Tékozló Homár

MPL Vaterafutár vs. törékeny küldemény

2012.08.14. 08:57 | jackyll | 89 komment

Naiv ügyfél hiába kérte, hogy a csomagját óvatosan kezeljék, mert törékeny. Cserébe megállapították, hogy nem is kérte, úgyhogy kártérítést sem fizet a Posta:

Kb. egy hónapja küldtek nekem egy mikrohullámú sütőt. A szállítás lebonyolítására az MPL Vaterafutár szolgáltatását (más néven Business Pakk Plus) választottam ki, többek között, mert náluk kérhető volt törékeny kezelés is. Mint ismeretes a Vaterafutár szolgáltatást a Vatera weboldalán keresztül lehet  megrendelni, ebben én segítettem a feladónak, én töltöttem ki a megfelelő mezőket, és jelöltem be a törékeny kezelés opciót. A megrendelés leadása után az oldal generált egy címiratot, amit letölthettem. Az adatokat és a feltüntetett postaköltséget ellenőriztem. Az ár rendben volt, tartalmazta az alapdíjon felül a törékeny kezelés valamint az utánvét díját is. A feladó elmondása szerint már a csomag átadása is teljes fejetlenség volt, mert a kiküldött kézbesítők először találkoztak ezzel a nemrég bevezetett szolgáltatással. Fogalmuk nem volt, hogyan kell átvenniük. Arra viszont kiterjedt a figyelmük, hogy megkérdezzék, törékeny-e a küldemény.

Az átvétel sem mindennapi élmény volt. Sajnos nem pozitív értelemben.
Miután a csomagkiadó srác kihozta, majd 10 centi magasról a pultra dobta a csomagot a következő párbeszéd zajlott le közöttünk:
"- Ezt ugye törékenyként kezeltétek? Csak mert elég megviseltnek látom a csomagolást.
- Nem, nem is látok rajta törékeny jelzőt. Itt kellene lennie. (rámutat)
- Az elég szomorú, mert én ezt törékeny kezeléssel kértem.
- Én sajnos akkor sem látom a jelzőt, de nyugodtan ki lehet bontani, meg lehet nézni, hogy sérült-e a tartalom."

Ezek után ott helyben felnyitottam az ütött-kopott csomagolást, és láttam, hogy a sütőn több helyen sérülések, horpadások keletkeztek (akad köztük tenyérnyi is). Mondtam a csomagkiadónak, hogy akkor erről most lesz szíves jegyzőkönyvet kiállítani. Hívott is hozzám egy kolleginát, akinek részletesen vázoltam a helyzetet (a törékeny opció be volt jelölve, a postaköltségből ez világosan látszik, a piktogram pedig vmilyen szoftveres hiba miatt lemaradt a címiratról). Kiállítottuk a jegyzőkönyvet, viszont a kollegina tájékoztatott, hogy  azt nem írhatja bele, hogy a csomag törékenyként lett feladva, mivel a jele nem volt látható a címiraton. Ugyanakkor azt ő is elismerte, hogy a postaköltség valóban magasabb az indokoltnál és elmondta, hogy ebből majd a kivizsgálást végző kolléga is vissza fogja számolni a megrendelt opciók díjait. Tehát ha úgy történt a feladás, ahogy mondom, úgyis ki fog derülni.

Ma már tudom, hogy nem kellett volna hinnem neki, mert ma kaptam kézhez a hivatalos értesítőt, amiben megtagadták a kártérítést. Igen, kitaláltátok: a törékeny kezelés igénylésének elmulasztására hivatkozva :)

Az már csak hab a tortán, hogy az elbírálásban kvázi megvádolták a feladót a termék előzetes károsításával: "... megállapítást nyert, hogy a ... horpadások nem keletkezhettek a külső burkolaton látható sérülésektől.". Mégis mit várhattak? 10-20cm-es lyukakat a dobozon? Ha nem lett volna rongyosra gyűrve a doboz, eleve eszembe sem jutott volna, hogy megkérdőjelezzem tartalmának  állapotát, és ott helyben felnyissam a dobozt. Másrészt ha ilyen kétségeik voltak, akkor miért nem kértek egy független szakértői vizsgálatot? Minden további nélkül beleegyeztem volna... Nem tartom korrekt eljárásnak, hogy a saját alkalmazottjuk elfogult véleményét veszik alapul egy ilyen kérdésben.

Azt már csak érdekességképpen jegyzem meg, hogy nem ez az egyetlen hibája a megrendelő rendszernek, ugyanis a szállítási költséget is hibásan számítja bizonyos esetekben. A díjkalkulátor már 67x67x50cm-es külső dimenziókkal rendelkező csomagnál is felszámolja a terjedelmes kezelés díját, holott ez a tájékoztató és az Üzletszabályzatuk szerint csupán 200cm-es oldalhossz-összeg illetve 75cm-t meghaladó leghosszabb oldal esetén lenne indokolt. (67+67+50=184 < 200). Én ezt szerencsére időben észrevettem, ezért nem futottam bele. Vigyázzatok vele Ti is!

Visszatérve a törékeny kezelésre: Egy biztos, az ügyet nem fogom annyiban hagyni. És a fejleményekről természetesen Nektek is írok majd!

INSTANT UPDATE: Annyiban pontosítanám a történetet, hogy a szolgáltatást értékbiztosítással és háztól postahivatalig történő kiszállítással rendeltük meg, tehát az átvétel a postán történt. (Miután ma újra elolvastam a levelemet, rájöttem, hogy ez nem derül ki belőle egyértelműen.)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 09:00:56

Akkor most ki hibázott? Mondta a feladó a futárnak, hogy törékeny?

Mondjuk nekem rendszeresen azon nyiszognak csomagfeladáskor, hogy rá van írva, hogy törékeny (filctollal). És hogy az pénzbe kerül.
El szoktam magyarázni, hogy nem az a törékeny, amire ráírom, hanem amire rá van ragacsolva a saját matricájuk... Ennek ellenére ráírom, ettől talán normálisan kezelik.

PC Plum 2012.08.14. 09:09:54

Túl hosszú, nem olvasom el. Köszi!

Dr. Kix 2012.08.14. 09:09:58

Ismét egy Oszkár díjas alakítást láttunk.

Látta valaki a románokat manapság? Van egy olyan megérzésem, hogy a lócitrom nyomokat követve megtalálom őket...

Manyecska 2012.08.14. 09:18:03

Ha jól értem ők hibáztak, és most miattuk szív a poszter. Hosszú!!:)
Mindenesetre néha télleg igen lendületesen hordják ide is az alkatrészeket stb..ez valami futárbetegség?:(

helianthus 2012.08.14. 09:18:17

Nahát, egy értelmes összeszedett poszt, amit még át is olvastak, mint a matekleckét.
A posztoló megadja a tiszteletet a homár nívós közönségének, azon belül nekem is, mint egyik jeles képviselőjének.
Ezt már szeretem.
+1 a posztolónak!

Manyecska 2012.08.14. 09:21:04

@helianthus: én sajnálom a süttőjét!:) De tényleg! milyen módi ez a hanyag teljesítés már??..:( szerintem engem a laposguta ütött volna meg + én a futárt mert folyton ugatok velük. Télleg idegesítően lazák néha. Pedig szoktam itatni is őket:P

parkolok.com 2012.08.14. 09:34:27

Azt írtad ki kellet nyomtatni valami papírt. Azon nem volt rajta h törékeny?? Ha nem akkor miért nem reklamáltál akkor egyből?

Don Quixote de la Ferko 2012.08.14. 09:35:34

Elcseszted.
Futárt az Aldiból.

Néhány tanács:

1. Vaterán nem rendelünk, ha nem tudunk személyesen érte menni.
2. Vaterán nem rendelünk, ha az eladó legalább részlegesen nem hozza elénk.

Folyomány:

Ha nincs személyes kontaktus az eladóval, akkor el kell felejteni a Vaterát.

Örülök, hogy segíthettem.

Manyecska 2012.08.14. 09:37:53

@parkolok.com: mert valami szoftverhiba miatt nem lett rajta mégse.

Don Quixote de la Ferko 2012.08.14. 09:39:38

Mikrohullámú sütő 918 találat a Vakerán.
Biztos, hogy nem volt elérhető távolságban egy kóbor példány?

madcrow 2012.08.14. 09:40:42

@ColT: Persze, a feladó figyelmeztette a futárt, hogy törékeny.
Megítélésem szerint a posta mindenképpen hibázott, hiszen - éppen emiatt - mindenképp tudnia kellett róla, hogy törékeny áruról van szó.
Hogy a weboldal hibás működése kinek a felelőssége, az már nehezebb kérdés. De hogy nem az enyém, az biztos...

Supreme* 2012.08.14. 09:45:11

www.youtube.com/watch?v=2Q6_9A90cUk

Én minden esetben fényképet csinálok a csomagról még elküldés előtt, és ha én rendelek akkor megkérem a másik felet is, hogy tegye ezt meg, pont az ilyen dolgok miatt. Le kellett volna fényképezni átvétel után, és nem átvenni a csomagot. Meg amúgy is, mi az, hogy nem az van a jegyzőkönyvbe amit a panaszos mond? Ha hagyta magát a poszttoló megvezetni akkor nem a futár a hülye.

vape 2012.08.14. 09:45:13

Ez azt jelenti, hogy ha egy csomagon nincs ott a "törékeny" jelzés, akkor nyugodtan focizhatnak is vele? Ez milyen szolgáltatás már?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.14. 09:48:26

1.Vaterán az égvilágon SEMMIT nem rendelünk, ha nem tudunk érte menni!
2. Póóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóstán nem veszünk át semmit!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 09:56:15

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt): Nekem már sok-sok cucc (monitorok pl.) ért ida Vateráról, postán, sérülésmentesen a cízetthez, vagy éppen hozzám... Rendesen be kell csomagolni.

@vape: Szar. De különben így van.
Láttam rakodást DPD--nél, hát ott röpködtek a dobozok.

Martinicske 2012.08.14. 09:57:38

Nehéz ügy.

Sajnos tényleg így van, ha nincs ráírva külön hogy törékeny és nehéz, akkor a kézbesítés egy méter magasságból ejtve történik.

A csomagfelvevők is kevéssé vannak képben. Mindig megvan az ok, hogy éppen miért nem, csak egy idő után megunja az ügyfél, én már nem küldök így semmit.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.14. 10:02:11

alapjáraton tehát minden egyes dobozt légkalapáccsal tesztelnek és asterixi lendülettel dobálnak 30 méterre? dobálás előtt meg elolvassák, hogy nem-e rá van írva, hogy törékeny? mindenesetre még jó, hogy nem valami drága kristálypoharakat rendelt, avagy zsolnay készletet.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.08.14. 10:05:43

Vaterán csak személyes átvétel ha veszel, ha eladsz, akkor előre utalás, az utánvétt3el is meg lehet szívni. Nekem a PPS-ről vannak "jó" tapasztalataim, emailes visszajelzés semmiről nincs, utánvét értékét nem utalták el, majd 1 hét nyomozás után kiderült, hogy az ő hibájuk, kértem, hogy utalják aznap, mondta, hogy jó, mondom köszönöm, azt mondja szívesen :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 10:08:28

@Martinicske: Én meg mire ráveszem az eladókat, hogy postázza már el az én felelősségemre...

Martinicske 2012.08.14. 10:13:04

Ezt azért cáfolnám, hogy vateráról csak személyesen, meg hasonlók.

Majdnem kétezer + értékelésem van, szinte mind úgy küldtem csomagban.

Igaz, csak szerződött futárszolgálattal szállíttok. Ez gyakran kifogásolják a vevők, mert drágább 1-200 Ft -al (tudom van akinek minden pénz sok), de mióta így csinálom nincsenek egyáltalán problémák a szállítás körül.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 10:15:43

@Martinicske: Meg mondjuk a cuccok nagy része Pöstön van. Oda meg mászkáljon akinek öt anyja van.

Martinicske 2012.08.14. 10:15:47

@ColT: én elküldöm, de csak futárral.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.08.14. 10:19:33

@Martinicske:
há nemtudom. íbéjről mán számtalanszor redeltem, azzal csak pozitív tapasztalatom van. nade vateráról sok jót nem tudnék elmondani.
megy rajta a sumákolás erősen, a mútkor ed hardy pólót láttam 10E-ért,ugyan azt,amit a faluban minden második cigányon lácc.
de ha valakinek bejön,akkor az csak jó :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.14. 10:20:00

Rá kell írni, hogy tömény salétromsav, lötyögő dugóval! Aztán egyet tényleg úgy feladni, hamis címről hamis címre...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 10:25:43

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Vagy postán olyat, ami felrobban ;)
Tartalom : "készpénz" :D

Sokorai_Atala 2012.08.14. 11:41:23

Azért, ha annyira összetört, ahogy írja a poszt-toló, a becsomagoló személlyel sem volt minden rendben, mert ugye ebben a százabdan (talán az előzőben is:) vannak olyan módszerek a csomagolásra, hogy a benne lévő árucikk ne törjön össze, igaz akkor nagyobb doboz kellett volna és az lehet még + 300 Ft,- szállítási költségbe került volna.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.14. 11:58:54

@Sokorai_Atala: Azért a postások kreativitásán nehéz holmi csomagolással kifogni...

parkolok.com 2012.08.14. 12:08:40

@Manyecska: Ezért kellet VOLNA azonnal (még a csomag feladása előtt) jelezni pl telefonon, hogy mi a szitu.

szombi 2012.08.14. 12:24:43

Hüle a poszt-toló, mikrót bárhol vehet(aldi, tecsó, spar), ki is viszik házhoz, garanciát adnak rá.

És erre? A szerencsétlen látatlanba, vaterafutárral("A POSTA", átcímkézve) rendel egy kétes állapotű süttőt, lehet már feladáskor szét volt csapkodva mert rétin*ggerek lomizták és azt hitték van benne réz(de kevés vót benne).

Sokorai_Atala 2012.08.14. 12:49:15

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: de ezek nem postások voltak, hanem valami szolgálat, de lehet ők is beletanultak a szakmába hamar:)

230e 2012.08.14. 12:55:54

Posta csoda. Egy ajánlott levelemet tüntették el, amit a kézbesítő igazolt az aláírásával, hogy levélszekrény útján kézbesítette.
Ott viszont nem volt.
Első körben elhajtottak.
HIvatkoztak a postatörvényre, meg talán egy rendeletre.
Aztán kiderült, hogy a levélszekrény nyílása a jogszabályban előírtnál 2 centivel kisebb, így abban nem kézbesíthették volna ezen a módon.
Megpanaszoltam, helyt adtak neki.

A posztoló által írt küldemény feladására is vonatkoznak tételes szabályok. Mélyedjen el benne, mert nem hinném azt, hogy egy kifizett szolgáltatást a dobozon található (a posta dolgozója által felragasztandó) piktogram alapján kellene megitélni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.14. 13:01:27

@Sokorai_Atala: " MPL" = Magyar Posta Logisztika Futárszolgálat
De tökmindegy. Az "új", a "nemzetközi" stb. futárcégek is postásokat alkalmaznak. Legalábbis vezetőnek és ellenőrnek...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.14. 13:02:35

@szombi: A süttői mészkő nem alkalmas mikrohullámú sütő készítésére.

helianthus 2012.08.14. 14:06:32

@ColT: öhöm, te kis ravasz, kiszúrtad az iróniát!
Leülhetsz, ötös!

KecskeDotyi 2012.08.14. 14:29:52

@Don Quixote de la Ferko: 3X rendeltem eddig vaterától. Egyszer se tudtam átvenni személyesen, egyszer se kezdtünk el utazni egymás irányába az eladóval és egyszer se volt komolyabb személyes kontakt 2-3 e-mail-en kívül.

Mindháromszor megkaptam a cuccot, kifogástalan állapotban voltak, az eladók gyakorlatilag bombabiztos csomagolásba tették őket.
Azóta van egy kamerám, amit imádok, egy régi lejátszó deckem, és egy állatszőrnyíróm gépfejekkel és 2 év garival.

KecskeDotyi 2012.08.14. 14:30:54

@230e: NEM POSTA!!!!! Olvasni luxus, mi?

dzsaszper 2012.08.14. 14:50:11

Van dokumentált nyoma annak, hogy törékenyként lett feladva a csomag? Feladóvevény, számla, akármi?

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2012.08.14. 14:50:32

Megtaláltam a lényeget:

"Ma már tudom, hogy nem kellett volna hinnem neki"

Hinni? Postásnak (tudom MPL, de akkor is)? Magyarországon? Embernek?

Áááááá öreg....

230e 2012.08.14. 14:58:04

@KecskeDotyi: MPL = Magyar Posta Logisztikai Üzletág

Ha nem értesz hozzá, akkor ne szólj bele.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2012.08.14. 14:59:11

Vaterafutár szaros megrendelőlapja önkényesen számol csomagnak súlyt! Egy összehajtott babkocsira olyan súlyt és árat számolt, hogy ha én személyesen viszem autóval akkor is olcsóbb! Szóval egy rakás gány!

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.08.14. 15:01:12

Én a Vateráról csak Herendi porcelántot szoktam volt rendelni, másegyebet az Aldiból rendelek.

ps: sokéig szent meggyőződésem volt, hogy a Vaterán régi autókat árulnak, teljesen ledöbbentem, amikor kiderült, hogy ez az Ebay félázsiai változata.

Imre hagyd.

pantlikaskiralylany 2012.08.14. 15:06:24

nyugodtan verd tovább az asztalt, mert az nem te problémád, hogy az általad nem befolyásolható program lefelejtette a piktogramot a csomagról.
Nem kell rá külön matrica egyébként, mivel a ráragasztott feladóvevény tartalmazza ezen információt. (Ettől függetlenül én az ilyenekre mindig rajzolok piros filccel szép poharakat, néha még rá is írom minden oldalról, hogy törékeny, csak úgy gyk :D
Arra kaptál választ, hogy miért fizettél akkor 50%-al magasabb díjat, ha nem tartalmazta a törékeny besorolást a kitöltött papír, erről nem esik szó.
Egyébként a posta sem nagyon tudja mit, hogy kell, mert két központban nem ugyanúgy ítélik meg ugyanazt a csomagot. (nyilván nem tudnak számolni, de az egyiken rendszeresen túlméretes egy 100cm x 10 cm x 10 cm-es doboz)
Szóval hajrá, ne hagyd magad, szeretik az ügyfélre fogni (sokszor igazuk is van, de jelen esetben a díj mindent elárul, mert egyébként nyugodtan mondjad nekik, hogy mész a fogyasztóvédőkhöz, mivel - amennyiben szerintük nem volt jelölve a törékeny - akkor viszont neked nem a meghirdetett áron adták a szolgáltatást,és ezzel megkárosítottak. Szerintem mindjárt másképp fognak beszélni utána...

troutman 2012.08.14. 15:06:38

@Noname Cowboy: a világ összes futárszolgálata a térfogatsúlyt használja, ez nem a vaterafutarak specialitása.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2012.08.14. 15:08:29

@troutman: Ki a rákot érdekel ha a csomagom nem akkora súlyú! Milyen alapon fizessek olyan díjat ami nem jogos!

troutman 2012.08.14. 15:17:05

@Noname Cowboy: ez nézőpont kérdése, de aránylag könnyen belátható, hogy egy adott raktérméretű járműben általában fontosabb a csomag terjedelme, mint a súlya. Ha elvonatkoztatsz a program által kiírt súlytól, akkor rájössz, hogy térfogatért fizetsz. (Egyébként azért írja ki a kalkulátor a kilogrammokat, mert az egészben van egy olyan csavar, hogyha a küldemény tényleges súlya magasabb, mint a térfogatsúly, akkor az előbbiért fizetsz.:))

generálpauza 2012.08.14. 15:17:41

már másodjára olvasom úgy, hogy "Véraláfutár" :)))

dr kíváncsivagyok 2012.08.14. 15:38:50

1.) Saját szememmel láttam, hogy a postás az egyik csomagot több méterről dobta be az autóba !
2.) Németországból rendelt vezérműtengely ( aki nem tudná : acél öntvény ) 2 darabban érkezett meg. Kár 80.000 ft !
3.) Ilyen előjelek után úgy csomagolok (és kérem hogy csomagoljanak ), hogy kibírják mindenképpen a 2 méter magasból történő leesést !!!!!!!
Olcsó a nikecell és a reklámújságok ingyen vannak.....

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2012.08.14. 15:39:53

Mikrosütőt postán?
Régebben adogattam el Laptopot is vaterán, és a futárszolgálat, bár ez semmire sem garancia, ők is hajigálnak, b megfelelő csomagolás.
tehát. Kartondoboz. Bele vastag 3-5 centis hungaroceltáblák. És UTÁNA jöhet a törékeny cucc, úgy hogy ne tudjon mozgni.
C, ezután jön az ima.

Node mégegyszer. Postán mikrosütőt? egy forint volt a Vaterán, vagy eztígyhogy?

Anti Anyag (törölt) 2012.08.14. 15:41:32

Nyregyházi gyerek menjen el egy villanyborotváért menjen el Pestre.

Vannak ám itt értelmes fazonok, állítom, ezek életükben nem vateráztak.

Vu, de ja vu 2012.08.14. 15:44:25

Az MPL nálam 3-ból 2 cuccot hozott ki összetörve, közte olyan dolgot is, ami szimpla földre ejtéstől nem törik el...

Én végigjátszanám a Postával a bulit, utána fogyasztóvédelem...

Ja, és csomagot ezután tényleg csak az "Aldival":-)))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.08.14. 15:53:08

@dr kíváncsivagyok: Szerinted az a vezérműtengely, amelyik a postai szállítás során eltörik, mennyit bírt volna ki üzemi körülmények között?
Anyaghiba is van a világon.

Baszkurátor 2012.08.14. 16:11:51

Tehát akkor: MPL Vaterafutárt NE!

A többi futár (a DPD-től kezdve a GLS-ig) nekem már hozott minden szart. Törékeny kezelés nélkül. Soha semmi baja nem volt a cuccoknak.

Tűzhelyőrző 2012.08.14. 16:17:50

@Don Quixote de la Ferko: Már ne haragudj, de miből gondolod, hogy ez segítség volt?
Én közel 6 éve vagyok (profi) eladó a Vaterán, kétezerakárhány adás-vétel után egyetlen negatív, ami vásárlásból adódott.
Mégis mit gondolsz, hogy érint engem, amiket most itt írtál?
(pferde)

Tűzhelyőrző 2012.08.14. 16:27:49

@Sokorai_Atala: Ha "törhetetlen" csomagolással gabbadozok, akkor nem költök plusz a törékeny felárra.
Ha azonban törékenyként adom fel, annak azért annyi az ára, hogy hímes tojásként kezeljék.

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2012.08.14. 16:40:43

Nem igaz, hogy Vateráról csak személyesen, ez hülyeség.

Magam is több tucat dolgot adtam-vettem Vaterán, nagy részét postán és utánvéttel és soha nem volt probléma, pedig még gitárt is küldtem, törékeny jelzés nélkül. Rendesen be kell csomagolni, számítva arra, hogy dobálják, ennyi.

nda 2012.08.14. 16:42:01

Szerintem az MPL vaterafutár jó dolog, főleg mert köze nincs a vaterához, bármikor bármire megrendelheted és egy utánvétes csomagnál már sokkal olcsóbb, mint a Standard Postacsomag. :))

Az meg alap volt, hogy postán adtam fel, hiszen így gyorsabb 1 nappal, plusz tényleg át lehet ellenőrizni a dolgokat, segítőkészek stb...

Stomi 2012.08.14. 16:43:29

@vape: "Ez azt jelenti, hogy ha egy csomagon nincs ott a "törékeny" jelzés, akkor nyugodtan focizhatnak is vele? Ez milyen szolgáltatás már? "
Miért? A százezres nagyságrendű repülőjegy, meg illeték esetén milyen? Ott aztán kap a csomag rendesen. Ez egy ilyen szakma. Amit én csomagolok (papírral hungarocellel kitömve) azzal sosem volt még baj. A postás fog vigyázni havi 60-ért?

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.08.14. 16:47:55

Ha kérte volna, akkor sem kezelik másként. Nekem törékeny csomagként adtak fel 6 üveg bort, amiből 2 eltört a szállítás alatt. Nem fizettek kártérítés, mert "nem fémdobozban volt".

dr. trafik nomac 2012.08.14. 17:09:53

Postan egyszer kuldtem cuccot, azt is elabsztak, kivizgaltak allitolag, de tobbet nem is hivtak, csak kuldtek mindig mashova ha kerdeztem, de nem ertem miert nem tanulnak az emberek, postarol meg jot nem hallottam.

Dr_utcai_arcos 2012.08.14. 17:14:26

@Manyecska: meg hogy mindent mindig jobban tudna, na az még csodás. Vettem sok könyvet, kaptam érte ajándék laptopot. Kihozták a könyvesbolt zacskójában. Mondom, ácsi, megnézem minden benne van e. Mi ne lenne benne a könyvből. Mondom, ez egy laptop. Persze, ja a Libriből. F@szom köze van hozzá, ha a Marsról jött volna, akkor is ül a pics@ján amíg ki nem bontom. Mutatom neki, hogy nézzed baromarc, számítógép. Jááá, hát van ekkora is??Van b+...

cz80 2012.08.14. 17:47:11

Kolléganőm nagy vaterás, szerintem ez nála már valami függőség. Ma épp azt újságolta, hogy leütött egy elektromos tojásfőzőt négyezerért. Gondoltam, hogy nekem jó, ha a vízben fő meg, de mit értek én ehhez. Lehet venni egyébként ott ruhákat, amiket nem próbálhatsz fel. Oké, hogy oda van írva a méret,de nincs ember, akire pl. minden M-es méretű ruha jó lenne. Aztán meg a rengeteg hamisítvány. Látványosan gagyi Gucci táska 10.000,- forintért. Ki az, aki ezt megveszi? Meg hol ilyenkor a rendőrség, meg úgy általában a NAV? De láttam már olyat, hogy árultak kozmetikumokat. Clinique arclemosó 4.000,- forintért. (Boltban 5.000,-) Van, aki azt magára keni? Nem értem.

tiborc2008 2012.08.14. 17:48:42

Én is kaptam már összetört holmit (külföldről), hiába volt rajta törékeny jelzés. A kártérítéssel kapcsolatban meg szintén elhajtottak.
MP hitvány fos gennyláda cég.
Amit nem lopnak el, azt tönkreteszik.

Postást meg nem érdekli, hogy ráírták a borítékra, hogy "DO NOT BEND", azért belegyűri a postaládába.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.14. 18:16:00

@cz80: Hasonló függőség, mint a sznob plázapicsák márkabuzisága...

Xezs 2012.08.14. 20:42:21

1. Jogos a panasz.
2. Új mikrosütőt szarért-hugyért lehet már venni, miért Vatera?

Don Quixote de la Ferko 2012.08.14. 20:55:31

@Tűzhelyőrző:

Örvendetes.

Kifizeted a károm, amit a vakerának köszönhetek?
Gondolom nem.
Akkor ha nem gond, én döntöm el, mit írok.

Tűzhelyőrző 2012.08.14. 21:06:25

@Don Quixote de la Ferko: Olvasd csak el KecskeDotyi (14:29:52) kommentjét - ott a válasz.
(Amúgy próbálhatnád értelmezni: nem szabtam meg, mit írjál, hanem megkérdeztem, hogy a becsületes eladókat hogy érinti az általánosításod.)

Don Quixote de la Ferko 2012.08.14. 22:06:36

@Tűzhelyőrző:

Aha.

Küldjem a számlát?

Megismétlem, elsőre nem fogtad fel:

Nem te döntöd el, mit írok. Ha nem tetszik, egyéni szociális problémád.

Tűzhelyőrző 2012.08.14. 22:50:57

@Don Quixote de la Ferko: Vica versa - te sem döntheted el, hogy én mit írok. :)

Bandi-Szeged 2012.08.15. 00:06:01

Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger · kitalator.blog.hu 2012.08.14. 10:20:00
Rá kell írni, hogy tömény salétromsav, lötyögő dugóval! Aztán egyet tényleg úgy feladni, hamis címről hamis címre...

Ezzel csak az a gond, hogy ADR -es (magyarul veszélyes áru)csomagot nem szállítanak, vagy ha mégis, akkor nagyon drága lenne. :)

Don Quixote de la Ferko 2012.08.15. 06:01:19

@Tűzhelyőrző:

Nem is érdekel, hogy mit írsz.
Ha nem tűnt volna fel, te problémáztál azon, hogy mit írok.

Tűzhelyőrző 2012.08.15. 10:13:34

@Don Quixote de la Ferko: Nafa**a! Gondolhattam volna.
Amúgy tudod, ki xarik be a lehengerlő modorodtól??!!
Még azt is nehéz felfognod, hogy nem a Vatera csapott be, hanem egy eladó (egy a közel 1M-ból!). Ja meg azt, hogy itt most nem a Vateráról van szó, hanem egy futárszolgálatról. De csak nyugodtan háborogjál. :D

ice1977 2012.08.15. 11:35:01

@nda: Nekem is hoztak már csomagot (MPL), amit ráadásul a Vaterán vásároltam, és semmi problémám nem volt vele. És az is törékeny cucc volt. Nyilván vannak olyan "lesz@rom, úgysem az enyém" futárok/kézbesítők, akiket le kéne lökni a "tajgetosz"-ról, de vannak azért normálisak is (bár Ők vannak kevesebben, sajnos!).

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.08.15. 15:20:34

Nekem a múltkor az egyik vásárlóm 5db téglát kapott meg a csomagban!!!

Még jó, hogy pont azt adtam fel.. 23kiló volt, címeres.

2012.08.16. 23:37:02

Kalocsai mintás volt a mikrósűtő?

Bell a Donna 2012.08.17. 12:33:58

@Eltévelyedés:
Ebből a mikrosütőből pirolízis előtt nem kell kivenni a sütősínt.

soska71 2012.08.23. 13:50:30

Én pár napja Vaterafutároztam és a Posta MPL-jét vettem igénybe. Egy autórádiót adtam fel. Minden rendben ment, de a felvevőnek tényleg fogalma sem volt róla, hogy mit kezdjen az általam kinyomtatott postai igazolásokkal, együtt fejtettem meg. nincsenek tájékoztatva, ami furcsa. Az online ügyfélszolg. viszont rendben válaszolt mindenre.

mauser98k 2012.08.28. 13:25:39

Nekem is kezd elegem lenni a postával. Egy darabig nincs velük gond,de aztán mindig belehúznak. Mostanában többször rendeltem sérülékeny dolgokat,mpl időgarantáltan,törékeny opcióval.
Hát bizony mikor megérkezett,sérült volt az áru,lehetett menni panaszkodni.

De tényleg,akkor miért is fizetek a plusz opcióért. Úgy látszik ez ua,mint a levélnél az ajánlott. Ha nem törékeny,akkor mér nem is kötelező egyben kézbesíteni?

prfecó 2013.02.23. 19:40:14

én egy ilyen postai probléma van , de nekik semmi közük hozzáá Bíróságra vittem.

Megnyertem 10 rugot kifizették , utána visszakértem az összetört csomagot (mert az állítolag kivizsgálás következtében nem volt hasznáható( akkor kértem a nem használható darabokat , kiderült "elkallodott" kértem a Postától egy ugyanolyan hibás terméket , mire kifizették az eredeti árat.

Ott hazudnak , ahol , tudnak.
Fénykép , rendőrség kihívása , általában elég , hogy elismerjék felelősségüket.

Éljen a gáz , villany , csatonadíj leolvasó postai kommandó. Levelekmeg mehetnek a 3,14ba
süti beállítások módosítása