napot :)

Dr. Körömlakk ® 2011.08.04. 13:01:27

globalisták!
REÁLHOZAM!!!!!!

Sokorai_Atala 2011.08.04. 13:01:40

@Magyar Amazon: mintha a tegnapi posztban jelezték volna egynehányan, hogy igen.

igazságos 2011.08.04. 13:06:32

Hát nem tudom, én jól jártam, ezért kussolok, és meghúzom magam. :)

111 ezerre, van 12000 forint hozam, 6700 forint reálhozam. Jelzem, lecsökkent, mert kb. 10.500 forint volt írva korábban.

Na mindegy, mint mondtam, megyek is keresni, illetve nézek valami befektetési portfóliót magamnak...

odium 2011.08.04. 13:06:59

@Dr. Körömlakk ®:
messze megelőzted a blogtársadalmat
Ó, Mindnyájunk Amazonja!

hawkeye 2011.08.04. 13:09:51

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

Így kezdted:

"1. ez kamu, már ott kezdődik, hogy 1998 január 1-től van MNYP :))
2. minek kell neked össze vissza sétálni a pénzeddel
3. nézted volna meg mibe fektetnek!!

s különben is unom már a reálhozamokat, csömöröm van a sirástól, irjál Viktornak:)) "

És én ne sértegesselek?!

Akkor minek jössz ide ilyen Societas dumával?

Vedd le fejedről a pártellenződet öcsisajt, mert nem látsz tőle, és ilyeneket öklendezel ide!

Kobo82 2011.08.04. 13:10:07

Érdekes a pénztárválasztási technikája, beléptették az egyikbe, majd átment az otp-be, mert ott dolgozott a barátnője (komoly váltási szempont), majd adtak neki 7ezret, ezért átment az Aranykorba (komoly szempont2) :) Csak közlöm a posztolóval, hogy minden pénztárváltásnál van kezelési költség, ami elég csinos összeg is lehet, gondolom, annál a szaros 7 ezernél jóval több. Gratulálok! Az ilyen IQ harcosoknak tényleg fizetniük kellene, nem a másikat idiótázni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.04. 13:11:43

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: 1.Nem tudhatod, hogy van e körömreszelője, szokta e használni..
2. Rúzst használ?
3. Nem biztos hogy szőke. A kolleganőm barna, és sötét, mint az éjszaka
4. Én sem jártam utána, bevettem a leszarom tablettát. Megnéztem neten.Van reál hozamom? van. Küldik? Nem tudom, nem idegesítem magam.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 13:19:16

@hawkeye: "És én ne sértegesselek?!"
akkor te vagy a posztoló,mert különben hogyan sértettelek volna meg??
vagy te magad vagy Viktor :))))

Hang Ember 2011.08.04. 13:21:20

@Dr. Körömlakk ®: akkor négy centivel több... ;)
gyüssz topogni gecó?

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 13:27:11

@hawkeye: "Vedd le fejedről a pártellenződet öcsisajt, mert nem látsz tőle, és ilyeneket öklendezel ide!"

a kultúra maga:))

tudod itt a neten még van demokrácia,azt irok ami nekem tetszik,ha neked nem tetszik ész érvekkel cáfold meg,ha nem tudod maradj csendben :))

Dr. Körömlakk ® 2011.08.04. 13:32:37

@odium: jólvan, így már meg lesz a 10 centi!
@Hang Ember: mosmán símán :) boroskólát füzecc e? mer én minőségi szert iszok ám itten a nádasdiszkóba.

Cica30 2011.08.04. 13:33:26

@batgirl: Aegon-nál voltál, ha jól emlékszem! Ugye? Én se kaptam tölük semmilyen értesítőt, csak pénzt! Ez a lényeg!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.04. 13:35:30

@Cica30: milyen betűvel kezded a neved? Mert én igencsak az elején vagyok. Bár nem tudom, hogy mi alapján fizetnek.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.04. 13:37:52

@Dr. Körömlakk ®: nádasdiszkó????Amikor fjatal voltam én is jártam egy nádasdiscóba. Agárd. Agárd?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.04. 13:49:52

@Cica30: szerinted milyen elv alapján fizetnek?

Hang Ember 2011.08.04. 13:53:05

@Dr. Körömlakk ®:kérjél inkább valami rostosat...
bútorlap jó lesz? :)

Advanced Flight 2011.08.04. 13:58:13

OTP-hez léptem be, már nem is tudom, miért, utána is szartam az egészre, semmilyen papírt vissza nem küldtem (portfólió-váltás meg egyebek), és most egész szépen tejeltek.
Ennyi, mák. Itt nem lehetett okosnak lenni.

Cica30 2011.08.04. 14:00:01

@batgirl: Azt nem tudom, mert kolléganő S betűs és ő is megkapta már tegnap!

pamutmacska 2011.08.04. 14:22:07

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: Szia! Én sem kaptam még semmilyen értesítőt az Axa-tól. Onnan tudom, hogy 0-s szivacs van, hogy megnéztem a netes felületen az "egyenlegem". 9 éve lakom ugyanazon helyen, minden levél (nem csak az axa) gondosan dossziézva, lefűzve, felcimkézve, úgyhogy én nagyon kis tüchtig vagyok ezen a téren (is). :)
Szóval nem úgy van az, hogy már mindenki kapott értesítőt.

vomit 2011.08.04. 14:25:21

ahogy a tegnapi axasnal is utaltam ra: ameddig barmilyen papirra irt "osszeg"-ben kepzeled el a takarekoskodast, es a politikus- es bankarbunozoktol ertektartast, kamatot meg realhozamot varsz, az egesz meg fog semmisulni, es a megfelelo idoben kapsz erte egy pohar meleg vizet.

Dr. Körömlakk ® 2011.08.04. 14:29:38

@batgirl: dehoooogy agárd, nádasdiszkó mindenhol van :) én dolgoztam is egyben, de a párom egy másikba szocializálódott :) persze 200 km különbséggel... szal van egy pár az országban :)

serfecs (törölt) 2011.08.04. 15:12:31

Én ezt nem értem. Én onnantól kezdve, hogy kiderült ez az egész állami lehúzás, kb hetente-kéthetente megnéztem a hozamot és amikortól elérhető volt, a reálhozamot. Igen, március-áprilisban elég szépen leapadt, kb 30%-kal, de május végén már tudtam a véglegeset, tehát nem a csodára vártam, hanem pontosan tudtam, hogy mennyit fogok kapni. Olyan fura nekem, hogy van aki ennek nem néz utána, hanem csak vár...

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.08.04. 15:18:08

@TiZ: Az ember ilyenkor a nyugdijara gyujt, es nem pedig tozsdezik. Honnan a picsabol kellett volna gondolnia, hogy atbasszak?? Utolag mindenki olyan kurva okos..

"Két dolgot mindenki kurvára tud: Hogy mit kellett volna csinálni, és hogy neked mit kellene csinálnod."

hawkeye 2011.08.04. 15:34:06

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:

Mert ha nem, akkor hajnalban elvisz a moszados autótok? :)

Értsd már meg, a bankok után ezek az ún. pénztárak is csontig szívattak bennünket.

Jól éltek abból, helyesebben mondva felélték azt, amit befizettünk.
Ha be is fektettek, abból többnyire veszteség lett.

Kínában az ilyenekért golyó jár.

Te meg itt elkezded a posztolót becsmérelni.

Nem vagy képes felfogni, kik a mi ellenségeink????

hawkeye 2011.08.04. 15:35:19

@vomit:

Végre valaki, ami lát is, nem csak néz....

pamutmacska 2011.08.04. 15:50:03

@Panni75: igen, ezt néhány pénztárnál lehetett is. Sajnos az enyémnél hiába léptem fel a netes felületre, hónapokig hibaüzenetet küldött. Ekkor telefonon hívtam őket, mire készségesen tájékoztattak, hogy július 20-a után lesz elérhető a dolog. Így is történt, kb. 3 hete tudom, hogy nem kapok vissza semmit.

pamutmacska 2011.08.04. 15:52:02

@hawkeye: sajnos az axa nincs ebben benne. Pedig ahogy látom, mi is elég sokan vagyunk. Jó, persze ott lehet, jogosan. Bár én nem igazán értem az egészet már. S mivel SEM értesítőt, SEM semmiféle tájékoztatást eddig nem kaptam, várok még pár hetet. Ha akkor sem értesítenek, asztalt borítok. :)
Legalább tudjam, miért volt ilyen "klassz" a befektetési politikájuk, vagy mi a fészkes fenéért virít ott az a nulla.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 16:14:59

@hawkeye: eszem ágában sincs politikai-ideológiai vitát folytatni veled , egy fogyasztói blogon:))
megirtam a véleményem a posztban szereplő szövegről, rámutatva annak ellentmondásaira és a hölgy hozzáállásáról:)
az hogy a végére egy nevet irtam,lehet hogy tükrözi azon véleményemet, hogy ezt a sok pénzt rossz célokra fogják felhasználni a jövő elől,de mivel 2,5 millió ember valamilyen reálhozamot kap nem tartom olyan rossz dolognak,mint egyesek:))
mivel ez előző ilyen témáju posztban leirtam,én már fizetek se ide se oda,mert máshol dolgozom,ugy gondolom,mint magyar állampolgár egy blogon kifejthetem a gondolataimat,pártállás nélkül, s nem kivánok belefolyni egy ilyen blogon politikai vitába:)))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 16:24:33

@hawkeye: mint máskor is szeretnék a te beirt kommentedre is tényekkel válaszolni:
( snem irom azt, hogy fujod a peti és selmeczy szövegét)
"Jól éltek abból, helyesebben mondva felélték azt, amit befizettünk."
ebből a mondatból nekem az tűnik ki, hogy az államkasszába szerinted nem folyt be 3000 milliárd, s nem fizetnek reálhozamot,vagy akkor mi is van??
"Ha be is fektettek, abból többnyire veszteség lett"
akkor miből van reálhozam??veszteségből?? ej már?? lárifári(gyurcsányos mi) :))
"Kínában az ilyenekért golyó jár."
mintha valaki a mai vezetésből ezen az úton járna, én nem tudom,a német újságban olvastam:))

"Nem vagy képes felfogni, kik a mi ellenségeink????" nem tudom,de nem én :))

vega2 2011.08.04. 16:28:05

@AlulírottFentemlített:
Úgy szertenék már valamit helyesen leírni!
S mit, Pál?
:)

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 17:10:10

@hawkeye: OFF csak neked!!
én is olvasgatom épp az indexet, kiváncsi vagyok a véleményedre,mert látom elszánt vagy a pazarlók ellen:
"867,9 milliót szociáliskonzultált el a kormány"
tudod az a 8 millio levél,amiből 1 millio visszajött a többi a szemétben
ez szerinted pazarlás vagy konzultáció
OFF vége

Tomasz_a_gozmozdony 2011.08.04. 21:12:01

@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?: mindenki kapott? En mar a realhozamot is megkaptam, de egy szaros egyenlegkozlo, annyi se jott. Egy honappal ezelott kaptam egy levelet hogy valami egysegekben hogy allok, de mivel nem ertek hozza hogy ez forintositva mennyi, meg kedvem sincs szamolgatni igy kuldtem nekik egy szep levelet hogy legyenek szivesek minimum negyedeves bontasban kimutatast kesziteni a befizetesekrol illetve arrol, hogy mi tortent veluk. Szal az, hogy TE MEGKAPTAD, az nem azt jelenti, hogy MINDENKI megkapta.

Easyke (törölt) 2011.08.04. 21:31:20

Nyehehe, majd arról kérnék beszámolót, hogy a magyar állam mennyi reálhozamot fog termelni.
Easyke voltam, köszönöm, kérem kapcsol...

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.04. 21:37:44

@Tomasz_a_gozmozdony: nem tudom Te hol olvastad,hogy én megkaptam,ilyet nem irtam!!
Te megkaptad,hisz irod is az , hogy nem érted az a Te bajod. A részletes lebontást a kifizetések után postázzák,de még lehet beleesik a pénztárad a PSZÁF felülvizsgálatba, ne idegeskedj költsd a pénzt:))

Zsiber 2011.08.04. 22:40:21

Én is aranykoros voltam, majdnem 400e Ft-ot kaptam.Mondjuk nekem volt annyi eszem, hogy figyeltem a portfóliómat, és váltottam amikor kellett.
Aki 7e Ft miatt vált nyugdíjpénztárat, az akkora hülye, ha nem ezen, akkor valami máson úgyis bukik egy csomó pénzt az életben.Innentől meg tök mindegy, hogy a tőzsdén vagy a nyugdíjpénztáron.....

Kaelon 2011.08.05. 06:28:46

Én tegnap előtt kaptam meg a reálhozamot. Az OTP 7 év alatt 266 Ft-ot hozott össze nekem... Ebből kemény 5 Ft ütötte a markom. Hirtelen azt sem tudom mire költsem. :)

Gastroger 2011.08.05. 08:17:28

Félig OFF

HELP!

Bocs ha már volt, félig releváns csak a kérdés.

Ha megkaptam a postai értesítőt hány napom van átvenni, mielőtt visszautalják?
(A lakcímem kb 250 km. a tartózkodási helytől, ráéreke- pld. jövő hét végén lemenni, vagy van mittomén 3 napom oszt kész?)

Köszönöm!

ON

Gastroger 2011.08.05. 08:32:21

@Gastroger: Oppsz Guglibarátom, aszongya szept 16.-ig.
Remélem valóban így van.
Bocs.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.05. 10:17:36

@Gastroger: persze a gugli okos,de a postában meg ne bízz ha homár csecsen nevelkedtél:))
úgy hogy gyorsan utazz le,vagy küldj meghatalmazást valakinek,
mert egyszer csak eltűnik az államkasszában mint a többi:))

lolperec 2011.08.05. 10:40:35

visszatérő idióták.
de még ordítják is bele a világba, hogy mekkorák. :D

pernyekergető 2011.08.05. 11:11:39

Van olyan egyáltalán akinek a Zotp utalt már? Állítólag abc sorrendben utalnak, tartanak már az A betűnél? :D

Trackback 2011.08.05. 11:30:59

"Na ennyi a sztori. Köszi, hogy ilyen jók voltatok Aranykoros idióták! Pénzügyi zsenik!!! Én meg dögöljek meg, amiért ilyen hülye voltam, hogy átléptem hozzátok! KÖSZI KÖSZI KÖSZI KÖSZI"

azért te is nagy zseni vagy ám:

- kényszerből mentél az elsőhöz,
- mutyiból a másikhoz,
- hétezerért a harmadikhoz

én nem ugráltam az elmúlt 15 évben, érdekes, nekem utalt a biztosítóm félmilliót
:)

isti77 2011.08.05. 12:07:50

"Aztán jött egy ajánlat 2009-ben a CIB banktól, hogy ha átlépek hozzájuk, vagyis az Aranykor Nyugdíjpénztárba, akkor kapok 7.000 Ft-ot. Átléptem."

7.000 Ft-ért. Gratulálok. Van egy szomszédom, aki Belső-Óbudáról a solymári Auchanhoz jár tankolni, mert ott 3 Ft-tal olcsóbb a benzin.

Gabriella, fogadunk 10 centbe, hogy meg tudok inni 10 liter narancslevet, ahogy Johnny Firpo?

mystic83 2011.08.05. 12:58:53

Mindenki így járt aki ide-oda ugrált a pénztárak között 5000 ft-os tesco utalványért.Én a postásban voltam kemény 7 évet kaptam 50 ezer forintot, pedig mindenki kiröhögött mikor megmondtam melyik pénztárban vagyok, mostmeg én nevetek:D

Baldrick68 2011.08.05. 13:30:55

Hehe én kevesebbet kaptam.
OTP Manyup.
Amikor a neten néztem akkor még valami 130 000 körül volt a reálhozamom.
Mire a postás kiért vele már csak olyan 37 000 maradt.

Leonine 2011.08.05. 14:45:01

Nem tudom, mi a baja a posztolónak. 2009-ben kapott 7000 Ft-ot, igaz, nem reálhozamként, hanem az átlépés miatt. Tehát 7000 Ft-tal beljebb van, mint a pár nappal ezelőtti AXÁs panaszos. :)

2011.08.05. 15:04:37

"2009.12.31.-én az OTP-s hozamom 77 ezer volt, gondoltam, na ebből mostanra majd biztosan lesz kb 30 ezer reálhozam."

A posztoló leírhatta volna bővebben, hogy ezt miből gondolta, és mekkora tőkéje volt éppen. Ha mondjuk 3 millióra volt 77 ezer hozama, az 2,5%, bőven az infláció alatt, úgyhogy reálhozam nulla. Legalábbis 2009-re vonatkozóan.

Mellesleg a mostani reálhozam az 1997 óta igénybevett összes pénztár ténykedésének összegeként állt elő, úgyhogy a VIT-et meg az OTP-t is fikázhatná... A pénzét meg már ne is a CIB-nél, hanem az államnál keresse, mert amit nem kaptak meg reálhozamként a delikvensek, az mára az utolsó fillérig ott kötött ki.

Mnofőnix 2011.08.06. 08:56:47

Én nem voltam manyup tag. Nem is kaptam egy petákot sem.

Fuckup_with_marmelade 2011.08.06. 13:07:13

Én 1,5 milla befizetés és 360e Ft hozam után kaptam kemény 9e-t kézhez. Csak 2011 jan1 és május vége között 36e volt a hozam. Budapest magánnyugdíjpénztár.

Kory-1 2011.08.07. 11:42:27

Aranykornál voltam végig, előtte valóban K&H Magánnyugdíjpénztár volt de beolvadtak, és a CIB volt az alapkezelő.

10 év után 127 ezer Ft-ot kaptam már vagy 1,5 hete megjött, szerintem elviselhető, de volt jobb pénztár is. Viszont végig korrektek voltak.

opati666 2011.08.09. 11:58:52

Aranykornál voltam az indulástól, önként.
3,5 milliós számlaegyenlegemből kaptam 280 ezer forint reálhozamot. Ez a számlaegyenlegem 8%-a.

Nem szabad azt nézni, hogy én csak ennyit vagy annyit kaptam. nagyon fontos, hogy ki mikor lépett be, mennyi volt és milyen eloszlású a befizetett járuléka és élt-e a portfolio váltás lehetőségével. Aki meg átlépett (mint posztoló 2x is), azok sajnos elcseszték, mert az átlépéssel nagyon sokat veszítettek.

Szóval szerintem nem az Aranykor meg az AXA a hülye, hanem mindegyik pénztárnál (a többinél is) vannak szerencsésebbek, meg kevésbé szerencsések.

jeanpiere 2011.08.09. 13:10:21

Én 2008.dec 1.én léptem be az Aranykor Mnyp-ba mert 10000Ft-ot ajánlottak ha belépek (előtte nem voltam tag sehol). Az össz. befizetésem 437000ft volt és kaptam 37500ft reálhozamot. Tehát ha 2008-ban maradok az államiban akkor nem kaptam volna semmit, így viszont +47500ft-al vagyok gazdagabb.
süti beállítások módosítása