A Homár régóta nem érti, hogy egy adott név, cím, telefonszám, időpont mátrixból hogyan sikerül futároknak rendszeresen elkerülniük a címzetteket. Gáborral harmadszor játsszák el, hogy a szomszédba csengetnek, nem veszik fel a központban a telefont, hajnalban hívják, ésatöbbi:
A Royal-Sprint futárszolgálatnak már több alkalommal sikerült felbosszantania, de eddig a bosszankodásnál tovább nem jutottam. Ma azonban ismét sikerült hozni a lassan már megszokott formát: ismét nem kaptam meg a rendelt csomagot. Az egyik nagy online áruháztól rendeltünk ismét, ahol annak rendje és módja szerint el is indították a csomagot, erről SMS értesítést küldtek, melyben megerősítik, hogy a mai napon 10-14 óra közt érkezik a Royal-Sprint futár. Mivel bárhol előfordulhat kisebb-nagyobb csúszás, nem szoktam az ügyfélszolgálatot zavarni felesleges kérdésekkel, pár óra csúszás belefér, így csak 17:50 körül próbáltam hívni, hogy érdeklődjek, meddig várjak a csomagra... A honlapjukon megtalált telefonszám természetesen a ma már megszokott automatánál csörög, ami kedvesen tájékoztat, hogy minőségbiztosítási okokból a hívás rögzítésre kerül, majd jön a zenélés és várakozás az ügyintéző jelentkezésére. 3-4 perc várakozást követően kedvesen közli, hogy minden ügyintéző foglalt, próbáljam máskor... Volt már ilyen, hívom ismét, eredmény ugyan ez. Hívom a többi számot, ugyan az. Ekkor kezdtem ideges lenni és egyre gyakrabban emlegetni "A Homárt". Ez a mai már a harmadik alkalom, amikor feleslegesen vártam a Royal-Sprintnél lévő csomagra.
Első alkalommal 17 óra körül kezdtem érdeklődni a csomag sorsáról. A központ annyit tudott javasolni, hogy megadják a futár telefonszámát, beszéljem meg vele én... A futár fel volt háborodva, hogy miért hiányolom a csomagot, ő már járt itt, csengetett is, telefonált is, de senki nem vette fel. Mint később kiderült a szomszédba sikerült csengetni, ahol hasonló név ugyan van, de a címzésből látszania kellene, hogy céget kell keresni. A telefon hívásról kiderült, hogy reggel 7:40 és 7:50 közt próbálkozott, miközben a kiszállítás megjelölt időpontja 10-14 óra, de ha ezt az egyedi kívánságot nem is vesszük figyelembe akkor is 8-20 közt...
Alig néhány héttel később az eset megismétlődött, késő délután ismét nincs csomag, sem hívás egész nap, megint vita a futárral, a hétvége miatt ismét későbbi kiszállítás. Ezek után ma már igazán meg sem kellene lepődnöm, biztosan megint nem sikerült ide találni vagy összehasonlítani a nevet a címzett mezőben és a kapun, biztosan nem volt éppen térerő, ezért nem sikerült felhívni sem egész nap...
Nem értem miért nem lehet a telefonközpontot lekapcsolni vagy bemondani, hogy ilyenkor már úgysem veszi fel senki a telefont? Miért nem lehet a weboldalon a telefon mellé kiírni, hogy meddig érdemes próbálkozni? A kiszállítás állítólag 8-20 óra közt történik, miért nem lehet 18 óra körül elérni senkit? Más futárszolgálat miért tudja megtalálni ugyan ezt a címet, vagy felemelni a telefont és megkérdezni, hogy hová is kellene pontosan vinni azt a csomagot???
Kezd elegem lenni abból, hogy rendszeresen (azt hiszem most már nyugodtan mondhatom) nem kapom meg időben a csomagot, majd ezek után még az én telefonszámlám nő az órákig tartó telefonálgatás miatt, mert nekem kell leszerveznem, hogy mikor hajlandóak ismét megpróbálni...
Az utolsó 100 komment: