József Hipernet-előfizető, de telenoros telefonnal nem rendelkezik, így aztán se a forgalmi adatokat nem tudta megnézni, se az ingyenes ügyfélszolgálati számot nem tudta hívni, amiről kiderült, hogy egyéb mobil hálózatokból drágább hívni, mint egy mezei számot:
A Telenor Hipernet nevű cucca klasszikusan az a termék, aminek a fejlesztését egyelőre csak a marketing ügyosztály fejezte be, a többi, műszaki jellegű ügyosztály meg csak próbálja utolérni a marketingeseket, hogy az agyonreklámozott terméket egyáltalán működőképessé tegye. Így gondolom, sok sztorit küldtek már be nektek a hipernetes áldozatok. Nekem is voltak érdekes tapasztalataim, azonban a legabszurdabb a következő volt:
Van ugye valamekkora forgalmi korlát. Ezt egy nem hipernetes ügyfél meg is tudja nézni egy weboldalon elérhető felületen. Vannak aztán a hipernetes ügyfelek, akiknek ez a weblap semmilyen adatot nem mutat. Az ügyfélszolgálat nagy erőkkel küldené az érdeklődőket a go.telenor.hu nevű portálra, de ez csak egy olyan mobil weboldal, ahol számítógéppel megnézve aztán az égegyadta világon semmi nem érdekes nincs. Mit mond erre az ügyfélszolgálat?
"Amennyiben van telefonkészüléke, lehetősége van áthelyezni a SIM kártyáját a készülékébe és úgy ellenőrizni a GO portált. Abban az esetben, ha ez kivitelezhetetlen, javasoljuk, hogy hívja a 1220-as díjmentesen hívható ügyfélszolgálatunkat."
Magyarul azok a lúzerek, akik történetesen csak internetelőfizetést vettek a Telenortól, telefonáljanak csak nyugodtan az ingyenes ügyfélszolgálatra, aztán várják ki azt a szokásos tizenvalahány percet, ha szeretnék megtudni a forgalmi adataikat...
Instant update:
A hipernetes sztori még annyiban lett cifrább, hogy megkaptam a Vodától a havi számlát, ami kijött háromezer forintos költség ún. kék számok hívására. Kis nyomozás után megtudtam, hogy a 1220, amiről mindenki azt hiszi, hogy ingyenes, az nemhogy a többi mobilszolgáltató felől hívva nem ingyenes, hanem még gyakran drágább, és nincs is benne az előfizetésben foglalt lebeszélhető percekben...
Az is egy érdekes tanulság, hogy nem Telenoros mobillal rendelkező hiperneteseknek olcsóbb a fizetős ügyfélszolgálati számot hívni, az azonban külön érdekesség, hogy ha lerohad a mobilneted, és be szeretnéd jelenteni a hibát, netalán panaszt tenni, akkor könnyen elmehet a félhavi előfizetési díjad, ráadásul, ha szeretnéd tudni a forgalmi adataidat, akkor jelen állás szerint többszáz forintos rejtett költségnek nézhetsz elébe.
Hasonló móka T-Home-tól csupasz ADSL-t rendelni, aztán a hozzárendelt nemlétező telefonszámon aktiválni az online ügyfélszolgálatot...
Az utolsó 100 komment: