Tékozló Homár

Közalkalmazotti árfolyamrögzítő hitel a CIB-nél

2012.05.17. 10:06 | jackyll | 137 komment

Az árfolyamrögzítés a magyar mutáns banki körülmények között is rendhagyónak számít, így nem csoda, ha a CIB minden trükköt bevet, hogy tovább biztosítsa magát:

Adott: közalkalmazott házaspár, CIB lakáshitellel. Oszt-szoroz, árfolyamrögzítő hitel II.-vel (közalkalmazotti) 5 év alatt kb. 130.000 forint spórolás, nem sok, de az is valami. Minden papír kitölt, hiteles tulajdoni lap Földhivataltól kikér (6000 HUF), CIB bemegy, minden lead, okés. Kicsit később telefon a CIB-től, (ügyintéző hölgy), hogy mivel a férj bele lett írva - mint közös háztartásban élő – a hitelkérelembe, bár SEMMI köze nincsen az eredeti és az árfolyamrögzítő hitelhez, de mivel öröklés útján hozzájutott 25 % haszonélvezeti joggal terhelt lakóingatlanhoz, annak az ingatlannak a hiteles tulajdoni lapját is be KELL mutatni.


Leesett állunk összeszedése után megérdeklődtük, hogy minek is kell, amikor SEMMI köze nincsen a férjnek a hitelhez? A hölgy válasza: az minket nem érdekel, ha nincs tulajdoni lap, nincsen árfolyamrögzítés. Ekkor módosítottuk levélben “sima” és nem közalkalmazotti árfolyamrögzítésre a kérelmünket (ott semmi közük nem lehet a tulajdonunkban levő ingatlanokhoz), melyre a csatolt levél volt a válasz, melyben kioktató hangnemben felhívja a figyelmünket a Hölgy, hogy márpedig benne van az ügyféltájékoztató  12. oldalán a 7. pontban, hogy mik a feltételek. Persze ebben nincsen egy szó sem arról, hogy a hitelbe be NEM vont ingatlanról is kell tulajdoni lap, sőt, az egész dokumentumban is csak 2X szerepel a tulajdoni lap kifejezés, de semmilyen formában nem kapcsolódik “más” ingatlanhoz. Evvel az erővel Mo. összes ingatlanáról bekérhettek volna tulajdoni lapot! Ők biztosan máshogy értelmezik a szöveget.

Felhívtam a központi számukat és megreklamáltam, mellyel nagy nehezen annyit értem el, igazam van ABBAN, hogy erről egy halvány szó sincsen a tájékoztatásban, ezt jelzik fölfelé. Ha nem írtuk volna be a férj örökölt tulajdonát, már árfolyamrögzítve  lennénk, de a becsület nem mindig célravezető.

 Konklúzió: hazudj, mert az igazság büntet!

 Ui.: a közalkalmazotti 3%-os kamattámogatással kb. 2100 forintot nyertünk volna 5 év alatt, de a tulajdoni lap 6 ezer párszáz forint lett volna... Jó üzlet, nem? Persze ezt sem közölték...

    Üdv: L.

    Sent: Friday, May 11, 2012 11:03 AM
    Subject: RE: Közalkalmazotti árfolyamrögzítő hitel

Tisztelt ! Ha "sima" és nem közalkalmazotti hitelt szeretnének igénybe venni, akkor más teendőjük nincs, mint az általam elküldött igénylőlapot újra kitölteni, és a 2. oldalon az igényelhető támogatások típusánál a megfelelő módon jelölni, vagy nem jelölni a négyzeteket. Amennyiben bármelyik állami támogatást igénybe kívánják venni, mindenképpen szükséges  L. tulajdonában lévő ingatlanról egy 30 napnál nem régebbi hiteles tulajdoni lap, hogy tudjuk ellenőrizni, valóban a törvényben meghatározott feltételeknek megfelelnek.

Az ügyféltájékoztatót gondolom már régebben megkapták, el is olvasták. A 12. oldalán a 7-es pont a következőről szól: "Melyek a közszférában dolgozók támogatás (ideértve a kamattámogatást és az egyszeri vissza nem térítendő támogatást is) igénybevételének feltételei?"…."ha a közszférában dolgozó igénylőnek és vele közös háztartásban élő közeli hozzátartozójának (1) együttesen legfeljebb 50 százalékos mértékű tulajdoni hányada van egy olyan lakóingatlanban, amely tulajdonközösség megszüntetése vagy öröklés útján került a tulajdonukba, (2) a közszférában dolgozó igénylő tulajdonában lévő lakóingatlan lebontását az építésügyi hatóság elrendelte vagy engedélyezte, vagy (3) a lakóingatlan több mint két éve öröklés vagy ajándékozás jogcímén haszonélvezettel terhelten került a közszférában dolgozó igénylő tulajdonába és a haszonélvező bent lakik."

Ha Önök annak idején, mikor a kolléganővel több e-mailt is váltottak nem említették, hogy a férje tulajdonában van a fentiekben leírt ingatlan, a kolléganő magától nem tudhatta, hogy be kell kérnie erre vonatkozóan is egy tulajdoni lapot.

Az igénylőlapot minél hamarabb legyenek kedvesek visszajuttatni hozzám, mert a befogadáskor a munkáltatói igazolásnak 10 napnál nem régebbinek kell lennie. (május 04-én kelt az igazolás).

Ha további kérdéseik lennének keressenek nyugodtan.

Üdvözlettel:

ügyfélszolgálati ügyintéző / Sales Officer

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 13:53:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: kuruc.info/

De nem vagyok a témában túl tájékozott, tévedhetetk.

Manyecska 2012.05.17. 13:56:16

@atpijkamo: visszajövök, oszt érted..mindenki ki van vetkőzve magábúúl:D ! :O :) azt hittem már a nikkek is összekeveredtek!:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 13:59:42

@atpijkamo: köszönöm, drága magyar testvérem! na mostmár tudom, hogy itten cigányfertőzöttség van, meg zsidó...öööö.... hatalomátvétel is!!!!

mostmár végre hiszek a magyarországi feltámadásban is... vagymi... meg tudom, hogy az abortusztabletta valami csúnya dolog, amitől hámozott alma nő fejemre.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:05:48

@Manyecska: Honnan láttad? ... Most már felöltöztem.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Te meg mit szívsz?

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 14:07:26

@Manyecska: Minden nagyon a helyén van, derékszögben nő még a fű is, csak élni nem akarnék benne. Mondjuk a hegyeket eleve nem szeretem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:07:36

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A jobbikosok nem mind feltétlen idióták. Mondom, nem vagyok mélyen tájékozott, de néha teljesen jó dolgokat mondanak.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:10:37

@A félelmetes népszavazás: Nem. Az őrjöngés mélyen, belűlről jön. Inkább csak kicsit zizi lett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.17. 14:12:44

@atpijkamo: semmit senem. elóvastam a kurucinfót oszt fölvilágosottam, szittya testvéreim.

a "nem mind feltételen idióták" az mit takar?? 1 százalékuk napi egypercben értelmesen beszél, amikor éppen nem szobrokat rongál?? :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:18:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "fölvilágosottam, szittya testvéreim"

Mondom, beziziztél.

"1 százalékuk napi egypercben értelmesen beszél"

Nem tudom, mondom nem vagyok teljesen képben. De többször hallottam értelmes nyilatkozatokat, hogy mit hogy akarnak. Biztos szoktak trianonozni, meg cigányozni, de én olyat nem hallottam. Nme védem őket, csak annyit mondok, hogy nem feltétlen butaság meghallgatni, mit mondanak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.17. 14:18:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nincs náluk szerződésszámom:)

nekem a k&h-nál van. Épp most kérdeztem tőlük, ha egy nagyobb összeget törlesztenék, akkor mi kell hozzá (az összegen kívül), és mibe kerül az nekem.
Nem tudott válaszolni, kérelmet kell írnom, és leírni, hoyg mit szeretnék. Az nem úgy megy csak, hoyg berongyolok, és azt mondom, hoyg befizetek sok pénzt, hogy csökkenjen a hitelem..nem..nem.

XCat 2012.05.17. 14:19:02

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Az egészet elolvastad? Tudsz valamit. :D

A kuruc egy érdekes témakör, viszont határozottan van rá igény. Innentől....

XCat 2012.05.17. 14:20:21

@atpijkamo: Akkor ideje elbeszélgetni a választóikkal is. Az az igazi flash. Csak bírd ki röhögés nélkül, mert arra ütnek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:22:02

Lerobban a busz. A sofőr felnyitja, keresi a hibát, igazgatja. Odamegy a debil gyerek:
- Én tyugyom, mi a baja a busznyak.
- Haggyál, szállj föl.
Mennek tovább, megint lerobban, sofőr piszkál, gyerek dumál, sofőr mérges.
Harmadszor is lerobbannak. Sofőr tanácstalanul néz.
- Sofőj bátyi, én tyugyom, mi a baja a busznyak.
- Na, mondd!
- Eeejomjott.

Szóval mindenkit meg kell hallgatni, hátha mondd valami értelmeset. (Mindig persze nem jöhet be.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:24:00

@TERMOSZ: "választóikkal"

Mert olyen egyszerű és lényegretőrő módon lehet pártot választani.

Nekem mit ajánlasz? Mert teljesen tanácstalan vagyok. Nincs már MDF.

Konzervatív trockista vagyok.

XCat 2012.05.17. 14:24:41

@atpijkamo: Erre találták ki a blog.hu-t. Ha nagyon uncsizol, számold ki a napi értelmes kommentek arányát.
Az enyémeket kihagyhatod belőle, de úgysem lesz sokkal jobb az arány.

XCat 2012.05.17. 14:25:58

@TERMOSZ: izé, úgy sem.

@atpijkamo: Mennyire szerepel a középtávú céljaid között, hogy önmagadat óhajtod szopatni?

Manyecska 2012.05.17. 14:26:46

@atpijkamo: Trockij forog a sírjában :D:P na jó nem, bocsi.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 14:27:47

@atpijkamo: Akkor nem "bedilizés", hanem "kidilizés"?

Manyecska 2012.05.17. 14:27:55

@atpijkamo: "nem feltétlen butaság meghallgatni, mit mondanak. " Te diplomata vagy??? :):D Ez jó volt.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 14:29:56

@atpijkamo: Az egyetlen szimpatikus megszólalásuk az volt, amikor hiányolták az iszlámot az egyházi törvényből. Csak vajh miért? Valahogy van egy gyanúm, hogy nem azért, amiért Én. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:31:20

@Manyecska: "Te diplomata vagy?"

Nem. De néha kell udvariasan és pontosan fogalmaznom. Az majdnem ugyanaz.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 14:31:35

@atpijkamo: Van helyette JESZ vagy mi a jóég. Az nem jó? :DDDDD

Manyecska 2012.05.17. 14:33:58

@atpijkamo: :) mondd inkább azt hogy radikális oszt elvan sikálva. :)

Manyecska 2012.05.17. 14:35:21

@A félelmetes népszavazás: különben én most úgy látom itt hogy Bécsben is jó fű nőhet!..:P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 14:35:30

@A félelmetes népszavazás: Fasz köze van a vallásnak a törvényhez. ELőször hoztak olyan törvényt, hogy a bolond is egyházat alapított az adókedvezményért. Aztán hoztak olyat, hogy a teljesen legitimeket is kizárták. Képtelenek egy jó törvényt meghozni.

Azon röhögtem nagyot, hogy az akadémiának (?) kiadták a feladatot, hogy mondják meg melyik egyház az igazi, azok meg bontatlanul visszaküldték a labdát (milyen képzavarokat tudok!), hogy ők nem lesznek ebben döntnökök. (Pláne minden info nélkül.)

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 14:43:43

@atpijkamo: Az ő szempontjukból teljesen jó. A lényeg, hogy mindenkinek pitizni kelljen nekik, aztán majd esetleg kegyet gyakorolnak. A hitgyüli se ingyen került rá az egyházak listájára, az tuti. Pedig ők aztán nem hiányoztak volna róla.

XCat 2012.05.17. 14:54:39

@atpijkamo: Nemérdekes.

"Azon röhögtem nagyot, hogy az akadémiának (?) kiadták a feladatot, hogy mondják meg melyik egyház az igazi, "

Ilyen tényleg volt? :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 15:17:09

@A félelmetes népszavazás: A korrupcióellenes listán előre lépett öt helyet M.o. Nem volt olcsó.

Vicceltem, zuhantunk vissza egy csomó helyet.

Az Amnesty International mostanában csinált egy jelentést. Megemlítik, hogy nem nőtt korrupció, hanem közvetlenül a törvényeket változtatják a maguk előnyére.

Magyar Bálint megszólalt fél órája a Klubrádióban. Valami olyat mondodtt, hogy a Parlament egy szabóság. Jön egy ideszes, hogy az egyik törvény vállban szűk, derékban bő, nemelehetne-e változtatni rajta. Dehogynem! Hogy parancsolja, így-és-így jó lesz? Pompás. Alászolgája. Aztán, ha egy hét múlva rájön, hogy mégse így az igazi, visszamegy, és igazítanak a törvényen. Persze, MB-nak nem most kéne okosnak lennie, hanem mikor kormányon voltak, de akkor is jót mondott.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 15:24:25

@atpijkamo: "megszólalt fél órája a Klubrádióban"

Na, az ilyen turpisságoknak nemsokára vége!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 15:30:08

@TERMOSZ: Műltkor gugliztál nekem, most kiguliztam neked.

www.delmagyar.hu/jegyzet/jog_vagy_kegy/2265776/
Rendkívüli felelősség eldönteni hogy kik közülük az „igazak" és kik nem. A Magyar Tudományos Akadémia nem is fogadta el az erre szóló felkérést, passzolt az igazságügyi minisztérium is.

De ilyen is van:
index.hu/belfold/2012/02/02/az_akademia_is_vizsgalta_az_egyhazi_statuszt_akaro_felekezetek/
Az Akadémia is vizsgálta az egyházi státuszt akaró felekezeteket

Szenthomárság 2012.05.17. 15:30:26

Ideje, hogy a CIB is visszatérjen a viktoriánus erkölcsökhöz!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 15:31:32

@A félelmetes népszavazás: Jól mondod. Salynos.

Marhára utálom a Klubrádiót, mert hazug és féloldalas. De hallgatom, mert legalább kritikus és érdekes.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 15:33:12

@A félelmetes népszavazás: Már az új emdéef se volt a régi. Nagyon nem értettem, miért rúgnak ki mindenkit. Sikerült magukat felszalámizni.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 15:36:55

@atpijkamo: Én mondjuk egyáltalán nem hallgatok rádiót, még egy dolog ami kimaradt az életemből. De amit a napokban művelnek az ügyben, az tényleg Belorussziába való. De nem baj, mert az agyhalottak csak annyit fognak fel, hogy végre befogják a Bolgár száját, és ez milyen jó. Továbbgondolkodni meg túl fárasztó.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 15:39:31

@atpijkamo: Azért kaptak ahhoz hathatós külső segítséget is ;)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 15:49:51

@A félelmetes népszavazás: "befogják a Bolgár száját"

Akkora ordas hazugságok jönnek azon ki néha, kedvem lenne pofáncsapni. De kevesebb lenne a világ nélküle.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 15:52:09

Na mi van, ketten maradtunk? Mindenki dolgozik?

Franciaországban van az egyik haver. Meséli, minden második nap ünnep. A köztes napokat meg kiveszik szabinak. Már meg se ismeri a munkatársait.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 16:11:24

@atpijkamo: Ezt Én nem tudom, de nem is ez a lényeg itt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.05.17. 16:26:30

@atpijkamo: Még mindig kisebbek, mint a Bayer/Lovas/Tőkéczki/Bencsik-féle csapatén.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 16:31:34

@agresszív kismalac: Azok kik?

Ne mondd, gyanakszom, hogy ha nem tudom.

Jokkura 2012.05.17. 16:34:41

@A félelmetes népszavazás: Szerintem Fehéroroszországban jobban csinálják :) Аляксандр Рыгоравіч Лукашэнка (az elnök)ügyesebb ...

XCat 2012.05.17. 16:53:15

@Jokkura: Hm, így írják? Ezt hogy a picsába sikerült Lukasenkónak kiolvasni?

@atpijkamo: Köszönöm. Győnyőrű. Egy ideje néha az az érzésem, hogy az az abszurdisztánozás nem is volt annyira abszurd.

Különben nekem az iszlám eléggé igazinak tűnt, aztán ahhoz képest nem lett az.
Szerintem kapunk is majd valami cuki rampázst érte, hogy Féli is boldog legyen.

Amúgy azt is csodálom, hogy ebből nem lett nemzetközi botrány. Vagy úgy vannak vele, hogy már megint csináltunk valami baromságot, és fel sem figyelnek rá.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 16:56:12

@TERMOSZ: "nemzetközi botrány"

Hazai botány sincs semmiből!!! A nemzetközt csak kevésbé érdekelhetik a dolgaink.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.05.17. 16:56:37

@donfuligjimmy: így van:
"ha a" nőnek "és vele közös háztartásban élő közeli hozzátartozójának" (férjnek) _együttesen_ legfeljebb 50 százalékos mértékű tulajdoni hányada van.
Együttesen több van nekik. Pont.

XCat 2012.05.17. 16:58:47

@atpijkamo: Miért? Valami Mohamed karikatúrából, vagy miből is lett...

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 17:49:45

@TERMOSZ: De nálunk alig van muszlim, aki balhézzon. Szerintem lassan már az afgán menekültek is inkább kikerülnek minket :)

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 17:52:12

@atpijkamo: Én az egyiket mint az Egyháztöri tankönyv szerzőjeként ismerem.

CID 2012.05.17. 17:52:36

Mijaz, hogy közalkalmazotti kedvezmény ? Más faszával a csalánt verni, úri dolog e ?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 17:54:57

@TERMOSZ: ???? Az nem itteni dolog.

Ha Mohameden viccelsz, garantált a reakció.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 17:55:02

@Jokkura: Ő már régebb óta nyomja, majd behozzák a lemaradást a fiúk :)

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 19:28:45

@atpijkamo: Láttam már rosszabbat is az adott blogon, nyugi :)

Jokkura 2012.05.17. 20:16:18

@TERMOSZ: "Hm, így írják?..." kiskorában belénevelték :)

Jokkura 2012.05.17. 20:21:53

@A félelmetes népszavazás: lehet,hogy "makett"ország ,de valamit tudnak és azt jól kamatoztatják.
800 éve nem állt háborúban senkivel sem és ez kihat a gazda(g)ságra is :)Igaz "jobb" helyen is van , ki akar fegyverrel hegyet mászni ?:)

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 20:45:27

@Jokkura: Svájc minden, csak nem szimpatikus és példakép, maradjunk ennyiben :) Én maradok a németeknél, kis bajszos ide vagy oda. Meghát az úgyis osztrák volt, az meg a másik makettország :)

XCat 2012.05.17. 21:17:23

@atpijkamo: BARBAPÁPAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Ez kurvajó!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XCat 2012.05.17. 21:18:46

@atpijkamo: Viccelek én mindennel Ahuramazdától Magna Materig....

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 21:41:19

@A félelmetes népszavazás: "maradok a németeknél"

Annyira, de annyira kockafejűek. Ésnagyonhosszúszavaikvannak. És rontott derdídásszal is értik, de szépen beszélni sose jegyezném meg.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 22:00:15

@atpijkamo: Nem a karótnyelt északiakat céloztam meg. A bajorok német viszonylatban tök lazák :) Nyelvvel meg nincs problémám szerencsére ;)

XCat 2012.05.17. 22:05:59

@A félelmetes népszavazás: No, mégis mégy? Milyen szerencséd van, hogy itt az únió. Nehéz lenne megmagyarázni a határon Odrit. Vagy itt kéne hagynod.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 22:14:24

@TERMOSZ: Hát nem holnap, mert van itt még egynémely intéznivaló bőven. Mondjuk például az egyetem befejezése, hogy csak egyet mondjak. De azért remélem, a 2014-es kampányt már a távoli messzeségből szemlélhetem. Merthogy itt maradni semmi értelme, az biztos. Itt lassan már csak a rampage lenne opció.

XCat 2012.05.17. 22:16:32

@A félelmetes népszavazás: Igen, én sem egészen értem, miért nem az ajtót keresem... pedig minden józan megfontolás ezt diktálná.
Talán az öngyilkos hajlamaim. :)

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 22:18:34

@TERMOSZ: Azért nem árt nézelődni, mert lehet hogy aztán késő lesz.

XCat 2012.05.17. 22:23:12

@A félelmetes népszavazás: Szerintem igazán vicces lenne, ha megdöglenék magyarországgal együtt.

:)

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 22:49:53

@TERMOSZ: Hosszú és fájdalmas agónia lesz, csak szólok :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 22:52:31

@A félelmetes népszavazás: Értem. Akkor most azért siettetik. Rögtön minden értelmet nyer.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 22:56:25

@atpijkamo: 45 perc se hosszú idő, mégis mit össze lehetett szenvedni ennyi alatt az iskolában.

XCat 2012.05.17. 22:56:29

@A félelmetes népszavazás: Nem hiszem. Az első pillanatban amint elkezd valami komolyan nem tetszeni, megkeresem a rövidebb utat.
Aztán magyarázzák meg, hova lettem. :D

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 22:59:38

@TERMOSZ: Ha meg nem találunk semmit, mehetünk zsiráfhoz Bécsbe albérletbe. Jó móka lenne biztos :D

XCat 2012.05.17. 23:00:09

@atpijkamo: Ne hisztizz már. Egyelőre minden rendben van.

A fiúk a bányában dolgoznak.

XCat 2012.05.17. 23:04:50

@A félelmetes népszavazás: Annyira nem biztos, hogy ő boldog lenne tőlem...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.17. 23:06:02

@TERMOSZ:

Jött a meggyesi. Jól megemelte az álalmadósságot. Ennél csak jobb jöhet.

Nem. Jött gy, nem csinált semmit. Országminősítés mennt lefele. Ennél csak jobb jöhet.

Nem. Jött az unortodoksz gpolitika. Béka segge alatt két éve. Ennél csak jobb jöhet.

???

XCat 2012.05.17. 23:09:28

@atpijkamo: Tíz év múlva pedig visszagondolsz erre a beszélgetésre, majd a fejedet verdesed a falba, "mekkora barom voltam, hogy azt hittem, AKKOR rossz nekem" felkiáltással.
És megállapítod, hogy örülnél most a negyedének.

XCat 2012.05.17. 23:11:14

De különben mi a faszt akartok? Van mit ennetek, van víz, van ruhátok, tudtok közlekedni, van egészségügy, csinálhattok kölyköt, járathatod iskolába, vehetsz autót, van benzin, minden van, béke is van...... mi a köcsögkurvaisten kéne még? De most tényleg.

XCat 2012.05.17. 23:21:02

@A félelmetes népszavazás: Akkor már csak az én boldogságom ügyében kell valamit tenni..

XCat 2012.05.17. 23:22:29

@A félelmetes népszavazás: Szerinted miért ilyen rohadt telhetetlen itt mindenki? Luxuséletük van, erre folyton csak azt hallom, hogy ez nem jó, meg az nem jó. Ülj oda baszod, és csináld jobban.

Állatok...

Anomalocaris (törölt) 2012.05.17. 23:33:44

@TERMOSZ: Sose elég az embiknek ami van. Én most ott tartok, hogy krumplira és olcsó szardinellakonzerve telik, van hol lakni és még a netet se kellett lemondani. De két egy-két év múlva már egyáltalán nem biztos hogy így lesz. Lehetne rosszabb is, de ez így nem túl biztató jövőkép, úgyhogy marad a lelépés.

XCat 2012.05.17. 23:40:50

@A félelmetes népszavazás: Itt nem rólad van szó, te feltalálod magad, ha kell. De ezeknek a vadmajmoknak a seggük is körbe van nyalva, és mégis csak a hiszti meg a méltatlankodás megy. Mire vágynának mégis? Mi olyan van ezek közül, amit nem érhetnének el? De nem, nekik dugják a picsájuk alá, készen, és akkor majd nekiállnak kritizálni hogy milyen nem nagyobb, miért nem kisebb, miért nem csúszik jobban, és lehetne-e pinkben is.

Rohadjanak meg. Idióták.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.18. 00:00:55

@TERMOSZ: Nem valami úri passzióból utálom Én az embiket. De a politikusoknak pont jók, mert elég azt mondani, hogy szavazz rám, és mindent megkapsz ingyen. Aztán amikor mégse, elmennek duzzogni a sarokba, majd négy év múlva újra leszavaznak, mert ilyen hosszú távon nem működik a memória.

XCat 2012.05.18. 00:46:41

@A félelmetes népszavazás: Én nem utálom őket, csak néha amikor már túl sokszor ütközöm bele a korlátaikba, ideges leszek. És eszembe jut, hogy a faszt keresek én itt, ezek között.

Sajnos az is eszembe jut mellé, hogy ezért csak magamat hibáztathatom, de akkor is elegem van. :)

Hola (törölt) 2012.05.30. 14:01:58

@Szenthomárság: mer' az "ortodox" kormányzás kurva sikeres volt!

Szenthomárság 2012.05.31. 08:07:25

@Hola: most jön az elmútnyócév?
na, essünk túl rajta!

combi27 2012.06.08. 11:28:15

Akkor én is írok, mert szintén próbálkozunk az árfolyamrögzítésnél, és szintén CIB-nél.

Beadtunk nagy nehezen minden papírt miután végigolvastuk a feltételeket.Feleségem közalkalmazott, gyerek is van, így elviekben járt volna a kamattámogatás is.Azonban: Feleségem nevén van plusz két ingatlan amikben 1/4, és 1/6 részt tulajdonos, vagy 15 éve kerültek a nevére ajándékozás útján, sőt mindkettőben benn lakik a haszonélvező.A CIB-es tájékoztató szerint ettől még jogosultak lennénk a kamattámogatásra, ugyanis a tulajdoni hányad nem haladja meg az 50%-ot, stb, stb...Kikértük a plusz két tulajdoni lapot,plusz a jelenlegi lakásét is, tehát hármat.Plusz kellett egy igazolás az OTP-től hogy a munkáltatói kölcsönével is minden rendben, nincs tartozás.Ezek kerültek 3x6250 Ft a tulajdoni lap, és 4200 Ft az OTP-s igazolás.Ezek után kitöltöttük a 20 oldalas kitölteni valót.Meglepően rövid idő múlva felhívtak hogy elbírálták a kérelmet, a kamattámogatást elutasították, az árfolyamrögzítést befogadták.Kérdezték mik a szándékaink a továbbiakban.Mondtuk hogy akkor aláírnánk a sima árfolyamrögzítéses szerződést,de szeretnénk tudni hogy mi volt az elutasítás oka.Válasz, majd küldik levélben az okot, de ahhoz hogy a sima árfolyamrögzítést tudjuk kérni újra ki kell tölteni a 20 oldalas papírt ugyanis azon nem szerepelt olyan írás hogyha nem kapjuk meg a kamattámogatást akkor is kérjük az árfolyamrögzítést.Kérdem én ez kinek a hibája?Mármint hogy szar a formanyomtatvány?A másik amit kitöltöttünk abban szerepelt ez a mondat...Nem csak időhúzás az egész?Közben megjött az indoklás, amiben pont az 50%-nyi tulajdoni hányadra hivatkozank, amit nem értek, mert 1/4+1/6 az nem egyenlő az 50%-kal.
Fellebbezni a Magyar Államkincstárnál lehet 3000 Ft illeték fejében..Na elmehetnek a sovány malac f@szára ezek után.Persze az új papír kitöltésénél ígérték hogy nem fog újra indulni a 30 napos elbírálási folyamat, de ezt sem hiszem ugyanis jövő héten lejár a 30 nap, és még egy telefont sem kaptunk ezügyben...Jelen állás szerint 23 ezerbe van a kamattámogatási kérelmünk, és nincs belőle semmi.Én meg nem tömöm még 3 ezerrel pluszba az Államot is...

combi1975 2012.06.18. 22:20:46

Na folytatom:

Adalék a következő: feleségem nővéréék is igényelték az árfolyamgátat, csak ők az OTP-nél.Ugyanazok az ingatlanok vannak a tulajdonában, ugyanolyan részben mint feleségemnek.Nekem, és a feleségem nővérének a férjének semmi ingatlan nincs a nevén.Ők megkapták a kamattámogatást az OTP-nél, mi a CIB-nél NEM, én több mint egy hónapja várok arra hogy aláírjam a szerződés, az OTP-nél ez nem volot 2 és fél hét...
Ilyenkor miért is nem büntet a PSZÁF?

combi1975 2012.07.06. 08:10:37

folytatás 2:
2 hete megkaptuk a határozatot hogy pozitívan elbírálták ma kérelmünket, és várjuk a munkatársuk jelenkezését a szerződés aláírásával kapcsolatban.Ja, az elbírálás időpontja 2012.06.16 SZOMBAT.Ennek lesz még jelentősége, mármint a 16-ának, ugyanis a törlesztésünk minden hó 15-én esedékes...
Telefonálgattunk minden héten kétszer, hogy hol is a szerződésünk, de semmit nem tudtak mondani...Megelégeltem, megírtam a panaszlevelet a PSZÁF-nak.Mit ad Isten aznap telefonáltak hogy mikor tudnánk menni szerződést aláírni.Mondom bármikor kisanyám, erre várunk.Ja de nem úgy megy, mert ugye közjegyzőhöz is menni kell, de csak augusztus 16-ára (ez is véletlen nem?) van időpont!Mondom: szórakoznak velem?Munkatársam a szerződés aláíra utáni máésodik hétre kapott közjegyzői időpontot.Asszongya a csaj: ha tudok ÉN közjegyzőt, akkor mehet előbb is a dolog.Na jól felb@szta az agyam, mondtam neki majd visszahívom.5 perc alatt találtam közjegyzőt a mellettünk levő másik városba aki minden napra tudott időpontot adni.Bank visszahív van közjegyző, mikor megy leghamarabb a szerződés aláírása.3 munkanap múlva.Ok közjegyző visszahív hogy okés e akkor, válasz: persze.Ez került 10 percembe...
Nem értem hogy mikor a lakáshitelt intézte a Bank és nekem kellett fizetnem a közjegyzőt, akkor másik városba azonnal talált közjegyzőt, most hogy neki kell az ÜGYFELET kiszolgálni úgy már nem érdekli a dolog.Ja és persze minden időpont amit adtak a törlesztőrészlet esedékessége után volt, hogy még lehúzzanak plusz egy hónappal..

combi1975 2012.09.04. 20:38:44

és a végkifejlet:

mentünk a szerződést aláírni, mikor is tudtuk már a közjegyző pontos időpontját is.Akkor ott volt egy fószer aki szintén árfolyamrögzítő hitel ügyben járt el.Ő is az aláírásnál, és a közjegyzői időpontnál járt éppen.Mondták neki hogy augusztus vége leghamarabb.Erre rákontrázott hogy az neki nem jó mert egy hét múlva megy külföldre és nem tudja mikor jön haza.Erre az ügyintéző szépen mondta neki hogy akkor mikor menne közjegyzőhöz, szorítanak neki egy időpontot.Az agyam majdnem eldurrant ezen....és itt a vége :)
süti beállítások módosítása