Ez nem a kibaszott Gyűrűk ura, hanem egy másik fantasy! - gondolhatta magában a Turánia.hu személyzete, amikor 2 és fél hónap után naiv ügyfél már hetente többször érdeklődött, készen lesznek-e az esküvő előtt a gyűrűik. Egy ideig nem vették észre, hogy már rég megjött az üzletbe, aztán kiderült, hogy elrontották, aztán az ötvösök nyaralni mentek.
Még májusban párom kitalálta, hogy szép karikagyűrű-párt látott a turania.hu-n, rendeljük meg. Bementünk a boltjukba, ott méretet vettek, mondták, hogy e-mailben kell megrendelni, és kb. három hét múlva már lehet is érte menni. Június 10-én megrendeltem. Egész júniusban semmi. Július 5-én rájuk írtam egy e-mailt, hogy kb. mikorra várható. Válaszoltak még aznap, hogy azon a héten péntekre várható, majd jelentkenek. Nem jelentkeztek. következő héten felhívtam őket, és innentől kezdve hetente hívtam, mondták, hogy "a rendelés folyamatban van, bármikor megkaphatják."
Augsztus elején sikerült az üzletvezetővel is beszélnem, ő volt az első, aki tényleg meg is nézte a beérkezett árukat, nemcsak a gépen nézte meg a rendelés állapotát, és ő jött rá, hogy tulajdonképpen már megérkezett az áru rég, csak nem párosították össze a megrendelésszámommal, mivel a női gyűrűt elrontották.
Kérdeztem, ilyen esetben mit lehet tenni, nekem augusztus közepére kéne (hogy azért mégse az esküvő előtti napon rohanjak érte..) Mondta, hogy az ötvösök aug. 15-én térnek vissza a szabadságról, akkor kijavítják, és még a héten megkapom. Hívjam őt 15-én. (Már eleve ez gáz, hogy én hívogatom...) Felhívtam, de nagyon bunkó volt, és csak annyit mondott, hogy pénteken többet tud mondani. Tegnap felhívtam, hogy akkor mi van, erre flegmán, hogy majd hétfőn. Mondtam, hogy nem erről volt szó, erre nekiállt üvölteni. De úgy, mint a barom.. és olyan szavakat használt...Mondta, hogy ha nem tetszik, mondjam le e-mailben. Úgyhogy lemondtam.
De teljesen kiakadtam. Mit gondol magáról, ezt a hangsúlyt és szavakat hogy engedheti meg magának? Szolgáltatóként?
Az utolsó 100 komment: