A viszonteladói T-pontokkal egyáltalán nem törődik az extelefonmonopólium, ezért lehetséges, hogy rengeteg helyen retardáltakat alkalmaznak. Akik új telefon vásárlásakor nem próbálják ki, hogy tényleg működik, bekerülnek a végtelenségig szervizelős történetbe. Hihetetlen, hogy Magyarországon bárki büntetlenül, azonnali csere helyett szervizbe küldi a vadiúj, be sem kapcsolt készüléket:
Immáron 5 éve ebben az üzletükben (Szfvár, Auchan üzletsor, LSS) intézzük az előfizetésünkhöz kapcsolódó teendőinket. Az értékesítő kolleginák teljes mértékben hanyagok, nemtörődömök és vérlázítóan felkészületlenek. A mobilfizetés szolgáltatáshoz pont 2 éve nem tudnak hozzászólni. Zárás előtt fél órával azt mondják már nem lehet számlát befizetni, de mikor a minap ugyanabban az időben mondtuk, hogy iphone-t szeretnénk venni, egyből ajánlkoztak az azonnali ügyintézésre. Tegnapi nap folyamán készülékváltással vásároltunk egy iphone készüléket, mondanom sem kell ki sem nyitották a dobozt, mert szerintük ők úgysem tudnak vele mit kezdeni, mert szerintük neten kell aktiválni, és addig bekapcsolni sem lehet... Már hogyne lehetne bekapcsolni, a netes aktiválás csak az alkalmazások teljeskörű kihasználása végett fontos… Hazaértünk, kibontottuk, megpróbáltuk beüzemelni, de be sem kapcsolt. Ma újra autóba ültünk (2011.12.11.), hogy visszavigyük minél előbb, jelzem a visszavételkor még 24 óra sem telt el.
Konkrétan kioktattak bennünket, és olyan degradáló stílusban magyarázták nekünk, hogy tulajdonképpen mi vagyunk a hülyék, mert még bekapcsolni sem tudjuk... Na persze, még mi kérjünk elnézést...?! Aztán közölték, hogy szervízbe megy, mi mondtuk, hogy ezt nem fogadjuk el, hiszen 3 napon belül készülékcsere jár. Magyarázkodtak, újból degradáló stílusban közölte, hogy ne támadjunk. Mi teljesen normálisan kérdeztük, hogy akkor most mi lesz, mert szükségem lesz a telefonra minél előbb.
Erre I. nevezetű kolléganő mondta, hogy holnap felküldik Applebe s pont egy hét alatt visszaküldenek egy teljesen új készüléket, és kapok addig egy cserekészüléket. Most mit mondhattunk volna erre, de jelezném sérült volt a telefon teteje felül, és alul a főgomb alatt is, úgyhogy látni fogjuk, ha nem cserélik ki a készüléket. Erre I. odaszólt egy másik kolléganőnek, akinek megjegyezném a jegyzőkönyv felvétele majd 20 percig tartott, és mondta, hogy akkor MÁSFÉL hét, és NINCS CSEREKÉSZÜLÉK... Érdekes, fél méterre ültek egymástól... És rákérdeztünk, hogy értesítenek-e, ha megérkezett? Azt mondta a fiatal lány, hogy igen azon a számon, amihez a telefon tartozik. Mondom neki, hogy azon hogy fog, ha nem adott cserekészüléket, és kértem, akkor valamilyet adjon.
És azt mondta, most már felvette a jegyzőkönyvet, úgyhogy nem tud így cserekészüléket adni, mert nem fogja újból megírni… Rákérdeztünk, hogy akkor felírná-e a párom számát, és szájvonogatva felírta, hogy majd valahogy a sajátjáról értesíti. Kértünk mi is egy elérhetőséget az üzlethez, erre itthon vettük észre, hogy elképzelésünk sincs hogy, de egy gárdonyi üzlet névjegykártyáját tűzte a szerződéshez... Amit megint csak utólag vettünk észre, miután hazaérkezés után nyugtáztuk, hogy a jegyzőkönyvben a vásárlás dátuma is elírásra került, 2010.dec.10. szerepel... Így hiába hívtuk őket, hiszen a gárdonyi üzlet vasárnap zárva van...
Nagy nehezen netes nyomozás után elértük őket, és annyival elrendezték az újabb baklövésüket, hogy nem számít, mert a rendszerben úgyis a tegnapi dátum szerepel. Na meglehet, de ha emiatt nem cserélik ki a készüléket, fogyasztóvédelemhez fogok fordulni, mert ilyen fokú tudatlanságot, felkészületlenséget, szemtelenséget, segítőkészség hiányát még üzletben nem tapasztaltam...
És a beszélgetés elején mikor kérdezték mit szeretnénk, mondtuk, hogy be sem kapcsol a telefon, stb. Erre I. nevezetű hölgy azt válaszolta, hogy ő mit csináljon most vele... Köszönjük a segítőkészséget... Elfogadhatatlan és megbotránkoztató... Mondtuk, de hiszen tegnap este vettük, és azt kérdezte: hogy de nem ebben az üzletben, nem?! Mondtuk, de igen, máskülönben nem ide jöttünk volna...
Kérem mérlegeljék írásomat, s normalizálják a körülményeket, mert így nem csoda, hogy szinte mindig üres az üzlet, de sajnos nekünk az estébe nyúló munka miatt másik üzletükbe nincs lehetőségünk menni, amennyiben nem változik a munkához való hozzáállás és ügyintézés, kénytelenek leszünk bő 10 év hűség után másik szolgáltató után nézni.
Köszönettel
Rita és Krisztián
Az utolsó 100 komment: